Anunțuri
Locuri de munca Companii Disponibil din: 2022-04-04-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Persoana constiicioasa, responsabila, o fire pozitiva si cu abilitati de relationare cu clientii. Aranjarea produselor de cofetarie si patiserie, ambalarea lor corespunzatoare si vanzarea lor. Comunicare cu clientul si servirea lui. Utilizarea casei de marcat si a cantarului pentru vanzarea produselor. Siguranta unui loc de munca si a salariului platit mereu la timp plus tichete de masa. Salariul este de 3200 de lei plus tichete de masa. Perioade de bonusuri prime.
-
Promovat
Brink's Cash Solutions (RO) SRL, furnizor de servicii de transport si procesare valori - parte a Brink's Company, liderul global in gestionarea numerarului - recruteaza persoane integre, responsabile si dinamice pentru pozitia de Dispecer centru de alarma. Locatie: Prelungirea Ghencea, Sector 6, Bucuresti Program de lucru in schimburi tip 12 24 12 48: 06h 18h 18h 06h CERINTELE POSTULUI: studii medii absolvite, certificat de absolvire Dispecer centru de alarma - reprezinta un avantaj oferim scolarizare pentru cei ce vor sa invete, experienta profesionala pe un post similar - reprezinta un avantaj, cunostinte solide de operare PC (word, excel), cunostinte limba engleza - nivel mediu - reprezinta un avantaj, atentie distributiva, capacitate de gestionare simultana a mai multor probleme, rezistenta la stres si stapanire de sine in situatii de alarmare, disponibilitate lucru in ture de 12 ore, inclusiv de noapte si in weekend, responsabilitate, integritate. DESCRIEREA POSTULUI: asigurarea monitorizarii intregii activitati din incinta Centrelor de Procesare Brink's; verificarea supravegherea functionarii in conditii normale a sistemelor de securitate, detectie incendiu, etc; supravegherea permanenta a accesului persoanelor in incinta obiectivelor Brink's; supravegherea aplicatiei GPS pe autospecialele blindate; transmiterea solicitarilor de remediere a defectiunilor tehnice constatate; tratarea alarmelor conform procedurilor interne; raportare activitate. OFERTA (bonusuri, beneficii): - tichete de masa in valoare neta de 600 lei in raport cu numarul zilelor lucrate din luna; - acordarea sporului de noapte in procent de 25% si spor de week-end in procent de 15% in raport cu numarul de ore lucrate; - posibilitate ore suplimentare - platite 200%; - 22 zile concediu de odihna platit an; - pachet servicii medicale; contract de munca pe perioada nedeterminata, plata salariului la timp; - training de specialitate asigurat la inceputul activitatii pentru o mai buna intelegere si adaptare la sarcinile de lucru; - posibilitatea de a lucra si a va dezvolta in cadrul unei companii multinationale, intr-un mediu de lucru profesionist, cu posibilitati de promovare si dezvoltare. Descrierea companiei Brink's Cash Solutions (RO) este parte a Brink s Company, liderul global in gestionarea numerarului, servicii de siguranta logistica si solutii de plata, incluzand servicii de transport numerar, servicii ATM, servicii de gestionare a numerarului (inclusiv externalizarea tezaurului, procesare numerar si servicii de depozitare numerar), precum si transport international de valori. Printre clientii nostri se numara institutiile financiare, retaileri, agentii guvernamentale (inclusiv bancile centrale), monetarii, magazine de bijuterii si alti operatori comerciali din intreaga lume. Reteaua noastra globala de operatiuni din 52 de tari deserveste clientii din peste 100 de tari. Brink's Cash Solutions (RO), companie specializata in furnizarea serviciilor de transport valori, administrare a numerarului, alimentare si intretinere de nivel I ATM-uri (bancomate), este prezenta in Romania din anul 2002, avand o structura teritoriala de 7 Centre de Procesare si 20 Puncte de Lucru, in care lucreaza aproximativ 2000 de angajati.
