Anunțuri
Locuri de munca Companii Carnet conducere: B Disponibil din: 2021-01-16-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Consilierul Tehnic SH are ca principal obiectiv optimizarea si gestionarea costurilor pe flotele de inchirieri utilaje cat si pe achizitionarea de utilaje de ocazie, consilierea tehnica referitoare la utilajele de inchiriat si vanzare utilaje ocazie. Studii superioare tehnice (de preferinta in unul dintre domeniile: electromecanica si mecanica agricola, industriala, auto) Permis de conducere categoria B Bune cunostinte tehnice generale (mecanica) Cunostinte operare PC (Word, Excel) Cunostinte limba engleza nivel mediu Cunoasterea produselor din gama CAT (constituie un avantaj) Aptitudini relationale: comunicare si ascultare Capacitate de negociere si de analiza Adaptabil Acuratete si atentie la detalii (spirit de observatie) Realism si spirit practic Descrierea jobului Realizeaza inspectiile tehnice ale utilajelor din flota de chirie la sediul societatii Realizeaza inspectiile tehnice lunare ale utilajelor inchiriate la sediul clientului (stare masina, operare masina, intretinere zilnica etc.) Formeaza instruieste operatorii clientilor in manipularea utilajelor Ofera asistenta tehnica reprezentantilor comerciali ai societatii Realizeaza, la achizitionarea utilajelor SH, inspectiile tehnice, la sediul clientului (stare masina, operare masina, intretinere zilnica etc.) Intocmeste deviz estimativ de reparatie si il negociaza cu departamentul post vanzare inainte de efectuarea lucrarilor Realizeaza vizite la clienti alaturi de reprezentantii comerciali ai societatii Ofera asistenta la achizitionarea utilajelor de la dealerii din afara Romaniei Promoveaza anunturi de vanzare a utilajelor SH si identifica utilaje in bazele de date ale partenerilor Realizeaza evaluarea tehnica si de costuri pe baza inspectiilor realizate de catre reprezentantii furnizorilor de utilaje de ocazie Gestioneaza din punct de vedere tehnic un portofoliu de clienti nationali Efectueaza, daca este necesar, expertize pentru Departamentul Comercial Actualizeaza bazele de date ale societatii cu informatiile culese, referitoare la clienti si cu activitatea sa Raspunde sau asigura raspunsul la reclamatiile clientilor Ce iti oferim? Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță. Asigurare de viață cu clauză de decontare a unor cheltuieli medicale in valoare de 1000 lei pe an; Asigurare de sănătate care include gratuit consultatii, analize si investigatii amanuntite; Tichete cadou pentru copii cu ocazia zilei de 1 Iunie si a sărbătorilor de iarnă; Tichete de masă în valoare de 35 RON zi lucratoare; Acces la biblioteca on- line Bookster. Laptop, telefon, masina de serviciu. Descrierea companiei Suntem BERGERAT MONNOYEUR, parte a Grupului Monnoyeur (Franta, 1906), societate constituita in Romania in 1991, cu sediul la Bucuresti (Mogosoaia). Suntem unic distribuitor Caterpillar in Romania si Republica Moldova. Comercializam si oferim service pentru: utilaje pentru constructii; stivuitoare; echipamente constructie si intretinere drumuri. Asiguram acoperire nationala si sprijin local clientilor nostri la Bucuresti, Timisoara, Cluj-Napoca, Brasov, Iasi, Piatra-Neamt, Galati, Constanta, Craiova, Pitesti si Chisinau.
