Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Sector 5 Companii-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam stilisti unghii false & Manichiură, Pedichiură Activitate de stilisti unghii false & manichiura-pedichiura in Bucuresti pentru zonele: Vitan, Diham, Rahova și Dr.Taberei. Conditii: - Salariu fix garantat: 4.500 RON 1zi cu 1 zi SAU 9.000 RON FULL-TIME - Program de lucru 1 zi cu 1 zi luna sau full-time; - Contract de munca asigurat de firma; - Salon dotat cu echipament performant; - Posibilitatea de a activa suplimentar si in alte locatii; - Orele suplimentare sunt achitate; - Mediu de lucru placut, echipa prietenoasa; - Bonusuri in functie de vanzari; - Acces lunar la cursuri gratuite cu traineri specializati din afara salonului; Cerinte: - Experienta in domeniu de minimum 2 ani; - Experienta in manichiura pedichiura clasica,semi permanenta si gel; - Calificarea in domeniu este obligatorie, diploma de manichiurista. Responsabilitati: Activitate de stilisti unghii false & manichiura-pedichiura in Bucuresti pentru zonele: Vitan, Diham, Rahova și Dr.Taberei.
-
Promovat
Esti dornic de munca si cauti o oferta sigura care sa-ti implineasca nevoile financiare ? Ai dexteritate, simt practic si vrei sa fii apreciat pe masura muncii depuse? Ai experienta in domeniul tehnic si vrei sa te specializezi intr-un domeniu nou si cautat ? INSTALATIILE FOTOVOLTAICE SUNT CELE MAI CAUTATE LA MOMENTUL ACTUAL! APLICĂ ACUM la oferta noastra si poti fi la noul tau loc de munca in mai putin de o saptamana! Cazarea și transportul sunt incluse în oferta de lucru! LOCATIE: Olanda, Zona Hollandscheveld OFERTA: Salariu: 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare (salariu + diurna); Cazare: Gratuita, asigurată de companie - 2 persoane in camera; Transport: Gratuit, dus-întors pana in Olanda, asigurat de companie - de 2 ori an; Cheltuieli acomodare asigurate: 240 de euro - 60 de euro saptamanal in prima luna pe santier (se retin din salariu ulterior); Trimiteti un mesaj cu NUMELE complet si textul MONTATOR prin SMS sau Whatsapp la numarul 0741 717 288 si veti fi contactat in cel mult 48h pentru interviu ! Pentru oferta de lucru completa accesati: https: mhrconsulting.ro locuri-de-munca montator-fotovoltaice-transport-cazare-asigurata DESCRIEREA JOBULUI: Montarea a panourilor solare si pregatirea echipamentului, a materialelor necesare montarii; Utilizarea masinilor si echipamentelor de pe santier in conditii de siguranta; Asumarea responsabilitatii pentru munca proprie Realizarea planului de productie la volumul si calitatea necesara; Respectarea standardelor, procedurilor si instructiunilor de lucru; CERINTE DE BAZA: Minim 8 clase, sau studii tehnice Conditie fizica buna si rezistenta la efort fizic; Capacitate de lucru in echipa si disponibilitate la deplasari in strainatate; Disponibilitate pentru lucrul in aer liber si dexteritate manuala Seriozitate si disciplina ordine la locul de munca; CONSTITUIE AVANTAJ: Disponibiltatea de plecare imediata si inceperea activitatii cu data de 02.08.2023; Experienta de lucru in domeniul tehnic cu instalatii de panouri fotovoltaice ; Experienta anterioara in cadrul unui santier si munca in aer liber; Cunostinte minime de limba engleza germana italiana; SELECTIE CANDIDAT - PROBA ELIMINATORIE Interviu 1: recrutare si selectie MHR CONSULTING - Informare si consiliere cu Intrebari si Raspunsuri despre Oferta de munca; Interviu 2 : Interviu final cu MANAGER HR - Negocierea ofertei se face direct cu managerul de resurse umane doar in cazul în care exista experienta. - Semnarea contractului de munca. DOCUMENTE NECESARE Carte de identitate valabila; Cazier