Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:

Oferte locuri de munca Sector 6 Bucuresti • Anunturi angajari - Romjob.ro

Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite
  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 14

    Agenția SC.Elly.SRL ingrijire batrani varsnici

    Va oferă personal ingrijire batrani bolnavi la domiciliu în regim de lucru permanent (intern) Full time ,part-time,week-end! Salariu oferit ingrijitoarei pentru programul de lucru intern este de 3600 lei pe luna unde se oferă: Cazare+Masa+salariu și 2 week enduri pe luna libere . Salariul oferit pentru programul de lucru Full tine este de 3000 lei luna.Toate persoanele au actele la dosar obligatorii:Copie CI BI+Adeverinta de la medic+Cazier judiciar. Va oferim detalii și informații suplimentare la telefon ..

  • 9

    Servicii Profesionale de plasare a ingrijitorilor pentru varstnici batrani

    Servicii Profesionale de Plasare a Îngrijitorilor pentru Vârstnici Batrani  Bucuresti, Sector 6 Valabil din 26. Descriere Vă anunțăm cu bucurie că agenția noastră dedicată îngrijirii persoanelor în vârstă oferă acum servicii profesionale de plasare a îngrijitorilor specializați! Suntem aici pentru a oferi sprijin și confort familiilor care caută îngrijitori de încredere și dedicați pentru persoanele dragi. Servicii Oferite: Plasarea îngrijitorilor cu experiență și calificați, selectați cu atenție pentru a se potrivi nevoilor specifice ale fiecărui client. Îngrijitori cu certificări medicale și competențe în gestionarea diverselor afecțiuni specifice vârstei înaintate. Program flexibil pentru a răspunde nevoilor individuale ale clienților. Monitorizarea constantă a calității serviciilor oferite. De ce să alegeți Agenția Noastră? Suntem o echipă dedicată și pasionată, cu o vastă experiență în domeniul îngrijirii persoanelor în vârstă. Ne străduim să oferim servicii de înaltă calitate și să asigurăm că toți clienții noștri se simt în siguranță și sprijiniți. Suntem preocupați de binele fiecărui beneficiar și punem accent pe: Calitatea Serviciilor: Toți îngrijitorii noștri sunt selectați cu grijă și sunt echipați pentru a furniza îngrijire de calitate și compasiune. Respect și Empatie: Respectăm demnitatea și drepturile persoanelor în vârstă, tratându-le cu compasiune și înțelegere. Profesionalism: Suntem dedicați să oferim servicii profesionale și să menținem standarde înalte în tot ceea ce facem. Suntem aici pentru a vă susține, iar satisfacția dumneavoastră este prioritatea noastră. Contactați-ne acum pentru a găsi cel mai potrivit îngrijitor pentru nevoile specifice ale persoanei dragi!

  • 2

    Companie multinationala angajeaza controlor calitate

    Verificarea componentelor si produselor interfazic sau pe tot fluxul de productie pentru a se asigura de conformitatea acestora cu specificatiile de calitate si a procedurilor in vigoare ale companiei.

  • 2

    Companie multinationala angajeaza in productie

    COMPANIE MULTINAŢIONALĂ ANGAJEAZĂ ÎN PRODUCȚIE Te așteptăm în echipa noastră!

  • 18

    Companie multinationala angajează personal NECALIFICAT (asamblare produse metalice, ambalare).

    COMPANIE MULTINAŢIONALĂ ANGAJEAZĂ ÎN PRODUCȚIE Te așteptăm în echipa noastră!

  • Angajăm Șofer cu Categoria B

    Responsabilități: - Transport marfa paletizata in Bucuresti - Menținerea vehiculului în stare bună de funcționare - Respectarea normelor de siguranță rutieră și a regulamentelor interne - Gestionarea documentelor de transport Cerințe: - Permis de conducere categoria B valabil - Experiență de minimum 2 an în conducerea vehiculelor de categorie B - Punctualitate și seriozitate - Este de preferat ca șoferul să fie din zona sectorului 6 Pachet salarial: 3500 RON + contract de munca Pentru detalii va rog contactati telefonic.

