Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Sector 2 Persoane Disponibil din: 2021-01-10 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Candidatul Ideal Studii medii, calificare electrician sau instalator; Experienta in administrare de imobile - constituie avantaj; Atestat ANRE, gr. I B II B - constituie avantaj; Permis auto categoria B; Disponibilitate pentru deplasari in Bucuresti si Ilfov; Seriozitate. Descrierea jobului Responsabil de supravegherea, intretinerea si reparatiile instalatiilor si echipamentelor tehnice ale cladirilor administrate; Mentine echipamentele din imobile in parametrii functionali; Efectuaza mentenanta conform programului anual de intretinere si interventie preventiva, predictiva si corectiva; Intervine rapid pentru remedierea si eliminarea defectiunilor; Beneficii Salariu net 4.500 lei; Tichete de masa de 30 lei; Masina de serviciu; Prima de Paste, Craciun, bonusuri pentru performanta; Zile de concediu suplimentare in functie de vechimea in companie. Descrierea companiei Global Vision Property Management este o companie specializata in dezvoltari imobiliare si administrarea de cladiri de birouri, cladiri de locuinte, facilitati comerciale (mall-uri, parcari) si parcuri industriale. Pentru mai multe detalii accesati site-ul companiei:
-
Promovat
Angajam Lucrator Comercial La Magazin Alimentar Market EST, Bucuresti Sector 2 Zona Gara de EST, Vis-a-vis de Autogara Obor. Salariu 2500 lei 1 liber pe saptamana Program 8 ore pe zi ,orele 06:00 - 14:30 sau 14:00 - 22:00 Mai multe detalii la telefon
-
Promovat
Societate comerciala cu domeniul de activitate in Lucrari de instalatii sanitare industriale,de incalzire si aer conditionat angajeaza sudori,lacatusi ,frigotehnisti,instalatori si muncitori necalificati! Se ofera salariu atractiv,contract pe perioada nedeterminata si bonuri de masa in valoare de 35lei zi.Prima sarbatori! Programul este de 8 ore pe zi de L-V ,orele suplimentare se platesc separat! Lucrarile noastre se desfasoara in Bucuresti cat si in afara lui! Mai multe detali la .
-
Promovat
Candidatul ideal -Persoana organizata si punctuala; -Disponibilitate pentru program de lucru in doua ture, full time; -Nu este necesara o experienta anterioara in acest domeniu; -Seriozitate si dorinta de a lucra intr-un mediu placut. Descrierea jobului -Receptionare marfa; -Aprovizionarea magazinului; -Servirea clientilor la casa de marcat, -Etichetarea si aranjarea produselo la raft; -Prezentarea si comercializarea produselor; -Asigurarea unei imagini placute a magazinului; -Amabilitate si promptitudine in relatia cu clientul; -Mentinerea unui mediu de lucru curat si organizat; -Verificarea si inregistrarea termenelor de valabilitate. Detalii la telefon: Salariul negociabil.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Candidatul Ideal Fii cea mai bună versiune a ta! - Aceasta este deviza după care ne ghidăm în cadrul DermaBeauty Clinique, pe plan profesional, dar și personal. Postul de recepționer medical este unul extrem de important în cadrul clinicii noastre, deoarece oferă suport întregii echipe medicale, administrative, dar mai ales pacienților noștri. De ce să faci parte din echipa noastră? - cultura noastră internă se bazează pe profesionalism, transparență, tehnologie și îmbunătățirea continuă a proceselor de lucru; - echipa tânără și amabilă susține atmosfera primitoare în cadrul mediului de lucru; - respectul, seriozitatea și punctualitatea sunt pilonii principali ai activității noastre; - program de activitate: Luni-Vineri (în 3 ture, 09:17: ) și 2 zile de sâmbătă pe lună (09:00-17:00); - salariul net pleacă de la 3500 RON + decontare transport; Descrierea jobului Despre tine: - absolventă studii medii sau superioare; - ai cel puțin 2 ani experiență pe un post asemănător (recepție - secretariat) în cadrul unei clinici medicale; - ai abilități excelente de comunicare, planificare şi organizare; - cunoști tehnici avansate de vânzare (nice to have); - ai cunoștințe bune de operare PC: Word, Excel, Google Spreadsheets & Internet Browsing; - ești familiară cu diverse aplicații de programare online (se va oferi training); - ești familiar ă cu gama de tratamente estetice (injectări cu acid