Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Disponibil din: 2021-07-14-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii nostri din Electromontaj au nevoie de forte noi si cauta colegi cu urmatoarele abilitati: - Scoala profesionala liceu, - Experienta de minim 3 ani pe un post similar, - Cunostinte tehnice specifice meseriei (conform incadrarii din fisa postului inclusiv citirea unui plan de executie) - Capacitate organizatorica, asumarea raspunderii pentru calitatea lucrarilor executate, - Capacitatea de a lucra in echipa, obiectivitate in aprecierea efortului individual, respect fata de colegi, favorizarea la locul de munca a climatului neconflictual, - Capacitatea fizica de a raspunde la efort si respectarea programului de lucru, - Capacitatea de rezolvare a unor sarcini suplimentare, disponibilitatea de schimbare a locului de munca (deplasarea la lucrarile sucursalei sau in cadrul altor sucursale). Ce vei face la noi? - Montarea echipamentului primar si a circuitelor secundare; - Participarea la toate activitatile de reparatii si intretinere planificate in conformitate cu prescriptiile tehnice de specialitate; - Executarea lucrarilor pe partea de circuite secundare in posturi de transformare si statii electrice conform schemelor electrice; - Echiparea tablourilor electrice de protectie conform schemelor din proiect; - Identificarea si amenajeazarea traseelor si amplasamentelor electrice conform proiectului; - Executarea lucrarilor de constructii montaj, revizii tehnice si reparatii a instalatiilor electrice conform proiectului; Ce oferim? - Contract pe perioadă nedeterminată - Asigurare de viață și accident - Bonus pentru concediul de odihnă - Bonusuri în funcție de rezultate - Primă de Crăciun pentru copiii angajaților - Primă lunară electricitate - Zile suplimentare de concediu de odihnă în funcție de vechimea în muncă - Diurnă (deplasări în țară) - Transport către punctele de lucru - Cazare în perioada delegației De ce să vii la noi? Pentru că aici parte de tot respectul cuvenit, într-un mediu de lucru dinamic, cu un program flexibil (vineri este program scurt) și ai posibilitatea să crești profesional. Suntem o echipă diversă, cu oameni faini, o echipă în care nu există eu ci noi , și odată ajuns la noi, ești parte din familia noastră. Dacă ai citit tot anunțul și ai ajuns până aici, acum fă pasul final și aplică! Daca ai ajuns pana aici, fa pasul final si aplica! Ne poti contacta la numarul de telefon 0720 221 199. Cine suntem noi? Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Avem peste 70 de ani de experienţă în infrastructura de distribuţie de înaltă tensiune cu peste 400000 de kilometri de linii aeriene de transport de medie şi înaltă tensiune. Suntem încrezători cu privire la viitor datorită celor aproximativ 1 500 de ingineri şi profesionişti care au demonstrat că excelenţa este realizabilă. Ce facem: Grupul EM include companii care furnizează cabluri electrice, cleme şi fitinguri, construiesc stâlpi, fundaţii forate, staţii electrice. Avem capacitatea de a derula proiecte diferite, pe toate continentele, în acelaşi timp, la cele mai înalte standarde de calitate. De asemenea, avem capacitatea de a dezvolta o gamă largă de proiecte de construcţii în diverse industrii: energie verde, telecomunicaţii, imobiliare, utilităţi şi infrastructură rutieră etc. Deţinem o staţie de testare stâlpi una dintre cele mai mari şi mai moderne din lume. Te aștepăm alături de noi dacă: Vrei să ai impact; Îți place să contribui; Crezi în puterea echipei și a țelului comun; Ești o persoană responsabilă, iar siguranța ta și a celor de jur este o prioritate pentru tine. Locații Electromontaj în România: Sediul Central; Sucursala București; Sucursala Bacău; Sucursala Craiova; Sucursala Pitești; Stația de Încercări Stâlpi; Fabrica de Stâlpi Metalici Zincați; Fabrica de Cleme și Armături. Locații Electromontaj externe: Sucursala Bulgaria; Sucursala Cipru; Sucursala Emiratele Arabe Unite; Sucursala Iordania
