Oferte locuri de munca Sector 1 Bucuresti • Anunturi angajari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Inginer proiectare instalatii modelator Revit Persoana entuziasta, dornica sa invete si sa se perfectioneze Absolvent studii tehnice in domeniul constructiilor Cunostinte solide a programului Revit; Cunostinte solide a programului AutoCAD; Capacitate de asimilare rapida a noi cunostinte; Persoana organizata & proactiva, atenta la detalii; Capacitate de a lua decizii in mod independent, capacitate de analiza; Cunostinte de limba engleza; Calitati interpersonale si abilitatea de a lucra in echipa; Flexibilitate si atitudine deschisa legata invatarea unor noi modalitati de a lucra si dorinta de perfectionare continua Descrierea jobului Lucru la calculator, in domeniul proiectarii instalatiilor de stingere. Coordonare alegere trasee pentru retelele de stingere In proportie de peste 90% din munca implica utilizarea Revit-ului, AutoCAD-ului. Executa si gestioneaza taskurile incredintate pana la finalizarea si predarea acestora. Verifica din punct de vedere calitativ lucrarile proiectate: Sa nu existe intersectii cu alte servicii, cu elemente de structura sau arhitectura. Intocmeste documentatiile aferete diverselor faze de proiectare: DTAC, PT Se ofera: Perspectiva de implicare in proiecte interesante, care ofera provocari legate de proiectarea si coordonarea instalatiilor Un pachet salarial motivant Lucru intr-un colectiv unit si flexibil
-
Promovat
Angajam personal curatenie pentru o cladire de birouri, program de lucru de 8 ore zi, de luni pana vineri, pachet salarial foarte bun, acordam tichete de masa, contract de munca cu toate taxele platite, rugam seriozitate. Contact programare interviuri: .
-
Promovat
Rpg Security angajeaza Agenti de Securitate zona Pipera Candidatul ideal: Fara antecedente penale; Studii medii; Atitudine civilizata si responsabila; Capacitate de comunicare; Disponibilitate de lucru in ture de zi; Experienta pe un post similar constituie avantaj; VA OFERIM: Punctualitatea platii salariilor; Calificare la locul de munca; Program de lucru in ture de zi Pentru mai multe detalii sau programarea unui interviu ,va rugam sa ne contactati la nr de telefon 0728.050.999.
-
Promovat
Specialistul SSM are ca principal obiectiv indeplinirea activitatilor de Sanatate si Securitate in Munca pentru angajator. Activitatea va avea loc la sediul din Mogosoaia si va include vizite trimestriale la sediile din teritoriu ale companiei. Cerinte: Studii superioare Cunostinte legislative in domeniu Curs obligatoriu Securitate Sanatate in Munca 80 ore Permis de conducere, categoria B - disponibilitate pentru deplasari Cunoasterea legislatiei in domeniul securitatii sanatatii in munca Cunostinte PC (World, Excel) Limba engleza nivel mediu Curs evaluator de risc de accidentare si imbolnavire profesionala (prezinta un avantaj) ISO 45001 (prezinta un avantaj) Competente Buna capacitate organizatorica Foarte buna comunicare si capacitate de formare Responsabilitate, seriozitate, spirit de echipa Descrierea jobului Raportarea catre Responsabilul de Servicii Generale referitor la functionarea Securitatii si Sanatatii in Munca, in cadrul organizatei; Colaborarea cu terte parti (colaboratori, consultanti, auditori externi) referitor la securitate sanatate in munca; Monitorizarea instruirii personalului organizatiei in ceea ce priveşte securitatea sanatatea in munca; Identificarea pericolelor si evaluarea riscurilor in cadrul organizatiei; Elaborarea, monitorizarea si actualizarea planului de prevenire si protectie; Elaborarea si actualizarea instructiunilor proprii de securitate si sanatate in munca si difuzarea acestora in punctele de lucru dupa aprobarea de catre angajator; Propunerea atributiilor si raspunderilor in domeniul SSM ce revin lucratorilor in vederea consemnarii in fisa postului; Verificarea insusirii si aplicarii de catre toti lucratorii a masurilor din planul de prevenire si protectie, a instructiunilor proprii, precum si a atributiilor si responsabilitatilor ce le revin in domeniul SSM; Intocmirea necesarului de documentatie cu caracter tehnic de informare si instruire a lucratorilor in domeniul SSM; Elaborarea tematicii pentru toate fazele de instruire, stabilirea in scris a periodicitatii instruirii, asigurarea informarii si instruirii lucratorilor in domeniul SSM si verificarea insusirii si aplicarii de catre lucratori a informatiilor primite; Elaborarea programului de instruire-testare la nivelul tuturor diviziilor; Asigurarea intocmirii planului de actiune in caz de pericol grav si iminent si asigurarea instruirii lucratorilor privind aplicarea lui; Evidenta zonelor