Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:

Oferte locuri de munca Sector 1 Bucuresti • Anunturi angajari - Romjob.ro

Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite
  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 18

    Livrator BRINGO

    Salut! Îți dorești un loc de munca stabil sau pur și simplu sa îți suplimentezi venitul actual? Noi îți oferim soluția: LIVRATOR Bringo la domiciliul clientului. Jobul presupune efectuarea cumpărăturilor de orice fel din magazinele Carrefour (70%), PENNY, CORA, AUCHAN, Farmaciile Sensiblu, HelpNet, DR. MAX, DM, Noriel, Animax, Decathlon, Kitchen Shop, English Home, Sabon, Leonidas, Douglas Parfumerie etc., iar in medie se efectuează in jur de 8-12 comenzi zilnic.Experiența nu este necesară, deoarece noi îți oferim training gratuit și suport ori de câte ori ai nevoie.De asemenea îți oferim: -24-26 lei pe cursa garantat, iar tips-ul rămâne la tine -plata săptămânală -bani de rulaj + POS + card -programul ii stabilesti tu, in funcție de nevoile personale -poți alege zona in care vrei sa lucrezi. -in funcție de performanța, te poți califica pentru bonusurile oferite de către firma noastră. Dacă ai mașina personală și un telefon cu sistem de operare ANDROID, nu mai sta pe gânduri, vino in echipa noastră! Așteptăm sa ne contactați la numărul de telefon: . Ne dorim sa faci parte din echipa noastră !

  • 12

    Agenti de securitate

    Agenti de securitate pentru obiective (cladiri de birouri) din Bucuresti. Cerinte minime: atestat paza, experienta in domeniu. Rugam seriozitate.

  • Ne marim echipa :)

    Sunteti o persoana joviala, cu spirit de echipa? Vreti sa va alaturati echipei noastre ca ospatar? Responsabilitati: Primeste si serveste clientii; Preia comenzile intr-o maniera eficienta si profesionista; Acorda atentia cuvenita si asigura servicii ireprosabile clientilor; Cunoaste foarte bine meniul; Intocmeste sau verifica intocmirea corecta a notelor de plata. Cerinte: Experienta minim 1 an reprezinta un avantaj; Cursurile de calificare in domeniu reprezinta un avantaj; Cunostinte minime de limba engleza: nivel conversational Spirit de echipa, implicare, initiativa si rigurozitate; Beneficii: Pachet salarial competitiv Mediu de lucru dinamic și prietenos, cu un colectiv tanar si friendly Masă delicioasa asigurata Program 2 zile cu 2 zile. Descrierea companiei: The Kimchi este un restaurant, unde oaspeții se pot delecta cu rețete coreene tradiționale, într-un cadru cozy și relaxant. Suntem dedicați să oferim o experiență memorabilă fiecărui client și căutăm să ne extindem echipa cu persoane talentate și pasionate de ospitalitate. Alătură-te echipei noastre și fii parte din povestea noastră gastronomică! Ne poti gasi si pe instagram: thekimchi_restaurant

  • 5

    Caut meseriași și salahori , reabilitari, București

    Avem nevoie de meseriași și salahori pentru placări(termosistem) la reabilitari blocuri avem nevoie de oameni care au idee cat de cat de construcții nu candidatul ideal sau alte bazaconii din astea. Lucrurile sunt pe DN 1,Loc.Potigrafu Avem nevoie de oameni normali nu meseriași lu pește. Plata se face Vinerea in fiecare săptămână: Pentru meseriași= 300 Ron zi Pentru salahori=180 Ron zi

  • Restaurant Diplomat angajeaza bucatar

    Restaurant Diplomat, locatie Fine Dining de renume, situata in cadrul Clubului Diplomatic (zona parcului Herastrau), angajeaza bucatar. Se solicita o experienta relevanta in restaurante gourmet fine dining. Se ofera un pachet salarial atractiv, salariu + tips, conditii excelente de munca si de dezvoltare profesionala, diverse beneficii.

