Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Bucuresti Sector 6 doar cu poze Companii

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 10

    Angajam reprezentant vanzari mobila

    SC MOBILA MAX angajeaza reprezentant vanzari mobila. Punct de lucru: Danielli Design, Bld. Ghencea, Nr. 154, Bucuresti, sector 6 Candidatul Ideal Pentru a face parte din echipa noastră de vânzări, ne dorim de la tine următoarele abilități: Experiență în vânzări Foarte bune abilități de comunicare, negociere și interacțiune cu clienții Orientare către identificarea nevoilor clienților Fire flexibilă, sociabilă, prietenoasă Utilizarea PC-ului - nivel mediu Descrierea jobului Principalele responsabilități: Prezentarea produselor și informarea corectă și completă a clienților în ceea ce privește materialele, accesoriile și sistemele folosite Consilierea clienților într-un mod profesionist cu privire la cele mai bune soluții pentru nevoile lor Întocmirea documentelor necesare finalizării vânzării și livrării produselor Transmirea de informații corecte celorlalte departamente din firmă Respectarea procedurilor interne și o comunicare internă bună Mărirea și dezvoltarea portofoliului de clienți Beneficii: Loc de muncă stabil Mediu de lucru plăcut Salariu fix și comision din vânzări Telefon de serviciu Training și suport în primele luni de angajare

  • Lucrator fast-food "Dinner Food" - Cora Lujerului

    Suntem in cautarea de noi colegi care sa intregeasca echipa in restaurantul "Dinner Food" Cora Lujerului. Principalele responsabilitati pe care le vei avea sunt: - Pregătirea de preparate conform rețetarului și standardului companiei; - Asigurarea prezenței mărfii în spațiul de vânzare; - Preluarea comenzilor intr-o maniera eficienta si profesionista; - Acordarea atentiei cuvenite si consilierea eficientă a clienților; - Asigurarea ordinii și curățeniei la locul de muncă. Oferta noastra: - Contract de munca norma intreaga de 8 ore zi, cu toate formele legale; - Program de lucru flexibil (in ture de 12 ore zi); - Salariu net: 2600 lei + tichete de masa (20 lei valoarea unui tichet de masa); - Posibilitatea de a obtine bonusuri si cresteri salariale, in functie de vechime si performanta. Ce ne dorim de la tine: Seriozitate, punctualitate, dorinta de munca. Se ofera loc de munca stabil, seriozitate in ceea ce priveste termenele de plata si valoarea salariului, posibilitatea de a invata si avansa profesional. Nu suntem interesati de personal strain sau de tineri cu varsta sub 18 ani. Pentru mai multe informațiii vă rugăm să ne contactați la telefon sau prin mesaj WhatsApp. Va multumim!

  • Șofer transport marfă România

    Oportunitate Profesională: Șofer transport marfă România Sediu firma: Bucuresti Despre Noi: YOURJOB recrutează Șofer profesionist pe comunitate pentru transport marfă generală, pentru o companie specializată în transporturi rutiere de marfă. Dacă vrei să-ți transformi pasiunea pentru condus într-o experiență profesională și ai deja o experiență de minim 5 ani în transportul de marfă, ne dorim să te cunoaștem! Candidatul Ideal: Cu domiciliul in Bucuresti sau în împrejurimi. Studii medii. Experiență minim 5 ani pe un post similar in domeniul transportului de marfă generală. Posesor permis de conducere categoria C+E. Posesor atestat profesional pentru transportul rutier de mărfuri generale. Posesor card tahograf. Abilitați de comunicare, seriozitate, rigurozitate. Atenție la detalii, adaptabilitate, atenție distributivă. Persoană responsabilă, implicată, flexibilă. Descrierea jobului: Activitate de transport, încărcare descărcare a mărfurilor necesare desfășurării activității societății. Camioane Euro 5, echipate complet și întreținute. Posibilitatea de a activa într-un mediu profesionist, alături de o echipă cu experiență, implicată și în plină dezvoltare. Menținerea atitudinii corespunzătoare în raport cu persoanele pe care le deservește. Respectarea timpilor de condus și odihnă. Beneficii: Mediu de lucru profesionist. Pachet salarial atractiv cu beneficii multiple, în funcție de experiență. Cum Aplici: Te invităm să ne trimiți CV-ul și o scrisoare de intenție la adresa de e-mail. Vom lua în considerare aplicațiile pe măsură ce le primim, deci te încurajăm să aplici cât mai curând posibil.

