Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Sector 1 Disponibil imediat Disponibil din: 2021-02-19-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Vino să faci parte din echipa noastră ca barista și să aduci aroma și savoarea în fiecare zi! Cautăm o persoană pasionată de cafea, cu un zâmbet mereu pregătit și abilități excelente de comunicare. Dacă te pricepi să pregătești cafea delicioasă și îți place să oferi clienților o experiență memorabilă, atunci te vrem în echipa noastră! Beneficiile includ un mediu de lucru plin de energie și o echipă prietenoasă. Nu este necesară experiența anterioară, ci doar dorința de a învăța și de a te dezvolta. Trimite-ne CV-ul tău și hai să creăm împreună cele mai bune băuturi pe bază de cafea!
-
Promovat
Societate cu experienta in domeniul instalatiilor sanitare, termice si de climatizare. DORIM SA ANGAJAM INSTALATORI CU EXPERIENTA Cerinte: Permis de conducere categoria B (constituie un avantaj); Abilitati de comunicare; Deschis catre noi tehnologii; Responsabil in activitatile de zi cu zi pe care le presteaza; Responsabilitati: Extecutarea lucrarilor de instalatii sanitare si termice de orice tip; Oferta noastra: Ne dorim sa fim un angajator atractiv si sa le oferim viitorilor nostri colegi un pachet de beneficii cat mai extins precum si posibilitati de dezvoltare si crestere profesionala Promovam increderea, bazata pe valori, traditie si stabilitatea noastra; Oferim un mediu de lucru placut si punem accent pe munca in echipa; Program Luni-Vineri-8ore-Weekend-urile sunt libere SALARIUL ESTE ATRACTIV.
-
Promovat
Camin batrani LICENTIAT Sector 1 angajeaza infirmiere/ingrijitoare batrani. Conditii bune, carte de munca. Salariul 3.000-4.500 lei. Full time sau part time.
-
Promovat
Angajez casiera pentru shaormarie. Fata tanara, program 2 cu 2 -14 ore, 350 lei la tura. Fata pentru curatenie, program 8 ore,5 cu 2 libere,salariu 3000 lei
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
ANGAJAM studentă job remote 3 ore pe zi ca administrato si online promotor Program part time DOAR IN BUCURESTI. Salariul net 2000 lei necesita experiență. Trimiteți CV în limba română.
-
ANGAJAM studentă job remote 3 ore pe zi ca administrator si online promotor Program part time DOAR IN BUCURESTI. Salariul net 2000 lei necesita experiență. Trimiteți CV în limba română.
-
Agentie imobiliara angajeaza Secretara sau Asistenta manager cu sau fara experienta. Program flexibil part time sau full time, Salariu full time: - 6800 lei Salariu part time: se negociaza la interviu. Echipa tanara, dinamica, sediul in zona Pietii Universitatii. Se cauta fata inteligenta, responsabilă și orientată catre cerintele clientului, aspect fizic placut, open minded. Aptitudini de lucru în echipă Program: Luni -Vineri
-
Agentie imobiliara angajeaza Secretara sau Asistenta manager cu sau fara experienta. Program flexibil part time sau full time, Salariu: - 6800 lei Echipa tanara, dinamica, sediul in zona Pietii Universitatii. Se cauta fata inteligenta, responsabilă și orientată catre cerintele clientului, aspect fizic placut, open minded. Aptitudini de lucru în echipă Program: Luni -Vineri
-
CENTRUL DE CERCETARE IN SANATATE SI SIGURANTA ALIMENTARA - Angajeaza Urgent Personal Tehnic pentru Postul de: Manager in siguranta Alimentelor HACCP, pentru implementarea procedurilor si editarea, emiterea Manualului HACCP, individual pentru clientii din unitati de alimentatie publica - Resturant si unitati de Productie tip Catering, Cantina, Laborator de Cofetarie patiserie. Candidatul ideal: Minim studii medii - de specialitate Absolvent Facultate Manager in siguranta Alimentara Tehnician HACCP in Calitatea Produselor Alimentare, Instruirea personalului operator prin Audituri, crearea Manualului de Bune Practici si implementarea propriuzisa. Competente cunostinte in metodologia implementarii Procedurilor