Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Sector 6 Companii Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
ACUM angajare personal curatenie blocuri si subsoluri 2950 RON lunar, locuri limitate, program de lucru 8 ore zi, 5 zile saptamana, nu facem angajare prin telefon, interviu in Sectorul 6, programare la telefon acum, Domeniu activitate: Curatenie, femeie serviciu, Tip colaborare: Perioada determinata, Locatie job: mobilitate activitate teren, Personal curatenie blocuri si subsoluri, www.curatenieblocuri.freewb.ro cariere, acum angajam personal curatenie pentru blocuri si subsoluri la asociatii de proprietari, avem locuri libere pentru fete si baieti fara limita de varsta, cu un program de lucru 5 zile pe saptamana, cu 8 ore pe zi, pentru angajare va rugam trimiteti solicitarea dvs. scrieti direct pe site la adresa si noi te angajam pe loc, sau programeaza un interviu acum la telefonul din anunt, Nota: noi platim munca, nu fotografia, pentru toate acestea oferim un salariu lunar pentru program 8 ore zi, nu vrei munca te rog nu deranja, avem reguli putine si clare, vino acum la interviu pentru angajare pe loc. Salariu bun si oferim bonus de buna executie a lucrului, Atentie, nu facem interviu la telefon, nu facem angajare prin telefon, va multumesc, http: www.curatenieblocuri.freewb.ro
-
Promovat
Angajam in Sector 6 Bucuresti, zona Pacii: -Personal calificat (Sculer Matriter, Lacatus Mecanic, Ajustor, Slefuitor,Sudor, Prelucrator Aschiere, Controlor Calitate) -Necalificati -Soferi categoria B pentru activitati de: control calitate in baza unor instructiuni de calitate (separare in piese acceptate, respinse, intocmire rapoarte de lucru, acuitate vizuala) si manipulare componente. Se solicita atentie la detalii, acuitate vizuala. Experienta relevanta reprezinta un atu. Asiguram instruire la locul de munca.
-
Promovat
RPG Security angajeaza Dispeceri Monitorizare Video pentru Afi Cotroceni Candidatul ideal: Fara antecedente penale; Studii medii; Cunostinte operare PC; Atitudine civilizata si responsabila; Capacitate de comunicare; Rezistenta la stres; Disponibilitate de lucru in ture; Experienta pe un post similar constituie avantaj; VA OFERIM: Salariu atractiv; Punctualitatea platii salariilor; Calificare la locul de munca; Program de lucru in ture; Pentru mai multe detalii sau programarea unui interviu ,va rugam sa ne contactati la nr. de telefon <span><a class="showNumber" data-tel="0722522579">07 arata numarul</a></span>
-
Promovat
Angajez personal feminin pentru cabinet de optica medicală in sect 6. Experiența in vânzări obligatorie. Program full time Detalii numai la tel. Puteti trimite cv numai pe whatsapp, la nr afișat în anunt.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
ACTIV GROUP MANAGEMENT angajeaza șoferi autobasculanta pentru șantierul de langa Bucuresti ( Ciorogarla ). Cerințe: atestat transport marfă, card tahograf; permis conducere categoria C,C+E; experiență lucrări la terasamente, drumuri, poduri, căi ferate; Pentru mai multe detalii ne puteti contacta la numarul de telefon afisat.
-
Angajam barista pentru cafenea tip Coffe To Go,locatie sector 6,zona Piata Veteranilor.Post valabil si pentru studenti , experienta in domeniu reprezinta un plus. Relatii la tel whatapp sau e mail
-
Firma MG Creative Atelier SRL angajeaza lucrator productie publicitara cu contract full time. Domeniul de activitate este constructie standuri expozitionale, productie litere volumetrice, casete luminoase , totemuri etc.
