Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Sector 4 Disponibil din: 2022-03-02-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Te asteptam sa faci parte din Echipa Hamangiu in libraria noastra din Cluj (in incinta Curtii de Apel Cluj-Napoca Piata Stefan cel Mare, nr. 1, Parter). Profilul tău Ai studiile medii finalizate si cunostinte minime de folosire a calculatorului; Esti o persoană energică, responsabilă și organizată; Poti fi pensionar activ, student sau doar pasionat de carti, de interactiunea cu oamenii si cu timp liber, disponibil in prima jumatate a zilei; Experiența pe un rol asemănător reprezintă avantaj. Descrierea jobului Ce trebuie sa faci: Interactionezi intr-un mod prietenos si amabil cu toti vizitatorii din Librarie; Afli dorintele si nevoile lor, le oferi informatiile necesare si le prezinti oferta noastra de carte; Emiti documentele fiscale (bon fiscal, factura) si operezi documentele de contabilitate primara; Receptionezi cartile trimise de la centru pe baza documentelor fiscale si le asezi in rafturile librariei, conform tematicii si domeniului; Ne ajuti la inventarele periodice; Pastrezi curatenia din incinta librariei. Ce iti oferim: Program lejer de lucru, de luni pana vineri intre orele 09.00 14.00; Venit net de 2000-2200 lei luna, + bonusuri de performanta, conform criteriilor de acordare; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Numar zile concediu de odihna: 21; Prime cu ocazia sarbatorilor de Paste si Craciun; Zile libere in perioada sarbatorilor legale si in perioada sarbatorilor de iarna (20 decembrie 5 ianuarie); Program de instruire si dezvoltare profesionala; Siguranta unui loc de munca stabil si corect, pe termen lung. Descrierea companiei Suntem o companie romaneasca, specializata in vanzarea de carte juridica, infiintata la inceputul anului 2006 la Bucuresti. Ne adresam studentilor, profesionistilor dreptului si tuturor celor interesati de starea legilor din Romania. Ne-am dorit inca de la inceput sa aducem cartea juridica mai aproape de cititori de accea am pus bazele primei retele de librarii, specializata exclusiv in promovarea si comercializarea cartilor si periodicelor din domeniul juridic. Astfel, din 2006 am adus cartea juridica mai aproape de cititorii din Iasi, Sibiu, Bistrita, Deva, Cluj, Bucuresti, Craiova, Targu Jiu, Alba-Iulia si Oradea. In prezent, Librariile Hamangiu sunt deschise in: Curtea de Apel Alba Curtea de Apel Cluj Curtea de Apel Iasi Facultatea de Drept Babes Bolyai Cluj-Napoca Facultatea de Drept Mihail Kogalniceanu Bucuresti Facultatea de Drept Titu Maiorescu Bucuresti Tot din dorinta de a face cartea juridica mai accesibila tuturor celor interesati, in 2008 am lansat si libraria online , unde titlurile dorite pot fi comandate foarte usor. Acestea pot fi apoi livrate acasa, prin curier, sau ridicate gratuit din Librariile Hamangiu. Daca te-am facut curios si vrei sa afli mai multe detalii, trimite-ne un CV pe adresa de mail distributie@ hamangiu. ro si hai sa ne cunoastem mai bine!
-
Promovat
Educatoare Cerinte: - absolventa de Liceu Pedagogic (profil educator-invatator) / Universitate - Departamentul pentru Pedagogia Invatamantului Primar si Prescolar - experienta anterioara de minim 2 ani - persoana calda si apropiata de copii - capacitate de a comunica cu parintii, de a coopera cu colectivul. Responsabilitati: - planificarea si proiectarea activitatilor instructiv-educative - organizarea si amenajarea spatiului educational - asigurarea mijloacelor de invatamant, a materialului didactic si a auxiliarelor didactice - planificarea si organizarea activitatilor extrascolare (serbari, evenimente, intalniri cu parintii) Oferim: - Conditii exceptionale de lucru; - Oportunitatea de a munci intr-o echipa tanara, entuziasta.
