Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Locuri de munca Bucuresti Sector-6

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • 54 ANI ,pensionar , ofer servicii de sofer , deplasari interne si externe , la solicitarea clientului sau a companiei . Posed permis conducere din 1990 categ. b,c, c+e , cu vehiculul clientului sau personal cu HYUNDAI TUCSON 4X4 .

  • Căutăm șoferi intervenție salariul la timp bonuri de masa program 24/48 rog seriozitate

  • Firma productie angajam portar, 24 cu 48 ore. Sector 6, Blv Timisoara. Ptr interviu si detalii sunati la nr 0740167649

  • Salon situat in sectorul 6,angajeaza cosmeticiana.Detalii la telefon 0722654660.

  • Salon situat in Militari,angajeaza manichiurista.

  • Compania Jurgen Semmelmann Transport GmbH angajeaza sofer- camion pe teritoriul Germaniei. Angajarea se face in baza unui contract de munca conform legislatiei germane, pe perioada nedeterminata. Cerinte: Permis de conducere categoria C si certificat de pregatire profesionala a conducatorului Auto (cu intrare 95 ), rezistenta la stres , spirit de echipa, disponibilitatea la program prelungit si deplasari, cunostinte minime de limba engleza. Cunostintele de limba germana reprezinta un avantaj. Salariul: 1800 euro-2000 euro/ Luna (in functie de realizarea sarcinilor zilnice si clasa de impozitare). Adresa de E-Mail: mihaelastanciu@semmelmann.org Tel: +4917617045745.

  • Cautam coleg/a asistent manager in Bucuresti pentru sediul Mumuso din Pipera. Candidatul ideal: - studii cel putin liceale absolvite - cunostine operare PC, in special Excel. - limba engleza este obligatorie. - persoana organizata, comunicativa. - atitudine pozitiva, spirit de echipa. Oferim: - mediu de lucru prietenos - program fix (L-V, 8 ore) - salariul net 2300 Cautam o persoana tanara, prezentabila si responsabila pentru realizarea taskurilor stabilite impreuna cu Directorul de Departament. Salariul poate creste considerabil in functie de capacitatea de preluare a sarcinilor. Te asteptam in echipa MUMUSO!

  • Angajam muncitori calificati si necalificati in domeniul forajelor geotehnice. Exerienta nu este necesara. Asiguram scolarizare in cadrul societatii. Salariu atractiv si bonificatii in functie de realizari

  • Înființată în anul 2001, editura Universul Juridic a devenit unul dintre principalii actori ai pieței de carte juridică din România. Poziția pe care o ocupă în acest moment editura pe piața de carte juridică se datorează bazelor solide care au fost puse încă de la înființare: respect, seriozitate în relațiile cu colaboratorii noștri și dorința de a dezvolta în permanență editura. Cerinte Studii superioare finalizate – marketing/relații publice/economice (constituie avantaj). Experiență în organizarea de evenimente/vânzări (constituie avantaj). Foarte bune abilități de comunicare (în exprimarea scrisă și verbală). Abilități de planificare și organizare a activității, derulare simultană de evenimente, atenție la detalii. Abilități de lucru în echipă. Disponibilitate pentru un program flexibil în funcție de evenimentele gestionate/coordonate. Bune abilități de utilizare a calculatorului MS Office (Outlook, Excel, Word), program de tip ERP, CRM. Permis de conducere categoria B (constituie avantaj). Responsabilitati / Realizari Implementarea și asigurarea bunei desfaşurări a evenimentelor /conferinţelor în cadrul societății; administrarea calendarului evenimentelor, gestionarea materialelor necesare (mape, inserturi, pachete etc), operare casă de marcat, comunicarea între departamente (vânzări, DTP, redacţie, depozit, contabilitate), logistică evenimente, închiderea evenimentelor (postare de tip “CUM A FOST”). Se asigură că toate activitaţile sunt în acord cu strategia de eveniment/programul evenimentului şi se încadrează în termenele-limită stabilite. Comunicarea propunerilor de ofertă către parteneri, promovarea evenimentelor. Identificarea noilor furnizori pentru servicii și produse complementare evenimentelor organizate. Monitorizarea pieței de profil - repetitiv, lunar sau la cerere. Participarea la conferințele/evenimentele societății și nu numai. Întocmirea de rapoarte specifice către seful ierarhic. Operare CRM (abonare-reabonare, generare şi reglare facturi, contactare abonaţi, transmitere de oferte potenţialilor clienţi, etc). Alte informatii · pachet salarial motivant, bazat pe rezultate, tichete de masă, fructe la birou săptămânal; · oportunitatea de a lucra într-o organizație dinamică, cu o echipă tânără; · posibilitatea de a evolua profesional, în cadrul unei edituri de prestigiu, aflată în proces de permanentă dezvoltare și extindere. - spațiu de lucru central, situat în imediata apropiere a mallului Afi Palace Cotroceni.

