Anunțuri
Locuri de munca Cluj doar cu poze Companii-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Căutăm colegi harnici și pricepuți pentru postul de Manipulant Operator mașini mobile de interior pentru Edenia Distribution Center din Câmpia Turzii. Vino în echipa Macromex și alătură-te celor care pregătesc comenzile pentru livrarea a peste 1000 de clienți zilnic. VENIT NET GARANTAT: Manipulant Operator mașini mobile de interior - 2820 lei Net Pozițiile au bonus de performanță neplafonat, în funcție de productivitatea fiecărui angajat + sporuri de ore suplimentare, de noapte sau de week-end. Beneficii: Abonament la rețeaua Medlife, tichete masă în valoare de 35 lei zi lucrată, valoare totală 735 lei lună + pachete cu produse și tichete cadou de 300 lei cu ocazia Sărbătorilor, transport asigurat decont combustibil, bonus recomandare 150 Eur pentru poziții similare, Bookster. Ce trebuie să știi? - Depozitele sunt cu temperatura controlată (-24 C) echipamentele de lucru asigura protectie termica pana la -49 C, activitatea in depozit nu presupune efort fizic intens. - Utilajele si echipamentele de lucru sunt de ultima generatie (stivuitoare cu cabina incalzita, lize, transpalete electrice). - Se lucrează în schimburi, program flexibil și inegal. Dacă vrei să afli mai multe informații despre posturi, nu ezita să ne contactezi la numărul de telefon din profil, în intervalul L-V: 09:00 16:00 Așteptăm cu mare interes CV-ul tău la adresa de mail din contact. Alege să faci parte din echipa noastră unde lucrăm în siguranță și livrăm doar performanță! MACROMEX Oameni mari, Ambiții mari, Branduri mari!
-
Promovat
în cadrul magazinului Kaufland din Cluj, Str. Aurel Vlaicu, nr. 180 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4300 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat
-
Promovat
Sepona Personal ist seit über 10 Jahren erfolgreich in der Arbeitnehmerüberlassung hauptsächlich im technisch-gewerblichen Bereich tätig. Der Firmensitz ist in Leipzig, daneben haben wir Niederlassungen in Jena, Ostrów Wielkopolski (Polen) und Erfurt. Wenn Sie beruflich eine gute, langfristige Perspektive und gleichzeitig eine Herausforderung suchen, dann lesen Sie weiter Wir suchen jemanden, der möglichst: eine abgeschlossene kaufmännische Berufsausbildung oder alternativ Erfahrungen in der Büroarbeit nachweisen kann Erfahrungen sammeln konnte als Recruiter Betreuer*in Dolmetscher*in Deutsch, Ungarisch und Rumänisch in Wort und Schrift B2+ beherrscht eine Affinität zu Social-Media mitbringt ein echtes Organisationstalent ist bei schwierigen Gesprächen den richtigen Ton trifft zuverlässig, selbständig und fleißig ist den Führerschein Klasse B hat (von Vorteil) Fühlen Sie sich angesprochen? Dann kommen Sie zu uns! Sie würden folgende Aufgaben übernehmen: Einweisung und Organisation der Arbeitseinsätze unserer ungarischen und rumänischen Kollegen Stellenanzeigen übersetzen und veröffentlichen Zusammenarbeit mit unserem Recruiting-Team und mit PAVs (Arbeitsvermittler) Koordinierung und Durchführung von Mitarbeitergesprächen Organisation der Arbeitseinsätze Pflege der Datenbank (Landwehr L1) und Akten Zuarbeit für die Lohnbuchhaltung Was Sie erwartet: ein offenes, konstruktives und produktives Arbeitsklima flache Hierarchien, nur zwei Ebenen bis zum Geschäftsführer eine solide Einarbeitung ein gut ausgestatteter Arbeitsplatz (Headset, höhenverstellbarer Schreibtisch, ) angemessene Vergütung ein unbefristetes Arbeitsverhältnis in Teilzeit oder Vollzeit, wir sind flexibel Kaffee-, Wasser- und Teeflatrate vielfältige und spannende Firmenveranstaltungen Wenn Sie neugierig auf die Stelle geworden sind, dann kontaktieren Sie uns. Wir freuen uns auf Ihre Bewerbung! E-Mail: Telefon: +49 361 - 65 75 929 1 Mobil: +49 172- 514 896 9 Sepona GmbH Am Drosselberg 49 99097 Erfurt
-
Promovat
Manpower angajeaza Operator Laser in loc. Apahida, Jud. Cluj BENEFICII: - Salariu competitiv, negociabil in functie de experienta; - Program de munca in doua schimburi: 06:00 14:00 si 14:00 22:00 (inclus 30 min pauza de masa); - Condiţii de muncă la standarde europene; - Loc de munca dinamic unde te poti dezvolta profesional; - Prime de Pasti si de Craciun; - Spor ore suplimentare 200%; - Tichete de masă de 35 RON; - Decont transport sau transport asigurat din: Floresti, Manastur, Grigorescu, Marasti, Apahida (din orice statie de autobuz). CERINTE: - Experienta pe o pozitie similara constituie un avantaj; Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să ne sunați la numărul de telefon: 0729 800 721 !
