Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Sector 6 Disponibil din: 2022-04-10-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Cerințe: Angajam responsabil aprovizionare (supply chain) si adminsitrativ -experienta in domeniul achizitii, administrativ -cunostiinte limba engleza: vorbit si scris cursiv -cunostiinte mecanica si desen tehnic -permis conducere categoria B -persoana onesta, muncitoare, cu dorinta de afirmare -bune abilitati de comunicare -flexibilitate pentru diverse sarcini -apt efort fizic -operare calculator: office, excel, work, outlook, email,smartbill etc -permis stivuitorist reprezinta un atu -cunostiinte limba germana reprezinta un atu Condiții: -program 8-16:30 de L-V -tichete masa -prime sarbatori -trimiteti CV la si sau apelati pentru mai multe detalii si programare la interviu Responsabilități: -executii activitati de aprovizionare -verifica si intelege necesarul de aprovizionat -solicita oferte catre furnizori, selecteaza furnizorii -negociaza pretul catre furnizor -face receptia marfii intrate de la furnizori -gestioneaza stocurile de materiale -gestioneaza comenzile de la client -livreaza comenzile finalizate catre client -aprovizionarea cu diversele materiale necesare
-
Promovat
Angajam Casieri Functionari administrativ pentru magazinele XXXLutz din Militari si Pallady Poți face parte din echipa noastra dacă: Ai experiență de minimum 6 luni într-un post similar; Detii bune abilități numerice, Ai capacitate de asumare a responsabilităților și rapiditate în operare documente și gestionare numerar; Deții bune abilitați de comunicare Ai cunostințe de utilizare a pachetului MS-Office Ai studii medii finalizate Esti dispus sa lucrezi in weekend Descrierea jobului: Operează pe casele de marcat, incasează bani si efectuează toate rutinele legate de numerar Ofera informatii si suport clientilor; Respecta procedurile interne privind incasarile; Verifică Registrul de casă și banii încasați; Oferă informaţii despre stocuri, comenzi şi reclamaţii. Ce iți oferim? Angajații motivați și bine instruiți reprezintă baza succesului. De aceea iți oferim: Sprijin pentru a te acomoda și dezvolta, precum și numeroase oportunități de promovare Salariu atractiv Tichete de masă 30 lei Bonusuri si prime de sărbători Program flexibil si zile libere Abonament la clinică medicală privată Siguranță Transport asigurat de la statia de metrou Pacii, la magazin si retur (pentru magazinul din Militari) Trimite CV -ul tau la adresa Sau contacteaza-ne la Apostu Madalina HR Recruiter phone: mobile: XXXLutz Mobilier SRL Str. Comertului 1, 077090 Domnesti, Ilfov, Romania.
-
Promovat
Magazin Alimentar din Strada Uverturii, Sector 6, Bucuresti angajează casier (fete). * 2 posturi disponibile Cerințe: - amabilitate și orientare către clienți pentru o vânzare cât mai productivă - atitudine pozitivă și dorința de învățare - spirit bun de organizare - gestionarea activității la casa de marcat - realimentare rafturi cu marfa Experiența în domeniu reprezintă un avantaj.
-
Promovat
TRUST PM angajeaza personal calificat ca electrician pentru instalatii industriale si cladiri de birouri, apt pentru lucru la inaltime. Beneficii: - Contract de munca pe durata nedeterminata cu un salariu ce porneste de la suma de 5.000 lei net (pentru un program de lucru full-time), in functie de experienta; - Bonuri de masa; - Bonusuri de Paste si de Craciun si cresteri salariale anuale; - 21 de zile lucratoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste in functie de vechimea in cadrul companiei; - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sanatate privata. Profilul tau: - Disponibilitate pentru progam de lucru Luni - Vineri, 8 ore zi; - Amabilitate, seriozitate si responsabilitate; - Exemplu pozitiv in comportamentul si relatiile cu clientii si ceilalti colegi; - Experienta intr-un post similar de minim 3 ani; - Certificare ca instalator sau fochist reprezinta un avantaj. In cazul in care profilul tau se potriveste cu locul de munca, te vom invita la un interviu personal in pasul urmator.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