judiciar curat valabil (maxim 6 luni) in format fizic sau online; *Cazierul se poate elibera imediat si online accesand site-ul guvernului ( https: hub.mai.gov.ro serviciu view?id=88 ); TRANSPORT Transport din orice localitate Romania-Olanda (dus-intors) asigurat de minim 2 ori pe an CAZARE: Compania va asigura gratuit si va plăti în avans cazarea, Maxim 2 persoane in camera in apartamente cu 2 camere cu cheltuieli incluse ( utilitati: baie, bucatarie, masina de spalat, internet) Cheltuieli cu mancarea sunt suportate de angajat. PROGRAM DE LUCRU: Timp de lucru: 6 zile pe saptamana L-S - Sambata pana la ora 13:00 Start program: ora 7:00 dimineata; Program zilnic: 9h zi L-V; Pauza de masa: 30 - 45 min zi; PLATA SALARIULUI: Angajarea se face in Romania, munca se presteaza in Olanda; Oferta este formata din salariu (avans si lichidare) + diurna; Avans: se plateste pe data de 1-2 ale lunii urmatoare; Salariul: se plateste pe data de 10 a lunii urmatoare; Diurna: se plateste pe data de 20 ale lunii urmatoare; *In prima luna se plateste o suma de 240 de euro pentru acomodare (60 euro saptamana) BENEFICII: 1) Oferta de la 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare; 2) Contract de munca legal pe perioada nedeterminata; 3) TRANSPORT GRATUIT Romania - Olanda; 4) CAZARE GRATUITA; 5) CHELTUIELI DE ACOMODARE ASIGURATE (240 euro) 6) Scolarizare la locul de munca si utilizarea unor echipamente de lucru moderne; 7) Suport din partea MHR Consulting Romania in legatura cu conditiile de munca, cazare si transport in prima luna dupa semnarea contractului de munca; DE REȚINUT: Acest loc de munca presupune desfasurarea activitatii in aer liber, pe langa conditiile favorabile pot fi conditiile climatice dificile precum ploaie, vant sau zapada in timpul iernii. Daca nu considerati ca va puteti acomoda acestor conditii va recomandam sa va indreptati catre alte oferte de lucru. Se ofera echipamentul necesar conditiilor de lucru; cizme, pelerina de ploaie, geaca, salopeta, bocanci etc. In cazul care nu este respectata perioada de detasare (primele 3 luni de contract) angajatul va suporta cheltuielile de transport. Seviciile puse la dispozitiie de MHR Consulting sunt 100% gratuite. Cu respect, Echipa MHR Consulting Romania
-
Promovat
Specificații SC BAROCCA FASHION SRL angajeaza personal la calcat (interfazic si produs finit) in Calea Rahovei 266-268 , corp 5 , camera 6 A , in incinta Electromsgnetica Business Park Relatii la telefon:
-
Promovat
DESCRIERE Compania Noastră Suntem o companie de prestigiu în domeniul instalațiilor electrice, cunoscută pentru calitatea serviciilor noastre și pentru echipa noastră de profesioniști dedicată. Căutăm Un electrician calificat cu experiență, pasionat de meseria sa și gata să se alăture echipei noastre. Candidatul ideal este o persoană responsabilă, cu abilități tehnice solide și o atitudine orientată către rezolvarea problemelor. Responsabilități Instalarea, întreținerea și repararea sistemelor electrice Citirea și interpretarea planurilor și schemelor electrice Respectarea normelor de sănătate și securitate în muncă Colaborarea eficientă cu colegii și clienții Cerințe Certificat de calificare ca electrician Experiență de minim 2 ani în domeniu Cunoștințe solide despre sistemele electrice și standardele de siguranță Capacitatea de a lucra în echipă și de a comunica eficient Permis de conducere categoria B (constituie un avantaj) Oferim Salariu competitiv și beneficii Oportunități de dezvoltare profesională și instruire continuă Mediu de lucru sigur și plăcut Echipă suportivă și profesionistă Aplicați acum! Trimiteți CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa de email sau prin intermediul whatssap la numarul de telefon din anunt.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Promovat
Specificații SC BAROCCA FASHION SRL angajeaza personal la calcat (interfazic si produs finit) in Calea Rahovei 266-268 , corp 5 , camera 6 A , in incinta Electromsgnetica Business Park Relatii la telefon:
-
Promovat
Gelateria Toni Gelato angajeza lucrator comercial in zona Cotroceni - biserica Elefterie. Prezenta placuta, sociabila, experienta similara e un plus. Pachet salarial atractiv;
-
Promovat
DESCRIERE Compania Noastră Suntem o companie de prestigiu în domeniul instalațiilor electrice, cunoscută pentru calitatea serviciilor noastre și pentru echipa noastră de profesioniști dedicată. Căutăm Un electrician calificat cu experiență, pasionat de meseria sa și gata să se alăture echipei noastre. Candidatul ideal este o persoană responsabilă, cu abilități tehnice solide și o atitudine orientată către rezolvarea problemelor. Responsabilități Instalarea, întreținerea și repararea sistemelor electrice Citirea și interpretarea planurilor și schemelor electrice Respectarea normelor de sănătate și securitate în muncă Colaborarea eficientă cu colegii și clienții Cerințe Certificat de calificare ca electrician Experiență de minim 2 ani în domeniu Cunoștințe solide despre sistemele electrice și standardele de siguranță Capacitatea de a lucra în echipă și de a comunica eficient Permis de conducere categoria B (constituie un avantaj) Oferim Salariu competitiv și beneficii Oportunități de dezvoltare profesională și instruire continuă Mediu de lucru sigur și plăcut Echipă suportivă și profesionistă Aplicați acum! Trimiteți CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa de email sau prin intermediul whatssap la numarul de telefon din anunt.
-
ANGAJĂM cu contract de muncă sau contract de colaborare pentru șantierele din București muncitori constructori specializați în finisaje. - zidari, pentru placări fațade cu polistiren. - zidari finisori, pentru glafuri, aplicat masă de șpaclu și tencuială decorativa - colaborăm cu PFA sau SRL, - puncte de lucru: București, Sectoarele 4, 5. Sunați sau mesaj, dacă vreți să faceți parte din echipa noastră.
-
Angajam electricieni si instalatori cu experienta si tineri dornici de a invata o meserie , pentru lucrari de santier. Program full time . E-mail : Tel:
-
Caut montator termopane. Salariu atractiv Ofer masa de pranz,iar orele suplimentare se platesc Experienta in domeniu reprezinta un avantaj
-
Montatori tamplarie din aluminiu, pereti cortina, fatade ventilate. Esti potrivit pentru noi daca: - esti dispus sa lucrezi la inaltime (utilizand schele, nacele, lifturi) - ai capacitatea de a lucra in echipa - esti dispus la deplasari in tara. salariul se negociaza in urma probei de lucru, si va fi pe masura competentelor.
-
Clinica AVE CLINIC angajează asistent medical generalist pentru ambulatoriu de specialitate. Cerințele postului: Aviz de liberă practică Permis auto categoria B Se consideră avantaj cunoașterea programului de raportare a consultațiilor SIUI.
-
Societatea ANASTASIA BEAUTY IMAGE SRL, cu sediul în mun. București, Ale. Parva nr. 2, bl. A20, sc. E, et. 1, ap. 66, Sector 6, având CUI: 26643530 angajează MANICHIURIST, cod COR 514202, condiții cerute: studii medii. Activitatea se desfășoară la sediul secundar al societății din București, Calea 13 Septembrie nr. 87-89, Sector 5. Condiții de muncă: 5 zile săptămână, 8 ore zi. Salariu motivant. Valabilitatea ofertei 30.04.2024. Selecția se va face pe baza curriculum vitae scrisorii de intenție, care se vor transmite pe mail. Alte acte (de ex. recomandări) pot fi luate în considerare.
-
Restaurant linie calda, sos. PANDURI, Bucuresti. Program: luni-vineri 7- 15. Salariu: 4000 lei lunar. Pentru informatii suplimentare, telefonic intre orele 15.30 - 20.00.
-
Angajam femeie de serviciu camerista pentru curatenie apartamente si spatii birouri. Programul flexibil , salariu atractiv cu posibilitate de crestere dupa prima luna. Bulevardul Mihail Kogalniceanu nr 12 , Sector 5, Bucuresti. ( aproape de statia de metrou Izvor)
-
ANGAJAM SECRETARA - BUCURESTI, SECTOR 5 Suntem o firma specializata in furnizarea de insecticide de inalta calitate si oferim servicii de dezinsectie pentru a asigura un mediu sigur si sanatos. Cu sediul nostru situat în Sectorul 5, București, în apropiere de Cora Alexandriei, ne dorim să extindem echipa noastră prin angajarea unui nou coleg pentru departamentul de secretariat. Pozitia Disponibila: Secretar(a) Asistent(a) Administrativ(a) Responsabilitati: Gestionarea corespondentei si a apelurilor telefonice. Programarea intalnirilor si gestionarea agendei. Asigurarea unui mediu de lucru ordonat si eficient. Colaborarea stransa cu colegii din alte departamente. Asigurarea suportului administrativ necesar in activitatile zilnice. Cerințe: Abilitati excelente de comunicare si relationare. Cunostinte solide de operare PC (pachetul Microsoft Office). Capacitatea de a gestiona sarcini multiple si prioritizarea acestora. Atentie la detalii si spirit proactiv. Experienta anterioara in domeniul secretariatului reprezinta un avantaj. Beneficii: Mediu de lucru profesionist si dinamic. Oportunitati de dezvoltare profesionala. Echipa tanara si prietenoasa. Pentru detalii suplimentare te asteptam sa ne contactezi la numarul DAN.
-
Promovat
Civitas angajeaza agenti de securitate in retail Responsabilitati: -Asigurarea securitatii bunurilor si persoanelor din obiectiv -Informarea operativa privind ordinea si securitatea in obiectiv -Observarea din timp a suspectilor si interceptarea acestora -Completarea documentelor specifice serviciului de securitate Cerinte: -studii medii -fara antecedente penale -Caracter sociabil, responsabil, cu foarte bune abilitati de comunicare Prezinta avantaje urmatoarele: *atestat profesional agent de securitate **experienta in asigurarea securitatii spatiilor comerciale ***capacitatea de a depista cu usurinta persoanele suspecte, atentie distributiva Beneficii: -salariu competitiv -echipament de lucru comod si elegant -loc de munca stabil, cu oportunitati de promovare -performanta este recunoscuta si recompensata La CIVITAS, ne bazăm pe oameni bine pregati i, având în comun ambi ia pentru performan ă i pasiunea pentru lucrul bine făcut. Vrei sa te alaturi echipei noastre? Suna chiar acum sau trimite-ne un e-mail!