-
Promovat
Esti in cautarea unui loc de munca stabil, si cu toate facilitatile din tarile de vest? Atunci esti la locul potrivit! Angajăm șoferi cu experiență pentru transport internațional. Flota moderna de camioane mercedes MP4 sau Volvo euro 6 cu toate dotarile pentru transport international. Pauzele de 45 nu se fac la camion, se fac la apartament. Se lucreaza de Luni pana Vineri-Sambata dimineata. Transport dus intors cu camionul sau cu avionul, depinde de situatie. Dispecerat in Limba romana. Carduri de alimentare UTA si Orosol + aparate de taxare automate pentru fiecare tara. Salariul se plateste punctual in fiecare luna in data de 15 + avansuri la cerere. Ce cautam? Soferi profesionisti, motivati, seriosi si cu simtul responsabilitatii! Este necesar sa ai Permis categoriile C+E, Card tahograf , Certificat de pregatire profesionala CPC, Atestat ADR colete Analizele medicale valabile Cazier rutier doar pentu consultare. Oferta, beneficii: - Loc de munca stabil! - Punctualitate si corectitudine la plata salariului: diurna zilnica ( 90 - 100 zi calendaristica) - Flota moderna cu vehicule de ultima generatie; - Bonusuri de performanta. - Echipament adecvat pentru munca. Chirie in germania achitata de angajator si utilitati.
-
Promovat
Specialistul SSM are ca principal obiectiv indeplinirea activitatilor de Sanatate si Securitate in Munca pentru angajator. Activitatea va avea loc la sediul din Mogosoaia si va include vizite trimestriale la sediile din teritoriu ale companiei. Cerinte: Studii superioare Cunostinte legislative in domeniu Curs obligatoriu Securitate Sanatate in Munca 80 ore Permis de conducere, categoria B - disponibilitate pentru deplasari Cunoasterea legislatiei in domeniul securitatii sanatatii in munca Cunostinte PC (World, Excel) Limba engleza nivel mediu Curs evaluator de risc de accidentare si imbolnavire profesionala (prezinta un avantaj) ISO 45001 (prezinta un avantaj) Competente Buna capacitate organizatorica Foarte buna comunicare si capacitate de formare Responsabilitate, seriozitate, spirit de echipa Descrierea jobului Raportarea catre Responsabilul de Servicii Generale referitor la functionarea Securitatii si Sanatatii in Munca, in cadrul organizatei; Colaborarea cu terte parti (colaboratori, consultanti, auditori externi) referitor la securitate sanatate in munca; Monitorizarea instruirii personalului organizatiei in ceea ce priveşte securitatea sanatatea in munca; Identificarea pericolelor si evaluarea riscurilor in cadrul organizatiei; Elaborarea, monitorizarea si actualizarea planului de prevenire si protectie; Elaborarea si actualizarea instructiunilor proprii de securitate si sanatate in munca si difuzarea acestora in punctele de lucru dupa aprobarea de catre angajator; Propunerea atributiilor si raspunderilor in domeniul SSM ce revin lucratorilor in vederea consemnarii in fisa postului; Verificarea insusirii si aplicarii de catre toti lucratorii a masurilor din planul de prevenire si protectie, a instructiunilor proprii, precum si a atributiilor si responsabilitatilor ce le revin in domeniul SSM; Intocmirea necesarului de documentatie cu caracter tehnic de informare si instruire a lucratorilor in domeniul SSM; Elaborarea tematicii pentru toate fazele de instruire, stabilirea in scris a periodicitatii instruirii, asigurarea informarii si instruirii lucratorilor in domeniul SSM si verificarea insusirii si aplicarii de catre lucratori a informatiilor primite; Elaborarea programului de instruire-testare la nivelul tuturor diviziilor; Asigurarea intocmirii planului de actiune in caz de pericol grav si iminent si asigurarea instruirii lucratorilor privind aplicarea lui; Evidenta zonelor cu risc ridicat si specific pe securitate sanatate in munca; Stabilirea zonelor care necesita semnalizare de securitate sanatate in munca, stabilirea tipului de semnalizare necesar si