hialuronic, botox, etc.) - ești o persoană ordonată, sociabilă, empatică orientată către client, punctuală, adaptabilă circumstanțelor dinamice și cu o bună prezență de spirit; Cerințe necesare: - integritate, corectitudine, inițiativă și devotament; - atitudine și comportament pozitiv cu ajutorul cărora să relaționezi într-un mod constructiv și non-conflictual cu pacienții, colegii și colaboratorii clinicii; - dorința de perfecționare continuă validată prin acțiuni concrete și consecvente de instruire și dezvoltare profesională și personală; - capacitatea de organizare eficientă atât a activităților proprii, cât și a activității de ansamblu în cadrul recepției; - cunoștințe operare PC (nivel mediu avansat) aplicații telefon specifice; limba engleză (vorbit intermediar avansat); Descrierea jobului: - gestionează corespondența electronică, apelurile telefonice, programările pacienților (programări face-to-face, cât și prin intermediul chat-ului online) - desfășoară activități de recepție și protocol cu specific medical; - programează pacienții care sună pentru consultații, proceduri; - efectuează înregistrările pe casa de marcat a tuturor încasărilor serviciilor medicale din clinică: consultații, injectări, controale, etc. - ține evidența încasărilor și predarea ZET-ului corespunzător încasărilor înregistrate; - îndrumă și oferă pacienților informațiile cu caracter medical solicitate; - prezintă pachete de tratamente estetice și dermatologice pacienților aflați în clinică cât și la telefon (se va oferi training inițial); - cunoaște lista completă de tratamente estetice și dermatologice pentru o informare corectă și completă a pacienților (se va oferi training inițial); - cunoaște lista completă de cosmetice medicale (creme) și va ajuta pacienții în vederea achiziției acestora în clinică; Cerințe comportamentale: - capacitatea de a se descurca în condiţii de stres, rezistenţă la sarcini repetitive, rezistenţă la oboseală, echilibru emoţional; - capacitate deosebită de relaţionare interumană (integrare în colectiv, empatie față de pacienți); - profil etic personal integru, atenţie concentrată şi distributivă, grad ridicat de responsabilitate personală; - aspect general plăcut, îngrijit şi comportament respectuos în concordanţă cu imaginea clinicii.
-
Postul de personal curatenie este unul extrem de important în cadrul clinicii noastre, deoarece oferă suport întregii echipe. De ce să faci parte din echipa noastră? - cultura noastră internă se bazează pe profesionalism, transparență și îmbunătățirea continuă a proceselor de lucru; - echipa tânără și amabilă susține atmosfera primitoare în cadrul mediului de lucru; - respectul, seriozitatea și punctualitatea sunt pilonii principali ai activității noastre; - program de lucru: Luni-Sambata 06:00-14:00; - salariu net: 3200 RON + decontare transport; - vă rugăm să ne trimiteți un CV (cu poză) Candidatul ideal: - experiența in servicii de curațenie (prezinta un avantaj, nu este obligatorie); - bune abilități de comunicare și relaționare cu personalul administrativ (integrare în colectiv, atitudine pozitivă); - persoană dinamică, activă; - capacitate de planificare şi organizare; - îndemânare și rigurozitate în desfășurarea activității sale; - cunoștințe despre tipurile de operaţii de curăţire, suprafeţe de curăţat, spaţii de curăţat, scule şi utilaje cu acţionare manuală, modalităţi de îndepărtare a murdăriei, materiale şi produse pentru curăţat.
-
Patiserie din zona spital sf Pantelimon, angajează modelator și patiser cu experiență. Detalii la telefon
-
Hei, ești în căutarea unui job? Te pot ajuta eu, daca îți place comerțul . Este vorba de un magazin PROFI in regim de franciză . Posturi disponibile: - casier Dacă ești o persoană dinamică și dornica de a lucra în domeniul acesta, te astep sa discutam mai multe, fie la numărul de telefon , fie direct in locația noastră din Str. Doamna Ghica nr. 6, sector 2 .
-
Laborator de tehnica dentara situat în sector 2 București cauta tehnician dentar cu experienta în domeniul protezarii mobile. Pentru doritori cerințele minime sunt acelea de cunoaștere a regulilor esențiale a montării dintilor precum și a fazelor de lucru ale viitoarei lucrări finite.