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Locul de munca este situat pe galeria Sigma Center Cluj Napoca Cerințe: - Responsabilitate si seriozitate - Experienta anterioara in comertul cu produse naturiste sau farmaceutice; -Disponibilitate pentru program de lucru în 2 schimburi; Responsabilitati: - Consilierea clientilor in alegerea produselor potrivite conform nevoilor acestora - Promovarea si comercializarea produselor din magazin - Receptionarea marfurilor, etichetarea si aranjarea produselor la raft; - Inventarierea partial sau totala a stocului din magazin; - Verificarea valabilită ii produselor; - Asigurarea ordinii si curateniei in magazin
-
Angajam Asistenta MARKETING Persoana se ocupa urmatoarele operatiuniȘ - promovarea produselor si serviciilor firmei direct sa prin terti gen Mailchimp si firme specializate de promovare on-line - editeaza bazele de date cu clientii - lanseaza campaniile si urmareste rezultatele - urmareste comenzile si ofertele specializate Activam in domeniul vanzarii de echipamente hi-tech de print publicitar si comercial pe piata din Romania si est europeana. Sintem locati in Parc Industrial de inalte Tehnologii Tetarom 1, str. Nikola Tesla nr. 14 (varianta de acces Grigorescu - Baciu Taietura Turcului). Asteptam cu interes CV-ul tau pe email https: promomag.cool-shop.eu ro https: promomag.mcollection.gift www.supremoffice.ro www.uv-dtf-dtg.ro www.novi-romania.ro
-
ATRIBUȚII PRINCIPALE: Reprezintă fundația față de furnizori, autoritățile locale, și față de alte persoane cu care intră în contact în interes de serviciu; Asigură aprovizionarea; Contactează furnizori și negociază condiții financiare favorabile fundației; Asigură respectarea bugetului alocat; Organizează activitatea de transport și recepție a materialelor; Raportează neconcordanțele între bugetul de consumabile și necesar; Asigură serviciile utilitățile fundației; Identifică furnizori; Asigură fluxul de documente necesare perfectării contractelor; Urmărește derularea contractelor cu furnizorii de servicii; Asigură remedierea situațiilor neprevăzute; Asigură buna funcționare a mijloacelor fixe de uz comun; Asigură fluxul de documente justificative și le arhivează; Asigură asistența administrativă pentru noi proiecte; Propune soluții de ordin administrative; Asigură obținerea documentației și aprobărilor specifice; RESPONSABILITĂȚILE POSTULUI: Răspunde de: Distribuirea materialelor și a rechizitelor conform bugetelor și a normelor interne; Calitatea mediului de lucru al angajaților (condițiile fizice); Respectarea confidențialității datelor la care are access; Raportarea la timp a abaterilor sesizate; Transmiterea integrală și în timp util a informațiilor către destinatarul corespunzător; Păstrarea confidențialității informațiilor legate de fundație; Modul de utilizare a echipamentelor, consumabilelor, altor materiale și mijloace fixe puse la dispoziție de fundație; Respectarea prevederilor, a normelor interne și a procedurilor de lucru privitoare la postul său; Adoptă permanent un comportament în măsură să promoveze imaginea și interesele fundației;
-
**Alăturați-vă echipei noastre dinamice de livratori!** Salut tuturor pasionaților de livrare! Ești în căutarea unei oportunități palpitante de a lucra cu platforme de livrare renumite precum Tazz, Glovo și Bolt? Avem soluția perfectă pentru tine! **EtherealPath Delivery SRL vă oferă:** - Salariu competitiv: Câștigați între 3500 și 12000 lei, în funcție de performanțele și implicarea dumneavoastră. - Flexibilitate în program: Alegeți între un loc de muncă cu normă întreagă sau cu normă parțială, în funcție de nevoile și disponibilitățile dumneavoastră. - Experiență îmbogățitoare: Alăturați-vă unei echipe dinamice și contribuiți la satisfacția clienților noștri prin asigurarea de livrări rapide și fiabile. **Cerințe:** - Permis de conducere valabil și vehicul fiabil. - Pasiune pentru satisfacția clienților. - Disponibilitate și flexibilitate. **Cum să aplicați:** Dacă sunteți pregătit să vă asumați provocarea și să faceți parte dintr-o echipă excepțională, trimiteți CV-ul la , indicând poziția și platforma de livrare preferată (Tazz, Glovo, Bolt). Pentru a vă crea un cont, accesați [link-ul nostru de înregistrare] ( https: creatorapp.zohopublic.eu haitsmmservice delivery form-perma request tWxX7VtM3RBjwMAHK84Oqq6uZvRvpbHYngyGXzn3fDzwR7jMNbPrmD8ksRx3ggBs5gSshtNdKN4hSszMpK0YuGzR5bvHsaPPAZ32 ) și completați toate informațiile necesare. Nu ratați această oportunitate de a vă alătura EtherealPath Delivery SRL, o companie în plină creștere, și de a face parte din viitorul serviciilor de livrare! Alăturați-vă astăzi și fiți eroul care aduce bucurie la fiecare ușă. Pentru mai multe informații, contactați-ne la . --- Succes în recrutarea noilor talente pentru EtherealPath Delivery SRL!
-