-
Candidatul ideal: Nivelul de studii: scoala profesionala liceu; Rezistenta la efort fizic de durata; Spirit de observatie, memorie vizuala; Rezistenta la sarcini de lucru repetitive; Abilitati de comunicare si interrelationare personala; Capacitatea de a lucra in echipa spirit de cooperare receptivitate; Orientare spre rezultate, proactivitate, atitudine pozitiva; Permis de conducere categoria B - reprezinta avantaj Atestat ISCIR prezinta avantaj Descrierea jobului: Pregatirea si efectuarea livrarilor preluarilor de marfa; Transporta preia marfa la sediul clientilor si se asigura ca aceasta corespunde cantitativ si calitativ; Receptia marfurilor pe baza documentelor specifice; Organizarea marfii pe categorii; Depozitarea marfii in spatiul adecvat; Raspunde de utilizarea corespunzatoare a autovehiculului; Program de lucru de L-V, 08.00-17.00 (cand nu sunt curse in afara Bucurestiului) 1 ora pauza de masa. Punct de lucru: A1 Bucuresti-Pitesti, km.13, Ilfov, parc logistic CTP. Descrierea companiei: Din anul 2007, SDA Servicii de Depozitare si Arhivare SRL asigura managementul documentelor si ofera servicii si solutii complete in domeniul arhivarii si depozitarii documentelor, conform legislatiei in vigoare. Oamenii formeaza echipa. Dorim sa ne mentinem reputatia bazata pe oferirea unor servicii de inalta calitate printr-o atitudine loiala si profesionista a fiecarui angajat. Fiecare client reprezinta un caz particular si pentru fiecare definim si modelam solutiile care i se potrivesc cel mai bine. Ne desfasuram activitatea intr-un mod transparent, etic si responsabil construind parteneriate de afaceri pe termen lung. Intotdeauna cautam solutii noi si reinvestim pentru imbunatatirea calitatii si performantei serviciilor oferite. SDA-Servicii de Depozitare si Arhivare SRL Brasov, Str.13 Decembrie, Nr.96
-
Intocmeste zilnic,, Jurnalul de santier in formularul aprobat de catre conducerea societatii ,cu completarea la zi a tuturor proceselor verbale necesare cartii tehnice a constructiei; Urmareste zilnic respectarea graficului si a cantitatilor de lucrari si dispune masuri de incadrare in grafic,in situatiile in care din motive obiective acesta nu a fost respectat. Intocmeste saptamanal: programul de lucru, necesarul de forta de munca si necesarul de material pentru saptamana urmatoare , program care va fi trimis conducerii in fiecare zi de vineri pana la ora 14.00 cel tarziu, inclusiv propunerile de incadrare in termenele de executie; Intocmeste si preda la secretariatul societatii pana la data de 05 ale fiecarei luni calendaristice, pontajele personalului din subordine, atasamentele si rapoartele de lucru aferente lunii anterioare si raspunde pentru realitatea si exactitatea datelor;In caz contrar va suporta personal imputarea cantitatilor eronate; Intocmeste si preda pana la data de 20 ale fiecarei luni calendaristice pontajele lucrarilor din subordine, aferente perioadei 1-15 ale lunii respective. Nerespectarea oricareia dintre obligatiile de mai sus, precum si a oricaror alte obligatii stabilite deja prin fisa postului, constituie abatere disciplinara si va atrage aplicarea sanctiunilor prevazute de Regulamentul Intern si de Codul Muncii, inclusiv acoperirea prejudiciului mentionat la pct.4. Coordoneaza echipele de executie in domeniul constructiilor Coordoneaza activitatea de productie avand in subordine directa echipele de executanti Raspunde de calitatea executiei lucrarilor pe care le coordoneaza Raspunde de executia lucrarilor in conformitate cu documentatia tehnica, planul calitatii si fisa de urmarire. Asigura si raspunde de implementarea actiunilor corrective si preventive pentru inlaturarea neconformitatilor si cauzelor aparitiei acestora in cadrul activitatilor pe care le coordoneaza. Participa la receptia serviciilor realizate de personalul santierului pe care-l coordoneaza Mentine relatia cu clientul , la nivelul sau de competenta Raspunde de folosirea de catre executanti numai a echipamentelor de munca verificate. Asigura izolarea produselor neconforme si oprirea lucrarilor la care s-au constatat neconformitati Intocmeste proceduri operationale privind activitatea proprie Organizeaza, aprovizioneaza punctele de lucru cu materia prima, materiale si asigura gestionarea acestora. Participa la auditurile efectuate in cadrul activitatii proprii Raspunde de intocmirea atasamentelor Raspunde de respectarea normelor de protectia muncii si PSI pentru personalul din subordine Raspunde de buna gestionare a utilajelor din santier si a materialelor Avizeaza consumurile de materiale si gestioneaza mijloacele fixe si de inventor din cadrul santierului, conform fisa limita. Intocmeste pontajul pentru personalul din subordine. Executia contractelor de lucrari conform graficului general de executie, a clauzelor contractuale, incadrarea in cheltuieli directe si indirecte, asigurand rentabilitatea generala de executie. Asigurarea nivelului de calitate corespunzator, conform procedurilor prevazute in planul de calitate precum si a instructiunilor si normelor tehnice in vigoare.
-
Angajam sofer profesionist in cadrul unei societati cu activitate in domeniul constructiilor. Categoria B, C. Tarif orar 26 lei ora. Respectarea programului de condus, Punctualitate si corectitudine la plata. Post pe termen lung.
