Oferte locuri de munca Bucuresti • Anunturi angajari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Brink's Cash Solutions (RO) SRL, furnizor de servicii de transport si procesare valori - parte a Brink's Company, liderul global in gestionarea numerarului - recruteaza persoane integre, responsabile si dinamice pentru pozitia de Dispecer centru de alarma. Locatie: Prelungirea Ghencea, Sector 6, Bucuresti Program de lucru in schimburi tip 12 24 12 48: 06h 18h 18h 06h CERINTELE POSTULUI: studii medii absolvite, certificat de absolvire Dispecer centru de alarma - reprezinta un avantaj oferim scolarizare pentru cei ce vor sa invete, experienta profesionala pe un post similar - reprezinta un avantaj, cunostinte solide de operare PC (word, excel), cunostinte limba engleza - nivel mediu - reprezinta un avantaj, atentie distributiva, capacitate de gestionare simultana a mai multor probleme, rezistenta la stres si stapanire de sine in situatii de alarmare, disponibilitate lucru in ture de 12 ore, inclusiv de noapte si in weekend, responsabilitate, integritate. DESCRIEREA POSTULUI: asigurarea monitorizarii intregii activitati din incinta Centrelor de Procesare Brink's; verificarea supravegherea functionarii in conditii normale a sistemelor de securitate, detectie incendiu, etc; supravegherea permanenta a accesului persoanelor in incinta obiectivelor Brink's; supravegherea aplicatiei GPS pe autospecialele blindate; transmiterea solicitarilor de remediere a defectiunilor tehnice constatate; tratarea alarmelor conform procedurilor interne; raportare activitate. OFERTA (bonusuri, beneficii): - tichete de masa in valoare neta de 600 lei in raport cu numarul zilelor lucrate din luna; - acordarea sporului de noapte in procent de 25% si spor de week-end in procent de 15% in raport cu numarul de ore lucrate; - posibilitate ore suplimentare - platite 200%; - 22 zile concediu de odihna platit an; - pachet servicii medicale; contract de munca pe perioada nedeterminata, plata salariului la timp; - training de specialitate asigurat la inceputul activitatii pentru o mai buna intelegere si adaptare la sarcinile de lucru; - posibilitatea de a lucra si a va dezvolta in cadrul unei companii multinationale, intr-un mediu de lucru profesionist, cu posibilitati de promovare si dezvoltare. Descrierea companiei Brink's Cash Solutions (RO) este parte a Brink s Company, liderul global in gestionarea numerarului, servicii de siguranta logistica si solutii de plata, incluzand servicii de transport numerar, servicii ATM, servicii de gestionare a numerarului (inclusiv externalizarea tezaurului, procesare numerar si servicii de depozitare numerar), precum si transport international de valori. Printre clientii nostri se numara institutiile financiare, retaileri, agentii guvernamentale (inclusiv bancile centrale), monetarii, magazine de bijuterii si alti operatori comerciali din intreaga lume. Reteaua noastra globala de operatiuni din 52 de tari deserveste clientii din peste 100 de tari. Brink's Cash Solutions (RO), companie specializata in furnizarea serviciilor de transport valori, administrare a numerarului, alimentare si intretinere de nivel I ATM-uri (bancomate), este prezenta in Romania din anul 2002, avand o structura teritoriala de 7 Centre de Procesare si 20 Puncte de Lucru, in care lucreaza aproximativ 2000 de angajati.
-
Promovat
Angajez spalator auto cu experienta .Ofer cazare .Salariu si program atractiv .Spalatorie cu vad format.
