Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Sector 6 Companii Disponibil din: 2021-07-14-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam pentru postul de operator date-contabilitate primara, personal cu sau fara experienta, in b-dul Iuliu Maniu, nr.7, corp B, et.2 (incinta Apaca) Relatii la telefon:
-
Promovat
Angajam Agenti de Securitate zona Militari Candidatul ideal: Fara antecedente penale; Studii medii; Atitudine civilizata si responsabila; Capacitate de comunicare; Aspect fizic ingrijit; VA OFERIM: Salariu atractiv; Punctualitatea platii salariilor; Calificare la locul de munca; Program de lucru in ture; Pentru programarea unui interviu ,va rugam sa ne contactati la nr de telefon: 0746049990
-
Promovat
Pentru intarirea echipei noastre de service cautam : CONSILIER CAROSERIE - DAUNE -RECEPTIONER CLIENTI SERVICE. Sarcini : preluare clienti, deschidere fisa de lucru, identificare si comandare piese auto de la furnizori, participare la intocmirea dosarelor de dauna. Ne gandim la cineva care nu doar sa aiba pregatire tehnica de specialitate ci sa doreasca permanent sa raspunda pozitiv dorintelor clientilor nostri. Entuziasmul permanent, dorinta de a invata, corectitudinea, dorinta de a ajuta si spiritul de echipa, sunt ceea ce dorim de la persoana care se alatura echipei noastre. Firma noastra ofera conditii bune de lucru, oportunitati de dezvoltare personala si stabilitate intr-un colectiv tanar . Daca este interesat pentru dumneavoastra si aveti : 1. diploma de bacalaureat; 2. experienta in relationarea cu clienti; 3. cunostinte tehnice in domeniul auto, va rugam sa trimiteti CV ul ( office (at) autoserv.ro ). Punctul de lucru este in Bucuresti, sectorul 6, b.dul Timisoara, nr. 76A. Condiții: Pricepere, seriozitate, disponibilitate, cunostinte AUDATEX, experienta minima in domeniu. Salariul poate creste, in functie de realizari si de volumul de lucru realizat. Program de lucru 08:00-17:00. Daca este cazul, o sambata da si una nu. Sambata : 08:00-13:00. Relatii suplimentare la punctul de lucru. Contact pentru un scurt interviu : .
-
Promovat
Atelier de confectii textile dama, angajeaza personal pentru sala de croit, in b-dul Iuliu Maniu, nr.7, corp B (incinta Apaca), sector 6 program L-V 7.30-16.00 Relatii la telefon: Se acorda tichete de masa
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Promovat
Angajam gestionar Cerințe: -cunostiinte si experienta operare calculator (Excel, Outlook) - bune abilitati de comunicare si organizare -vedere buna -experienta in lucrul cu personal in subordine, spirit leadership -persoana ordonata, onesta, muncitoare -cunostiinte limba Engleza (comunicare) -abilitati de comunicare si coordonare personal -persoana implicata, fara reticenta in a se implica si ajuta compania -operare calculator, Excell, outlook - experinta in domeniu -persoana implicata, fara reticenta in a se implica si ajuta compania - minim 10 clase - apt munca fizica -permis de conducere categoria B reprezinta un atu -permis stivuitorist reprezinta un atu -experienta sau calificare prelucrator aschiere (strungar, frezor, rectificator), sculer matriter, maestru reprezinta un atu -cunostiinte desen tehnic, mecanica, echipamente de masura si control, prelucrari mecanic reprezinta un atu Condiții: -lucru in doua schimburi -bonuri de masa -prime sarbatori -posibilitatea de a lucra in weekend, platit dublu -loc de munca stabil Responsabilități: -verifica intrarile si iesirile de marfa si le proceseaza in baza de date si pe terminalul mobil -aseaza marfa receptionata in depozit folosind echipamente de manipulare marfa -intocmeste avize de iesire marfa -realizeaza inventare periodice -pregateste marfa necesara activitatii zilnice de productie -coordoneaza activitatea personalului din subordine -intocmeste rapoarte de activitate personal din subordine -coordoneaza activitatea pe schimbul alocat -instruieste personalul din subordine, verifica activitatea acestuia si realizarea planificarii primite de la client -se asigura de respectarea calitatii activitatii si a normelor de lucru -realizeaza pontajul si evaluarea productivitatii personalului -verifica fluxul de lucru
