Oferte locuri de munca Sector 1 Bucuresti • Anunturi angajari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Menaj la casa , 5 zile pe saptamana 6 ore pe zi( de luni pana vineri 9-15) si sambata 4 ore. (curatenie,calcat) In mana 6000lei pe 20 zile lucratoare, plus decontare abonament transport in comun .Bonuri de masa incluse. Conditii: - neaparat referinte de la locurile de munca anterioare - sa trimita CV- cu școlarizarea , situatia familiala, locurile de munca anterioare si telefon de contact de la aceste locuri de munca. -minim 8 clase,preferabil liceu -varsta 35-45 ani ,fara probleme de sanatate - sa locuiasca si sa aiba domiciliul stabil in Bucurestii Noi, Straulesti,Chitila,Aviatiei,Domenii -locatia e langa Alka factory shop-( autobuz 112, 331 bis statia Nuferilor)
-
Promovat
Ne mărim echipa și căutăm: RESPONSABIL AMENAJĂRI SPAȚII VERZI GRĂDINAR SECTOR 3 Te așteptăm în echipă dacă ești în căutarea unui loc de muncă stabil și îți place lucrul în domeniul horticol amenajări și întreținere spații verzi! Cerințe: disponibilitatea de lucru pe teren, în condiții meteo specifice fiecărui anotimp responsabilitate si seriozitate spirit de iniţiativă, capacitate de decizie şi asumarea responsabilităţii capacitate de efort fizic și organizare a activităţii dorința de a învăța spirit de echipă, abilităţi de comunicare si organizare a echipei. Experiența în domeniul horticol si sau permis de conducere categoria B reprezintă un avantaj. Oferim: Salariu 3000-4500 lei, in functie de gradul de pregatire si responsabilitatile din cadrul echipei Transport asigurat Contract de munca Echipament de lucru Loc de munca stabil Mediu de lucru placut, in cadrul unei echipe tinere și dinamice Lucrul cu echipamente performante, de ultima generatie. Program de lucru 8h luni-vineri
-
Promovat
Angajez cu carte de munca si bonuri de masa, net 4000 ron, camera, baie si bucatarie separate fata de restul familiei pe etajul vilei, 2 weekenduri libere pe luna. Menaj usor, calcat, ajutor general gospodarie si supraveghere varstnic activ si independent. Casa cu curte superba, vara casa de vacanta la munte, aceleasi conditii. Cautam doamna serioasa, cu atitudine pozitiva si caracter, 45-65 ani, in forta.
-
Promovat
Firma cu profil postal cautam postas in Bucuresti sector 1. Activitatea principala este de distributie plicuri la cutiile postale. Oferim salariul minim + bonuri de masa, decont abonament transport ( STB METROU sau auto personal),posibilitate de avansare,bonusuri de performanta. Activitatea se adreseaza si persoanelor care vor sa-si copleteze venitul(pensionari,persoane care lucreaza in ture sau au posibilitatea(disponibilitatea) ca dupa terminarea programului sa mai lucreze cateva ore), Pentru cei care doresc Full-time este avantaj daca detin permis,auto. Pentru mai multe detalii puteti suna la nr de tel 0723688826
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Studente pentru internship sector marketing in Bucuresti zona piața Unirii. Se oferă adeverință, program 3 ore pe zi. Program luni-vineri de la sediu orele 10 - 13 sau 15 - 18. Zona piata Unirii. Oportunitate de internship cu potențial de angajare ! DOAR IN BUCURESTI BONUSURI de la 1550 lei pana la 3100 lei. Nu necesita experiență. Trimiteți CV în limba română. Publ
-
Salariu net lunar 3.500 Ron. Program 3 ore luni-vineri de la sediu orele 10 - 13 sau 14 - 17. Zona piata Unirii. După perioada de proba se face contract de munca pe perioadă nedeterminată. Pentru postul de manager internship trebuie să aibă cunoștințe despre marketing și vânzări. Să fie capabilă să selectioneze, să recruteze și deasemenea să coordoneze o echipă de 10 studenți de la marketing care vor face internship in firma noastră. Cerinte - cunoasterea legislatiei specifice aplicabile unei institutii de stat si a dispozitiilor legale ; - cunostinte de operare PC, in special Microsoft Office; - capacitate de atentie concentrata si distributiva experienta in recrutare - atentie interes pentru detalii, rigurozitate, acuratete; - abilitatea de a analiza informatii, abilitati de comunicare, abilitati de organizare si planificare; atitudine proactiva; diplomatie si tinuta corespunzatoare, rezistenta la stres si la program prelungit (daca este cazul). - persoana punctuala, pozitiva, flexibila, muncitoare, serioasa, onesta, loiala. Responsabilitati - verificarea documentatiei ; - analiza juridica a dosarelor de recrutare; - completarea rezolutiilor juridice pentru toate dosarele in lucru; - centralizarea situatiilor zilnice, periodice, lunare; - redactarea actelor necesare desfasurarii activitatii; - depunerea diverselor documente la Registrul Comertului fizic sau on line. După perioada de proba se face contract de munca pe perioadă nedeterminată. Trimiteți CV in limba română în format PDF