-
studii finalizate - cunostinte excelente de limba romana si de limba engleza (scris si vorbit); permis conducere categoria B ( reprezinta avantaj) Experienta in relatiile directe cu clientii (callcenter sau si vanzari); -Studii superioare cu diploma d absolvire sau in curs; -Cunostinte d limba engleza, minim nivel mediu; -Cunostinte solide d operare MS Office (Excel, utilizare formule, grafice, etc.); -Abilitati d navigare pe internet, d culegere si centralizare a informatiilor; facturare ( SMARTBILL) pontaje plati interbancare protocol cunostinte operare in Word, Outlook, Excel, Power Point, navigare Internet; experienta in activitati de secretariat constituie un avantaj; spirit de echipa; entuziasm si atitudine pozitiva; capacitatea de a lucra atat individual cat si in echipa. Descrierea jobului Preluarea si transmiterea mesajelor telefonice, a corespondentei, asigurarea protocolului pentru intalnirile managementului companiei; Informarea angajatilor cu privire la eventualele mesaje telefonice preluate; Redactarea de documene conform solicitărilor ; Traduceri a textelor in limba Engleza. Administr az si d zvolt m g zinul onlin , r l ti cu cli ntii, furnizorii si p rt n rii; Complet z si ctu liz z sortim ntul d produse, pr turil , sp cific tiile si c r cteristicil ac stora; Verific p riodic of rt l furnizorilor, ctu lizeaza c t logul d produs si listel g n rale d preturi; Administr za si coordon aza relatia cu partenerii de webdesign, online marketing, hosting, etc. Inregistrarea de documente, xerox copii, stampilarea, scanarea, indosarierea, arhivarea diverselor documente ale companiei, repartizarea documentelor in companie; Redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice; Transmiterea documentelor prin posta, fax, e-mail; preluarea predarea corespondentei. Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei; Gestionarea relatiei cu diversi furnizori de servicii. Alte activități de secretariat dispuse de managementul companiei.
-
Responsabilitati: Masurarea in mod direct a cantitatilor real executate zilnic in cadrul santierului, pe fiecare categorie de lucrari si realizarea proceselor verbale de calitate lucrari; Calcularea consumurilor tehnice zilnice pentru executarea lucrarilor urmarind progresul lucrarilor pe tot parcursul derularii contractului; Analizarea documentelor si datelor de intrare (cereri de oferta, proiect, caiete de sarcini etc); Extragerea listelor de cantitati din planuri in vederea intocmirii ofertelor (realizeazarea antemasuratorilor); Identificarea materialelor sl echipamentelor principale care intra in componenta ofertei, caracteristici tehnice cantitati, etc; Cerinte: Studii superioare (Universitatea Tehnica de Constructii - FCCIA) Cu sau fara experienta in domeniul constructiilor civile şi industriale; Capacltate de lucru atat in echipa, cat si independent; Aptitudini organizatorice, analitice, sinteza si raportare; Foarte bune cunostinte MS Office; Capacitate de a respecta termenele si orientare catre rezultat.
-
Cerințe: Experienta minima 1 an - obligatoriu; Responsabilitate, seriozitate, implicare. Condiții: Program de lucru full-time; Contract de muncă; Concedii conform legislației; Salariu motivant. Responsabilități: Sudura containere din tabla de 1 mm.
-
Angajam URGENT lucrator comercial casier magazin LA DOI PASI in zona Rahova: Cerinte: -CORECTITUDINE este prima conditie -fire sociabila,comunicativa -persoana ordonata in munca si cu aspect ingrijit -disponibiltate imediata -nefumatoare - fara socializare pe retele dociale in timpul programului de lucru -stare de sanatate buna Programul este de doua zile se lucreaza,doua zile libere Oferim: -contract de munca pe perioada nedeterminata -salariul: IN PRIMA LUNA 3000 lei NET -in a doua luna 3200 lei NET -din a treia luna se adauga procent din vanzari. -magazinul este curat,ingrijit si putin populat fiind un magazin de cartier Mai multe detalii la tel si interviu. Tel
-