-
- Ai spune despre tine ca esti o persoana amabila, atenta la detalii si ca iti plac lucrurile rafinate? - Iti doresti sa lucrezi intr-un domeniu estetic, in care sa poti oferi consiliere de stil, bazata pe preferintele clientilor? - Iti doresti sa-ti dezvolti abilitatile in vanzari si sa faci parte dintr-o echipa orientata catre rezultate? Daca ai raspuns cu DA, si ai: -Atitudine pozitiva și spirit de initiativa; -Capacitate de analiza si spirit de observatie; -Excelente abilitati de organizare și de creare a unei experiente placute de cumparare; -Un mod de lucru bazat pe punctualitate si promptitudine; -Orientare catre identificarea de solutii; -Experienta in utilizarea calculatorului; Vino in echipa noastra si vei beneficia de: -Contract de munca full-time, pe perioada nedeterminata; -Salariu competitiv, bonus de performanta si bonusuri suplimentare ocazionale; -Tichete de masa cu valoarea nominala de 30 lei; -Program de lucru flexibil, in ture (Programul de lucru este repartizat in ture, specific activitatilor desfasurate in spatiile comerciale tip mall); -Training-uri specializate care te vor ajuta sa te dezvolti profesional si personal; -Vouchere (tichete) de vacanta; -Bonusuri acordate in diferite ocazii (8 Martie, Paste, Craciun); -Cadou pentru ziua ta de nastere & reduceri de angajat la achizitionarea produselor Sabrini ; -Recompensare a vechimii in companie. Care vor fi responsabilitatile tale in calitate de Consultant vanzari - bijuterii? -vei consilia clientii in alegerea optima a produselor; -vei promova si prezenta produsele din portofoliul companiei; -vei efectua operatiuni de incasare si inregistrari in sistemul de management al vanzarilor; -vei efectua diverse operațiuni specifice activitatii de retail; -vei asigura nivelul optim de stoc in vitrine si vei verifica cu atentie integritatea produselor; -vei transmite feeback-ul primit de la clienti catre persoanele interesate din departamentele de suport. Te-am convins sa te alaturi echipei Sabrini? Trimite-ne CV-ul tau!
-
Firma spaniola de transport international cu o flota de 200 camioane (remorci cu prelata) angajeaza soferi profesionisti (C+E) incepatori /cu experienta pentru lucru in echipaj. Va putem oferi contract de munca pe Spania, salarii 2000-2400 euro net, in functie de experienta. Perioada de lucru poate fi negociata in functie de necesitatile soferilor si ale firmei. Asiguram transportul pana la locul de munca din localitatea de domiciliu a fiecarui sofer. Soferilor incepatori li se ofera perioada de initiere platita in echipaj. Soferii cu experienta care doresc sa initieze un incepator primesc bonus 100 euro lunar. Perioadele de vara sau sarbatorile de iarna sunt platite suplimentar cu un bonus stabilit de firma. Tarile pe care le tranzitam sunt: Spania, Franta, Germania, Olanda si Belgia. Nu se circula in Elvetia, UK sau tarile de nord. Nu este necesara cunosterea unei limbi de circulatie internationala, dispeceratul, soferii si reprezentantii firmei fiind vorbitori de limba romana. Documentele necesare angajarii sunt: act de identitate, permis de conducere (C+E), atestat marfa si cartela tahograf. Nu este nevoie de aviz psihologic si medical, pasaport, cazier si nici de certificat verde. Pentru detalii suplimentare va rog sa ne contactati la telefon.
-
Angajam agent de curatenie in locatie fixa, in zona eroilor, se lucreaza in ture. Angajam agent curatenie in locatii fixe program de zi fara sambata si duminica zona Baneasa Angajam agent curatenie echipa mobila Angajam sofer echipa mobila de curatenie Salariu motivant !
