Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Sector 2 Disponibil din: 2021-0-01 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Detalii si necesar job: autorizatie ISCIR vizata; efectuează incarcarea/ descarcarea/ stivuirea marfurilor cu stivuitor cu furci laterale sau in fata. executa transportul marfurilor pe rutele si traseele indicate, eliminand intreruperile nejustificate; minim 3 ani experienta; / We are looking for forklift operators for electric forklift with side blades or front blades. Details and job requirements: stamped ISCIR authorization; performs the loading / unloading / stacking of goods in the cold storage. performs the transport of goods on the indicated routes, eliminating unjustified interruptions; minimum 3 years of experience; Pub
-
Promovat
Candidatul ideal: -posesor permis Cat. B minim 2 ani; -constituie avantaj experienta in conducerea autouitiltarelor; Descrierea jobului: -Ridică produsele conform comenzilor de la toți furnizori aflați pe ruta prestabilită; -Efectuează recepția cantitativă și calitativă a produselor la ridicare ; -Asigură integritatea și calitatea produselor pe toată durata transportului; Ce oferim : -program lucru : L -V :7:30 - 16:30 (+ 2 sambete luna -:7:30 - 11:30); -salariu atractiv
-
Promovat
Ne dorim alaturi de noi o persoana care: - Cunoaste programul Socrate (constituie avantaj); - Cunoaste Microsoft Office; - Are cunostinte de contabilitate financiara; - Are experienta pe o pozitie similara, de minim 3 ani; (experienta dobandita intr-o firma de contabilitate constituie un avantaj); - Este responsabila si atenta la detalii;
-
Promovat
Oferim: -Contract de munca full-time; -Salariu in functie de experienta: -Orele suplimentare se platesc separat; -Permisul de conducere constituie un avantaj; -program lucru : L -V :7:30 - 16:30 (+ 2 sambete luna -:7:30 - 11:30);
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Flotă parteneră autorizată Uber Bolt oferim colaborare angajare șoferilor cu sau fără mașină proprie în prestarea serviciilor de ridesharing. condiții angajare : minim 21 ani permis de conducere atestat profesional cazier auto Beneficii oferite: -Comision fix 10% din câștigul net FĂRĂ ALTE COSTURI ASCUNSE -Servicii de resurse umane oferite GRATUIT -Copie conformă și ecusoane OFERITE GRATUIT -Suport constant pentru desfășurarea activității în cele mai bune condiții -Transparență totală și rapoarte prezentate șoferilor săptămânal -Plata săptămânală cash sau virament bancar -Cartea de muncă se poate înregistra și pe 2 4 8 ore după caz. Societatea suporta taxele și TVA-ul integral către stat ANAF. Pentru mai multe detalii ne puteți contacta zilnic în intervalul 9-18.
-
Flotă parteneră autorizată Uber Bolt oferim colaborare angajare șoferilor cu sau fără mașină proprie în prestarea serviciilor de ridesharing. condiții angajare : minim 21 ani permis de conducere atestat profesional cazier auto Beneficii oferite: -Comision fix 10% din câștigul net FĂRĂ ALTE COSTURI ASCUNSE -Servicii de resurse umane oferite GRATUIT -Copie conformă și ecusoane OFERITE GRATUIT -Suport constant pentru desfășurarea activității în cele mai bune condiții -Transparență totală și rapoarte prezentate șoferilor săptămânal -Plata săptămânală cash sau virament bancar -Cartea de muncă se poate înregistra și pe 2 4 8 ore după caz. Societatea suporta taxele și TVA-ul integral către stat ANAF. Pentru mai multe detalii ne puteți contacta zilnic în intervalul 9-18.
-
Flotă parteneră autorizată Uber Bolt oferim colaborare angajare șoferilor cu sau fără mașină proprie în prestarea serviciilor de ridesharing. condiții angajare : minim 21 ani permis de conducere atestat profesional cazier auto Beneficii oferite: -Comision fix 10% din câștigul net FĂRĂ ALTE COSTURI ASCUNSE -Servicii de resurse umane oferite GRATUIT -Copie conformă și ecusoane OFERITE GRATUIT -Suport constant pentru desfășurarea activității în cele mai bune condiții -Transparență totală și rapoarte prezentate șoferilor săptămânal -Plata săptămânală cash sau virament bancar -Cartea de muncă se poate înregistra și pe 2 4 8 ore după caz. Societatea suporta taxele și TVA-ul integral către stat ANAF. Pentru mai multe detalii ne puteți contacta zilnic în intervalul 9-18.