-
Promovat
Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii nostri din Electromontaj au nevoie de forte noi si cauta colegi cu urmatoarele abilitati: - Scoala profesionala liceu, - Experienta de minim 3 ani pe un post similar, - Cunostinte tehnice specifice meseriei (conform incadrarii din fisa postului inclusiv citirea unui plan de executie) - Capacitate organizatorica, asumarea raspunderii pentru calitatea lucrarilor executate, - Capacitatea de a lucra in echipa, obiectivitate in aprecierea efortului individual, respect fata de colegi, favorizarea la locul de munca a climatului neconflictual, - Capacitatea fizica de a raspunde la efort si respectarea programului de lucru, - Capacitatea de rezolvare a unor sarcini suplimentare, disponibilitatea de schimbare a locului de munca (deplasarea la lucrarile sucursalei sau in cadrul altor sucursale). Ce vei face la noi? - Montarea echipamentului primar si a circuitelor secundare; - Participarea la toate activitatile de reparatii si intretinere planificate in conformitate cu prescriptiile tehnice de specialitate; - Executarea lucrarilor pe partea de circuite secundare in posturi de transformare si statii electrice conform schemelor electrice; - Echiparea tablourilor electrice de protectie conform schemelor din proiect; - Identificarea si amenajeazarea traseelor si amplasamentelor electrice conform proiectului; - Executarea lucrarilor de constructii montaj, revizii tehnice si reparatii a instalatiilor electrice conform proiectului; Ce oferim? - Contract pe perioadă nedeterminată - Asigurare de viață și accident - Bonus pentru concediul de odihnă - Bonusuri în funcție de rezultate - Primă de Crăciun pentru copiii angajaților - Primă lunară electricitate - Zile suplimentare de concediu de odihnă în funcție de vechimea în muncă - Diurnă (deplasări în țară) - Transport către punctele de lucru - Cazare în perioada delegației De ce să vii la noi? Pentru că aici parte de tot respectul cuvenit, într-un mediu de lucru dinamic, cu un program flexibil (vineri este program scurt) și ai posibilitatea să crești profesional. Suntem o echipă diversă, cu oameni faini, o echipă în care nu există eu ci noi , și odată ajuns la noi, ești parte din familia noastră. Dacă ai citit tot anunțul și ai ajuns până aici, acum fă pasul final și aplică! Daca ai ajuns pana aici, fa pasul final si aplica! Ne poti contacta la numarul de telefon 0720 221 199. Cine suntem noi? Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Avem peste 70 de ani de experienţă în infrastructura de distribuţie de înaltă tensiune cu peste 400000 de kilometri de linii aeriene de transport de medie şi înaltă tensiune. Suntem încrezători cu privire la viitor datorită celor aproximativ 1 500 de ingineri şi profesionişti care au demonstrat că excelenţa este realizabilă. Ce facem: Grupul EM include companii care furnizează cabluri electrice, cleme şi fitinguri, construiesc stâlpi, fundaţii forate, staţii electrice. Avem capacitatea de a derula proiecte diferite, pe toate continentele, în acelaşi timp, la cele mai înalte standarde de calitate. De asemenea, avem capacitatea de a dezvolta o gamă largă de proiecte de construcţii în diverse industrii: energie verde, telecomunicaţii, imobiliare, utilităţi şi infrastructură rutieră etc. Deţinem o staţie de testare stâlpi una dintre cele mai mari şi mai moderne din lume. Te aștepăm alături de noi dacă: Vrei să ai impact; Îți place să contribui; Crezi în puterea echipei și a țelului comun; Ești o persoană responsabilă, iar siguranța ta și a celor de jur este o prioritate pentru tine. Locații Electromontaj în România: Sediul Central; Sucursala București; Sucursala Bacău; Sucursala Craiova; Sucursala Pitești; Stația de Încercări Stâlpi; Fabrica de Stâlpi Metalici Zincați; Fabrica de Cleme și Armături. Locații Electromontaj externe: Sucursala Bulgaria; Sucursala Cipru; Sucursala Emiratele Arabe Unite; Sucursala Iordania