Inginer proiectant instalatii MEP Cluj Napoca (Revit) Clientul nostru, o companie specializata in domeniul serviciilor de inginerie MEP, cu birouri si lucrari in Romania si UK, este in cautarea unui inginer proiectant instalatii MEP pasionat și talentat pentru a se alătura echipei Dacă aveți experiență în proiectarea și coordonarea instalațiilor MEP (mecanice, electrice și sanitare) și sunteți în căutarea unei oportunități de a vă dezvolta cariera într-un mediu dinamic și inovator, atunci suntem locul potrivit pentru dumneavoastră. Principalele sarcini: Proiectarea și dezvoltarea sistemelor MEP, inclusiv sisteme de încălzire, ventilare și aer condiționat, instalații electrice și sanitare Realizarea calculelor și analizelor necesare pentru dimensionarea corectă a instalațiilor MEP Elaborarea documentației tehnice și a schemelor de execuție pentru instalațiile MEP Coordonarea cu echipa de construcții pentru implementarea eficientă a instalațiilor MEP Supravegherea și asigurarea conformității cu standardele și reglementările în vigoare Colaborarea cu clienții și consultanții pentru a identifica și satisface cerințele specifice ale proiectelor Cerinte: Calificare si experienta in proiectare MEP Minim 2 ani experienta REVIT Referinte disponibile Locatie : Cluj Napoca Hybrid Salariu : 7000-10000 lei net in functie de experienta , abilitati si implicare Posibilitate de avansare in cadrul unei companii in plina dezlovare pe piata din Romania. Dacă sunteți un inginer proiectant instalatii MEP dedicat și dornic să vă alăturați unei echipe dinamice și inovatoare, vă rugăm să ne trimiteți CV-ul dumneavoastră pe
-
VitraQ (Termovest Prod SRL), unul dintre principalii producători și exportatori de tâmplărie din pvc și aluminiu din România, caută reprezentanți vânzări cu experiență. Rolul presupune dezvoltarea parteneriatelor cu clienții din regiunea alocată, în vederea vânzării și promovarea produselor din oferta companiei. Candidatul ideal: Persoană sociabilă, confortabilă cu vânzarea directă; Bune abilități de comunicare, persuasiune și capacitate de organizare și planificare; Abilitați dovedite de vânzare și negociere; Auto-motivat, având capacitatea de a atinge obiectivele și termenele; Orientare către client, înțelegerea nevoilor, ascultare activă; Atitudine proactivă și pozitivă, integritate și onestitate; Persoană ambițioasă, perseverentă și dornică să performeze; Cunoştinte PC; Disponibilitate pentru deplasări frecvente în zona alocată - permis de conducere cat. B, obligatoriu; Experiență în vânzări de minim 1 an; Responsabilități: Dezvoltarea portofoliului de clienți prin valorificarea lead-urilor primite; Prospectarea pieței pentru identificarea de noi oportunități de bussines; Menținerea portofoliului de clienți și creșterea volumului de vânzări; Propunerea, negocierea ofertelor de vânzare și încheierea contractelor comerciale; Atingerea obiectivelor de vânzări în regiunea alocată. Desfășurarea de vizite periodice la clienți pentru a construi relații pe termen lung; Colectarea de informații referitoare la clienți, concurență, prețuri, servicii, tendințe și analiza evoluției pietei; Promovarea unei imagini pozitive a companiei în relația cu clienții; Pachet beneficii: Salariu fix + comision din vânzări, în funcție de vânzările realizate; Bonus depășire target; Cazare și diurnă decontată pentru deplasări; Telefon, laptop, autoturism de serviciu; Oportunitate de a lucra într-un mediu dinamic și în dezvoltare. Dacă dorești să faci parte din echipa noastră trimite un CV aici: www.vitraq.ro Hai în echipa VitraQ!
