Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Disponibil din: 2021-03-26-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Trattoria Garibaldi angajează personal pentru locația nouă din Calea Vacaresti! Sous Chef Ajutor bucătar Personal bucătărie rece ( salate) Salariu acordat pe baza experienței candidatului! Carte de muncă ! Decontare transport după ora 23:00! Pentru stabilirea unui interviu sunați la numărul de telefon
-
Promovat
Descriere; Angajam in conditii avantajoase instalatori cu experenta pt instalatii Sanitare, Termice si Climatizare. Salariul este negociabil in functie de experenta si de nivelul de cunoștințe și performanta . Permis de conducere categoria B - obtional. Programul este de luni pana vineri, orele 08:00-17:00. Salariu 5000-6000lei negociabil
-
Promovat
Activitate de coafor stilist in Bucuresti pentru zonele: Diham, Rahova, Progresul, Berceni. - Salariu fix garantat: 4500 RON - 1 zi cu 1 zi - Contract de munca asigurat de firma; - Asigurare medicala; - Salon dotat cu echipament performant; - Posibilitatea de a activa suplimentar si in alte locatii; - Orele suplimentare sunt achitate; - Mediu de lucru placut, echipa prietenoasa; - Bonusuri in functie de vanzari; - Acces lunar la cursuri gratuite cu traineri specializati din afara salonului; Cerinte: - Experienta in domeniu de minimum 2 ani; - Calificarea in domeniu este obligatorie, diploma de specialitate. Responsabilitati: Activitate de coafor stilist in Bucuresti pentru zonele: Rahova, Progresul, Berceni.
-
Promovat
Obiective : Park Lake si Sun Plaza Responsabilitati: -Asigurarea securitatii bunurilor si persoanelor din obiectiv -Informarea operativa privind ordinea si securitatea in obiectiv -Observarea din timp a suspectilor si interceptarea acestora -Completarea documentelor specifice serviciului de securitate Cerinte: -studii medii -fara antecedente penale -Caracter sociabil, responsabil, cu foarte bune abilitati de comunicare Prezinta avantaje urmatoarele: *atestat profesional agent de securitate **experienta in asigurarea securitatii spatiilor comerciale ***capacitatea de a depista cu usurinta persoanele suspecte, atentie distributiva Beneficii: -toate veniturile declarate si platite corect la timp -salariu competitiv -echipament de lucru comod si elegant -loc de munca stabil, cu oportunitati de promovare -performanta este recunoscuta si recompensata La CIVITAS, ne bazăm pe oameni bine pregati i, având în comun ambi ia pentru performan ă i pasiunea pentru lucrul bine făcut. Vrei sa te alaturi echipei noastre? Suna chiar acum sau trimite-ne un mesaj!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
angajez vanzatoare cu experiență în domeniu confecții dama în Complexul comercial Sir
-
ANGAJAM DISPECERI VIDEO CU FARA EXPERIENTA MINIM 12 CLASE FARA INSCRISURI IN CAZIER PROGRAM BINE STABILIT SALARIU PORNESTE DE LA 3300 LEI
-
Cautam o persoana serioasa pentru un magazin de cartier non stop din zona Tineretului Sector 4 Magazinul este destul de mic si nu necesita munca fizica si efort fizic , interacțiunea cu clientii este necesara Dorim o persoana dornica de colaborare pe termen lung Oferim facilitați si salariu atractiv Detalii la telefon Locatia este strada Baladei Sector 4
-
Caut persoane foarte serioase si ambitioase CU SAU FARA EXPERIENTA pentru a lucra in domeniul asigurarilor in cadrul companiei DESTINE BROKER de Asigurare si Reasigurare. Puteti afla mai multe despre aceasta societate direct de pe site: www.destine-broker.ro Este o companie in topul brokerilor de asigurare din Romania si poate cea mai complexa dintre toate, oferind cele mai multe produse clientilor. Este un job foarte interesant, insa destul de simplu, se lucreaza de acasa, din fata calculatorului. Tot ce va trebui sa faceti este sa gasiti clienti si sa le incheiati orice tip de asigurare. Nu veti avea sef sau target, veti lucra cat va permite timpul si cat doriti, insa odata intrati in echipa Destine Broker veti primi instruire continua si ajutor oricand veti avea nevoie. Este un loc de munca initial part-time, putandu-se lucra de la cateva minute pe zi, la cateva ore pe zi, devenid astfel un job full-time, insa cu beneficii mult mai mari decat daca ati fi angajatul vreunui patron pentru un program de lucru similar. Avem parte de pregatiri permanente prin seminarii on-line sau in format fizic de la experti in domeniul asigurarilor, atat manageri ale companiilor de asigurari partenere, cat si de la managerii societatii Destine. Practic este un loc de munca in care nu ne plafonam, dimpotriva, invatam si ne dezvoltam continuu. Puteti incepe prin a incheia asigurari RCA, insa veti putea oferi