Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Sector 5 Companii Disponibil din: 2021-07-21-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Specificații SC BAROCCA FASHION SRL angajeaza personal la calcat (interfazic si produs finit) in Calea Rahovei 266-268 , corp 5 , camera 6 A , in incinta Electromsgnetica Business Park Relatii la telefon:
-
Promovat
Esti dornic de munca si cauti o oferta sigura care sa-ti implineasca nevoile financiare ? Ai dexteritate, simt practic si vrei sa fii apreciat pe masura muncii depuse? Ai experienta in domeniul tehnic si vrei sa te specializezi intr-un domeniu nou si cautat ? INSTALATIILE FOTOVOLTAICE SUNT CELE MAI CAUTATE LA MOMENTUL ACTUAL! APLICĂ ACUM la oferta noastra si poti fi la noul tau loc de munca in mai putin de o saptamana! Cazarea și transportul sunt incluse în oferta de lucru! LOCATIE: Olanda, Zona Hollandscheveld OFERTA: Salariu: 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare (salariu + diurna); Cazare: Gratuita, asigurată de companie - 2 persoane in camera; Transport: Gratuit, dus-întors pana in Olanda, asigurat de companie - de 2 ori an; Cheltuieli acomodare asigurate: 240 de euro - 60 de euro saptamanal in prima luna pe santier (se retin din salariu ulterior); Trimiteti un mesaj cu NUMELE complet si textul MONTATOR prin SMS sau Whatsapp la numarul 0741 717 288 si veti fi contactat in cel mult 48h pentru interviu ! Pentru oferta de lucru completa accesati: https: mhrconsulting.ro locuri-de-munca montator-fotovoltaice-transport-cazare-asigurata DESCRIEREA JOBULUI: Montarea a panourilor solare si pregatirea echipamentului, a materialelor necesare montarii; Utilizarea masinilor si echipamentelor de pe santier in conditii de siguranta; Asumarea responsabilitatii pentru munca proprie Realizarea planului de productie la volumul si calitatea necesara; Respectarea standardelor, procedurilor si instructiunilor de lucru; CERINTE DE BAZA: Minim 8 clase, sau studii tehnice Conditie fizica buna si rezistenta la efort fizic; Capacitate de lucru in echipa si disponibilitate la deplasari in strainatate; Disponibilitate pentru lucrul in aer liber si dexteritate manuala Seriozitate si disciplina ordine la locul de munca; CONSTITUIE AVANTAJ: Disponibiltatea de plecare imediata si inceperea activitatii cu data de 02.08.2023; Experienta de lucru in domeniul tehnic cu instalatii de panouri fotovoltaice ; Experienta anterioara in cadrul unui santier si munca in aer liber; Cunostinte minime de limba engleza germana italiana; SELECTIE CANDIDAT - PROBA ELIMINATORIE Interviu 1: recrutare si selectie MHR CONSULTING - Informare si consiliere cu Intrebari si Raspunsuri despre Oferta de munca; Interviu 2 : Interviu final cu MANAGER HR - Negocierea ofertei se face direct cu managerul de resurse umane doar in cazul în care exista experienta. - Semnarea contractului de munca. DOCUMENTE NECESARE Carte de identitate valabila; Cazier judiciar curat valabil (maxim 6 luni) in format fizic sau online; *Cazierul se poate elibera imediat si online accesand site-ul guvernului ( https: hub.mai.gov.ro serviciu view?id=88 ); TRANSPORT Transport din orice localitate Romania-Olanda (dus-intors) asigurat de minim 2 ori pe an CAZARE: Compania va asigura gratuit si va plăti în avans cazarea, Maxim 2 persoane in camera in apartamente cu 2 camere cu cheltuieli incluse ( utilitati: baie, bucatarie, masina de spalat, internet) Cheltuieli cu mancarea sunt suportate de angajat. PROGRAM DE LUCRU: Timp de lucru: 6 zile pe saptamana L-S - Sambata pana la ora 13:00 Start program: ora 7:00 dimineata; Program zilnic: 9h zi L-V; Pauza de masa: 30 - 45 min zi; PLATA SALARIULUI: Angajarea se face in Romania, munca se presteaza in Olanda; Oferta este formata din salariu (avans si lichidare) + diurna; Avans: se plateste pe data de 1-2 ale lunii urmatoare; Salariul: se plateste pe data de 10 a lunii urmatoare; Diurna: se plateste pe data de 20 ale