-
Firma MG Creative Atelier SRL angajeaza lucrator productie publicitara cu contract full time. Domeniul de activitate este constructie standuri expozitionale, productie litere volumetrice, casete luminoase , totemuri etc.
-
Promovat
Angajam fulltime personal pentru prelucrare marmura si ceramica. Experienta reprezinta un avatantaj dar nu este obligatorie. Oferim salariu atractiv si posibilitatea calificarii la locul de munca. Pentru informatii va rugam sa ne contactati la ferim un loc de munca intr-o companie lider de piata in domeniul pietrei naturale care pretuieste dezvoltarea competentelor, recunoastere si aprecierea performantelor Sarcini care vor fi indeplinite: -prelucrare marmură - slefuit canturi si bizotare muchii -rasinare si lustruire pardoseala -ansamblare jolly ( la 45 de grade) pentru blaturi -manipulare marfa în sectie -premontaj medalioane de marmura -training asigurat -echipament de lucru asigurat -salariu functie de experienta 4400-7000lei -program de lucru L-V 7.30-17.00 -punct de lucru Sema Parc Splaiul Independentei 319, sect 6 Bucuresti -pentru interviu sunati la
-
Promovat
Cerințe: Cunostiinte si experienta operare calculator (Excel, Outlook) Cunostiinte desen tehnic, mecanica, echipamente de masura si control, prelucrari mecanice Bune abilitati de comunicare si de organizare Vedere buna Experienta in lucrul cu personal in subordine, spirit leadership Persoana ordonata, onesta, muncitoare Cunostiinte limba Engleza (comunicare) Experienta sau calificare prelucrator aschiere (strungar, frezor, rectificator), sculer matriter, maestru reprezinta un atu Permis stivuitorist reprezinta un atu Va rugam sa ne contactati la Condiții: Lucru in doua schimburi Bonuri de masa Prime sarbatori Posibilitatea de a lucra in weekend, platit dublu Responsabilități: Coordoneaza activitatea de productie pe schimbul alocat Instruieste personalul din subordine, verifica activitatea acestuia si realizarea planificarii primite de la client Se asigura de respectarea calitatii activitatii si a normelor de lucru Realizeaza pontajul si evaluarea productivitatii personalului Verifica fluxul de lucru
-
SC MOBILA MAX angajeaza reprezentant vanzari mobila. Punct de lucru: Danielli Design, Bld. Ghencea, Nr. 154, Bucuresti, sector 6 Candidatul Ideal Pentru a face parte din echipa noastră de vânzări, ne dorim de la tine următoarele abilități: Experiență în vânzări Foarte bune abilități de comunicare, negociere și interacțiune cu clienții Orientare către identificarea nevoilor clienților Fire flexibilă, sociabilă, prietenoasă Utilizarea PC-ului - nivel mediu Descrierea jobului Principalele responsabilități: Prezentarea produselor și informarea corectă și completă a clienților în ceea ce privește materialele, accesoriile și sistemele folosite Consilierea clienților într-un mod profesionist cu privire la cele mai bune soluții pentru nevoile lor Întocmirea documentelor necesare finalizării vânzării și livrării produselor Transmirea de informații corecte celorlalte departamente din firmă Respectarea procedurilor interne și o comunicare internă bună Mărirea și dezvoltarea portofoliului de clienți Beneficii: Loc de muncă stabil Mediu de lucru plăcut Salariu fix și comision din vânzări Telefon de serviciu Training și suport în primele luni de angajare
-
Reprezentanta service camioane si remorci Bucuresti, autorizata RAR, angajeaza Receptionist / Receptioner service auto / front desk. Beneficii: - venituri atractive; - conditii foarte bune de lucru; - loc de munca stabil; - oportunitati de dezvoltare profesionala si avansare in cadrul firmei; - colectiv tanar, dinamic; - locatie aflata la doar 200 metri de statia de metrou Preciziei - Militari. Asteptam CV-ul prin mesaj in platforma sau la adresa de e-mail
-
