Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Bucuresti Sector 2 Persoane Disponibil din: 2021-06-02

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 17

    Trenta pizza angajeaza livrator

    TRENTA PIZZA zona Barbu vacarescu angajeaza livrator cu masina personala. Cu sau fara experienta Cerinte: Permis de conducere categoria B. Autoturism personal; Salariu pentru 168 de ore lucrate (norma lunii) este 2600ron net (format din salariu + bonuri de masa) Bonus comanda livrata = 1,5 ron comanda Spor de week-end 2% Mentenanta + combustibil (plata comenzilor livrate)= 1 comanda livrata pe traseu = 1 litru de benzina 2 comenzi livrate pe traseu = 0.7l din litru benzina (pentru fiecare comanda) 3 comenzi livrate pe traseu = 0.7l din litru benzina (pentru fiecare coamanda) Raza de livrare in jurul punctului este de 6km Program livrare saptamanal: 4 zile la munca si 3 libere 5 zile la munca si 2 libere 8h dimineata, luni - vineri Programul se stabileste angajare. Program Pizzerie : Luni - Duminica - 11:00 - 23:00 Pentru programarea unui interviu sunati la nr (Luni-Vineri 10:00-18:00)

  • 4

    Contabil Junior

    Proprietati Finconta își mărește echipa și este în căutarea unui nou coleg a pe pozitia de Contabil Junior. Indiferent de nivel tău de experiență, noi suntem dornici în a te cunoaște daca si tu iti doresti acest lucru trimite cv-ul tau pe adresa : Te rog sa ne vizitezi: https: www.propfconta.ro sau pe social media pe LinkedIn, Facebook sau Instagram. Ce facem pentru tine: - Investim in oamenii care ne reprezinta, si pentru asta oferim tot suportul pentru a atinge obiectivele setate - Iti oferim un venit corelat cu performantele obtinute - Iti oferim posibilitatea de a te dezvolta profesional in cadrul echipei noastre Ce trebuie sa faci pentru noi: - inregistrezi zilnic incasarile si platile de numerar; - tii evidenta deconturilor de cheltuieli; - inregistreazi notele contabile in baza documentelor primare; - intocmesti lucrarile de verificare contabila lunara; - mentii si verifici registrul de casa, registrul de banca si alte registre obligatorii; - organizezi si participi la toate lucrarile de inchidere de an (inventariere, ajustari, estimari, verificare constituire provizioane etc.); - ai atributii privind analize si raportari specifice; - vei avea activitati financiar contabile cerute de management. Proiectele in care vei fi implicat(a) sunt provocatoare si implica o dezvoltare profesionala continua. Esti candidatul potrivit daca ai: - studii economice, cu sau fara experienta; - Cunostinte de contabilitate financiara si fiscalitate precum si cunoasterea legislatiei in vigoare; - Cunostinte operare PC (excel, word, outlook); - Cunoasterea programelor SAGA, Mentor, Ciel (constituie un avantaj); - Persoana activa, responsabila si organizata, orientata spre rezultate; - Abilitati de comunicare foarte bune. Cum sa lucrezi: Full time, program de lucru 09:00-18:00, daca esti intresat de rol trimite cv-ul pe adresa de email Aplica cu incredere! Descrierea companiei Compania PROPRIETATI FINCONTA S.R.L. a fost înființată în anul 2016 și este certificată de CECCAR (Corpul experților contabili și contabililor autorizați din România). Suntem o echipă cu personal cu înaltă calificare și cu experiență, pregătită pentru orice provocare în domeniul contabilității și consultanței. Suntem o echipa de peste 30 de profesioniști certificați individual de organisme profesionale precum CECCAR, ACCA (Asociația Contabililor Autorizați si Certificați), CAFR (Camera Auditorilor Financiari din România) și CCF (Camera Consultanților Fiscali). Clienții noștri activează pe mai multe piețe motiv pentru care serviciile noastre sunt adaptate nevoilor dumneavoastră pentru a vă oferi ce aveți nevoie exact atunci când trebuie.