-
Promovat
Cerinte : - cunostinte de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet) la nivel avansat, - limba engleza - nivel mediu/avansat (vorbit, scris, citit), - cunostinte primare de contabilitate - asigura protocolul in cadrul intâlnirilor in conformitate cu cerintele zilnice; - preia, inregistreaza, distribuie corespondenta compartimentelor implicate, - indosariaza si arhiveaza corespondenta si mesajele primite din partea partenerilor, clientilor si a angajatilor; - asigur conditiile organizatorice si materialele necesare pentru sedintele de lucru ale administratorului; - programeaz si primeste vizitatorii si/sau personalul societatii care doresc accesul la directorul general/administrator; - tine corespondenta cu partenerii de afaceri ai societatii; - gestioneaza informatiile obtinute in desfasurarea activitatii proprii; - redacteaza corespondenta de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice; - asigura transmiterea documentelor prin posta, e-mail; - actualizeaza baza de date; - face rezervarile pentru calatoria si cazarea partenerilor externi si pentru staful societatii atunci când c l toresc in tara si/sau in strainatate; - elaboreaza si redacteaza documente si situatiile cerute de management; - asigur suportul administrativ pentru toate departamentele firmei; - particip la fundamentarea si elaborarea de decizii stabilind sarcini si atributii concrete pe departamente, compartimente si persoane in vederea aplicarii legislatiei in vigoare sau a dispozitiilor directorului general/administratorului; - supravegheaz si controleaz activitatile de ordine si curatenie in spatiikle de care raspunde: birou administrator/director general/administrator, sala de protocol, sala de lucru, bucatarie, grup social; - p streaz documentele justificative si registrele specifice activitatii desfasurate; - arhiveaz documentele in conditii de sigurant ; - asigur o bun comunicare cu toate departamentele firmei si transmite corect si in timp util informatiile; - manifest atentie fat de toate persoanele str ine care vin in firma indiferent in ce calitate se prezinta acestea.
-
Promovat
Angajam spălător auto, Full time sau Part time. Cerințe : aspect fizic plăcut și experiență în spălat mașini. Oferim : condiții bune de muncă - se lucrează individual la mașină, câstiguri suplimentare foarte atractive.
-
Promovat
Angajam electricieni cu diploma sau fara si ajutori necalificati pentru santierele noastre. Lucram doar in Bucuresti. Salariu 15 - 30, plata la lucrare operatii. 5000-6000 RON Nu oferim, cazare, lucrari, transport. Mai multe informatii la telefon Mihai Lisca
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
-
Angajam Frizeri, Coafeze, Cosmeticiană, Manichiurista.. Persoana calificata in domeniu, cu bune abilitati de relationare, serioasa si atenta la detalii. Presatarea serviciilor de coafor(ritualuri ingrijire capilara, tuns, styling, colorimetrie)
-
Promovat
DejaVu International este în căutarea unui Alpinist Utilitar dedicat și pasionat pentru a se alătura echipei noastre. Dacă ești o persoană aventuroasă, cu abilități excelente de alpinism și dornică să lucreze într-un mediu dinamic, atunci această poziție este pentru tine! Responsabilități: Efectuarea lucrărilor de alpinism utilitar în conformitate cu standardele de siguranță și procedurile companiei; Montarea și demontarea echipamentelor și accesoriilor necesare pentru lucrările de alpinism; Utilizarea tehnicilor de alpinism pentru a accesa zone greu accesibile și a efectua lucrări de curățenie si igienizare Raportarea și documentarea corectă a activităților desfășurate. Cerinte: Experiență anterioară în alpinism utilitar; Abilități excelente de alpinism și cunoștințe solide în utilizarea echipamentelor specifice; Certificare în alpinism utilitar ; Atenție la detalii și abilități bune de rezolvare a problemelor; Capacitatea de a lucra înălțimi mari și în condiții de muncă dificile;