-
Promovat
Rog contact cu o scurta descriere si poze doar pe whatsapp. Multumesc
-
Promovat
Societate de instalatii si constructii angajeaza sofer buldoexcavator, permis categoria C cu experienta si seriozitate, salariu atractiv si conditii avantajoase. informatii la nr. de tel.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Suntem din 1991 activi in domeniul constructiilor si al instalatiilor, iar acum ne marim echipa si avem nevoie de Inginer ofertare Se ofera: * Contract individual de munca incheiat pe perioada nedeterminata, cu venit real inregistrat. * Salariu atractiv in concordanta cu pregatirea profesionala si experienta dovedita. * Colectiv bine inchegat de colegi tineri, ambitiosi, deschisi, ce asigura un cadru propice pentru lucrul in echipa si cu rezultate profesionale de exceptie. * Alte detalii la interviu Se cere: * Pregatire profesionala si experienta relevanta in domeniul intocmirii de oferte tehnice si financiare * Cunostiinte tehnice temeinice * Seriozitate si corectitudine, responsabilitate, implicare, atitudine proactiva, * Utilizare computer (min. pachet Office)
-
Suntem din 1991 activi in domeniul constructiilor si al instalatiilor, iar acum ne marim echipa si avem nevoie de Inginer instalatii Se ofera: * Contract individual de munca incheiat pe perioada nedeterminata, cu venit real inregistrat. * Salariu atractiv in concordanta cu pregatirea profesionala si experienta dovedita. * Colectiv bine inchegat de colegi tineri, ambitiosi, deschisi, ce asigura un cadru propice pentru lucrul in echipa si cu rezultate profesionale de exceptie. * Alte detalii la interviu Se cere: * Pregatire profesionala si experienta relevanta in domeniul **constructiilor civile / ***instalatiilor, activitate de santier * Experienta in coordonarea echipelor de muncitori si in lucrul cu oamenii, comunicare eficienta cu beneficiarii * Seriozitate si corectitudine, responsabilitate, implicare, atitudine proactiva, * Utilizare computer (min. pachet Office, inclusiv Project Management) * Permis de conducere categoria B (constituie un avantaj)
-
Candidatul Ideal: - Studii Medii ( Scoala profesionala / Bacalaureat) - Permis de conducere Categoria B cu experienta minim 2 ani - Experienta similara la o alta companie de profil - Cerificat de absolvire curs operator DDD constituie avantaj - Cunostiinte minime de mecanica / tehnice - Cunostiinte minime de igiena - Fara antecendente penale, disponibilitate lucrat in ture si deplasari in tara - Atitudine pozitiva si concilianta in relatii cu clienti si colegii - Domiciliu in Bucuresti Descrierea jobului - Titularul postului are rolul de a conduce autovehiculul in interesul societatii si de a efectua lucrarile de dezinsectie, dezinfectie si deratizare la sediul clientilor. - Promoveaza serviciile si produsele companiei Descrierea companiei PestControl Bucuresti ofera intreaga gama de servicii DDD (dezinsectie si deratizare) clientilor persoane fizice, juridice sau institutii publice.Companie cu o vasta experienta in sectorul DDD activam inca din anul 2010 pe piata din Bucuresti-Ilfov. PestControl Bucuresti ( Servicii de deratizare ) Adresă: Strada Vigoniei 6, București 040341 Telefon: Mai multe informatii despre companie, pe site: https://pestcontrol-bucuresti.ro/
-
CV -urile pot fi trimise pe adresa: contact laboretica.ro Obligatoriu cunostinte bune de calculator, redactare pe calculator. Studii medii sau superioare. Minime cunostinte medicale, experienta anterioara constituie un avantaj. Seriozitate, disponibilitate. Organizat, comunicativ, sociabil, amabil Atentie distributiva. Initiativa. Engleza nivel mediu. Descrierea jobului Inregistrarea analizelor in programul medical (Easy) Receptionarea probelor de la pacienti. Eliberarea rezultatelor catre pacienti. Programarea pacientilor la consultatii. Confirmare programari. Preluarea apelurilor telefonice. Servicii de protocol. Relatia cu personalul medical (medici, asistente). Disponibilitate pentru inlocuirea colegilor in celelalte puncte de lucru ale clinicii. Experienta anterioara intr-un post similar reprezinta un avantaj.