lunii urmatoare; *In prima luna se plateste o suma de 240 de euro pentru acomodare (60 euro saptamana) BENEFICII: 1) Oferta de la 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare; 2) Contract de munca legal pe perioada nedeterminata; 3) TRANSPORT GRATUIT Romania - Olanda; 4) CAZARE GRATUITA; 5) CHELTUIELI DE ACOMODARE ASIGURATE (240 euro) 6) Scolarizare la locul de munca si utilizarea unor echipamente de lucru moderne; 7) Suport din partea MHR Consulting Romania in legatura cu conditiile de munca, cazare si transport in prima luna dupa semnarea contractului de munca; DE REȚINUT: Acest loc de munca presupune desfasurarea activitatii in aer liber, pe langa conditiile favorabile pot fi conditiile climatice dificile precum ploaie, vant sau zapada in timpul iernii. Daca nu considerati ca va puteti acomoda acestor conditii va recomandam sa va indreptati catre alte oferte de lucru. Se ofera echipamentul necesar conditiilor de lucru; cizme, pelerina de ploaie, geaca, salopeta, bocanci etc. In cazul care nu este respectata perioada de detasare (primele 3 luni de contract) angajatul va suporta cheltuielile de transport. Seviciile puse la dispozitiie de MHR Consulting sunt 100% gratuite. Cu respect, Echipa MHR Consulting Romania
-
Promovat
Angajam in domeniul confectii incaltaminte, lucru la masa si masina, o singura fata care sa le stie pe ambele sau 2 fete care sa se imparta, una cu lucru la masa, una la masina. Lucru pereche cu pereche pe comanda, colectiv dragut, locatie buna,salariu avantajos Te asteptam in echipa noastra! Detalii la telefon
-
Promovat
Angajam fata pentru servire la autoservire/impinge tava in zona sectorului 5. Salariu + tips. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati la nr. de tel. din anunt.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Caut montator si ajutor montator ! Salariu atractiv!! Experienta relevanta reprezinta un avantaj
-
Cautam sa ne marim echipa cu un coleg care are experienta in pregatirea comenzilor online. Persoana potrivita pentru acest post trebuie sa stie sa utlizeze un program de facturare si sa emita documente de transport (AWB). Fisa postului: facturare comenzilor online pregatirea comenzilor (impachetarea in colete) aranjarea produselor in depozit Orar de lucru 8 ore zi, de luni pana vineri, intre 9.30 si 18.00 (include 30 minute pauza) Nu se lucreaza in weekend
-
Angajam modelator covrigi ( ajutor patiser ) cu experienta la locația din strada Buzoieni, nr 18, sector 5. Detalii la telefon. Rugam seriozitate
-
Cautam talpuitor cu experienta pentru firma productie incaltaminte din piele. Sediul in Bucuresti, sector 5. Pentru cei din provincie putem oferi cazare. Pentru detalii:
-
Angajam casoeri Angajam ospatari Angajam bicatari Angajam debarasatori Adresa este in incinta Palatului Patlamentului ,program de lucru este de luni pana vineri.
-
Partenerul nostru specializat în case prefabricate, caută tâmplari cu experiență pentru a se alătura echipei lor din Velp, Olanda. În această poziție, sarcinile dumneavoastră zilnice includ: Asamblarea precisă a componentelor prefabricate pe baza desenelor tehnice; Verificarea și pregătirea lemnului Ajustarea și sau rezolvarea problemelor care pot apărea în timpul procesului de asamblare, cum ar fi montarea corectă a componentelor sau rezolvarea discrepanțelor dintre schițe și condițiile reale de la fața locului. Menținerea unor standarde înalte de calitate pe tot parcursul procesului de asamblare este esențială pentru a se asigura că structura finală îndeplinește cerințele de reglementare și așteptările clienților. Respectarea deplină a protocoalelor de siguranță; Salarizare și beneficii 500 - 550 EUR săptămână (NET) Îndrumare personalizată pentru un bun echilibru între viața privată și cea profesională; Un parteneriat pe termen lung, cu perspectiva unui post permanent; Cazare gratuită în locuințe de calitate cu o singură cameră, cu multă intimitate.
