Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Companii Nivel de studii: Calificat Disponibil din: 2021-02-08 Tip job: Full time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 2

    Angajez consilier vanzari piese auto

    Claunic Auto este pe piata auto de peste 20 de ani, oferind servicii variate in domeniu: vanzari piese noi si din dezmembrari, reparatii auto, ITP, tractari, asigurari auto. Echipa actuala este formata din oameni tineri si energici dar cu suficienta experienta cat sa livreze produse si servicii de calitate clientilor Claunic. In prezent, Claunic Auto SRL angajeaza consilier vanzari piese auto provenite din dezmembrari. Ce ar trebui sa faci tu: sa acorzi clientilor asistenta comerciala, telefonic si direct sa gasesti piesele, in functie de seria de sasiu, in programele de identificare ale producatorilor si sa intocmesti oferte pentru solicitarile primite sa gestionezi relatia cu clientii cheie ai magazinului pentru a eficientiza procesul de vanzare Experienta in domeniul auto este printre cele mai importante atuu-uri pe care le cautam la viitorul coleg sau colega, impreuna cu experienta in domeniul vanzarilor. Ce iti oferim: * Stabilitatea locului de munca * Preturi preferentiale pentru serviciile si bunurile achizitionate din grupul Claunic, pentru masina personala * Posibilitate de avansare ierarhica, intr-o firma aflata in dezvoltare * Program de lucru intr-un singur schimb * Salariu negociabil, in functie de experienta si pregatirea fiecaruia Cum aplici: 1. trimite un mesaj de raspuns la acest anunt la care sa atasezi CV-ul tau, actualizat la zi. 2. trimite CV-ul pe Whatsapp la numarul din anunt: Te asteptam sa ne fii coleg!

  • 13

    Angajam Tamplari navali, constructii, restaurari yachturi in Olanda

    Angajăm Tâmplari navali care să lucreze la construcții restaurări yachturi și vase de croazieră în Olanda. Beneficii: - salariu de început 13,50 - 14,50 Euro net oră; - job full time, posibilitate de ore suplimentare; - cazarea gratuită (o persoană în cameră) și mașină de serviciu asigurată; - job stabil, contract pe perioadă nedeterminată; - contract românesc (carte de muncă în România), detașare în Olanda cu formularul A1; - asigurare medicală în România și în Olanda. Cerințele postului: - minim 2-3 ani experiență anterioară ca tâmplar naval; - limba engleză la nivel conversațional mediu (obligatoriu); - permis de conducere cat. B (avantaj). Responsabilitățile postului: - montarea și ajustarea de mobilier pe nave de pasageri, vase de croazieră și yachturi; - lucrări de modernizare, întreținere și ajustare cabine; - montaj de mobilier pe structură metalică.

  • 4

    Sef echipa electricieni cu limba germana

    Angajăm Șef echipă electricieni cu limba germană pentru a coordona proiecte în Germania, în domeniul civil și industrial. Disponibilitate de la sfârșit de aprilie început de mai. Compania noastră caută să completeze echipa de electricieni cu o persoană vorbitoare de limba germană. Dacă ești un electrician calificat și vorbești fluent limba germană, această poziție ar putea fi potrivită pentru tine. Condiții: - salariu 16 Euro net oră (minim 2500 Euro net lună); - program de lucru full time; - posibilitate efectuare ore suplimentare; - cazare și mașină de serviciu în Germania asigurate gratuit; - angajare cu contract în România, pe perioadă nedeterminată; - detașare în Germania cu formularul A1; - asigurare medicală în România și în Germania; - asistență permanentă din partea noastră ca și angajator. Responsabilități: - șeful de echipă oferă suport echipei de electricieni și coordonează activitatea pe proiecte; - participă la ședințele de lucru și urmărește buna funcționare a planului de lucru pentru fiecare proiect derulat; - execută lucrări de instalații electrice alături de echipă: trasare cabluri, control și revizii ale instalațiilor electrice conform planului, montare dispozitive de iluminat - becuri leduri de toate tipurile, supraveghere video, detecție incediu, control acces, sisteme audio-video etc. Cerințe: - calificare de electrician; - 5+ ani experiență practică ca electrician; - experiența în coordonarea unei echipe constituie avantaj; - cunoștințe de lucru după plan tehnic; - cunoștințe de limba germană la nivel avansat; - permis de conducere cat. B (avantaj); - disponibilitate la deplasări în interes de serviciu.