  • 3

    Operator strung CNC

    Angajam Strungar Operator CNC pentru o fabrica de tevi din Sectorul 6 Descrierea jobului: Operează pe strung clasic freză; Analizează desenele tehnice ale pieselor, stabilește metodologia de execuție, sculele, nesesarul de materiale; Execută piesele conform desenelor tehnice; Efectuează măsurători ale pieselor executate și se asigură de respectarea cerințelor de calitate; Realizeza operații de reglare, ajustare de parametri pentru masina; Efectuează mentenanța și curațenia zilnică a mașinii. Oferta: Salariu: 3500 lei NET Tichete de masa: 30 lei zi (aprox 630 luna) Spor de noapte: 25% Program: Luni - Vineri 12 cu 24 (07-19 si 19-07) Locatie: Bucuresti, Sector 6, zona Preciziei

  • 9

    Ambalator colete magazin online.

    Ambalator colete magazin online Descrierea jobului: Administrarea comenzilor plasate in cadrul magazinelor online. Gestionarea retururilor, (refuz sau primire in funcție de starea returului, in baza unui proces verbal). Creare procese verbale pentru produsele ne conforme, sau lipsa acestora pe factura. Pregătirea coletelor corespunzător pentru expediere. Ambalarea coletelor fără erori livrate către clienții societății. Comunicarea cu colegele de birou pentru diverse inadvertente. Preluare marfa furnizori, conform factura, si aranjarea ei la raft. Pregătire si predare marfa conform factura, pentru clienții finali. Inventarierea marfa o dată / luna, la sfârșitul ultimei săptămâni din luna (Sâmbăta) Verificarea termenelor de garanție (la intrare marfa in depozit cat si la ieșire marfa din depozit). Creare necesare marfa de la furnizorii companiei, si informarea colegelor de birou. Păstrarea curățenie la rafturile de marfa cat si in depozit. Alte sarcini legate de vânzările online. Cerințe: Atenție la detalii. Persoana organizata si responsabila. Abilitați de comunicare. Bine organizat si bine structurat. Rezistent / rezistenta la stres. Ce oferim: program de lucru: L- V: 9.00- 17.30 salariu atractiv 1900 net. Carte de munca Protectia muncii Medicina muncii mediu de lucru dinamic, competitiv, tânăr si plin de viata. Studii studii medii Detalii suplimentare la CV-urile se depun la: Prime de sărbători Disconturi la produsele comercializate de societate. Cafea/ceai/snacks la birou. Program de interviuri L-V intervalul orar 16.00 17.30 Adresa unde se desfasoara interviul este: Bulevardul Ghencea nr. 126-132, in incinta Home Desing Mall, etajul 1. La receptie intrebati de Firma Intercom Serv Srl

  • 2

    Lucrător Comercial Militari Residence (f m)

    În cadrul noului magazin din București Drumul Osiei, nr. 18-28, Sector 6 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4300 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.

  • 2

    Scoala de Soferi Almi cauta instructori auto pentru Categoria B

    Scoala de Soferi Almi isi mareste echipa! Cautam instructori auto cu atestat si cu/fara experienta. Persoane absolvente de liceu, posesoare de permis categoria B (de minim 5 ani), varsta minima 25 de ani. Se ofera: -conditii de lucru avantajoase -salariu atractiv -program flexibil Pentru mai multe detalii contactati-ne telefonic.

  • 12

    Companie multinationala angajează personal NECALIFICAT (asamblare produse metalice, ambalare).

    COMPANIE MULTINAŢIONALĂ ANGAJEAZĂ ÎN PRODUCȚIE Te așteptăm în echipa noastră!