-
Promovat
Pentru clientul nostru, companie multinationala de renume specializata in montajul si mentenanta de ascensoare suntem in cautare de noi colegi cu minima inclinatie tehnica pentru postul de Muncitor Necalificat pentru santierele din Bucuresti, in scopul calificarii la locul de munca. Cerinte: Minim 10 clase finalizate; Disponibilitate la efort fizic, deplasari, lucru la inaltime si conditii de santier; Cunostinte tehnice de baza; Dorinta de invatare; Reprezinta un avantaj detinerea de permis de conducere cat. B; Reponsabilitati: Participarea la montarea, testarea si punerea in functiune a ascensoarelor alaturi de echipele de montaj; Asigurarea sigurantei proprii si a persoanelor din santier prin respectarea normelor de protectie; Montarea componentelor individuale conform instructiunilor primite; Remedierea eventualelor probleme care pot aparea; Asigurarea stocului de materiale si scule in santier - deplasarea la sediu prin rotatie pentru reaprovizionare; Program de lucru: L-V, 08:00 - 17:00; Pachet de beneficii: Salariu NET: 3.500 - 4.000 lei; Tichete de masa: 600 lei luna; Decont transport in comun; Bonus de performanta dupa perioada de instruire; Prime de Sarbatori in cuantumul unui salariu NET an; Scolarizare gratuita in domeniu cu acordarea de calificari; Echipament de lucru modern si bine intretinut; Oportunitati de avansare in cadrul companiei; Fara ore suplimentare sau week-end-uri lucrate; Ulterior: Diurna 80 lei zi in cazul deplasarilor in tara; Cazare asigurata pentru deplasarile in tara (1-2 persoane in camera, hotel); Pentru angajari, trimiteti CV-ul Dvs. pe adresa noastra de e-mail r e c r u t a r e @ w o r k i n g 4 u . r o sau ne puteti contacta la numarul de telefon 0722 316 302. Prin trimiterea CV-ului Dvs. ne dati acordul pentru prelucrarea datelor personale in scopul angajarii pe postul urmarit, in cazul in care veti corespunde cerintelor job-ului. Va puteti retrage acordul oricand cu un e-mail la aceeasi adresa, in acest sens!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
-
Societatea ACG CONSTRUCTION & PROJECTS SRL, cu sediul social in sectorul 4, Bucuresti, angajeaza inginer derulare contracte cost controller in domeniul tehnic - constructii, cu experienta necesara pe o pozitie similara de minim 1 an. Responsabilitati: - verificarea cantitatilor conform proiect; - intocmire si verificare situatii de lucrari; - intocmire situatii bugete; - verificare specificatii tehnice echipamente materiale; - estimarea costului total al lucrarilor proiect in baza informatiilor actualizate, factorii de risc, serviciul contractat, planul proiectului si timpul + resursele necesare; - alocarea bugetului proiect in baza analizelor efectuate si distribuirea costurilor pe centre de cost; - pregatirea de rapoarte lunare privind incadrarea in obiectivele financiare de timp stabilite; - mentinerea legaturii cu Managerul de proiect si partile implicate in proiect; - deplasarea periodica in teren pentru obtinerea de informatii actualizate si corecte; - pregatire de rapoarte, analize si previziuni lunare bazate pe stadiul proiectului si informatiile colectate. Cerinte minime: - studii superioare de specialitate (de preferat facultatea de constructii); - cunostinte informatice - MS Office - Word, Excel, AutoCAD. - abilitati de comunicare si capacitate de organizare; - capacitate de analiza si sinteza; - preocupare pentru ridicarea nivelului profesional individual; - rezistenta la stresul intelectual. Beneficii: - salariu motivant in functie de performanta - lucru intr-o echipa de profesionisti, dinamica si bine pregatiti, dispunand de echipamente de ultima generatie. Ne puteti contacta prin intermediul adresei de e-mail (pentru a trimite CV) sau a numarului de telefon din anunt.