PROGRESS FLUID este principalul partener in Romania a companiei germane BOSCH REXROTH si are ca obiect de activitate comercializarea, suportul tehnic si service a instalatiilor si echipamentelor de actionari si automatizari industriale hidraulice. In ultimul timp, Progress Fluid si-a extins gama de produse oferite prin incheierea unor parteneriate preferentiale cu producatori de renume in domeniul actionarilor si automatizarilor industriale. Gama de produse oferita are la baza intreaga oferta BOSCH REXROTH, ATOS, VICKERS, ARGO-HYTOS, BERARMA, SETTIMA, CASAPPA, HBE in domeniul actionarilor si automatizarilor hidraulice, pneumatice, tehnica liniara si de montaj, precum si conectica VOSS si furtune hidraulice, Lider de piata in domeniu, PROGRESS FLUID ofera clientilor sai cea mai variata gama de echipamente de actionari si automatizari industriale si servicii complete referitoare la executie de instalatii noi sau modernizarea celor existente, consultanta, proiectare, mentenanta, reparatii pompe, cilindri si echipamente hidraulice RESPONSABILITATI : - promoveaza si vinde produse si echipamente pentru automatizari hidraulice, pneumatice, mecanice; - asigura consultanta tehnica si service clientilor; - prezinta si discuta oferta tehnica specifica; - se ocupa de administarea vanzarii (rapoarte, contactari zilnice); - intretine relatia cu clientii din portofoliu si urmareste cresterea numarului acestora; - urmareste derularea contractelor si comenzilor; - monitorizarea pietei; - participarea la targuri si expozitii in domeniu; CERINTE POST *studii superioare tehnice (OBLIGATORIU Politehnica / fac. mecanica, masini hidraulice/ pneumatice, mecatronica, masini unelte, automatizari); * abilitati de comunicare, vanzari si negociere; * MINIM 5 ANI experienta in domeniul instalatiilor si componentelor hidraulice si pneumatice; * MINIM 5 ANI experienta in VANZARI-SUPORT TEHNIC echipamente hidraulice si pneumatice * cunostinte operare PC (Word, Excel); * capacitate de lucru in echipa, initiativa, seriozitate; * disponibilitate si perseverenta in acumulare de cunostinte noi intr-un domeniu dinamic; * OBLIGATORIU cunostinte lb engleza si/sau germana; * OBLIGATORIU permis de conducere cat B; * disponibilitatea la deplasari in tara si strainatate; * disponibilitate la program prelungit * domiciliu in BUCURESTI sau limitrof. NU se asigura cheltuieli de cazare sau relocare pentru aplicantii care nu sunt din Bucuresti OFERTA Pachet salarial atractiv; Telefon de serviciu; Abonament medical Training si oportunitati de dezvoltare a carierei in tara si in strainatate; Posibilitatea dezvoltarii carierei intr-o companie de succes; Transmiteti CV la adresa Programari la interviu: VA RUGAM APLICATI DUPA CE ANALIZATI CU ATENTIE CERINTELE POSTULUI!! Pentru detalii accesati sait-ul oficial
-
Competente obligatorii: Experienta Horeca Responsabilitati: aranjeaza marfa la vitrina, verificare marfa si materie prima, verificare stoc si comenzi, verificare produse, verificare personal, verificare curatenie, verificare magazine in general astfel incat sa fie totul la standardele si cerintele Simigeriei Matei. Locatii: Unirii, Piata Romana, Brancoveanu, Aparatorii Patriei, Lujerului, Vitan, Ghencea, Pipera, Colentina, Pantelimon, Apusului, Lizeanu, Ferentari. Salariu intre 5000 si 6000 lei in functie de magazin si experienta.
-
Angajam sofer profesionist in cadrul unei societati cu activitate in domeniul constructiilor. Categoria B, C. Tarif orar 26 lei ora. Respectarea programului de condus, Punctualitate si corectitudine la plata. Post pe termen lung.
-
Comapanie Internationala de Transport , angajeaza soferi Tyr cu experienta in Europa . conditii foarte bune de lucru se lucreaza doar in Europa fara UK , perioada sejurului foarte flexibil .. Se lucreza cu partenerii nostri din Franta Germania Garaje si beneficii in toate locatiile noastre . camioane MAN euro 6 . rog seriozitate doar cei interesati !
-
Firma curatenie, angajeaza personal curatenie pentru scari de bloc. Numar de contact
-
Mirdav Clean SRL angajeaza personal de curatenie!! Obiectiv: sediu firma - birouri Locatie : Intrarea Straulesti, sect 1, Bucuresti Program: 7- 11 ( part time) Pentru detalii, apelati: Email :
-
Firma partenerLUKOIL Romania , Angajeaza personal pentru postul de Vanzator, pentru Statii distributie carburant LUKOIL in Sector 6 -cu atestat GPL Cautam ,Angajati cu dorinta de munca, corect(a), responsabil (a) care sa ne intregeasca echipa. Asiguram:: Contract de munca, cu norma intreaga, Salariu fix + Tichete de masa. Bonusuri functie de performanta. Prime in decursul anului , Program de lucru flexibil, in ture, Programe de training. Oportunitati de dezvoltare profesionala / Personala, Pentru detalii suplimentare ne puteti suna la nr de telefon din imaginea atasata . programarea se poate face la telefon,. Studii medii. Experienta ca lucrator comercial reprezinta avantaj Persoana comunicativa, pozitiva Atitudine orientare catre client Disponibilitate de lucru in ture si in weekend loc de munca in Bucuresti Sector 6.. MAI MULTE INFORMATII PRIN TELEFON.