-
Promovat
Firma specializata in servicii de curatenie profesionala, angajam operator de curatenie pentru cladire de birouri. Cerinte - persoana responsabila - experienta in domeniu Program 06:00- 14:00, luni-vineri Se lucreaza cu contract de munca Detalii la <span><a class="showNumber" data-tel="0736">07 arata numarul</a></span>.662.030 intre orele 09-17
-
Promovat
Cerinte: Ești un tâmplar constructor experimentat și cauți o provocare nouă? Alătură-te echipei Cossi Costruzioni Gruppo Webuild Locatie : Italia (Verona Vicenza) - Experienta in constructia de autostrazi cai ferate poduri; - Cunostinte de limba Italiana (avantaj) - Cunoasterea si utilizarea instrumentelor echipamentelor de santier; - Detinere de licenta pentru ascensoare telescopice; - Abilitatea de lucru in echipa. Responsabilitati Realizari: - Executarea lucrarilor din beton armat precum pereti, stalpi, punti de viaduct, ingrijirea fazelor de cofraj, turnarea de beton in cofraj; - Utilizarea materialelor pentru tamplarie civila este fundamentala (panouri din lemn, scanduri, legaturi cu sarma, legaturi cu fier pentru beton armat) si materiale pentru tamplarie de infrastructura (panouri DOKA din lemn fier, console, turnuri pentru suporturi tip DOKA). Alte informatii: - Un salariu competitiv și un pachet de beneficii atractiv; - Cazare asigurata cu cantina si camere individuale; - 3 mese pe zi gratuite; - Posibilitate de a munci ore suplimentare; - Bonus lunar în valoare de 500 EURO BRUT; - Oportunitatea de a lucra la un proiect de infrastructură majoră; - Posibilitatea de a te dezvolta profesional și de a-ți consolida abilitățile de conducere; - Un mediu de lucru dinamic și prietenos.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajez instalator cu experienta pentru rețele exterioare de apa și canalizare, salariu în funcție de experienta, detalii la telefon.
-
Angajez muncitor necalificat pentru diverse munci usoare. Locatie: judetul Calarasi, municipiul Calarasi, soseaua Calarasi-Slobozia, km 4 telefon :
-
Angajam operator logistica cu permis categoria B pentru punctul nostru de lucru din zona Remetea Timisoara. Program de lucru un singur schimb de la 6 la 14 40. Avem doua masini ce vin din zona Fagetului si cautam o persoana care sa conduca una dintre masini. Venit in mana 3000 lei la care se pot adauga suplimentare.
-
-
Societate comerciala dorește sa își mărească echipa în domeniul instalațiilor electrice. Cautam electrician, ajutor de electrician, necalificat pentru instalatii electrice in domeniul rezidential, jud. Constanta. Salariul se negociază în funcție de experienta. Pentru mai multe informații ne puteți contacta la numărul specificat în anunț.
-
Angajam LACATUSI pentru asamblare si productie componente de utilaje industriale in Timisoara. Se solicita bune cunostinte in interpretarea desenelor tehnice. Oferim transport pentru personalul din afara orasului, conditii bune de lucru (in hala industriala) si reale posibilitati de avansare in cariera. Program de lucru de 8 ore zi, un singur schimb. De luni pana vineri de la ora 7 la 15:30 va asteptam la punctul de lucru din str. Stan Vidrighin nr. 5A, Platforma Industriala Bega Tehnomet, Halele Maschinenbau Timisoara SRL. CV-uri se pot trimite la e-mail Vizitati www.mbt.ro pentru informatii.
-
Societate de constructii recruteaza subinginer tehnician persoana responsabila cu eficienta executiei tehnice a muncii in santierele noastre din Bucuresti si Judetul Ilfov. Oferim conditii atractive de lucru, contract de munca pe perioada nedeterminata, program 8 ore zi de luni pana vineri, salariu motivant + bonusuri, integrare intr-o echipa dinamica si motivata. Persoanele interesate sunt rugate sa trimita CV la adresa de email. Va asteptam in echipa noastra!