clientilor toate tipurile de asigurari: CASCO, de locuinte (PAD si facultative), asigurari de calatorie, asigurari de sanatate, asigurari CMR (de marfa), asigurari de viata si multe altele! De asemenea aveti posibilitatea sa incheiati si pachete turistice in cadrul agentiei de turism DESTINE HOLIDAYS, parte a grupului DESTINE, intermedia credite sau leasing. Am enumerat toate posibilitatile de lucru in cadrul companiei pentru a va face o idee despre marimea acestei companii si posibilitatile de castig. Nu va promit ca va veti imbogati peste noapte, pentru ca nu va fi asa. Orice lucru serios necesita munca, rabdare si implicare. Ceea ce va pot promite este ca acest job va fi ca o afacere persoanala, care va va oferi in timp satisfactii financiare si profesionale pe masura implicarii. Singurele cerinte legale pentru a putea desfasura aceasta activitate sunt: - sa aveti minim 18 ani; - sa aveti lieceul promovat Ce este foarte important si trebuie cunoscut de la inceput este faptul ca orice persoana ce doreste sa lucreze in acest domeniu trebuie sa treaca printr-o perioada de pregatire profesionala, in care va primi cateva cursuri (o teorie a asigurarilor) ce vor trebui invatate si se va sustine un examen pentru acreditare. Acest examen se sustine pe site-ul Institutului de Studii Financiare din Romania (www.isf.ro) si presupune costuri de acreditare. Nu sunt costuri mari, dar trebuie luate in calcul de la inceput. Acestea sunt de 150 lei la inscrierea in cadrul societatii si de 320 lei pentru sustinerea examenului (cost al Institutului de Studii Financiare ce trebuie achitat de orice persoana, indiferent de la ce societate sau broker de asigurare vine). Vreau sa stiti totul inca de la inceput pentru a va fi mult mai clar daca este pentru voi acest loc de munca, dar va spun ca trebuie sa va sperie examenul sau costurile acestuia, pentru ca in orice domeniu in care dorim sa ne acreditam este nevoie de studiu si bani. In schimb in acest domeniu munca va este rasplatita cu adevarat pe masura implicarii. Daca ati avut rabdare sa cititi tot ce am scris si daca sunteti o persoana serioasa, perseverenta, rabdatoare si dornica de-a castiga pe masura implicarii, atunci va astept in echipa noastra. Va stau la dispozitie pentru mai multe detalii la numarul de telefon whatsapp: - Gogorici Marian
-
angajam muncitori Calificați in construcții placare polistiren glafuri plasa decorativa, prețul este de l300 de lei pe zi . pentru mai multe informații puteți suna la numărul afișat
-
CANDIDATUL IDEAL Studii de preferat profil tehnic sau economic Experienta e-commerce si platforma Wordpress, minim 2 ani Cunostinte temeinice de marketing magazin online Cunostinte de limba engleza, minim nivel mediu Cunostinte de operare MS Office (Excel, utilizare formule, grafice, etc.) Cunostinte de baza SEO si SEM, tehnici de promovare Google (AdWords, AdSense) Abilitati de navigare pe internet, de culegere si centralizare a informatiilor Cunostinte de editare foto si comunicare social media (Facebook, Twitter, etc) Exprimare corecta in limba romana, scris si vorbit Capacitate de analiza, organizare si stabilire a prioritatilor Spirit de initiativa si orientare catre rezolvarea problemelor in termenele fixate Flexibilitate, perseverenta si determinare in atingerea target-urilor Domiciliul stabil in Bucuresti DESCRIEREA JOBULUI Promoveaza magazinul in mediul online, lanseaza si monitorizeaza campaniile promotionale online Analiza impactului campaniilor de marketing Actualizeaza si optimizeaza (SEO) continutul magazinului online Administreaza si coordoneaza relatia cu partenerii de webdesign, online marketing, hosting, etc. Administreaza paginile de social media ale firmei (Facebook, Twitter, blog, etc) Preia si editeaza fotografiile si caracteristicile produselor de la furnizori sau prin internet Actualizeaza in permanenta sortimentul de produse al magazinului online Verifica periodic informatiile afisate pe website-ul firmei, reteaua de social media si magazinul online Monitorizeaza competitia online, prezinta rapoarte comparative si de evaluare, propune solutii. Tine legatura cu agentiile de online marketing, negociaza costurile si contractele cu acestea. Traduce descrierile si caracteristicile produselor din catalog Se subordoneaza si raporteaza directorului general. BENEFICII Pachet salarial motivant (salariu fix, comision vanzari si bonusuri de performanta) Oportunitati de dezvoltare profesionala Posibilitati de promovare FIRMA Firma cu capital romanesc, in expansiune, cu activitati de import si distributie aparatura si echipamente HORECA, cauta noi colegi pentru echipa de marketing si vanzari.