-
Candidatul ideal - Bune abilitati de comunicare si lucru in echipa; - Atentie la detalii; - Bune cunostinte operare calculator - Persoana activa, comunicativa, amabila Obligatii: - Preia apelurile redirectionate in receptie si ofera informatiile solicitate; - Anunta eventualele modificari de program, consultatii sau timpul de eliberare al rezultatelor; - Preia pacientii si ii indruma in clinica/spital; - Introduce corect datele personale in programul informatic, conform solicitarilor si instructiunilor specifice; - Inregistreaza investigatiile efectuate de catre pacient; - Incaseaza contravaloarea serviciilor medicale prestate si elibereaza bonul fiscal Beneficii: Pachet salarial atractiv (crestere progresiva, tichete de masa) Posibilitati de promovare in cadrul organizatiei
-
Firma de construcții din București angajează in santierele din Bucuresti: - RIGIPSAR - AJUTOR de RIGIPSAR (NU necalificat) Se ofera: - angajare cu carte de munca și posibilitate de coasigurat pentru soție copii; - salariu 6000-8000 lei luna în funcție de experienta, cu achitare de 2 ori pe luna; - posibilitate de ajutor ca avans pana la primul salariu sau intre salarii; Program de lucru: - de luni pana vineri 7:30 - 17:30 (inclusiv pauza de masa 1 ora) - Sambata 7:30 - 13:30 (considerată zi plina si se lucreaza o data la 2 saptamani) Nu oferim cazare. Oferim seriozitate și cerem seriozitate ! Pentru angajări contactați pe inginerul Mihai Bogdan la 0733857261 între orele 8:00 - 18:00 de luni pana vineri.
-
Promovat
Firma de construcții din București angajează in santierele din Bucuresti: - RIGIPSAR - AJUTOR de RIGIPSAR (NU necalificat) Program de lucru: 7:30 - 17:30, cu pauză de masă de la 12:00 - 13:00. Responsabilități: - executie structuri si placari din Gips-carton și alte materiale similare Se oferă: - Angajare pe perioadă nelimitată cu asigurare medicală - Salariu în funcție de experiență: 6300-7800 lei luna - Salariile se achită din 2 în 2 săptămâni la zi - avansuri intre salarii (unde este cazul) - Scule și unelte profesionale Cerințe: - Experiență în lucrarile cu Gips-carton; - Seriozitate, responsabilitate și bună organizare. Pentru mai multe informatii, discutati cu inginerul Mihai la tel
-
Patiserie din zona spital sf Pantelimon, angajează modelator și patiser cu experiență. Detalii la telefon
-
-
Agajam agent curatenie București Cerințe: Minim 8 clase absolvite; Cazier curat, fără antecedente penale; Beneficii: Contract pe perioadă nedeterminată Bonuri de masa + Salariu fix Program de lucru: Doua schimburi: Schimbul 1: 06-14 Schimbul 2: 14-22 Activitatea se desfășoară de Luni până Vineri; Pentru mai multe informații, vă rugăm să sunați la numărul din anunț
-
Angajam PERSONAL CURATENIE in Bucuresti (barbati femei)! Locatie: Locatii in toate sectoarele din Bucuresti! Profil candidat: - Experienta nu este necesara; - Persoane serioase, muncitoare; - Cazier curat. Responsabilati: - Realizarea curateniei pe tot perimetrul salii de sport: atat in zona de fitness, piscina, saune si vestiare; Beneficii: - Salariu: 2300 lei net; - Tichete masa 35 lei zi lucrata; - Bonus de Paste ( 300 lei ) , Craciun ( 300 lei); - Posibilitati de crestere salariala anuala; - Echipament de lucru; - Decontare taxi ( seara ). Program de lucru: L-D in 2 ture: 06 14 sau 15 22. doua weekenduri lucrate cu 2 libere. Pentru mai multe informatii contactati-ne la numarul de telefon: (zero sapte doi noua zero zero cinci doi sase opt)
-
Angajam agenti de securitate pt obiectiv select zona Floreasca program de 24 cu 48. Tarif de 12 lei pe ora
-
Angajăm lucrători, bărbați și femei Polonia, pentru lucru, depozit textile in zona Varșovia. Transport și cazare asigurate Gratuit! Salariu net. 2000 euro plată săptămânală! Se beneficiează de contract de angajare Polonez ! Program de lucru a câte 5zile 8ore (săpt) Limba NU este obligatorie ! Mai multe detalii vă pot fi oferite telefonic la nr. de telefon : (Horia Radu)