  • 2

    Angajam Deservent, Manitou Telescopic

    South Equipment SRL, companie specializată în închirierea de utilaje și operatori, caută candidați pentru posturile de , legator de sarcină și operator nacelă.(operator manitou rotativ) Acestea sunt poziții cu responsabilități importante, care necesită experiență în domeniu și cunoștințe tehnice solide. Candidații trebuie să fie siguri pe ei, atenți la detalii și să aibă abilități excelente de comunicare. Santierele sunt atât în România, cât și în Europa, astfel , candidații trebuie să fie dispuși să se deplaseze. Se oferă diurnă pentru deplasări și orele suplimentare sunt plătite extra. Salariul este motivant și atractiv, iar beneficiile includ asigurare medicală și concediu platit. Dacă sunteți interesați să faceți parte din echipa noastră și aveți experiență relevantă, vă rugăm să ne contactati telefonic sau whatsapp www.southequipment.ro

  • 24

    Economist contabilitate primara

    Cerințe: - Studii superioare în domeniul financiar contabilitate, - Cunostinte operare PC: Windows; MS Office; Internet explorer; Outlook, Beneficii: - Salariu atractiv, corelat cu experiența Responsabilități: -Inregistrarea corecta si la zi a documentelor contabile in programul de contabilitate intocmirea declaratiilor -Tine legatura cu bancile , clientii si furnizorii interni si externi, -Comunica cu beneficiarii in privinta consultarii soldurilor si a emiterii instrumentelor de plata -Verifica facturile furnizorilor de prestari servicii interne si externe, precum si inregistrarea acestora in contabilitate -Efectuari de reconcilieri de solduri cu furnizorii SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.

  • 1

    Reprezentant medical Cluj - Napoca

    Candidatul Ideal Studii superioare finalizate (avantaj: medicina, farmacie, chimie, biologie); Foarte bune abilitati de comunicare si negociere; Experienta in promovare oferte in cabinete si clinici stomatologice, spitale, lanturi farmaceutice; Organizare si planificare, orientare spre performanta si rezultate; Seriozitate, responsabilitate; Cunostinte nivel mediu de limba engleza; Permis de conducere categoria B si disponibilitate pentru deplasari la clienti; Descrierea jobului Promoveaza produsele companiei catre medici, farmacisti si alte categorii de specialisti si cadre medicale din institutiile private sau publice, in zona alocata - in principal medici stomatologi; Dezvolta imaginea companiei prin activitati specifice de promovare medicala; Vizitează clienții din teritoriul alocat, conform planului stabilit; Mentine si dezvolta relatii profesionale de succes cu toti clientii din zona desemnata, identifica noi oportunitati de business; Monitorizeaza piata stomatologica si competitia; Intocmeste rapoarte periodice cu privire la activitatea realizata. De ce sa te alaturi echipei noastre? Vei face parte dintr-o echipa tanara, dinamica. Pachet salarial: salariu, bonus de performanta, indemnizatie de mobilitate, tichete de masa. Autoturism, laptop si telefon de serviciu. Posibilităţi de dezvoltare profesională. Un proces de instruire complet, specific noului tău rol. Pachet servicii medicale la o clinica privata. Viziteaza site-ul pentru a ne cunoaste produsele si vino alaturi de noi! Descrierea companiei Pansiprod Distribuție înseamnă o echipă de profesioniști specializați în vânzarea produselor pentru piața medicală și farmaceutică, având o preocupare continuă către ceea ce este nou pentru îngrijirea sănătății oamenilor. Suntem o companie de import și distribuție la nivel national de dispozitive si consumabile medicale, suplimente alimentare si dermato-cosmetice, asigurand si service pentru dispozitivele medicale. Cu peste 10 ani de experienta in vanzari am devenit una dintre cele mai dinamice companii din domeniul in care ne desfasuram activitatea.

  • 3

    Ajutor gestionar Timisoara

    PANSIPROD DISTRIBUTIE - distribuitor la nivel national de dispozitive si consumabile medicale si suplimente alimentare, angajeaza urgent Lucrator gestionar pentru punctul de lucru din Timisoara CANDIDATUL IDEAL - Studii medii finalizate - Cunostinte de contabilitate primara constituie avantaj - Permis auto cat B constituie avantaj - Atentie la detalii, bune abilitati de organizare si prioritizare - Responsabilitate, disciplina, seriozitate RESPONSABILITATI - Organizează spaţiul în vederea depozitării produselor - Gestioneaza si aranjeaza produsele din depozit - Pregateste coletele (conform documentelor de livrare) în vederea livrării mărfii - Intocmeste AWB-urile pentru marfa care se livreaza prin curier - Intocmeste documentele de insotire a marfii - Participa la inventar împreună cu comisia de inventar stabilita de administrator SE OFERA Contract pe durata nedeterminata Salariu + tichete de masa Prime de Paste si Craciun Asigurare medicala