amplasarea semnalizarii; Evidenta meseriilor si a profesiilor prevazute de legislatia specifica pentru care este necesara autorizarea exercitarii lor; Evidenta posturilor care necesita examene medicale suplimentare, testarea aptitudinilor si sau control psihologic periodic; Efectuarea controalelor interne la locurile de munca cu informarea in scris a Managerului direct asupra deficientelor constatate si asupra masurilor propuse in vederea remedierii acestora; Identificarea echipamentelor de protectie necesare pentru posturile de lucru, intocmirea necesarului de dotare a lucratorilor cu echipament individual de protectie, aprovizionarea necesarului de echipament individual de protectie de si predarea actestuia catre lucratori; Participare la cercetarea evenimentelor si intocmirea evidentelor conform prevederilor legale; Elaborarea rapoartelor privind accidentele de munca suferite de lucratorii din societate, in conformitate cu prevederile legale; Colaborarea cu lucratorii si sau reprezentantii lucratorilor, serviciul extern de prevenire si protectie, medicul de medicina muncii in vederea coordonarii masurilor de prevenire si protectie; Urmarirea realizarii masurilor dispuse de catre Inspectorii de Munca cu prilejul vizitelor de control si al cercetarii evenimentelor; Urmarirea actualizarii planului de protectie si prevenire; Urmarirea efectuarii de instructaje specifice SSM pentru angajatii si colaboratorii clientilor furnizorilor altor parteneri pe aria de lucru din incintele societatilor. Intocmirea unui necesar de mijloace materiale pentru desfasurarea activitatii de securitate sanatate in munca; Acordarea asistentei tehnice de specialitate in situatii critice. Ce iti oferim? Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță. Asigurare de viață cu clauză de decontare a unor cheltuieli medicale in valoare de 1000 lei pe an; Asigurare de sănătate care include gratuit consultatii, analize si investigatii amanuntite; Tichete cadou pentru copii cu ocazia zilei de 1 Iunie si a sărbătorilor de iarnă; Tichete de masă în valoare de 35 RON zi lucratoare; Acces la biblioteca on- line Bookster. Laptop, telefon, masina de serviciu. Descrierea companiei Suntem BERGERAT MONNOYEUR, parte a Grupului Monnoyeur (Franta, 1906), societate constituita in Romania in 1991, cu sediul la Bucuresti (Mogosoaia).
-
Promovat
Societate cu experienta in domeniul instalatiilor sanitare, termice si de climatizare. DORIM SA ANGAJAM INSTALATORI CU EXPERIENTA Cerinte: Permis de conducere categoria B (constituie un avantaj); Abilitati de comunicare; Deschis catre noi tehnologii; Responsabil in activitatile de zi cu zi pe care le presteaza; Responsabilitati: Extecutarea lucrarilor de instalatii sanitare si termice de orice tip; Oferta noastra: Ne dorim sa fim un angajator atractiv si sa le oferim viitorilor nostri colegi un pachet de beneficii cat mai extins precum si posibilitati de dezvoltare si crestere profesionala Promovam increderea, bazata pe valori, traditie si stabilitatea noastra; Oferim un mediu de lucru placut si punem accent pe munca in echipa; Program Luni-Vineri-8ore-Weekend-urile sunt libere SALARIUL ESTE ATRACTIV.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Cautam colegi pentru Departamentul de Montaj mobilier comercial. Salariu intre 2200-3300 net, in functie de experienta!!! Cerinte: Disponibilitatea pentru deplasare in tara permanent, pe intreg teritoriul Romaniei si in afara granitelor; Aptitudini tehnice si experienta in activitatea de montaj mobilier comercial; Initiativa, atentie deosebita la detalii, capacitatea de lucru in echipa; Harnic, indemanatic, serios; Permis de conducere Categoria B. Oferta: Salariul atractiv, diurna; Bonus de sofer; Instruire de specialitate la locul de munca; Cazare la pensiuni sau hoteluri; Mic dejun gratuit; Transport decontat. Pentru detalii, va rugam sa ne contactati!
