Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Sector 6 Disponibil din: 2021-08-12-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam gestionar Cerințe: -cunostiinte si experienta operare calculator (Excel, Outlook) - bune abilitati de comunicare si organizare -vedere buna -experienta in lucrul cu personal in subordine, spirit leadership -persoana ordonata, onesta, muncitoare -cunostiinte limba Engleza (comunicare) -abilitati de comunicare si coordonare personal -persoana implicata, fara reticenta in a se implica si ajuta compania -operare calculator, Excell, outlook - experinta in domeniu -persoana implicata, fara reticenta in a se implica si ajuta compania - minim 10 clase - apt munca fizica -permis de conducere categoria B reprezinta un atu -permis stivuitorist reprezinta un atu -experienta sau calificare prelucrator aschiere (strungar, frezor, rectificator), sculer matriter, maestru reprezinta un atu -cunostiinte desen tehnic, mecanica, echipamente de masura si control, prelucrari mecanic reprezinta un atu Condiții: -lucru in doua schimburi -bonuri de masa -prime sarbatori -posibilitatea de a lucra in weekend, platit dublu -loc de munca stabil Responsabilități: -verifica intrarile si iesirile de marfa si le proceseaza in baza de date si pe terminalul mobil -aseaza marfa receptionata in depozit folosind echipamente de manipulare marfa -intocmeste avize de iesire marfa -realizeaza inventare periodice -pregateste marfa necesara activitatii zilnice de productie -coordoneaza activitatea personalului din subordine -intocmeste rapoarte de activitate personal din subordine -coordoneaza activitatea pe schimbul alocat -instruieste personalul din subordine, verifica activitatea acestuia si realizarea planificarii primite de la client -se asigura de respectarea calitatii activitatii si a normelor de lucru -realizeaza pontajul si evaluarea productivitatii personalului -verifica fluxul de lucru
-
Promovat
Descrierea postului : Ca angajat în vânzare aveţi responsabilitatea ca suprafaţa de vânzare din raionul dumneavoastră să facă o impresie bună şi atractivă asupra clienţilor noştri. Pentru aceasta este nevoie în primul rând de o aranjare atentă a produselor, având în vedere profilul magazinului. Electrostivuitoarele şi alte mijloace de transport uşurează deplasarea unor cantităţi mari de marfă. În cadrul raionului sunteţi, împreună cu ceilalţi colegi, parteneri de discuţie pentru clienţii noştri. Oferiţi informaţii despre sortimentuI de care vă ocupaţi, având la dispoziţie un sistem informatic performant. Cerințe: Lucraţi cu plăcere în colectiv şi impresia pe care o lăsaţi în relaţiile cu clienţii noştri este de amabilitate şi competenţă. Puteţi să lucraţi rapid şi conştiincios şi sunteţi oricând gata să vă oferiţi ajutorul. Oferta: Îți acordăm spor de sâmbătă și de duminică, de frig, de noapte, flexibilitate, sărbători legale, dar și bonusuri de performanță, de echipă sau individuale, în funcție de poziția pe care o ocupi Beneficiezi de tichete de masă încă din prima zi de lucru, la valoare maximă Sărbătorim alături de tine, oferindu-ți beneficii de Paște, Crăciun* Sănătatea este cea mai importantă, de aceea îți oferim o asigurare privată de sănătate pentru tine și o persoană dragă ție* Te poți relaxa la plajă sau la munte, cu vouchere de vacanță, și te răsplătim cu zile de concediu în plus când rămâi alături de noi* Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei Mens sana in corpore sano prin parteneriate cu furnizori de profil, dacă ești o persoană activă sau vrei să devii una Vei beneficia de cele mai bune oferte la produsele din magazinele noastre *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate Mentiuni suplimentare Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați secțiunile Protecția datelor si Nota de informare recrutare de pe site-ul nostru Notă de informare - recrutare (selgros.ro) Pentru detalii despre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul de pe care aplicați, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile acestuia.
