Oferte locuri de munca Sector 1 Bucuresti • Anunturi angajari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Firma Suedeza angajeaza soferi categoria CE Firma are baza la Malmo si efectueaza transport de marfuri generale doar intern in Suedia. Camioane de generatie noua Scania si Volvo dotate cu : invertor,cuptor micro,cafetiera,frigider Cerinte: - Experienta in conducerea unui camion minim 3-5 ani - Conducem marfă de grupaj și încărcătură completă. - Pernis categoria CE - Atestat transport marfa - ADR - constitue grupaj - Card tahograf - Limba engleza scris vorbit nivel conversational ( se lucreaza direct cu disponenti suedezi in limba engleza) - Disponibil la program de 3 luni de munca - 1 luna liber - Disponibil pe un program de 11 luni de muncă 25 de zile vacanță plus 2 săptămâni de Crăciun (22-23 decembrie - 6-7 sau 13 ianuarie, în funcție de cât de mult loc de muncă există) - Seriozitate Se Ofera : - Asigurarea și pensia se plătesc în Suedia - Contract de munca suedez cu depunere acte pentru rezidenta in suedia - Weekend la baza din Malmo , unde aveti la dispozitie , bucatarie, toalete, dusuri, masini de spalat, uscatoare , camera de recreere Se respecta programul de lucru si este interzis manipularea tahografului Salariul atractiv in functie de zilele lucratoare din luna si perfomanta (nu se fac favoruri) Trimiteti CV in limba engleza la email: Pentru mai multe informații și detalii, vă rugăm să contactați prin e-mail sau telefon Swedish Phone: English Romania Phone: Email: Swedish company hires CE category drivers The company is based in Malmo and transports general goods only domestically in Sweden. New generation Scania and Volvo trucks equipped with: inverter, micro oven, coffee maker, refrigerator Requirements: - Experience of truck driving at least 3-5 years - We drive groupage cargo and full load cargo. - Requirement CE category - Cargo transport certificate - ADR - Groupage - Tachograph card - Written and spoken English at a conversational level (working directly with Swedish managers in English) - Available on a schedule of 3 months of work - 1 month off - Available on a schedule of 11 months of work 25 days holiday plus 2 weeks christmas (December 22-23 - January 6-7 or 13 depend how much job there is) - Seriousness It offers : - Insurance and pension are paid in Sweden - Swedish employment contract with submission of documents for residency in Sweden - Weekend at the base in Malmo, where you have at your disposal, kitchen, toilets, showers, washing machines, dryers, relaxing room The work schedule is respected and the manipulation of the tachograph is prohibited Attractive salary depending on the working days of the month and performance (no favors are given) Send your CV in English to email: For more information and details, please contact by email or phone Swedish Phone: English Romania Phone: Email:
-
Promovat
Hotel Marshal Garden angajeaza ospatar! Cautam personal pentru mic dejun si banqueting. Persoana dinamica, ambitioasa, corecta, responsabila, punctuală, politicoasă, sociabila si pozitiva. Capacitate organizatorica si de comunicare. Conditii avantajoase! Salariu 3000 - 3500 lei!