-
Firma partenera Tazz face colaborări cu curieri in orașele - Buzau - Constanta - Cluj - Botosani - Pitesti - Bucuresti - Arad - Craiova - Targu Mures - Brasov - Oradea - Deva - Satu Mare Program flexibil, se stabileste inainte si poate fi modificat in functie de necesitate. Plata se face saptamanal! Cerințe: Este necesar sa dispuneti de un mijloc de transport propriu sau inchiriat( scuter, masina) Varsta minima 18 ani Un smartphone cu Android sau iOS Seriozitate, o buna capacitate de a lucra in echipa, dornic de a-si mari constant veniturile, respectos si responsabil. Responsabilitatile postului: Tot cea ce trebuie sa faci este sa ridici comanda de la parteneri nostri( restaurante magazine) si sa o livrezi in conditii optime clientului. La baza acestui job sta o aplicatie care iti arata de unde trebuie ridicata comanda si unde trebuie livrata. Daca te-am facut macar un pic curios, te asteptam sa ne contactezi telefonic sau pe Whatsapp la numerele de telefon: sau adresa de e-mail https: forms.gle HQtMApEfVwPNxbubA
-
Se lucreaza in echipa. Se respecta standardele stabilite pentru HSE, programul de producție și execuția lucrărilor. Se lucreaza pe diferite funcții și în schimburi, după cum este necesar Calificări Trebuie să aveți peste 18 ani și să aveți permis de conducere clasa B, constituie un avantaj certificat de stivuitorist si de macaragist Se va acorda prioritate persoanelor cu certificat de ucenicie în discipline industriale sau altă experiență relevantă. Candidatul trebuie să fii sistematic, precis și de încredere Se asigura instruirea necesară
-
Esti in cautarea unui job sau a unei noi oportunitati in strainatate? Poti comunica usor in limba germana? Ai ajuns pe pagina potrivita! Firma Kipina HRM RO cauta personal calificat pentru clientii nostri din Austria, pentru posturi de electrician (pentru case sau industriali). Detalii oferta: Se lucreaza 157 160 h luna (uneori posibilitate de ore suplimentare) Salariu: 15,36 brut Alocație alimentară (fără taxe): 26,40 zi lucrătoare Cazare: aprox. 500 600 (in acest caz se plateste rambursare libera de taxe, de 15 zi lucrătoare) sau uneori cazarea este platita de angajator (iar in acest caz nu se ofera rambursarea de 15 zi) ATENTIE! Se cer cunostinte de limba germană la nivel comunicativ! Permis de conducere + masina Ne poti trimite CV-ul tau (in limba germana!) la adresa mentionata: . Te rugam sa mentionezi pentru ce post ai aplicat! Vom raspunde fiecarui aplicant cat mai curand posibil! Nu se percep comisioane din partea candidatilor!
-
Angajăm Tâmplari navali care să lucreze la construcții restaurări yachturi și vase de croazieră în Olanda. Beneficii: - salariu de început 13,50 - 14,50 Euro net oră; - job full time, posibilitate de ore suplimentare; - cazarea gratuită (o persoană în cameră) și mașină de serviciu asigurată; - job stabil, contract pe perioadă nedeterminată; - contract românesc (carte de muncă în România), detașare în Olanda cu formularul A1; - asigurare medicală în România și în Olanda. Cerințele postului: - minim 2-3 ani experiență anterioară ca tâmplar naval; - limba engleză la nivel conversațional mediu (obligatoriu); - permis de conducere cat. B (avantaj). Responsabilitățile postului: - montarea și ajustarea de mobilier pe nave de pasageri, vase de croazieră și yachturi; - lucrări de modernizare, întreținere și ajustare cabine; - montaj de mobilier pe structură metalică.
