Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Disponibil din: 2021-04-27 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Cerinte : - cunostinte de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet) la nivel avansat, - limba engleza - nivel mediu/avansat (vorbit, scris, citit), - cunostinte primare de contabilitate - asigura protocolul in cadrul intâlnirilor in conformitate cu cerintele zilnice; - preia, inregistreaza, distribuie corespondenta compartimentelor implicate, - indosariaza si arhiveaza corespondenta si mesajele primite din partea partenerilor, clientilor si a angajatilor; - asigur conditiile organizatorice si materialele necesare pentru sedintele de lucru ale administratorului; - programeaz si primeste vizitatorii si/sau personalul societatii care doresc accesul la directorul general/administrator; - tine corespondenta cu partenerii de afaceri ai societatii; - gestioneaza informatiile obtinute in desfasurarea activitatii proprii; - redacteaza corespondenta de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice; - asigura transmiterea documentelor prin posta, e-mail; - actualizeaza baza de date; - face rezervarile pentru calatoria si cazarea partenerilor externi si pentru staful societatii atunci când c l toresc in tara si/sau in strainatate; - elaboreaza si redacteaza documente si situatiile cerute de management; - asigur suportul administrativ pentru toate departamentele firmei; - particip la fundamentarea si elaborarea de decizii stabilind sarcini si atributii concrete pe departamente, compartimente si persoane in vederea aplicarii legislatiei in vigoare sau a dispozitiilor directorului general/administratorului; - supravegheaz si controleaz activitatile de ordine si curatenie in spatiikle de care raspunde: birou administrator/director general/administrator, sala de protocol, sala de lucru, bucatarie, grup social; - p streaz documentele justificative si registrele specifice activitatii desfasurate; - arhiveaz documentele in conditii de sigurant ; - asigur o bun comunicare cu toate departamentele firmei si transmite corect si in timp util informatiile; - manifest atentie fat de toate persoanele str ine care vin in firma indiferent in ce calitate se prezinta acestea.
-
Promovat
Angajam coleg operator comenzi si facturare pentru depozit accesorii si consumabile pentru motociclete. Work from home! Munca de acasa, remote, dar persoana sa poata ajunge la birou in Bucuresti (sector 1, Romexpo) periodic sa ia aranjeze actele. Cerinte: studii medii, experienta minim 3 ani, cunostinte solide de Excel (vlookup, pivot) si programe de gestiune (experienta SmartBill sau similare) Avantaje: eMAG Marketplace. Descriere job: preluare comenzi, facturare, gestiunea relatiei cu furnizorii (comenzi, receptii), operatiuni specifice programelor de gestiune. Conditii: program luni-vineri 10-18:30, contract de munca pe perioada nedeterminata, salariu 3300 lei net (pe perioada de proba, de 3 luni) plus bonusuri de sarbatori, alte avantaje. Fiind vorba despre domeniul moto, activitatea este intensa in sezon (primavara vara) si lejera in extrasezon (toamna iarna) Cei interesati sunt rugati sa trimita CV si scrisoare de intentie la numarul de telefon din anunt, pe Whatsapp.
-
Promovat
Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii noștri din Electromontaj, Fabrica de Stalpi Metalici Zincati, au nevoie de forțe noi pentru portofoliul de proiecte în continuă creștere și caută colegi cu următoarele abilități: - Exeriență de minim 2 ani pe o poziție similară; - Atestat Operator CNC; - Responsabili - Promptitudine față de încadrarea în termene. Ce vei face la noi? - Executarea diverselor lucrări repartizate de către șeful de echipă în scopul realizării sarcinilor planificate - Anunțarea șefului de echipă de orice defecțiune sau aspect care ar putea duce la accidentări în muncă - Executarea de lucrări de debitare pe baza comenzilor și documentației primite de la șeful de secție șeful de atelier scadentar și desene de execuție; - Verificarea conformității dintre produsul finit și desenul de execuție urmărind ca dimensiunile măsurabile (cote, găuri etc.) să se încadreze în toleranțele admisibile prevăzute de procedurile specifice fiecarui contract sau standardelor aplicate; - Verificarea stării de funcționare a utilajelor înainte de începerea lucrului . Ce oferim? - Contract pe perioadă nedeterminată - Salariu competitiv - Tichete de Masă - Asigurare de viață și accident - Bonus pentru concediul de odihnă - Bonusuri în funcție de rezultate - Primă de Crăciun pentru copiii angajaților - Primă lunară electricitate - Zile suplimentare de concediu de odihnă în funcție de vechimea în muncă Dacă ai citit tot anunțul și ai ajuns până aici, acum fă pasul final și aplică! Trimite CV-ul pe adresa de email: sau sună la 0720 221 199 0759 045 980. Te va contacta colega noastră care recrutează oameni faini, de la departamentul HR, cu care vei avea o discuție super plăcută și de la care vei afla mai multe despre noi. Despre noi: Electromontaj este o companie de construcții-montaj energetice, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Avem peste 70 de ani de experienţă în infrastructura de distribuţie de înaltă tensiune cu peste 400.000 de kilometri de linii aeriene de transport de medie şi înaltă tensiune. Suntem încrezători cu privire la viitor datorită celor aproximativ 2.000 de ingineri şi profesionişti care au demonstrat că excelenţa este realizabilă. Fabrica de Stâlpi Metalici Zincați (FSMZ) a Electromontaj este situată în București și are o capacitate de producție totală de 20.000 tone pe an.
