Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Sector 5 Companii-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Civitas angajeaza agenti de securitate in retail Responsabilitati: -Asigurarea securitatii bunurilor si persoanelor din obiectiv -Informarea operativa privind ordinea si securitatea in obiectiv -Observarea din timp a suspectilor si interceptarea acestora -Completarea documentelor specifice serviciului de securitate Cerinte: -studii medii -fara antecedente penale -Caracter sociabil, responsabil, cu foarte bune abilitati de comunicare Prezinta avantaje urmatoarele: *atestat profesional agent de securitate **experienta in asigurarea securitatii spatiilor comerciale ***capacitatea de a depista cu usurinta persoanele suspecte, atentie distributiva Beneficii: -salariu competitiv -echipament de lucru comod si elegant -loc de munca stabil, cu oportunitati de promovare -performanta este recunoscuta si recompensata La CIVITAS, ne bazăm pe oameni bine pregati i, având în comun ambi ia pentru performan ă i pasiunea pentru lucrul bine făcut. Vrei sa te alaturi echipei noastre? Suna chiar acum sau trimite-ne un e-mail!
-
Promovat
Angajam Barista cu experianta - minim un an - pentru cafenea noua in zona Kogalniceanu - Izvor. Persoana serioasa si responsabila, cu abilitati in prepararea produselor pe baza de cafea. Oferim: salariu 5.000 lei + tips + comision; contract de munca pe perioada nedeterminata, un mediu de lucru placut. Pentru programare la interviu, va rugam sa sunati la numarul . Locatie centrala.
-
Promovat
Gelateria Toni Gelato angajeza lucrator comercial in zona Cotroceni - biserica Elefterie. Prezenta placuta, sociabila, experienta similara e un plus. Pachet salarial atractiv;
-
Promovat
Specificații SC BAROCCA FASHION SRL angajeaza personal la calcat (interfazic si produs finit) in Calea Rahovei 266-268 , corp 5 , camera 6 A , in incinta Electromsgnetica Business Park Relatii la telefon:
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
- Introducerea articolelor de deviz in programul specializat pentru ofertare - Solicitarea cererii de oferta de la furnizorii de materiale si echipamente. - Stabilirea furnizorilor de materiale si echipamente pentru intocmirea ofertelor. - Devize oferta dupa antemasuratori existente, deviz general investitie, deviz pe obiect, extrase de deviz: liste de material, manopera, utilaje, transport pentru executie lucrari. - Intocmirea ofertei tehnico-economice si calificare in conformitate cu cerintele documentatiei pentru participarea la licitatii publice. - Studierea documentatiei (caiete de sarcini, fise de date, planuri, memoriu tehnic), si a intregii documentatii pentru licitatii inclusiv eligibilitate. - Stabilirea strategiei pentru intocmirea documentatiei de prezentare a ofertei, tinand cont de cerinte. - Urmarirea proiectelor. - Transmiterea clarificarilor pentru oferta predata. - Solicitarea de clarificari( daca este cazul). - Cunoasterea legislatiei in vigoare. - Intocmirea graficelor de executie . - Intocmirea Propunerelor Tehnice, Planul Calitatii sau alte necesare pentru dosarul de oferta . - Intocmirea documentatiei aferente Cartii Constructiei (in colaborare cu celelalte departamente si colegi din santiere, inclusiv procese verbale de lucrari) Candidatul ideal: -Absolvent Facultatea de Constructii (secția inginerie - constituie avantaj -Experienta peste 2 ani în domeniu; - constituie avantaj -Cunoștințe operare PC, Office, Autocad, program de întocmire devize -Capacitatea de lucru în echipă/ individual; -Abilitatea de a negocia termene și condiții cu al i colaboratori; -Inițiativă; Oferim: -bonusuri -echipamente de lucru -telefon si autoturism de serviciu -salariu bun -seriozitate -mediu de lucru placut
-
Societate comerciala angajeaza electricieni lucrari civile si industriale. Se cere: diploma de calificare in domeniu, experienta minim 1 an, viziune in spatiu pentru adoptarea solutiilor optime. Angajam si ajutor de electrician. Oferim: seriozitate, salariul in functie de experiență si bonusuri de performanta. Lucrari constante. Program L-V 7:30-16:30. Lucrari in Bucuresti.