Asociatia Valentina Romania are o experienta de peste 20 ani in servicii sociale, obiectul de activitate principal fiind prevenirea abandonului scolar si familial. Serviciile noastre sunt adresate familiilor cu venituri foarte reduse care locuiesc in cartierul Ferentari, sectorul 5, Bucuresti. Candidatul ideal Studii liceale de specialitate (liceul pedagogic), postliceale sau universitare de pedagogie sociala si asistenta sociala( studii la o factulate in domeniu, reprezinta un plus); Experienta intr-un centru de zi alfer school; Experienta de lucrul cu preadolescenti si adolescenti ( 11 -17 ani); Foarte buna capacitate de comunicare si relationare; Persoana creativa careia sa ii placa sa lucreze cu copiii. Descrierea jobului Oferă servicii de educaţie non-formală unui număr de 40 de copii, dezvoltând un demers educaţional individualizat zilnic pentru joc, studiu şi ieşiri diverse; Asigură supravegherea pe timpul derulării activităţilor cu copiii; Elaborează programul educaţional pentru fiecare copil în parte, corelat cu Programul Personalizat de intervenţie; Asigură monitorizarea evoluţiei copiilor în vederea atingerii obiectivelor propuse pentru creşterea nivelului lor de integrare socială şi întocmeşte rapoarte de progres; Colaborează îndeaproape cu asistentul social al centrului de zi, responsabil de intervenţie; Organizează şi desfăşoară, în centrul de zi şi în proximitatea acestuia, activităţi de deprinderi de viaţă şi de petrecere a timpului liber; Ajută copiii să-şi efectueze temele, face demersuri pentru o pregătire cât mai bună individuală şi particularizată ritmului şi posibilităţilor fiecărui copil; Insoţeşte copiii la activităţi extraşcolare, în excursii şi tabere; Salariul se negociaza in functie de capacitati si datele CV-ului. Asociatia Valentina sustine 100 de copii si familiile lor prin derularea urmatoarelor proiecte: Prescolarizare: facilitarea accesului la educatia prescolara in cadrul gradinitelor de stat pentru 60 copii cu varste cuprinse intre 3-7 ani, prin suportarea cheltuielilor de hrana si rechizite; After-school: suport educational pentru efectuarea temelor, activitati extracurriculare si de socializare, oferirea rechizitelor si a unei mese calde pentru 40 de copii cu varste cuprinse intre 7-17 ani in cadrul centrului de zi al asociatiei; Asteptam CV-ul dumneavoastra si scrisoarea de motivatie pe adresa:
-
- Introducerea articolelor de deviz in programul specializat pentru ofertare - Solicitarea cererii de oferta de la furnizorii de materiale si echipamente. - Stabilirea furnizorilor de materiale si echipamente pentru intocmirea ofertelor. - Devize oferta dupa antemasuratori existente, deviz general investitie, deviz pe obiect, extrase de deviz: liste de material, manopera, utilaje, transport pentru executie lucrari. - Intocmirea ofertei tehnico-economice si calificare in conformitate cu cerintele documentatiei pentru participarea la licitatii publice. - Studierea documentatiei (caiete de sarcini, fise de date, planuri, memoriu tehnic), si a intregii documentatii pentru licitatii inclusiv eligibilitate. - Stabilirea strategiei pentru intocmirea documentatiei de prezentare a ofertei, tinand cont de cerinte. - Urmarirea proiectelor. - Transmiterea clarificarilor pentru oferta predata. - Solicitarea de clarificari( daca este cazul). - Cunoasterea legislatiei in vigoare. - Intocmirea graficelor de executie . - Intocmirea Propunerelor Tehnice, Planul Calitatii sau alte necesare pentru dosarul de oferta . - Intocmirea documentatiei aferente Cartii Constructiei (in colaborare cu celelalte departamente si colegi din santiere, inclusiv procese verbale de lucrari) Candidatul ideal: -Absolvent Facultatea de Constructii (secția inginerie - constituie avantaj -Experienta peste 2 ani în domeniu; - constituie avantaj -Cunoștințe operare PC, Office, Autocad, program de întocmire devize -Capacitatea de lucru în echipă/ individual; -Abilitatea de a negocia termene și condiții cu al i colaboratori; -Inițiativă; Oferim: -bonusuri -echipamente de lucru -telefon si autoturism de serviciu -salariu bun -seriozitate -mediu de lucru placut
-
Societate comerciala angajeaza electricieni lucrari civile si industriale. Se cere: diploma de calificare in domeniu, experienta minim 1 an, viziune in spatiu pentru adoptarea solutiilor optime. Angajam si ajutor de electrician. Oferim: seriozitate, salariul in functie de experiență si bonusuri de performanta. Lucrari constante. Program L-V 7:30-16:30. Lucrari in Bucuresti.