-
STONEAGE CRAFT S.R.L. angajeaza Muncitor necalificat la spargerea si taierea materialelor de constructii in Bucuresti. Responsabilitati si sarcini: - foloseste mentine si preda in stare buna materialele si uneltele masinile cu care lucreaza; - colaboreaza cu muncitorii calificati, fiind ajutor pentru acestia, si impreuna cu ei realizeaza lucrarile contractate de catre firma; - i se interzice participarea la lucru in stare de oboseala, ebrietate sau fara echipament de protectie de lucru corespunzator; - i se interzice a efectua lucrari individuale pentru clientii firmei sau pentru concurenta fara aprobarea directiunii; - are obligatia sa respecte normele de protectia muncii si de PSI, aduse la cunostinta de catre responsabilul de protecta muncii si PSI din firma; - asigura mentinerea ordinii si curatenia la locul de munca unde isi desfasoara activitatea; - aplica cu strictete toate instructiunile, reglementarile si normele in vigoare la prevenirea incendiilor, manipularea si pastrarea materialelor inflamabile sau toxice, opreste lucrul in caz de pericol si anunta seful de echipa; - sa incarce sa descarce sau sa stocheze materiale de constructie si produse; - sa pregatesca materialul solicitat in utilizarea procesului tehnologic; - sa le amestece in recipienti - sa le intinda, sa le taie - sa sorteze materialul rezultat din demolari - sa ajute in cadrul echipei la deservirea diferitelor masini si echipamente Pentru mai multe detalii lasati mesaj
-
Candidatul Ideal Fii cea mai bună versiune a ta! - Aceasta este deviza după care ne ghidăm în cadrul DermaBeauty Clinique, pe plan profesional, dar și personal. Postul de recepționer medical este unul extrem de important în cadrul clinicii noastre, deoarece oferă suport întregii echipe medicale, administrative, dar mai ales pacienților noștri. De ce să faci parte din echipa noastră? - cultura noastră internă se bazează pe profesionalism, transparență, tehnologie și îmbunătățirea continuă a proceselor de lucru; - echipa tânără și amabilă susține atmosfera primitoare în cadrul mediului de lucru; - respectul, seriozitatea și punctualitatea sunt pilonii principali ai activității noastre; - program de activitate: Luni-Vineri (în 3 ture, 09:17: ) și 2 zile de sâmbătă pe lună (09:00-17:00); - salariul net pleacă de la 3500 RON + decontare transport; Descrierea jobului Despre tine: - absolventă studii medii sau superioare; - ai cel puțin 2 ani experiență pe un post asemănător (recepție - secretariat) în cadrul unei clinici medicale; - ai abilități excelente de comunicare, planificare şi organizare; - cunoști tehnici avansate de vânzare (nice to have); - ai cunoștințe bune de operare PC: Word, Excel, Google Spreadsheets & Internet Browsing; - ești familiară cu diverse aplicații de programare online (se va oferi training); - ești familiar ă cu gama de tratamente estetice (injectări cu acid hialuronic, botox, etc.) - ești o persoană ordonată, sociabilă, empatică orientată către client, punctuală, adaptabilă circumstanțelor dinamice și cu o bună prezență de spirit; Cerințe necesare: - integritate, corectitudine, inițiativă și devotament; - atitudine și comportament pozitiv cu ajutorul cărora să relaționezi într-un mod constructiv și non-conflictual cu pacienții, colegii și colaboratorii clinicii; - dorința de perfecționare continuă validată prin acțiuni concrete și consecvente de instruire și dezvoltare profesională și personală; - capacitatea de organizare eficientă atât a activităților proprii, cât și a activității de ansamblu în cadrul recepției; - cunoștințe operare PC (nivel mediu avansat) aplicații telefon specifice; limba engleză (vorbit intermediar avansat); Descrierea jobului: - gestionează corespondența electronică, apelurile telefonice, programările pacienților (programări face-to-face, cât și prin