-
Promovat
Firma cu profil postal cautam postas in Bucuresti sector 1. Activitatea principala este de distributie plicuri la cutiile postale. Oferim salariul minim + bonuri de masa, decont abonament transport ( STB METROU sau auto personal),posibilitate de avansare,bonusuri de performanta. Activitatea se adreseaza si persoanelor care vor sa-si copleteze venitul(pensionari,persoane care lucreaza in ture sau au posibilitatea(disponibilitatea) ca dupa terminarea programului sa mai lucreze cateva ore), Pentru cei care doresc Full-time este avantaj daca detin permis,auto. Pentru mai multe detalii puteti suna la nr de tel 0723688826
-
Angajez 2 doamne cu varsta pana in 55 ani, in regim intern (1 saptamana cu 1 saptamana) pt fata tanara cu handicap locomotor(carucior cu rotile).Cerem si oferim seriozitate. Mai multe detalii la telefon:
-
Biblioteca Delivery & Pick-up, mica pizzerie in nordul Bucureștiului - zona Aerogarii, caută coleg a care să preia comenzile de pizza, online si telefonice și să ii servească cu drag pe toți clienții care ne vizitează pizzeria. Ne dorim un om prietenos și, ideal, iubitor de pizza. Program de lucru 2 zile cu 2.
-
Esti o persoana dinamica ce isi doreste sa se perfectioneze in domeniul cifrelor? Iti doresti sa lucrezi intr-o echipa tanara si dinamica? Esti omul potrivit la momentul potrivit, pentru ca noi ne marim echipa si avem nevoie de oameni implicati si minunati ca tine! Ce trebuie sa stii: sa fii o persoana implicata, tipicara, dinamica, energica, responsabila, serioasa, amabila si care sa fie mereu atenta la detalii; sa iti placa sa lucrezi cu calculatorul; sa iti placa sa lucrezi cu actele si cifrele; Ce iti oferim: program de lucru full time; weekendul sa fie doar pentru tine (noi nu lucram si consideram ca in weekend trebuie sa stai cu familia); training de specialitate; salariu competitiv + bonus - in functie de nivelul profesional; Ce presupune acest job: Vei verifica documente intr-un sistem specific de evidenta contabila si gestiune; Vei intocmi rapoartele financiar-contabile cerute de legislatie; Vei intocmi declaratiile financiar-contabile cerute de legislatie;
-
Va rog sunati intre orele 10.00-19.00 de luni pana vineri. Angajam familie serioasa. Sotia pentru menaj/gatit iar sotul pentru activitati administrative,tehnice(handyman) Cerinte: permis conducere catrg B, recomandari, cazare la propietate(interni), buni gospodari, cu o minima experienta, seriosi, muncitori iubitori de flori si animale , fara cazier judiciar,administrare .Se ofera cazare si salariu 2000 lei( de persoana),angajarea se face pe baza de contract de munca.Pentru mai multe detalii si programare la interviu
-
Promovat
Ne mărim echipa și căutăm: RESPONSABIL AMENAJĂRI SPAȚII VERZI GRĂDINAR SECTOR 3 Te așteptăm în echipă dacă ești în căutarea unui loc de muncă stabil și îți place lucrul în domeniul horticol amenajări și întreținere spații verzi! Cerințe: disponibilitatea de lucru pe teren, în condiții meteo specifice fiecărui anotimp responsabilitate si seriozitate spirit de iniţiativă, capacitate de decizie şi asumarea responsabilităţii capacitate de efort fizic și organizare a activităţii dorința de a învăța spirit de echipă, abilităţi de comunicare si organizare a echipei. Experiența în domeniul horticol si sau permis de conducere categoria B reprezintă un avantaj. Oferim: Salariu 3000-4500 lei, in functie de gradul de pregatire si responsabilitatile din cadrul echipei Transport asigurat Contract de munca Echipament de lucru Loc de munca stabil Mediu de lucru placut, in cadrul unei echipe tinere și dinamice Lucrul cu echipamente performante, de ultima generatie. Program de lucru 8h luni-vineri
-
Angajam casier , magazin Shop&Go în zona Băneasa. (strada Biharia nr 67-77) Salariu 3200 lei , posibilitate ore suplimentare, mediu de lucru plăcut.