-
Cautam 2 persoane serioase (fete) pentru pozitia de trainer . Cerinte : - limba engleza avansat - cunostinte operare pc -creativitate *Programul este in ture *Pachet salarial atractiv *Bonusuri
-
Candidatul Ideal Abilitatile necesare pentru acoperirea atributiilor postului: Cunostinte de operare PC Cunostinte limba engleza Asumare responsabilitate Bune abilitati organizatorice si de coordonare a echipei Abilitati de relationare cu clientii si colegii Abilitati de vanzare Disciplinat Metodic Precis Descrierea jobului Receptionera: 1. Principalele atributii si responsabilitati: Promovarea produselor serviciilor oferite de companie potentialilor clienti (in mediul online si cel fizic) Preluarea apelurilor telefonice si intampinarea clientilor Efectuarea rezervarilor Inregistrarea si operarea in sistemul electronic a rezervarilor primite telefonic Efectuarea documentelor de inregistrare a clientilor si inregistrarea datelor in sistemul informatic de gestiune la sosire. Efectuarea formalitatilor de iesire a clientilor din apartamente Efectuarea facturii si incasarea efectiva a contravalorii serviciilor Solutionarea eficienta a tuturor solicitarilor turistilor Notarea si rezolvarea reclamatiilor primite de la clienti Informeaza clientul despre serviciile suplimentare oferite clientilor Opereaza inregistreaza documentele contabile in softul cu care lucreaza compania Alte sarcini primite de la superior 2. Beneficiile acestui job: Mediu de lucru placut Posibilitatea de dezvoltare profesionala Prime de sarbatori Cursuri , specializari , training-uri Bonusuri de vanzari Contact: Dragos Mail : contact aquariumresidence.ro
-
-
AKRO angajează Asistent Manager Cine suntem noi? AKRO este un brand românesc, prezent pe piață de peste 20 de ani într-un domeniu important: tratarea apei primare, dezinfecția apei cu raze UV, ozon și clorinare, sisteme de condiționare a instalațiilor. Promovăm grija pentru apă, calitatea premium și inovația, fiind ghidați de valorile Profesionalism, Durabilitate și Flexibilitate. Dacă ești o persoană organizată, atentă la detalii, ce manifești multă empatie în relațiile interpersonale, atunci vino în echipa noastră în rolul de: Asistent Manager. Misiunea postului: În acest rol vei contribui la buna gestionare a activităților administrative și de secretariat ale companiei. Vei lucra în subordinea Directorului General, alături de colegi din alte departamente. Durata contractului: nedeterminată Program de lucru: full time Locație: Birou, Brașov Ce vei face la AKRO: Te asiguri de buna desfășurare a activităților administrative: gestionarea corespondenței electronice, evidențelor suport pentru departamentele companiei, efectuarea comenzilor necesare. Asiguri fluxul de informații, documente și comunicare dintre departamentele companiei și către clienți sau furnizori. Îndeplinești sarcini ce țin de planificări ședințe, rezervări, publicare anunțuri, distribuirea internă a documentelor. Informezi în permanență Managerul General în legătură cu derularea proiectelor și finalizarea sarcinilor. Ce ne dorim de la tine: Deții excelente abilități de comunicare și relaționare cu personalul companiei, clienți și furnizori. Ești proactiv ă și să aibă capacitatea de organizare a timpului de lucru și a sarcinilor aferente. Ești o persoană atent ă la detalii, orientat ă către obținerea de rezultat și să manifeste dorință de învățare permanentă. Ai experiență de minim 1 an într-un post similar, bune cunoştinţe ale limbii engleze, operare în Microsoft Office. Noi îți oferim cu drag: Salariu fix, bonusuri de performanță și tichete de masă, asigurare medicală după finalizarea perioadei de probă Zile de concediu suplimentare în funcție de vechimea acumulată în firma noastră. Training specializat pentru a te dezvolta personal și profesional. Acces la o bibliotecă variată cu cărți de dezvoltare personală. Un mediu de lucru plăcut, alături de o echipă de profesioniști implicați. Pentru a ne asigura că alegem cel mai potrivit coleg sau cea mai potrivită colegă pentru echipa noastră, procesul de selecție se desfășoară în trei etape. Toate aplicațiile sunt confidențiale și numai candidații selectați vor fi contactați în maxim 14 zile de la data aplicării. Trimite CV-ul tău la adresa alăturată pentru a primi toate informațiile necesare: Pentru mai multe detalii despre activitatea noastră, te invităm să ne vizitezi pe site-ul: www.akro.ro Te așteptăm cu drag în echipa AKRO!
-
Societate comerciala cu sediul in Bucuresti, ofera spre angajare 1 post de agent curatenie cladiri si mijloace transport. Se ofera program de munca 8 ore, contract pe perioada nedeterminata si salariu minim pentru inceput. Conditii de angajare: minim 10 clase absolvite, fara antecedente penale, responsabil, adaptabil la munca in echipa, vechime in munca minim 1 an. CV-urile candidatilor vor fi primite in sectiunea de mesaje a site-ului www.publi24.ro iar interviurile vor avea loc in data de 13.04.2024 la sediul societatii.