ISO 22000 conform HACCP din industria alimentara, experienta constituie un avantaj; Experienta in Managementul Comunicarii. Carnet Conducere Categoria B - se asigura auto; Cunostinte operare PC; Bune abilitati de organizare, atentie la detalii, completarea documentelor specifice, tipizate; Atitudine proactiva in ceea ce priveste calitatea si procesul de imbunatatire continua; Bune abilitati de comunicare cu operatorii economici din domeniul - Restaurant, Patiserii, Catering, Carmangerie, Procesare Carne, Industria Alimentara, etc; Bune abilitati de lucru in sistem individual, independent, fara un program bine determinat, planificarea lucrarilor in sistem independent; Persoana dinamica, riguroasa; Integritate profesionala, responsabilitate, Corectitudine;
-
Angajam vanzatoare cu sau fără experienta Magazin patiserie Locația se afla în strada Jiului, metrou Jiului sector 1 Magazin patiserie Program 8 ore, duminica inchis Salariu 3500 lei
-
Va rog sunati intre orele 10.00-19.00 de luni pana vineri. Angajam familie serioasa. Sotia pentru menaj/gatit iar sotul pentru activitati administrative,tehnice(handyman) Cerinte: permis conducere catrg B, recomandari, cazare la propietate(interni), buni gospodari, cu o minima experienta, seriosi, muncitori iubitori de flori si animale , fara cazier judiciar,administrare .Se ofera cazare si salariu 2000 lei( de persoana),angajarea se face pe baza de contract de munca.Pentru mai multe detalii si programare la interviu
-
Biblioteca Delivery & Pick-up, mica pizzerie in nordul Bucureștiului - zona Aerogarii, caută coleg a care să preia comenzile de pizza, online si telefonice și să ii servească cu drag pe toți clienții care ne vizitează pizzeria. Ne dorim un om prietenos și, ideal, iubitor de pizza. Program de lucru 2 zile cu 2.
-
Angajam Curieri Tazz By Emag, glovo, bolt food Conditii : Minim 18 ani, un telefon de tip smartphone, vehicul propriu inchiriat (bicicleta, trotineta, scuter, masina) Oferim training + suport 24 7 ulterior. CE SALARIU OFERIM? Salariu atractiv, in functie de comenzi livrate (plata pe ridicare+distanta+drop), cat livrezi, atat castigi! Castiguri de 30+ RON ora. Aprox. 300+ RON 8 ore + Bacsis. (castiguri mai mari pe weekend) Castiguri LUNARE intre 4.000-12.000 RON. Bonusuri saptamanale de performanta si de vreme rea. Bonusuri Recomandare : 100 RON-persoana invitata! Plata se efectueaza saptamanal in ziua de luni, castigurile sunt calculate de Luni 00:00 pana Duminica 23:59. Aplicatie prietenoasa (oferim training utilizare daca este cazul), poti folosi Waze sau Google Maps pentru a ajunge la restaurant client. Inscrierea se face INSTANT si poti incepe sa livrezi, nu trebuie sa astepti saptamani intregi pentru a te angaja. Detalii la telefon sau pe whatsapp! ( )
-
Cautam o ingrijitoare pentru o batrana lucida, educata, 72 ani, imobilizata la pat, care cu putin ajutor se pune in caruciorul cu rotile, zona Banu Manta, program 1 sau 2 saptamani intern - 1 sau 2 saptamani liber, salariu 1200 lei pe saptamana, 2400 lei pe 2 saptamani. Cerinte: persoana serioasa, blanda, cu rabdare Acceda, firma de plasare de personal infiintata in 2006, care nu percepe si care nu a perceput niciodata comisioane de la candidati. Apelati cu incredere!
-
Angajam doamna/domnisoara serioasa, cu experienta in remodelare corporala (eximia/lpg), dornica sa lucreze intr un salon de remodelare corporala de lux cu aparate de ultima generatie si cu o gama variata de servicii in conformitate cu cerintele actuale de pe piata. Persoanele vizate se vor alatura unui personal calificat, tanar si foarte implicat in prestarea serviciilor noastre la cele mai inalte standarde. Pentru edificare puteti accesa beauty salonul pe facebook si pe instagram - Sempre Beauty Concept. Beauty Salonul este intr o zona foarte buna si apreciată din cartierul francez...Nu ezitați să ne contactați...
