Anunțuri
Locuri de munca Nivel de studii: Absolvent Disponibil din: 2020-09-08 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Cerinte Orientare catre client si capacitatea de a se adapta raspunde la diferite tipologii de persoane; Abilitatea de a gestiona si prioritiza taskurile zilnice; Experienta minimum 6 luni pe un rol similar; Cunostinte in utilizarea pachetului MS Office. Responsabilitati Realizari Comunicarea cu clienții prin diferite canale (apel telefonic, chat , corespondenta pe e-mail); Inregistrarea și soluționarea reclamațiilor venite din partea clientilor; Cunoașterea produselor astfel incat sa puteti oferi informatii precise si concrete; Incarcarea comenzilor de tichete primite de la parteneri; Actualizarea contractelor comerciale; Actualizarea bazei de date; Acordare suport pentru parteneri comercianti. Alte informatii SALARIU ATRACTIV 800 LEI TICHETE DE MASA 1275 LEI PLATFORMA BENEFIT 500 LEI BONUS DE VACANTA 300 LEI BONUS DE SARBATORI 500-800 LEI BONUS DE PERFORMANTA CONTRACT PERIOADA NEDETERMINATA ZILE DE CONCEDIU EXTRA CURSURI GRATUITE POSIBILITATE DE AVANSARE Program L-V HIBRID:3 zile birou, 2 acasa
-
Promovat
CANDIDATUL IDEAL: - Experienta anterioara pe o pozitie similara (identificare piese, intocmire oferte si vanzare de piese etc.) - experienta anterioara in lucrul cu sistemele de gestiune(facturi, NIR, stoc) - Experienta in utilizarea aplicatiilor de identificare ale pieselor de schimb - Abilitati bune de operare a calculatorului (MS Office- Excel, Word). - Orientare spre client, spre rezultat si spre calitate, atent la detalii, organizat si analitic. - spirit de echipa, spirit de initiativa - Studiile tehnice reprezinta un avantaj. - cunoștințe în utilizarea programului SAGA constituie un avantaj. - locul de munca este in Suceava; Beneficii: - mediu de lucru linistit - salariu motivant, corect pe cartea de munca - tichete de masa
-
Promovat
Pozitie : Specialist marketing Responsabilitati : Stabileste si implementeaza strategia de promovare online si offline - promovarea firmei pe retelele de socializare Facebook, Linkedin, Tik Tok etc -realizeaza site ul firmei -Campanii de emailing -Promovare pe google ads si pe alte canale online -Realizeaza documentatia de promovare online si offline (cataloage) -organizeaza evenimente cu clientii Targeteaza si identifica noi clienti B2B atat pe plan local cat si european CERINTE: Persoana tanara, implicata, minima experienta 2-3 ani de zile in domeniu Abilitati pe partea de lucru online OFERTA SALARIALA SE DISCUTA IN CADRUL INTERVIULUI. Adresa sediu si depozit : str. GHETU ANGHEL 1 , sector 3, incinta parc industrial COMAT ELECTRO, punct reper Str. Bratarii.
-
Promovat
Magazin online angajeaza operator procesare comenzi, suport clienti si administrativ. Locatia este fixa, (NU se lucreaza de acasa) 8 ore zi + pauza, de la 08.00 - 17.00, este la intrare in Rosu (Chiajna-Ilfov), langa Bld. Uverturii, Sector 6, Bucuresti. Pentru interviu, te rog sa ne trimiti un CV si sa ne contactezi la telefon - de Luni pana Vineri, intre 10.00 - 17.00. Salariul incepe de la 500 euro net si se negociaza in functie de experienta si abilitatile avute. Cautam o persoana serioasa, descurcareata si cu multa energie pozitiva. De asemenea, atentia la detalii este foarte importanta si experienta in domeniu reprezinta un avantaj. Cerinte: - abilitati de lucru pe calculator - MS Office Word, Excel - abilitati foarte bune de comunicare cu clientii si colegii - studii medii sau universitare Responsabilitati: - suport telefonic clienti, de confirmare a comenzilor online, de secretariat si administrativ - emiterea facturilor pentru clienti, de awb-uri sau alte documente necesare in procesul de desfasurare al activitatii - suport administrativ si logistic pentru alte departamente - consiliere clienti, suport online
