Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Sector 1 Companii Disponibil din: 2021-01-05 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Cautam pentru echipa noastra o persoana cu aptitudini excelente de comunicare, profunda atentie la detalii, bine organizata, cu atitudine prietenoasa. Receptionerul joaca un rol crucial in crearea unui mediu ospitalier pentru clientii hotelului, fiind prima persoana de contact. Responsabilitati: Intampina oaspetii intr-o maniera profesionista si prietenoasa Activitati de check-in, check-out ale oaspetilor Raspunde si gestioneaza corespunzator apelurile telefonice si mesajele clientilor Solutioneaza e-mailurile primite intr-o maniera corespunzatoare Ofera oaspetilor informatii cu privire la regulile hotelului, continutul ofertei, informatii turistice Diferite activitati administrative Cerinte: Experienta cel putin minima in postul de receptie sau intr-un post de servire a clientilor Atestat de tehnician in hotelarie Receptioner - constituie un avantaj Aptitudini excelente de comunicare Aptitudini foarte bune de organizare si gestionare a timpului Atitudine proactiva Cunostinte bune de limba engleza - scris si vorbit Cunostinte bune de utilizare a calculatorului Capacitatea de a lucra intr-un mediu cu ritm rapid Beneficii: - oportunitatea de a interactiona cu diverse tipuri de persoane si de a castiga experienta valoroasa in servirea clientilor - salariu motivant - mediu de lucru placut, intr-o echipa tanara si dinamica. Daca esti o persoana prietenoasa si organizata, pasionata de industria ospitalitatii si de interactiunea cu oamenii, te asteptam in echipa noastra!
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din București Șoseaua București-Târgoviște, nr. 83 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4300 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
RPG angajeaza Agenti Securitate pentru Mega Image Straulesti Candidatul ideal: Fara antecedente penale; Studii medii; Atitudine civilizata si responsabila; Capacitate de comunicare; Aspect fizic ingrijit; VA OFERIM: Salariu atractiv; Punctualitatea platii salariilor; Calificare la locul de munca; Program de lucru in ture; Pentru mai multe detalii sau programarea unui interviu ,va rugam sa ne contactati la nr de telefon 0790684222
-
Promovat
Pentru unul dintre clientii nostri, o importanta companie care se ocupa de importarea si distribuirea de fructe si legume, recrutam Stivuitoristi. Locatia este in Stefanestii de Jos. Programul de lucru este in schimburi cu pauza de o ora pauza: Schimbul 1 (07:00 16:00) Schimbul 2 (12:00 21:00) De asemenea se vor lucra doua sambete pe luna pentru care se vor primi zile libere in timpul saptamanii. Responsabilitati: - Incarcarea descarcarea marfurilor in din autovehiculele de livrare si alte activitati de manipulare de marfuri la solicitarea superiorului; - Pregatirea marfii pentru livrare cu ajutorul stivuitorului; - Aranjarea marfii in interiorul depozitului folosind stivuitorul; - Participarea la efectuarea inventarelor. Cerinte: - Experienta anterioara pe pozitii similare; - Abilitati de organizare; - Autorizatie ISCIR pentru stivuitor; - Simt dezvoltat al responsabilitatii. Se ofera: - Contract pe perioada nedeterminata; - Transport asigurat decont transport; - Pachet salarial atractiv si tichete de masa in valoare de 30 de lei zi lucrata; - Sporuri de noapte weekend conform legislatiei in vigoare.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Salut! Îți dorești un loc de munca stabil sau pur și simplu sa îți suplimentezi venitul actual? Noi îți oferim soluția: LIVRATOR Bringo la domiciliul clientului. Jobul presupune efectuarea cumpărăturilor de orice fel din magazinele Carrefour (70%), PENNY, CORA, AUCHAN, Farmaciile Sensiblu, HelpNet, DR. MAX, DM, Noriel, Animax, Decathlon, Kitchen Shop, English Home, Sabon, Leonidas, Douglas Parfumerie etc., iar in medie se efectuează in jur de 8-12 comenzi zilnic.Experiența nu este necesară, deoarece noi îți oferim training gratuit și suport ori de câte ori ai nevoie.De asemenea îți oferim: -24-26 lei pe cursa garantat, iar tips-ul rămâne la tine -plata săptămânală -bani de rulaj + POS + card -programul ii stabilesti tu, in funcție de nevoile personale -poți alege zona in care vrei sa lucrezi. -in funcție de performanța, te poți califica pentru bonusurile oferite de către firma noastră. Dacă ai mașina personală și un telefon cu sistem de operare ANDROID, nu mai sta pe gânduri, vino in echipa noastră! Așteptăm sa ne contactați la numărul de telefon: . Ne dorim sa faci parte din echipa noastră !