-
Angajam muncitori calificați și necalificați în domeniul construcțiilor (dulgheri) Pentru mai multe informații ne puteți contacta la nr de telefon
-
Așteptăm cu brațele deschise , in condiții excelente, membrii noi in familia Pâinea lui Dumnezeu, in Băneasa. Tot ce trebuie să faci este să te indrăgostești de produsele noastre așa cum s-au indrăgostit și clienții noștri de ele. Nu va fi greu și nu doar datorită gustului dar și pentru că tot ce vei prezenta și oferi este natural, făcut ca acasă, cu ingrediente premium , menit să ne stârnească amintiri plăcute. Ceva indemânare pentru a lucra cu un soft intuitiv, ar mai fi necesar, dar cel mai important este să vii mereu cu zâmbetul și buna dispoziție in funcțiune. Ii vei cunoaște pe ceilalți membri ai echipei tale, tineri, solari, primitori și te vei acomoda numaidecât cu clienții fideli ce au devenit și ei parte din povestea noastră incă de la inceput. Mâncăm impreună, punem umărul la decontarea transportului, oferim bonusuri, ne sărbătorim impreună.Suntem de un an pe piață și ne dublăm spațiul și vizibilitatea astfel că avem nevoie de incă un zâmbet cald și o minte ageră. este nr la care poti suna.
-
Alesia Beauty Salon angajeaza hairstylist cu experienta. Salonul se afla pe Bd Basarabia Nr 87.Detalii la telefon
-
Firma de constructi angajam muncitori calificati si necalificati Salariu intre 200 300 lei zi Oferim cazare
-
GLOBAL SECURITY SYSTEMS Angajează dispeceri centrul alarme, pentru diverse obiectiv, post cu grad scazut de dificultate, conditii bune de munca. Ce oferim ? - contract de muncă din prima zi de angajare si concediul de odihna platit - locație stabilă - salariu atractiv intre 2600 si 3500 lei net, fără întârzieri de plată - posibilitatea de dezvoltare profesională - școlarizare si pregatire - medicina muncii gratuit - înțelegere ( ceea ce in alte parti sigur lipseste ) Ce solicităm ? - cunostinte P.C. nivel de bază Microsoft Office - bune abilitati ( vorbit - scris ) - disponibilitate pentru program de lucru in ture de zi si de noapte. - atentie distributiva, seriozitate și punctualitate. Când te așteptăm ? - începând de azi pentru a semna, iar de mâine pentru a lucra - te asteptam sa te alaturi echipei noastre Relatii la nr.: Locatie interviu: Strada Căpitanul Constantin 10, zona Turda, sector 1, București
-
-
Angajam personal pentru contabilitate primara. Experienta in contabilitate primara este necesara. Program 8-17 Sector 3. Salariu 3500-3800 lei net. Persoana atenta la detalii, Rabdatoare, Organizata, Calificat, Studii medii superioare, Punctuala, Responsabila, Comunicativa, Cooperanta, cu experienta in contabilitate primara.
-
Buna ziua, cautam personal CALIFICAT pentru santiere din Romania (NECESITA RELOCARE) pentru urmatoarele posturi: -LACATUS MECANIC -SUDOR TIG Cerinte: -Diploma acreditata -CV -Disponibilitate de deplasari in tara Beneficii: Salariu fix, diurna, prime de sarbatori, ore suplimentare platite dublu, transport asigurat, cazare asigurata, asigurare de risc si accidente, servicii medicale la clinica privata. Veniturile totale sunt de aprox. 6500-7000 lei lunar. Camerele sunt la comun. Interviul se sustine la Bucuresti si consta in proba de lucru.