  • Companie multinationala din Bucuresti angajeaza agenti call center,cunoscatori de FRANCEZA+ENGLEZA,FRANCEZA,GERMANA,RUSA,PORTUGHEZA,SPANIOLA,ITALIANA ,nivel cunostinte B2-C1 ( se cere si cunoasterea limbii engleze la nivel mediu,conversational ) pentru diferite proiecte . Posibilitate program part-time pentru SPANIOLA,GERMANA,PORTUGHEZA,ITALIANA ( se cere disponibilitate program full time 9.oo-17.30 pentru perioada de training de 4 saptamani ) -Descriere job: Suport Tehnic pe Voce(telefonic) si Chat(scris) Se ofera : -Salariu minim net 3000-7000 lei ( in functie de proiect si program) -Vouchere de vacanta de 300 de dolari de doua ori pe an -Bonuri de masa pentru fiecare zi lucrata -Decontare abonament transport in comun si fitness -Orele lucrate dupa ora 22.00 platite suplimentar cu 25% fata de salariul de baza -Orele lucrate in weekend sunt platite suplimentar cu 30% fata de salariul de baza -Bonusuri lunare de performanta ( 400-2500 lei net) -Abonament medical clinica privata -Periada de training este platita integrala -Contracte de muncă permanente -Locatie : Afi Cotroceni -Se asigura transport la domiciliu dupa ora 22.00 ( Black Cab) Asteptam CV-urile dumneavoastra la adresa de email in vederea programarii unui interviu -Pentru mai multe detalii, va rog sa ma contactati prin mesaj privat.Va multumesc

  • Companie multinationala angajeaza operatori call center (customer support agent) , cunoscatori limba FRANCEZA,RUSA,ITALIANA, SPANIOLA sau GERMANA,nivel cunostine minim B2( se cere si cunoasterea limbii engleze la nivel conversational ). -Salariul minim NET : 3200-7000 lei -Descriere job: Suport Tehnic pe Voce(telefonic) si Chat(scris) -Alte bonusuri lunare de performanta -Vouchere de vacanta in valoare de 300$ la fiecare 6 luni -TICHETE DE MASA: 15 RON/zi pentru fiecare zi lucrătoare -Perioada de training platita integral -Contracte de muncă permanente -Locatie : Afi Cotroceni -Abonament medical Medlife -Reduceri cumparaturi Afi -Decontare transport -Pentru mai multe detalii , imi puteti trimite cv-ul dumneavoastra la adresa de email im vederea stabilirii unui interviu sau ma puteti contacta prin mesaj privat.Va multumesc

  • As a Customer Experience Specialist you will master the skills of effective communication, problem solving, customer service, and strong cultural awareness. You will have the opportunity to be a part of something bigger and to change lives with our technology, amazing people and strong brand to serve modern society. Join our team! Your profile: Ability to write and speak fluently, clearly and concisely in French, German,Russian,Spanish, Italian & English Previous customer support experience is an advantage Excellent problem solving abilities Empathetic and can communicate in a caring and friendly manner Strong time Management skills and motivation to exceed expectations Enjoy working in a fast paced environment Comfortable working with computers and the ability to work with multiple systems and the ability to learn and adapt to new ones Deal with members’ email queries promptly and efficiently, in accordance with company procedures Process all incoming phone calls from customers and manage all requests, changes and cancelations as necessary Interact with a diverse customer base Input and access data on multiple systems Clearly and concisely log and track detail of issues arising , ensuring to report recurring queries in order to minimize repeat callers. Maintain an up-to-date level of product and procedure knowledge by being attentive to and acting upon information advised in e-mail update, team meetings, training and other briefings. Perform all duties in an efficient, professional and courteous manner at all times. Maintain regular, consistent and professional attendance, punctuality, personal appearance, and adherence to relevant health and safety procedures. Pursue personal development of skills and knowledge necessary for the effective performance of the role. Look at opportunities to make changes and improve the processes where possible . Maintain at a minimum, target levels of productivity and performance, as outlined by your Manager in relation to call times, idle times and other performance metrics as they arise Help maintain a good team and working environment through assisting fellow employees and participating constructively in team meetings. Undertake duties of a general nature or additional tasks as may be required from time to time by your Manager or other designated authority figures. Join our customer experience team! Required Language : French, German, Russian, Spanish, Italian & English (mandatory) You can send your CV to