  • Economist Contabil Senior

    Ai experiență în domeniul contabilității de minimum 5 ani, lucrezi bine în Excel și ești o persoană organizată? Te asteptam in echipa noastra, trimite CV-ul tau pe adresa de email: Cautam un Contabil Senior pentru un grup de firme ce activeaza preponderent in domeniul de servicii financiare investitii. Responsabilități generale pentru Contabil Senior: - înregistrări contabile si asistenta d.p.d.v. financiar-contabil la diverse tranzacții conform unei planificări individuale; - participare la lucrările de verificare contabila lunara, inclusiv declarații fiscale sau alte raportări lunare; - participare la toate lucrările de închidere de an; - alte activități financiar contabile cerute de management; Cerinte: - Persoană deschisă, sociabilă și organizată, pasionată de contabilitate și dornică să exploreze toate aspectele acestui domeniu si sa se dezvolte continuu; - Absolvirea studiilor superioare în domeniul contabilității; - Experiență de minimum 5 ani în domeniul contabilității; - Deținerea unei certificări locale internaționale în domeniul contabilității reprezinta un avantaj (finalizată sau în curs de finalizare la seniori) - Abilități avansate în utilizarea Microsoft Excel,

  • Consilier Juridic Junior

    Echipa tânără dar cu experienta profesionala, cautam un nou coleg, proaspat absolvent al facultății de Drept, pe poziția de Consilier juridic (Junior). CANDIDATUL IDEAL: - studii superioare juridice (obligatoriu) finalizate; - persoana serioasa, muncitoare, cu capacitate de persuasiune, dornica sa se realizeze profesional, cu foarte foarte mare atentie la detalii si capacitate de analiza; - cunostinte foarte bune de operare MS Office (Word, Excel); RESPONSABILITATI: - asigura intocmirea contractelor cadru; - urmareste aparitia oricaror acte normative (legi, ordonante, hotarari, etc.) care reglementeaza activitatea societatii si informeaza conducerea; - face demersurile necesare, la institutiile statului, pentru obtinerea tuturor avizelor, autorizatiilor, etc; - mentinerea legaturii cu birourile notariale; Ce va oferim: Muncă într-o atmosferă pozitivă, alături de o echipă antrenată și axată către obținerea performanței; Salariu motivant corelat cu experienta profesionala; Tichete de masă în suma maximă conform legii; Prime de sărbători (Crăciun, Paște); Oportunități de dezvoltare profesională și creștere în cadrul companiei; Locatia Bucuresti, sector 2 langa Mega Mall. Program Full time, L-V 9-18( o ora pauza de masa). Dacă e cineva interesat sa se dezvolte profesional alături de noi, așteptăm CV.ul pe adresa:

  • Reprezentant Vanzari

    Echipa de vanzari a Agri Terenuri SA, societate care activeaza in domeniul agribusiness, cauta un nou coleg, cu permis de conducere categoria B, pentru rolul de Reprezentant Vanzari, terenuri agricole. Dacă e cineva interesat sa se dezvolte profesional alături de noi, așteptăm CV.ul pe adresa: Candidatul Ideal: - Atitudine pozitiva, activa, cu putere de convingere, bun negociator, cu abilitati de comunicare si relationare, detinator al unui permis de conducere categoria B. -Prezinta un avantaj experiența in agribusiness. Descrierea jobului: - Intermedierea tranzactiilor de terenuri agricole; -Extinderea portofoliului de clienți ai firmei prin atragerea de noi clienți; - Gestionarea portofoliului de clienti existenti; - Promovarea ofertelor companiei, în conformitate cu politica firmei; - Urmarirea realizarii planului de vanzari; - Identificarea oprtunitatilor de crestere a vanzarilor prin analiza pietei si a potentialilor clienti; - Completarea zilnica a rapoartelor de activitat. Locatia :-Bucuresti, sector 2 langa Mega Mall. Program Full time, L-V 9-18( o ora pauza de masa).

