Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Bucuresti Disponibil din: 2021-10-05 Tip job: Full time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 6

    Instalator Reprezentant tehnic mentenanță cladiri

    Descrierea ofertei Cerințe: Candidatul ideal are bune abilități de comunicare, organizare, gestionare a timpului, seriozitate, disponibilitate și integritate morală. Condiții: De asemenea, pentru a-și desfășura activitatea în bune condiții, trebuie sa fie dispus la deplasări zilnice, sa aibă cunoștințe tehnice, cunoștințe în domeniul instalațiilor sanitare termice, permis de conducere categ B: Responsabilități: Printre sarcinile pe care reprezentantul tehnic le are sunt următoarele: - să cunoască locațiile imobilelor aflate în administrarea societății; - să viziteze locatiile (spatiile tehnice aflate in proprietatea comuna) în mod organizat și să completeze fișa de verificare a imobilului; - să citească contoarele generale de apă, gaze și electricitate și să comunice indexul societății, în vederea transmiterii către furnizorii de utilități; - să anunțe societatea cu privire la avariile sau defecțiunile constatate la imobilele aflate în administrarea societății; - să efectueze mici reparații, înlocuire becuri, neoane, broaște , lămpi, lucrări care nu necesita mult timp de lucru și nu sunt de complexitate sporită; - să contacteze firme de reparații, dacă lucrările nu pot fi executate de către societate; - să țină legătura cu firmele partenere pentru efectuarea lucrărilor de reparații în imobil, la proprietatea comuna; - să urmărească executarea lucrărilor la proprietatea comuna și să participe la recepție; - să întocmească procesele verbale de recepție pentru lucrările executate; - achiziționează materiale de curățenie, material antiderapant și le preda personalului de curățenie; - să preia sesizările de la clienți și să le aducă la cunoștința societății in vederea rezolvării operative; - să păstreze confidențialitatea datelor cu care intra în contact, să nu comunice informații clienților decât dacă i s-a solicitat de către societate; - să păstreze autovehiculul din dotare în stare de funcționare, să urmărească plata rovinietei, asigurării obligatorii, reviziile periodice, itp; Oferim: - salariu motivant, bonusuri - mașină de serviciu, - telefon, - abonament servicii medicale oferite de Rețeaua de sănătate Regina Maria (după 3 luni de activitate). Dacă considerați ca puteți face parte din echipa noastră, va rugam sa ne transmiteți CV-ul dumneavoastra sau o scurta prezentare, unde ați mai lucrat, experienta in domeniu etc, urmând sa va contactam pentru a stabili o întâlnire.

  • 6

    Colaborator Instalator Sanitar Termice, mentenanță clădiri

    Suntem în căutarea unui instalator sanitar termice pentru a se alătura echipei noastre în București și Ilfov. Dacă aveți cunoștințe în domeniul instalațiilor și doriți să colaborati cu societatea noastra pentru a executa lucrari specifice la cladirile din portofoliul companiei lucrari de instalatii termice sanitare, va rugam să raspundeti la acest anunt, cu o scurta prezentare despre dvs si datele dvs de contact. Candidatul Ideal: Studii medii și calificare ca instalator; Experiență anterioară în activitatea de întreținere a clădirilor constituie un avantaj; Deținerea permisului auto categoria B; Disponibilitate pentru deplasări în București și Ilfov; Seriozitate și integritate. Descrierea jobului: Ca Instalator Sanitar Termice, veți avea următoarele responsabilități: întreținerea și repararea instalațiilor și echipamentelor tehnice ale clădirilor din portofoliul companiei; Realizarea lucrărilor de instalații sanitare și termice. Beneficii: Plata in functie de lucrarile efectuate, conform tarifului agreat de comun acord. Posibilitate angajare, plata salariu plus bonusuri pentru lucrarile executate. Descrierea companiei: Suntem o firmă specializată în asigurarea mentenanței clădirilor, oferind servicii profesionale pentru cladiri de locuințe și clădiri de birouri. Ne dorim o echipă dedicată de profesioniști și punem accent pe dezvoltarea continuă a angajaților si colaboratorilor noștri. Vă mulțumim pentru interesul arătat și vă asigurăm că fiecare aplicație va fi analizată cu atenție.