-
Promovat
Tip job: Full Time Descriere job: Activitate de testare a produselor electrice si electronice Cercetare-dezvoltare metode si tehnici noi de masurare Cunostinte limba engleza - nivel mediu-avansat Capacitate de organizare a muncii, simtul responsabilitatii, seriozitate, dinamism, adaptabilitate si perseverenta Persoane serioase, motivate Candidatul ideal: INGINER - absolvent UPB sau similare (varsta maxima - 56 ani) Absolvent UPB sau similare; Student anul IV sau master (UPB sau similar) SPECIALIZARE: ELECTROTEHNICĂ, ELECTRONICĂ, AUTOMATICĂ, MECANICĂ EXPERIENTA ÎNTR-UN LABORATOR DE TESTARI CONSTITUIE UN AVANTAJ Oferim: Posibilitati de dezvoltare profesionala. Desfasurarea activitatii alaturi de o echipa de profesionisti cu experienta. Salariu motivant, adaptat nivelului de responsabilitate si experientei. Bonificatii în functie de aptitudini si implicare. Descrierea companiei Sediul social: Splaiul Unirii 313, sector 3, Bucuresti ELECTRIC PRODUCTS CERTIFICATION INDEPENDEND BODY - OICPE este cel mai important organism independent de certificare a produselor electrice si electronice din România, ce respecta cerintele standardului SR EN ISO CEI 17065, cu o gama larga de clienti din tara si din Europa. Prin gama de servicii oferite, sprijinim producatorii, importatorii sau distribuitorii de produse electrice si electronice în evaluarea si declararea conformitatii produselor cu cerintele standardelor europene armonizate cerintele de securitate electrica si compatibilitate electromagnetica. OICPE are propriul laborator - Laboratorul de Încercari pentru Certificarea Produselor Electrice - LICPE, ce indeplineste cerintele SR EN ISO CEI 17025, unul dintre cele mai complexe laboratoare de testari din tara. OICPE isi asuma raspunderea pentru protectia deplina a datelor dvs. personale si se obliga sa nu transmita aceste date unei terte parti fara acordul dvs. In cazul in care profilul dvs. nu se califica pentru o selectie la o pozitie la care ati aplicat, datele dvs. personale vor fi pastrate în siguranta pana la finalizarea procesului de intervievare.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Suntem familie ,lucrăm în echipă cautam scari de bloc sa facem curat!!! Lucram de ani de zile in domeniu,suntem seriosi,punctuali,foarte prietenosi,suntem o echipa de oamenii extraordinari!! Ce va oferim:debarasarea ghenelor de pe scara in fiecare zi,spalate o data pe saptamana,scara maturata de 2 ori pe saptamana,spalat o dată pe saptamana,parterul maturat zi de zi si spalat,maturat in fata blocului si in spate ori de cate ori este nevoie,spalarea geamurilor de cate ori este nevoie,accensorul spalat si maturat zi de zi,strans hartii spati verzi zi de zi!! Lucrăm cu materiale bune ,cerem și oferim seriozitate suntem oameni serioși cu familii .(Nu suntem firmă )
-
Consiliere clienti telefonic, emite facturi si awb-uri, urca produsele in site, optimizeaza descrierile si imaginile.