-
Compania Nisa Tehnic Construction SRL este în căutarea de dulgheri și fierari betonisti calificați pentru a se alătura echipei noastre din orașul Constanța. Responsabilități: Execuția lucrărilor de dulgherie și fierărie betonistă conform planurilor și specificațiilor tehnice; Montarea, ajustarea și demontarea cofrajelor conform cerințelor proiectului; Gestionarea și utilizarea eficientă a materialelor și echipamentelor în timpul lucrărilor. Cerințe: Experiență anterioară în domeniul construcțiilor, în special în lucrările de dulgherie sau fierărie betonistă; Calificare pentru postul de munca. Capacitatea de a lucra în echipă și de a respecta termenele de livrare a proiectelor. Beneficii: Salariu de 7.000 de lei. Mediu de lucru stabil și sigur, cu respectarea tuturor normelor de sănătate și securitate în muncă. Pentru a aplica, vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon
-
-
SC , CU SEDIUL IN COM. MOSOAIA, SAT SMEURA, JUD ARGES ANGAJEAZA: MASINIST TERASAMENTE SI CALE (BULDOEXCAVATORIST), MUNCITORI NECALIFICATI SALARIU BRUT 4582 LEI LUNA PROGRAM L-V 8H ZI INTERVIUL VA AVEA LOC LA SEDIU SOCIETATII IN DATA DE 12.04.2024 SI 15.04.24, 16.04.24 RELE 8.30-16.30. Persoanele intersate sunt asteptate.
-
SC , CU SEDIUL IN COM. MOSOAIA, SAT SMEURA, JUD ARGES ANGAJEAZA: ZIDARI, DULGHERI, FIERARI BETONISTI, MUNCITORI NECALIFICATI SALARIU BRUT 4582 LEI LUNA PROGRAM L-V 8H ZI INTERVIUL VA AVEA LOC LA SEDIU SOCIETATII IN DATA DE 12.04.2024 SI 15.04.24, 16.04.24 RELE 8.30-16.30. Persoanele intersate sunt asteptate.
-
Societatea SC Cons Mid SRL din Craova angajeaza muncittori necalificati in constructii, Telefon:
-
Brink's Cash Solutions (RO) SRL, furnizor de servicii de transport si procesare valori - parte a Brink s Company, liderul global in gestionarea numerarului - cauta persoane integre, responsabile si dinamice pentru pozitii in departamentul Procesare numerar. Locatia postului: Str. Prelungirea ghencea, nr. 116, sector 6, Bucuresti. Cerintele postului: studii medii, experienta in gestionarea numerarului (casierie, trezorerie) constituie avantaj, capacitate de mentinere a atentiei, spirit de observatie, indemanare si rapiditate, responsabilitate si integritate, disponibilitate de lucru in ture, program de noapte. Descriere activitate: Verificator bani: - ste responsabil cu num rarea (pe echipamente), verific r a integrit tii, cap citatii de circul ti si autencitatii bancnotelor; - execut si certific banderolarea pachetelor de bancnote; - executa incarcarea si descarcarea cu valori a casetelor ATM. Verificator valori: - prei sacii cu v lori (bancnote) si documentele ferente pe c r le verific si c rtifica; - sc neaza s cii de valori primiti de l clienti, pentru conformit te; - introduc date in sistemul informatic; - depoziteaza sacii de valori in spatiile special amenajate; - participa la procesarea numerarului si incarcarea descarcarea cu valori a casetelor ATM, atunci cand este cazul. Casier tezaur: - preia din sala de procesare pachetele cu bancnote si documentele care le insotesc, le verifica si certifica preluarea; - depoziteaza pachetele cu bancnote in tezaur - fizic si prin operare in sistemul informatic; - controleaza periodic stocul din tezaur; - gestioneaza comenzile de numerar pentru remitere. Oferta (bonusuri, beneficii): tichete de masa in valoare neta de approx. 