  • 5

    Restaurant Trattoria , sector1, Bucuresti

    Bucatareasa buc ital. Program 15 zile luna , 11-23, Salariu 6500,, începând cu Februarie 2024 . Ajutor Bucatar sa stie sa facă pizza, salariu 4500 lei

  • 14

    Angajam livratori -Bringo

    Vrei sa castigi cat vrei cand vrei tu? Postul necesita deplasari si aveti nevoie de masina personala,un smartphone cu sistem de operare Android si NFC, cu care sa puteti accesa aplicatia Bringo Se livreaza produse food si non food din magazine specializate parteneri Bringo, platite cu banii firmei, din magazinele Carrefour, Cora, Penny si alte magazine partenere din zona pe care ti-o alegi Punct de lucru: Bucuresti si zonele limitrofe Oferim un loc de munca stabil si program flexibil asa cum iti doresti! Contract de munca individual sau colaborare cu P.F.A. sau S.R.L. Tip job: Full time sau part time Program flexibil(iti alegi singur programul pentru saptamana viitoare!), salariul net variaza intre 2500-7000 de lei in functie de timpul alocat si livrarile efectuate. Plata salariului se face saptamanal sau lunar Cerintele postului :vorbitor fluent de limba romana, permis de conducere ,amabilitate,seriozitate,capacitate de efort. Beneficii: asigurarea unui loc de munca stabil , contract de munca pe perioada nedeterminta, bonusuri periodice care se adauga salariului Oferim training tuturor angajatilor la inceputul colaborarii,deci nu este nevoie de experienta anterioara in livrari si suport pe toata perioada contractuala. Va punem la dispozitie POS pentru plata cu cardul si de asemenea un card de cumparaturi necesar achizitionarii produselor Ce ne dorim? Sa ai o atitudine pozitiva si sa lucrezi eficient impreuna cu colegii tai ca sa ne poti reprezenta cu succes in fata clientilor

  • 4

    Angajam vanzatoare-vanzator

    ANGAJAM VANZATOARE ZONA POD MIHAI BRAVU-VACARESTI cu experienta,preferabil din zona pentru magazin alimentar, program in ture de 7ore,,singura pe tura,posibilitatea de marire a salariului in functie de implicare, conditii bune de munca,prog luni-vineri 7,30-21.00 s 09-21 2800net(bani in mana) carte de munca+concediu de odihna

  • 2

    Angajam coafeza stilist

    Salon aflat in sectorul 1 langa P ta Victoriei stradal angajeaza coafeza stilist Pentru detalii va rog sunati la numarul din anunt Va asteptam cu drag

  • 12

    Angajam agenti de securitate pentru municpiul Bucuresti

    Angajam agenti de securitate (barbat si femeie) pentru zona Mogosoaia ( femeie 2300 lei- str.Buiacului - str.Garii)Chitila (str. Ciobanului - 2000 lei), zona Ciorogarla (Logistic Parks - 1500 lei), zona Gara Progresul (barbat - 1500 lei),zona Popesti Leordeni (linia de centura - barbat 1500 lei),Andronache

  • 19

    Receptioner/a hotel

    Hotel Unique Piata Romana angajeaza receptioner.. Interviurile se tin la sediul hotelului str.Caderea Bastiliei nr 35. Se ofera o masa pe zi si decontarea transportului pentru cei din provincie. Salariu 3000 lei. Program 12 cu 24 12 cu 48. Limba engleza fluent .

  • 10

    Educator Montessori 0-3 ani si 3-6 ani

    Grădiniță Montessori nou înfiintată zona 1 mai , sector 1, cauta pe tru lcomunitatea 0-3 un educator de preferat certificat AMI/AMS sau orice alt organism acreditat. Colega/, colegul nostru trebuie asa fie o persoana calma, echilibrata, empatica, cu experienta in lucrul cu copiii. .În anumite conditii, angajatorul poate oferi training pentru specializare în alternativă Montessori. Cei interesați pot trimite CV la adresa : sau pot suna /watsapp la nr .