-
Esti in cautarea unui job sau a unei noi oportunitati in strainatate? Poti comunica usor in limba germana? Ai ajuns pe pagina potrivita! Firma Kipina HRM RO cauta personal calificat pentru clientii nostri din Austria, pentru posturi de instalator (pentru case sau industriali). Detalii oferta: Se lucreaza 157 160 h luna (uneori posibilitate de ore suplimentare) Salariu: 15,37 h brut Alocație alimentară (fără taxe): 26,40 zi lucrătoare Cazare: aprox. 500 600 (in acest caz se plateste rambursare libera de taxe, de 15 zi lucrătoare) sau uneori cazarea este platita de angajator (iar in acest caz nu se ofera rambursarea de 15 zi) ATENTIE! Se cer cunostinte de limba germană la nivel comunicativ! Permis de conducere + masina Ne poti trimite CV-ul tau (in limba germana!) la adresa mentionata. Te rugam sa mentionezi pentru ce post ai aplicat! Vom raspunde fiecarui aplicant cat mai curand posibil! Nu se percep comisioane din partea candidatilor!
-
Angajăm Șef echipă electricieni cu limba germană pentru a coordona proiecte în Germania, în domeniul civil și industrial. Disponibilitate de la sfârșit de aprilie început de mai. Compania noastră caută să completeze echipa de electricieni cu o persoană vorbitoare de limba germană. Dacă ești un electrician calificat și vorbești fluent limba germană, această poziție ar putea fi potrivită pentru tine. Condiții: - salariu 16 Euro net oră (minim 2500 Euro net lună); - program de lucru full time; - posibilitate efectuare ore suplimentare; - cazare și mașină de serviciu în Germania asigurate gratuit; - angajare cu contract în România, pe perioadă nedeterminată; - detașare în Germania cu formularul A1; - asigurare medicală în România și în Germania; - asistență permanentă din partea noastră ca și angajator. Responsabilități: - șeful de echipă oferă suport echipei de electricieni și coordonează activitatea pe proiecte; - participă la ședințele de lucru și urmărește buna funcționare a planului de lucru pentru fiecare proiect derulat; - execută lucrări de instalații electrice alături de echipă: trasare cabluri, control și revizii ale instalațiilor electrice conform planului, montare dispozitive de iluminat - becuri leduri de toate tipurile, supraveghere video, detecție incediu, control acces, sisteme audio-video etc. Cerințe: - calificare de electrician; - 5+ ani experiență practică ca electrician; - experiența în coordonarea unei echipe constituie avantaj; - cunoștințe de lucru după plan tehnic; - cunoștințe de limba germană la nivel avansat; - permis de conducere cat. B (avantaj); - disponibilitate la deplasări în interes de serviciu.
-
Promovat
Firma Italia angajează dulgher ,fierar , meseriasi in constructii cu experienta. Se asigura salariu de 2500 cu contract de munca. Contactati W.app pt informații.
-
Bucura-te de flexibilitate și libertate livrand alături de Bringo! Se poate livra atât full time cat și part time! Daca-ti doresti un loc de munca stabil sau doar suplimentarea venitului actual, te invitam sa faci parte din echipa noastra de livratori. Experienta nu este necesara, deoarece echipa noastra iti va oferi training gratuit si suport neconditionat. Ce îți oferim?! -Contract de munca part time sau full time. -Plata este pe comanda la saptamana, iar veniturile vor fi conform implicării tale. -Instruire personala. -Programul de lucru este flexibil, în funcție de timpul tău. -Ai posibilitatea de a pleca cu mai multe comenzi în același timp. -Bonusuri pentru depasire target comenzi. Cerințe: -Masina personala. -Permis de conducere categoria B. -Telefon cu sistem de operare Android.