-
Promovat
RPG Security angajeaza Agenti Securitate program 24 48 Candidatul ideal: Fara antecedente penale; Studii medii; Atitudine civilizata si responsabila; Capacitate de comunicare; Aspect fizic ingrijit; VA OFERIM: Salariu atractiv; Punctualitatea platii salariilor; Calificare la locul de munca; Program 24 48; Pentru programarea unui interviu ,va rugam sa ne contactati la nr de telefon 0728.683.074
-
Promovat
Angajam preparator in industria carnii ,cu experienta de minim 3 ani in prepararea carnii salariul net 5500 -6000 lei in functie de experienta program de lucru de luni pana vineri se acorda bonuri de masa in plus fata de salariu se deconteaza transportul
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
RESPONSABILITATI - service / reparatii pompe si instalatii de automatizare hidraulice-pneumatice-mecanice; - asigura consultanta tehnica si service clientilor; - prezinta si discuta oferta tehnica specifica; - se ocupa de administarea activitatii specifice postului (rapoarte, contactari zilnice, etc.); - intretine relatia cu clientii din portofoliu si urmareste cresterea numarului acestora; -urmareste derularea contractelor; -monitorizarea pietei; -participarea la targuri si expozitii in domeniu; CERINTE POST *studii superioare tehnice (OBLIGATORIU Politehnica / fac. mecanica, masini hidraulice/ pneumatice, mecatronica, masini unelte, automatizari); * abilitati de comunicare, vanzari si negociere; * MINIM 5 ANI experienta in domeniul instalatiilor si componentelor hidraulice si pneumatice; * MINIM 5 ANI experienta in VANZARI-SUPORT TEHNIC echipamente hidraulice si pneumatice * cunostinte operare PC (Word, Excel); * capacitate de lucru in echipa, initiativa, seriozitate; * disponibilitate si perseverenta in acumulare de cunostinte noi intr-un domeniu dinamic; * OBLIGATORIU cunostinte lb engleza si/sau germana; * OBLIGATORIU permis de conducere cat B; * disponibilitatea la deplasari in tara si strainatate; * disponibilitate la program prelungit * domiciliu in BUCURESTI sau limitrof. NU se asigura cheltuieli de cazare sau relocare pentru aplicantii care nu sunt din Bucuresti OFERTA - Pachet salarial atractiv; - Telefon de serviciu; - Abonament medical - Training si oportunitati de dezvoltare a carierei in tara si in strainatate; - Posibilitatea dezvoltarii carierei intr-o companie de succes; Transmiteti CV la adresa Programari la interviu: VA RUGAM APLICATI DUPA CE ANALIZATI CU ATENTIE CERINTELE POSTULUI!! Pentru detalii accesati sait-ul oficial
-
Verificarea componentelor si produselor interfazic sau pe tot fluxul de productie pentru a se asigura de conformitatea acestora cu specificatiile de calitate si a procedurilor in vigoare ale companiei.
-
COMPANIE MULTINAŢIONALĂ ANGAJEAZĂ ÎN PRODUCȚIE Te așteptăm în echipa noastră!
-
COMPANIE MULTINAŢIONALĂ ANGAJEAZĂ ÎN PRODUCȚIE Te așteptăm în echipa noastră!
-
sc Electrocons Group proiect srl, cu sediul in Bucuresti, Calea Vitan, angajeaza cu norma intreaga femeie de serviciu, muncitor necalificat in constructii si electrician in constructii civile cu norma intreaga , program full time, salariu atractiv
-
5.000 lei salariu. Zona Dr. Taberei. Experienta OBLIGATORIE. Se lucrează 1 zi cu 1 zi. 2 weekend-uri libere.
-
Compania noastră este în căutarea unui nou membru pentru poziția de Agent HR Agent de Vânzări. Experiența nu este obligatorie, dar reprezintă un avantaj. Dacă ești o persoană empatică, sociabilă și descurcăreață, te așteptăm în echipa noastră! Ce oferim: Training complet Program de lucru: de luni până vineri, între orele 10:00 și 19:00 Salariu: variaza în funcție de experiență (începe de la 3500-4100 RON plus comision) Creștere salarială încă din prima lună Comisionare reală, adecvată, fără obiective nerealizabile Oportunități rapide de avansare în carieră Condiții de lucru excelente Candidatul ideal: Cunoașterea unei sau mai multor limbi străine (engleză, spaniolă, rusă) Persoană pozitivă și deschisă la noi provocări Dorință de autodepășire Punctualitate Capacitatea de gestionare a situațiilor neprevăzute Cerințe: Punctualitate Nivel bun de engleză Atitudine pozitivă Seriozitate Locul de muncă: Biroul nostru se află în sector 6, Calea Plevnei, în apropierea Gării de Nord, București. Dacă ești interesat, te rugăm să trimiți CV-ul tău pe WhatsApp la numărul . Te așteptăm în echipa noastră!
