Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Sector 2 doar cu poze Persoane Disponibil din: 2021-04-16 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Ciorbe și Plăcinte angajează Lucrător Comercial! Ești o persoană energică, dornică să accepte noi provocări și care vrea să lucreze alături de o echipă dinamică? Aplica pe butonul alaturat sau ne poti contacta la numarul de telefon din aplicatie Descriere: Program: 2 cu 2 zile libere, de luni până duminică. În total între 14-16 zile lucratoare luna în dependență de lună. Se ofera BONUS de prezenta si disciplina +200 RON luna Se ofera BONUS la atingerea targhetelor de vanzare. Tipsuri la final de zi se impart intre angajati. Se oferă o masă GRATUITA zi și reduceri la achiziționarea produselor. Se ofera echipament de lucru. Plata salariului la sfarsitul lunii cu posibilitatea acordarii unui avans o data pe luna. Calcul salariu pe ora lucrata. Posibilitatea de a lucra ore suplimentare. Interval orar: 9:00 până la 20:00 cu pauză de masă. Contract de muncă full-time, pe perioadă nedeterminată. Nu necesită experiență, pentru că se asigură un program de training, care va ajuta noul angajat să se încadreze cât mai repede și ușor în mediul de lucru. Echipa tanara, vesela si dinamica. Locații premium, moderne, atmosferă faină, alături de o echipă drăguță și prietenoasă. Avem locatii in toate sectoarele din Bucuresti.
-
Promovat
RPG SECURITY Angajeaza Tehnician/Electrician Descriere RPG Security angajeaza personal calificat pentru lucrari de cablare si montare sisteme de securitate (supraveghere video, control acces, automatizari porti, detectie incendiu, antiefractie) Candidatul ideal: -Studii medii (Liceu); -Detine calificare(curs) - Tehnician pentru sisteme de detectie, supraveghere video, control acces ; -Permis auto categoria B (obligatoriu); -Cunostinte teoretice si practice despre instalarea si intretinerea sistemelor de securitate; -Experienta in domeniul instalatiilor electrice de curenti slabi (montaj cablu / canal cablu / pat cablu, realizare conexiuni echipamente); -Organizat, responsabil, dinamic, dornic sa lucreze in echipa, dorinta de perfectionare; -Disponibilitate la deplasarile in teritoriu (ocazional); - Responsabilitati: -Realizarea cablajului, instalarea echipamentelor si punerea in functiune a sistemelor de securitate (sisteme de alarma antiefractie, sisteme de control acces, sisteme CCTV, sisteme de detectie, alarmare si semnalizare in caz de incendiu, interfonie/videointerfonie); -Executarea lucrarilor in termenele stabilite conform planurilor de executie; -Intocmirea documentelor specifice, procese verbale, fise, jurnale de service, etc. -Apt pentru lucru la inaltime; Va oferim -Contract de munca pe perioada nedeterminta; -Salariu atractiv in functie de expierenta si implicare; -Program: Luni-Vineri -Posibilitate de dezvoltare profesionala; -Mediu de lucru placut, echipa tanara si dinamica. Pentru programarea unui inteviu va rugam sa ne contactati la numarul de telefon 0728.683.074.
-
Promovat
Angajam Lucrator Comercial La Magazin Alimentar Market EST, Bucuresti Sector 2 Zona Gara de EST, Vis-a-vis de Autogara Obor. Salariu 2500 lei 1 liber pe saptamana Program 8 ore pe zi ,orele 06:00 - 14:30 sau 14:00 - 22:00 Mai multe detalii la telefon
-
Promovat
Candidatul ideal -Persoana organizata si punctuala; -Disponibilitate pentru program de lucru in doua ture, full time; -Nu este necesara o experienta anterioara in acest domeniu; -Seriozitate si dorinta de a lucra intr-un mediu placut. Descrierea jobului -Receptionare marfa; -Aprovizionarea magazinului; -Servirea clientilor la casa de marcat, -Etichetarea si aranjarea produselo la raft; -Prezentarea si comercializarea produselor; -Asigurarea unei imagini placute a magazinului; -Amabilitate si promptitudine in relatia cu clientul; -Mentinerea unui mediu de lucru curat si organizat; -Verificarea si inregistrarea termenelor de valabilitate. Detalii la telefon: Salariul negociabil.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Barbati,femei,cupluri pentru STRAINATATE(CEHIA) in fabrici , agricultura,silvicultura,depozite ,constructii,(FATADE,ZIDARI,RGIPSARI etc)lacatuserie,sudura etc .Contract sezonier de munca pe o perioada de pana la un an cu posibilitate de prelungire.plecari in maxim 5 zile de la inscriere.inscrierile se pot efectua si prin telefon.NU SE PERCEP COMISIOANE.TRANSPORT ASIGURAT. PLECARI ZILNIC DIN DIFERITE ZONE ALE TARII.tel.