-
Sef echipa dulgher SATECO Franta de la 3200 euro net luna la un program de 39 de ore saptamana Tip cofraj: SATECO ( metalic ) - cladiri bâtiment Locatie: Toulouse 31000 Incepere: 20.03.2024 Cazare, transport international si intern asigurat si platit de angajator. Contact:
-
Sef echipa dulgher SATECO Franta de la 3200 euro net luna la un program de 39 de ore saptamana Tip cofraj: SATECO ( metalic ) - cladiri bâtiment Locatie: Toulouse 31000 Incepere: 20.03.2024 Cazare, transport international si intern asigurat si platit de angajator. Contact:
-
Promovat
Expert Garage Solutions isi mareste echipa!!! Suntem în căutare de coleg calificat cu experiență de muncă pe un post similar, care să fie dornic de o nouă provocare profesională alături de compania noastră. Descrierea jobului: - Diagnosticarea și rezolvarea eficientă a problemelor tehnice ale vehiculelor - Efectuarea reparațiilor și întreținerii planificate în conformitate cu standardele și procedurile companiei - Utilizarea echipamentelor și instrumentelor adecvate pentru a asigura calitatea lucrărilor efectuate - Colaborarea cu echipa pentru a îndeplini obiectivele comune și pentru a menține standardele ridicate ale serviciilor noastre - Asigurarea că toate reparațiile sunt efectuate în conformitate cu normele de siguranță și reglementările legale Beneficii: - Salariu atractiv in functie de experienta - Bonusuri de performanta - Prime de sarbatori
-
Flotă parteneră autorizată Uber Bolt oferim colaborare angajare șoferilor cu sau fără mașină proprie în prestarea serviciilor de ridesharing. condiții angajare : minim 21 ani permis de conducere atestat profesional cazier auto Beneficii oferite: -Comision fix 10% din câștigul net FĂRĂ ALTE COSTURI ASCUNSE -Servicii de resurse umane oferite GRATUIT -Copie conformă și ecusoane OFERITE GRATUIT -Suport constant pentru desfășurarea activității în cele mai bune condiții -Transparență totală și rapoarte prezentate șoferilor săptămânal -Plata săptămânală cash sau virament bancar -Cartea de muncă se poate înregistra și pe 2 4 8 ore după caz. Societatea suporta taxele și TVA-ul integral către stat ANAF. Pentru mai multe detalii ne puteți contacta zilnic în intervalul 9-18. Contact:
-
Atributiile postului: - realizeaza planul zilnic de vanzari. - prezinta si promoveaza direct produsele - prospecteaza in permanenta piata in vederea identificarii de noi clienti - mentine permanent legatura cu clientii existenti pentru fidelizarea acestora - urmareste incasarea comenzilor - experienta in vanzari constituie avantaj Posesor permis de conducere categoria B Absolvent de studii medii sau superioare Domiciliul in Suceava. CV-urile se trimit pe adresa de mail: Relatii la telefon: de luni pana vineri in intervalul orar 8:00 - 16:00
-
Suntem în căutarea unor mecanici auto talentati și pasionati pentru a se alătura echipei noastre. Dacă ai experiență în domeniul mecanicii auto și ești în căutarea unei oportunități de a-ți dezvolta cariera, atunci aceasta este o oportunitate pe care nu vrei să o ratezi. Responsabilități: Efectuarea diagnosticărilor și reparațiilor la autovehiculele clienților noștri Identificarea și rezolvarea problemelor tehnice ale autovehiculelor Efectuarea reviziilor și întreținerii periodice Montarea și demontarea pieselor auto Asigurarea calității lucrărilor efectuate Consilierea clienților cu privire la întreținerea și reparațiile autovehiculelor Cerințe: Experiență anterioară în domeniul mecanicii auto Cunoștințe solide în diagnosticarea și reparația autovehiculelor Abilități excelente de rezolvare a problemelor și de luare a deciziilor Atenție la detalii și precizie în lucrul cu piesele auto Capacitatea de a lucra eficient atât individual, cât și în echipă Abilități bune de comunicare și relaționare cu clienții Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-un mediu profesionist și dinamic Posibilitatea de a-ți dezvolta abilitățile și cunoștințele în domeniul mecanicii auto Salariu competitiv și pachet de beneficii atractiv Oportunități de avansare în cadrul companiei Mediu de lucru plăcut și colegi de echipă prietenoși Dacă ești o persoană dedicată, pasionată de mecanica auto și dornică să faci parte dintr-o echipă de profesioniști, te invităm să aplici pentru poziția de mecanic auto. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem și să îți oferim oportunitatea de a-ți construi o carieră de succes în domeniul auto. FACILITATI: -venituri neplafonate -acces facil cu mijloacele de transport in comun -parcare gratuita -facilitati intretinere auto personal -prima de sarbatori -bonusuri de performanta -cadouri pt copii sub 14 ani -echipament de lucru personalizat si intretinut de angajator -formare profesionala de specialitate
-
Casa Auto angajeaza consultant vanzari auto. Cerinte: - Experiența anterioară în vânzări minim doi ani; - Înțelegerea nevoilor clienților companiei și a nevoilor de business; - Abilitatea de a lucra într-un mediu dinamic și cu termene limită strânse; - Dinamism, orientare către rezultate, perseverență și adaptabilitate; - Responsabilitate și autonomie în activitatea desfășurată; - Aptitudini de negociator, bun comunicator; - Carnet de conducere, categoria B. Descrierea postului: - Identifici și contactezi potențiali clienți noi; - Oferi consultanță clienților în vederea alegerii produsului solicitat (ofertă, negociere, modalități de plată, contract); - Promovezi activ portofoliul de produse, fiind răspunzător de realizarea planului de vânzări; - Cresterea portofoliului de clienti, urmărirea si fidelizarea clientilor existenti, dezvoltarea unor relatii pozitive și durabile. Beneficii: - Pachet salarial format din parte fixa si bonus de performanta; - Zi suplimentară liberă pentru ziua de naștere; - Tichete de masă; - Tichete cadou pentru sărbătorile de Paște și Crăciun; - Training de specialitate, cursuri de dezvoltare personală. Persoanele interesate sunt rugate sa ataseze CV.
-
Doamnă angajată, serioasă 49 ani, îngrijesc doamnă învărstă și administrez locuința complet (menaj, gătit, socializare în afara domiciliului etc.), cu cedarea locuinței - în Sibiu (sau împrejurimi în limita a 10 km). Rog doar oferte serioase! Multumesc,
-
S.C. AGRICOL CARM INVEST S.R.L. angajeaza Mecanic intretinere in cadrul fermei de bovine din loc. Voila, jud. Brasov. Atributii: -repararea și întreținerea echipamentelor; -prevenirea apariției defecțiunilor prin efectuarea regulată a operațiunilor de întreținere; -participarea la procesul de instalare a echipamentelor noi; -desfășurarea activităților de reparare și întreținere a echipamentelor; sudura. Oferim: - Salariu avantajos ; - Muncă în echipă; - Decontarea deplasării la locul de muncă. Cerinte: - Experiență în domeniu; - Calificare în domeniu; - Seriozitate; - Abilitati de comunicare; - Punctualitate; - Flexibilitate. Va asteptam in echipa noastra!
-
Bioecolab SRL - angajeaza Coordonator / Manager / Director - Organizare Agenti DDD - dezinfectie, deratizare, dezinsectie - CU EXPERIENTA - minima de 3 - 7 ani - cu norma intreaga. Salariul minim 5.000 Lei cu comision la fiecare lucrare efectuata. Cautam un bun Manager / Coordonator / Director care isi doreste a organiza, coordona si intemeia o echipa operativa de agenti DDD cu posibilitatea de avea libertatea alegerilor cu un program bine organizat. Cerinte: - permis conducere categoria B, studii superioare, cunostinte word/xls, prieten cu tehnologia, cunoasterea aparaturii DDD, comunicare cu beneficiarii - programari actiuni DDD, solutii tehnice in eradicarea focarelor de infectie. Se ofera: - pachet salarial atractiv, telefon, masina, Informatii suplimentare pe adresa de mail. / tel. -program Auto-organizat, mobilitate.
-
prezinta si promoveaza produsele companiei prin contactarea clientilor actuali si atragerea de noi clienti