-
Candidatul Ideal Studii medii: obligatoriu deținerea diplomei de Bacalaureat; Cuno tin e d operare PC; Abilități bune de lucru cu cifrele, abilități de calcul; Să fie sociabil și să-i placă lucru cu oamenii; Abilită i foarte bune d comunicare și negociere; Sa fie organizat, punctual și să dețină o atenție sporită la detalii; Perseverență și dorință d colaborare pe termen îndelungat; Sa fie empatic, cu atitudine pozitivă și cu prezență plăcută; Dornic de a lucra într-o echipă, dar totodată concentrat pe realizarea obiectivelor individuale; Experiența nu este necesară, însă dacă ai mai lucrat cu numerar, poate reprezenta un avantaj; Descrierea jobului Responsabilități: Verificarea și evaluarea garanțiilor primite (obiecte din aur, argint, electronice); Consilierea clienților în vederea vânzarii bijuteriilor din aur prin recomandări individualizate; Efectuarea operațiunilor de schimb valutar; Întocmirea documentelor pentru acordarea împumuturilor; Consilierea clienților în funcție de nevoile acestora și prezentarea serviciilor oferite de către societatea noastră; Efectuarea zilnică a operațiunilor de casă; Efectuarea plăților și a încasărilor; Arhivarea corespunzătoare a documentelor generate în urma operațiunilor. Beneficii: Salariu NET începand cu 3.500 RON; Comisioane și bonusuri de perfomanță, care pot majora substanțial partea salarială; Salariul și bonusurile sunt plătite integral în contul tău prin virament bancar. Taxele aferente salariului sunt plătite întotdeauna la timp, astfel acest lucru contând la eventualele contractări de împrumuturi; Tichete de masă, tichete cadou cu ocazia diverselor sărbători; Dacă dorești să faci ture suplimentare, acestea sunt compensate în bani, astfel majorând considerabil salariul net; Decontarea transportului la și de la locul de muncă; Grilă de majorări periodice garantate; Perioadă de training asigurată și plătită de către societate, astfel lipsa experienței nu reprezintă un dezavantaj; Discount de angajat la achiziția de produse din magazinele companiei noastre; Prețuri preferențiale pentru serviciile financiare în agențiile noastre; Concediu de odihna legal - 21 de zile lucrătoare și zile de concediu de odihnă suplimentare în funcție de vechimea acumulată în societatea noastră; Program de lucru flexibil (două zile lucrate cu doua zile libere); Oportunități reale de promovare; Echipă tânără, dinamică și calificată, pe care te poți baza, și care iți va răspunde rapid și cu profesionalism la orice solicitare; Abonament medical la clinica privată Medlife cu multiple beneficii (consultații și analize gratuite, ecografii/radiografii, reduceri și oferte pentru diverse proceduri medicale, internări, medicamente, analize) acordat gratiut de către societate.