  • 2

    Nu te mai ajungi cu banii? Noi suntem solutia. Castiguri suplimentare

    Recrutam consultanti credite pe P.F.A sau cu C.I.M, posibilități de promovare, program flexibil, venituri incepand de la 1000 lei pe luna. Postul este doar ptr. ZONELE : OBOR, COLENTINA, TEI, PIPERA, VOLUNTARI, AFUMATI, STEFANESTII de JOS, STEFANESTII de SUS, PETRĂCHIOAIA, GANEASA, MOARA DOMNEASCA, PASAREA, NUCI,LIPIA.

  • 8

    Consultant de credite part time

    Vrei sa castigi un venit suplimentar? Te vrem in echipa noastra! Easy Asset Management este o Instituție Financiara Nebancara fondata in anul 2005, care activeaz in 6 tari: România, Bulgaria, Polonia, China, Macedonia si Ucraina, in prezent, compania este unul dintre liderii de piata in industria de credite rapide din Europa Centrala si de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate. in Romania, sub marca iCredit, compania detine un portofoliu in valoare de peste 12 milicane de euro, lar echipa din tara noastr este format din peste 1.000 de profesionisti, care activeaz in biroul central din Bucuresti si in cele peste 100 de biouri din intreaga tara. Cerinte - Pentru a deveni un Consultant de Credit este suficient sa fiti comunicativi si ambitiosi, indiferent de varsta, sex, studii sau experient . Responsabilitati - Ofera consultanta clientilor in alegerea celui mai potrivit tip de credit; - Responsabili pentru colectarea ratelor la creditele acordate; - Informeaza permanent clientii despre promotile curente, produse si servicii noi. Alte informații Care sunt beneficile unui Consultant de Credit? poti sa castigi, in functie de efortul depus, un venit suplimentar de 500 de RON sau un venit intreg de pana la 4000 de RON in fiecare luna, sau chiar mai mult, totul depinde de tine, iti faci singur programul de lucru ,beneficiezi de credite in conditi exclusive, avantajoase, te poti dezvolta profesional in cadrul companiei.Esti ajutat sa ti formezi un portofoliu de clienti, care sa iti aduca castiguri. Cautam consultanti de credit pentru Bucuresti sector 2, Afumati, Voluntari, Stefanestii, Gradistea, Piteasca, Moara Vlasiei

  • 7

    oferte de munca

    Autoservire restaurant , angajeaza cofetar, ajutor de bucatar, personal spalat vase.

  • Angajare servicii de secretariat si contabilitate primara

    Angajam asistenta pentru multiple servicii de secretariat si contabilitate primara pentru compania noastra de constructii din Bucuresti. Pentru a aplica si pentru mai multe detalii va rugam sa trimiteti CV-ul la adresa de mail:

  • Angajez brutar sector 2

    Angajăm brutar cu experiență la Băcănia Fermierului, din Str. Despot Vodă, nr 55, secror 2, București, vis a vis de Spitalul Colentina. Se lucrează și în ture de noapte. Oferim condiții avantajoase și salariu de 5.000 lei net. Pentru detalii sunați la:

  • 13

    Brutaria PAIN BONJOUR, angajeaza vanzator

    Mica brutarie artizanala, cu specific frantuzesc, angajeaza vanzator cu program redus, de luni pana vineri intre orele 8-14, pe perioada nedeterminata. Se ofera salariu fix si bonusuri în funcție de performante. Condiții de munca excelente si un mediu de lucru prietenos. Locatia se afla in sectorul 2, aproape de statia de metrou Piata Muncii.