-
Firma activa in domeniul productiei de mobilier la comanda ( pentru segmentul office si comercial) din PAL si MDF, isi mareste echipa cu 2-3 colegi noi, tamplari - montatori universali . Daca ai experienta in domeniu si te consideri o persoana responsabila, atenta la detalii si cunoscator al feroneriei moderne, te asteptam la noi in echipa. Responsabilitati: - Executia mobilierului cf proiectului tehnic - Asamblarea mobilierului conform specificatiilor tehnice (schita tehnica montaj); - Transport si montaj la client Cerinte: -Experienta minima in domeniu; -Capacitatea de intelegere a schitelor tehnice si de a monta mobilierul conform acestora; -Abilităti tehnice; -Seriozitate; -Permis de conducere categoria B constituie un avantaj Locatia : Bucuresti, sector 6. Pentru cei din provincie , pot oferi gratuit cazare în garsoniera lângă Universitatea Politehnica București. Salariu: 4500lei net ptr.program de lucru L-V 8. lei dacă se lucrează doua sâmbete pe luna. Carte de munca,ore suplimentare plătite dublu,prime de sărbători.
-
Firma LORENTZO SPEEDY SRL caută șofer categoria B pentru alimentare easybox-uri EMAG SAMEDAY zona UVERTURII MILITARI. Activitatea se desfășoară în cadrul Sameday Courier . Beneficii: - salariu 3500 ron 15 zile pe luna cu posibilitate de a lucra in plus - transport asigurat ( se oferă mașina acasă ). Ce vei face? - alimentare easybox-uri. - respecta procedurile de curierat. - se scot în livrare colete mici medii. Cerințe: - seriozitate, motivare, implicare și responsabilitate. - permis de conducere categoria B. - cazier judiciar curat. - experiența în distribuție sau curierat reprezintă un avantaj. Pentru detalii, contacteaza-mă la numărul de telefon: DOMICILIUL DOAR IN MILITARI
-
Ne căutăm colega serioasa, comunicativa, cu zâmbetul pe buze, implicata & responsabila. Nu avem cerințe speciale doar - sa zâmbești mult si des - sa știi sa comunici pozitiv cu un client - sa dai explicații cat mai clar, diplomat si empatic - sa prinzi repede cu ce ne ocupam noi - sa dorești sa crești pentru ca avem nevoie de oameni pe care ne putem baza si pe care ii si prețuim in consecință.
-
Bună Ziua,angajam Sef(a) pentru Statie Carburanti situata in sectorul 6. CV-urile se trimit la adresa
-
Promovat
SERVIS AUTO DORESTE SA ISI MAREASCA ECHIPA -ANGAJAM TINICHIGIU AUTO - VOPSITOR AUTO PROGRAM DE LUCRU DE L-V 8-17 SALARIU ATRACTIV
-
-
Curse Romania-Bulgaria tur-retur. Vechime cat. B minim 3 ani. Domiciliu obligatoriu Bucuresti sau imprejurimi
-
Angajam muncitori calificati/necalificati Program de lucru 08-17 (1h pauza de masa) Beneficii: - Salariu motivat -Transport decontat de societate - Bonusuri de performanta Cerinte: - Punctualitate, organizare, disciplina - Indemanare - Responabilitate si atentie la detalii Nu este necesara experienta in domeniu. Permisul auto reprezinta un avantaj Pentru mai multe detalii sunati la numarul de telefon
-
Angajez ȘOFERIȚĂ tir pentru ruta ROMÂNIA-GRECIA tur-retur sau COMUNITATE În comunitate cursele încep și se termină în Spania, deci tur-retur Spania-Europa Accept și cu mai putina experientă Plata se face la fiecare cursa Cele interesate pot suna pt mai multe detalii Sunt interesat mai mult de șoferițe pentru faptul ca sunt mult mai serioase, ordonate și disciplinate.
-
RO-ARMYCATERING S.A. cu sediul social în București sector 6, B-dul Timișoara nr.5 C angajează Șef Sală, pentru Punctul de Lucru Restaurant RoA situat pe Drumul Sării nr.33 sector 6,Bucuresti.