  • Candidatul ideal: - Detine autorizatie ISCIR valabila; - Experienta in manipularea materialelor cu stivuitorul cu lame laterale (reach truck); - Indemanare si simt practic; - Abilitati de comunicare si lucru in echipa; - Harnic, perseverent, onest, cu simt al responsabilitatii; Responsabilitati: - Incarca/descarca marfurile in/din mijloacele de transport, atat manual in pregatirea comenzilor cat si utilizand stivuitorul - Verifica buna functionare a stivuitorului la inceperea activitatii - Pastreaza utilajul in conditii bune de functionare Beneficii: - Contract de munca perioada nedeterminata; - Salariu 2135 lei net - Bonus de prezenta 300 lei net - Tichete de masa 300 lei (15 lei tichetul pentru fiecare zi lucrata) - Program de lucru Luni-Vineri (8h) in 2 schimburi 8:00-17:00 / 13:00-22:00 - Ore suplimentare platite dublu - Transport asigurat de la gura de metrou Pacii Depozitul este situate la km 23 pe Autostrada Bucuresti-Pitesti in incinta CTPark. Ne puteti contacta la numarul de telefon 0755 111 235

  • Cautam tineri talentati! Esti la inceput de drum? Vino sa-ti construiesti cariera alaturi de noi! Daca ai experienta si vrei sa-ti dezvolti abilitatile acumulate, te vom invata sa lucrezi in echipa, sa manageriezi oameni si procese si iti vom arata cum functioneaza o companie multinationala din interior. Dodo Pizza este o scoala de management modern, iar tu vei avea acces la toata baza noastra de cunostinte gratis. Suntem transparenti si vrem sa te convingi ca totul e pe bune! Programeaza o vizita in bucatarie completand chestionarul pe https://angajaridodo.ro sau suna la 0371785293. Oferim: Salariu 2500 lei pe luna: 1700 lei in mana (8 ore* 5 zile/saptamana) - dupa perioada de instruire. Ore suplimentare platite integral + bonusuri de weekend. 500 lei pranz asigurat de catre noi (25 lei/zi) 250 lei taxi decontat pentru turele de seara. 100 lei bonus de vechime dupa primele 6 luni si crestere in concordanta cu vechimea acumulata. Perioada de instruire platita si oportunitati reale de crestere. Vino sa construim reteaua de pizzerii nr. 1 din Romania!

  • Angajam Casier in restaurant de tip fast-food, cu sau fara experienta (oferim calificare la locul de munca). Responsabilitati: - preluarea comenzilor/deservirea clientilor la casa; - prepararea bauturilor (ceai, cafea, fresh); - mentinerea curateniei la casa si in restaurant. Beneficii: - program flexibil - avansare rapida - pachet salarial atractiv (tarif fix 10/ora) + bonus de vechime - scolarizare si uniforma gratuite - transport decontat in tura de seara - o masa calda pe zi (valoare 500 lei lunar) - echipa tanara si vesela cu multe activitati comune. Suna oricand 0371785293 sau completeaza aplicatia -> https://angajaridodo.ro/

  • Șofer profesionist caut colaborare

  • Șofer profesionist ofer servici transport cu mașina proprie. Persoane,colete etc.

  • șofer profesionist caut loc de muncă stabil cu ruta fixa

  • Angajez soferi cu masina personala pt a efectua curse Uber. Soferii vor trebui sa aibe minim 21 ani si 2 ani vechime a permisului de conducere. Tel: 0744352700, dupa ora 10.00.

  • Renovari interioare și exterioare tot ce tine de construcții pentru detalii 0735636737

  • Salveaza cautarea