cu risc ridicat si specific pe securitate sanatate in munca; Stabilirea zonelor care necesita semnalizare de securitate sanatate in munca, stabilirea tipului de semnalizare necesar si amplasarea semnalizarii; Evidenta meseriilor si a profesiilor prevazute de legislatia specifica pentru care este necesara autorizarea exercitarii lor; Evidenta posturilor care necesita examene medicale suplimentare, testarea aptitudinilor si sau control psihologic periodic; Efectuarea controalelor interne la locurile de munca cu informarea in scris a Managerului direct asupra deficientelor constatate si asupra masurilor propuse in vederea remedierii acestora; Identificarea echipamentelor de protectie necesare pentru posturile de lucru, intocmirea necesarului de dotare a lucratorilor cu echipament individual de protectie, aprovizionarea necesarului de echipament individual de protectie de si predarea actestuia catre lucratori; Participare la cercetarea evenimentelor si intocmirea evidentelor conform prevederilor legale; Elaborarea rapoartelor privind accidentele de munca suferite de lucratorii din societate, in conformitate cu prevederile legale; Colaborarea cu lucratorii si sau reprezentantii lucratorilor, serviciul extern de prevenire si protectie, medicul de medicina muncii in vederea coordonarii masurilor de prevenire si protectie; Urmarirea realizarii masurilor dispuse de catre Inspectorii de Munca cu prilejul vizitelor de control si al cercetarii evenimentelor; Urmarirea actualizarii planului de protectie si prevenire; Urmarirea efectuarii de instructaje specifice SSM pentru angajatii si colaboratorii clientilor furnizorilor altor parteneri pe aria de lucru din incintele societatilor. Intocmirea unui necesar de mijloace materiale pentru desfasurarea activitatii de securitate sanatate in munca; Acordarea asistentei tehnice de specialitate in situatii critice. Ce iti oferim? Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță. Asigurare de viață cu clauză de decontare a unor cheltuieli medicale in valoare de 1000 lei pe an; Asigurare de sănătate care include gratuit consultatii, analize si investigatii amanuntite; Tichete cadou pentru copii cu ocazia zilei de 1 Iunie si a sărbătorilor de iarnă; Tichete de masă în valoare de 35 RON zi lucratoare; Acces la biblioteca on- line Bookster. Laptop, telefon, masina de serviciu. Descrierea companiei Suntem BERGERAT MONNOYEUR, parte a Grupului Monnoyeur (Franta, 1906), societate constituita in Romania in 1991, cu sediul la Bucuresti (Mogosoaia).
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Firma de constructii angajeaza muncitori in constructii rigipsari, faiantari, zugravi, tencuitori
-
Firma de constructii angajeaza montatori pardoseli flotante, parchet, linoleum, cu sau fara experienta. Daca nu ai experienta si vrei sa lucrezi si sa inveti sa montezi pardoseli alaturate echipei noastre.
-
Pizzar Restaurant Calea Victoriei Suntem în căutarea unui pizzar talentat și pasionat pentru a se alătura echipei noastre. Dacă iubești pizza și ai experiență în prepararea acestui delicios fel de mâncare, atunci aceasta este o oportunitate excelentă pentru tine! Responsabilități: Pregătirea și gătirea pizzei în conformitate cu rețetele noastre specifice Asigurarea calității și prezentării estetice a fiecărei pizza Gestionarea eficientă a timpului pentru a asigura servirea rapidă a clienților Menținerea igienei și curățeniei în bucătărie conform standardelor noastre Colaborarea cu ceilalți membri ai echipei pentru a asigura un mediu de lucru eficient și plăcut Cerințe: Experiență anterioară în prepararea pizzei Cunoștințe solide despre ingrediente și tehnici de gătit specifice pizzei Abilități excelente de organizare și gestionare a timpului Atenție la detalii și abilități de prezentare estetică a felurilor de mâncare Capacitatea de a lucra într-un mediu aglomerat și sub presiune Flexibilitate în programul de lucru, inclusiv disponibilitatea de a lucra în weekend-uri și sărbători Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-unul dintre cele mai populare restaurante de pizza din Calea Victoriei Salariu competitiv și posibilitatea de a câștiga bonusuri în funcție de performanță Mediu de lucru dinamic și plăcut, alături de o echipă prietenoasă și dedicată Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei Beneficii suplimentare, cum ar fi mese gratuite în timpul programului de lucru Dacă ești pasionat de pizza și îți dorești să faci parte dintr-o echipă de succes, te rugăm să ne trimiți CV-ul tău actualizat. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem și să îți oferim oportunitatea de a te dezvolta profesional într-un mediu plin de savoare!