-
-
Angajam manipulanți marfa Barbati Depozit cu produse alimentare diversificate in complex Doraly Afumati
-
Angajam !!! Angajam manipulanți marfa Barbati /Femei !! Depozit cu produse alimentare diversificate in complex Doraly Afumati, angajam pe perioada nedeterminata manipulanti marfa in conditii avantajoase si un Salariu foarte foarte atractiv + carte de munca ... . Transport gratuit in din zona Colentina - voluntari Mai mult Detalii la nr tel:
-
Cautam MANIPULANT MARFA pentru depozitul nostru din Afumati Descrierea jobului Descarcare marfa; Pregatirea marfa catre client; Aranjarea si mentinerea ordinei in depozit si verificarea stocurilor. Beneficii: Decontarea cheltuielilor de transport Salariul este fix + prime de sarbatori si prime de performanta (implicare);
-
Compania: EUCOM Business Language Locație: București, Pipera (Posibilitate de lucru hibrid) Program: Luni - Vineri, 09:00 - 18:00 Descrierea Postului: EUCOM este în căutarea unui Office Manager entuziast și dedicat, care să gestioneze eficient activitățile zilnice ale biroului și să asigure un mediu de lucru plăcut și bine organizat. Persoana ideală trebuie să aibă abilități excelente de comunicare și organizare, să fie proactivă și să poată lucra eficient într-un mediu dinamic. Această oportunitate este destinată exclusiv persoanelor cu dizabilități, in conformitate cu prevederile legii nr. 448 2006 privind protectia si promovarea drepturilor persoanelor cu handicap. Eucom urmareste acordarea de sanse egale reale persoanelor cu dizabilitati, in scopul insertiei profesionale a acestora. Responsabilități: Coordonarea activităților administrative zilnice și asigurarea bunei funcționări a biroului. Gestionarea corespondenței și a comunicațiilor interne și externe. Organizarea și supravegherea întâlnirilor și evenimentelor interne. Menținerea și actualizarea evidențelor și documentelor companiei. Suport pentru echipa de management și alte departamente în diverse proiecte administrative. Gestionarea furnizorilor și a achizițiilor necesare pentru birou. Asigurarea conformității cu politicile și procedurile companiei. Cerințe: Experiența anterioară în roluri administrative sau de Office Manager nu este obligatorie, însă reprezintă un avantaj. Abilități excelente de organizare și gestionare a timpului. Capacitatea de a comunica eficient atât verbal, cât și în scris. Cunoștințe solide de MS Office (Word, Excel, PowerPoint). Atitudine proactivă și orientare către soluții. Abilitatea de a lucra independent și în echipă. Abilitatea de a face deplasări la sediul clienților. Beneficii: Pachet salarial competitiv. Mediu de lucru dinamic și profesionist. Oportunități de dezvoltare profesională. Beneficii suplimentare, conform politicilor companiei. Pentru a aplica sau a recomanda un candidat potrivit, persoanele interesate pot trimite candidatura și la adresa de email:
-
Flotă parteneră autorizată Uber Bolt oferim colaborare angajare șoferilor cu sau fără mașină proprie în prestarea serviciilor de ridesharing. condiții angajare : minim 21 ani permis de conducere atestat profesional cazier auto Beneficii oferite: -Comision fix 10% din câștigul net FĂRĂ ALTE COSTURI ASCUNSE -Servicii de resurse umane oferite GRATUIT -Copie conformă și ecusoane OFERITE GRATUIT -Suport constant pentru desfășurarea activității în cele mai bune condiții -Transparență totală și rapoarte prezentate șoferilor săptămânal -Plata săptămânală cash sau virament bancar -Cartea de muncă se poate înregistra și pe 2 4 8 ore după caz. Societatea suporta taxele și TVA-ul integral către stat ANAF. Pentru mai multe detalii ne puteți contacta zilnic în intervalul 9-18.
-
Flotă parteneră autorizată Uber Bolt oferim colaborare angajare șoferilor cu sau fără mașină proprie în prestarea serviciilor de ridesharing. condiții angajare : minim 21 ani permis de conducere atestat profesional cazier auto Beneficii oferite: -Comision fix 10% din câștigul net FĂRĂ ALTE COSTURI ASCUNSE -Servicii de resurse umane oferite GRATUIT -Copie conformă și ecusoane OFERITE GRATUIT -Suport constant pentru desfășurarea activității în cele mai bune condiții -Transparență totală și rapoarte prezentate șoferilor săptămânal -Plata săptămânală cash sau virament bancar -Cartea de muncă se poate înregistra și pe 2 4 8 ore după caz. Societatea suporta taxele și TVA-ul integral către stat ANAF. Pentru mai multe detalii ne puteți contacta zilnic în intervalul 9-18.