600 lei (30 ron tichet); pachet gratuit servicii medicale; spor de noapte (25%), spor de week-end (15%), posibilitate ore suplimentare (200%); spor lunar de fidelitate; 22 zile concediu de odihna platit an la angajare, creste in raport cu vechimea in companie; zile libere si ajutoare pentru evenimente deosebite, in baza Contractului Colectiv de Munca la nivel de companie; contract de munca pe perioada nedeterminata, plata salariului la timp; tinuta de lucru oferita de companie, dotare corespunzatoare in raport cu activitatea desfasurata; training de specialitate asigurat la inceputul activitatii pentru o mai buna intelegere si adaptare la sarcinile de lucru; posibilitate de promovare in cadrul echipei; posibilitatea de a lucra si a va dezvolta in cadrul unei companii multinationale, intr-un mediu de lucru profesionist, cu posibilitati de promovare si dezvoltare. Descrierea companiei Brink's Cash Solutions (RO) SRL este parte a Brink s Company, lider global in gestionarea numerarului si valorilor, prin servicii integrate de logistica securizata, procesare numerar, solutii de plata, servicii ATM. Printre clientii nostri se numara institutii financiare, retaileri, agentii guvernamentale (inclusiv bancile centrale), monetarii, magazine de bijuterii si alti operatori comerciali din intreaga lume. Reteaua noastra globala de operatiuni din 52 de tari deserveste clienti din peste 100 de tari. Cu o echipa de peste 1.800 de angajati in Romania, Brink s ofera o cultura organizationala bazata pe integritate, responsabilitate si diversitate. Avem colegi de toate varstele si cu interese diferite, pe care ii sustinem în dezvoltarea lor profesionala in cadrul unui mediu de imbunatatire continua si excelenta operationala. Publi24_1710319537
-
SC CONSINSTAL PRO 2000 SRL, CU SEDIUL IN COM. MOSOAIA, SAT SMEURA, JUD ARGES ANGAJEAZA: ZIDARI, DULGHERI, FIERARI BETONISTI SI MUNCITORI NECALIFICATI SALARIU BRUT 4582 LEI LUNA PROGRAM L-V 8H ZI INTERVIUL VA AVEA LOC LA SEDIU SOCIETATII IN DATA DE 12.04.24, 15.04.24 intre ORELE 8.30-16.30.
-
Horeca Bucuresti www.horeca-bucuresti.ro O21 410 9093 Tel de angajare : O721 922 9O2 __ DETALII Firma : HORECA BUCURESTI 1* HORECA BUCURESTI, firmă infiintata în 1994, realizează în secția Confecții metalice din tablă inox SUBȚIRE de 0,8 mm următoarele articole : * MESE inox * HOTE inox * RAFTURI inox, POLITE inox * CUTII inox, etc * PROGRAM de lucru de 8 ore L - V 8:30 - 17:30 PAUZA de lucru : 13:00 - 13:30 __ DETALII Angajare : 1* Căutam o persoană RESPONSABILĂ, ordonată, comunicativă, CAPABILĂ să lucreze ÎN ECHIPA noastră, UȘOR adaptabilă în funcție de situație, CAPABILĂ să lucreze cu anumite TERMENE. 2* MEDIUL de lucru este propice desfașurarii unei activitati eficiente, intr-o echipa de lucru închegată , liniștită. 3* Angajam OPERATOR Abkant cu CAPACITATE de ÎNVĂȚARE sau CUNOȘTINTE pentru debitatarea si îndoire tabla inox SUBȚIRE de 0,8 mm 4* EXPERIENȚA anterioara prezintă Avantaj __ PROFIL Angajat : 1* EXPERIENȚA anterioară reprezintă AVANTAJ 2* SALARIU corespunzător EXPERIENȚEI si CALIFICĂRII acumulate, cu CAPACITATE de ÎNVĂȚARE a unor operațiuni STANDARD de lucru. 3* CUNOSTIINTE de lucru cu Abkant MANUAL 2m, Abkant HIDRAULIC 4m și GHILOTINA pentru DEBITARE și INDOIRE TABLA SUBTIRE inox 0,8 mm. 4* Preferabil PERMIS de conducere. __ CERINȚE SARCINI de lucru : * INTOCMESTE NECESARUL de material * PREGATESTE materialul pentru debitare * DEBITAREA și INDOIREA materialului la Abkant pentru sudura ulterioară de către sudori. * CUNOASTEREA materialelor specifice procesului tehnologic * SUPRAVEGHEAZA buna functionare a ECHIPAMENTELOR si UTILAJELOR, si realizeaza corect intervențiile * MANIPULARE materiale * CURATENIE la locul de munca.