  • 20

    Asistent Manager Locație [Șef tură]

    Daca ai abilități de comunicare și de organizare, spirit de echipă, inițiativă, ești orientat/ă spre rezultate și ai cunoștințe medii de operare a programelor Microsoft Office (Outlook, Word, Excel), te vrem în echipa noastră. Ce trebuie să faci tu: - Coordonarea, dezvoltarea și motivarea echipei din locație; - Verificarea produselor realizate pentru vânzare și coordonarea livrării acestora către client; - Verificarea respectării standardelor de calitate a preparatelor realizate și respectarea termenelor de execuție a acestora. Îți oferim: - Contract de muncă full-time; - Salariu fix + bonus de performanță; - Tichete de masă, decontare transport; - Câștig mediu lunar Net de 3.000 lei; - Salariul se acordă de 2 ori pe luna; - Training; - Mediu de lucru plăcut într-o echipa tânără și faină. Dacă te regăsești în descriere, te așteptăm la o discuție despre dorințele tale, despre noi și echipa noastră, precum și despre programul de lucru. În plus, ai tot suportul nostru pentru a te dezvolta personal și profesional astfel încât să ajungi să fii promovat. Pentru orice informație sau întrebare ai avea nu ezita să-l contactezi pe colegul nostru Sergiu, la numărul sau trimite-i CV-ul tău pe adresa și te contactează el!

  • Asistent manager

    Candidatul Ideal: - Cautam o persoana ambitioasa, proactiva, dinamica, cu foarte bune abilitati de comunicare si orientare catre client; - Minim 1-2 ani de experiență în Front Office Back Office Secretariat; - Buna capacitate organizatorica, atentie sporita la detalii; - Spirit de echipa si atuitudine pozitiva; - Cunostinte bune de operare PC (pachet MS Office), operarea in alte programe specifice reprezinta avantaj; - Cunostinte limba engleză nivel avansat; - Posesor permis categoria B. Descrierea jobului: - Ofera suport administrativ managementului firmei; - Ofera activitati de suport Logistica ; - Indeplineste activitati zilnice de secretariat (gestionare corespondenta, preluare directionare apeluri telefonice, primire vizitatori, asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, etc); - Colecteaza, elaboreaza si analizeaza informatii in functie de solicitari; - Elaboreaza si intocmeste rapoarte solicitate de management; - Redacteaza documente, inregistreaza, scaneaza, indosariaza, arhiveaza, in functie de solicitari; - Actualizeaza si intretine baza de date in aplicatii interne; - Stabileste legaturile telefonice dintre furnizori, clienti si compartimentele implicate in rezolvarea problemelor curente. Oferta (bonusuri, beneficii): - Se vor discuta la interviu .

  • Angajam Inginer Proiectant Retele Electrice

    Ne extindem echipa și căutăm un inginer electric dornic de a lucra într-o echipa tânără, dar experimentată din domeniul energiilor regenerabile (sisteme fotovoltaice). Cerințe: Absolvent studii tehnice de profil: Energetica, Inginerie electrică Experienta in proiectare estimare în vederea ofertării; cunoștințe AutoCAD și MS Office aprofundate; Excel avansat, NEPLAN Cunostinte de proiectare instalatii de inalta tensiune Reprezinta un avantaj: Autorizare ANRE; ( IVA) Cunostinte programe profesionale devize, Experienta in studii de solutie si antemasuratori, Aptitudini de comunicare, relationare; Capacitate de analiza si sinteza; Orientat catre lucru in echipa; Capacitate de organizare Cunostinte de limba engleza nivel mediu Bune abilitati de comunicare si de lucru in echipa; Personalitate energica, pro activă, cu atitudine pozitiva; Permis de conducere categoria B. Descrierea jobului Întocmește documentatiile de proiectare la fazele de Studiu de Fezabilitate si Proiect Tehnic pentru instalatii electrice si solutii sisteme fotovoltaice; Urmareste intocmirea tuturor documentelor specific activitatii; Realizeaza studii de solutie, de fezabilitate, proiecte tehnice si detalii de executie pentru instalatii electrice; Menține contactul cu clienții din punct de vedere tehnic; Prezentare avizare in comisii, Execută lucrările de proiectare conform cerințelor solicitate, respectand standardele de calitate si reglementările legale normele în întocmirea proiectelor folosind software de specialitate; Pregateste listele de materiale și piese necesare pentru proiectele de care este responsabil. Se deplaseaza pentru evaluarea tehnica a proiectului; Asigură suport tehnic personalului executant aflat în teren și furnizează la cerere informații suplimentare pentru localizarea cu o mai mare ușurință a locațiilor de execuție Avizarea, urmarirea si verificarea lucrarilor de executie Ofertă Mediu de lucru plăcut, echipa tanara; Birou zona Pipera; Contract de munca pe durată nedeterminată; Program lucru: 1 zi saptamana telemunca (vinerea) Descrierea companiei AsCorp inseamna Energie. Siguranță. Inovație. Punem pe primul loc interesul beneficiarului. De aceea ne concentrăm pe furnizarea de servicii complexe care să reflecte menținerea standardelor la cel mai înalt nivel. Dorim ca, prin fiecare proiect implementat să contribuim la creșterea calității vieții beneficiarului, a membrilor comunității în care activăm, iar viziunea noastră este să oferim servicii inovatoare și profesioniste, cu zero incidente. Soluții complete Proiectăm și implementăm soluții complete în ceea ce privește rețelele electrice și sistemele fotovoltaice. Expertiza și experiența în domeniu ne permit să evaluăm corect nevoile, să elaborăm și să planificăm proiectul și să-l implementăm în cele mai bune condiții. Te asteptam sa te alaturi echipei noastre!