-
Sef echipa dulgher SATECO Franta de la 3200 euro net luna la un program de 39 de ore saptamana Tip cofraj: SATECO ( metalic ) - cladiri bâtiment Locatie: Toulouse 31000 Incepere: 20.03.2024 Cazare, transport international si intern asigurat si platit de angajator. Contact:
-
Firma autorizata ARR, cautam soferi cu auto propriu, pentru colaborare in transport alternativ (UBER, BOLT) Daca ai permis si masina poți deveni șofer partener Uber Bolt, fără bătăi de cap cu firma , acte , taxe și impozite. Noi ne vom ocupa de absolut tot ce ai nevoie pentru a lucra fără nici o grija si în condiții 100% legale. Comision firma 10% Cerinte obligatorii pentru a va incadra: varsta minima 21 de ani vechime permis minim 2 ani cazier judiciar curat atestat transport alternativ (daca nu aveti, va putem ajuta cu scolarizarea si obtinerea acestuia de la ARR) Toate documentele se obtin in regim de urgenta
-
Candidatul Ideal Studii medii: obligatoriu deținerea diplomei de Bacalaureat; Cuno tin e d operare PC; Abilități bune de lucru cu cifrele, abilități de calcul; Să fie sociabil și să-i placă lucru cu oamenii; Abilită i foarte bune d comunicare și negociere; Sa fie organizat, punctual și să dețină o atenție sporită la detalii; Perseverență și dorință d colaborare pe termen îndelungat; Sa fie empatic, cu atitudine pozitivă și cu prezență plăcută; Dornic de a lucra într-o echipă, dar totodată concentrat pe realizarea obiectivelor individuale; Experiența nu este necesară, însă dacă ai mai lucrat cu numerar, poate reprezenta un avantaj; Descrierea jobului Responsabilități: Verificarea și evaluarea garanțiilor primite (obiecte din aur, argint, electronice); Consilierea clienților în vederea vânzarii bijuteriilor din aur prin recomandări individualizate; Efectuarea operațiunilor de schimb valutar; Întocmirea documentelor pentru acordarea împumuturilor; Consilierea clienților în funcție de nevoile acestora și prezentarea serviciilor oferite de către societatea noastră; Efectuarea zilnică a operațiunilor de casă; Efectuarea plăților și a încasărilor; Arhivarea corespunzătoare a documentelor generate în urma operațiunilor. Beneficii: Salariu NET începand cu 3.500 RON; Comisioane și bonusuri de perfomanță, care pot majora substanțial partea salarială; Salariul și bonusurile sunt plătite integral în contul tău prin virament bancar. Taxele aferente salariului sunt plătite întotdeauna la timp, astfel acest lucru contând la eventualele contractări de împrumuturi; Tichete de masă, tichete cadou cu ocazia diverselor sărbători; Dacă dorești să faci ture suplimentare, acestea sunt compensate în bani, astfel majorând considerabil salariul net; Decontarea transportului la și de la locul de muncă; Grilă de majorări periodice garantate; Perioadă de training asigurată și plătită de către societate, astfel lipsa experienței nu reprezintă un dezavantaj; Discount de angajat la achiziția de produse din magazinele companiei noastre; Prețuri preferențiale pentru serviciile financiare în agențiile noastre; Concediu de odihna legal - 21 de zile lucrătoare și zile de concediu de odihnă suplimentare în funcție de vechimea acumulată în societatea noastră; Program de lucru flexibil (două zile lucrate cu doua zile libere); Oportunități reale de promovare; Echipă tânără, dinamică și calificată, pe care te poți baza, și care iți va răspunde rapid și cu profesionalism la orice solicitare; Abonament medical la clinica privată Medlife cu multiple beneficii (consultații și analize gratuite, ecografii/radiografii, reduceri și oferte pentru diverse proceduri medicale, internări, medicamente, analize) acordat gratiut de către societate.
-
Angajam personal curatenie ( femeie) cu experienta, pentru curatenie birouri in zona, Piata Victoriei, linga McDonald's. Program de lucru, Luni - Vineri 4ore.intervalul orar de lucru 16.30 - 20.30 Relatii la tel. Contract de Munca, Protectia Muncii, Medicina Muncii. Mediu placut de lucru! Salariu 1000 ron net
-
Descrierea Postului: Colegul nostru va fi responsabil de indeplinirea si supervizarea tuturor proceselor legate de curatenie. Responsabilitati: Managementul si supervizarea echipei de curatenie. Planificarea, organizarea si monitorizarea programelor de curatenie. Verificarea performantei si eficientei angajatilor. Stabilirea si mentinerea standardelor de curatenie. Gestionarea si rezolvarea problemelor si provocarilor operationale. Asigurarea conformitatii cu normele de sanatate si securitate. Supervizarea achizitiilor de echipamente si materiale de curatenie. Raportare regulata catre managementul. Cerinte: Experienta relevanta in domeniul curateniei si intretinerii, cu abilitati de coordonare a personalului; Cunostinte solide despre produsele, echipamentele si tehnicile de curatenie; Capacitatea de a lucra eficient sub presiune si de a gestiona multiple sarcini simultan; Atentie la detalii si orientare catre rezultate de calitate; Abilitati excelente de comunicare si relationare, atat cu angajatii, cat si cu clientii; Disponibilitate pentru deplasari in Bucuresti si Iflov; Certificari sau cursuri de specialitate in domeniul curateniei reprezinta un avantaj.