-
Mirdav Clean SRL angajeaza personal de curatenie pentru hotel. Carte de munca , Program 8 h zi , de la ora 8- 16; 5 zile saptamana. Daca esti o persoana serioasa, responsabila si vrei sa faci parte din echipa noastra, contactează ne la nr de telefon: .
-
Atributii: -Control acces intrare iesire piscina; -Aranjare curatare sezlonguri umbrele. Beneficii: -Salariu motivant; -Tichete de masa; -Locatie stabila (vis-a-vis de statia de metrou Preciziei)
-
Firma de transport national de marfuri angajeaza sofer cat. C+E. Efectuam transport de marfuri intern cu dube frig, la temperatura controlata. Se incarca intr-un singur loc (depozit central). Cerinte: - permis cat C+E, atestat marfa, card tahografic, - experienta pe TIR minim 2 ani. Detalii la interviu.
-
Promovat
Oferim locuri de munca in hoteluri si restaurante din Irlanda. CAUTAM: personal cu experienta minim 4 ani in hoteluri sau restaurante CERINTE: varsta intre 19-40 de ani Engleza: nivel conversational Perioada contractuala: minim 6 luni OFERIM: Salariu de la 2000 euro luna Angajarea se face de catre Hotel direct si nu de catre alte firme intermediare NU SE PERCEP NICIUN FEL DE TAXE SAU COMISIOANE! Costuri: - Transportul pana in Irlanda este suportat de candidat. Cine suntem noi: Ustravel este o companie fondata in anul 2005 in Timisoara, in prezent avand 4 birouri in Romania: Bucuresti, Iasi, Timisoara si Cluj. Din 2005 pana in prezent am intermediat peste 20.000 de candidati in Europa si USA. Cu peste 19 ani de experienta in domeniu, Ustravel are parteneriate cu cele mai mari lanturi hoteliere si companii de top din Europa, oferind joburi sigure. Pentru informatii sunati la 0721 275 501.
-
Angajam agenti imobiliari, cu sau fara experienta, pentru intermedierea de tranzactii imobiliare. Echipa tanara, suport juridic asigurat. Birou: zona Crangasi, Sector 6. Candidatul trebuie sa aiba atitudine pozitiva, abilitati de comunicare, disponibilitate la munca de teren. De asemenea, dorinta de a castiga cat mai mult reprezinta un atuu pentru o reusita in acest domeniu. Asiguram conditii decente de lucru, inclusiv softuri de specialitate si bugete de publicitate pentru a eficientiza maxim activitatea. Andra Chirea -
-
Angajam agenti imobiliari, cu sau fara experienta, pentru intermedierea de tranzactii imobiliare. Echipa tanara, suport juridic asigurat, fara salariu fix. Sediul: zona Crangasi, Sector 6. Candidatul trebuie sa aiba atitudine pozitiva, abilitati de comunicare, disponibilitate la munca de teren. De asemenea, dorinta de a castiga cat mai mult reprezinta un atuu pentru o reusita in acest domeniu. Asiguram conditii decente de lucru, inclusiv softuri de specialitate si bugete de publicitate pentru a eficientiza maxim activitatea.
-
Dețin permis categoria BC+E,cu vasta experiență în conducerea autovehiculelor doresc angajare că șofer. Programul de L-V,.in fiecare seara acasă.