-
Angajam personal pentru curățenie în clădiri de birouri sector 1 zona Aurel Vlaicu.Program de 8 ore in doua schimburi , o saptamana 06-14.00 o saptamana 13.00.-19.00 Sărbătorile legale sunt zile libere plătite. Transportul este decontat pentru persoanele din provincie
-
Angajam electricieni cu experiența Salariu între 6000 RON Tel CV e mail:
-
-
Echipa de 2 soferi categoria B doreste angajare pt transport in tara s au comunitate tel
-
Caut ingrijitoare pentru bolnava alzheimer,putin deplasabila,pampersi,tratament medicamentos,mancare cu lingurita ,9 ore pe zi de luni pana vineri,menaj,mancare de doua ori saptamana,colaborare permanenta,rog o persona empatica si serioasa.
-
Mechanic sau ajutor mechanic (sector. 4-5) Salariu intre 3000-6000 RON contract nedeterminat Tip: full time Locuri disponibile: 2 C.U.I firma: 38326544 Numar de telefon: ( Pentru mai multe detalii va rugam sa sunați pe numarul de mai sus
-
Firma de curierat angajează manipulant marfa in apropierea statiei de metrou Dimitrie Leonida. Pentru mai multe detalii și informații sunați la Nr de telefon Cătălin Moise..
-
Cerințe: Experiență în domeniu - obligatoriu; Se pleacă în echipe de 2-3 persoane; Fiecare echipă trebuie să dețină autoturism propriu pentru deplasarea de la cazare la locul de muncă și invers. CE OFERIM: Timpul de munca este de pana la 43 de ore pe saptamana (aproximativ 176 ore lunar); Orele suplimentare platite cu 25% in plus ; Salariu 12-13 EUR pe ora lucrată NET Perioada contractuala : nedeterminata; Plecari saptamanale. ( se pleaca vineri si sambata se ia cazarea In primire iar luni se incepe munca); Contract de munca direct cu angajatorul francez; Asigurari sociale si de sanatate; Deschiderea unui cont bancar pentru viramentul salariului; Echipament de munca oferit de catre firma; Cazare si utilitati platite integral de catre firma; Documente necesare: Certificat de nastere model nou. Carte de idetintate Certificat de rezidenta fiscala ANAF Cont bancar in euro( pentru cei care doresc va putem deschide cont bancar la o banca franceza.)
-
Societatea Road King Express SRL contracteaza tractionisti si transportatori ce detin ansamblu de cap tractor + semiremorca pentru curse interne: -Tarif de 5 lei km + TVA Oferim CARDURI DE MOTORINA din prima zi. -GARANTAM intre 8000-10000 km lunar. -plata facturilor la 30 de zile sau la 3 zile cu discount de 5%. -bonus lunar de loialitate -Posibilitatea de a aduce soferii acasa la final de saptamana in orice oras din tara. -se pot inchiria semiremorci
-
Montaj reparatii masini unelte Program 8 ore Salariu negociabil Bonuri masa Prime Pasti Craciun Activitatea sa desfasoara in sect 4, Sos Berceni
-
Angajăm asistent medical pentru clinica stomatologică cu sediul în Calea Văcărești nr 252-254,sector 4 București. Pentru mai multe detalii vă așteptăm la o discuție la sediul nostru.
-
Descriere Companie STERILECO este una dintre cele mai importante companii locale de servicii in domeniul colectarii, transportului si procesarii deseurilor medicale, cu o activitate la nivel national de peste 20 de ani. Ce oferim: Seriozitate in organizarea activitatii si a platii drepturilor salariale; Salariu raportat la cerintele pietei; Bonuri de masa; Echipament de lucru adecvat; Asigurare de grup de viata, accidente si imbolnavire; Cerinte pentru ocuparea postului: Permis conducator auto categ. B; Fara cazier judiciar si fara antecedente rutiere grave; Studii medii liceale (cel putin) Certificat ADR (reprezinta un avantaj) Ce vei face la noi: Asiguri colectarea deseurilor periculoase sau nepericuloase de la clienti, preluarea de ambalaje din depozit si predarea lor clientilor, precum si realizarea altor sarcini trasate de catre Coordonatorul de Transport, Managerul operatiuni statii procesare si de catre Managerul Logistica.