-
Cerințe: Absolvent studii superioare de profil construcții civile și industriale; Cunoștințe tehnice temeinice ca inginer construcții civile și industriale; Experiența de minim 3 ani pe o poziție de sef santier project manager Familiar cu lucrul in Microsoft Excel, Word si MS Project, AutoCAD ar fi un plus. Planificarea, organizarea, conducerea si coordonarea activitatii in santier, in vederea incadrarii in termenele si graficele de executie Tinerea riguroasa a evidentei si intocmirea volumului complet de documentatie specifica; Bune abilități de comunicare și relaționare; Energic, proactiv, cu atitudine pozitivă. Permis de conducere categoria B. CV - urile vor fi trimise la adresa de email: ;
-
Salariu net lunar 3.500 Ron. Program 3 ore luni-vineri de la sediu orele 10 - 13 sau 14 - 17. Zona piata Unirii. După perioada de proba se face contract de munca pe perioadă nedeterminată. Pentru postul de manager internship trebuie să aibă cunoștințe despre marketing și vânzări. Să fie capabilă să selectioneze, să recruteze și deasemenea să coordoneze o echipă de 10 studenți de la marketing care vor face internship in firma noastră. Cerinte - cunoasterea legislatiei specifice aplicabile unei institutii de stat si a dispozitiilor legale ; - cunostinte de operare PC, in special Microsoft Office; - capacitate de atentie concentrata si distributiva experienta in recrutare - atentie interes pentru detalii, rigurozitate, acuratete; - abilitatea de a analiza informatii, abilitati de comunicare, abilitati de organizare si planificare; atitudine proactiva; diplomatie si tinuta corespunzatoare, rezistenta la stres si la program prelungit (daca este cazul). - persoana punctuala, pozitiva, flexibila, muncitoare, serioasa, onesta, loiala. Responsabilitati - verificarea documentatiei ; - analiza juridica a dosarelor de recrutare; - completarea rezolutiilor juridice pentru toate dosarele in lucru; - centralizarea situatiilor zilnice, periodice, lunare; - redactarea actelor necesare desfasurarii activitatii; - depunerea diverselor documente la Registrul Comertului fizic sau on line. După perioada de proba se face contract de munca pe perioadă nedeterminată. Trimiteți CV in limba română în format PDF
-
About Company: Tak Teknologi is a worldwide supplier for assembly testing equipment and specific software for food and beverage industries. For more information please visit: https://tak-automation.com/ Job position - Automation Technician Requirements: PLC programming: Siemens TIA Portal. Knowledge of PC programming (C#) is a plus. Good knowledge of Microsoft Office package (especially Excel) Knowledge about automation, mechanic, pneumatic and electrical components Technical skills; Driving license category B Good communication skills - English mandatory, Italian and Spanish are a plus. Excellent organizational and interpersonal skills. Availability for flexible schedule. Travels in the country and abroad. Job Key Responsibilities: Perform technical & maintenance support according to the service plan, using all existing standards and norms. Install existing software and program equipments in customer locations worldwide, assure support during startups. Assure validation of equipment s with customers representatives. Work with experienced field engineers on basic troubleshooting and service Keep up to date on administrative responsibilities such as maintaining customer service logs and internal service records in a timely manner. Be in contact with Technical service area responsible, report technical services made based on the defined reports and through the correct channels. Contribute to the continuous improvement of our products and processes, presenting new proposals for improvement Follow technical actions when is nominated as responsible in action plans. Send curriculum vitae to info @ tak-automation.com
-
RESPECT SECURITY SRL angajeaza inspector de securitate cu domiciliul in Bucuresti, pentru obiective (cladiri de birouri) din Bucuresti. Cerinte: atestat inspector securitate sau echivalent, experienta pe post similar. Interviuri la sediul societatii din Bucuresti, Str. Ion Campineanu 11, et.5, camera 5.08, Sector 1, zilnic, de luni pana vineri intre orele 10:00 - 14:00. Rugam seriozitate.