-
Colaborare cu persoana feminina prezentabila din Buc. care sa realizeze grafica simplificata a celui mai mare proiect din oras - folosind 3DMax, StudioMax, Autocad, Corel, Photoshop...Va prezenta proiectul si pt. public.Ofer 10% din Dreptul de Autor (!). Inf. la 0745076300
-
CANDIDATUL IDEAL Studii de preferat profil tehnic sau economic Experienta e-commerce si platforma Wordpress, minim 2 ani Cunostinte temeinice de marketing magazin online Cunostinte de limba engleza, minim nivel mediu Cunostinte de operare MS Office (Excel, utilizare formule, grafice, etc.) Cunostinte de baza SEO si SEM, tehnici de promovare Google (AdWords, AdSense) Abilitati de navigare pe internet, de culegere si centralizare a informatiilor Cunostinte de editare foto si comunicare social media (Facebook, Twitter, etc) Exprimare corecta in limba romana, scris si vorbit Capacitate de analiza, organizare si stabilire a prioritatilor Spirit de initiativa si orientare catre rezolvarea problemelor in termenele fixate Flexibilitate, perseverenta si determinare in atingerea target-urilor Domiciliul stabil in Bucuresti DESCRIEREA JOBULUI Promoveaza magazinul in mediul online, lanseaza si monitorizeaza campaniile promotionale online Analiza impactului campaniilor de marketing Actualizeaza si optimizeaza (SEO) continutul magazinului online Administreaza si coordoneaza relatia cu partenerii de webdesign, online marketing, hosting, etc. Administreaza paginile de social media ale firmei (Facebook, Twitter, blog, etc) Preia si editeaza fotografiile si caracteristicile produselor de la furnizori sau prin internet Actualizeaza in permanenta sortimentul de produse al magazinului online Verifica periodic informatiile afisate pe website-ul firmei, reteaua de social media si magazinul online Monitorizeaza competitia online, prezinta rapoarte comparative si de evaluare, propune solutii. Tine legatura cu agentiile de online marketing, negociaza costurile si contractele cu acestea. Traduce descrierile si caracteristicile produselor din catalog Se subordoneaza si raporteaza directorului general. BENEFICII Pachet salarial motivant (salariu fix, comision vanzari si bonusuri de performanta) Oportunitati de dezvoltare profesionala Posibilitati de promovare FIRMA Firma cu capital romanesc, in expansiune, cu activitati de import si distributie aparatura si echipamente HORECA, cauta noi colegi pentru echipa de marketing si vanzari.
-
Titularul postului are rolul de a asigura aplicarea corectă a procedurilor optometrice , de vânzare a ramelor, lentilelor oftalmice, lentilelor de contact, ochelarilor ş.a.. Activităţi principale: Efectuarea de consultaţii optometrice evaluarea acuitatii vizuale si examinarea diferitelor probleme oculare ; Întocmirea reţetelor de ochelari şi lentile de contact si trimiterea acestora către laboratoarele de specialitate; Promovarea ofertelor de rame, lentile de contact şi lentilelor oftalmice , a ochelarilor de soare si vanzarea acestora; Adaptarea lentilelor de contact; Informarea clienţilor despre modul de păstrare şi utilizare a ochelarilor şi lentilelor de contact; Identificarea nevoilor clienţilor şi formularea de recomandări competente. Sarcini şi îndatoriri specifice: Participarea la întocmirea propunerilor de comandă pentru aprovizionarea magazinului; Participa la planificarea, organizarea, controlul si evaluarea activitatii magazinului ; Transmite către Directorul general raportările (săptămânale, lunare) privind vânzările, furnizorii noi etc. Responsabilităţi ale postului: Este responsabil pentru verificarea produselor aflate în stoc şi pentru efectuarea inventarului periodic. Răspunde pentru calitatea serviciilor oferite beneficiarilor Beneficii -salariu motivant -bonusuri -bonuri de masa
-
Căutăm o persoană responsabilă și dedicată pentru postul de Femeie de Serviciu pentru Birouri pentru a se alătura echipei noastre. Programul de lucru este de luni până vineri, cu o durată de 8 ore pe zi, și vizează menținerea curățeniei și igienei în birourile noastre. Adreda: Șoseaua Viilor nr. 38. Responsabilități principale: - Curățarea și întreținerea birourilor, sălilor de ședințe, holurilor, bucătăriei și băilor conform programului stabilit. - Igienizarea și sterilizarea suprafețelor și obiectelor utilizând produsele de curățenie adecvate. - Golirea coșurilor de gunoi și colectarea deșeurilor conform regulilor stabilite. - Asigurarea că sălile de baie și bucătăria sunt curate și igienizate în mod regulat. Cerințe: - Experiență anterioară în domeniul curățeniei poate fi un avantaj, dar nu este obligatorie. - Abilități de comunicare și colaborare eficiente. - Capacitatea de a urma instrucțiuni. - Atitudine pozitivă și atenție la detalii. - Flexibilitate în adaptarea la cerințele postului. Beneficii: - Salariu atractiv și beneficii competitive. - Mediu de lucru profesionist și plăcut. - Dacă sunteți o persoană dedicată, organizată și dornică să contribuiți la menținerea unui mediu de lucru curat și ordonat, vă încurajăm să aplicați pentru acest post. Pentru informații suplimentare, contactați-ne!