-
Promovat
Sunteti o persoana dinamica si gata sa accepte noi provocari cu experienta in productie? Fantastic, pentru că avem nevoie de sprijinul tău în producția noastră. Alăturați-vă echipei noastre și ajutați la modelarea productiei noastre moderne de ambalare si etichetare a produselor din carne vita si porc Cerințe: Formare în sectorul alimentar, de exemplu specialist în tehnologia alimentelor, operator de mașini. Personalitate puternica, motivată și rezistentă , cu spirit de echipă. Stil de lucru independent, responsabil, orientat spre obiective și soluții. Nivel ridicat de conştiinciozitate in executarea calitativa si in conditii de igiene a produselor. Condiții: Sprijin in integrarea dumneavoastra in Germania Chirie si Transport (contra cost) Salariu motivant si bonusuri de productie Lucru intr-o echipa tanara si dinamica ...si multe altele. Responsabilități: Operarea mașinilor și sistemelor moderne de producție și ambalarea a produselor din carne. Asigurarea unui flux continuu de produse în funcție de performanța liniei. Monitorizarea și controlul constant al parametrilor și stărilor mașinii. Controlul și optimizarea fluxurilor de productie. Efectuarea controalelor de calitate și respectarea standardelor de siguranță, calitate și igienă la locul de muncă
-
Promovat
Căutăm candidati dinamic și motivat pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Consultant Vânzări, cu focus pe Proiectul de Recalculare Pensie. Acest rol este ideal pentru persoanele cu vârsta cuprinsă între 20 și 59 de ani, care doresc să contribuie activ la succesul proiectului nostru. Responsabilități Principale: -Redactarea rapidă și eficientă a documentației; -Interacțiune constantă și constructivă cu clienții; -Utilizarea avansată a MS Office, cu accent pe Excel, Word și PowerPoint; -Gestionarea eficientă a mai multor sarcini simultan; -Respectarea strictă a termenelor limită stabilite; -Atenție sporită asupra detaliilor și capacitatea de a învăța rapid. Candidatul Ideal: Experiență relevantă în domeniul recalculării pensiilor sau într-o activitate similară; -Cunoștințe solide despre legislația specifică domeniului; -Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonale; -Capacitatea de a se adapta și a lucra eficient într-un mediu dinamic; -Punctualitate și spirit organizatoric; -Abilități de negociere și capacitatea de a lucra în echipă. Oferta Noastră: -Oportunitatea de a lucra într-un proiect inovator și dinamic; -Sprijin și formare continuă pentru dezvoltarea profesională; -Un mediu de lucru plăcut și colaborativ. -Pentru a aplica, vă rugăm să trimiteți CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa de e-mail [email de contact] sau să --vizitați website-ul nostru pentru mai multe informații. Vă așteptăm să faceți parte din echipa noastră și să contribuiți la succesul proiectului Recalculare Pensie!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Calitatea are prețul ei -> performanța buna este răsplătită. Acum căutam șoferi de curierat și livratori de colete cu și fara experiența ! Ce va oferim noi? -Cazare contra cost -Angajare permanenta cu norma întreaga -Început pe termen scurt a implementării -Inducerea corecta sub forma de formare (2- zile cu plată) -Persoane de contact direct -Lucru interesant intr-o echipa prietenoasa -Nu se necesita cunoștințe de limba germană Fiecare angajat nou primește o pregătire extinsă . Rutele inițiale sunt adaptate pentru a facilita începerea ( instruirea este plătită ) Luni -Sâmbătă: 2400-2700 NET Programul de lucru depinde de modul in care lucrați ( de obicei 9 ore) Acceptarea expedierilor presortate si scanate in depozit Traseul care urmează sa fie condus este deja planificat in dispozitivul de navigare Greutatea medie a pachetelor este de doar 100-800 grame in cazuri rare 1-2 kg pachete foarte ușoare Profilul tau : -Permis de conducere clasa B -Conditie fizica buna -Punctualitate , fiabilitate si seriozitate -Vaesta maxima este de 40 ani!! -Aplicati ușor acum! -Nu este nevoie de CV! -Nu este necesară experiența anterioară ! Aplica acum prin WhatsApp sau suna la numarul de telefon; (ATENȚIE)NU SUNTEM BIROU DE RECRUTĂRI SUNTEM DIRECT FIRMA MAMĂ!!! P
-
Caut coleg(ă) de muncă (Bucuresti și împrejurimi). Cerințe: - Să ai bacul luat. Da, trebuie! - Să nu fii mutalău. Vreau pe cineva căruia îi place să comunice. - Să fii prieten cu limba română. Engleza reprezintă un plus. - Să îți placă să muncești după un program flexibil. - Să nu fii de acord cu sloganul Timpul trece, leafa merge . - Să ții la principiile tale și să susții lucrurile în care crezi. - Să vrei să lucrezi după o agendă. Apropo, primim agende frumoase. - Să îți placă să vorbești la telefon. Crede-mă, o să faci asta foarte mult! - Să fii perseverent. Da, știu. Toate anunțurile de joburi au cerința asta. Sorry, și aici e valabilă. Ba chiar foarte valabilă! - Să știi măcar să apeși butonul ON OFF al computerului. Dar de vreme ce ai cont de Facebook, nu cred că trebuie să-mi fac probleme în privința asta. Microsoft Office reprezintă un avantaj. Chiar unul mare. - E ok dacă postezi motivaționale în timpul jobului (în limita bunului simț), atâta timp cât le și pui în practică. Te rog, doar, să nu exagerezi cu statul pe net. Nu de alta, dar Time is money . Ce primești: - Sediu mișto cu wi-fi moca. Complet mobilat, zonă centrală. - Colegi de gașcă (+eu inclus la pachet). - Training-uri cu niște oameni excepționali. - Două secretare jos-pălăria. - Program flexibil (nu vorbim aici de program în schimburi, sau muncă sâmbătă și duminică, ci de faptul că vii și stai cât vrei în intervalul 09:00 - 17:00). - Bani pe măsura muncii depuse. - Ieșiri la grătar, bar, pizza și ce mai vrei tu, în timpul liber. - Aplauze. Multe aplauze (nu dau detalii, trebuie să vii acolo ca să afli de ce). Dacă te încadrezi în parametrii enumarați mai sus, trimite-mi un CV pe Grăbește-te, mai sunt două locuri disponibile! PS: Da, anunțul e foarte pe bune.