  • 1

    Companie multinationala angajeaza in productie

    COMPANIE MULTINAŢIONALĂ ANGAJEAZĂ ÎN PRODUCȚIE Te așteptăm în echipa noastră!

  • 3

    Angajam servitor cantina

    Angajam bărbat să servească într-o cantina in zona Giulești. Program doua zile lucrătoare, doua zile libere Salariu 3000lei, respectiv cate 1500lei la două saptamani

  • Agent Imobiliar - Land Estate

    Angajam agenti imobiliari, cu sau fara experienta, pentru intermedierea de tranzactii imobiliare. Echipa tanara, suport juridic asigurat, fara salariu fix. Sediul: zona Crangasi, Sector 6. Candidatul trebuie sa aiba atitudine pozitiva, abilitati de comunicare, disponibilitate la munca de teren. De asemenea, dorinta de a castiga cat mai mult reprezinta un atuu pentru o reusita in acest domeniu. Asiguram conditii decente de lucru, inclusiv softuri de specialitate si bugete de publicitate pentru a eficientiza maxim activitatea.

  • 3

    Cautam instalator si sudor lucrari instalatii tehnico sanitare , incalzire , confectii metalice, etc

    Firma infiintata in 1994 , Cautam instalator si sudor lucrari instalatii tehnico sanitare , incalzire , confectii metalice, etc Angajare full time pe perioada nedeterminata , salariu atractiv , taxe platite , telefon , decontare abonament RATB si Metrou. Efectuare activitate la punctele de lucru ( beneficiari )

  • 3

    Picker depozit Bucuresti

    Cautam picker pentru clientul nostru, o companie distribuitoare de instalatii si echipamente de incalzire racire. Ce ne dorim: - Persoana responsabila si implicata, - Persoana cu dorinta de invatare si adaptabila intr-un colectiv nou, - Un minim de experienta in domeniu. Ce vei face: - Te vei ocupa de descarcarea marfii, - Vei aranja marfa in depozit, - Vei pregati marfa si o vei incarca pentru distribuire. Ce oferim: - Salariu net atractiv, - Tichete de masa de 30 lei zi, - Transport asigurat, - Asigurare medicala privata. Programul de lucru este in doua schimburi de luni pana vineri: 7:00-16:00 si 12:00-21:00 Pentru mai multe detalii si angajari ne puteti contacta la: TEL: 0720 534 815 E-mail: Locatie: Bucuresti