-
Descriere CANDIDATUL IDEAL Studii de preferat profil tehnic sau economic Experienta e-commerce si platforma Wordpress, minim 2 ani Cunostinte temeinice de marketing magazin online Cunostinte de limba engleza, minim nivel mediu Cunostinte de operare MS Office (Excel, utilizare formule, grafice, etc.) Cunostinte de baza SEO si SEM, tehnici de promovare Google (AdWords, AdSense) Abilitati de navigare pe internet, de culegere si centralizare a informatiilor Cunostinte de editare foto si comunicare social media (Facebook, Twitter, etc) Exprimare corecta in limba romana, scris si vorbit Capacitate de analiza, organizare si stabilire a prioritatilor Spirit de initiativa si orientare catre rezolvarea problemelor in termenele fixate Flexibilitate, perseverenta si determinare in atingerea target-urilor Domiciliul stabil in Bucuresti DESCRIEREA JOBULUI Promoveaza magazinul in mediul online, lanseaza si monitorizeaza campaniile promotionale online Analiza impactului campaniilor de marketing Actualizeaza si optimizeaza (SEO) continutul magazinului online Administreaza si coordoneaza relatia cu partenerii de webdesign, online marketing, hosting, etc. Administreaza paginile de social media ale firmei (Facebook, Twitter, blog, etc) Preia si editeaza fotografiile si caracteristicile produselor de la furnizori sau prin internet Actualizeaza in permanenta sortimentul de produse al magazinului online Verifica periodic informatiile afisate pe website-ul firmei, reteaua de social media si magazinul online Monitorizeaza competitia online, prezinta rapoarte comparative si de evaluare, propune solutii. Tine legatura cu agentiile de online marketing, negociaza costurile si contractele cu acestea. Traduce descrierile si caracteristicile produselor din catalog Se subordoneaza si raporteaza directorului general. BENEFICII Pachet salarial motivant (salariu fix, comision vanzari si bonusuri de performanta) Oportunitati de dezvoltare profesionala Posibilitati de promovare FIRMA Firma cu capital romanesc, in expansiune, cu activitati de import si distributie aparatura si echipamente HORECA, cauta noi colegi pentru echipa de marketing si vanzari.
-
CANDIDATUL IDEAL Studii de preferat profil tehnic sau economic Experienta e-commerce si platforma Wordpress, minim 2 ani Cunostinte temeinice de marketing magazin online Cunostinte de limba engleza, minim nivel mediu Cunostinte de operare MS Office (Excel, utilizare formule, grafice, etc.) Cunostinte de baza SEO si SEM, tehnici de promovare Google (AdWords, AdSense) Abilitati de navigare pe internet, de culegere si centralizare a informatiilor Cunostinte de editare foto si comunicare social media (Facebook, Twitter, etc) Exprimare corecta in limba romana, scris si vorbit Capacitate de analiza, organizare si stabilire a prioritatilor Spirit de initiativa si orientare catre rezolvarea problemelor in termenele fixate Flexibilitate, perseverenta si determinare in atingerea target-urilor Domiciliul stabil in Bucuresti DESCRIEREA JOBULUI Promoveaza magazinul in mediul online, lanseaza si monitorizeaza campaniile promotionale online Analiza impactului campaniilor de marketing Actualizeaza si optimizeaza (SEO) continutul magazinului online Administreaza si coordoneaza relatia cu partenerii de webdesign, online marketing, hosting, etc. Administreaza paginile de social media ale firmei (Facebook, Twitter, blog, etc) Preia si editeaza fotografiile si caracteristicile produselor de la furnizori sau prin internet Actualizeaza in permanenta sortimentul de produse al magazinului online Verifica periodic informatiile afisate pe website-ul firmei, reteaua de social media si magazinul online Monitorizeaza competitia online, prezinta rapoarte comparative si de evaluare, propune solutii. Tine legatura cu agentiile de online marketing, negociaza costurile si contractele cu acestea. Traduce descrierile si caracteristicile produselor din catalog Se subordoneaza si raporteaza directorului general. BENEFICII Pachet salarial motivant (salariu fix, comision vanzari si bonusuri de performanta) Oportunitati de dezvoltare profesionala Posibilitati de promovare FIRMA Firma cu capital romanesc, in expansiune, cu activitati de import si distributie aparatura si echipamente HORECA, cauta noi colegi pentru echipa de marketing si vanzari.
