Anunțuri
Locuri de munca Dambovita doar cu poze Persoane-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajez șofer categorie CE, pe ruta Romania- Germania, Belgia, Olanda, tur-retur. Contactați telefonic pentru mai multe detalii.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
-
Bună ziua Ne mărim echipa În primul rând îți dorești un nou început Echipa Mc Ideal este soluția Contactează-ne la numărul sau lasă-ne un mesaj privat și te contactam noi
-
Cautam persoane pentru intretinere si reparatii utilaje automatizate Defectele pot fi de tipul electrice, pneumatice, hidraulice, senzoristice sau mecanice Tipuri de utilaje pentru care pot aparea defectiuni tehnice: Masini de injectie aluminiu sub presiune, prese pentru piese din tabla, utilaje cu comanda numerica CNC, masini de injectie mase plastice.
-
Detin permis categoria D Atestat si cartela tahograf valabile. Caut loc de muncă pentru curse regulate speciale, fără bilete. Locuiesc în Targoviste.
-
SMOLS vine in orasul tau! Hai in echipa! Esti o persoana energica, care accepta provocarile si care doreste sa lucreze intr-o echipa dinamica? Hai sa fim colegi si sa construim impreuna echipa! Despre tine: - Studii medii finalizate - Atitudine pozitiva orientata catre client - Abilitati de lucru in echipa - Disponibilitate lucru in ture Ce vei face? - Mereu la locul potrivit- in linia de servire sau in bucatarie, tu esti cel care ofera produsele clilentilor - Vei invata despre produse, materii prime, termene de valabilitate, echipamente - Asigurarea unui mediu placut si curat in restaurant Beneficii: - Abonament medical - Flexibilitaate in stabilirea programului - 21 zile de concediu - 50% reducere la produsele din restaurant in timpul pauzei de masa - Bonus de performanta - Prima de sarbatori
-
Esti potrivit a daca: - experienta minim 1 an intr-un post similar - ai bune cunostinte a proceselor unei unitati de alimentatie publica - esti o persoana cu abilitati de planificare a activitatii proprii si a echipei pentru buna functionare a unitatii; In rolul tau vei fi responsabil ă de: - coordonarea activitatii echipei din subordine in conformitate cu politica si obiectivele companiei; - controlul calitatii produselor, servirea clientilor si atingerea indicatorilor planificati: - intocmirea si asumarea rapoartelor de activitate; predarea acestora catre superiori; - identificarea problemelor si abilitatea de a lua rapid masuri corective si de preventie; - stabilirea necesarului de materie prima - organizarea programului de lucru - urmarirea calitatii preparatelor, cantitativ si calitativ.
-
Salut, numele meu este Veselin Gheorghe si am primit sarcina de a aduce 32 de muncitori necalificați (femei si bărbați) cu varsta cuprinsa intre 18 si 60 de ani. Tin sa vă atrag atenția, că nu sunt firma de recrutare, sunt persoana fizică si muncesc si locuiesc alături de voi. Munca, ca si dificultate este echilibrata, adică avem locuri atât pentru bărbați cat si pentru femei. Programul de lucru este de 10 ore pe zi, de luni pana vineri cu posibilitate de ore suplimentare in weekend. Pauză de masă aveți de la ora 12 la ora 13. Ca și implicare financiară, este nevoie de 100 de lei de persoană pentru a achita o taxă pentru înregistrarea contractului de muncă european. Acești bani nu îmi revin mie, ci statului roman. Ultima plecare este in data de 26 aprilie, dar se poate pleca și mai repede, cu mașină personală sau va pot face rezervare la autocar. Transportul va este achitat de firmă, dar va fii retras din prima lună de salarizare. Cazarea este la o pensiune din apropiere, la care vă este plătită cazarea de către firma. Atenție, sunt camere cu 2 paturi single, baie separat si bucătărie la comun. Firma oferă până la 500e avans pentru nevoi personale. Salariul NET este de 3,080e(14e pe ora) , cu posibilitate de extindere până la 4,800e lucrând ore suplimentare. 14e x 10 ore = 140e pe zi 140e x 22 zile = 3,080e pe lună (salariul de bază)
-
Laborator analize medicale, sediul în Moreni, Dâmbovița, Autorizat , circuite conform normelor MS. 6 încăperi, 2 grupuri sanitare, centrala proprie, beci,,. echipat cu mobilier adecvat, sistem LIS, documentație RENAR, Echipamente de laborator - Analizor biochimie, Biosystems - Analizor coagulare, semiautomat, a Siemens - Analizor urina Arkray -Analuzor hematologie Orphee Semiautomat imunologie I Crom Sistem imunologie chemiluminiscență, LUMISTAT Centrifuga Hettick, Suprafața construită și gradina 200 mp
-
Angajez consultant vanzari pentru insula parfumuri arabesti in Dambovita Mall. Cautam o persoana cu experienta in vanzari, care sa aiba cunostinte despre operarea casei de marcat, POS, registru de casa etc. CV-urile se pot transmite pe whatsapp la numarul de telefon . Program de lucru in ture. Abia astept sa ne cunoastem!