-
Promovat
Dacă ești o persoană determinată, corectă și dorești să te alături unei echipe de profesioniști intr-o benzinarie MOL, să lucrezi într-un mediu plăcut și să înveți multe lucruri noi și utile , trimite un CV la acest anunt. Experiența nu este necesară, doar determinare si dorința de a asimila cunoștiințe noi. Locatie zona Podul Grant. BENEFICII: - salariu Net + tichete de masa in suma totala neta 3400 lei. In functie de performanta, se pot primi bonusuri. Se mai ofera card de fidelitate angajat care ofera discount la pretul carburantului , precum si alte discounturi la produsele din magazin. Program foarte flixibil in ture. Mediu de lucru civilizat, placut.
-
Mega Image S&G Angajam Manager magazin(3000-5000)! Angajam casier,lucrator comercial,nu se lucreaza program full!!!. Casier/a Tura noapte, Angajam Part-Time pentru program de week-end sau program in funcție de disponibilitatea orarului pe care-l aveți . Tel 0761320006 sau
-
angajam referent publicitar pentru distributie pliante in cutiile postale la case,blocuri(format mic).relatii la telefon
-
angajam inginer ofertare-devizare constructii,ingineri si maistrii constructii executie, muncitori calificati si necalificati in constructii
-
Cofetaria Capsa angajeaza vanzatoare cu experienta. Salariul motivant, tichete de masa in valoare de 20 lei zi.
-
Căutăm un coleg dornic să învețe lucruri noi intr-o gama larga de aplicații hidraulice, pneumatice si industriale. Activitatea implica vânzarea produselor din portofoliul companiei ( furtunuri hidraulice, pneumatice, industriale, conectica pt. furtunuri: cuple, bucsi, nipluri, armaturi, elemente de ancorare si ridicare, pompe hidraulice, manometre, samd), asigurarea de solutii tehnice adaptate la nevoile prezentate de catre clienti si prestarea de servicii de sertizare furtunuri. Program: Luni- Vineri, 8 ore pe zi Cerinte: - studii medii sau superioare finalizate - ajuta dar nu este obligatorie, experiența anterioara intr-un domeniu tehnic sau industrial - persoana energica, comunicativa, cu spirit comercial - cunostinte de baza de operare PC. Seriozitatea si dorința de a invata este principalul avantaj. Se mai consideră avantaje: experiența in mecanica de orice tip, mentenanță, hidraulica, pneumatica, instalatii, industrial. Pachet salarial competitiv, adaptat la nevoia si implicarea viitorului nostru coleg. Punctul de lucru este situat in Sector 1, Sos. Chitilei (vecinatate Leroy Merlin Colloseum Mall)
-
Căutăm un coleg dornic să învețe lucruri noi intr-o gama larga de aplicații hidraulice, pneumatice si industriale. Activitatea implica vânzarea produselor din portofoliul companiei ( furtunuri hidraulice, pneumatice, industriale, conectica pt. furtunuri: cuple, bucsi, nipluri, armaturi, elemente de ancorare si ridicare, pompe hidraulice, manometre, samd), asigurarea de solutii tehnice adaptate la nevoile prezentate de catre clienti si prestarea de servicii de sertizare furtunuri. Program: Luni- Vineri, 8 ore pe zi Cerinte: - studii medii sau superioare finalizate - ajuta dar nu este obligatorie, experiența anterioara intr-un domeniu tehnic sau industrial - persoana energica, comunicativa, cu spirit comercial - cunostinte de baza de operare PC. Seriozitatea si dorința de a invata este principalul avantaj. Se mai consideră avantaje: experiența in mecanica de orice tip, mentenanță, hidraulica, pneumatica, instalatii, industrial. Pachet salarial competitiv, adaptat la nevoia si implicarea viitorului nostru coleg. Punctul de lucru este situat in Sector 1, Sos. Chitilei (vecinatate Leroy Merlin Colloseum Mall)