-
Talentul, dezvoltarea personala si obiectivele ambitioase sunt caracteristicile echipei Tanex. Acestia sunt oamenii pe care ii angajam. Daca sunteti in cautarea unei cariere, Tanex SRL Bucuresti este ceea ce aveti nevoie. Tanex SRL ofera un post de Inginer Tehnolog. Cerintele candidatului: Studii superioare; Experienta, de minim 3 ani, pe o pozitie similara este obligatorie; Din punct de vedere profesional trebuie sa inteleaga o specificatie tehnica de produs; Sa stie sa compuna un BOM; Sa intocmeasca un proces tehnologic pe faze si operatii de productie; Sa cunoasca calcul de productivitate, organizarea si optimizarea proceselor de productie; Sa aiba cunostinte temeinice legate de utilajele specifice industriei; Sa detina cunostinte practice de realizare a unui produs; Cunoasterea limbii engleze la un nivel mediu ( scris, citit). Cunoasterea unei alte limbi straine constituie un avantaj; Cunoasterea pachetului Microsoft Office, Navigare Internet Capacitate de organizare si planificare a activitatilor curente; Sa fie o persoana extrem de responsabila, ordonata, cu abilitati de stabili prioritati si urmarirea obiectivelor, expeditiva, constiincioasa; Fluenta verbala; Personalitate dinamica, comunicativa, organizata, analitica; Loialitate si confidentialitate; Abilitati pentru lucru in echipa. Descrierea postului Intocmire dosar tehnic cu instructiuni de lucru, elaborarea si documentarea metodelor de lucru si instructiunilor tehnologice pentru produse - imbunatatirea metodelor de lucru existente in vederea obtinerii calitatii cerute si a eficientei maxim posibile. Identificarea tehnologiei optime pentru realizarea productiei. Testare materii prime, materiale si accesorii din punct de vedere tehnic (in vederea acoperirii nevoilor produsului finit) si din punct de vedere tehnologic (in vederea acoperirii nevoilor fabricatiei produsului). Participa la asamblarea prototipului-varianta finala. Intocmirea de retetare (bom-uri). Realizeaza asortarea produsului. Explica ori de cate ori este cazul si mai ales inaintea inceperii fabricatiei (productie proprie sau la subcontractori), modul de realizare al produselor din punct de vedere al tehnologiei si modul de utilizare al utilajelor si dispozitivelor; Pachet salarial beneficii: Oportunitatea de a evolua profesional; Salariu negociabil; Tichete de masa; Bonusuri de performanta; Stabilitate. Toti candidatii care corespund cerintelor de mai sus sunt invitati sa aplice pana la data de Curriculum vitae si scrisoarea de intentie se vor trimite la urmatoarea adresa de e-mail: Selectia se face pe baza unei scrisori de intentii si CV, precum si a unei probe practice de lucru constand in realizarea pe calculator a unui proces tehnologic cu indicarea productivitatii sumare, a timpului resursei umane bazei tehnologice (utilaje si dispozitive) necesare executiei unei comenzi.
-
NU ESTE NECESARA CALIFICAREA, TREBUIE DOAR DORINTA DE A INVATA O MESERIE. Candidatul ideal: Conformism, rigoare, exactitate, spirit practic, aptitudini de informare, amabilitate, încredere în sine, serios, sincer, simtul raspunderii, prompt, inovator, sa isi doreasca sa realizeze lucrari de calitate, sa aiba cunostinte sau sa isi doreasca sa acumuleze cunostinte noi in domeniu, atent la detalii, sa lucreze ingrijit, sa poata sa ia cele mai bune decizii in situatii neprevazute. Sa stie sa foloseasca utilajele specifice productiei de mobilier, sa taie la circular, etc. Sa cunoasca materialele PAL, MDF, COMPOZIT si accesoriile BLUM. Descrierea jobului: Premontaj in atelier si montaj la client, atentie la detalii. Titularul postului are rolul de a asambla, a repara şi întreţine construcţii din lemn, MDF, PAL precum şi părţile lor componente, a fabrica şi repara mobilier şi produse similare. Sa stie sa citeasca schite 3D. Utilizează maşini şi echipamente puse la dispoziţie de firmă, maşini de prelucrat lemnul, maşini de perforat, de slefuit, etc. Pregateste piesele (MDF, MDF furniruit, lemn masiv) pentru a putea fi vopsite. PERMISUL DE CONDUCERE CATEGORIA B ESTE UN AVANTAJ. Descrierea companiei: Suntem o echipa tanara si ne dorim sa facem lucruri de calitate, vrem sa invatam tot ce este nou in domeniu si sa cream conform dorintelor clientilor, pentru a nu lasa sa se piarda o meserie frumoasa.