-
proteza veterinara ptr câini de talie medien-mare. Ptr trenul posterior. 550roni negociabil.sau 110 E
-
Angajam PERSONAL CURATENIE in Bucuresti (barbati femei)! Locatie: Locatii in toate sectoarele din Bucuresti! Profil candidat: - Experienta nu este necesara; - Persoane serioase, muncitoare; - Cazier curat. Responsabilati: - Realizarea curateniei pe tot perimetrul salii de sport: atat in zona de fitness, piscina, saune si vestiare; Beneficii: - Salariu: 2300 lei net; - Tichete masa 35 lei zi lucrata; - Bonus de Paste ( 300 lei ) , Craciun ( 300 lei); - Posibilitati de crestere salariala anuala; - Echipament de lucru; - Decontare taxi ( seara ). Program de lucru: L-D in 2 ture: 06 14 sau 15 22. doua weekenduri lucrate cu 2 libere. Pentru mai multe informatii contactati-ne la numarul de telefon: (zero sapte doi noua zero zero cinci doi sase opt)
-
Angajăm personal necalificat sau ajutor electrician pentru instalații electrice, cu un salariu cuprins între 2500 și 4500 lei, în funcție de experiență. Salariul poate crește in functie de experianta dobandita pe parcurs. Oferim contract de muncă pe perioadă nedeterminată. Program de lucru: Luni-Vineri, 8 ore pe zi. Pentru mai multe detalii, vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon: .
-
Postul necesita deplasari si aveti nevoie de masina personala,telefon Android Punct de lucru: Bucuresti si zonele limitrofe Oferim loc de munca stabil cu oameni profesionisti si cu program flexibil asa cum iti doresti! Tip job: Full time sau part time Se livreaza produse food si non food din magazine specializate parteneri Bringo(90% din Carrefour) Program flexibil, salariu intre 2500-6000 lei net in functie de timpul alocat si livrarile efectuate. Bonusuri în funcție de comenzile livrate Cerintele postului : permis de conducere minim 2 ani,amabilitate,seriozitate Beneficii: asigurarea unui loc stabil de munca prin intocmirea unui contract de munca pe perioada nedeterminta Un venit net lunar intre 2500-6000 pe masura eficientei muncii tale Oferim suport cu orice problema referitoare la aplicatie Va punem la dispozitie POS pentru cumparaturile efectuate prin card Veti avea un card cu o suma disponibila pentru achizitionarea comenzilor Ce ne dorim? Sa ai o atitudine pozitiva si sa lucrezi eficient impreuna cu colegii tai ca sa ne poti reprezenta cu succes in fata clientilor Va asteptam in echipa noastra!
-
Angajam soferi tir pentru tur-retur Cerinte : Permis de conducere categoria C+E(TIR) Atestat professional de Marfa si Card tachografic Fara antecedente penale si antecedente rutiere Experienta minima 2 ani. Se respecta programul de activitate conform legislatiei in vigoare Oferim : Salariu negociabil Bonusuri de performanta Detaliile, informatii suplimentare si negocierile au loc la sediul firmei din Bucuresti sau telefonic la numarul din anunt . Nu raspundem la email , what up sau mesaje .