-
NU ESTE NECESARA CALIFICAREA, TREBUIE DOAR DORINTA DE A INVATA O MESERIE. Candidatul ideal: Conformism, rigoare, exactitate, spirit practic, aptitudini de informare, amabilitate, încredere în sine, serios, sincer, simtul raspunderii, prompt, inovator, sa isi doreasca sa realizeze lucrari de calitate, sa aiba cunostinte sau sa isi doreasca sa acumuleze cunostinte noi in domeniu, atent la detalii, sa lucreze ingrijit, sa poata sa ia cele mai bune decizii in situatii neprevazute. Sa stie sa foloseasca utilajele specifice productiei de mobilier, sa taie la circular, etc. Sa cunoasca materialele PAL, MDF, COMPOZIT si accesoriile BLUM. Descrierea jobului: Premontaj in atelier si montaj la client, atentie la detalii. Titularul postului are rolul de a asambla, a repara şi întreţine construcţii din lemn, MDF, PAL precum şi părţile lor componente, a fabrica şi repara mobilier şi produse similare. Sa stie sa citeasca schite 3D. Utilizează maşini şi echipamente puse la dispoziţie de firmă, maşini de prelucrat lemnul, maşini de perforat, de slefuit, etc. Pregateste piesele (MDF, MDF furniruit, lemn masiv) pentru a putea fi vopsite. PERMISUL DE CONDUCERE CATEGORIA B ESTE UN AVANTAJ. Descrierea companiei: Suntem o echipa tanara si ne dorim sa facem lucruri de calitate, vrem sa invatam tot ce este nou in domeniu si sa cream conform dorintelor clientilor, pentru a nu lasa sa se piarda o meserie frumoasa.
-
Firma de constructii din Bucuresti angajeaza muncitori cu sau fara calificare plata la zi . Oferim: - Salariul motivant - Un loc de munca stabil si pe perioada nedeterminata Mai multe detalii la telefon sau pe WhatsApp
-
Cerințe: - Studii minim 8 clase; - Experiența în industria alimentară constituie avantaj; - Atenție și dexteritate; - Disponibilitate pentru lucrul în 3 schimburi. Responsabilități: - Ambalează manual produsele; Introduce numărul specificat de pachete în cutii; - Sortează pe tip de produs; - Verifică tactil și vizual calitatea produsului, a ambalajului și înlătură rebuturile, produsele necorespunzatoare; - Răspunde de calitatea ambalării produsului; - Răspunde de depozitarea corectă pe paleți; - Semnalează șefului de sectie problemele de aprovizionare și de funcționare a mașinilor de ambalat; - Cunoaște documentația aplicabilă postului și desfășurarea activităților proprii, respectând toate cerințele, inclusiv cele de protecție a mediului, de igienă, securitate și sănătate în muncă, situații de urgență. Ce oferim: - venit NET începând cu 3.700 RON*, care se compune din: - salariu net lunar începând cu 2.511 RON (3.600 RON brut) - bonus lunar pentru prezență de 300 RON net pentru 20 de zile lucrate - 15 RON net pentru fiecare zi lucrată, din momentul îndeplinirii normei de lucru; - tichete de masă 800 RON lună pentru 20 de zile lucrate (40 RON zi lucrată); - primă de Crăciun 300 RON net (tichete cadou); - primă de Paște 300 RON net (tichete cadou); - primă de vacanță 477 RON net (685 RON brut); La care se adaugă: - plata orelor suplimentare, a orelor de noapte și de weekend, atunci când este cazul; - abonament la clinică privată pentru servicii medicale; - zile de concediu suplimentare, în funcție de vechime (până la 24 de zile pe an); - zile libere plătite pentru evenimente deosebite în familie; - ajutor pentru evenimente (naștere copil, deces salariat); - primă de pensionare; - primă de recomandare dacă recomanzi pe cineva pentru angajare; - produse dulci în fiecare lună, dar și de Paște și de Crăciun. *Calculul sumei nete are în vedere contribuția la asigurări sociale de 20.25%. CV-ul poate fi trimis la adresa de email sau poate fi depus la Recepție.