-
Angajam manipulatori depozit mobila (in colete). Parc logistic Transilvania, Cluj-Napoca, Someseni. Informatii suplimentare la numarul de telefon de mai jos.
-
Candidatul ideal: Absolvent studii medii Experiență pe o poziție similară de minim 1 ani, Cunoșterea produselor electrice reprezintă un avantaj Autorizație ISCIR pt operare motostivuitor reprezintă un avantaj Descrierea jobului: Recepție marfă Pregătire marfă pentru livrare Verificare stocuri Impachetare marfă Incărcare descărcare marfă Depozitarea articolelor Scannarea și gestionarea codurilor de bare ale articolelor Intocmirea avizelor de însoțire marfă, AWB-urilor etc Beneficii: Nivel salarial negociat la interviu Tichete de masă Prime de sărbători Te așteptăm în echipa noastră!
-
Cerinte: * experienta in relatia cu ANOFM si IGI, respectiv incadrarea in munca a cetatenilor non UE * experienta in domeniu de minim 3 ani pe aceeasi poziție Minim 3 ani experienta pe o pozitie HR * Studii Universitare in una dintre urmatoarele specializari: Pedagogie Psihologie Sociologie Juridic Beneficii: * pachet salarial format din salar fix + bonus * se asigura mașină, laptop, telefon Salar: intre 4000-7000 RON NET Experienta in Leasing Personal constituie un avantaj
-
Confectioner imbracaminta cu experienta , pe masina liniara , program de lucru 8 ore / zii de luni pana vineri 7:00- 15:30 - salar atractiv 2.500 - 3.500 lei net pe carduri BT ( avans si salar / luna) - bonuri de masa 30 lei / zile lucrate pe card BT - decontare abonament CTP - concediu de odihna primavara / vara si iarna de craciun / revelion . - atelierul de confectii se afla la 5 minute de statia de autobuze Fabrica de Bere / Agronomie pe str. Berariei nr. 6
-
Ne dorim sa gasim o persoana cu experienta sau dornica sa invete cateva preparate din bucataria noastra. Locatia este situata in Manastur , sintem un colectiv tanar si serios, cu spirit de echipa dar si cu simtul umorului . Oferim si cerem seriozitate. Orarul il stabilim de comun acord . In prezent se lucreaza o saptamana dimineata una dupa masa de la 9:00-16:00 si 16:00-22:00 / joi, vineri, sambata pana la 23:30 . Iferim si cerem seriozitate . Pentru detalii salariale si orice intrebare va rog sa ma sunati.
-
Angajam Sofer livrari cu minima experienta la orar de 5 cu 2 . Locatia este in Manastur, suntem un colectiv tanar, serios cu spirit de echipa si cu simtul umorului . Pentru detalii suplimentare va asteptam la interviu . Oferim si cerem seriozitate . Livrarile se fac pe masina firmei aceasta fiind Dacia Spring.