  • 1

    Vanzatoare minimarket nonstop Pantelimon

    Angajăm vânzătoare pentru minimarket, program de lucru în ture, o zi lucrătoare alternând cu o zi liberă, contract de muncă. Salariul începe de la 3500 lei net. Adresa: Oraș Pantelimon, Strada Dobrogeanu Gherea, nr. 63. Nu răspundem la mesaje.

  • Angajam mecanic auto

    SC Alpaccess SRL angajeaza mecanic auto. Cerinte: - Studii medii finalizate (domeniul mecanicii constituie avantaj) - Experienta in domeniu minim 3 ani - Cunostinte tehnice de diagnoza auto - Cunostinte tehnice de mecanica electrica auto - Persoana pozitiva, responsabila, disciplinata, serioasa - Atentie distributiva - Capacitate de organizare si planificare - Capacitate de lucru in echipa - Capacitate de indeplinire a sarcinilor in termene limita - Disponibilitate pentru lucru in mediul industrial - Permis conducere categoria B Responsabilitati: - Diagnosticarea disfunctionalitatilor - Reparatia si întretinerea autovehiculelor si echipamentelor - Utilizarea si întretinerea autovehiculelor si echipamentelor din dotare in conditii corespunzatoare - Reparatia si inlocuirea diverselor piese, ansamble, subansamble, accesorii etc. - Efectuarea de probe de functionalitate utilaje - Alte atributii stabilite in fisa postului sau de catre superior Beneficii: - contract pe durata nedeterminata - bonuri de masa (40 lei zi) - transport asigurat

  • 7

    Angajez instalator

    Angajez instalator! Salariu motivant!! Se oferă transport de la domiciliu la locul de munca și retur + bonusuri la finalul proiectelor!!! De prefera din Ploiești sau împrejurimi!!!

  • 2

    Angajăm recepționer - Hotel Ave Lux, Brașov

    Vrei să faci parte dintr-o echipă dinamică și să fii zâmbetul cald care îi întâmpină pe oaspeți? Hotel AveLux îți oferă oportunitatea de a te alătura echipei noastre în calitate de recepționist! Căutăm o persoană serioasă cu o fire organizată, o atitudine ospitalieră și abilități de comunicare. Dacă te bucuri să interacționezi cu oamenii și poți gestiona cu ușurință multiple sarcini, atunci acesta este locul potrivit pentru tine! Responsabilitățile tale pentru postul de recepționist vor include: - Primirea oaspeților cu un zâmbet călduros - Efectuarea check-in-ului și check-out-ului - Gestionarea rezervărilor și răspunsul prompt la cerințele și nevoile oaspeților. Chiar dacă nu ai experiență, suntem deschiși să îți oferim cunoștințele necesare pentru a excela in acest domeniu, dar experiența poate reprezenta un avantaj valoros. Oferim un salariu atractiv cu bonusuri de masă. Ca si locatie, ne aflam la intrarea in Brasov de pe DN1, Calea Bucuresti nr. 7 Dacă ești interesat, nu ezita să ne contactezi și să ne lași CV-ul tău!

  • 9

    Funcționar Call-center _Sectorul 5

    Job_Reprezentant Client _Backoffice_Bucuresti Recrutez un Reprezentant Relații Clienți Back Office Pentru un client companie care ofera servicii de identitate digitala, securitate cibernetica si arhivare Cerințe: Studii superioare Bune abilități de comunicare scrisă și verbală Competențe de tip customer service: amabilitate, negociere, comunicare, persuasiune (un PLUS - experienta de Back Office in domeniul bancar) Abilitatea de a comunica cu clientul la telefon, dar și face to face Capacitatea de asimilare rapidă a cunoștințelor și de prioritizare a activităților Atenție la detalii, abilitatea de a procesa informații din tabele și rapoarte Responsabilitate, initiativă Abilități de lucru în echipă Experiență în posturi ce presupun relaționarea cu clienții vânzări reprezintă un avantaj Cunoștințe foarte bune de operare PC: MS Office Word, Excel, Outlook și navigare internet Cunostințe de limba engleză mediu. Responsabilități: Preluarea notificarilor și oferirea suportului clienților în funcție de solicitarea facuta Rezolvarea situațiilor în conformitate cu procedurile interne Identificarea nevoilor și așteptărilor clienților prin contactare telefonica, email sau chat Recepționarea întrebărilor, recomandărilor și reclamațiilor clienților Contactarea telefonica a clientilor care achizitioneaza serviciile din portofoliul companiei Identificarea nevoii clienților și recomandarea serviciului adecvat Gestionarea portofoliului de clienți existenți Prezentarea și promovarea serviciilor si produselor companiei Oferta: Tichete de masa Abonament servicii medicale Regina Maria, Abonament Bookster Shuttle bus Card de cafea Acces platforma Udemy, 22 zile CO + ziua de nastere zi libera CV: CV: lauradaniela at yahoo.com !!! Contract de munca pe perioada determinată de 4 luni, ulterior posibilitatea de transformare in Nedeterminat.