-
Asistent GROOMER FRIZER canin - un post. Job-ul este disponibil in Salonul Labute Fericite, un salon concept Boutique, exclusivist, situat de 8 ani in zona de Nord a Bucurestiului, avand clienti stabili. Daca esti pasionat a si iti doresti sa te dezvolti pe plan profesional, te asteptam in echipa Labute Fericite. Salonul Labute Fericite ofera urmatoarea gama de servicii: - tuns cu foarfeca sau cu masina; - spalat, descalcit si coafat; - taiat unghii si curatat urechi; - Pet Shop. Descrierea postului: Asistent GROOMER FRIZER canin - spalat, periat descalcit si spalat catei pisici; - training permanent; - lucrul intr-un mediu elegant si confortabil; - lucrul cu echipamente moderne; Cerinte: Asistent GROOMER FRIZER canin - Persoana serioasa, amabila, rabdatoare si atenta la detalii, cu dragoste si pasiune pentru animale; - Poti fi si la inceput de drum, daca esti o persoana pasionata, te vom ajuta sa inveti si sa evoluezi alaturi de noi; - Abilitati de lucru in echipa: acceptam ca fiecare exceleaza in domeniul sau, asa ca invatam unii de la altii si suntem deschisi la sugestii; - Onestitate: discutam deschis si gasim solutii. Beneficii: - Sansa de a lucra intr-un salon premium ce urmareste sa se adapteze in permanenta cerintelor clientilor; - Lucrul intr-un mediu elegant si confortabil; - Lucrul intr-o echipa tanara si dinamica; - Lucrul cu echipamente moderne; - Pachet salarial competitiv, in functie de experienta si competente; - Posibilitati de dezvoltare profesionala; - Sustinem diversitatea profesionala a echipei noastre, deci orice competenta sau pasiune in grooming este primita cu bucurie. www.labutefericite.ro https: m.facebook.com labutefericitefrizeriecanina
-
-
Promovat
Matra SRL Scornicesti, este in cautarea unui director de vanzari dinamic si orientat catre rezultate, care sa conduca echipa noastra de vanzari nationala pentru carne si preparate din carne. Candidatul ideal va fi responsabil pentru dezvoltarea si implementarea strategiilor de vanzari, gestionarea relatiilor cu clientii si cresterea profibilitatii afacerii. Cerințe: Experiență demonstrată într-un rol similar în industria alimentară, cu accent pe carne și preparate din carne Abilități excelente de comunicare și negociere, cu capacitatea de a construi și menține relații de lungă durată cu clienții și partenerii de afaceri Orientare către rezultate și capacitatea de a conduce și motiva o echipă pentru a atinge obiectivele stabilite Excelente abilități analitice și capacitatea de a interpreta datele de vânzări pentru luarea deciziilor strategice Flexibilitate și capacitatea de a adapta rapid strategiile în funcție de schimbările din piață și din mediul concurențial Dacă sunteți un lider în domeniul vânzărilor, pasionat de industria alimentară și dornic să vă alăturați unei echipe dinamice, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră la adresa de e-mail sau sa ne contactati telefonic- . Așteptăm cu nerăbdare să ne alăturăm echipei noastre un nou membru dedicat și motivat!