-
Agenti Securitate din Targoviste si Bucuresti. Asiguram: -Uniforma. --Pregătire profesionala. -Transport. -Salariul 3000 Ron Zona Pajura
-
Firma INSPETI BUILDING RESTAURATION angajeaza muncitori pentru santier in Bucuresti. Se ofera o masa la pranz pentru toti muncitorii si cazare pentru cei din provincie. Acceptam muncitori si echipe, firme. Proba de lucru se da la santier
-
Promovat
Menaj la casa , 5 zile pe saptamana 6 ore pe zi( de luni pana vineri 9-15) si sambata 4 ore. (curatenie,calcat) In mana 6000lei pe 20 zile lucratoare, plus decontare abonament transport in comun .Bonuri de masa incluse. Conditii: - neaparat referinte de la locurile de munca anterioare - sa trimita CV- cu școlarizarea , situatia familiala, locurile de munca anterioare si telefon de contact de la aceste locuri de munca. -minim 8 clase,preferabil liceu -varsta 35-45 ani ,fara probleme de sanatate - sa locuiasca si sa aiba domiciliul stabil in Bucurestii Noi, Straulesti,Chitila,Aviatiei,Domenii -locatia e langa Alka factory shop-( autobuz 112, 331 bis statia Nuferilor)
-
Studente pentru internship sector marketing in Bucuresti zona piața Unirii. Se oferă adeverință, program 3 ore pe zi. Program luni-vineri de la sediu orele 10 - 13 sau 15 - 18. Zona piata Unirii. Oportunitate de internship cu potențial de angajare ! DOAR IN BUCURESTI BONUSURI de la 1550 lei pana la 3100 lei. Nu necesita experiență. Trimiteți CV în limba română.
-
Studente pentru internship sector marketing in Bucuresti zona piața Unirii. Se oferă adeverință, program 3 ore pe zi. Program luni-vineri de la sediu orele 10 - 13 sau 15 - 18. Zona piata Unirii. Oportunitate de internship cu potențial de angajare ! DOAR IN BUCURESTI BONUSURI de la 1550 lei pana la 3100 lei. Nu necesita experiență. Trimiteți CV în limba română.
-
Consultanți vânzări cu PFA sau Srl pentru distribuție. Câștiguri lunare de peste zece mii de lei,propunere în colaborare cu Firma distributie dispozitive pentru domeniul horeca și beauty. Adaus comercial și bonusuri de la 1550 Ron la 5700 Ron pentru fiecare comandă realizată . Se accepta persoane din toata țara cu experienta dovedita in vanzari minim 2 ani. Detalii suplimentare Se lucreaza full time atat de la sediu cat si munca de teren de luni pana vineri. Interviurile se desfasoara la sediu in sectoarele de activitate beauty și horeca. Consultanții de vânzări trebuie să dețină experiență în relațiile cu agenții comerciali din domeniile respective. Se acceptă doar candidați cu experiență dovedită învânzări minim de 2 ani din Bucuresti sau alte județe. Nu acceptăm începători fără experiență care își doresc salariu fix sau studenți. Se lucreaza pe bază de PFA sau srl. FISA POSTULUI CONSULTANT VANZARI Candidatul ideal: -comunicativ -persuasiv -receptiv la feedback Foarte bune abilitati de comunicare interpersonala; Bune abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel, Power Point, e-mail; Atitudine pozitiva si orientata catre client; Cunostinte generale despre SOCIAL MEDIA si Internet; Bune abilitati si cunostinte de vanzare; Atitudine proactiva; Responsabilitate personala; Orientare catre rezultate. - experienta relevanta in vanzari - Bune abilita i de operare PC - Cunostinte de limba engleza - Studii medii (studiile superioare constituie avantaj); - Excelente abilitati de comunicare, relationare si negociere - Persoana dinamica si proactiva - Orientare spre nevoile clientului Descrierea jobului: Identificarea nevoilor clientilor si consilierea acestora. Imbogatirea portofoliului de clienti si dezvoltarea retelelor existente Reprezentarea si promovarea companiei in conformitate cu strategia de vanzare a companiei. Urmarirea atingerii obiectivelor, Prezinta, vinde si creste valoarea vanzarilor produselor si serviciilor catre clientii potentiali si existenti cu scopul de a atinge targetul de vanzari al magazinului; Asigura acuratetea inregistrarii datelor clientilor in bazele de date; Ofera informatii intr-o maniera eficienta si politicoasa catre clientii potentiali si catre clientii deja existenti ai firmei despre produse si servicii; Mentine imaginea companiei si respecta standardele ei, livrand servicii de o inalta calitate si profesionalism; Pregateste rapoarte zilnice despre vanzarile si activarile zilnice; Este in permanenta la curent cu informatiile sau serviciile nou aparute. Beneficii: Pachet salarial atractiv, corelat cu performantele Sustinere din partea companiei in dezvoltarea personala si profesionala Mediu de munca placut si dinamic Siguranta locului de munca Oferim: - câștiguri motivante in functie de experienta dovedita + bonusuri de performanta intre 1550 Ron pana la 5700 Ron de fiecare comanda executata. -contract pe perioada nedeterminata. Trimiteți CV in limba română în format PDF. Publi24_1613811509