-
Angajez deservent pompa de beton fixa sau mobila. Salariu atragator si ore suplimentare platite. Asigur cazare pt angajatii din provincie.
-
Firma, angajam montatori aer condiționat, instalatori centrale termice și sanitare. Oferim salariu și bonusuri de performanta.
-
Firma de construcții angajează electrician medii și joasa tensiune cu experiență. Oferim salariu și bonusuri de performanta.
-
Cautam o colega pe pozitia de Asistent manager, pentru a se alatura echipei Global Mirex. Responsabilitati: - Intocmirea facturilor pentru clientii din Horeca, printarea si sortarea acestora in biblioraft - Prelucrare comenzi de pe site-ul companiei in soft - Intocmire AWB-uri - Traducerea etichetelor de produse din italiana engleza in romana, impreuna cu un consultant pe calitate(cu ajutorul Google Translate ChatGpt Reverso) - Inregistrarea si arhivarea contractelor - Intocmire rapoarte situatii in Excel - Mentinerea legaturii cu depozitul nostru, furnizorii si firma de transport care se ocupa de gasirea camioanelor ce incarca paletii cu marfa in Italia si ii livreaza in Romania - Organizarea protocolului, întâmpinarea vizitatorilor - Oferire suport echipei de vanzari in pastrarea evidentei contractelor incheiate cu clientii, redactarea acestora(din draft) - Oferire suport contabilului sef cu diverse situatii Cerinte: - Studii medii superioare absolvite cu diploma de bacalaureat licenta - 2-3 ani experienta anterioara intr-un rol similar reprezinta un avantaj - Abilitati bune de comunicare si organizare - Cunostinte de contabilitate primara - Cunostinte operare PC: Word, Excel, Outlook - Atitudine proactiva, flexibilitate si abilitati de rezolvare a problemelor - Cunostinte de limba engleza italiana Beneficii: - Salariu intre 3500 - 4000 lei net - Colaborare pe termen lung - Program de lucru: Luni-Vineri, 9:00-18:00(1 h pauză de masa) - Locație: Sector 3, Bucuresti lângă Bucuresti Mall. Despre companie: Povestea noastra a inceput din dorinta de a va aduce nu doar produse de calitate, ci o intreaga experienta placuta. Cu o vechime in domeniu de peste 10 ani, punem la dispozitia clientilor produse italiene si mediteraneene apreciate atat in restaurantele, hotelurile si cafenelele din intreaga tara. Dispunem de flota proprie pentru a livra produsele comandate in Bucuresti si Ilfov, iar in celelalte zone din tara livrarea se face prin intermediul curierilor. In depozitele proprii detinem produse italiene, congelate sau proaspete, insa dispunem si de un stoc diversificat de cafea rafinata si dulciuri. Toate acestea sunt alese cu atentie pentru a va oferi o experienta de neuitat pe care sa o impartasiti cu clientii dumneavoastra. Persoanele interesate le rugam sa trimita CV-ul prin mesaj.