-
OpenJobLine caută asistenți medicali generaliști absolvenți pentru formare lingvistică (limba germană) și angajare în structuri sanitare din Germania, FĂRĂ COMISIOANE. Cerinte: -formarea de asistent medical generalist finalizată -răbdare, seriozitate, onestitate, punctualitate, entuziasm -deschidere și flexibilitate în procesul de învățare/training -dorință de învățare și perfecționare continuă -spirit de echipă Responsabilităti: -frecventarea orelor de curs organizate de OpenJobLine -participarea activă la curs -participarea la evaluarile din cadrul cursului -comunicarea imediată și transparentă cu OpenJobLine -îndeplinirea sarcinilor la locul de muncă din Germania Beneficii: ÎN ROMÂNIA -curs intensiv de limba germană GRATUIT (4-6 luni) -cazare, masă, suport de curs asigurate de OpenJobLine -sprijin financiar individual, în funcție de caz -plecarea din țară cu toate documentele necesare recunoașterii profesionale -pregătirea și organizarea examenului de limba germană nivel B2 pentru AMG ÎN GERMANIA -training specific meseriei (Pflege) chiar în Germania înainte de încadrare RECUNOAȘTEREA PROFESIEI (Urkunde) -contract național de muncă la standarde germane, perioadă nedeterminată -salariu de început 3000 3600 Euro brut -bonusuri + sporuri și al 13-lea salariu -până la 30 de zile de concediu plătite/an -asistență în procesul de integrare, inclusiv în limba română la fața locului (Anmeldung, locuință, cont bancar, etc.) -posibilitatea de a schimba locul de muncă, daca nu te adaptezi. Compania noastră și-a început activitatea în anul 2002. De atunci și până în prezent am integrat cu succes peste 7000 de asistenti medicali generali ti în structuri sanitare din Germania, Elveția și Italia. Pentru a ne cunoaște mai bine, vizitați pagina noastră de internet, dar ne găsiți și pe Facebook, Instagram, YouTube. P
-
Angajam personal calificat cu experiența documentata in montajul de fațade ventilate si pereți cortină. Cerințe: Experiența in montajul de fațade ventilate, pereți cortină sau tâmplărie in general - obligatoriu; Permis de conducere cat. B - constituie un avantaj. Responsabilitate, seriozitate, implicare. Condiții: Program de lucru full-time; Contract de muncă pe o perioadă nedeterminată; Condiții de lucru optime; Asigurăm cazare pentru persoanele din Republica Moldova si sau din tara; Bonusuri de performanță; Decont Transport Salariu motivant in funcție de cunoștințele si aptitudinile obținute
-
angajam electricieni cu experienta in executarea de circuite electrice pentru,vile, ,apartamente,spati comerciale si industriale,aer conditionat,cuptoare,plite electrice,boilere,verificare,reparare sau montare tablouri electrice,sigurante automate,inlocuire sau montare corpuri de iluminat,prize,intrerupatoare,senzori.
-
-
Cautam personal pentru constructii (Calificat si Ne calificat), la interioare in hoteluri, apartamente, specialisti in faianta, gresie, parchet, gips-carton, glet, tencuieli, instalator sanitar, electricitate, demolari interioare, etc., cu experenta in domeniu. Lucrare sunt pregatit pentru a incepe in 01 Aprilie 2024 in Tenerife (Spania). Se Ofere Contract de Munca, Cazare si transport deplazarea la locul de munca. Interesati putet sunat la nr sau trimit whatsapp mesaj si CV. ***Este interzis total, consum de alcool la cazare oferita si in locul de munca.