-
Cautam colegi seriosi, responsabili, cu spirit de echipa si pasiune pentru bucatarie, minim 2 ani experienta. Meniu international, modern. Program 2 cu 2. Salariu 5.000-5.500 Ron, functie de experienta si performanta; decontare transport la plecare, mese asigurate. Adresa: strada Mendeleev 5, Ever After
-
Descrierea jobului: Administrarea comenzilor plasate in cadrul magazinelor online. Gestionarea retururilor, (refuz sau primire in funcție de starea returului, in baza unui proces verbal). Creare procese verbale pentru produsele ne conforme, sau lipsa acestora pe factura. Pregătirea coletelor corespunzător pentru expediere. Ambalarea coletelor fără erori livrate către clienții societății. Comunicarea cu colegele de birou pentru diverse inadvertente. Preluare marfa furnizori, conform factura, si aranjarea ei la raft. Pregătire si predare marfa conform factura, pentru clienții finali. Inventarierea marfa o dată / luna, la sfârșitul ultimei săptămâni din luna (Sâmbăta) Verificarea termenelor de garanție (la intrare marfa in depozit cat si la ieșire marfa din depozit). Creare necesare marfa de la furnizorii companiei, si informarea colegelor de birou. Păstrarea curățenie la rafturile de marfa cat si in depozit. Alte sarcini legate de vânzările online. Cerințe: Atenție la detalii. Persoana organizata si responsabila. Abilitați de comunicare. Bine organizat si bine structurat. Rezistent / rezistenta la stres. Ce oferim: program de lucru: L- V: 9.00- 17.30 salariu atractiv 1900 net. Carte de munca Protectia muncii Medicina muncii mediu de lucru dinamic, competitiv, tânăr si plin de viata. Studii studii medii Detalii suplimentare la CV-urile se depun la: Prime de sărbători Disconturi la produsele comercializate de societate. Cafea/ceai/snacks la birou. Program de interviuri L-V intervalul orar 16.00 17.30 Adresa unde se desfasoara interviul este: Bulevardul Ghencea nr. 126-132, in incinta Home Desing Mall, etajul 1. La receptie intrebati de Firma Intercom Serv Srl
-
La Ceaunu Crapat angajeaza. Restaurant specific romanesc, zona Cismigiu, angajez picol. Program 2 cu 2. Str Luigi Cazzavillan 15. Interviu la adresa.
-
Angajam vânzător, vanzatoare pentru târguri și expoziții. Salariul este 150 zi plus bonusuri. Tel:
-
Delice By Denis, angajează patiser (modelator langosi) . Program 12 48 . Salariu motivant (3000-5000 lei)in functie de experienta . Locatie: Piata 16 Februarie, Sector 1.
-
Angajam sofer profesionist cu categoriile C, CE si atestat profesional de marfa pentru Bulgaria si Grecia. Mai multe detalii doar telefonic! Tel.
-
Scopul general al postului îl reprezintă oferirea de răspunsuri în limba bulgata cu promptitudine și cautarea de solutii alternative la rezolvarea problemelor Atributii: interactiunea telefonica cu clientii in vederea identificarii problemelor si gasirii solutiilor corespunzatoare; furnizarea informatiilor solicitate ( generale si personalizate); introducerea datelor clientilor si ulterior verificarea lor; mentinerea unor standarde de calitate pentru serviciile oferite clientilor; Candidatul ideal: Limba bulgara - nivel avansat. Foarte bune abilitati de comunicare verbala si in scris, de organizare si planificare, atitudine proactiva, gandire analitica si spirit de echipa; O buna cunoastere a sistemelor de operare MS Office; Rezistenta la stres si abilitate de a rezolva cu zambet situatiile conflictuale; Prin aplicarea CV-ului pentru acest job sunteti de accord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare.
-
Atribuții: Asigură și controlează procedurile administrative și operative ce țin de fluxul logistic, în concordanță cu politicile interne ale companiei; Se asigură ca sunt respectate procedurile privind recepționarea coletelor, încărcarea- descărcarea acestora, scanarea și procesarea coletelor în sistem; Coordonează și supraveghează activitatea personalului din subordine; Analizează eficiența și costurile proceselor logistice existente și face propuneri de imbunătățire; Elaborează, verifică și raportează activitățile operaționale zilnice; Candidatul ideal: Persoană atentă la detalii, creativă și proactivă, cu atitudine pozitivă, cu inițiativă, responsabilă, cu aptitudini organizatorice și dorința de a lucra în echipă; Rezistență la sarcini repetitive și abilitatea de a lucra sub presiune; Cunoștințe bune MS Office; Experiența într-o poziție similară minim 2-3 ani intr-un depozit logistic; Ce oferim: Pachet salarial conform pieței muncii (salariu+tichete de masa+bonusuri anuale) Abonament servicii medicale clinica privată Laptop și telefon de serviciu Transport asigurat/decontat conform politicii interne Șansa de a te dezvolta și a crește profesional odată cu Compania; Un mediu dinamic bazat pe o cultură organizațională deschisă, inovatoare și orientată spre performanță. Dacă te regasești în profilul de coleg pe care îl căutăm, trimite-ne CV-ul tău pe adresa: Vom fi bucuroși să te cunoaștem și chiar să lucrăm împreună!