  • 11

    Responsabil logistica

    RESPONSABILITATI: - Organizeaza si supravegheaza desfasurarea activitatii de transport a companiei cu respectarea tuturor deadline-urilor - Centralizeaza si organizeaza cererile de transport si se asigura de executarea acestora in conditii de eficienta maxima - Preia si emite comenzi de transport, face inregistrari specifice departamentului pe mijloace informatice sau scriptice, raspunde de corectitudinea acestora; - Coordoneaza si urmareste toate activitatile de transport si expeditie marfa pentru a se cunoaste in orice moment situatia livrarilor si a transporturilor de marfa efectuate sau in curs de efectuare - Organizeaza si coordoneaza activitatea depozitului societatii participand la procesele de inventariere lunare si/sau anuale - Asigura realizarea cu acuratete a raportarilor si analizelor zilnice / lunare solicitate si transmiterea lor departamentelor implicate in proces conform procedurilor interne si termenelor stabilite - Ofera consultanta si suport celorlalte departamente ale societatii cu privire la aspecte de logistica, management al stocurilor, transport produse achizitii, etc - Prioritizarea activitatii departamentului prin distribuirea sarcinilor in scopul obtinerii unei eficiente maxime - Supravegheaza si organizeaza activitatea parcului auto (programare revizii tehnice, efectuare la termen a asigurarilor RCA si CASCO, alte activitati administrative specifice parcului auto) CERINTE / APTITUDINI - Studii medii sau universitare profil tehnic - Cunostinte de limba engleza nivel mediu / avansat - Abilitati excelente de utilizare MS Office - Experienta minim 5 ani intr-o functie de coordonare - Experienta minim 5 ani in domeniul logistic - Experienta in derulare contracte logistice, transporturi, operatiuni de import/export - Capacitate de analiza, atentie la detalii - Bune abilitati de prioritizare; orientare catre rezultate si respectarea termenelor - Excelente abilitati de comunicare si inter-relationare - Rezistenta la stres si la lucru prelungit; - Lucru eficient independent; - Asumare a responsabilitatii; - Spirit organizatoric; BENEFICII - Pachet salarial atractiv; - Telefon de serviciu; abonament medical - Posibilitatea dezvoltarii carierei intr-o companie de succes Transmiteti CV la adresa Programari la interviu: VA RUGAM APLICATI DUPA CE ANALIZATI CU ATENTIE CERINTELE POSTULUI!! Pentru detalii accesati sait-ul oficial

  • 7

    inginer vanzari furtune & armaturi hidraulice

    RESPONSABILITATI - promoveaza si vinde furtune si armaturi hidraulice, pneumatice, mecanice; - asigura consultanta tehnica si service clientilor; - prezinta si discuta oferta tehnica specifica; - se ocupa de administarea vanzarii (rapoarte, contactari zilnice); - intretine relatia cu clientii din portofoliu si urmareste cresterea numarului acestora; - urmareste derularea contractelor si comenzilor; - monitorizarea pietei; - participarea la targuri si expozitii in domeniu; CERINTE POST *studii superioare tehnice (OBLIGATORIU Politehnica, fac. mecanica, masini hidraulice/ pneumatice, mecatronica, masini unelte, automatizari); * abilitati de comunicare, vanzari si negociere; * MINIM 3 ANI experienta in domeniul instalatiilor si componentelor hidraulice si pneumatice; * cunostinte operare PC (Word, Excel); * capacitate de lucru in echipa, initiativa, seriozitate; * disponibilitate si perseverenta in acumulare de cunostinte noi intr-un domeniu dinamic; * OBLIGATORIU cunostinte lb engleza si/sau germana; * OBLIGATORIU permis de conducere cat B; * disponibilitatea la deplasari in tara si strainatate; * disponibilitate la program prelungit * domiciliu in BUCURESTI sau limitrof. NU se asigura cheltuieli de cazare sau relocare pentru aplicantii care nu sunt din Bucuresti Salariu fix + bonus motivant in functie de realizari! OFERTA - Pachet salarial atractiv; - Telefon de serviciu; - Abonament medical - Training si oportunitati de dezvoltare a carierei in tara si in strainatate; - Posibilitatea dezvoltarii carierei intr-o companie de succes; Transmiteti CV la adresa Programari la interviu: VA RUGAM APLICATI DUPA CE ANALIZATI CU ATENTIE CERINTELE POSTULUI!! Pentru detalii accesati sait-ul oficial