intermediul chat-ului online) - desfășoară activități de recepție și protocol cu specific medical; - programează pacienții care sună pentru consultații, proceduri; - efectuează înregistrările pe casa de marcat a tuturor încasărilor serviciilor medicale din clinică: consultații, injectări, controale, etc. - ține evidența încasărilor și predarea ZET-ului corespunzător încasărilor înregistrate; - îndrumă și oferă pacienților informațiile cu caracter medical solicitate; - prezintă pachete de tratamente estetice și dermatologice pacienților aflați în clinică cât și la telefon (se va oferi training inițial); - cunoaște lista completă de tratamente estetice și dermatologice pentru o informare corectă și completă a pacienților (se va oferi training inițial); - cunoaște lista completă de cosmetice medicale (creme) și va ajuta pacienții în vederea achiziției acestora în clinică; Cerințe comportamentale: - capacitatea de a se descurca în condiţii de stres, rezistenţă la sarcini repetitive, rezistenţă la oboseală, echilibru emoţional; - capacitate deosebită de relaţionare interumană (integrare în colectiv, empatie față de pacienți); - profil etic personal integru, atenţie concentrată şi distributivă, grad ridicat de responsabilitate personală; - aspect general plăcut, îngrijit şi comportament respectuos în concordanţă cu imaginea clinicii.
-
Restaurantul Calif, 6 ani la rand castigator al titlului oferit de catre Horeca Insight pentru "Cel mai bun restaurant fast-food din Romania", angajeaza preparator produse alimentare, pentru unitatea din Piata Iancului. Oferim 3500 lei salariu net, contract de munca pe perioada nedeterminata, bonusuri lunare pentru activitate, un mediu de lucru placut si fara stres si sanse reale de promovare in cadrul organizatiei noastre. Nu este necesara experienta anterioara. Asiguram training de specialitate prin colegii nostri cu vaste cunostinte in domeniu. Daca ti-am atras atentia si mai ales daca vrei sa inveti o meserie, te rugam sa ne suni la numarul din anunt. Si noi suntem dornici sa te cunoastem.
-
Postul de personal curatenie este unul extrem de important în cadrul clinicii noastre, deoarece oferă suport întregii echipe. De ce să faci parte din echipa noastră? - cultura noastră internă se bazează pe profesionalism, transparență și îmbunătățirea continuă a proceselor de lucru; - echipa tânără și amabilă susține atmosfera primitoare în cadrul mediului de lucru; - respectul, seriozitatea și punctualitatea sunt pilonii principali ai activității noastre; - program de lucru: Luni-Sambata 06:00-14:00; - salariu net: 3200 RON + decontare transport; - vă rugăm să ne trimiteți un CV (cu poză) Candidatul ideal: - experiența in servicii de curațenie (prezinta un avantaj, nu este obligatorie); - bune abilități de comunicare și relaționare cu personalul administrativ (integrare în colectiv, atitudine pozitivă); - persoană dinamică, activă; - capacitate de planificare şi organizare; - îndemânare și rigurozitate în desfășurarea activității sale; - cunoștințe despre tipurile de operaţii de curăţire, suprafeţe de curăţat, spaţii de curăţat, scule şi utilaje cu acţionare manuală, modalităţi de îndepărtare a murdăriei, materiale şi produse pentru curăţat.
-
-
Hei, ești în căutarea unui job? Te pot ajuta eu, daca îți place comerțul . Este vorba de un magazin PROFI in regim de franciză . Posturi disponibile: - casier Dacă ești o persoană dinamică și dornica de a lucra în domeniul acesta, te astep sa discutam mai multe, fie la numărul de telefon , fie direct in locația noastră din Str. Doamna Ghica nr. 6, sector 2 .
-
Laborator de tehnica dentara situat în sector 2 București cauta tehnician dentar cu experienta în domeniul protezarii mobile. Pentru doritori cerințele minime sunt acelea de cunoaștere a regulilor esențiale a montării dintilor precum și a fazelor de lucru ale viitoarei lucrări finite.
-