-
Închiriez camera/post lucru în salon pentru cosmetica in regim PFA 1500 lei/luna cu utilitati incluse. Zona Cotroceni
-
Partenerul nostru de încredere caută șoferi cu experiență pentru a se alătura echipei lor din Moerdijk, Olanda! În acest rol, veți transporta containere între diferite locații pe terenul propriu al Clientului . Atribuțiile dvs. vor include următoarele: Acostarea și decuplarea cu atenție a remorcilor; Efectuarea unei administrări corespunzătoare legată de transportul containerelor; Verificarea stării tehnice a vehiculului; Alte sarcini conexe. Salarizare și beneficii: Salarizare începând cu 460 EUR săptămână (NET) Toate garanțiile sociale; Garantat 40 de ore săptămână, cu posibilitatea de a face ore suplimentare Sâmbăta; Cazare într-un dormitor individual în case comune bine echipate; Mașina de serviciu și echipamentul de muncă sunt oferite gratuit; Mediu prietenos Cursuri de formare profesională Indemnizație de călătorie (în cazul mașinii proprii): 0,23EUR km după 10 km între locul de cazare și locul de muncă. Card de combustibil în cazul în care conduceți o mașină de serviciu Spor pentru zilele de Sâmbătă: 150%
-
SC VIOSIL INSTALCONSTRUCT SRL cu sediul in str.Cozieni,nr.33,sector 5 angajeaza muncitori calificati cu experienta, calificare zidar-zugrav, sudor, instalator Candidatul ideal -experienta in domeniu constituie avantaj - permis conducere categoria B( constituie avantaj ) - seriozitate si implicare - abilitati de comunicare Oferim: -bonuri de masa -echipamente de lucru -seriozitate -mediu de lucru placut -un loc de munca stabil si pe perioada nedeterminata -salariu motivant: 3000 lei Mai multe detalii la telefon
-
Echipe Construcții - Plata la Metru Pătrat Suntem în căutarea de echipe experimentate în construcții pentru proiecte captivante. Cerem experiență în domeniu, cunoștințe solide și abilități tehnice. Responsabilitățile includ executarea precisă a lucrărilor și respectarea termenelor. Oferim plată competitivă la metru pătrat, oportunități variate și mediu de lucru colaborativ.
-
Zona sos. Panduri, sect. 5, Bucuresti. Program luni-vineri 10.30-18.30 Persoana indemanatica, saritoare, amabila. Salariu 3500 lei luna. Telefonati intre orele 15.30 - 20.
-
Firma de vanzari tamplarie PVC si accesorii angajeaza fata pentru birou, preluare comenzi. Programul de lucru este de luni pana vineri, orele 08:00-17:00. Locatia Str. Zetari, sector 5. Salariul este de 3000 de lei cu posibilitatea de avansare. Pentru mai multe detalii contactati nr de telefon
-
Titularul postului are rolul de a asigura aplicarea corectă a procedurilor optometrice , de vânzare a ramelor, lentilelor oftalmice, lentilelor de contact, ochelarilor ş.a.. Activităţi principale: Efectuarea de consultaţii optometrice evaluarea acuitatii vizuale si examinarea diferitelor probleme oculare ; Întocmirea reţetelor de ochelari şi lentile de contact si trimiterea acestora către laboratoarele de specialitate; Promovarea ofertelor de rame, lentile de contact şi lentilelor oftalmice , a ochelarilor de soare si vanzarea acestora; Adaptarea lentilelor de contact; Informarea clienţilor despre modul de păstrare şi utilizare a ochelarilor şi lentilelor de contact; Identificarea nevoilor clienţilor şi formularea de recomandări competente. Sarcini şi îndatoriri specifice: Participarea la întocmirea propunerilor de comandă pentru aprovizionarea magazinului; Participa la planificarea, organizarea, controlul si evaluarea activitatii magazinului ; Transmite către Directorul general raportările (săptămânale, lunare) privind vânzările, furnizorii noi etc. Responsabilităţi ale postului: Este responsabil pentru verificarea produselor aflate în stoc şi pentru efectuarea inventarului periodic. Răspunde pentru calitatea serviciilor oferite beneficiarilor Beneficii -salariu motivant -bonusuri -bonuri de masa
-
