Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Sector 1 doar cu poze Disponibil din: 2020-04-01-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam pizzer, perioada nedeterminata, salariu atractiv. Program fix, se platesc ore suplimentare si alte beneficii. Cerinte: experienta minima 2 ani.
-
Promovat
Taqueria M.A.T isi mareste echipa si cauta bucatar si ajutor de bucatar, pentru sectia de prep si linie calda. Calificare curs de specializare si experienta de 1-3 ani in domeniu reprezinta un avantaj. Cautam persone tinere, dinamice care vor sa se dezvolte in acest domeniu, avand posibilitatea de crestere in compania noastra. Mediul de lucru este unul placut, , format dintr-o echipa tanara , comunicativa si muncitoare,care lucreaza curat si cu atentie.De asemenea ,locatia este noua, bucataria echipata modern, si un sistem de management orientat spre performanta si dezvoltare. Meniul este bazat pe bucataria Mexicana, cu ingrediente si tehnici nisate specifice acestei bucatarii, lucram cu produse autentice si inedite in Romania,avem multe preparate home-made, de la tortilla, carne afumata sau inghetata. Programul de lucru este in ture 2 2, incepand cu ora 9:00 la 22:00, interval in care oferim mancare, cafea, apa, bauturi acidulate fara alcool.Asiguram transportul la plecare. Salariul incepe de la 3500-5000 si creste in functie de cunostiintele tale, putere de munca, comunicare si seriozitate, oferim bonuri de masa, tips atractiv 25-30% din salariu.Daca la final de luna target-ul vanzarilor este indeplinit si activitatea fiecaruia se desfasoara conform fisei postului si conform asteptarilor , exista oprtunitatea de bonusare a personalului implicat in procesul nostru de dezvoltare si de a oferi o experienta culinara inedita clientilor care ne trec pragul.
-
Promovat
În cadrul noului magazin din București, Șoseaua București-Târgoviște nr. 83, Sector 1 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4000 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale - Realizezi și întreții curățenia atât pe suprafața spațiului de vânzare, cât și in spațiile sociale, auxiliare și birouri - Ești responsabil de curățenia în zona parcării și a spațiului de plasare a cărucioarelor pentru cumpărături, asigurând disponibilitatea acestora pentru clienți - Te asiguri de buna funcționare a cărucioarelor pentru cumpărături și comunici managerului eventualele probleme identificate - Utilizezi materialele, substanțele și echipamentele destinate activității de curățenie conform specificațiilor În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Spalatorie articole textile in sectorul 1, angajeaza personal! Iata cateva informatii utile: -spalatoria se afla pe Bulevardul Bucurestii Noi 233,sectorul 1,peste strada de gura de metrou Straulesti -dispunem de aparatura noua cu afisaj, foarte usor de manevrat -oferim suport si training cu privire la tot procesul tehnologic -oferim un mediu de lucru prietenos si deschis spre o colaborare bazata pe respect si incredere -oferim conditii decente(unitatea noastra este dotata cu vestiar, o mica bucatarie, expressor de cafea, apa la dozator) -programul de munca si pachetul salarial se discuta la interviul de angajare -experienta anterioara nu este necesara dar poate fi un avantaj -ne dorim persoane motivate sa invete si sa creasca alaturi de noi
-
Brand exclusivist Cristallini caută confecționer textil,zona Piata Victoriei,salariu atractiv,experiența și atenția la detalii sunt esențiale. Alătură-te echipei noastre! Detalii la nr.telefon-
-
-
Esti farmacist? Iti place sa fii creativ in laboratorul farmaceutic? Esti in cautarea unui loc de munca intr-o farmacie independenta? Ne marim echipa! Cerinte: - experienta in domeniu - orientare catre relatia cu pacientul - cunostinte operare PC - abillitati de comunicare Responsabilitati beneficii: - Elibereaza medicamentele cu prescriptie medicala - Informeaza pacientii despre modul de utilizare al medicamentelor si despre potentialele lor riscuri sau efecte adverse; - Identifica nevoile pacientilor si formuleaza recomandari; - Participa activ la receptia produselor si la aranjarea acestora in rafturi; - Promoveaza imaginea farmaciei prin oferirea de consultanta pacientilor
-
Aplica la un internship ! Stim ca este greu sa gasesti un job la inceput de drum, de accea suntem aici pentru tine. Cautam consultanti entuziasti care sa raspunda cu zambetul pe buze clientilor! Vrei sa faci parte dintr-o echipa dinamica, in care sa te poti dezvolta profesional si personal? Compania multinationala este locul potrivit pentru tine! Iti oferim posibilitatea de a deveni un profesionist prin programe de pregatire, coaching si dezvoltare personala in cadrul Academiei de Vanzari . Pentru a avea succes in acest rol, este necesar sa ai abilitati de comunicare, sa inspiri incredere si sa fii corect. Experienta si Abilitati: - esti sociabil si responsabil - esti organizat - creativ - ambitios - om de actiune - abilitati de leadership si comunicare - abilitati de negociere - studii medii/superioare - cunostiinte Pachet MS Office Beneficii - Iti oferim pregatire si training - ai un program flexibil care iti permite sa dedici timp si proiectelor tale personale - ai posibilitatea de a lucra si a te dezvolta intr-o echipa performanta - esti recompensat pe masura implicarii si a eforturilor tale. Sentimentul nostru este ca raspunsul tau va fi afirmativ asa ca iti multumim inca de pe acum ca ne lasi sa facem parte dintr-un proiect atat de important din viata ta! Compania multinationala te vrea in echipa! Trimite Cv-ul tau .