-
Restaurantul Urban Dada localizat la kilometrul zero, zona Universitate, ne marim echipa. Cautam bucatar cu experienta pe sectia Cald, program 2 zile lucratoare cu 2 zile libere, asiguram transport seara, o masa calda in timpul zilei. Daca ai experienta minim 2 ani in bucatarie pe sectia rece si doresti sa te alaturi unui colectiv competitiv, te asteptam sa ne contactezi Multumim
-
Subscrisa BIA Human Capital Solutions scoate la concurs 1 post de MANAGER PROIECT (cod COR 242101). Cerinte: cunostinte avansate de limba engleza, persoana flexibila, dedicata, cu o mare atentie la detalii si bune abilitati organizatorice. Cei interesati pot trimite CV la sediul nostru: Mun. Bucuresti Sec.1, Str. Horia Macelariu nr. 61-81, Corp B, Camera 6, etaj 1 sau la adresa de e-mail, pana la data de 25.04.2024 cu mentiunea postului pentru care aplica. Doar candidatii selectati vor fi contactati. Selectia va avea loc in data de 26.04.2024 biaoffice @ bia . ro
-
Angajăm Alpinist utilitar cu atestat și experiență, pentru detașarea la un client din Franta, zona La Rochelle. Cum ne-am dori să fii: - Experienta in domeniu si atestat de alpinist (Irata)- obligatoriu - Permis de conducere categoria B - reprezinta un avantaj - Cunoasterea limbii franceze nivel mediu (A2-B1) - obligatoriu Atribuții și responsabilități: - Se curata silozuri de cereale Oferta și condiții de muncă: -Salariu 2600 euro NET lună -Program 39 ore săptămână -Cazare (cameră individuala) și transport asigurate de către angajator -Contract pe perioada nedeterminata in Romania, cu detasare 6 luni in Franta si cu posibilitate de prelungire a acestei detasari pana la 18 luni -0 taxe sau comisioane la angajare Ți-am stârnit interesul? Contactează-ne pentru mai multe detalii la numerele de telefon 0374477800, în intervalul orar 10:00-17:00 de luni până vineri.
-
Intra Interim, agent de munca temporara Autorizat de catre Ministerul Muncii, activeaza pe piata de recrutare din 2018. Suntem prezenti atat in Romania, cat si in Franta sau Italia pentru ca misiunea dvs sa fie un adevarat succes! Intra Interim angajează Tehnicieni frigotehniști cu experiență, în zona București și Ilfov. Cum ne-am dori să fii: - Experiență în domeniu (minim 2 ani)- OBLIGATORIU - Studii medii superioare in domeniul tehnic - Certificat calificare de Frigotehnist - Permis de conducere categoria B - OBLIGATORIU - Este foarte important să puteți lucra atât în echipă, cât și autonom, cu simț de răspundere și seriozitate - Aptitudine de învățare rapidă a softurilor specifice echipamentelor, capacitate de diagnoză tehnică rapidă - O bună abilitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de muncă - Disponibilitate pentru intervenții de urgență în caz de avarie Atribuții și responsabilități: - Verificarea și întreţinerea curentă a instalaţiei frigorifice - Punerea în scoaterea din funcţiune a instalaţiei frigorifice - Diagnosticarea deficienţelor de funcţionare a instalaţiei frigorifice - Remedierea defecţiunilor uzuale ale instalaţiei frigotehnice - Supravegherea instalaţiei frigorifice - Asigurarea cu materiale, piese de schimb, AMC-uri şi echipamente specifice - Întocmirea documentelor specifice - Gestionarea cu atenție a relației cu clienții Avantaje beneficii: - Salariul 7000 lei- 10000 ron NET lună (în funcție de nivelul de experiență) - Tichete de masă (30 ron zi lucrată) - Tichete cadou - 300 ron de 2 ori pe an, Pasti si Crăciun - Ajutor financiar în valoare de 2500 ron pentru decesul unui membru al familiei - Programe de training certificare. Program și alte informații utile: - Program 40 ore săptămână, L-V (in ture de zi noapte, posibilitate de a lucra si in weekenduri) - Postul presupune lucrul pe teren, având prevăzute mașină de serviciu și telefon. Ți-am stârnit interesul? Contactează-ne pentru mai multe detalii la numerele de telefon 0374477800 în intervalul orar 10:00-17:00 de luni până vineri! Aplică aici: sau recomandă postul cunoscuților tăi!