-
RO-ARMYCATERING S.A. cu sediul social în București sector 6, B-dul Timișoara nr.5 C angajează Șef Sală, pentru Punctul de Lucru Restaurant RoA situat pe Drumul Sării nr.33 sector 6,Bucuresti.
-
RO-ARMYCATERING S.A. cu sediul în București sector 6 B-dul Timișoara nr.5C angajează ospătar pentru Punctul de Lucru situat pe Drumul Sării nr.33 sector 6
-
Angajam gestionar depozit: - verifica intrarile si iesirile de marfa si le proceseaza in baza de date si pe terminalul mobil -aseaza marfa receptionata in depozit folosind echipamente de manipulare marfa -intocmeste avize de iesire marfa -realizeaza inventare periodice -pregateste marfa necesara activitatii zilnice de productie -coordoneaza activitatea personalului din subordine Cerinte: -abilitati de comunicare si coordonare personal -persoana implicata, fara reticenta in a se implica si ajuta compania -operare calculator, Excell, outlook - experinta in domeniu - minim 10 clase - apt munca fizica -permis de conducere categoria B -permis stivuitorist -cunostiinte minime limba engleza Trimiteti CV cu datele de contact
-
Angajam lacatus mecanic, rectificator, prelucrator aschiere, ajustori, slefuitori: -cunostiinte desen tehnic -acuitate vizuala buna - stie sa realizeze masuratori cu micrometru, subler -ajustare piese metalice Acceptam si din imprejurimi Bucuresti. Daca sunteti interesati va rugam sa lasati CV si date de contact la
-
Angajam asistent resurse umane si contabilitate primara. Intocmeste pontajul si alte activitati delegate de catre Directorul de Resurse Umane. Realizeaza tinerea sub control a facturilor de intrare si iesire, emitererea acestora, registru cumparaturi, vanzari si alte activitati contabilitate primara. Verificare incasari de la clienti. Transmiterea situatiilor financiare lunare catre societatea prestatoare de servicii resurse umane/ contabilitate si urmarirea relatiei cu acestia. Limba engleza. Activitatea se va desfasura la punctul de lucru din Bucuresti, Sector 6. Daca sunteti interesati va rugam trimiteti CVul la adresa
-
ANGAJEZ ȘOFER CATEGORIA C+E Cerințe: - Permis de conducere categoria C+E valabil și în regulă,atestat transport marfa valabil, card tahograf valabil -Analize medicale si psihologic valabile pentru angajare - Experiență anterioară în calitate de șofer categoria C+E minim un an - Abilități de comunicare și relaționare cu clienții - Disponibilitate pentru program flexibil Responsabilități: - Conducerea în siguranță a vehiculelor din categoria CE cu masa de 40 TO - Incarcarea,arimare si livrarea în siguranță a mărfurilor la clienți - Menținerea vehiculului în condiții bune de funcționare și igienă Oferim: - Salariu competitiv și bonusuri in functie de gradul de implicare 6000-8000 lei - Posibilitatea de dezvoltare profesionala in cadrul companiei - Pauza de 45 ore se face la garaj, garajul se afla in sectorul 6. Programul de lucru este de luni-vineri! Mai multe detalii
-
Ne marim echipa! Dacă esti pasionat de #caraudio și #multimedia și vrei un job in domeniu, te așteptăm la un interviu! Căutam băiat cu fără experiență în #caraudio și #multimedia, dar cel mai important - pasionat de mașini. Experiența în electrică auto constituie un avantaj; Vârsta cuprinsă între 18 - 40 de ani; Fire sociabilă, stabilă emoțional, prietenoasă, și cu dorința de muncă; Aspect prezentabil; Punctualitate; Abilitați de planificare si organizare, comunicare, orientare către client - constituie avantaj; Vei lucra de L-V între orele 09:00 - 18:00, Sâmbătă (09:00 - 14:00, două sâmbete pe lună), cu pauza de masă aferentă. Ce oferim? Libertate de mișcare, fără a fi încorsetat de norme și proceduri care nu te lasă să fii tu însuți; Prime anuale, în funcție de implicarea ta; Creștere salarială în funcție de rezultate si capacitatea de dezvoltare; Contract de muncă; Salariul atractiv în funcție de experiență; Mediu de lucru curat, călduros ( răcoros ), fără stres; Echipă tânără, colegi primitori și dornici de a lucra împreună. Pentru alte informații, așteptăm telefonul tău! Adresa unde îți vei desfășura activitatea: Calea Giulesti 38-40, Sector 6, lângă Stadionul Rapid sau Strada Moinesti nr.58-60, Sector6, vis a vis de LIDL