-
Avem de oferit nu doar un loc de muncă, ci o oportunitate de a contribui la înaintarea cunoștințelor medicale și la îmbunătățirea vieții oamenilor prin accesul la tratamente revoluționare cu celule stem. Life Solutions, companie premium pe piața serviciilor de recoltare și stocare de celule stem, face parte dintr-un grup de companii care oferă consultanță medicală de elită și suport pentru pacienții români. Căutăm pionieri care să se alăture echipei noastre dinamice, în calitate de Reprezentanți în vânzări de Celule Stem. Iată ce căutăm în tine: Abilități de comunicare și negociere superioare. Știm că ești acolo, vorbitori fermecători și negociatori iscusiti! O atitudine proactivă, focusată pe rezultate și abilitatea de a evolua într-un mediu în plină mișcare. Înțelegere solidă a domeniului celulelor stem și a domeniului medical. Dacă ești la început, nu te îngrijora, vom investi în dezvoltarea ta! Ce vei face? Identificarea și prospectarea de noi clienți. Vom avea nevoie de acel instinct de vânător al tău! Prezentarea și promovarea serviciilor noastre. Te vei transforma în ambasadorul nostru de încredere! Construirea și menținerea de relații puternice cu clienții și medicii. Vei fi puntea de legătură între ei și revoluția medicală! Participarea la evenimente de profil pentru a crește vizibilitatea brandului nostru și a genera noi oportunități. Monitorizarea pieței și a competitorilor pentru a identifica tendințe și oportunități. Și în final, beneficiile: Pachet salarial competitiv și bonusuri atractive. Performanța ta merită răsplătită! Oportunități reale de avansare și dezvoltare a carierei. Credem în evoluția personală și profesională! Un mediu de lucru stimulant, alături de o echipă dedicată și profesionistă. Acces la resurse și instruire de top pentru a-ți perfecționa abilitățile. Gata să faci parte din revoluția științei medicale? Trimite-ne CV-ul și o scurtă scrisoare de intenție la Nu uita să menționezi în subiectul emailului "Aplicare Vânzări Celule Stem - [Numele tău]". Așteptăm cu nerăbdare să îți cunoaștem entuziasmul și talentul. Hai să creștem împreună! Echipa Life Solutions
-
Cautam colegi pentru noile noastra locatii, cu care sa punem bazele unei afaceri de succes in Romania. Devin - o membru al unei comunități de succes! Lucrează pentru cel mai important lanț de produse alimentare și echipamente pentru animale de companie din Europa! Orientat catre client, prompt, amabil si cu bune abilitati de comunicare. Studii medii - în domeniul medicinei veterinare, medicinei umane, farmacie, chimie, biologie, reprezinta un avantaj Responsabilitati: Ajuta clienții să facă alegeri, ofera informații despre produse, recomandări de produse de marcă proprie. Amplasarea și manipularea estetică și profesională a mărfurilor. Scaneaza articolele la casa de marcat. Incaseaza contravaloarea marfurilor. Beneficii: Reducere de 30% la achiziționarea produselor Fressnapf cu etichetă proprie (etichetă exclusivă) până la 900 RON sumă brută lună. Salariul atractiv+tichete de masa. Traininguri: instruire cunoștințe despre produse, instruire tehnici de vânzări, dezvoltarea unei baze interne de management cu posibilitate de progres. Atmosfera prietenoasa. Descrierea companiei Am deschis primul magazin în 1990 în Germania și de atunci am devenit lider de piață pentru articole pentru animale de companie din Europa, cu peste 1.900 de magazine și 16.000 de angajați din peste 13 țări. Primele magazine in Romania s-au deschis in august 2022 si intentionam sa creștem an de an. Cheia îmbunătățirii și a succesului nostru dinamic este nu numai selecția largă de produse de calitate, ci și angajații loiali, profesioniști și dedicați. Misiunea grupului Fressnapf este: Sa facem relația dintre oameni și animale de companie mai ușoară, mai bună și mai fericită. Pentru a reuși, avem nevoie de oameni cu talent in vânzări și pasiune pentru animale. Happier Pets. Happier people
-
Firma de securitate angajează agenți de pază pt. obiective interioare situate în Sectorul 1 București. Relații și consiliere la tf. de mai jos. Rugam seriozitate. P
-
DescriereCANDIDATUL IDEAL : - Seriozitate responsabilitate, atitudine pozitiva, lucru in echipa, atentie la detalii, . - Permisul categoria B este un avantaj ! DESCRIEREA JOBULUI : - executarea instalatiilor sanitare ,instalatiilor termice , montarea obiectelor sanitare -programul de lucru de : LUNI-VINERI 08:00 -17:00 Beneficii: -Salariul motivantat 4000- 5000 lei NET,cu conditie de CRESTERE in functie de seriozitate si randamentul crescut la locul de munca !!! - Bonusuri in functie de PERFORMANTA . -prime de sarbatorii -santierele sunt in mare parte in BUCURESTI,ILFOV,DAMBOVITA FIRMA REVOLUTION INSTAL pentru mai multe detalii sunati la numarul : !!!
-
Dacă sunteți o persoană cu abilități excelente de comunicare, atenție la detalii și empatie față de nevoile pacienților, vă încurajăm să aplicați pentru postul de receptionist in cadrul Centrului de Oncologie Neolife. Oferim servicii medicale de cea mai înaltă calitate, iar rolul dumneavoastră în cadrul centrului nostru va fi esențial pentru a asigura o experiență pozitivă pentru pacienții noștri. Vă veți alătura unei echipe dedicate de profesioniști în domeniul sănătății, contribuind la îmbunătățirea vieților pacienților noștri și la promovarea unui mediu care încurajează speranța și încrederea.
-
Candidatul Ideal: Experiența anterioară în montarea de panouri fotovoltaice constituie un avantaj; Cunoștințe în domeniul electricității și a sistemelor fotovoltaice; Aptitudini tehnice cu disponibilitate capabilitate de lucru la înălțime; Sociabilitate și spirit d echipă; Permis de conducere categoria B. Descrierea jobului: Montarea și instalarea panourilor fotovoltaice conform specificațiilor și planurilor tehnice; Asigurarea respectării standardelor de calitate și siguranță în timpul procesului de montaj; Atenție la detalii; Asigurarea calității lucrărilor realizate; Identificarea și remedierea eventualelor defecțiuni sau probleme tehnice; Respectarea procedurilor și instrucțiunilor de lucru. Beneficii: Salariu competitiv și pachet de beneficii atractiv; Tichete de masă; Prime de sărbătorile legale; Abonament medical la o clinică privată de sănătate; Posibilitatea de a lucra cu echipamente și tehnologii de ultimă generație. Descrierea companiei: StratoSpark face parte din grupul de companii Stratos, cu o cifră de afaceri de peste 30 de milioane de Euro, implicat în varii activități: - protecția mediului și consultanță de mediu oferită partenerilor noștri, printre care se numără peste 1000 de companii: IMM-uri, companii multinaționale și instituții statale; - implementarea răspunderii extinse a producătorilor, peste 1400 de client; - colectare și reciclare deșeuri; - servicii de plasare a forței de muncă, având o prezență activă pe plan european, prin plasarea de lucrători din Asia, cu peste 8000 de muncitori plasați în piața din România; - transport aerian. Împărtășim aceleași principii, iar scopul nostru comun este să facilităm adoptarea pe scară largă a practicilor de afaceri sustenabile. Mai precis, ne ajutăm partenerii să implementeze principiile sustenabilității, contribuind la protejarea mediului și dezvoltarea durabilă a societății, prin utilizarea energiei regenerabile. StratoSpark dezvoltă, finanțează și construiește sisteme de energie solară personalizate, accesibile atât pentru clienții din sectorul public, cât și privat, în funcție de necesități, particularități, preferințe și costuri. Calitatea echipei StratoSpark este definită de experiența specialiștilor noștri. Perfecționismul și motivația noastră, precum și calitatea serviciilor și a produselor noastre garantează un parteneriat de succes.
-
Brutarie Artizanală căutăm coleg brutar cu experiență în malaxat,format pâini,cuptor .si organizarea întregului proces. Progam marti-sambata
-
Mercury Research își mărește echipa de operatori de interviu. Căutăm o persoană sociabilă, binevoitoare, cu bune abilități de comunicare și cunoștințe elementare de lucru pe calculator. Vei face parte dintr-un mediu plăcut cu program flexibil și câștiguri atractive în funcție de performanță. Nu este nevoie de CV sau de experiență anterioară. Hai să ne cunoaștem la numarul de telefon din anunt.