-
DESCRIERE: InAxtion , una dintre cele mai serioase si renumite agentii de recrutare si plasare a fortei de munca din Olanda pe domeniul tehnic angajeaza electricieni , de preferabil , cu experienta in domeniul petrochimic si sau industrial. Este serioasa deoarece "spun ceea ce fac si fac ceea ce spun", in felul acesta au dezvoltat o relatie de incredere si stabilitate cu angajatii lor astfel incat multi dintre acestia au lucrat la companie pana au iesit la pensie. Iar renumita deoarece au reusit, prin stabilitatea oferita angajatilor, sa atraga in parteneriatele lor proiecte de anvergura si jucatori de talie mondiala ca si colaboratori. CERINTE: cunostinte de limba engleza la nivel mediu permis de conducere calificare de electrician valabil doar pentru cetateni membri ai UE BENEFICII: Salariul afisat este unul orientativ si este calculat cu toate facilitatile incluse, precum cazare si masina de serviciu, unelte sau alte facilitati. Salariul final va fi stabilit la interviul online direct cu angajatorul olandez, contractul fiind de asemenea semnat direct cu compania, nefiind vorba de niciun comision la angajare. Se ofera masina si de catre companie. Exista optiunea si de a folosi masina personala pentru deplasarea la locul de munca (proiect) existand in acest sens anumite beneficii de ordin financiar. Cazarea este si aceasta oferita de companie, intr-o casa cu bucataria si baia la comun dar intotdeauna singur in camera. Programul este normal dar la unele proiecte se pot face si ore suplimentare, acestea fiind remunerate compensatoriu cu 120% si 150% in functie de cantitate sau de zilele saptamanale efectuate. Sprijin in obtinerea actelor necesare angajarii in Olanda (BSN, VCA, cursuri obligatorii pentru domeniul constructiilor conform legislatiei Olandeze) Pentru aplicare puteti trimite CV-ul la numarul afisat , de asemenea puteti suna pentru lamuriri, dar va rog adaugati prefixul +40 inaintea numarului, deoarece ma aflu in Olanda. E&I ELECTRICIAN Are you an experienced electrician seeking challenging projects in the Netherlands? Then inAxtion is the place for you! We consider our team a close-knit family and strive for a strong working relationship with our employees. Function description As an E&I Electrician at inAxtion, you will work on large and long-term projects, with a focus on independence and craftsmanship. You will perform electrical assembly and maintenance tasks while ensuring safety on-site. About us InAxtion is a specialized employer in the technical field. As an employment agency, we exclusively offer work in specific technical professions, both electrical and mechanical. Focusing on a limited number of professions allows us to excel and provide you with a diverse work environment and continuity. We aim for permanent employment, and an increasing number of people work with us until retirement. We are committed to further training and education as needed, benefiting not only you but also our clients. We understand our professionals and the industry, enabling us to always match the right individuals with the right projects. Because when you enjoy your work, you do it well. What we're asking Driver's license B VCA certification (preferred) Minimum 3 years of work experience in electrical field Proficiency in Dutch or English Creativity and solution oriented What we're offering InAxtion values your expertise by providing: A competitive salary Training for professional development Opportunity for a permanent contract Travel allowance Opportunities for growth Continuity, we always have a project ready
-
Vulcanizare stradală în buc sec 1. Posibilitate cazare. Alte informații le discutam tel cât și la locație.
-
În cadrul magazinului Kaufland din București, Șoseaua Gheorghe Ionescu Sisești nr. 6, Sector 1 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4300 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Derularea și organizarea trezorului - Decontarea sertarelor de casă și a caselor self-checkout, conform procedurilor - Înregistrarea și decontarea mijloacelor de plată alternative - Respectarea regulilor privind securitatea casieriei centrale În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
În cadrul magazinului Kaufland din București, Șoseaua Gheorghe Ionescu Sisești, nr. 6 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4300 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale - Asiguri o atmosferă placută, orientată spre client - Gestionezi cu amabilitate reclamaţiile și întrebările clienţilor, conform regulilor şi procedurilor interne Kaufland - Gestionezi produsele returnate de clienți, respectând procedurile interne - Efectuezi plata garanțiilor Kaufland către clienți În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.