-
angajări la fibră optică în germană contract german, salariu variază între 2200-3000 de euro pe lună și cazare gratuita din partea firmei 1. Pavelist și muncitor necalificati sau chiar 2 pavator. pot fi contactat doar pe WhatsApp
-
Persoana Juridica, SC QUADRA CASA PROJECTS SRL, angajeaza Muncitor necalificat la demolarea cladirilor, captuseli zidarie, placi mozaic, gresie, parchet in Bucuresti Sectorul 1 Denumire: Muncitor necalificat la demolarea cladirilor, captuseli zidarie, placi mozaic, gresie, parchet cod COR 931301. Perioada contract: nedeterminata, Durata muncii: 8 ore zi; Salariu de incadrare: 4582 de lei brut. Oferta este valabila si pentru cetatenii Uniunii Europene. Sunt disponibile 6 posturi. CV-urile se depun telefonic sau prin e-mail. Selectia candidatilor va avea loc in data de 25.04.2024
-
Angajam persoana responsabila pentru postul de paza la sediul societatii noastre din Sos. Chitilei, sector1 Bucuresti
-
-
Angajam persoana responsabila pentru postul de paza la sediul nostru din Sos. Chitilei, sector 1 Bucuresti
-
Angajez sofer profesionist C-E pe ansamblu prelata, tur-retur RO-UR-RO (DE,BE,NL,IT), la retur se fac si grupaje,acestea fiind platite suplimentar, toate pauzele de 45 se fac acasa. Salariu fix + diurna. Plata diurnei se face la venirea din cursa,iar plata salariului se face la data fixa. Cerinte: - permis conducere C-E - card tahograf - atestat marfa
-
Angajam parchetari cu sau fără experienta pentru șantierele noastre din București! Pachet salarial format din salariul fix + bonusuri în funcție de performantele fiecăruia!
-
Angajam antrenor fitness, cu diploma de specializare. Sala de sport sector 1. Program de lucru in ture
-
Angajam personal curatenie. Locatie centrala. Metrou Pipera Salariu 3200 lei net luna + abonament metrou Contract de munca Program lucru luni-vineri (se lucreaza in 2 schimburi): o zi de la 06:00-10:00 si urmatoarea zi de la 06:00-18:00 Va rugam sunati intre orele 08:00 - 17:00 Pentru mai multe detalii, va rog contactati telefonic. Nu raspundem la mesaje.
-
Disponibil online
Asistent Manager
Este un job ideal pentru un student sau un tânăr absolvent (Politehnica, ASE), care dorește să se angajeze într-o carieră profesională de succes într-o Companie Oil & Gaz. Clientul nostru caută un Asistent Manager ambițios și de încredere care să ne ajute să ne dezvoltăm în continuare activitatea de afaceri. Responsabilitățile dvs.: Promovează imaginea și serviciile companiei în relațiile cu clienții Initiaza, mentine si dezvolta contacte si relatii cu potentialii clienti. Mentine o comunicare eficienta in interiorul in afara organizatiei cu toate persoanele implicate Monitorizează și gestionează inventarul de rechizite de birou; Coordonează și programează întâlniri și sedinte Efectuați alte sarcini de asistență administrativă, inclusiv actualizarea și sortarea fișierelor, redactarea și corectarea corespondenței Abilitatile tale: Diploma Politehnica sau ASE (inclusiv studenții în ultimul an). Personalitate caldă cu bune abilități de prezentare. Abilități excelente de comunicare. Orientat spre obiective, cu o puternică dorință de a oferi rezultate. Abilități excelente de organizare, de a stabili priorități și de a lucra independent. Capacitate de adaptare și dezvoltare într-un mediu competitiv. Limba engleza cel putin nivel mediu Carnet de conducere
-
SC CARPATIFLORA SRL firma ce activeaza in domeniul amenajarilor si intretinerilor spatiilor verzi angajeaza asistent manager secretariat cu experienta minima 3 ani cv pe adresa
-
angajam fochist tehnician de intretinere mentenanta cu experienta in diverse lucrari de mentenanta specifice unei cladiri de birouri. program in ture, locatie centrala
-
Angajam junior facility manager cu experienta si cunostinte: - furnizori si lucrari specifice unui centru comercial; Responsabil cu: - indentificarea de noi furnizori si selectia de oferte; - suport departamentului de achizitii; - urmarirea corespondentei cu furnizorii si colaboratorii; - urmarirea derularii lucrarilor si contractelor; - intocmirea de anexe, devize si rapoarte de lucrari; - urmarirea activitatii echipelor de pe teren; Abilitati necesare: - limba engleza mediu scris vorbit; - cunostinte MS Office, Outlook; Program de lucru LV 7 30 - 16 30 locatie centrala