-
Hotel in centrul Bucureștiului, isi mareste echipa, avem nevoie de un coleg colega, mai exact un receptioner pentru tura de zi , program lejer( 2 lucrate -2 liber , nu este nevoie de experiență(totul se invata )....DETALII .
-
SC SIRACROP SRL Angajeaza personal pentru urmatorul post : Agent curatenie cladiri si mijloace de transport Se cauta persoane serioase, apte de munca , program full time ( 8 ore ) perioada nedeterminata. Cv si interviu online.
-
-
Ne marim Echipa!!! Allianz-Țiriac își mărește echipa si VREM să te cunoaștem! Suntem o echipă dinamică, prietenoasă şi căutăm colegi noi. Dar mai întâi, te invităm sa descoperi mai multe despre noi. Allianz-Țiriac este o companie de top din domeniul asigurărilor, cu peste 27 de ani de experiență pe piața din România. Oferim o gamă extinsă de servicii și produse dedicate unui viitor financiar mai bun. Din anul 2000 facem parte din grupului german Allianz, cel mai valoros brand din industria asigurărilor la nivel mondial. Allianz-Țiriac nu este doar despre noi, este și despre tine, dar și despre cei peste 4.000 de profesioniști care contribuie în fiecare zi la bunul mers al activității noastre. De ce tu? - ești sociabil, responsabil şi îţi place să cunoşti oameni noi - știi că rețeta succesului este o combinație optimă între ambiție, perseverență și determinare - ești orientat spre rezultate şi spre client - ai abilități de leadership și comunicare - ești un bun negociator - îți dorești o carieră de succes - deții cunoștințe de pachet MS Office. De ce noi? - îți oferim pregătire și training în domeniu(programe specializate şi mentorat la cel mai înalt nivel) - ai un program flexibil care îți permite să dedici timp și proiectelor tale personale(nu ai un program fix, luni-vineri intre 09-17 cât timp vrei tu să aloci pentru siguranta si viitorul tău financiar) - ești recompensat pe măsura implicării și a eforturilor tale(ai nevoie doar de iniţiativă şi determinare) - ai posibilitatea de a lucra și a te dezvolta într-o echipă performantă(învătăm unii de la alții şi ne ajutăm reciproc, we have your back ) - ești implicat în proiecte de informare și conștientizare a potențialilor clienți cu privire la planificarea unui viitor financiar optim. Noi îţi oferim oportunitatea, tu, trebuie doar să VREI! Vino alături de noi şi trimite-ne CV-ul la adresa de e-mail
-
Angajam! Ai experiență ca Mecanic reparații utilaje agricole și vrei să o pui în practică în străinătate? Intra Interim vine în ajutor cu o oportunitate de carieră în zona Rennes, Franța. Cum ne-am dori să fii: - Cunoștințe solide de mecanică, hidraulică și lăcătușerie mecanică - Minim 3 ani experiență în domeniu (reparații tractoare și utilaje agricole) - obligatoriu - Cunoașterea limbii franceze nivel începător sau mediu - obligatoriu - Permis de conducere categoria B - reprezintă un avantaj - Capacitate de analiză și decizie tehnică, comunicare. Atributii si responsabilități: - Realizează reparațiile utilajelor agricole din atelier (marca New Holland) - Efectuează sau asistă la diagnosticarea defecțiunilor hidraulice, pneumatice, electrice, electronice, mecanice de transmisie etc. și aplică soluțiile tehnice corespunzătoare (în atelier și la fața locului) - Identifică în mod corect defectele şi cauzele pentru fiecare lucrare de reparaţii în parte - Întocmește necesarul de piese și consumabile pentru efectuarea reparațiilor Avantaje beneficii și informații utile: - Salariu 2500 euro net lună - Program 39 ore săptămână - Cazare (cameră individuală) și transport asigurate de către angajator - Contract pe perioada nedeterminată în România, cu detașare 6 luni și cu posibilitate de prelungire a acestei detașări până la 18 luni - 0 taxe sau comisioane Ți-am stârnit interesul? Contactează-ne pentru mai multe detalii la numerele de telefon 0374477800 în intervalul orar 10:00-17:00 de luni până vineri. Aplică cu CV la adresa sau recomandă job-ul cunoscuților tăi!