-
Job- Locația: București , on-site Atribuții : Coordonarea și realizarea proiectelor de infrastructură pentru căi ferate, drumuri și poduri, asigurând respectarea standardelor de calitate și siguranță. Obiectivul General al Postului (GOAL): Dezvoltarea de soluții inovative și sustenabile pentru infrastructura de transport. Cerințe Educaționale: Diplomă de inginer în domeniul construcțiilor civile, specializarea CFDP (Căi Ferate, Drumuri și Poduri) Cerințe de Experiență: 5-8 ani de experiență în proiectare tehnică pentru infrastructura CFDP. CV pe e-mail: CV: lauradaniela at yahoo.com
-
Ptr șantier în Chiajna București caut meseriaș cu experiență faiantar, rigipsar,zugrav - gletuitor doar cu pompa de zugrăveli airles, pompe am eu , ofer bani la săptămâna, bani zilnic de buzunar, avans, o masă caldă la 12.00 , program de luni până vineri de la 7 la 17.00. Lucrări pe termen lung și la iarnă. Ofer și cazare bună doar persoane liniștite cu bun simț, , exclus alcoolici și scandalagii. Fără alcool, persoana serioasa cu chef de muncă și cu bun simț .Salariu atractiv in funcție de experiență și randament, după o probă de lucru 2 - 3 zile de muncă , discutăm la telefon Ofer și cer seriozitate. Ptr informații la telefon Maistru constructor ccia Gabriel Pădurean
-
Firma spaniola de transport international cu o flota de 200 camioane (remorci cu prelata) angajeaza soferi profesionisti (C+E) incepatori /cu experienta pentru lucru in echipaj. Va putem oferi contract de munca pe Spania, salarii 2000-2400 euro net, in functie de experienta. Perioada de lucru poate fi negociata in functie de necesitatile soferilor si ale firmei. Asiguram transportul pana la locul de munca din localitatea de domiciliu a fiecarui sofer. Soferilor incepatori li se ofera perioada de initiere platita in echipaj. Soferii cu experienta care doresc sa initieze un incepator primesc bonus 100 euro lunar. Perioadele de vara sau sarbatorile de iarna sunt platite suplimentar cu un bonus stabilit de firma. Tarile pe care le tranzitam sunt: Spania, Franta, Germania, Olanda si Belgia. Nu se circula in Elvetia, UK sau tarile de nord. Nu este necesara cunosterea unei limbi de circulatie internationala, dispeceratul, soferii si reprezentantii firmei fiind vorbitori de limba romana. Documentele necesare angajarii sunt: act de identitate, permis de conducere (C+E), atestat marfa si cartela tahograf. Nu este nevoie de aviz psihologic si medical, pasaport, cazier si nici de certificat verde. Pentru detalii suplimentare va rog sa ne contactati la telefon.
-
Cerinte: 10 clase cunostinte de zidarie reparatii santuri in urma gauririi peretilor etc. Oferim: Tichete de masa 20 lei zi; Salariu negociabil la interviu; Bonus lunar, dupa primele 3 luni.
-
Promovat
ACTIV GROUP MANAGEMENT angajeaza șoferi autobasculanta pentru șantierul de langa Bucuresti ( Ciorogarla ). Cerințe: atestat transport marfă, card tahograf; permis conducere categoria C,C+E; experiență lucrări la terasamente, drumuri, poduri, căi ferate; Pentru mai multe detalii ne puteti contacta la numarul de telefon afisat.
-
- Ai spune despre tine ca esti o persoana amabila, atenta la detalii si ca iti plac lucrurile rafinate? - Iti doresti sa lucrezi intr-un domeniu estetic, in care sa poti oferi consiliere de stil, bazata pe preferintele clientilor? - Iti doresti sa-ti dezvolti abilitatile in vanzari si sa faci parte dintr-o echipa orientata catre rezultate? Daca ai raspuns cu DA, si ai: -Atitudine pozitiva și spirit de initiativa; -Capacitate de analiza si spirit de observatie; -Excelente abilitati de organizare și de creare a unei experiente placute de cumparare; -Un mod de lucru bazat pe punctualitate si promptitudine; -Orientare catre identificarea de solutii; -Experienta in utilizarea calculatorului; Vino in echipa noastra si vei beneficia de: -Contract de munca full-time, pe perioada nedeterminata; -Salariu competitiv, bonus de performanta si bonusuri suplimentare ocazionale; -Tichete de masa cu valoarea nominala de 30 lei; -Program de lucru flexibil, in ture (Programul de lucru este repartizat in ture, specific activitatilor desfasurate in spatiile comerciale tip mall); -Training-uri specializate care te vor ajuta sa te dezvolti profesional si personal; -Vouchere (tichete) de vacanta; -Bonusuri acordate in diferite ocazii (8 Martie, Paste, Craciun); -Cadou pentru ziua ta de nastere & reduceri de angajat la achizitionarea produselor Sabrini ; -Recompensare a vechimii in companie. Care vor fi responsabilitatile tale in calitate de Consultant vanzari - bijuterii? -vei consilia clientii in alegerea optima a produselor; -vei promova si prezenta produsele din portofoliul companiei; -vei efectua operatiuni de incasare si inregistrari in sistemul de management al vanzarilor; -vei efectua diverse operațiuni specifice activitatii de retail; -vei asigura nivelul optim de stoc in vitrine si vei verifica cu atentie integritatea produselor; -vei transmite feeback-ul primit de la clienti catre persoanele interesate din departamentele de suport. Te-am convins sa te alaturi echipei Sabrini? Trimite-ne CV-ul tau!