  • 105

    Angajez menajera pentru hotel, ofer cazare

    Caut sa angajez menajera pt hotel, pentru intretinerea camerelor, curatenie, spalat, calcat, ofer cazare+salariu.

  • 6

    Contabil_Baneasa

    Contabil junior și senior Cerințe : Studii superioare economice Limba engleză avansat Cunoștințele operare Excel mediu ( formule) Experiența anterioară în firma de consultanță contabilitate Sediul firmei este în sectorul 6 Băneasa Se lucrează doar de la birou CV-uri pe adresa de email: lauradanielau at yahoo.com

  • 8

    Femeie de serviciu

    Candidatul ideal: Ne dorim în echipa noastră o persoană dornică să contribuie prin munca sa la ceea ce înseamnă calitatea spectacolelor pe care le oferă Opera Comică pentru Copii. Suntem în căutarea unui bun profesionist, hotărât, integru, implicat și cu putere de muncă. Beneficii: Mediu de lucru plăcut Activezi într-o Instituție publică de prestgiu național și internațional Venit atractiv Program flexibil Trimite un mesaj pe numarul sau contacteaza-ne pe adresa și dacă vei fi selectat pentru interviu, vom lua legătura cu tine să te invităm la o întrevedere.

  • Secretar muzical

    Cerințe Studii universitare cu diplomă de licență (în domeniul muzical reprezintă avantaj) Reprezintă un avantaj experiența în domeniul organizării de evenimente cultural-artistice Disponibilitate pentru program flexibil și activități desfășurate în weekend Responsabilități principale: Întocmește, împreună cu coordonatorii de departamente, și transmite programul săptămânal de lucru (repetiții, spectacole, activități) Pregătește, multiplică, gestionează și arhivează materialele muzicale destinate colectivelor artistice ale OCC Colaborează și ține corespondența cu instituţiile culturale de profil din ţară. Sprijină colectivul artistic al OCC în rezolvarea diferitelor solicitări Ține evidența prezențelor colectivului artistic la repetiții și spectacole Arhivează şi păstrează în condiţii de securitate documentele specifice compartimentului, cu respectarea dispoziţiilor legale în acest domeniu Beneficii: Mediu de lucru plăcut într-o instituție publică de cultură de prestigiu național și internațional Venit atractiv

  • 2

    Oferta de munca-lucrator depozit

    Experienta pe un post similar - preferabil; Capacitatea de planificare si organizare a activitatii; Abilitati de comunicare, spirit de lucru in echipa; Aptitudini de invatare rapida; Disponibilitate de a desfasura activitati in ritm alert si care presupun efort fizic mediu. Condiții: Programul este de luni pana vineri de la 8 la 16:30; Contract de muncă pe o perioadă nedeterminată; Concedii conform legislației; Tichete de masă; Salariu motivant.2400 ron Responsabilități: Introduce produse in pachete, conform comenzilor primite; Eticheteaza produsele si coletele; Pregateste coletele de marfa in vederea livrarii; Participa la operatiuni de incarcare descarcare si receptie cantitativa si calitativa a marfii; Asigura curatenia la masa de lucru si in depozit; Repartizeaza si ordoneaza corect produsele din depozit, pe baza indicatiilor Oferite de coordonatorul de activitate; Participa la inventarele periodice, sub coordonarea responsabilului de depozit; Asigura securitatea si integritatea produselor.

  • 18

    Minimarket la Doi pasi cautam colegi

    MINIMARKET LA DOI PASI CAUTAM COLEGI : LUCRATOR COMECIAL PRINCIPALELE RESPONABILITATI * RECEPTIONARE MARFA *ARANJARE PRODUSE RAFT *PREZENTAREA SI COMERCIALIZAREA PROSDUSELOR * MENTINEREA UNUI MEDIU DE LUCRU CURAT SI ORGANIZAT MAGAZINUL SE AFLA IN MILITARI APUSULUI SECTOR 6 BUCURESTI SALARIU ATRACTIV+BONURI DE MASA PROGRAM 8 ORE + 2 ZILE LIBERE SAPTAMANA TE ASTEPTAM IN ECHIPA NOASTRA PENTRU MAI MULTE DETALII VA ASTEPTAM CU TELEFON

  • 1

    Restaurant Vulturul SRL angajeaza!

    RESTAURANT VULTURUL SRL, persoana juridica cu sediul in Intrarea Blejoi, Nr. 2, Sector 6, Bucuresti, angajeaza o persoana pentru postul de Vanzator la domiciliul clientului pe baza de comanda.

  • 9

    Angajam personal de sex feminin pentru post receptie - cu atestat de paza

    - Program 8 ORE (168 ore\ luna) Luni-Vineri - Salariu Atractiv Candidatul Ideal: aspect fizic placut, prezenta agreabila. abilitati de comunicare si relationare persoana calma, toleranta, cu abilitati de rezolvare a problemelor aparute persoana sociabila si orientata catre oameni atenta la detalii, eficienta, responsabila

  • 17

    Cauti Ingrijitoare batrani la domiciliu : Intern, Full-Time, Part-Time, Weekend in Bucuresti ?

    Recrutam si plasam personal ingrijire batrani bolnavi la domiciliu in Bucuresti sau in zonele limitrofe ale Bucurestiului pentru orice tip de program de lucru cautat : - Regim INTERN ( Permanent ) : Cazare + Masa + 4000-4200 Lei luna + 2 Weekend-uri libere luna . - FULL-TIME ( 8 ore zi, L-V ) Se ofera 3200 Lei Luna. - PART-TIME ( 4-6 ore zi ) Se ofera minim 2000 Lei luna. - Program intre ( 1-3 zile sapt ) - Program in Weekend ( Vineri - Duminica ) - Se ofera 400 Lei weekend ! Acte obligatorii pentru dosar : ( Act de identitate + Cazier + Adev medic de familie + Copie dupa ultimele studii efectuare + Referinte ( Daca ati obtinut !) Pentru mai multe detalii ne puteti suna zilnic pana in ora 20 : 00 la telefon !

  • 17

    Ingrijitoare batran 88 de ani regim INTERN - 4200 Lei in Bucuresti !

    Caut urgent ingrijitoare batran la domiciliu pentru o femeie invarsta imobilizata la pat care are nevoie de ingrijire permanenta palat, schimbat, toaletat, pregatirea hranei, hranit, administrat tratament medicamentuos, curatenie in camera bolnavului, cumparaturi daca este necesar ! Pentru programul de lucri INTERN se va oferi : ( Cazare + Masa + Salariu 4200 Lei luna + 2 Weekend-uri libere luna ) Ne puteti suna zilnic pentru informatii si detalii suplimentare pana in ora 20 :00 .

  • 27

    Cautam 2 ingrijitoare batrani regim INTERN - 4200 Lei, in Bucuresti !

    Cautam 2 femei cu experienta in domeniu pentru ingrijirea persoanelor invarsta si bolnave la domiciliu in regim de lucru permanent ( INTERN ), unde se va oferi : ( Cazare + Masa + Salariu motivant 4200 Lei luna + 2 Weekend-uri libere luna ). Sarcini obligatorii : Ingrijit, spalat, schimbat, toaletat, pregatirea hranei, hranit, administrat tratament medicamentuos, curatenie in camera bolnavului, cumparaturi daca este necesar ! Acte necesare : ( Cazier + Adev medic de familie + Copie act de identitate + Copie diploma dupa ultimele studii efectuate + refeinte daca aveti ! ) Ne puteti suna zilnic pana in ora 20: 00 la telefon pentru detalii si informatii suplimentare !

Salvează căutarea