-
Angajez croitoreasa cu experienta pentru atelier retușuri, zona Pantelimon, sector 2. Contract de munca, bonus de performanta, prime de sărbători salariu format din parte fixa plus comision. Program L-V 09-18.
-
Angajez croitoreasa cu experienta pentru atelier retusuri, pentru zona Pantelimon, Colentina. Salariu format din parte fixa plus comision din vânzări. Carte de munca, libere legale, bonus de performanta, prime de sărbători,transport decontat. Program Luni-Vineri 9-18
-
Ne căutăm colegi in Sectorul 2! Dacă îți dorești să începi o carieră în Vanzari, la STANLEYBET avem job-ul perfect pentru tine. Aplică acum și bucură-te de cel mai tare pachet de beneficii din industria pariurilor! CE AȘTEPTĂM DE LA TINE: Să fii orientat(ă) către client și să ai o atitudine prietenoasă și pozitivă; Să ai studii medii finalizate; Să te descurci cu calculatorul; Să fii atent(ă) la detalii și să îți asumi reponsabilitatea pentru succesul agenției tale. CE VEI FACE: Vei opera intr un sistem specific de pariere; Vei emite si vei valida tichetele de pariere; Vei incasa banii pentru vanzarea serviciilor si produselor specifice si vei acorda castigurile; Vei gestiona zilnic incasarile. CE OFERIM: Singura casa de pariuri in care nu este nevoie sa inveti CODURI de pariere; Recunoastem vechimea ta in domeniu si acordam bonusuri pentru aceasta; SALARIU competitiv, majorat in functie de experienta in domeniu; Program de FORMARE profesionala si TRAININGURI de specialitate platite; Loc de munca aproape de casa; Decont transport pentru agentiile deschise pana la orele 24:00; BONUS conduita 250 lei ce creste anual cu 50 lei; BONUS performanta incasari pariuri; BONUS recomandare 400 lei; BONUS ANIVERSAR in functie de vechime; Ajutoare evenimente familiale 2.500 lei; TICHETE de masa 40 lei tichet - 800 lei 840 lei; Pachet servicii medicale Clinicile Regina Maria; ORE suplimentare platite, zile libere legale platite; Prime sarbatori; Cadouri copii de 1 IUNIE si Mos Craciun; Oportunitati reale de PROMOVARE si dezvoltare; Program de lucru in ture - 2 zile cu 2 zile libere, cel mai intalnit tip de program; Contract perioada NEDETERMINATA; Mediu de lucru placut. Cine suntem noi? Suntem unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata locala a jocurilor de noroc. In acest moment, suntem prezenti atat in retail, in peste 300 de agentii, cat si in online. Ne ghidam intreaga activitate in baza a trei piloni principali: clienti, inovatie si produse de inalta calitate. Stanleybet in Romania, parte a grupului Game World, numara peste 1200 de angajati care gandesc, lucreaza si actioneaza in linie cu nevoile clientilor. Ataseaza un CV sau ne poti suna direct!