-
Promovat
Cerințe: Absolvent studii superioare de profil construcții civile și industriale; Cunoștințe tehnice temeinice ca inginer construcții civile și industriale; Experiența de minim 3 ani pe o poziție de sef santier proiecte industriale. (hale, depozite, magazine retail) Familiar cu lucrul in Microsoft Excel, Word si MS Project, AutoCAD. Planificarea, organizarea si coordonarea activitatii in santier, in vederea incadrarii in buget si termen de executie Tinerea riguroasa a evidentei si intocmirea volumului complet de documentatie specifica; Bune abilități de comunicare și relaționare; Permis de conducere categoria B. CV - urile vor fi trimise la adresa de email: office?lten.ro
-
Angajam vanzatoare cu experienta in magazin alimentar pentru tura de noapte.Program 19-7, o seara da , una libera.Salariu 3000 lei.Salariul creste dupa prima luna.Dorim seriozitate.Magazinul este pe Pache Protopopescu , sector 2.
-
Om de afaceri potent financiar angajez urgent secretara personala pentru birou propiu.Salariul 9000 RON lunar plus alte bonusuri substanțiale.Se cere discretie maxima, sa fie o persoana fără obligații. Domiciliul permanent București, studii medii liceul obligatoriu, vârstă maxima 55ani, program flexibil luni vineri 9 15 30.Se face contract de munca pe o perioada nedeterminata.La semnarea contractului se acorda un bonus consistent. Se pune la dispoziție mașină și sofer personal, sa fie o persoana fără obligații, open,dacă se cunoaște limba engleza se acorda diferite bonusuri. Nu se cere experienta în domeniu.
-
Companie multinationala angajeaza pentru Call Center-ul din Bucuresti vorbitori fluenti in limbile germana si engleza -nivel foarte bun de cunoastere a limbilor germana si engleza -cunostiinte utilizare PC -NU ESTE NECESARA EXPERIENTA Conditii de munca deosebite si salarizare corespunzatoare, Salariu de debut incepe de la 3200 lei net+ bonuri de masa. Dupa 6 luni la salariul se vor adauga sporuri pentru performanta care pot duce salariul pana la un minim de 4000 lei Pentru detalii sunati la numarul de telefon din anunt Pentru alte proiecte mai angajam vorbitori ai urmatoarelor limbi straine: -franceza si engleza -italiana+engleza
-
angajam personal curatenie ..de sex feminin ..max 45 de ani cu carre de munca ...rog seriozitate
-
Canditatul ideal pentru postul de recepționeră este o persoană plăcută,pasionată de meseria sa,cu aptitudini foarte bune de comunicare,dornică de a învăța lucruri noi și de implicare. cerințe: Abilități excelente de comunicare Aspect fizic plăcut Întâmpinarea clienților cu o aptitudine pozitivă
-
Cerinte -persoana serioasa, disponibila pentru job stabil, cu program de 8 ore pe zi - fire implicata in activitatea desfasurata in timpul programului; - cu spirit de observatie si initiativa; Avantaj : experienta ca mercantizor lucrator comercial Descrierea jobului Responsabilitati zilnice: 1. Aranjarea pe raft capat de raft display plasare secundara vitrina frigorifica a produselor conform standardelor de mercantizare. 2. FIFO FEFO executa si verifica termenul de expirare productie 3. STOCK aduce stock-ul necesar pentru rafturi plasari si il executa respectand planograma 4. Pret Informatii verifica existenta corectitudinea etichetelor de pret 5. Comunicare cu Team leader -ul Seful de Raion Reprezentanti client
-
-
Salut, angajez spălător auto cu ceva experiență în domeniu. Posibilitate cazare în caz de necesitate. Zona foarte bună în sect1, sos chitilei. Flux de mașini extrem de multe... Detaliile rămâne să le discutam la tel.
-
1. Societate comerciala angajeaza Ingineri supraveghere lucrari instalatii gaze. Informatii la tel. . Rugam seriozitate. 2. Societate comerciala angajeaza Instalatori termo-sanitari si de gaze, conditii avantajoase, forme legale, experienta constituie un avantaj. Informatii la tel. . Rugam seriozitate. 3. Societate comerciala angajeaza Inginer Service Centrale termice, Aer conditionat, salariu atractiv, forme legale,masina de serviciu, telefon, laptop,Bonusuri. Informatii la tel. . Rugam seriozitate.