Compania Eurodealer Parts - Service Camioane si Remorci Bucuresti - partener WABCO, autorizata RAR - caută mecanic auto camioane (preferabil cu experienta) entru a se alătura echipei noastre. Candidatul ideal va fi responsabil pentru diagnosticarea și repararea vehiculelor noastre comerciale, inclusiv camioane și autobuze. Acesta va fi responsabil pentru efectuarea inspecțiilor de rutină, a reparațiilor și a întreținerii vehiculelor noastre pentru a ne asigura că acestea sunt în stare bună de funcționare. Cerințe: Experiență anterioară în domeniul mecanicii auto Cunoștințe solide de mecanică auto Capacitatea de a diagnostica și repara problemele vehiculelor comerciale Abilitatea de a lucra într-un mediu rapid și dinamic Atenție la detalii și abilitatea de a efectua inspecții riguroase Abilitatea de a lucra independent și în echipă Responsabilități: Diagnosticarea și repararea vehiculelor noastre comerciale, inclusiv camioane și autobuze Efectuarea inspecțiilor de rutină și a întreținerii vehiculelor noastre Identificarea și repararea problemelor mecanice și electrice ale vehiculelor noastre Lucrul cu echipa noastră pentru a asigura că vehiculele noastre sunt întotdeauna în stare bună de funcționare Comunicarea cu clienții noștri pentru a le oferi informații despre starea vehiculelor lor și pentru a le oferi soluții de reparare Urmărirea și respectarea standardelor de siguranță și de mediu Beneficii: venituri atractive; conditii foarte bune de lucru; locatie aflata la doar 200 metri de statia de metrou Preciziei - Militari. scule speciale de lucru si echipamente, softuri specializate. Puteti aplica aici cu un CV sau la adresa pe whatsapp la 749 1 0 2 6 0 8
-
Angajam lacatus mecanic, rectificator, prelucrator aschiere, ajustori, slefuitori: -cunostiinte desen tehnic -acuitate vizuala buna - stie sa realizeze masuratori cu micrometru, subler -ajustare piese metalice Acceptam si din imprejurimi Bucuresti. Daca sunteti interesati va rugam sa lasati CV si date de contact la
-
Companie cu experienta si stabilitate angajam sef de echipa in Bucuresti Sector 6. Cunostiinte operare calculator, excell, tehnice (mecanica, prelucrari prin aschiere), spirit de leadership si organizatoric, limba engleza. Permis categoria B si de stivuitorist reprezinta un atu. Va rugam trimiteti cv sau o scurta prezentare si date de contact.
-
Angajam gestionar depozit: - verifica intrarile si iesirile de marfa si le proceseaza in baza de date si pe terminalul mobil -aseaza marfa receptionata in depozit folosind echipamente de manipulare marfa -intocmeste avize de iesire marfa -realizeaza inventare periodice -pregateste marfa necesara activitatii zilnice de productie -coordoneaza activitatea personalului din subordine Cerinte: -abilitati de comunicare si coordonare personal -persoana implicata, fara reticenta in a se implica si ajuta compania -operare calculator, Excell, outlook - experinta in domeniu - minim 10 clase - apt munca fizica -permis de conducere categoria B -permis stivuitorist -cunostiinte minime limba engleza Trimiteti CV cu datele de contact
-
Cerințe: Cunoștințe de ambalare si impachetare colete Capacitatea de a lucra într-un mediu rapid și dinamic; Experiență diversă de lucru în depozit (ambalare, manipulare, coletărie, aranjare marfă la raft); Colete usoare, in media 8-10kg per colet. Abilități bune de comunicare și de lucru în echipă; Responsabilități: Pregătirea coletelor zilnice, conform comenzilor procesate Pregătirea comenzilor și asigurarea livrării acestora la timp; Comunicarea cu colegii și supervizorii pentru a asigura o eficiență maximă în depozit; Beneficii: Salariu competitiv și beneficii suplimentare; Venitul lunar intre 3000 si 3500 lei net; Dacă sunteți o persoană motivată, cu experiență în depozitare și doriți să faceți parte dintr-o echipă dinamică și plină de energie, vă rugăm să aplicați pentru acest post. Așteptăm cu nerăbdare să vă cunoaștem! Locatie: Sector 6, Bulevardul Timisoara numarul 80, incinta Radox, firma Power Led. Program de lucru de Luni-vineri de la noua la optsprezece, 1 ora pauza. Pentru detalii sunati la numarul din anunt. Domeniul de activitate este cel al comercializarii corpurilor de iluminat.