-
Domeniu de activitate Vino și tu ca partener de afacere in echipa emGuarde. Dispozitivele electronice de înaltă performanță care sunt indispensabile în orice domeniu de activitate și în toate locuințele și birourile din lume. emGuarde Schimbați-vă mediul. Îţi schimbă viaţa. emGuarde este conceput pentru a prevenirea radiațiilor cauzate de interferențe electromagnetice de înaltă frecvență între 3 MHz și 1000 MHz. ... Cea mai nouă și profitabilă afacere in crestere perpetuă. Afacere costuri zero, implicare 200% S.C. Octopuss srl Cerințe: -experienta de minim 1 an de zile in vânzări -disponibilitate de lucru cu publicul - capacitatea de a promova în Social media -utilizator experimentat PC - competențe informatice dovedite Condiții: - comisioanele ajung până la 4.000 Euro + bonusuri de performanță -posibilitati de training la locul de muncă si dezvoltare personala Responsabilități: -realizarea planului de prezentări zilnice si atingerea obiectivelor zilnice. - planul de performanță lunara stabilit de directorul de vânzări -consilier a clientilor privind varianta optima a produselor si furnizarea de informatii complet asupra produselor; -oferirea celor mai bune solutii tehnice si estetice in vederea alegerea produsului si a accesoriilor. -intocmirea documentelor necesare finalizarii vanzarii si livrarii produselor; -cunoasterea perfecta a produselor comercializate, a conditiilor de acceptare si de lansare a comenzilor, a conditiilor de plata si livrare; Trimiteți CV în limba română format PDF pe adresa de email sau Wathsap.
-
Firma autorizata ARR, cautam soferi cu auto propriu, pentru colaborare in transport alternativ (UBER, BOLT) Daca ai permis si masina poți deveni șofer partener Uber Bolt, fără bătăi de cap cu firma , acte , taxe și impozite. Noi ne vom ocupa de absolut tot ce ai nevoie pentru a lucra fără nici o grija si în condiții 100% legale. Comision firma 10% Cerinte obligatorii pentru a va incadra: varsta minima 21 de ani vechime permis minim 2 ani cazier judiciar curat atestat transport alternativ (daca nu aveti, va putem ajuta cu scolarizarea si obtinerea acestuia de la ARR) Toate documentele se obtin in regim de urgenta
-
ISAF S.A. angajeaza pentru uzina de productie confectii metalice aflata in zona Piata Giulesti Bobinator transformatoare. Programul de lucru este de luni pana vineri. Detalii la telefon sau CV pe email. BOBINATOR TRANSFORMATOARE pentru montarea, reglarea, instalarea masinilor electrice si altor echipamente si dispozitive electrice. Se lucreaza la masina de bobinaj.
-
CALIFICĂRI : -Cunoștințe bune operare aparatură de birou (laptop, imprimantă, scanner etc.) precum și operarea Microsoft office (în special Outlook, Excel și Word) -Cunoștințe bune limba engleză (nivel mediu, scris și vorbit) -Meticulozitate, atenție către detalii și orientare către rezultate -Persoana responsabilă, promptă, amabilă și serioasă, cu capacitate de analiză și dorința de a învăța -Atitudine proactivă, pozitivă, implicare în muncă și inițiativă; -Cunoștințe de contabilitate primară RESPONSABILITĂȚI : -Întocmește, centralizează ofertele de preț bugetele și totodată urmărește încasările -Întocmește, centralizează contractele de vânzare peliculă, contractele de prestări servicii și contractele de sponsorizare și urmărește semnarea lor -Emite facturile fiscale în baza fișelor de producție, le transmite clienților pe e-mail, le arhivează în dosarul pentru contabilitate cu toate anexele aferente (proces verbal, document de transport) -verifică permanent, centralizează și răspunde solicitărilor sosite pe e-mail -întocmește fișe de comenzi pentru producție la primirea materialelor în laborator -plasează și urmărește comenzile de peliculă cinematrografică la furnizori -arhivează documentele de contabilitate prima LOCATIE : Bd. Bucurestii Noi, la 5 minute de metrou laminorului PROGRAM : Luni - Vineri 09. minute pauza de masa), onsite