Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Sector 5 doar cu poze Companii Disponibil din: 2021-03-28 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Urgent angajam agenti de securitate,obiective aflate in sectorul 5, oferim contract de munca, timp de lucru flexibil, stabilitate. Pentru mai multe informatii sunati la nr. de telefon.
-
Promovat
Atelier confectii dama, angajam personal la calcat final, calcat interfazic, ambalator. Carte de munca, mediu de lucru placut, ore suplimentare platite. Punct de lucru Electromagnetica .
-
Promovat
Angajam ajutor electrician. Este nevoie de un coleg care sa se integreze in echipa, sa-si doreasca sa devina profesionist, sa aiba dorinta de invata intr-un domeniu atat de vast. Societatea noastra va asigura ulterior toate cursurile necesare de calificare in domeniu. Domeniul de activitate cuprinde instalatii electrice curenti tari, sisteme supraveghere video, videointerfonie, automatizari diverse, sisteme antiefractie, sisteme antiincendiu, retele date. Aptitudini necesare: lucru la inaltime de maxim 3m, utilizarea sculelor de tip bormasina, demolator, slituitor, flex, etc. si nu in ultimul rand dorinta de a invata un job de mare viitor. Activitatea se desfasoara in Bucuresti si jud. Ilfov. Program de lucru: 9 -17, de luni pana vineri.
-
Promovat
Program marti - duminica, 21:00 - 06:00 Zona Izvor Cismigiu, Vila cu 8 camere, salon intretinere corporala 150 lei tura Putem asigura si cazare gratuita Responsabilitati: - Mentinerea ordinii si curateniei in camerele si bai dupa fiecare client; - Asigurarea unui mediu de lucru curat in fiecare zona a vilei (receptie, spatii de odihna, curte); Cerinte: - Atitudine pozitiva si abilitatea de a lucra intr-un mediu dinamic, in ritm rapid; - Punctualitate;
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Beneficii Salariul 4500-5500 RON Autonomie in luarea deciziilor Dezvoltare profesională, personală Condiții de muncă flexibile Echipa și colaborare Ocazia de a coordona și susține o echipă dinamică Cerințe Abilități de management Abilități de comunicare și relaționale Orientare către oaspete Abilități de leadership, coordonare și organizare Cunoștințe financiare, contabilitate primară și atenție la detalii Organizarea programului de lucru a personalului Menținerea de comunicare eficientă cu oaspeții, colegii de echipă și superiorii Promovarea de valori și produsele companiei Experiență în industria ospitalității. NU SE ACCEPTĂ PERSOANE FĂRĂ EXPERIENȚĂ
-
Cerințe: - Studii tehnice nivel mediu; - Cunoștințe tehnice despre echipamente, instalații apă, aparate de măsură și control; - Cunoașterea instrucțiunilor tehnice de operare transmise de furnizor privind reparațiile la utilajele și instalațiile aferente stației de tratare ape uzate; - Abilitatea de a lucra în echipă; - Capacitatea de a lucra la înălțime; - Disponibilitatea de a lucra în weekend (prin rotație); - Cunoștințe operare calculator. Responsabilități: - Operează, întreține și asigură reparația echipamentelor și instalațiilor tehnologice din cadrul stației de tratare ape uzate conform instrucțiunilor și documentației tehnice; - Răspunde de tratarea volumului de apă proiectat, conform instrucțiunilor furnizorului și realizarea parametrilor de ieșire ai apei uzate, conform normelor NTPA 002 2005; - Recoltează probele zilnice și asigură efectuarea analizelor pentru punctele stabilite în planul de operare a stației; - Întocmește documentele privind parametrii și rezultatele de operare a stației de tratare și răspunde de optimizarea operării acesteia; - Răspunde de verificarea, depozitarea și evidența consumabilelor și stabileste necesarul de materiale pentru operarea stației și efectuarea analizelor; - Răspunde de organizarea, efectuarea și evidența lucrărilor de întreținere și inspecții conform planului de mentenanță transmis de furnizor; - Intervine imediat în caz de defect, alarmă avarie, conform instrucțiunilor de operare și asigură raportarea incidentului; - Rezolvă în timp util alarmele transmise de la PC-ul stației pe telefonul mobil; - Asigură deshidratarea și evacuarea nămolului deshidratat la locul și în containerul stabilit și predarea acestuia către firma abilitată pentru preluare; - Verifică starea consumabilelor în depozitul de chimicale, a echipamentului de protecție și a instalației de canalizare aferentă stației de tartare; - Comunică în permanență cu maistrul coordonator mecanic responsabil și maistrul coordonator electric despre starea de funcționare a stației și instalațiilor aferente; - Respectă instrucțiunile de întreținere a utilajelor și instalațiilor. Ce oferim: - contract de muncă pe perioadă nedeterminată; - salariu în funcție de cunoștințe și experiență; - bonus lunar pentru prezență de 15 RON net pentru fiecare zi lucrată (300 RON net pentru 20 de zile lucrate lună; se - acordă după perioada de probă); - tichete de masă de 40 RON zi lucrată (800 RON lună pentru 20 de zile lucrate); - primă de Crăciun 300 RON net (tichete cadou); - primă de Paște 300 RON net (tichete cadou); - primă de vacanță 477 RON net (685 RON brut); - plata orelor suplimentare, a orelor de noapte și de weekend, atunci când este cazul; - abonament la clinică privată pentru servicii medicale; - zile de concediu suplimentare, în funcție de vechime (până la 24 de zile pe an); - zile libere plătite pentru evenimente deosebite în familie; - ajutor pentru evenimente (naștere copil, deces salariat); - primă de pensionare; - primă de recomandare dacă recomanzi pe cineva pentru angajare; - produse dulci în fiecare lună, dar și de Paște și de Crăciun. *Calculul sumei nete are în vedere contribuția la asigurări sociale de 20.25%. CV-ul poate fi trimis la adresa de email sau poate fi depus la Recepție (Șoseaua Viilor nr. 20, Sector 5).