-
Promovat
Restaurant Burebista Traditional situat in Calea Mosilor 195, angajeaza BARMAN,AJUTOR OSPATAR Pentru toate detaliile va rugam sa ne contactati telefonic sau direct in locatie ! Telefon:
-
- Asigura activitatea depozitului zonal; realizeaza receptia cantitativa si calitativa a marfurilor de la furnizori si de la dapozitul central, in baza documentelor ce insotesc marfa, - Asigura introducerea marfii in depozit, pe rastele si are grija ca aceasta sa fie depozitata in mod corespunzator de catre echipa de manipulanti, fiind responsabil de depozitare, etichetarea si pastrarea conforma a marfurilor din gestiune; Se asigura ca marfa este depozitata corect, fara risc de deteriorare, - Asigura fluxul de intrari-iesiri marfa conform regulilor interne, - Propune si implementeaza masuri de eficientizare a organizarii depozitului, a fluxului de marfa din depozit, - Elaboreaza si implementeaza solutii pentru problemele aparute in cadrul depozitului, - Monitorizeaza lunar cantitatea si calitatea stocului si verifica concordanta stocului fizic cu cel scriptic, - Raspunde de curatenia depozitului si a zonelor de receptie si de livrare, - Asigura instruirea si dotarea angajatilor pe care-i coordoneaza cu echipamentele necesare desfasurarii activitatii si conform normelor de securitate a muncii, fiind responsabil de folosirea si intrebuintarea corespunzatoare a mijloacelor fixe si obiectelor de inventar: lize, electrostivuitor, rastele, mobilier, - Participa la inventarul scriptic sau faptic ori de cate ori este nevoie. CERINTE - experienta intr-un depozit de distributie reprezinta un avantaj, - experienta in lucrul cu sisteme de tip WMS pentru gestiunea marfurilor din depozite, - cunostiinte operare PC: Word, Excel, programe de gestiune, - persoana dinamica, serioasa, corecta, perseverenta, responsabila, cu abilitati de comunicare, atenta la detalii, cu atitudine pozitiva, cu initiativa, cu disponibilitate de a munci si orientare spre rezultat, - capacitate de a lucra eficient in echipa, stabilire prioritati si abilitati multitasking. Programul de lucru este L-V: 08.30-17.00 cu pauza de masa de jumatate de ora inclusa. Transportul angajatilor din Bucuresti la locul de munca este asigurat cu masinile societatii. Contractul de munca se semneaza pe perioada nedeterminata. Detalii la tel
-
Winebar&shop cu terasa si bucatarie mediteraneana, situat central cauta ajutor bucatar. Suntem in cautare de o persoana dornica sa invete sa lucreze intr-o bucatarie cu specific mediteranean. Salariul creste treptat in functie de performante si implicare. Salariul negociabil + tips. Acest aspect se discuta la interviu. Program 5 cu 2 zile libere. Pentru mai multe detalii contacteaza-ne si stabilim interviul.
-
Promovat
Ciorbe și Plăcinte angajează Lucrător Comercial! Ești o persoană energică, dornică să accepte noi provocări și care vrea să lucreze alături de o echipă dinamică? Aplica pe butonul alaturat sau ne poti contacta la numarul de telefon din aplicatie Descriere: Program: 2 cu 2 zile libere, de luni până duminică. În total între 14-16 zile lucratoare luna în dependență de lună. Se ofera BONUS de prezenta si disciplina +200 RON luna Se ofera BONUS la atingerea targhetelor de vanzare. Tipsuri la final de zi se impart intre angajati. Se oferă o masă GRATUITA zi și reduceri la achiziționarea produselor. Se ofera echipament de lucru. Plata salariului la sfarsitul lunii cu posibilitatea acordarii unui avans o data pe luna. Calcul salariu pe ora lucrata. Posibilitatea de a lucra ore suplimentare. Interval orar: 9:00 până la 20:00 cu pauză de masă. Contract de muncă full-time, pe perioadă nedeterminată. Nu necesită experiență, pentru că se asigură un program de training, care va ajuta noul angajat să se încadreze cât mai repede și ușor în mediul de lucru. Echipa tanara, vesela si dinamica. Locații premium, moderne, atmosferă faină, alături de o echipă drăguță și prietenoasă. Avem locatii in toate sectoarele din Bucuresti.