  • 1

    Athenaeum construct - angajeaza sef santier

    Intocmeste zilnic,, Jurnalul de santier in formularul aprobat de catre conducerea societatii ,cu completarea la zi a tuturor proceselor verbale necesare cartii tehnice a constructiei; Urmareste zilnic respectarea graficului si a cantitatilor de lucrari si dispune masuri de incadrare in grafic,in situatiile in care din motive obiective acesta nu a fost respectat. Intocmeste saptamanal: programul de lucru, necesarul de forta de munca si necesarul de material pentru saptamana urmatoare , program care va fi trimis conducerii in fiecare zi de vineri pana la ora 14.00 cel tarziu, inclusiv propunerile de incadrare in termenele de executie; Intocmeste si preda la secretariatul societatii pana la data de 05 ale fiecarei luni calendaristice, pontajele personalului din subordine, atasamentele si rapoartele de lucru aferente lunii anterioare si raspunde pentru realitatea si exactitatea datelor;In caz contrar va suporta personal imputarea cantitatilor eronate; Intocmeste si preda pana la data de 20 ale fiecarei luni calendaristice pontajele lucrarilor din subordine, aferente perioadei 1-15 ale lunii respective. Nerespectarea oricareia dintre obligatiile de mai sus, precum si a oricaror alte obligatii stabilite deja prin fisa postului, constituie abatere disciplinara si va atrage aplicarea sanctiunilor prevazute de Regulamentul Intern si de Codul Muncii, inclusiv acoperirea prejudiciului mentionat la pct.4. Coordoneaza echipele de executie in domeniul constructiilor Coordoneaza activitatea de productie avand in subordine directa echipele de executanti Raspunde de calitatea executiei lucrarilor pe care le coordoneaza Raspunde de executia lucrarilor in conformitate cu documentatia tehnica, planul calitatii si fisa de urmarire. Asigura si raspunde de implementarea actiunilor corrective si preventive pentru inlaturarea neconformitatilor si cauzelor aparitiei acestora in cadrul activitatilor pe care le coordoneaza. Participa la receptia serviciilor realizate de personalul santierului pe care-l coordoneaza Mentine relatia cu clientul , la nivelul sau de competenta Raspunde de folosirea de catre executanti numai a echipamentelor de munca verificate. Asigura izolarea produselor neconforme si oprirea lucrarilor la care s-au constatat neconformitati Intocmeste proceduri operationale privind activitatea proprie Organizeaza, aprovizioneaza punctele de lucru cu materia prima, materiale si asigura gestionarea acestora. Participa la auditurile efectuate in cadrul activitatii proprii Raspunde de intocmirea atasamentelor Raspunde de respectarea normelor de protectia muncii si PSI pentru personalul din subordine Raspunde de buna gestionare a utilajelor din santier si a materialelor Avizeaza consumurile de materiale si gestioneaza mijloacele fixe si de inventor din cadrul santierului, conform fisa limita. Intocmeste pontajul pentru personalul din subordine. Executia contractelor de lucrari conform graficului general de executie, a clauzelor contractuale, incadrarea in cheltuieli directe si indirecte, asigurand rentabilitatea generala de executie. Asigurarea nivelului de calitate corespunzator, conform procedurilor prevazute in planul de calitate precum si a instructiunilor si normelor tehnice in vigoare.

  • 6

    Consultant vanzari bijuterii SABRINI- AFI Palace Cotroceni

    - Ai spune despre tine ca esti o persoana amabila, atenta la detalii si ca iti plac lucrurile rafinate? - Iti doresti sa lucrezi intr-un domeniu estetic, in care sa poti oferi consiliere de stil, bazata pe preferintele clientilor? - Iti doresti sa-ti dezvolti abilitatile in vanzari si sa faci parte dintr-o echipa orientata catre rezultate? Daca ai raspuns cu DA, si ai: -Atitudine pozitiva și spirit de initiativa; -Capacitate de analiza si spirit de observatie; -Excelente abilitati de organizare și de creare a unei experiente placute de cumparare; -Un mod de lucru bazat pe punctualitate si promptitudine; -Orientare catre identificarea de solutii; -Experienta in utilizarea calculatorului; Vino in echipa noastra si vei beneficia de: -Contract de munca full-time, pe perioada nedeterminata; -Salariu competitiv, bonus de performanta si bonusuri suplimentare ocazionale; -Tichete de masa cu valoarea nominala de 30 lei; -Program de lucru flexibil, in ture (Programul de lucru este repartizat in ture, specific activitatilor desfasurate in spatiile comerciale tip mall); -Training-uri specializate care te vor ajuta sa te dezvolti profesional si personal; -Vouchere (tichete) de vacanta; -Bonusuri acordate in diferite ocazii (8 Martie, Paste, Craciun); -Cadou pentru ziua ta de nastere & reduceri de angajat la achizitionarea produselor Sabrini ; -Recompensare a vechimii in companie. Care vor fi responsabilitatile tale in calitate de Consultant vanzari - bijuterii? -vei consilia clientii in alegerea optima a produselor; -vei promova si prezenta produsele din portofoliul companiei; -vei efectua operatiuni de incasare si inregistrari in sistemul de management al vanzarilor; -vei efectua diverse operațiuni specifice activitatii de retail; -vei asigura nivelul optim de stoc in vitrine si vei verifica cu atentie integritatea produselor; -vei transmite feeback-ul primit de la clienti catre persoanele interesate din departamentele de suport. Te-am convins sa te alaturi echipei Sabrini? Trimite-ne CV-ul tau!

Salvează căutarea