-
Service Autorizat cu vechime de peste 10 ani Angajam coleg tinichigiu auto care sa faca echipa cu un pregatitor-vopsitor si sa fie responsabil cu lucrarile de demonontare, reparare si montare la toate tipurile de autovehicule. Program de lucru: luni-vineri 8.30-17.00 zona Vulcan Salariu atractiv in functie de calificare si experienta
-
Cerințe: - Studii medii de specialitate în domeniul instalațiilor termice; - Cunoștințe tehnice despre echipamente, instalații termice și alimentare apă; - Experiență de minim 2 ani în domeniul instalațiilor termice și instalațiilor sub presiune; - Spirit de echipă, bune abilități de comunicare, rezistență la stres; - Capacitate de lucru la înălțime; - Abilitatea de a comunica cu reprezentanții furnizorilor de utilități (gaze naturale și apă-canal). Responsabilități: - Monitorizează funcționarea normală a instalațiilor sub presiune și deservirea lor corectă - Aplică corect instrucțiunile de exploatare a instalațiilor sub presiune; - Înscrie în registrul de supraveghere datele referitoare la funcționarea cazanelor de apă caldă, de abur și a instalațiilor sub presiune, instalații termice și sanitare; - Supraveghează funcționarea cazanelor de apă caldă, a cazanului de abur, a instalațiilor anexe și înregistrează parametrii stabiliți: presiune, temperatură, conform instrucțiunilor din documentația tehnică și a instructajului periodic; - Comunică șefilor ierarhici defectele constatate în timpul controalelor și consemnează în registrul de supraveghere; - Oprește din funcțiune instalațiile sub presiune în cazuri de avarie; - Prestează activitatea de întreținere și remedierea defecțiunilor uzuale a echipamentelor termice instalațiilor, conform documentației tehnice și a instructajelor efectuate; - Participă Stabilește cu maistrul coordonator la întocmirea listei de materiale piese de schimb și consumabile de primă necesitate în domeniul de supraveghere, intervenții remediere a defecțiunilor uzuale a echipamentelor supravegheate; - Comunică maistrului mecanic coordonator departamentului tehnic despre funcționarea echipamentelor când acestea - sunt incorect exploatate sau când nu mai prezintă garanția funcționării conform normelor și precizie respective; - Respectă instrucțiunile de întreținere a utilajelor și instalațiilor conform cărților tehnice a echipametenlor și a instructajele planificate; - Răspunde de pregătirea și intervenția imediată în caz de defect, alarmă avarie, conform instrucțiunilor de lucru din documentația tehnică; - Cunoaște și supraveghează funcționarea instalațiilor de alimentare cu apă menajeră și PSI; Respectă instrucțiunile de lucru privind exploatarea stației de apă, a forajelor și instalațiilor de hidranți interiori și exterior. Ce oferim: - contract de muncă pe perioadă nedeterminată; - salariu în funcție de cunoștințe și experiență; - bonus lunar pentru prezență de 15 RON net pentru fiecare zi lucrată (300 RON net pentru 20 de zile lucrate lună; se acordă după perioada de probă); - tichete de masă de 40 RON zi lucrată (800 RON lună pentru 20 de zile lucrate); - primă de Crăciun 300 RON net (tichete cadou); - primă de Paște 300 RON net (tichete cadou); - primă de vacanță 477 RON net (685 RON brut); - plata orelor suplimentare, a orelor de noapte și de weekend, atunci când este cazul; - abonament la clinică privată pentru servicii medicale; - zile de concediu suplimentare, în funcție de vechime (până la 24 de zile pe an); - zile libere plătite pentru evenimente deosebite în familie; - ajutor pentru evenimente (naștere copil, deces salariat); - primă de pensionare; - primă de recomandare dacă recomanzi pe cineva pentru angajare; - produse dulci în fiecare lună, dar și de Paște și de Crăciun. *Calculul sumei nete are în vedere contribuția la asigurări sociale de 20.25%. CV-ul poate fi trimis la adresa de email sau poate fi depus la Recepție (Șoseaua Viilor nr. 20, Sector 5).