-
Angajam Curieri Bolt Food / Tazz / Glovo! Conditii de munca + Comision avantajos pentru persoane inteligente, corecte si serioase! Vrei sa faci performanta in domeniu ? Sau doar cauti sa iti maresti veniturile ocazional? - Atunci haide in Echipa noastra! Grup Whatsapp + suport 24/7 - Plata saptamanal + decont procent carburant " Pentru eventuale colaborari sau alte informatii ne gasiti la Nr de telefon sau la adresa biroului "
-
Subscrisa Finastra Romania SRL, persoana juridica romana, cu sediul in Bucuresti, sector 6, Soseaua Orhideelor nr 15A, Orhideea Towers, angajeaza Programator Ajutor, cod COR: 351201, un post (cerinte: limba engleza) Interviul la sediul firmei. Informatii la tel.
-
Angajam personal cu experienta la Shop&Go ca sef de magazin, lucrator comercial, casieri, Soseaua Fabrica de glucoza 6-8, sector 2 Bucuresti
-
Caut colega ! SC Apex Management Solutions SRL, societate de constructii , isi mareste colectivul. Caut o persoana dinamica, carismatica, aspect ingrijit/placut, cu sau fara experienta , dornica de afirmare intr-o companie in dezvoltare. Jobul este full-time , dar putem discuta si un program flexibil pentru inceput, functie de eventualele constrangeri. Scrisoare de intentie, CV foto ,aici sau whatsapp. Multumesc
-
Dacă ești o persoană dinamică, cu dragoste pentru curățenie și un ochi pentru detalii, te invităm să te alături familiei noastre. Contribuie la magia din spatele delicioaselor noastre creații, într-un mediu de lucru care îți va îmbogăți zilnic experiența profesională. Ce îți oferim: Un colectiv prietenos și un mediu de lucru plin de inspirație. Oportunitatea de a crește profesional într-un cadru suportiv. Program de lucru de luni până vineri, de la 7:00 la 15:00, cu disponibilitate pentru lucru în weekend (ocazional)- pentru că magia dulciurilor noastre nu cunoaște pauză! Responsabilitățile Tale: Asigurarea curățeniei impecabile în bucătărie și în zonele de lucru. Spălarea vaselor și a ustensilelor, garantând că echipa noastră de cofetari are tot ce îi trebuie pentru a crea minunății culinare. Pregătirea ingredientelor de bază, ajutând la desfășurarea lină a procesului de producție. Respectarea strictă a normelor de igienă și siguranță alimentară. Ce Căutăm: O atitudine pozitivă și o dorință arzătoare de a învăța. Abilitatea de a lucra bine în echipă. O atenție deosebită pentru detalii și curățenie. Experiența într-un rol similar este un plus, dar nu este esențială. Dacă vrei să faci parte dintr-o echipă unde pasiunea și calitatea se întâlnesc în fiecare produs. Haide să aducem împreună bucurie în viețile clienților noștri, într-un spațiu unde curățenia și ordinea sunt la ele acasă! Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem!
-
Ritmului Medical Center, clinica medicala specializata in eliberarea de avize si fise medicale pentru siguranta circulatiei, permise auto, permise port-arma, cauta sa angajeze in regim de colaborare part-time sau full-time medici specialisti medicina interna, oftalmologie, neurologie, psihiatrie. Nu se lucreaza in contract cu CAS. Salariu salariu foarte atractiv si motivant in functie de disponibilitate. Pentru detalii sunati la
-
Express Livrare angajeaza sofer livrator pentru Bolt Glovo. CV-urile se trimit la adresa de e-mail expresslivrare@gmail,com sau pe site.
-
-
Angajam casier full time ,8zile libere luna ,program in ture,pentru mai multe detalii: tel :
-
Angajam personal brutarie mica, cu experienta. Facem doar mini ciabata pentru sw-uri. Zona Piata Hala Traian. Program Duminica-Joi 8 ore. Salariu 3000 lei
-
Agenti imobiliari cu sau fara experienta pentru zonele Tineretului, Unirii, Vitan, Alba Iulia, Nerva Traian, Iancului, Mosilor, oferim initiere, contract munca, auto, decont taxi, departament juridic, garantam performanta,portofliu de clienti!COMISION PROGRESIV! La noi agentul face un singur lucru,doar coexiuni intre cerere si oferta,NU FACE ACTE SI NU POSTEAZA ANUNTURI avem departamente specializate!
-
Jurista,delegat notarial agentie imobiliara absolventa studii juridice cu/fara experienta,permis conducere B,cunostinte in materia contractelor,redactare contracte,dinamica,spirit de echipa,bun organizator, responsabila, program 10-18,NU SE FAC INSTANTE.