-
Angajam arhitect cu experienta - full time Cerinte: - studii universitare absolvite si experienta in domeniu - cunostiinte avansate Autocad, program modelare 3D SketUp, Rhinoceros, program randare - experienta in realizarea fazelor SF, DTAC, PT, DDE, DTOE - abilitate de comunicare si lucru in echipa - seriozitate , organizare eficienta Descriere job - responsabilitati - proiectarea lucrarilor de arhitectura si coordonarea cu specialitatile - intocmirea documentatiilor tehnico economice, conf. legislatiei si normativelor in vigoare - intocmirea planurilor, sectiunilor, fatadelor, detaliilor de executie - redactarea memoriilor tehnice si a listelor de cantitati Beneficii: - mediu de lucru placut - proiecte reprezentative - salariu atractiv Descrierea companiei: S.C. DMBI ARHITECTURA S.R.L. continua activitatea firmei DACOMEX TRADE care a activat intre anii 1994-2012. S.C. DMBI ARHITECTURA S.R.L.raspunde urmatoarelor cerinte: -promovarea investitiilor cu orice fel de capital (roman, public, strain, privat) -consultare, studii si proiecte in diverse domenii: economic, juridic, comercial, urban, circulatie si cercetare -imobiliare, constructii, consolidare, restaurare, achizita si inchirierea diferitelor proprietatii Obiectul activitatii: -arhitectura, urbanism, amenajari interioare -publicitate si consultanta in industria cladirilor -proprietate imobiliara -functionarea serviciilor in constructii civile sau alte categorii adresa mail; sediu: Str. Johann Strauss nr. 2A, sector 2, Bucuresti
-
Promovat
Esti o persoana energica, dornica sa accepte noi provocari si care vrea sa lucreze alaturi de o echipa dinamica? Ai toate sansele sa devii colegul nostru si sa fii tu cel care investeste in ceea ce conteaza pentru tine. Hai sa cream impreuna McMomente la McDonald s! Despre tine: Studii medii finalizate; Atitudine pozitiva si orientare catre client; Abilitati de lucru in echipa; Ce vei face? Esti prezent la locul potrivit lucrator in bucatarie, casier sau in lobby, tu esti cel care ofera produsele preferate clientilor; Zambesti mereu in interactiunea cu clientii; Asimilezi informatii si abilitati practice despre produse, materii prime si termene de garantie, echipamente, tehnici de vanzare, lucrul cu oamenii, etc. Beneficii Pachet salarial de pana la 3200 RON net la norma de 8 ore (suma compusa din salariu fix, tichete de masa de 40 RON zi, sporuri si alte bonusuri); Abonament medical și acces la telemedicină; Flexibilitate iti poti organiza programul de lucru in ture de zi, ture de noapte si in ture de weekend, in functie de nevoile tale si de programul restaurantului in care vei lucra; Ai 21 de zile de concediu de odihna si beneficiezi de zile libere pentru evenimentele speciale; Proces rapid de promovare; Beneficiezi de 50% reducere la produsele tale preferate in timpul programului de lucru; Posibilitatea de a lucra in restaurantul McDonald s din apropierea casei (in limita posturilor vacante); Training gratuit pentru dezvoltarea abilitatilor de comunicare, lucru in echipa sau abilitati specifice industriei alimentare.
-
-
Cautam colaboratori,numai cu studii muzicale(absolvite sau in desfasurare) pentru sustinere cursuri de chitara.Program flexibil.Sunt necesare seriozitate, flexibilitate, comunicare,abilitati pedagogice pentru lucrul cu copiii. Zona de desfasurare a activitatii-sediu in Drumul Taberei.
-
Angajam manipulanți marfa Barbati Depozit cu produse alimentare diversificate in complex Doraly Afumati
-
Angajam !!! Angajam manipulanți marfa Barbati /Femei !! Depozit cu produse alimentare diversificate in complex Doraly Afumati, angajam pe perioada nedeterminata manipulanti marfa in conditii avantajoase si un Salariu foarte foarte atractiv + carte de munca ... . Transport gratuit in din zona Colentina - voluntari Mai mult Detalii la nr tel:
-
Cautam MANIPULANT MARFA pentru depozitul nostru din Afumati Descrierea jobului Descarcare marfa; Pregatirea marfa catre client; Aranjarea si mentinerea ordinei in depozit si verificarea stocurilor. Beneficii: Decontarea cheltuielilor de transport Salariul este fix + prime de sarbatori si prime de performanta (implicare);
-
-
Benzinaria OMV Colentina cauta spre angajare o persoana serioasa pentru postul de casier. Candidatul ideal: - persoana energica, cu abilitati de comunicare - persoana atenta la detalii si la atributiile care ii sunt delegate - abilitati de vanzare si orientare spre client - disponibilitate de a invata Descrierea responsabilitatilor: - servirea clientilor la casa de marcat - preparare de sandvisuri - receptia, aranjarea si inventarierea marfii - curatenia la locul de munca Beneficii: - program flexibil (lucru in ture) - trainiguri specializate - oportunitati de dezvoltare personala - castig lunar motivant (salariu+tichete+bonusuri+TIPS) Candidatii sunt rugati sa se prezinte la adresa statiei pentru a aplica. Pentru mai multe detalii trimiteti un e-mail la Adresa statiei: Sos. Colentina, Nr. 446, Sector 2, Bucuresti (la capatul tramvaiului 21)
-
Colaborăm cu o filială a unei companii germane de top, înființată în 2003. Compania mamă, fondată în 1964, este unul dintre principalii furnizori globali de scule electrice portabile, scule staționare și scule de grădinărit. Cu sediul central în Germania, compania este dedicată calității produselor sale și dezvoltării de modele exclusive, inovatoare și moderne, care îndeplinesc sau depășesc așteptările pasionaților de bricolaj și profesioniștilor din domeniu. Compania acordă o atenție specială dezvoltării continue a gamei sale de produse fără fir prin intermediul unui sistem de baterii care include deja peste 300 de scule fără fir și echipamente de grădinărit. Platforma de baterii va fi extinsă pentru a include 450 de scule până în 2027, făcându-l cel mai cuprinzător sistem de pe piață pentru pasionații de bricolaj și grădinărit amatori. Responsabilități: -Operarea motostivuitorului pentru a muta, ridica, încărca și descărca mărfuri și materiale. -Așezarea și poziționarea corectă a paleților și materialelor în locațiile desemnate din depozit. -Verificarea stării și funcționării motostivuitorului înainte de utilizare și raportarea oricăror defecțiuni sau necesități de întreținere. -Asigurarea siguranței în timpul manevrelor, evitând accidentele și deteriorarea mărfurilor sau echipamentelor. -Participarea la activitățile de inventariere și menținerea evidenței corecte a materialelor manipulate. -Îndeplinirea sarcinilor de încărcare și descărcare a camioanelor în mod eficient și rapid. -Respectarea normelor de siguranță și a procedurilor interne ale companiei. -Colaborarea cu colegii pentru a asigura un flux de lucru eficient și fără întreruperi. -Participarea la instruiri și cursuri de perfecționare profesională, conform necesităților companiei. Cerințe: -Experiență anterioară în operarea motostivuitoarelor. -Certificat de calificare pentru operarea motostivuitoarelor. -Abilitatea de a manevra motostivuitorul în spații înguste și de a ridica greutăți mari în siguranță. -Cunoștințe despre procedurile de încărcare descărcare și stocare a mărfurilor. -Atenție la detalii și capacitatea de a lucra cu precizie. -Abilitatea de a lucra în echipă și de a comunica eficient cu colegii. -Disponibilitate pentru a lucra în ture și, ocazional, în weekenduri sau sărbători. -Condiție fizică bună și capacitatea de a efectua sarcini fizice repetitive. -Respectarea strictă a normelor de siguranță la locul de muncă. Beneficii: 1. Transport asigurat de la gura de metrou Păcii până la complexul unde se află și depozitul. În cazul în care transportul se va face cu mașina personală, din împrejurimi, combustibilul va fi decontat. 2. Bonuri de masă în valoare de 35 lei zi lucrată. 3. Bonus de performanță. 4. Asigurare medicală. 5. Orele lucrate peste program platite conform legii. Dacă ești un șofer de motostivuitor dedicat și responsabil, și îți dorești să te alături echipei noastre, așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem!