-
AFI Cotroceni este in cautare de coleg pentru a complete echipa de mentenanta a mall-ului. In cadrul acestei pozitii vei fi responsabil de controlul, diagnosticarea, repararea, executarea sau modificarea, precum si intretinerea sistemelor de incalzire, ventilatie si aer conditionat. Verificarea intretinerii si repararii sistemelor sanitare si canalizare, precum si a instalatiilor de stingere a incendiilor. Cerinte: - diploma tehnician; - experienta intretinere si reparatii instalatii; - bune abilitati de comunicare si lucru in echipa; Beneficii: - contract de munca pe perioada nedeterminata; - salariu in functie de experienta si cunostinte; - tichete de masa in valoare de 40 lei zi lucrata; - asigurare medicala; - abonament medical; - bonus de performanta; - prima de Craciun; - efectuarea de cursuri de specialitate decontate de catre companie; - mediu de lucru sigur. Program: Ture- 12 ore zi, 12 ore noapte, 2 zile libere. Vino si tu sa faci parte din echipa de mentenanta a celui mai mare mall din Romania! Adresa: Bulevardul General Paul Teodorescu, Nr. 4, Sector 6, Bucuresti
-
Cerințe: Cunoștințe de ambalare si impachetare colete Capacitatea de a lucra într-un mediu rapid și dinamic; Experiență diversă de lucru în depozit (ambalare, manipulare, coletărie, aranjare marfă la raft); Colete usoare, in media 8-10kg per colet. Abilități bune de comunicare și de lucru în echipă; Responsabilități: Pregătirea coletelor zilnice, conform comenzilor procesate Pregătirea comenzilor și asigurarea livrării acestora la timp; Comunicarea cu colegii și supervizorii pentru a asigura o eficiență maximă în depozit; Beneficii: Salariu competitiv și beneficii suplimentare; Venitul lunar intre 3000 si 3500 lei net; Dacă sunteți o persoană motivată, cu experiență în depozitare și doriți să faceți parte dintr-o echipă dinamică și plină de energie, vă rugăm să aplicați pentru acest post. Așteptăm cu nerăbdare să vă cunoaștem! Locatie: Sector 6, Bulevardul Timisoara numarul 80, incinta Radox, firma Power Led. Program de lucru de Luni-vineri de la noua la optsprezece, 1 ora pauza. Pentru detalii sunati la numarul din anunt. Domeniul de activitate este cel al comercializarii corpurilor de iluminat.
-
Sema Parc, cu sediul in Spl. Independentei, nr. 319L, Sector 6, angajaza : - ingrijitor spatii verzi; - lacatus; - sudor; - electrician autorizat gr. II. Program lucru L-V, 8.00-16.30. Se acorda tichete masa 30 lei, bonusuri de Craciun, Paste. Relatii la tel. .
-
Angajez urgent meseriaș pentru termosistem placare cu polistiren. Salariu este de la 300 lei zi in sus. Plata săptămânală
-
curatam scari de bloc;maturat scarile[trepte] de sus si pana la aleea din fata bloculuim spalam scarile[treptele] de sus si pana la parter inclusiv, interetinut parterul si accensor zilnic maturat si spalat ghenele pe etaje pregatirea gunoiului menajer pentru predare si predat catre firma de salubrizare intretinut geamurile-oglinzi-mana curenta,aviziere -cutiile postale asiguram substante necesare
-
Suntem în căutarea unui coleg dedicat și pasionat pentru a se alătura echipei noastre dinamică! Dacă ești în căutarea unei oportunități de carieră care să îți stimuleze creativitatea și să îți ofere provocări zilnice, ai ajuns unde trebuie. Abilitati necesare: Atentie distributiva si atentie la detalii Capacitati reale de adaptare la schimbari de situatii Organizarea de documente, abilitati de gestiune sunt obligatorii Relationare interumana fluenta, atat cu colegii cat si cu clientii Corectitudine si asumare. Abilități de comunicare excepționale și o atitudine pozitivă Dorința de a învăța și de a se dezvolta continuu. Experienta in vanzari anteriora este obligatorie Ai entuziasm si iti place sa vorbesti cu clientii Program Luni - Vineri 9:00 - 17:00 Zona Valea Oltului, Sector 6 Carte de munca, salariul la timp- 2500 LEI si bonuri de masa *Daca te consideri potrivita pentru aceast job, trimite CV-ul tau pe whatsapp la numarul .* Multumesc!
-