-
Angajam persoana dinamica pentru activitatea de administrare imobile Program lucru 13:00-21:00 Nu este necesara experienta Cunoasterea platformei BlocManager constituie un avantaj. Salariu: 4.000 lei brut Bucuresti - Tineretului Telefon: Va rugam trimiteti CV la email: admynya @ yahoo . com
-
Angajam soferi din Bucuresti Ilfov cu categoria D, card si atestat valabile, pentru curse in regim de conventie ( transport angajati) curse ocazionale turistice.
-
Service auto autorizat R.A.R. zona titan angajeaza mecanici auto,pregatitor(vopsitor),tinichigiu(ajutor). Program de lucru: Luni - Vineri : 08:00-17:00 Pentru mai multe detalii apelati la numarul de telefon .
-
Raw Bakery, www.rawbakery.ro, angajeaza Cofetar cu experienta in cofetaria-patiseria clasica. Solicitam seriozitate, decenta si respectarea cu rigurozitate a normelor de lucru si igiena in vigoare. Punctul de lucru se afla in zona Aviatorilor (la doua minute de statia de metrou). Salariul net de 5000 lei. Pentru mai multe informatii va rugam sa ne contactati prin email sau prin telefon la
-
Societate comerciala angajaza electricieni pentru lucru in santier. Salariu motivant. Pentru provincie se sigura cazarea. Detalii la telefon:
-
AGENT DE TURISM Căutăm agent de turism intern pentru firma Fabiola & Alex Turism din București. CANDIDATUL IDEAL Să cunoști piața de produse turistice și să ai experiență de minim 1 an în domeniu sau în vânzări; Să ai abilități foarte bune de comunicare și negociere; Să ai atitudine proactivă, deschisă, empatică, dornică de dezvoltare personală Să ai abilități de vânzare și consiliere în vederea atragerii de noi clienți și de fidelizare a acestora Să fii o persoana ordonată, organizată și punctuală; Să ai ablități de comunicare și planificare Să ai cunoștințe de operare Microsoft Office; Reprezintă un avantaj: Diploma în Turism, student în an terminal facultate de Turism Cunoștințe bune PC Experiență sau dorință de dezvoltare în Vânzări; DESCRIEREA JOBULUI Activități principale: planificarea, organizarea si coordonarea programelor turistice interne (excursii, tabere, circuite, programe de week-end pentru grupuri școlare sau turisti individuali); vânzarea de pachete turistice în țară (rezervări, încasarea și urmărirea plăților); promovarea programelor, ofertelor și pachetelor turistice ale agenției către clienți; participarea la organizarea și coordonarea diferitelor evenimente speciale; revanzarea programelor oferite de alte agentii; Sarcini și îndatoriri specifice: conceperea și realizarea de oferte turistice; stabilirea unor relații optime cu clienții și cu reprezentanții cazărilor, pentru rezolvarea în timp util și în bune condiții a tuturor problemelor ocazionale; prospectarea pieței de profil în vederea optimizării continue a serviciilor, având ca scop final realizarea obiectivelor asumate. Responsabilități ale postului: răspunde pentru desfășurarea și finalizarea cu succes a contractelor turistice angajate. răspunde pentru calitatea negocierii contractelor/actelor adiționale cu clienții și cu reprezentanții hotelurilor/ pensiunilor. își asumă responsabilitatea pentru propunerile de noi unități de cazare, după ce a verificat poziția în piață și standardele serviciilor oferite de către acestea. CE OFERIM Salariu fix Bonusuri în funcție de performanță, fără plafon maxim; Posibilitatea de a participa la cursuri de pregatire profesională; Posibilitatea de a merge în infotripuri în țară DESCRIEREA LOCULUI DE MUNCĂ Firma Fabiola & Alex Turism are o experiență de peste 25 de ani pe piața turismului din România. Activitatea noastră principală din prezent este turismul școlar. Clientela noastră este formată în principiu din cadre didactice din unitățile școlare din toată țara. Mai mult de jumătate din clientelă este loiala, an de an organizând excursii, circuite și tabere de când a fost înființată firma. Ne bucurăm de recorduri anuale atât personale cât și pe piață când vine vorba de cantitatea excursiilor organizate zilnic și a taberelor. În urma pandemiei care a afectat profund și agențiie de turism, căutăm să ne formăm o echipă puternică, pregătită pentru valul comenzilor care a reînceput din martie 2022, dorind să facem față și să oferim calitatea serviciilor cu care ne mândrim din totdeauna. Trimite CV-ul cu poza si nr. telefon: