Anunțuri
Locuri de munca Companii Disponibil din: 2020-04-15-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Consultați una dintre cele mai bune oferte de muncă din Olanda! Și alăturați-vă echipei noastre care lucrează cu hainele Tommy Hilfiger și Calvin Klein! Vorbiți limba engleză și căutați un loc de muncă stabil și de încredere în străinătate? La OTTO, avem o ofertă excelentă! Cu noi, nu trebuie să vă faceți griji pentru transport, cazare sau asigurare oferim un pachet complet de servicii și asistență în organizarea călătoriei dvs. în Olanda. Ce veți face? Doar sarcini simple precum: Colectarea și ambalarea comenzilor Controlul calității produselor haine și accesorii de marcă Pregătirea mărfurilor pentru expediere și încărcarea descărcarea coletelor Ce așteptăm de la dvs.: Cunoașterea limbii engleze - obligatoriu (nivel mediu) Disponibilitate pentru o perioadă mai lungă de timp (cel puțin șase luni) Permis de conducere - este de apreciat În plus, NU AVEȚI NEVOIE DE EXPERIENȚĂ!! Super, nu? Nu așteptați prea mult ofertele sunt limitate! Descrierea jobului Iată ce avantaje puteți avea daca începeți un nou loc de muncă alături noi: Tarif super: 14.65 EURO oră (13.52 EURO + 8.33% indemnizație de vacanță) Bonusuri de weekend (50-100%), pentru că apreciem dedicarea dvs.! Plata sigură și la timp (salariile săptămânale) Puteți începe imediat Asistență în îndeplinirea formalităților (vom aranja totul înainte de plecare) și un proces de recrutare ușor Un singur schimb, ore convenabile: 8:00-17:00 Contract de muncă temporară sub condițiile olandeze minim 40 ore de muncă săptămânal Șanse de promovare și trecere la un contract direct! Aplicația MyOTTO cu programul de muncă, fluturași de salariu și FAQ Nu trebuie să vă faceți griji cu privire la transportul la de la locul de muncă, îl asigurăm gratuit Beneficiați de cazare si asigurare medicală Suport telefonic 24 7 - Centrul de Servicii Operaționale Acces la cantina de la locul de muncă și nu este tot! De două ori pe an, vă puteți bucura de articole vestimentare la prețuri avantajoase! Vă încântă acestă ofertă? Tot ce trebuie să faceți este să aplicați aici iar recrutorul nostru va intra în contact cu dvs. și vă va răspunde la toate întrebările! Descrierea companiei Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii regăsiți la rubrica RODO din cadrul platformei online a Otto Work Force RO.
-
Promovat
Angajam personal cu experienta si limba italiana pentru ingrijire batrani in Italia (Lombardia), pentru inlocuire sau perioada lunga.
-
Promovat
Căutăm Asistent vanzari piese de schimb Responsabilitati: Intocmeste comenzile de piese de schimb catre furnizorii externi Participa la receptia si inventarul pieselor de schimb Compara si analizeaza preturile concurentei la piesele de schimb echivalente in colaborare cu responsabilul de piese de schimb Intocmeste comenzile de vanzare a pieselor de schimb catre distribuitori Tine legatura cu dealerii in ceea ce priveste comenzile de schimb si faciliteaza accesul acestora la documentatia necesara Cerințe: Studii medii superioare pe profil tehnic Experienta pe domeniul tehnic reprezintă un avantaj Cunoștințe PC(Excel)- cunoștințe ERP și CAD reprezintă avantaj Limba engleză la nivel conversațional reprezintă avantaj Abilități de comunicare și organizare a timpului Beneficii: Salariu de 3500-4500 lei net în funcție de experiență Tichete de masa de 40 lei zi lucrata Transport asigurat pe ruta Manasia-Urziceni-Cosereni Training după angajare Program: Luni-Vineri: 07:30-16:00 Contract cu perioadă determinată de 3 luni, cu posibilitate de prelungire. Locație: Sediul se află pe Șoseaua de Centură nr.32, Comuna Tunari, Ilfov.
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Mediaș, Șos. Sibiului, nr. 81 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4400 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Asigurare de sănătate privată garantată Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Ne aflam in cautarea unui coleg pentru departamentul achizitii-ofertare. Postul este disponibil absolventilor cu specializarea CCIA sau Instalatii, cu sau fara experienta. Societate cu activitate in domeniul constructiilor civile, industriale si agricole, cu activitatea preponderent in judetul Satu Mare si judetele limitrofe. Oferim conditii avantajoase. Pentru detalii, va rugam sa ne contactati.
-
Angajam tehnicieni sisteme de alarma, supraveghere video, detectie inccendiu, automatizari, tehnica de calcul, IT. Full time, part rime, colaborare proiect. Program flexibil. Salariu net 3000-5000lei raportat la competențe, experiență și implicare. Relatii la tel . Puteți trimite c.v. email
-
Angajez șofer pe camion Program de lucru, 5zile la lucru, weekend liber, Se transporta doar mărfuri generale Camioane (euro 5)!Relatii la tel 9730866978
-
Firma de construcții angajează cu CM RIGIPSAR . Salariul fix cu toate contribuțiile plătite cuprins intre 4500 și 5500 RON pe luna. Program de luni pana vineri . Santiere in zona Grivitei și Berceni
-
-
Firma Med Service din Mediaș cu experiență de peste 30 ani în domeniul reparației de automobile, caută personal pentru posturile; Mecanic auto cu experiență sau incepator Vopsitor auto cu experiență sau pregătitor vopsitorie Informații suplimentare despre posturile vacante la numărul de telefon Sorin H.
-
Suntem o agenție de recrutare personal bone,menajere, îngrijire bătrâni la domicilu,va oferim candidate cu referințe, suport pe toată perioada contractului și seriozitate. Nu ezitați să ne contactați la Nr afișate.
-
Buna ziua , Firma cu activitatea in domeniul instalațiilor sanitare si termice cauta instalator cu experiență , adica ar trebui sa stie sa faca urmatoarele: Incalzire in pardoseală Distribuție apa , atat pe pex cat si pe ppr Canalizări din pp Canalizări pe-hd lipitura cap la cap (nu este obligatoriu dar reprezintă avantaj) Ventilație ( nu este obligatoriu dar reprezintă avantaj) Candidatul ideeal trebuie sa arate si putin de rapiditate și îndemânare. Se lucrează cu absolut toate actele in regula , contract de munca , ssm , medicina muncii. Salariul se plătește de 2 ori pe luna 15 si la final de luna , pe card la banca Transilvania. Program de lucru 08:00 - 17:00 de luni pana vineri , sâmbătă doar in caz de forta majora si doar daca se poate aici se plătește separat. Salariul incepe de la 5000 lei net. Exclus persoanele neserioase si cu probleme cu alcoolul cine vine si este gasit cu alcool va fi dat afara din santier ( controale de alcool zilnice). Se lucrează la blocuri de apartamente noi in sectorul 1 si 2. Nr Telefon Marius Daca nu răspund la telefon înseamnă că nu am semnal dar imi puteti scrie pe WhatsApp la același nr sau mesaj sms si revin in ce l mai scurt timp.
-
Angajez instalator cu experienta pentru rețele exterioare de apa și canalizare, salariu în funcție de experienta, detalii la telefon.
-
Angajez muncitor necalificat pentru diverse munci usoare. Locatie: judetul Calarasi, municipiul Calarasi, soseaua Calarasi-Slobozia, km 4 telefon :
-
Angajam operator logistica cu permis categoria B pentru punctul nostru de lucru din zona Remetea Timisoara. Program de lucru un singur schimb de la 6 la 14 40. Avem doua masini ce vin din zona Fagetului si cautam o persoana care sa conduca una dintre masini. Venit in mana 3000 lei la care se pot adauga suplimentare.
-
-
Societate comerciala dorește sa își mărească echipa în domeniul instalațiilor electrice. Cautam electrician, ajutor de electrician, necalificat pentru instalatii electrice in domeniul rezidential, jud. Constanta. Salariul se negociază în funcție de experienta. Pentru mai multe informații ne puteți contacta la numărul specificat în anunț.
-
Angajam LACATUSI pentru asamblare si productie componente de utilaje industriale in Timisoara. Se solicita bune cunostinte in interpretarea desenelor tehnice. Oferim transport pentru personalul din afara orasului, conditii bune de lucru (in hala industriala) si reale posibilitati de avansare in cariera. Program de lucru de 8 ore zi, un singur schimb. De luni pana vineri de la ora 7 la 15:30 va asteptam la punctul de lucru din str. Stan Vidrighin nr. 5A, Platforma Industriala Bega Tehnomet, Halele Maschinenbau Timisoara SRL. CV-uri se pot trimite la e-mail Vizitati www.mbt.ro pentru informatii.
-
Societate de constructii recruteaza subinginer tehnician persoana responsabila cu eficienta executiei tehnice a muncii in santierele noastre din Bucuresti si Judetul Ilfov. Oferim conditii atractive de lucru, contract de munca pe perioada nedeterminata, program 8 ore zi de luni pana vineri, salariu motivant + bonusuri, integrare intr-o echipa dinamica si motivata. Persoanele interesate sunt rugate sa trimita CV la adresa de email. Va asteptam in echipa noastra!