-
Angajam asistenta pentru camin privat pentru batrani din Titu Dambovita. Conditii de lucru moderne, locatie usor accesibila transport in comun. Se lucrează în ture, salariul negociabil în funcție de calificare si experienta. Oferim si cerem seriozitate. Rog sunați la numărul din anunț, nu trimiteți mesaje!
-
Angajam infirmiera pentru camin privat pentru batrani din Titu Dambovita. Conditii de lucru moderne, locatie usor accesibila transport in comun. Ture de 24/48. Salariu 3000-3500 de lei in functie de calificare si experienta. Oferim si cerem seriozitate. Rog sunați la numărul din anunț, nu trimiteți mesaje!
-
Candidatul ideal: Comunicare: sunte i capabil/ă să comunica i clar i concis, atât în scris cât i verbal, i recuno ti faptul că pentru o bună comunicare trebuie să ti i să asculta i i să extrage i informa ia necesară. Orientare spre rezolvarea problemelor: sunte i capabil/ă de a identifica i analiza o problemă existentă/poten ială i găsiti solu ii potrivite pentru fiecare situa ie în parte. Încredere: Vă cunoa te i punctele tari i ti i de ce sunte i capabil i ce pute i realiza. Flexibilitate: vă adapta i u or în func ie de situa ie i sunte i deschis către noi idei i persoane. Energetic/ă: vă place să munci i i sunte i dispus/ă să investi i timp i efort pentru a vă atinge obiectivele. Lucrul in echipă: vă place lucrul în echipă i de asemena pute i lucra indiviual DESCRIERE JOB Configurarea cea mai eficient a traseelor/curselor de distribu ie, pentru mijloacele de transport închiriate. Informarea imediat a agen ilor de vânz ri i a celorlalte compartimente ale societa ii cu privire la cursele configurate; Configurarea curselor pentru achizitiile interne Eviden a zilnic a livr rilor c tre clien ii re ele de super i hypermarket-uri de profil; Verificarea diurnelor pentru conducatorii angajati in curse si decontarea acestora Verificarea foilor de parcurs ale conducatorilor auto Evidenta auto in platforma NEXUS Evidenta facturilor de reparatii in platforma CHARISMA; Se ocupa de preluarea / predarea autoturismelor de la / catre agentii de vanzari Raspunde de descarcarea cardurilor tahograf ale conducatorilor auto precum si descarcarea aparatelor tahograf ale autocamioanelor. Se ocupa de configurarea curselor retur pentru masinile din zonele : Oltenia, Dobrogea si Muntenia
-
NE MĂRIM ECHIPA Societate Comercială care activează in domeniul alimentării cu apa și canalizare face angajări -Instalator Ajutor de instalator -Excavatorist BuldoExcavatorist Contract de munca Diurna + Transport Salarizarea este in funcție de postul pe care doriți sa îl Ocupați și Experiența Permisul de conducere reprezintă un avantaj
-
Asista si sustine activitatea si necesitatile de organizare ale managerului coordonator; Gestionarea corespondenței și a apelurilor telefonice, lucrari de secretariat, foloseste whatsup, skype si internet pentru rezolvarea necesitatilor de comunicare; Asistență în activitățile de contabilitate și de resurse umane; Întocmirea și actualizarea documentelor și a bazelor de date ale angajatilor, primirea si indrumarea lor; Suport la intocmirea de facturi si alte documente precum: chitante, avize, pv-uri, diverse documente de transport; Ajuta la intocmirea dosarelor lunare pentru contabilitate; Alte sarcini desemnate de manager; Coordonarea și implementarea procedurilor administrative, diverse proiecte administrative si de marketing; Asigurarea comunicării directe, clare și eficiente cu organizația; Sprijina medierea diverselor probleme si conflicte si ofera informatii si clarificari clientilor si colegilor; Comunicarea permanenta cu managementul companiei și cu diverse departamente; Intretine si actualizeaza bazele de date si organizeaza documente; Analizeaza rezultatele si imbunatateste constant activitatea firmei; intampina vizitatorilor si ii indruma catre persoanele avizate din firma; Efectueaza si urmareste comenzile administrative necesare firmei; Organizeaza petrecerile firmei si achizitionarea cadourilor; Alte responsabilități - după nevoile organizației.
-
-
Pentru persoanele interesate, aveți toate detaliile apelând la oricare dintre numerele de telefon din imagine.