-
Căutăm coleg colegă pentru: Activitati de aprovizionare, gestiune depozit, activitate de uzinare si ansamblare. Locatie: CLUJ-NAPOCA Parc Industrial Tetarom 1 Taietura Turcului nr 47 Linie de autobus pana in fata sediului CMAT Industry Automatizari Industriale Cerinte: Persoană deschisă, agreabilă. Permis de conducere cat B Dinamica si proactiva. Abilități de organizare, coordonare, evaluare, motivare. Orientate spre rezultate şi către client. Persoanele interesate sunt rugate sa trimită CV-ul la adresa împreună cu o scrisoare de intenție si așteptări la e-mail CMAT INDUSTRY este o companie din domeniul automatizarilor industriale, organizare evenimente TECH, standuri robotice și linii de producție, prin oferirea de solutii integrate la cheie. Oferim solutii complete orientate spre client de la concept, design si implementare pana la lansarea si optimizarea procesului de productie. www.cmat.ro
-
Avem personal asiatic ,calificat si necalificat in cautarea unui loc de munca pe urmatoarele domenii: - constructii - finisori constructii - sudori - gradinarit - curatenie - productie - horeca - croitorie
-
Beneficii: Program 8h zi, ore suplimentare platite conform legii, fara schimburi de noapte sau zile in weekend Salariu motivant Se asigura transport Asigurare medicala privata gratuita Contract perioada nedeterminata Tichete masa in valoare 30lei zi Tichete cadou de sarbatori si zi de nastere Responsabilitati: Incarcare descarcare marfa Manipulare marfa in depozit Respectarea normelor SSM si PSI Daca esti: Bun organizator Energic, cu buna dispozitie Atent la detalii Dornic sa ajute Hai in echipa! we take it personally
-
Angajăm urgent zidari pentru șantiere aflate in Belgia . Plata se face la oră începând de la 12 euro h. Se oferă cazare și mașină de serviciu. Deținerea permisului de conducere constituie un avantaj. Mai multe detalii la nr de tel: .
-
Cerințe: Absolvent ă de studii medii sau postliceale de contabilitate Curs de contabilitate primară reprezintă un avantaj Experiență profesională de minim 1 an pe o poziție similară Abilități de operare PC; Experiență operare în WinMentor Capacitate foarte bună de comunicare și relaționare Descrierea job-ului: Înregistrarea facturilor primite de la parteneri și furnizori Emiterea facturilor către clienți Gestionarea E-Factura Intocmirea bonurilor de transfer, bonurilor de retur și bonurilor de consum Gestionarea registrului de casă Urmărirea și gestiunea stocurilor Întocmirea Declarației Intrasat Întocmirea Declarației de Mediu Oferim: Nivel salarial negociat în urma interviului Contract de muncă pe perioadă nedeterminată Stabilitate pe termen lung Atmosferă colegială
-
Restaurantului CREIC din cadrul Centrul Regional de Excelență pentru Industrii Creative, Str. Tiberiu Popoviciu nr. 2-4, Cluj-Napoca (spre Valea Chintaului), căutam 2 Ospătari si un Bucătar. Programul este de ora 8,00-16,00 sau 7,00-15,00 de Luni - Vineri. In plus vor fi evenimentele care pot avea loc inclusiv in weekend
-
DescriereCandidatul Ideal - Absolvent al Universitatii de Arhitectura; - Cunostinte proiectare ansambluri de locuinte colective, locuinte individuale; - Spirit creativ, cu imaginatie, inovator; - Experienta de lucru prezinta un avantaj dar si deschiderea spre castigare a acesteia; - Cunoștințe in utilizarea programelor de proiectare Archicad, Autocad, lumion, 3ds max, - Cunosterea legislatiei in domeniu; - Disponibilitatea de a lucra la birou. - Experiență în proiectare și în managementul proiectelor de la 0 - 2 ani! Nu este necesar sa aveti experienta !!! Descrierea jobului - Proiectare pentru fazele: D.T.A.C., P.T.H., D.D.E., parti desenate si scrise etc.; - Ilustrari pentru proiecte sustinute de planuri de prezentare, randari foto realiste; - Elaborarea designului volumetric si planimetriilor in corelare cu regulamentele urbanistice si cu cerintele fiecarui proiect; - Dialogarea cu colaboratorii nostrii pe toate specialitatile pentru coordonare, adaptare si implementare a solutiilor acestora pentru fiecare proiect in parte; - Colaboreaza cu inginerii nostri de pe santier, le ofera suport tehnic, face vizite cand este necesar pe santier.