-
Cerințe: - Studii medii: liceu sau școala profesională; - Experiența în procesul de productie în industria alimentară; - Capacitate de comunicare; - Atenție distributivă. Responsabilități: - Asigură realizarea produselor, conform rețetelor stabilite și standardelor de linie, prin operarea pe echipamente de proces, cu responsabilități în atingerea obiectivelor de calitate, siguranță și protecția mediului; - Respectă procedurile și standardele companiei; - Operează, pregătește, reglează și utilizează echipamentele de producție; - Urmărește respectarea parametrilor de proces; - Respectă standardele de calitate ale produselor. Ce oferim: - venit NET începând cu 3.840 RON*, care se compune din: - salariu net lunar începând cu 2.650 RON (3.800 RON brut) - bonus lunar pentru prezență de 300 RON net pentru 20 de zile lucrate - 15 RON net pentru fiecare zi lucrată, din momentul îndeplinirii normei de lucru; - tichete de masă 800 RON lună (40 RON zi lucrată); - primă de Crăciun 300 RON net (tichete cadou); - primă de Paște 300 RON net (tichete cadou); - primă de vacanță 477 RON net (685 RON brut); La care se adaugă: - plata orelor suplimentare, a orelor de noapte și de weekend, atunci când este cazul; - abonament la clinică privată pentru servicii medicale; - zile de concediu suplimentare, în funcție de vechime (până la 24 de zile pe an); - zile libere plătite pentru evenimente deosebite în familie; - ajutor pentru evenimente (naștere copil, deces salariat); - primă de pensionare; - primă de recomandare dacă recomanzi pe cineva pentru angajare; - produse dulci în fiecare lună, dar și de Paște și de Crăciun. *Calculul sumei nete are în vedere contribuția la asigurări sociale de 20.25%. CV-ul poate fi trimis la adresa de email sau poate fi depus la Recepție.
-
Centru de îngrijire vârstnici în Bucuresti, angajează psihologi, asistente medicale, infirmiere și meșter întreținere. Posibilitate cazare. Tel. .
-
FIRMA AUTORIZATĂ ARR Partener UBER / BOLT Cautam Șoferi / Colaboratori cu Mașina Proprie in Bucuresti Comision 10% Noi va oferim: * Copie Conforma ARR. * Ecuson BOLT + UBER. * Casa de marcat * Suport la Activarea Conturilor pe Toate Platformele. Condiții de Colaborare! * Vârsta Minima 21 Ani și Minim 2 Ani Vechime Permis de Conducere. * Atestat Transport Alternativ. * Cazier Judiciar. * Cazier Auto. * Carte Identitate. Bonus 100 RON Pentru Orice Șofer Recomadat Flotei Noastre!! HAI IIN ECHPA NOASTRĂ !!
-
Salonul de infrumusetare Mazi's Cuts situat pe strada Mihail Sebastian, nr 5, cauta colegi cu experienta pentru postul de frizer,coafeza,cosmeticiana,manichiurista.Pretul este de 700 lei pentru inchiriere post de lucru(utilitati incluse).
-
Angajam operator GPL, Lucrator Comercial , Sef tura,Lucrator Bucatarie
-
-
Cautam colegi cu experienta in prelucrarea comenzilor online. Descrierea jobului: - preluarea comenzilor online din siteurile proprii si din marketplaceuri (eMAG, CEL) - preluarea comenzilor din platforma e-licitatie.ro (SEAP) - postare oferte SEAP, actualizare preturi produse - ofertare produse pentru cererile SEAP - ambalare colete cu comenzile primite