-
Instalator, specializat in instalatii termice, sanitare si HVAC pentru centre comerciale, cladiri de birouri, hale industriale. Cerințele postului: - studii tehnice de specialitate - capacitate de citire/intelegere a planurilor - experienta in domeniu intre 3-5 ani - permis conducere cat B (constituie avantaj) - capacitate de organizare si planificare, seriozitate si responsabilitate - abilitati tehnice si indemanare practica Responsabilitățile postului: - stabileste necesarul de materiale - pregateste operatiile de montaj - verifica componentele instalatiilor ce urmeaza a fi montate - identifica, conform planurilor, marcheaza corespunzator si amenajeaza traseele conductelor de canalizare - monteaza retelele de canalizare interioara - amenajeaza locul de montaj si monteaza obiectele sanitare - verifica si pune in functiune instalatiile - monteaza retele exterioare de apa ingropate in sol - monteaza instalatii de ridicare a presiunii apei cu pompe - monteaza conducte de distributie - remediaza defectiunile aparute Compania noastra ofera: - contract perioada nedeterminata - tichete de masa - abonament clinica privata - zile suplimentare de concediu de odihnă
-
Electrician autorizat ANRE sau nu, specializat in instalatii electrice pentru centre comerciale, cladiri de birouri, hale industriale. Cerințele postului: - studii tehnice de specialitate (electric, electromecanic, electrotehnic) - autorizatie ANRE - constituie avantaj - capacitate de citire/intelegere a schemelor electrice - experienta in domeniu intre 3-5 ani - permis conducere cat B - constituie avantaj - capacitate de organizare si planificare, seriozitate si responsabilitate - abilitati tehnice si indemanare practica Responsabilitățile postului: - citeste si interpreteaza corect schema electrica - monteaza si repara prize, lampi, corpuri de iluminat - utilizeaza instalatiile electrice de joasa tensiune, inclusiv a aparatelor din tablourile electrice - monteaza instalatiile electrice aferente alimentarii cu energie electrica a echipamentelor termice, sanitare si HVAC - monteaza si intretine tablourile electrice de distributie de joasa tensiune (conexiuni si aparate de conectare, comutare si protectie, disjunctoare, aparataj de tablou) - elimina defectele principale in functionarea retelelor electrice de consum interioare (scurt circuit, suprasarcina, etc) - executa lucrarile de reparatii minore si remediaza avariile - isi intocmeste necesarul de materiale si echipamente in vederea executarii sarcinilor zilnice - trage cablurile si stabileste/fixeaza traseul instalatiei in functie de cerinte - monteaza tuburile de protectie, conductorii si echipamentele si realizeaza conexiunile si izolatiile conform schemei si normelor tehnice de securitatea muncii - pune sub tensiune instalatia si utilizeaza aparate, tehnici si proceduri specifice pentru verificarea functionarii acesteia - repara sau inlocuieste eventualele echipamente defecte, conductori, izolatii, conform cerintelor - asambleaza si echipeaza tablourile electrice conform documentatiei tehnice de proiectare - cableaza, monteaza componentele tabloului electric, eticheteaza si verifica/testeaza functionalitatea acestuia in conformitate cu schema electrica Compania noastra ofera: - contract perioada nedeterminata - tichete de masa - abonament clinica privata - zile suplimentare de concediu de odihnă
-
Angajam Administrator tehnic multifunctional FULL TIME pentru Asociatii de Proprietari - Ansambluri residentiale Postul consta in inspecarea zilnica a 1-3 ansambluri rezidentiale si rezolvarea problemelor administrative si tehnice constatate. Responsabilitati: Tehnicianul este responsabil pentru bunul mers al tuturor aspectelor tehnice si administrative ale complexului si e obligat sa ia urmatoarele masuri: - sa inspecteze zilnic spatiile comune ale ansamblului; - sa remedieze problemele tehnice administrative pe care le poate rezolva; - sa instiinteze managerul despre problemele aparute, cu prioritate despre cele nerezolvate. Sa urmaresca procesul de rezolvare pana la finalizarea acestuia; - sa propuna furnizori si solutii pentru problemele pe care nu le poate rezolva; - sa inspecteze modul cum furnizorii realizeaza lucrarile contractate de Asociatie; - aprovizioneaza complexul cu piese si consumabile; - raport de activitate zilnic; - comunicare cu managerul de locatie, cu presedintele sau locatari in functie de necesitati; Competente profesionale: Administratorul tehnic trebuie sa aiba minim competente medii in urmatoarele domenii (in ordinea importantei): - Instalatii sanitare; - Instalatii electrice; - Lacatuserie; - Vopsit zugravit tencuit mici reparatii - Curenti slabi (interfoane, sistem supraveghere video, senzori, automatizari, etc.); - Organizare, comunicare si intelegere aspect tehnice si administrative; Salariul net 3000-3500 lei.