  • 5

    Montatori subansamble _2 schimburi

    Job _montatori subansamble _Sibiu Pentru companie de producție Sibiu 2 schimburi de luni -vineri Oferta : Salariu de la 2700 net Tichete de masa Transport decontat asigurat Bonusuri de producție Condiții bune de lucru . Tip : FullTime Locatie : Sibiu CV-uri pe adresa de email: lauradanielau at yahoo.com

  • oferta loc de munca electrician

    FORJA NEPTUN SRL ANGAJEAZA: ELECTRICIAN DE INTRETINERE Conditii: Studii medii; Calificare si experienta in domeniu; Experienta min. 2 ani in diagnosticarea, repararea, executarea si intretinerea instalatiilor electrice de comanda si de forta, precum si a instalatiilor electrice de iluminat; Persoana serioasa, comunicativa, organizata; Se ofera: - Salarizare motivanta, - Masa calda gratuita, tichete de masa, transport gratuit pe ruta Campina Baicoi, - Sansa unei cariere intr-o companie performanta. Persoanele interesate vor trimite cererea si sau CV- ul la sediul societatii, Baicoi, str. Infratirii nr. 295, sau FAX: , E-MAIL: ; Relatii suplimentare la TEL.:

  • 13

    Flotă parteneră autorizată Uber Bolt

    Flotă parteneră autorizată Uber Bolt oferim colaborare angajare șoferilor cu sau fără mașină proprie în prestarea serviciilor de ridesharing. condiții angajare : minim 21 ani permis de conducere atestat profesional cazier auto Beneficii oferite: -Comision fix 10% din câștigul net FĂRĂ ALTE COSTURI ASCUNSE -Servicii de resurse umane oferite GRATUIT -Copie conformă și ecusoane OFERITE GRATUIT -Suport constant pentru desfășurarea activității în cele mai bune condiții -Transparență totală și rapoarte prezentate șoferilor săptămânal -Plata săptămânală cash sau virament bancar -Cartea de muncă se poate înregistra și pe 2 4 8 ore după caz. Societatea suporta taxele și TVA-ul integral către stat ANAF. Pentru mai multe detalii ne puteți contacta zilnic în intervalul 9-18. Contact:

  • angajare consultant vanzari

    Casa Auto angajeaza consultant vanzari auto. Cerinte: - Experiența anterioară în vânzări minim doi ani; - Înțelegerea nevoilor clienților companiei și a nevoilor de business; - Abilitatea de a lucra într-un mediu dinamic și cu termene limită strânse; - Dinamism, orientare către rezultate, perseverență și adaptabilitate; - Responsabilitate și autonomie în activitatea desfășurată; - Aptitudini de negociator, bun comunicator; - Carnet de conducere, categoria B. Descrierea postului: - Identifici și contactezi potențiali clienți noi; - Oferi consultanță clienților în vederea alegerii produsului solicitat (ofertă, negociere, modalități de plată, contract); - Promovezi activ portofoliul de produse, fiind răspunzător de realizarea planului de vânzări; - Cresterea portofoliului de clienti, urmărirea si fidelizarea clientilor existenti, dezvoltarea unor relatii pozitive și durabile. Beneficii: - Pachet salarial format din parte fixa si bonus de performanta; - Zi suplimentară liberă pentru ziua de naștere; - Tichete de masă; - Tichete cadou pentru sărbătorile de Paște și Crăciun; - Training de specialitate, cursuri de dezvoltare personală. Persoanele interesate sunt rugate sa ataseze CV.

Salvează căutarea