Anunțuri
Locuri de munca Companii Disponibil din: 2020-08-24-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Candidatul Ideal Ne dorim coleg entuziast pentru postul de Consultant vanzari Gestionar. Ne intereseaza sa fii orientat spre oameni si sa iti faca placere sa lucrezi in echipa, macar cu o experienta de minim 1-2 ani. Ne asteptam sa ai studii medii sau superioare, abilitati de comunicare si sa mentii o buna relatie intre companie si clienti si daca ai experienta cu unul din magazinele Dedeman, BricoDepo, Hornbach, etc., este si mai bine! Ne dorim sa fii responsabil, harnic, onest, punctual si cu spirit organizatoric. Este necesar sa ai disponibilitate la efort fizic, pentru lucru 2 sambete pe luna, de la 09.00 la 14.00, si sa ai permis de conducere Cat.B. Suntem pregatiti sa te sprijinim prin: recompensarea dedicarii - Suntem pregatiti sa-ti oferim bonusuri lunare atractive, in functie de nivelul de dedicare in realizarea sarcinilor. In plus apreciem si colaborarea pe termen lung, oferindu-ti si alte beneficii. Vino sa: intampini clientii cu promptitudine si amabilitate, oferindu-le consultanta privind produsele de pe raion te ocupi de receptia marfii pe raion atat din punct de vedere cantitativ, cat si calitativ expui si depozitezi marfa la raft conform procedurilor interne, asigurand gestiunea fizica a stocului de marfa afisezi si actualizezi etichetele de pret te implici in activitati de organizare si curatenie pe raion. Iti oferim : Program de lucru : Luni-Vineri 8.00 17.30 Sambata - 9. sambete luna Contract de munca Concedii conform legislatiei Prime de Sarbatori Tichete de masa Salariu : 3.500 4.000 NET, dupa primele 3 luni oferim si comision din vanzarile lunare Posibilitati reale de crestere a salariului Depozitul nostru este pe piata de peste 26 ani si face parte dintr-un grup de firme, care a fost infiintat in 1994. Suntem mici, dar ne dorim sa devenim mai mari !
-
Promovat
ACTIV GROUP MANAGEMENT angajeaza șoferi autobasculanta pentru șantierul de langa Bucuresti ( Ciorogarla ). Cerințe: atestat transport marfă, card tahograf; permis conducere categoria C,C+E; experiență lucrări la terasamente, drumuri, poduri, căi ferate; Pentru mai multe detalii ne puteti contacta la numarul de telefon afisat.
-
Promovat
Candidatul Ideal pentru postul de Electrician Auto: - cunostinte tehnice in domeniul auto - pronuntat simt al raspunderii - lucru eficient in conditii de stres si efort prelungit - capacitate de a fi eficient si de a oferi rezultate de calitate - atentie la detalii - spirit de echipa - corectitudine si integritate - minim 3 ani experienta ca electrician intr-un service auto Descrierea postului de Electrician Auto: -solicita informatii de la conducatorii auto sau mecanicii de utilaj in legatura cu simptomele si cauzele producerii defectiunii; -primeste comanda de lucru de la Seful de Atelier sau seful de Service, si respecta ordinea de demontare, inlocuire, montare sau asamblare stabilita anterior; -stabileste diagnosticul si identifica disfunctionalitatile la sistemul electric al autovehiculelor, executarea lucrarilor de intretinere si reparatie a echipamentelor de producere si stocare a energiei electrice, la aparatura de bord, la sistemele de aprindere si pornire, a echipamentului de iluminare si semnalizare, precum si ale instalatiilor auxiliare ale -autovehiculelor; -raspunde de aplicarea întocmai a proceselor tehnologice de întreţinere şi reparaţie impuse de fabricantul automobilului;
-
Promovat
SC Sima Byby Logistic SRL Angajeaza soferi categoria b pe comunitate Se sta plecat 6 săptămâni cu 10 zile acasă Sau 2 luni cu 2 săptămâni acasa Pe mașini dube de 3.5t Fiat, Ford și Renault Se face toată Europa Nu se colectează colete ci se transporta marfa dintr o tara în alta Detalii 1700e-1800e Pentru mai multe detalii Program L-V 08 - 18
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Ne aflam in cautarea unui coleg pentru departamentul achizitii-ofertare. Postul este disponibil absolventilor cu specializarea CCIA sau Instalatii, cu sau fara experienta. Societate cu activitate in domeniul constructiilor civile, industriale si agricole, cu activitatea preponderent in judetul Satu Mare si judetele limitrofe. Oferim conditii avantajoase. Pentru detalii, va rugam sa ne contactati.