Cerințe: - Studii minim 8 clase; - Experiența în industria alimentară constituie avantaj; - Atenție și dexteritate; - Disponibilitate pentru lucrul în 3 schimburi. Responsabilități: - Ambalează manual produsele; Introduce numărul specificat de pachete în cutii; - Sortează pe tip de produs; - Verifică tactil și vizual calitatea produsului, a ambalajului și înlătură rebuturile, produsele necorespunzatoare; - Răspunde de calitatea ambalării produsului; - Răspunde de depozitarea corectă pe paleți; - Semnalează șefului de sectie problemele de aprovizionare și de funcționare a mașinilor de ambalat; - Cunoaște documentația aplicabilă postului și desfășurarea activităților proprii, respectând toate cerințele, inclusiv cele de protecție a mediului, de igienă, securitate și sănătate în muncă, situații de urgență. Ce oferim: - venit NET începând cu 3.700 RON*, care se compune din: - salariu net lunar începând cu 2.511 RON (3.600 RON brut) - bonus lunar pentru prezență de 300 RON net pentru 20 de zile lucrate - 15 RON net pentru fiecare zi lucrată, din momentul îndeplinirii normei de lucru; - tichete de masă 800 RON lună pentru 20 de zile lucrate (40 RON zi lucrată); - primă de Crăciun 300 RON net (tichete cadou); - primă de Paște 300 RON net (tichete cadou); - primă de vacanță 477 RON net (685 RON brut); La care se adaugă: - plata orelor suplimentare, a orelor de noapte și de weekend, atunci când este cazul; - abonament la clinică privată pentru servicii medicale; - zile de concediu suplimentare, în funcție de vechime (până la 24 de zile pe an); - zile libere plătite pentru evenimente deosebite în familie; - ajutor pentru evenimente (naștere copil, deces salariat); - primă de pensionare; - primă de recomandare dacă recomanzi pe cineva pentru angajare; - produse dulci în fiecare lună, dar și de Paște și de Crăciun. *Calculul sumei nete are în vedere contribuția la asigurări sociale de 20.25%. CV-ul poate fi trimis la adresa de email sau poate fi depus la Recepție.
-
Cerințe: - Studii medii: liceu sau școala profesională; - Experiența în procesul de productie în industria alimentară; - Capacitate de comunicare; - Atenție distributivă. Responsabilități: - Asigură realizarea produselor, conform rețetelor stabilite și standardelor de linie, prin operarea pe echipamente de proces, cu responsabilități în atingerea obiectivelor de calitate, siguranță și protecția mediului; - Respectă procedurile și standardele companiei; - Operează, pregătește, reglează și utilizează echipamentele de producție; - Urmărește respectarea parametrilor de proces; - Respectă standardele de calitate ale produselor. Ce oferim: - venit NET începând cu 3.840 RON*, care se compune din: - salariu net lunar începând cu 2.650 RON (3.800 RON brut) - bonus lunar pentru prezență de 300 RON net pentru 20 de zile lucrate - 15 RON net pentru fiecare zi lucrată, din momentul îndeplinirii normei de lucru; - tichete de masă 800 RON lună (40 RON zi lucrată); - primă de Crăciun 300 RON net (tichete cadou); - primă de Paște 300 RON net (tichete cadou); - primă de vacanță 477 RON net (685 RON brut); La care se adaugă: - plata orelor suplimentare, a orelor de noapte și de weekend, atunci când este cazul; - abonament la clinică privată pentru servicii medicale; - zile de concediu suplimentare, în funcție de vechime (până la 24 de zile pe an); - zile libere plătite pentru evenimente deosebite în familie; - ajutor pentru evenimente (naștere copil, deces salariat); - primă de pensionare; - primă de recomandare dacă recomanzi pe cineva pentru angajare; - produse dulci în fiecare lună, dar și de Paște și de Crăciun. *Calculul sumei nete are în vedere contribuția la asigurări sociale de 20.25%. CV-ul poate fi trimis la adresa de email sau poate fi depus la Recepție.
-
-
Angajam manager parc dezmembrari . Fisa postului: -identificare piese auto -inventar magazie -publicat anunturi piese -vanzare Nu este neaparat nevoie de experienta. Salariul in functie de experienta ,plus bonus din vanzari.
-
Angajam mecanic sau ucenic mecanic cu dorinta de a invata. Salariu este intre 2500 si 4000 lei si se stabileste dupa cunostintele in domeniu si viteza de lucru
-
Romfilatelia, societatea specializată în editarea şi comercializarea mărcilor poştale româneşti angajează personal pentru funcţia şofer autoturisme şi camionete Cerinţe: - studii medii - permis de conducere categoria B - atitudine pozitivă şi spirit de echipă - capacitatea de lucru în condiţii de stres şi disponibilitate pentru program prelungit - confidenţialitate Aşteptăm CV-urile dumneavoastră şi scrisoarea de intenţie pe adresa de e-mail office@romfilatelia .ro sau pe fax:
-
Angajâm barman ajutor barman pentru o locație nouă, mică și elegantă, aflată în Sectorul 5, intersecția Calea 13 Septembrie - Drumul Sării - Bd. Ghencea - Strada Antiaeriană. Program: Marți-Duminică 15:00-23:00