-
Promovat
Brink's Cash Solutions (RO) SRL, furnizor de servicii de transport si procesare valori - parte a Brink's Company, liderul global in gestionarea numerarului - recruteaza persoane integre, responsabile si dinamice pentru echipaje transport valori: soferi autospeciala transport valori. Locatia postului: Soseaua Nicolina, Nr. 223C, Iasi Persoanele interesate sunt rugate sa ne lase un mesaj cu CV date de contact. CERINTE POST: Studii medii; Disponibilitate de lucru in ture; Permis de conducere categ. B+C, preferabil cu atestat de transport marfa si experienta profesionala minim 3 ani; Cazier auto curat. DESCRIEREA JOB-ULUI: conducerea autoblindatei cu care efectueaza transportul de valori, cu respectarea legislatiei in vigoare si a procedurilor interne; colaborarea cu agentii de securitate transport valori din echipaj. OFERTA (bonusuri, beneficii): tichete de masa in valoare neta de 600 lei in raport cu numarul zilelor lucrate din luna; acordarea sporului de noapte in procent de 25% si spor de week-end in procent de 15% in raport cu numarul de ore lucrate; spor de fidelitate; posibilitate ore suplimentare - platite 200%. 22 zile concediu de odihna platit an; abonament servicii medicale; contract de munca pe perioada nedeterminata, plata salariului la timp; tinuta de lucru gratuita, dotare corespunzatoare in raport cu activitatea desfasurata; training de specialitate asigurat la inceputul activitatii pentru o mai buna intelegere si adaptare la sarcinile de lucru; posibilitate de promovare in cadrul echipei; posibilitatea de a lucra si a va dezvolta in cadrul unei companii multinationale, intr-un mediu de lucru profesionist, cu posibilitati de promovare si dezvoltare. Descrierea companiei Brink's Cash Solutions (RO) SRL este parte a Brink s Company, lider global in gestionarea numerarului si valorilor, prin servicii integrate de logistica securizata, procesare numerar, solutii de plata, servicii ATM. Printre clientii nostri se numara institutii financiare, retaileri, agentii guvernamentale (inclusiv bancile centrale), monetarii, magazine de bijuterii si alti operatori comerciali din intreaga lume. Reteaua noastra globala de operatiuni din 52 de tari deserveste clienti din peste 100 de tari. Cu o echipa de peste 1.800 de angajati in Romania, Brink s ofera o cultura organizationala bazata pe integritate, responsabilitate si diversitate. Avem colegi de toate varstele si cu interese diferite, pe care ii sustinem în dezvoltarea lor profesionala in cadrul unui mediu de imbunatatire continua si excelenta operationala.
-
McDonald's nu este doar un job, este o familie! Fii GUEST EXPERIENCE LEADER la McDonald's! Esti ambasadorul ospitalitatii, acea persoana ce este alaturi de clienti pe tot parcursul vizitei in restaurant. Hai sa ne cunoastem si sa ducem povestea McDonald's mai departe alaturi de tine! 25% din promovările pe pozițiile de manageri din restaurante sunt din pozițiile de #GuestExperience Leader Despre tine: Minim studii medii finalizate; Atitudine pozitiva si orientare catre client; Te adaptezi repede schimbarilor si gasesti solutii rapide in orice situatie; Ai bune abilitati de lucru in echipa; Ce vei face? Esti alaturi de oaspeti la plasarea comenzii la Kiosk si in gasirea unei mese libere; Te asiguri ca oaspetii au fost serviti cu acuratete si ca sunt multumiti de calitatea si prospetimea produselor; Daca un client are o intrebare tu esti cel care il intampina si ii ofera informatiile de care are nevoie. Beneficii: Pachet salarial de pana la 3700 RON net la norma de 8 ore (suma compusa din salariu fix, tichete de masa de 40 RON zi, sporuri si alte bonusuri); Abonament medical și acces la telemedicină; Beneficiezi de 50% reducere la produsele tale preferate in timpul programului de lucru; Flexibilitatea programului de lucru (in ture, norma de lucru intreaga 8 ore - sau partiala - 4 sau 6 ore); Posibilitatea de a lucra in restaurantul McDonald s din apropierea casei (in limita posturilor vacante); Training gratuit pentru dezvoltarea abilitatilor comunicare, de lucru cu oamenii, organizare si planificare sau abilitati specifice industriei alimentare; Beneficiezi de zile libere pentru evenimentele speciale.