-
Angajam lucrător comercial și casier Spartan Sun Plaza.Salariu motivant,masa gratuita,zilele de sărbătoare legala plătite dublu,prime pana la 20% pentru îndeplinirea obiectivelor,prime de sărbătorile legale
-
Scopul Postului: Asigurarea unui mediu educațional stimulativ și susținerea dezvoltării educaționale și sociale a copiilor din clasele 0-4, în cadrul programului After School. Responsabilități Principale: 1. Supervizare și Îndrumare: Supraveghează și îndrumă copiii în timpul activităților școlare și extracurriculare, facilitând o atmosferă de învățare pozitivă. 2. Asistență Academică: Furnizează suport academic și ajutor la teme, contribuind la dezvoltarea abilităților cognitive și a interesului pentru învățare. 3. Planificare și Implementare: Elaborează și implementează planuri de activități recreative și educaționale, adaptate nevoilor specifice ale fiecărui grup de vârstă. 4. Comunicare Cu Părinții: Menține o comunicare eficientă cu părinții pentru a monitoriza progresul copiilor și a oferi feedback regulat. 5. Dezvoltare Personală: Promovează dezvoltarea personală și socială a copiilor, încurajând respectul, responsabilitatea și spiritul de echipă. 6. Urmărirea Tendințelor Educaționale: Rămâne la curent cu tendințele și metodologiile educaționale, aducând inovații și îmbunătățiri constante în cadrul programului. Cerințe: Licență în Psihopedagogie sau învățământ primar. Experiență anterioară relevantă în educație sau activități cu copiii. Abilități excelente de comunicare și interacțiune cu copiii și părinții. Creativitate și flexibilitate în abordarea diverselor nevoi ale copiilor. Disponibilitate pentru formare continuă. Beneficii: Mediu de lucru pozitiv și prietenos. Oportunități de dezvoltare profesională. Participare la evenimente și proiecte educaționale inovatoare. Pentru înscriere, vă rugăm să trimiteți un mail la adresa noastră: Acceptăm full time și part time.
-
Efectuează operaţiuni de sudura in argon, MIG-MAG sau electric. Verifică şi pregăteşte componentele pentru a fi sudate. Executa sudura confectii metalice usoare: balustrade, scari, porti si garduri metalice, mobilier, etc. Realizează lucrări de îmbinări prin diverse procedee de sudură, pentru obţinerea unei game variate de produse, folosind utilaje şi echipamente specifice de sudură. Examinează produsul finit şi verifică conformitatea cu specificaţiile tehnice. Cunoaste utilizarea echipamentelor de sudura, sculelor si materialelor puse la dispozitie de societate. Zona Berceni - IMGB Program de lucru L - V 8.00 - 16.30
-
Efectuează operaţiuni de lăcătuşerie. Executa confectii metalice usoare: balustrade, scari, porti si garduri metalice, mobilier, etc. Examinează produsul finit şi verifică conformitatea cu specificaţiile tehnice. Cunoaste utilizarea echipamentelor, sculelor si materialelor puse la dispozitie de societate. Lucrari unicat cu complexitate medie si marita. Zona Berceni - IMGB Program de lucru L - V 8.00 - 16.30
-
DESCRIERE Executia operatiunilor de pregatire a suprafetei, vopsire si remediere, daca este cazul Executia operatiunilor de pregatire a materialelor utilizate, in procesul de vopsire Identificarea si corectarea defectelor de suprafata Mascarea demascarea suprafetelor ce nu trebuie procesate Aplicarea vopselei intr-un mod precis si uniform Determinarea consumului de materiale in functie de suprafetele ce trebuie vopsite Efectuarea tuturor operatiilor, conform fiselor tehnologice Curatarea echipamentelor de vopsire Zona Berceni - IMGB Program de lucru L - V 8.00 - 16.30
-
Te ai decis sa adopți un stil de viata sănătos și nu stii de unde sa incepi?. Sportul este un prim pas,iar antrenorul tau este chiar aici și te va ajuta sa evoluezi pas cu pas.