-
Angajam tehnicieni sisteme de alarma, supraveghere video, detectie inccendiu, automatizari, tehnica de calcul, IT. Full time, part rime, colaborare proiect. Program flexibil. Salariu net 3000-5000lei raportat la competențe, experiență și implicare. Relatii la tel . Puteți trimite c.v. email
-
Angajez șofer pe camion Program de lucru, 5zile la lucru, weekend liber, Se transporta doar mărfuri generale Camioane (euro 5)!Relatii la tel 9730866978
-
Firma de construcții angajează cu CM RIGIPSAR . Salariul fix cu toate contribuțiile plătite cuprins intre 4500 și 5500 RON pe luna. Program de luni pana vineri . Santiere in zona Grivitei și Berceni
-
-
Firma Med Service din Mediaș cu experiență de peste 30 ani în domeniul reparației de automobile, caută personal pentru posturile; Mecanic auto cu experiență sau incepator Vopsitor auto cu experiență sau pregătitor vopsitorie Informații suplimentare despre posturile vacante la numărul de telefon Sorin H.
-
Suntem o agenție de recrutare personal bone,menajere, îngrijire bătrâni la domicilu,va oferim candidate cu referințe, suport pe toată perioada contractului și seriozitate. Nu ezitați să ne contactați la Nr afișate.
-
Buna ziua , Firma cu activitatea in domeniul instalațiilor sanitare si termice cauta instalator cu experiență , adica ar trebui sa stie sa faca urmatoarele: Incalzire in pardoseală Distribuție apa , atat pe pex cat si pe ppr Canalizări din pp Canalizări pe-hd lipitura cap la cap (nu este obligatoriu dar reprezintă avantaj) Ventilație ( nu este obligatoriu dar reprezintă avantaj) Candidatul ideeal trebuie sa arate si putin de rapiditate și îndemânare. Se lucrează cu absolut toate actele in regula , contract de munca , ssm , medicina muncii. Salariul se plătește de 2 ori pe luna 15 si la final de luna , pe card la banca Transilvania. Program de lucru 08:00 - 17:00 de luni pana vineri , sâmbătă doar in caz de forta majora si doar daca se poate aici se plătește separat. Salariul incepe de la 5000 lei net. Exclus persoanele neserioase si cu probleme cu alcoolul cine vine si este gasit cu alcool va fi dat afara din santier ( controale de alcool zilnice). Se lucrează la blocuri de apartamente noi in sectorul 1 si 2. Nr Telefon Marius Daca nu răspund la telefon înseamnă că nu am semnal dar imi puteti scrie pe WhatsApp la același nr sau mesaj sms si revin in ce l mai scurt timp.
-
Angajez instalator cu experienta pentru rețele exterioare de apa și canalizare, salariu în funcție de experienta, detalii la telefon.
-
Angajez muncitor necalificat pentru diverse munci usoare. Locatie: judetul Calarasi, municipiul Calarasi, soseaua Calarasi-Slobozia, km 4 telefon :
-
Angajam operator logistica cu permis categoria B pentru punctul nostru de lucru din zona Remetea Timisoara. Program de lucru un singur schimb de la 6 la 14 40. Avem doua masini ce vin din zona Fagetului si cautam o persoana care sa conduca una dintre masini. Venit in mana 3000 lei la care se pot adauga suplimentare.
-
-
Societate comerciala dorește sa își mărească echipa în domeniul instalațiilor electrice. Cautam electrician, ajutor de electrician, necalificat pentru instalatii electrice in domeniul rezidential, jud. Constanta. Salariul se negociază în funcție de experienta. Pentru mai multe informații ne puteți contacta la numărul specificat în anunț.
-
Angajam LACATUSI pentru asamblare si productie componente de utilaje industriale in Timisoara. Se solicita bune cunostinte in interpretarea desenelor tehnice. Oferim transport pentru personalul din afara orasului, conditii bune de lucru (in hala industriala) si reale posibilitati de avansare in cariera. Program de lucru de 8 ore zi, un singur schimb. De luni pana vineri de la ora 7 la 15:30 va asteptam la punctul de lucru din str. Stan Vidrighin nr. 5A, Platforma Industriala Bega Tehnomet, Halele Maschinenbau Timisoara SRL. CV-uri se pot trimite la e-mail Vizitati www.mbt.ro pentru informatii.
-
Societate de constructii recruteaza subinginer tehnician persoana responsabila cu eficienta executiei tehnice a muncii in santierele noastre din Bucuresti si Judetul Ilfov. Oferim conditii atractive de lucru, contract de munca pe perioada nedeterminata, program 8 ore zi de luni pana vineri, salariu motivant + bonusuri, integrare intr-o echipa dinamica si motivata. Persoanele interesate sunt rugate sa trimita CV la adresa de email. Va asteptam in echipa noastra!