-
Cautam 2 persoane serioase (fete) pentru pozitia de trainer . Cerinte : - limba engleza avansat - cunostinte operare pc -creativitate *Programul este in ture *Pachet salarial atractiv *Bonusuri
-
Candidatul Ideal Abilitatile necesare pentru acoperirea atributiilor postului: Cunostinte de operare PC Cunostinte limba engleza Asumare responsabilitate Bune abilitati organizatorice si de coordonare a echipei Abilitati de relationare cu clientii si colegii Abilitati de vanzare Disciplinat Metodic Precis Descrierea jobului Receptionera: 1. Principalele atributii si responsabilitati: Promovarea produselor serviciilor oferite de companie potentialilor clienti (in mediul online si cel fizic) Preluarea apelurilor telefonice si intampinarea clientilor Efectuarea rezervarilor Inregistrarea si operarea in sistemul electronic a rezervarilor primite telefonic Efectuarea documentelor de inregistrare a clientilor si inregistrarea datelor in sistemul informatic de gestiune la sosire. Efectuarea formalitatilor de iesire a clientilor din apartamente Efectuarea facturii si incasarea efectiva a contravalorii serviciilor Solutionarea eficienta a tuturor solicitarilor turistilor Notarea si rezolvarea reclamatiilor primite de la clienti Informeaza clientul despre serviciile suplimentare oferite clientilor Opereaza inregistreaza documentele contabile in softul cu care lucreaza compania Alte sarcini primite de la superior 2. Beneficiile acestui job: Mediu de lucru placut Posibilitatea de dezvoltare profesionala Prime de sarbatori Cursuri , specializari , training-uri Bonusuri de vanzari Contact: Dragos Mail : contact aquariumresidence.ro
-
-
AKRO angajează Asistent Manager Cine suntem noi? AKRO este un brand românesc, prezent pe piață de peste 20 de ani într-un domeniu important: tratarea apei primare, dezinfecția apei cu raze UV, ozon și clorinare, sisteme de condiționare a instalațiilor. Promovăm grija pentru apă, calitatea premium și inovația, fiind ghidați de valorile Profesionalism, Durabilitate și Flexibilitate. Dacă ești o persoană organizată, atentă la detalii, ce manifești multă empatie în relațiile interpersonale, atunci vino în echipa noastră în rolul de: Asistent Manager. Misiunea postului: În acest rol vei contribui la buna gestionare a activităților administrative și de secretariat ale companiei. Vei lucra în subordinea Directorului General, alături de colegi din alte departamente. Durata contractului: nedeterminată Program de lucru: full time Locație: Birou, Brașov Ce vei face la AKRO: Te asiguri de buna desfășurare a activităților administrative: gestionarea corespondenței electronice, evidențelor suport pentru departamentele companiei, efectuarea comenzilor necesare. Asiguri fluxul de informații, documente și comunicare dintre departamentele companiei și către clienți sau furnizori. Îndeplinești sarcini ce țin de planificări ședințe, rezervări, publicare anunțuri, distribuirea internă a documentelor. Informezi în permanență Managerul General în legătură cu derularea proiectelor și finalizarea sarcinilor. Ce ne dorim de la tine: Deții excelente abilități de comunicare și relaționare cu personalul companiei, clienți și furnizori. Ești proactiv ă și să aibă capacitatea de organizare a timpului de lucru și a sarcinilor aferente. Ești o persoană atent ă la detalii, orientat ă către obținerea de rezultat și să manifeste dorință de învățare permanentă. Ai experiență de minim 1 an într-un post similar, bune cunoştinţe ale limbii engleze, operare în Microsoft Office. Noi îți oferim cu drag: Salariu fix, bonusuri de performanță și tichete de masă, asigurare medicală după finalizarea perioadei de probă Zile de concediu suplimentare în funcție de vechimea acumulată în firma noastră. Training specializat pentru a te dezvolta personal și profesional. Acces la o bibliotecă variată cu cărți de dezvoltare personală. Un mediu de lucru plăcut, alături de o echipă de profesioniști implicați. Pentru a ne asigura că alegem cel mai potrivit coleg sau cea mai potrivită colegă pentru echipa noastră, procesul de selecție se desfășoară în trei etape. Toate aplicațiile sunt confidențiale și numai candidații selectați vor fi contactați în maxim 14 zile de la data aplicării. Trimite CV-ul tău la adresa alăturată pentru a primi toate informațiile necesare: Pentru mai multe detalii despre activitatea noastră, te invităm să ne vizitezi pe site-ul: www.akro.ro Te așteptăm cu drag în echipa AKRO!
-
Societate comerciala cu sediul in Bucuresti, ofera spre angajare 1 post de agent curatenie cladiri si mijloace transport. Se ofera program de munca 8 ore, contract pe perioada nedeterminata si salariu minim pentru inceput. Conditii de angajare: minim 10 clase absolvite, fara antecedente penale, responsabil, adaptabil la munca in echipa, vechime in munca minim 1 an. CV-urile candidatilor vor fi primite in sectiunea de mesaje a site-ului www.publi24.ro iar interviurile vor avea loc in data de 13.04.2024 la sediul societatii.