  • 9

    tehnician dentar Otopeni

    Clinica stomatologica, situata in Otopeni, angajeaza tehnician dentar, in vederea realizarii tuturor tipurilor de lucrari protetice. Laboratorul dispune de tehnologie Cad Cam. Pentru mai multe informatii, va rugam sa ne contactati la nr. de tel

  • Angajam urgent!!

    Angajam manipulanți marfa Barbati Depozit cu produse alimentare diversificate in complex Doraly Afumati

  • 8

    Manipulant marfa

    Cautam MANIPULANT MARFA pentru depozitul nostru din Afumati Descrierea jobului Descarcare marfa; Pregatirea marfa catre client; Aranjarea si mentinerea ordinei in depozit si verificarea stocurilor. Beneficii: Decontarea cheltuielilor de transport Salariul este fix + prime de sarbatori si prime de performanta (implicare);

  • 1

    angajare

    Angajam !!! Angajam manipulanți marfa Barbati /Femei !! Depozit cu produse alimentare diversificate in complex Doraly Afumati, angajam pe perioada nedeterminata manipulanti marfa in conditii avantajoase si un Salariu foarte foarte atractiv + carte de munca ... . Transport gratuit in din zona Colentina - voluntari Mai mult Detalii la nr tel:

  • 3

    Fata la Curatenie

    Casino din sectorul 2, zonă dna. Ghica,angajăm la curățenie doamnă domnișoară tânăra, serioasă care dorește un loc de muncă stabil, într-un colectiv tânăr și o atmosferă plăcută, program 6 ore Salariu atractiv.

  • Angajare Colaborare soferi ridesharing

    Flotă parteneră autorizată Uber Bolt oferim colaborare angajare șoferilor cu sau fără mașină proprie în prestarea serviciilor de ridesharing. condiții angajare : minim 21 ani permis de conducere atestat profesional cazier auto Beneficii oferite: -Comision fix 10% din câștigul net FĂRĂ ALTE COSTURI ASCUNSE -Servicii de resurse umane oferite GRATUIT -Copie conformă și ecusoane OFERITE GRATUIT -Suport constant pentru desfășurarea activității în cele mai bune condiții -Transparență totală și rapoarte prezentate șoferilor săptămânal -Plata săptămânală cash sau virament bancar -Cartea de muncă se poate înregistra și pe 2 4 8 ore după caz. Societatea suporta taxele și TVA-ul integral către stat ANAF. Pentru mai multe detalii ne puteți contacta zilnic în intervalul 9-18.

  • Soferi Uber Bolt

    Flotă parteneră autorizată Uber Bolt oferim colaborare angajare șoferilor cu sau fără mașină proprie în prestarea serviciilor de ridesharing. condiții angajare : minim 21 ani permis de conducere atestat profesional cazier auto Beneficii oferite: -Comision fix 10% din câștigul net FĂRĂ ALTE COSTURI ASCUNSE -Servicii de resurse umane oferite GRATUIT -Copie conformă și ecusoane OFERITE GRATUIT -Suport constant pentru desfășurarea activității în cele mai bune condiții -Transparență totală și rapoarte prezentate șoferilor săptămânal -Plata săptămânală cash sau virament bancar -Cartea de muncă se poate înregistra și pe 2 4 8 ore după caz. Societatea suporta taxele și TVA-ul integral către stat ANAF. Pentru mai multe detalii ne puteți contacta zilnic în intervalul 9-18.

  • Personal Receptie

    Suntem o locatie de organizare evenimente pentru copii, cu o vechime de 8 ani. Dorim sa ne marim echipa pentru sediul din Bucuresti, sector 2, Sos Pipera nr. 43 (langa Statia de metrou Aurel Vlaicu) Cautam personal pentru receptie. Experienta de minim 1 an constituie un avantaj. Daca nu ai experienta, te ajutam noi! Trimite-ne un CV la adresa de emal: sau pe wt up la nr de tel .: . Un reprezentat te va contacta in cel mai scurt timp! Te asteptam la noi in echipa!

Salvează căutarea