-
Compania: EUCOM Business Language Locație: București, Pipera (Posibilitate de lucru hibrid) Program: Luni - Vineri, 09:00 - 18:00 Descrierea Postului: EUCOM este în căutarea unui Office Manager entuziast și dedicat, care să gestioneze eficient activitățile zilnice ale biroului și să asigure un mediu de lucru plăcut și bine organizat. Persoana ideală trebuie să aibă abilități excelente de comunicare și organizare, să fie proactivă și să poată lucra eficient într-un mediu dinamic. Această oportunitate este destinată exclusiv persoanelor cu dizabilități, in conformitate cu prevederile legii nr. 448 2006 privind protectia si promovarea drepturilor persoanelor cu handicap. Eucom urmareste acordarea de sanse egale reale persoanelor cu dizabilitati, in scopul insertiei profesionale a acestora. Responsabilități: Coordonarea activităților administrative zilnice și asigurarea bunei funcționări a biroului. Gestionarea corespondenței și a comunicațiilor interne și externe. Organizarea și supravegherea întâlnirilor și evenimentelor interne. Menținerea și actualizarea evidențelor și documentelor companiei. Suport pentru echipa de management și alte departamente în diverse proiecte administrative. Gestionarea furnizorilor și a achizițiilor necesare pentru birou. Asigurarea conformității cu politicile și procedurile companiei. Cerințe: Experiența anterioară în roluri administrative sau de Office Manager nu este obligatorie, însă reprezintă un avantaj. Abilități excelente de organizare și gestionare a timpului. Capacitatea de a comunica eficient atât verbal, cât și în scris. Cunoștințe solide de MS Office (Word, Excel, PowerPoint). Atitudine proactivă și orientare către soluții. Abilitatea de a lucra independent și în echipă. Abilitatea de a face deplasări la sediul clienților. Beneficii: Pachet salarial competitiv. Mediu de lucru dinamic și profesionist. Oportunități de dezvoltare profesională. Beneficii suplimentare, conform politicilor companiei. Pentru a aplica sau a recomanda un candidat potrivit, persoanele interesate pot trimite candidatura și la adresa de email:
-
Esti o persoana energica, dornica sa accepte noi provocari si care vrea sa lucreze alaturi de o echipa dinamica? Ai toate sansele sa devii colegul nostru si sa fii tu cel care investeste in ceea ce conteaza pentru tine. Hai sa cream impreuna McMomente la McDonald s! Despre tine: Studii medii finalizate; Atitudine pozitiva si orientare catre client; Abilitati de lucru in echipa; Ce vei face? Esti prezent la locul potrivit lucrator in bucatarie, casier sau in lobby, tu esti cel care ofera produsele preferate clientilor; Zambesti mereu in interactiunea cu clientii; Asimilezi informatii si abilitati practice despre produse, materii prime si termene de garantie, echipamente, tehnici de vanzare, lucrul cu oamenii, etc. Beneficii: Pachet salarial de pana la 3400 RON net la norma de 8 ore (suma compusa din salariu fix, tichete de masa de 40 RON zi, sporuri si alte bonusuri); Abonament medical și acces la telemedicină; Flexibilitate iti poti organiza programul de lucru in ture de zi, ture de noapte si in ture de weekend, in functie de nevoile tale si de programul restaurantului in care vei lucra; Ai 21 de zile de concediu de odihna si beneficiezi de zile libere pentru evenimentele speciale; Proces rapid de promovare; Beneficiezi de 50% reducere la produsele tale preferate in timpul programului de lucru; Posibilitatea de a lucra in restaurantul McDonald s din apropierea casei (in limita posturilor vacante); Training gratuit pentru dezvoltarea abilitatilor de comunicare, lucru in echipa sau abilitati specifice industriei alimentare.
-
Salon Adora angajaza coafeza cu cunostinte de frizerie. Avem nevoie si de manichiurista si frizer.Salariul fix 2000 lei si CM.
-
Laborator de Tehnica Dentara situat in sectorul 2 Bucuresti zona Piata Gemeni-Bdul Dacia ,ofera spre inchirirere post de lucru . Cautam coleg colegă persoane serioase . Mai sunt disponibile 2 loc.. Colectiv cu experienta si conditii foarte bune de lucru. Mai multe detalii in privat la telefon.
-
Angajare croitoreasa in zona Calea Mosilor Pentru mai multe informatii sunati sau la adresa din Calea Mosilor 241, Sector 2 Bucuresti