  • angajam Inginer Proiectant Ofertare retele Electrice

    Suntem in cautarea unui inginer ofertare cu experienta in domeniul electric (retele electrice de joasa si medie tensiune si posturi de transformare). Daca iti place ce faci, stii sa prioritizezi timpul si te pricepi la negocieri, aceasta este pozitia potrivita pentru tine! In calitate de Inginer ofertare la AsCorp Retele Electrice, vei fi responsabil cu : Verificarea cerintelor de eligibilitate pentru licitatiile din SICAP; Analiza cererilor de oferta venite de la clienti, a caietelor de sarcini pentru licitatii sau a planurilor in baza carora se va realiza oferta; Intocmirea ofertelor tehince si comerciale in domeniul instalatiilor electrice pentru participarea la licitatii si pentru beneficiari privati; Introducerea articolelor de deviz si cantitatile acestora in programe de specialitate; Extragerea listelor de cantitati din planurile tehnice; Solicitarea de informatii suplimentare pentru a clarifica diverse aspecte referitoare la oferta; Intocmirea normelor locale si analiza de pret pe activitati (materiale, manopera, utilaj, transport); Transmiterea cererilor de oferte catre furnizorii de echipamente, materiale, utilaje, servicii; Transmiterea cererilor de ofertare catre subantreprenorii de specialitate; Intocmirea dosarului de ofertare conform cererii de ofertă Mentinerea permanenta a legaturilor comerciale cu furnizorii de materiale existenti pentru actualizarea preturilor si a termenelor de livrare Pregateste listele de materiale și piesele necesare pentru ofertele care devin contracte Menține relatia cu clienții din punct de vedere tehnic, drept suport pentru departamentul vanzari AsCorp Retele Electrice iti ofera: Contract individual de munca pe perioada nedeterminata; Un mediu de lucru excelent, cu acces la traininguri de specialitate si oportunitati de dezvoltare pe plan personal si profesional. Daca ai ajuns pana aici si doresti sa afli mai multe informatii, te asteptam sa ne cunoastem. Vina sa cunosti echipa de profesioniști si sa afli despre proiectele in care suntem implicati! Locatia companiei este in Bd. Dimitrie Pompeiu, Nr. 5-7, Hermes Business Campus, Cladirea B, vizavi de statia de Metrou Pipera. Candidatul Ideal Studii superioare in domeniul tehnic (Instalatii in Constructii, Electrotehnica, Energetica) Experienta minim 2-3 ani în activitatea de ofertare ofertare retele de medie si joasa tensiune, posturi trafo Experienta in utilizarea si consultarea normativelor tehnice si a legislatiei de specialitate Cunostinte de lucru in platforma de licitatii SICAP Cunostinte de lucru in programele de devize (WinDoc, WinDev, etc) Cunostinte de lucru in Autocad Capacitatea de a lucra cu termene limita; Capacitate de prioritizare Limba engleza nivel conversational mediu Bune abilitati de comunicare si de lucru in echipa Naturalete in comunicarea prin telefon in relatia cu furnizorii de echipamente pentru actualizarea constanta a bazei de date cu preturi si termene de livrare Posesor permis de conducere cat. B Constituie avantaj: o cunoasterea modului de lucru cu operatorii de distributie; o cunoasterea procedurilor pasilor pentru autorizarea lucrarilor de retele electrice si bransamente MT, JT Descrierea companiei AsCorp inseamna Energie. Siguranță. Inovație. Punem pe primul loc interesul beneficiarului. De aceea ne concentrăm pe furnizarea de servicii complexe care să reflecte menținerea standardelor la cel mai înalt nivel. Dorim ca, prin fiecare proiect implementat să contribuim la creșterea calității vieții beneficiarului, a membrilor comunității în care activăm, iar viziunea noastră este să oferim servicii inovatoare și profesioniste, cu zero incidente. Soluții complete Proiectăm și implementăm soluții complete în ceea ce privește rețelele electrice și sistemele fotovoltaice. Expertiza și experiența în domeniu ne permit să evaluăm corect nevoile, să elaborăm și să planificăm proiectul și să-l implementăm în cele mai bune condiții. Te asteptam sa te alaturi echipei noastre!

  • 23

    Disponibil online

    Colaborare pe langa serviciu

    Colaborare in timpul liber, in domeniul marketing, wellness, travel - 1 pana la 2 ore pe zi. Castigul poate fi de 1200 - 2000 euro lunar, pe langa serviciu. Se invata totul de la 0, nu e nevoie de experienta, dar e nevoie de ambitie si dorinta de castig. Candidatii trebuie sa aiba Laptop si smartphone si dorinta de a invata !!! Trimiteti CV la sau pe whatsapp la

  • 4

    Vanzatoare - Magazin Sergiana (Kaufland Basarab si Sebastian)

    Prăvălia Sergiana este în căutarea unui lucrător comercial entuziast și dedicat pentru a se alătura echipei noastre. Responsabilitățile principale includ: - Asigurarea unui serviciu clienți de înaltă calitate, oferind informații despre produsele noastre și asistând clienții în alegerea produselor potrivite. - Efectuarea tranzacțiilor la casă și gestionarea în mod corect și eficient a numerarului. - Etichetarea și organizarea produselor în conformitate cu standardele companiei. - Păstrarea curățeniei și a ordinei în magazin. - Monitorizarea stocului și asigurarea reumplerii rafturilor în mod regulat. PE LÂNGĂ SALARIU, NOI ÎȚI OFERIM: - bonuri de masă; - bonusuri pentru realizarea obiectivelor; - spor de fidelitate; - spor de weekend; - cursuri de formare şi dezvoltare profesională; - prime de Paște și de Crăciun; - posibilităţi reale de avansare; - zile libere pentru evenimente speciale. - decontare abonament sala de sport. - abonament Medlife - Vă oferim un loc de muncă stabil, dinamic și atractiv într-o companie în dezvoltare. Dacă ești dornic (ă) să îți asumi responsabilitățile acestui rol, te invit să ne trimiți CV-ul tău.

  • propunere colaborare cu agentii agenti imobiliari

    Buna ziua, agent imobiliar, avem o oferta pentru agentia dumneavoastra, printre relatiile care vi le- ati facut pe parcursul carierei, v- ati intalnit cu siguranta cu problema fortei de munca. Va propunem o colaborare cu un comision de 10% pentru fiecare vanzare. Vanzarea consta in gasirea de clienti potentiali care au nevoie de forta de munca din Asia in orice domeniu- industria maritima, siderurgica, feroviara, horeca si automoto etc.

  • Angajam contabil full time

    Firma de import distributie si productie sisteme de ventilatie si electrice, angajeaza full time contabil cu experienta. Locul de munca este situat in sos. Chitilei nr.181, sector 1, Bucuresti, program luni-vineri 8,30-17.00. Salariu+bonuri de masa+decont abonament transport+abonament Medlife

Salvează căutarea