-
South Equipment SRL, companie specializată în închirierea de utilaje și operatori, caută candidați pentru posturile de , legator de sarcină și operator nacelă.(operator manitou rotativ) Acestea sunt poziții cu responsabilități importante, care necesită experiență în domeniu și cunoștințe tehnice solide. Candidații trebuie să fie siguri pe ei, atenți la detalii și să aibă abilități excelente de comunicare. Santierele sunt atât în România, cât și în Europa, astfel , candidații trebuie să fie dispuși să se deplaseze. Se oferă diurnă pentru deplasări și orele suplimentare sunt plătite extra. Salariul este motivant și atractiv, iar beneficiile includ asigurare medicală și concediu platit. Dacă sunteți interesați să faceți parte din echipa noastră și aveți experiență relevantă, vă rugăm să ne contactati telefonic sau whatsapp www.southequipment.ro
-
Societate comercială angajează operator Manitou incarcator telescopic. -Operator Manitou -Salariu 5500 Lei -Locatie: Oradea -Program de santier -Cerinte: autorizație ISCIR valabilă
-
Angajam vanzatoare sau modelator in magazinele din Bucuresti la Simigeria Matei Locatii: Unirii, Piata Romana, Brancoveanu, Aparatorii Patriei, Lujerului, Vitan, Ghencea, Pipera, Colentina, Pantelimon, Apusului, Lizeanu, Ferentari. Program de lucru in ture de 1zi 1zi (16 ore), 12 ore L-V sau 9 ore L-S. Salariu in functie de magazin, de programul de lucru si de post intre 3000 si 3800 lei net, cu posibilitate de castiguri suplimentare. Ne dorim de la tine responsabilitate, organizare, atentie si seriozitate. Oferim un job stabil pentru oricine isi doreste acest lucru. Contacteaza-ne acum.
-
Angajez spalator / personal spalatorie auto cu experienta. Angajam fete, baieti . Salariu atractiv + bonus + tips. spalatorie cu vechime Locatie: Bucuresti sector 5. Strada Petre Ispirescu Detalii la
-
Clinica AVE CLINIC angajează asistent medical generalist pentru ambulatoriu de specialitate. Cerințele postului: Aviz de liberă practică Permis auto categoria B Se consideră avantaj cunoașterea programului de raportare a consultațiilor SIUI.
-
ANGAJAM SECRETARA - BUCURESTI, SECTOR 5 Suntem o firma specializata in furnizarea de insecticide de inalta calitate si oferim servicii de dezinsectie pentru a asigura un mediu sigur si sanatos. Cu sediul nostru situat în Sectorul 5, București, în apropiere de Cora Alexandriei, ne dorim să extindem echipa noastră prin angajarea unui nou coleg pentru departamentul de secretariat. Pozitia Disponibila: Secretar(a) Asistent(a) Administrativ(a) Responsabilitati: Gestionarea corespondentei si a apelurilor telefonice. Programarea intalnirilor si gestionarea agendei. Asigurarea unui mediu de lucru ordonat si eficient. Colaborarea stransa cu colegii din alte departamente. Asigurarea suportului administrativ necesar in activitatile zilnice. Cerințe: Abilitati excelente de comunicare si relationare. Cunostinte solide de operare PC (pachetul Microsoft Office). Capacitatea de a gestiona sarcini multiple si prioritizarea acestora. Atentie la detalii si spirit proactiv. Experienta anterioara in domeniul secretariatului reprezinta un avantaj. Beneficii: Mediu de lucru profesionist si dinamic. Oportunitati de dezvoltare profesionala. Echipa tanara si prietenoasa. Pentru detalii suplimentare te asteptam sa ne contactezi la numarul DAN.
-
Angajam casoeri Angajam ospatari Angajam bicatari Angajam debarasatori Adresa este in incinta Palatului Patlamentului ,program de lucru este de luni pana vineri.