-
RESPONSABILITATI - promoveaza si vinde furtune si armaturi hidraulice, pneumatice, mecanice; - asigura consultanta tehnica si service clientilor; - prezinta si discuta oferta tehnica specifica; - se ocupa de administarea vanzarii (rapoarte, contactari zilnice); - intretine relatia cu clientii din portofoliu si urmareste cresterea numarului acestora; - urmareste derularea contractelor si comenzilor; - monitorizarea pietei; - participarea la targuri si expozitii in domeniu; CERINTE POST *studii superioare tehnice (OBLIGATORIU Politehnica, fac. mecanica, masini hidraulice/ pneumatice, mecatronica, masini unelte, automatizari); * abilitati de comunicare, vanzari si negociere; * MINIM 3 ANI experienta in domeniul instalatiilor si componentelor hidraulice si pneumatice; * cunostinte operare PC (Word, Excel); * capacitate de lucru in echipa, initiativa, seriozitate; * disponibilitate si perseverenta in acumulare de cunostinte noi intr-un domeniu dinamic; * OBLIGATORIU cunostinte lb engleza si/sau germana; * OBLIGATORIU permis de conducere cat B; * disponibilitatea la deplasari in tara si strainatate; * disponibilitate la program prelungit * domiciliu in BUCURESTI sau limitrof. NU se asigura cheltuieli de cazare sau relocare pentru aplicantii care nu sunt din Bucuresti Salariu fix + bonus motivant in functie de realizari! OFERTA - Pachet salarial atractiv; - Telefon de serviciu; - Abonament medical - Training si oportunitati de dezvoltare a carierei in tara si in strainatate; - Posibilitatea dezvoltarii carierei intr-o companie de succes; Transmiteti CV la adresa Programari la interviu: VA RUGAM APLICATI DUPA CE ANALIZATI CU ATENTIE CERINTELE POSTULUI!! Pentru detalii accesati sait-ul oficial
-
RESPONSABILITATI: - Organizeaza si supravegheaza desfasurarea activitatii de transport a companiei cu respectarea tuturor deadline-urilor - Centralizeaza si organizeaza cererile de transport si se asigura de executarea acestora in conditii de eficienta maxima - Preia si emite comenzi de transport, face inregistrari specifice departamentului pe mijloace informatice sau scriptice, raspunde de corectitudinea acestora; - Coordoneaza si urmareste toate activitatile de transport si expeditie marfa pentru a se cunoaste in orice moment situatia livrarilor si a transporturilor de marfa efectuate sau in curs de efectuare - Organizeaza si coordoneaza activitatea depozitului societatii participand la procesele de inventariere lunare si/sau anuale - Asigura realizarea cu acuratete a raportarilor si analizelor zilnice / lunare solicitate si transmiterea lor departamentelor implicate in proces conform procedurilor interne si termenelor stabilite - Ofera consultanta si suport celorlalte departamente ale societatii cu privire la aspecte de logistica, management al stocurilor, transport produse achizitii, etc - Prioritizarea activitatii departamentului prin distribuirea sarcinilor in scopul obtinerii unei eficiente maxime - Supravegheaza si organizeaza activitatea parcului auto (programare revizii tehnice, efectuare la termen a asigurarilor RCA si CASCO, alte activitati administrative specifice parcului auto) CERINTE / APTITUDINI - Studii medii sau universitare profil tehnic - Cunostinte de limba engleza nivel mediu / avansat - Abilitati excelente de utilizare MS Office - Experienta minim 5 ani intr-o functie de coordonare - Experienta minim 5 ani in domeniul logistic - Experienta in derulare contracte logistice, transporturi, operatiuni de import/export - Capacitate de analiza, atentie la detalii - Bune abilitati de prioritizare; orientare catre rezultate si respectarea termenelor - Excelente abilitati de comunicare si inter-relationare - Rezistenta la stres si la lucru prelungit; - Lucru eficient independent; - Asumare a responsabilitatii; - Spirit organizatoric; BENEFICII - Pachet salarial atractiv; - Telefon de serviciu; abonament medical - Posibilitatea dezvoltarii carierei intr-o companie de succes Transmiteti CV la adresa Programari la interviu: VA RUGAM APLICATI DUPA CE ANALIZATI CU ATENTIE CERINTELE POSTULUI!! Pentru detalii accesati sait-ul oficial
-
Cautam 2 femei cu experienta in domeniu pentru ingrijirea persoanelor invarsta si bolnave la domiciliu in regim de lucru permanent ( INTERN ), unde se va oferi : ( Cazare + Masa + Salariu motivant 4200 Lei luna + 2 Weekend-uri libere luna ). Sarcini obligatorii : Ingrijit, spalat, schimbat, toaletat, pregatirea hranei, hranit, administrat tratament medicamentuos, curatenie in camera bolnavului, cumparaturi daca este necesar ! Acte necesare : ( Cazier + Adev medic de familie + Copie act de identitate + Copie diploma dupa ultimele studii efectuate + refeinte daca aveti ! ) Ne puteti suna zilnic pana in ora 20: 00 la telefon pentru detalii si informatii suplimentare !