-
Intra Interim, agent de muncă temporară Autorizat de către Ministerul Muncii, activează pe piața de recrutare din 2018. Suntem prezenți atât in România, cât și în Franța, Belgia sau Germania pentru ca misiunea dvs să fie un adevărat succes! Angajăm Reglor mașini de prelucrare mase plastice pentru fabrică de extrudare țevi PEHD, în Măgurele, județul Ilfov. Cum ne-ar plăcea să fii: -Liceu sau școală profesională absolvită -Experiență în producție utilaje industriale în domeniul maselor plastice -Simț de răspundere, corectitudine, seriozitate -Atenție la detaliu, bun spirit de observație -Condiție fizică bună și multă îndemânare. Atribuții și responsabilități: -Participă direct la începerea procesului de fabricație - pornește utilajele, asigură alimentarea cu materii prime și auxiliare pentru buna funcționare a liniilor de fabricație -Participă la măsurarea parametrilor țevii -Reglează linia de extrudare astfel încât produsul finit să corespundă cerințelor din standardul de produs (grosime perete țeavă) -Înlăturare mici imperfecțiuni ale suprafeței exterioare a țevii -Ajustează împreună cu operatorul și dimensiunile rolatorului -Verifică starea duzelor de la băile de răcire -Schimbă SDV-urile, când este nevoie, cu ajutorul de operatorul de pe linie și de șeful de schimb. Oferta și condiții de muncă: -Salariul lunar: 6000 lei NET -Masa de prânz asigurată zilnic de angajator -Transportul din București este asigurat de către angajator -Program de lucru normal, de luni până vineri, de la 8.00 la 17.00, cu o oră pauză de masă inclusă. Ți-am stârnit interesul? Contactează-ne pentru mai multe detalii la 0374477800, în intervalul orar 10:00-17:00 de luni până vineri. Aplică cu CV la adresa sau recomandă job-ul cunoscuților tăi! Pentru mai multe detalii despre companie și despre angajații noștri, puteți accesa site-ul nostru oficial Intra Interim. Prin apelarea numărului de telefon afișat în anunț sau prin trimiterea de mesaje către acesta vă exprimați în mod liber și neechivoc consimțământul privind furnizarea informațiilor necesare derulării procesului de recrutare cu societatea HR Intra Interim SRL. Consimțământul poate fi retras oricând. Retragerea consimțământului nu afectează legalitatea prelucrării pe baza consimțământului înainte de retragerea acestuia.