-
Cautam colegi cu experienta in prelucrarea comenzilor online. Descrierea jobului: - preluarea comenzilor online din siteurile proprii si din marketplaceuri (eMAG, CEL) - preluarea comenzilor din platforma e-licitatie.ro (SEAP) - postare oferte SEAP, actualizare preturi produse - ofertare produse pentru cererile SEAP - ambalare colete cu comenzile primite
-
Responsabilitati: Masurarea in mod direct a cantitatilor real executate zilnic in cadrul santierului, pe fiecare categorie de lucrari si realizarea proceselor verbale de calitate lucrari; Calcularea consumurilor tehnice zilnice pentru executarea lucrarilor urmarind progresul lucrarilor pe tot parcursul derularii contractului; Analizarea documentelor si datelor de intrare (cereri de oferta, proiect, caiete de sarcini etc); Extragerea listelor de cantitati din planuri in vederea intocmirii ofertelor (realizeazarea antemasuratorilor); Identificarea materialelor sl echipamentelor principale care intra in componenta ofertei, caracteristici tehnice cantitati, etc; Cerinte: Studii superioare (Universitatea Tehnica de Constructii - FCCIA) Cu sau fara experienta in domeniul constructiilor civile şi industriale; Capacltate de lucru atat in echipa, cat si independent; Aptitudini organizatorice, analitice, sinteza si raportare; Foarte bune cunostinte MS Office; Capacitate de a respecta termenele si orientare catre rezultat.
-
NE MĂRIM ECHIPA de muncitori constructori, căutam: - Zidari tencuitori, pentru montaj termosistem (placări fațade cu polistiren); - Ceramiști pentru placări cu bratcă, klinker, cărămidă aparentă), interioare si exterioare; - Lăcătuși montatori confecții metalice. Punct de lucru: București. Program 8.00 - 17.00. de la ora 12.00 - 13.00 pauză de masă.
-
Angajam lucrator dezinsectie, dezinfectie deratizare, posesor permis categoria B, fara experienta, comunicativ si sociabil.
-
Daca inca vezi acest anunt - Este activ! Cautam coleg colega cu super-super energie de la prima ora a diminetii, caruia ii place cafeaua si sa interactioneze cu oamenii. Daca esti o persoana organizata, punctuala si dornica sa invete sa prepare bauturi delicioase, asteptam sa ne contactezi pe whatsapp la numarul din anunt. Ne dorim o colaborare pe o perioada cat mai lunga. Cautam o persoana: comunicativa, cu o atitudine pozitiva, orientata catre client dornica sa invete repede si sa isi doreasca sa se dezvolte punctuala si organizata, orientata catre rezultate care poate lucra in echipa Responsabilitati preiei comenzile clientilor prepari si servesti bauturile reci si calde, conform retetelor, standardelor de calitate si al modului de prezentare. (Totul se invata la training-ul specializat) prezinti si recomanzi clientilor optiunile din meniu pastrezi ordinea si curatenia in locatie, conform normelor de igiena. Beneficii Contract de munca pe perioada nedeterminata Salariu fix Training Barista Tips Bonus in functie performanta Disponibilitate: full time part-time Persoanele interesate sunt rugate sa trimita un CV, insotit de poza pe whatsapp, la nr. si sa specifici disponibilitatea.
-
Specificații SC BAROCCA FASHION SRL angajeaza personal la calcat (interfazic si produs finit) in Calea Rahovei 266-268 , corp 5 , camera 6 A , in incinta Electromsgnetica Business Park Relatii la telefon:
-
Angajam femeie de serviciu camerista pentru curatenie apartamente si spatii birouri. Programul flexibil , salariu atractiv cu posibilitate de crestere dupa prima luna. Bulevardul Mihail Kogalniceanu nr 12 , Sector 5, Bucuresti. ( aproape de statia de metrou Izvor)
-
Angajam URGENT lucrator comercial casier magazin LA DOI PASI in zona Rahova: Cerinte: -CORECTITUDINE este prima conditie -fire sociabila,comunicativa -persoana ordonata in munca si cu aspect ingrijit -disponibiltate imediata -nefumatoare - fara socializare pe retele dociale in timpul programului de lucru -stare de sanatate buna Programul este de doua zile se lucreaza,doua zile libere Oferim: -contract de munca pe perioada nedeterminata -salariul: IN PRIMA LUNA 3000 lei NET -in a doua luna 3200 lei NET -din a treia luna se adauga procent din vanzari. -magazinul este curat,ingrijit si putin populat fiind un magazin de cartier Mai multe detalii la tel si interviu. Tel
-
Angajâm barman ajutor barman pentru o locație nouă, mică și elegantă, aflată în Sectorul 5, intersecția Calea 13 Septembrie - Drumul Sării - Bd. Ghencea - Strada Antiaeriană. Program: Marți-Duminică 15:00-23:00