-
Ne-am dezvoltat impreuna si am devenit unul dintre cei mai importanti dealeri auto Mercedes-Benz din Romania! Posturi disponibile: Autoklass Constanta - 1post Spalator auto Autoklass Chitilia - 1 post Spalator auto; Autoklass Ploiesti - 5 posturi Mecanic auto Autoklass Bucuresti SUD - 4 posturi Tinichigii auto Acest job ti se potriveste daca ai: Calificare profesionala pentru acest domeniu; Minim 3 ani experienta ca si Tinichigiu, Mecanic auto sau Spalator auto; Permis de conducere categoria B; Dorinta de a oferi servicii de calitate, la fel ca si noi! Rolul job-ului - TINICHIGIU AUTO: initierea si derularea interventiilor si a operatiunilor de reparatie asupra autovehiculelor avariate, respectand standardele impuse de producator, instructiunile de lucru si de utilizare a echipamentelor. Rolul job-ului - MECANIC AUTO : operatii de diagnoza, intretinere si reparare a autoturisme, in conformitate cu tehnologia producatorului si documentatia specifica de lucru. Rolul job-ului - SPALATOR AUTO : spalare autovehicule interior exterior, cosmetizare si detailing ; Beneficii: Pachet salarial atractiv Bonusuri extra-salariale in functie de rezultatele obtinute Tichete de masa Oportunitatea de a te dezvolta intr-un mediu profesionist si certificat international, la nivelul recunoscut al marcii Mercedes-Benz Descrierea companiei: Autoklass Center s-a nascut din dorinta de a oferi mai mult decat o masina: o solutie personalizata. Pentru asta se bazeaza pe intelegerea profunda atat a masinilor comercializate, cat si a oamenilor. Autoklass Center este mai mult decat un dealer auto, este un bun partener de drum. Autoklass Center, primul centru autorizat Mercedes-Benz la standarde de marca din Romania cu 8 locatii nationale, apartine Romstal Group. Autoklass Center Bucuresti a fost infiintata in 2003, iar in anul 2007 devine grup ca urmare a fuziunii prin absorbtie a Autoklass SA Sibiu (2001) si Autoklass SRL Constanta (2000), compania are in prezent sucursale in Bucuresti (Mihai Bravu), Ilfov (Chitila, Pipera), Sibiu, Constanta, Ploiesti, Cluj si Timisoara.
-
Angajăm agent vânzări pentru distribuție de încălțăminte, cu salariu atractiv și negociabil in funcție de vânzările încasate efectuate. Condiții: carnet auto-B, posibilitate deplasare în țară, operare calculator Așteptăm cv-ul dumneavoastră la adresa de email alle060928@ yahoo.com și vă vom contacta ulterior. Vă așteptăm în echipa noastră!
-
Angajam urgent Aj.bucatar si Fata la vase cu experienta.
-
Angajam vanzatoare cofetarie in Bucuresti Sector 2. Descrierea jobului: activitati specifice pregatirii magazinului comunicarea cu clientii prezentarea si vanzarea produselor gestionarea casei de marcat procesarea comenzilor si intocmirea documentelor specifice verificarea stocului si raportarea activitatii de vanzare respectarea normelor igienice si protectia muncii. Cerinte candidat: persoana dornica de un loc de munca stabil comunicativa serioasa ordonata corecta harnica responsabila atenta la detalii imaginatie tinuta impecabila punctuala Conditii: experienta in domeniu reprezinta un avantaj loc sigur de munca salariu atractiv corespunzator cu experienta program de lucru o zi cu o zi 2 cu 2
-
COFETARIA GEOLINA ANGAJEAZĂ COFETAR AJUTOR DE COFETAR! Ești pasionat de arta culinară și ai talent în prepararea deserturilor? Cofetaria Geolina îți deschide porțile și te invită să te alături echipei noastre! Locație: Cofetaria Geolina Bucuresti Bulevardul Lacul Tei 112 Program de lucru: 7:00 - 15:00, de luni până vineri. Ce căutăm? Persoană pasionată de cofetărie și cu experiență în domeniu. Abilitatea de a lucra în echipă și de a respecta standardele de calitate. Disponibilitatea de dimineață, de la 7:00 la 15:00. Beneficii: Salariu motivant, în funcție de experiență și competențe. Posibilitatea de a lucra într-un mediu plăcut, alături de o echipă profesionistă. Dacă te regăsești în descrierea de mai sus și ești gata să îți aduci contribuția la succesul Cofetariei Geolina, te așteptăm cu CV-ul tău!
-
Clinica stomatologica, situata in Otopeni, angajeaza tehnician dentar, in vederea realizarii tuturor tipurilor de lucrari protetice. Laboratorul dispune de tehnologie Cad Cam. Pentru mai multe informatii, va rugam sa ne contactati la nr. de tel
-
Agajam agent curatenie București Cerințe: Minim 8 clase absolvite; Cazier curat, fără antecedente penale; Beneficii: Contract pe perioadă nedeterminată Bonuri de masa + Salariu fix Program de lucru: Doua schimburi: Schimbul 1: 06-14 Schimbul 2: 14-22 Activitatea se desfășoară de Luni până Vineri; Pentru mai multe informații, vă rugăm să sunați la numărul din anunț
-
Angajam lucrator comercial ce se va ocupa cu vanzare a produselor medicale - program full time de luni pana vineri - pregatirea in cadrul firmei - salariu +bonuri de masa + bonus la vanzari Cerinte - experienta in vanzari - cunostinte minime pc