  • 6

    Angajam contabil cu experienta

    Societate de contabilitate si expertiza contabila membra Ceccar, angajeaza 1 persoana pe pozitia de contabil (cu experienta minima 3 ani) pentru inregistrarea documentelor pentru un portofoliu de clienti alocat. Program de lucru de luni-vineri intre orele 9:00-18:00 de luni-vineri. Cerinte: - studii medii / superioare profil economic-contabil; - experienta profesionala minim 3 ani (partida simpla /partida dubla ) - cunostinte de operare PC (Excel, Word, programe contabilitate); - acuratete in lucrul cu documentele si prelucrarea datelor; - spirit analitic, atentie distributiva; - capacitate de organizare. Salariul se v-a stabili in urma interviului. Daca te incadrezi in profilul nostru, trimite-ne CV-ul tau pe adresa de mail: si vom fi bucurosi sa te primim in echipa noastra!

  • 18

    Angajam contabil primar cu atributii de secretariat si teren

    Descriere: Birou contabilitate angajeaza Contabil primar cu atributii de secretariat si teren Candidatul ideal trebuie sa fie o persoana responsabila, serioasa, sociabila, cu o atentie distributiva in timpul programului de lucru si capabila de lucru in echipa (dorim colaborare pe termen lung). Cerinte: - Cunostinte operare PC (Windows, Office, Internet); - Notiuni contabilitate primara; - Abilitati bune de comunicare; - Atentie distributiva; - Rezistenta la stres; - Loialitate, seriozitate, atitudine pozitiva. - Absolvent liceu economic sau cel putin absolvent de cursuri de contabilitate primara. Descrierea jobului: - Contabilitate primara specifica birou de contabilitate, lucrari de secretariat (scanare de documente, procesare acte, etc.) - arhivarea in bune conditii a documentelor financiar-contabile, - Relationarea cu clientii / furnizorii (telefon, email, deplasare pentru plasare sau ridicare documente) - Deplasari la diverse institutii - Alte sarcini administrative solicitate de managerul general. Program lucru: Luni Vineri 09 18 (1 ora pauza) Salariu se va discuta la interviu in functie de nivelul de cunostiinte.

  • 2

    Angajez lucrator comercial casier

    Angajez lucrator comercial casier pentru magazin Partener Profi, zona Iuliu Maniu,Sector 6, Bucuresti. Orarul de functionare a magazinului între orele 8:00-22:00,se lucreaza in 2 schimburi, 5 zile lucratoare cu doua zile libere saptamana. Orele suplimentare se platesc. Salariul cuprins intre 2500-3000 lei net, in functie de experienta Pentru mai multe detalii,va rugam sa ne contactați!

  • Angajam Administrator site si responsabil vanzari online

    Responsabil vanzari si marketing- platforme marketplace Cautam un coleg/colega care sa ne ajute cu gestionarea platformelor de marketplace pe care suntem prezenti, gestionarea site-ului nostru si promovarea pe diverse canale online. Te asteptam cu drag in echipa noastra daca: - ai mai lucrat pe acest segment (de preferat) -esti pasionat de mediul online, -esti cunoscator al platformelor de retele sociale (instagram, tik tok, facebook, youtube, pinterest) cu experienta pe content online (descrieri produse), -esti creativ, familiarizat cu bazele de date in EXCEL (functii, formule), responsabil si serios in rezolvarea task-urilor -esti orientat catre rezultate si catre atingerea tintelor de vanzari propuse in obiective -esti organizat in ceea ce faci si duci la indeplinire taskurile in termenele stabilite Activitatea de baza va fi gestionarea de conturi pe platforme de vanzari online si gestionarea site ului nostru introducere produse noi creare documentatie pentru produse ( descrieri, detalii) calcularea si stabilirea preturilor in concordanta cu politica firmei obtinerea de imagini/poze ale produselor promovarea produselor pe platformele pe care suntem prezenti se lucreaza si cu excel postari pe retelele de socializare preluarea comenzilor si a solicitarilor din partea clientilor ofertarea de produse/servicii catre clientii firmei Pentru site-ul propriu avem nevoie de content si introducere produse noi, dar si optimizare/promovare. Ce oferim? VENIT lunar NET incepand cu 4000 lei salariu fix plus bonus din vanzari (procent din vazarile suplimentare efectuate) laptop, telefon mobil contract de munca pe perioada nedeterminata Program flexibil si hibrid ( parte de work on site si parte de woks from home)

Salvează căutarea