-
Cautam 2 persoane serioase (fete) pentru pozitia de trainer . Cerinte : - limba engleza avansat - cunostinte operare pc -creativitate *Programul este in ture *Pachet salarial atractiv *Bonusuri
-
Candidatul Ideal Abilitatile necesare pentru acoperirea atributiilor postului: Cunostinte de operare PC Cunostinte limba engleza Asumare responsabilitate Bune abilitati organizatorice si de coordonare a echipei Abilitati de relationare cu clientii si colegii Abilitati de vanzare Disciplinat Metodic Precis Descrierea jobului Receptionera: 1. Principalele atributii si responsabilitati: Promovarea produselor serviciilor oferite de companie potentialilor clienti (in mediul online si cel fizic) Preluarea apelurilor telefonice si intampinarea clientilor Efectuarea rezervarilor Inregistrarea si operarea in sistemul electronic a rezervarilor primite telefonic Efectuarea documentelor de inregistrare a clientilor si inregistrarea datelor in sistemul informatic de gestiune la sosire. Efectuarea formalitatilor de iesire a clientilor din apartamente Efectuarea facturii si incasarea efectiva a contravalorii serviciilor Solutionarea eficienta a tuturor solicitarilor turistilor Notarea si rezolvarea reclamatiilor primite de la clienti Informeaza clientul despre serviciile suplimentare oferite clientilor Opereaza inregistreaza documentele contabile in softul cu care lucreaza compania Alte sarcini primite de la superior 2. Beneficiile acestui job: Mediu de lucru placut Posibilitatea de dezvoltare profesionala Prime de sarbatori Cursuri , specializari , training-uri Bonusuri de vanzari Contact: Dragos Mail : contact aquariumresidence.ro
-
-
AKRO angajează Asistent Manager Cine suntem noi? AKRO este un brand românesc, prezent pe piață de peste 20 de ani într-un domeniu important: tratarea apei primare, dezinfecția apei cu raze UV, ozon și clorinare, sisteme de condiționare a instalațiilor. Promovăm grija pentru apă, calitatea premium și inovația, fiind ghidați de valorile Profesionalism, Durabilitate și Flexibilitate. Dacă ești o persoană organizată, atentă la detalii, ce manifești multă empatie în relațiile interpersonale, atunci vino în echipa noastră în rolul de: Asistent Manager. Misiunea postului: În acest rol vei contribui la buna gestionare a activităților administrative și de secretariat ale companiei. Vei lucra în subordinea Directorului General, alături de colegi din alte departamente. Durata contractului: nedeterminată Program de lucru: full time Locație: Birou, Brașov Ce vei face la AKRO: Te asiguri de buna desfășurare a activităților administrative: gestionarea corespondenței electronice, evidențelor suport pentru departamentele companiei, efectuarea comenzilor necesare. Asiguri fluxul de informații, documente și comunicare dintre departamentele companiei și către clienți sau furnizori. Îndeplinești sarcini ce țin de planificări ședințe, rezervări, publicare anunțuri, distribuirea internă a documentelor. Informezi în permanență Managerul General în legătură cu derularea proiectelor și finalizarea sarcinilor. Ce ne dorim de la tine: Deții excelente abilități de comunicare și relaționare cu personalul companiei, clienți și furnizori. Ești proactiv ă și să aibă capacitatea de organizare a timpului de lucru și a sarcinilor aferente. Ești o persoană atent ă la detalii, orientat ă către obținerea de rezultat și să manifeste dorință de învățare permanentă. Ai experiență de minim 1 an într-un post similar, bune cunoştinţe ale limbii engleze, operare în Microsoft Office. Noi îți oferim cu drag: Salariu fix, bonusuri de performanță și tichete de masă, asigurare medicală după finalizarea perioadei de probă Zile de concediu suplimentare în funcție de vechimea acumulată în firma noastră. Training specializat pentru a te dezvolta personal și profesional. Acces la o bibliotecă variată cu cărți de dezvoltare personală. Un mediu de lucru plăcut, alături de o echipă de profesioniști implicați. Pentru a ne asigura că alegem cel mai potrivit coleg sau cea mai potrivită colegă pentru echipa noastră, procesul de selecție se desfășoară în trei etape. Toate aplicațiile sunt confidențiale și numai candidații selectați vor fi contactați în maxim 14 zile de la data aplicării. Trimite CV-ul tău la adresa alăturată pentru a primi toate informațiile necesare: Pentru mai multe detalii despre activitatea noastră, te invităm să ne vizitezi pe site-ul: www.akro.ro Te așteptăm cu drag în echipa AKRO!
-
Societate comerciala cu sediul in Bucuresti, ofera spre angajare 1 post de agent curatenie cladiri si mijloace transport. Se ofera program de munca 8 ore, contract pe perioada nedeterminata si salariu minim pentru inceput. Conditii de angajare: minim 10 clase absolvite, fara antecedente penale, responsabil, adaptabil la munca in echipa, vechime in munca minim 1 an. CV-urile candidatilor vor fi primite in sectiunea de mesaje a site-ului www.publi24.ro iar interviurile vor avea loc in data de 13.04.2024 la sediul societatii.