-
Intra Interim, agent de muncă temporară Autorizat de către Ministerul Muncii, activează pe piața de recrutare din 2018. Suntem prezenți atât în România, cât și în Franța, Germania si Belgia pentru ca misiunea dvs să fie un adevărat succes! Intra Interim recrutează Operator CNC pliere tablă pe mașină Amada pentru un client din Franța, zona Angers. Descrierea Candidatului Ideal: - Experiență în operarea mașinilor de tip CNC - OBLIGATORIU - Permis de conducere categoria B - reprezintă un avantaj - Cunoașterea limbii franceze la nivel începător mediu - OBLIGATORIU - O bună capacitate de orientare în spațiu (viziune 3D) și abilitatea de a citi planuri tehnice Descrierea Misiunii: - Lucrează în fabrică - Configurează și operează pe mașini controlate numeric (mașini de tip AMADA) pentru plierea plăcilor de tablă - Așează uneltele potrivite pentru pliere - Reglează mașina și setează un program corespunzător pentru produse nestandard - Coordonează operațiunea de pliere foile apoi verifică dimensiunile cu un șubler Condiții: - Salariu 2500 euro net lună - Program 39 ore săptămână, se lucreaza in ture (dimineata 05:00-13:00 dupa amiaza 13:00-21:00) - Contract pe perioadă nedeterminată în România, cu detașare 6 luni în Franța și cu posibilitate de prelungire a acestei detașări până la 18 luni - 0 taxe sau comisioane - Cazare și transport asigurate de către angajator - camera individuala pentru fiecare persoana Mai multe detalii la numarul de telefon din anunt 0374 477 800 in intervalul orar 10:00 - 17:00 de luni pana vineri. Prin apelarea numarului de telefon afisat in anunt sau prin trimiterea de mesaje catre acesta va exprimati in mod liber si neechivoc consimtamantul privind furnizarea informatiilor necesare derularii procesului de recrutare cu societatea HR Intra Interim SRL. Consimtamantul poate fi retras oricand. Retragerea consimtamantului nu afecteaza legalitatea prelucrarii pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia. Avand in vedere faptul ca acest anunt va fi promovat, este posibil ca in momentul in care incercati sa luati legatura telefonic cu angajatorul sa fie deja intr-un alt apel si sa nu va poata raspunde.
-
căutam spălător de vase pentru mai multe detalii sunați la numărul de telefon
-
ANGAJAM PERSONAL CU EXPERIENTA,SERVICE AUTO MULTIMARCA CU DOUA CABINE DE VOPSIT SI DOUA SPATII DE PREGATIRE. PROGRAM 8-16, L-V SC AUTOSERVICE ALTCEVA SRL WWW.AUTOALTCEVA.RO
-
Angajam personal pentru mentinerea curateniei intr-un laborator de cofetarie-patiserie situat in zona Kogalniceanu. Program 2 cu 2 zile, de la 7:00 la 18:00, salariu net 3000 lei, ore suplimentare platite.
-
Angajam personal pentru internet cafe, punct de lucru in zona Piata Romana - Dorobanti. Daca esti pasionat de calculatoare si de jocuri video, acest loc de munca este pentru tine. Programul de lucru este in ture, atat ziua cat si noaptea. Salariu incepand de la 2600 lei.
-
Angajez femeie la curățenie și modelator covrigi într-o patiserie , București zona Universității , sector 1, detalii la tel
-
Chic Salon Nordului, parte a grupului Chic Salon by BeautyOne, angajeaza: -Hairstylist cu experienta. Salonul este pozitionat in sectorul 1, in zona Băneasa Sisesti, avand 10 ani de activitate in acest punct. Suntem parte a grupului Chic Salon by BeautyOne cu 4 centre in Bucuresti. Detalii la
-
Curierat local, sediu sector 1, de luni pana vineri, interval 10.00-19.00, livrare și preluare colete la clienți zona fixa București experienta camion minim 2 ani, salariu minim 5.500 de lei perioada proba 2 săptămâni, în funcție de experienta și acomodare.
-
LOS AMANTES, restaurant cu specific mexican situata pe Calea Victoriei , angajeaza femeie la vase pe perioada nedeterminata , cu contract de munca ! Program 2 2, salariu atractiv, tips, echipa tanara, mediu de lucru placut ! Pentru mai multe informatii nu ezitati sa ne contactati !
-
Angajez vanzatoare. Locatia magazinului este pe Sos. Stefan Cel Mare. Magazin produse mixte Program 8 ore sau part-time Salariu peste 3000 lei
-
Casa Sfanta Ecaterina caura infrimiere si imgrijirori pe perioada nedeterminata! pentru mai multe detalii,va rog sa sunati la numarul afisat in anunt!
-
Clinică stomatologică ultramodernă din sectorul 1 angajează Brand Manager. Profilul candidatului: - Studii superioare - Experiență anterioară în brand marketing - Capacitate de gestionare proiecte complexe - Buna întelegere a principiilor și canalelor de promovare din mediul digital; Responsabilități: - Concepe campanii de marketing care să contribuie la dezvoltarea brandului; - Crează strategii pentru campaniile de Marketing; - Întocmește planuri de marketing; - Participa la implementarea strategiei de marketing si imagine a companiei