-
Jobul este cu prezenta fizica la birou. Candidatul Ideal Să îți placă să vorbești și să comunici cu lejeritate cu ceilalți; Să ai cunoștințe de Microsoft Office (Word, Outlook) și de navigare online; Responsabilitatea ta principală va fi să gestionezi apelurile de intrare și ieșire, să răspunzi la întrebările clienților și să furnizezi informații precise menținând în același timp o atitudine profesională și amabilă. Să fii orientat către client, să fii sensibil la nevoile sale și atent la detalii; Să ai abilitatea de a negocia și de a convinge; Abilitatea de a rămâne calm în situații tensionate și de a gestiona situații dificile. Dacă, în plus față de cele de mai sus, mai ai și experiență în vânzări (un avantaj, dar nu un criteriu obligatoriu), ești candidatul ideal și te așteptăm să ne cunoaștem. Descrierea jobului Să comunici la telefon, însă nu oricum, ci cu scopul de a rezolva o problema, sau de a oferi alternative la produs Să propui oferte adaptate pe nevoile clienților, pentru a le oferi acestora exact lucrurile de care au nevoie; Să oferi informații relevante, corecte si concrete, despre produsele promovate; Să gestionezi și să rezolvi solicitările primite de la clienți; Ce îți oferim: Training specializat; Program de lucru fix de la 09-18; Salariu fix Descrierea companiei POWERLEDS, magazinul tau online cu cea mai variata gama de produse bazate pe tehnologia cu LED Locatie: Sector 6, Bulevardul Timisoara numarul 80, incinta Radox
-
vom deschide un azil de batrani in locatie noua in jud PRAHOVA unde e aer curat si placut ochiului ,zona linistita,bai termale, posibilitatea de plimbari fie zone impadurite fie pe malul unui rau cum e Doftana,barajul PALTINUL ,CRUCEA DOMNITORULUI,puscaria Doftana,manastirea BREBU ,etc,intr o locatie construita 2023 dupa cerintele si normele actuale ,camere de 1 persoana ori 2 persoane si 3 persoane in functie de cerinte si posibilitatile omului, fiecare camera e dotata in functie de cerinte si dispune de baie,meniul se face conform unei norme de hrana stabilita de nutritionist in functie de nevoile si cerintele organismului.
-
curatam scari de bloc;maturat scarile[trepte] de sus si pana la aleea din fata bloculuim spalam scarile[treptele] de sus si pana la parter inclusiv, interetinut parterul si accensor zilnic maturat si spalat ghenele pe etaje pregatirea gunoiului menajer pentru predare si predat catre firma de salubrizare intretinut geamurile-oglinzi-mana curenta,aviziere -cutiile postale asiguram substante necesare
-
Societate de paza angajeaza in conditii avantajoase agenti de securitate pentru obiective in Bucuresti. Detalii la sau
-
Firma de constructii, angajeaza muncitor termopanist, un avantaj permis cat. B. Se poate asigura cazare.
-
Angajam soferi pentru Uber, Bolt sau BlackCab, cu masina proprie sau inchiriata din flota noastra. De ce ai nevoie pentru a incepe colaborarea? - Varsta minima 21 ani - Atestat Transport in regim de închiriere - Permis de conducere obtinut de minim 2 ani - Autoturism cu maxim o vechime de 15 ani (maxim an de fabricatie 2008) - Cazier auto curat (fara inscrisuri grave) - Cazier judiciar fără înscrisuri - Smartphone Care este comisionul nostru? Comisionul nostru este de 10% din net De ce sa ne alegi pe noi? - Pentru ca avem 7 ani experienta in domeniu. - Te ajutam sa iti obtii copia conforma - Iti oferim support 24/7 - Te ajutam sa iti optimizezi programul de lucru, astfel sa iti maresti veniturile.