-
-
Compania: EUCOM Business Language Locație: București, Pipera (Posibilitate de lucru hibrid) Program: Luni - Vineri, 09:00 - 18:00 Descrierea Postului: EUCOM este în căutarea unui Office Manager entuziast și dedicat, care să gestioneze eficient activitățile zilnice ale biroului și să asigure un mediu de lucru plăcut și bine organizat. Persoana ideală trebuie să aibă abilități excelente de comunicare și organizare, să fie proactivă și să poată lucra eficient într-un mediu dinamic. Această oportunitate este destinată exclusiv persoanelor cu dizabilități, in conformitate cu prevederile legii nr. 448 2006 privind protectia si promovarea drepturilor persoanelor cu handicap. Eucom urmareste acordarea de sanse egale reale persoanelor cu dizabilitati, in scopul insertiei profesionale a acestora. Responsabilități: Coordonarea activităților administrative zilnice și asigurarea bunei funcționări a biroului. Gestionarea corespondenței și a comunicațiilor interne și externe. Organizarea și supravegherea întâlnirilor și evenimentelor interne. Menținerea și actualizarea evidențelor și documentelor companiei. Suport pentru echipa de management și alte departamente în diverse proiecte administrative. Gestionarea furnizorilor și a achizițiilor necesare pentru birou. Asigurarea conformității cu politicile și procedurile companiei. Cerințe: Experiența anterioară în roluri administrative sau de Office Manager nu este obligatorie, însă reprezintă un avantaj. Abilități excelente de organizare și gestionare a timpului. Capacitatea de a comunica eficient atât verbal, cât și în scris. Cunoștințe solide de MS Office (Word, Excel, PowerPoint). Atitudine proactivă și orientare către soluții. Abilitatea de a lucra independent și în echipă. Abilitatea de a face deplasări la sediul clienților. Beneficii: Pachet salarial competitiv. Mediu de lucru dinamic și profesionist. Oportunități de dezvoltare profesională. Beneficii suplimentare, conform politicilor companiei. Pentru a aplica sau a recomanda un candidat potrivit, persoanele interesate pot trimite candidatura și la adresa de email:
-
Disponibil online
RECRUTING - Albanian, Armenian, Azerbaijan, Georgian, Kazakh, Kurdish, Persian, Slovenian speakers.
Dear language enthusiasts, We're seeking passionate individuals to join our team as linguistic evaluators for the following languages: Albanian, Armenian, Azerbaijani, Georgian, Kazakh, Kurdish, Persian, Slovenian, Polish, Danish, Sweedish, Finnish, Dutch. If you're a native speaker of any of these languages and have a keen interest in language and culture, we'd love to hear from you. No previous experience in linguistics is required, just a good understanding of your native language and culture. To apply, please send your CV and a brief description of your interest in languages to We look forward to your application and the opportunity to work together on exciting projects!
-
Labvision-Dent, firma de producție dentară, angajează șofer categoria B pentru livrări în București. Locatie-Semaparc, Splaiul Independenței 319 Program de lucru în 2 ture, luni-vineri, 6-14: 14-22 Salariu net de plecare-640 euro-3200 lei Disponibil începând cu data de