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Descrierea companiei Domino's Pizza Maxim SRL este franciza renumitului brand american Domino's Pizza Inc. si se poate mandri cu peste 17000 de magazine in toata lumea! Domino s Pizza a venit din America si vinde pizza in Romania de peste 12 ani. Ne marim echipa si cautam livratori, cu sau fara experienta, cu sau fara masina personala. Descrierea jobului Vei livra cu zambetul pe buze, și la timp produsele comandate de clienții noștri; Încasarea banilor pentru comenzile plătite la livrare; Alte sarcini administrative (ex: activitati de curatenie, formare cutii pizza, descarcare marfa, etc). Beneficii: Contract de munca pe perioada nedeterminata; Salariu fix + tichete de masa ; Plata pe comanda ( se face saptamanal); Bonusuri in functie de volumul de munca + tips; Program de lucru relativ flexibil in ture( full time/ part time); Zona de livrare limitata la 2-5 km; Ore suplimentare platite; Candidatul Ideal Detii permis de conducere (categoria B), de minim 1 an, fara incidente penale; Esti prietenos și comunicativ; Ești orientat spre servicii de calitate și către rezultate; Ești confortabil cu un program de lucru flexibil (in ture) și ești disponibil sa lucrezi si în weekend; Ești o persoana adaptabila, motivata, care se simte confortabil într-un mediu inovator și dinamic. Vrei sa faci parte din echipa noastra? Nu ezita sa ne contactezi! -
-
Cabinet medical organizat in cadrul unei Policlinici de Medicina de Familie cauta colaborator Medic Specialist Boli de Nutritie si Diabet Endocrinolog Psihiatrie Medicina Fizica și de Reabilitare pentru contract cu C.A.S.Dolj Pentru mai multe detalii puteti sa apelati la numarul de telefon din descriere.Valoarea salariului din descriere este una orientativa
-
CERINTELE POSTULUI - Disponibilitate pentru a invata si lucra in departamentul Microbiologie - Studii finalizate specialitate în domeniu (asistent medical de laborator sau biolog) - Foarte bune abilitati de comunicare - Autorizatie de libera practica medicala certificat de membru vizat la zi malpraxis - Orientare catre pacient - Capacitate de lucru in echipa - Cunostinte operare PC - Participarea la sistemul de management al controlului de calitate - Capacitate de coordonare şi rigurozitate - Capacitate de analiză şi sinteză Constituie avantaj: - experienta de lucru intr-un laborator acreditat CV-urile pot fi trimite pe adresa:
-
Fisa jobului Candidatul Ideal Esti pasionat de vânz ri iar comunicarea este calitatea ta? Atunci te vrem in echipa noastra! Care sunt asteptrile noastre? - o bună comunicare în echipa - experient de minim 1 an pe o pozitie similar (vânzări); - o bună coordonare organizare a sarcinilor zilnice; - cunoasterea unei limbi strine constituie un avantaj - Comunicarea directa in showroom (clientii sau potentiali), prin telefon, email. - Preluarea comenzilor si urmărirea lor Beneficile Land of Stone: - Salariu fix si comision super relevant din vânzări. Program: Luni - Vineri: 09.00 - 18.00
-
Angajam, in conditii deosebite (ne marim echipa), inginer constructor, specializare constructii civile, responsabil de coordonarea si conducerea tuturor activitatilor dintr-un santier. Se ofera: Contract individual de munca incheiat pe perioada nedeterminata, cu venit real inregistrat; Salariu atractiv si bonusuri in concordanta cu pregatirea profesionala, experienta dovedita, atitudinea si implicarea aratate si in functie de rezultatele obtinute; Program de lucru fix: 7:45: - 12:00 si 13 -17:15, de luni pana vineri si 8:00 -14:00 sambata, alternativ cu zile de sambata libere, indiferent de anotimp; Colectiv bine inchegat de colegi tineri, ambitiosi, deschisi, ce asigura un cadru propice pentru lucrul in echipa si cu rezultate profesionale de exceptie Birou propriu, calculator (laptop), telefon mobil, auto si cazare (dupa caz); Se cere: Pregatire profesionala (studii superioare, finalizate cu licenta) si experienta relevanta in domeniul constructiilor civile pentru cladiri rezidentiale; Experienta in coordonarea echipelor de muncitori si in lucrul cu oamenii, comunicare eficienta cu beneficiarii; Seriozitate si corectitudine, responsabilitate, implicare, atitudine proactiva; Disponibilitate pentru relocare in cazul santierelor noi deschise in tara; Utilizare computer (min. pachet Office, inclusiv Project Management, AUTOCAD, soft-uri de tip ERP); Permis de conducere categoria B. Firma de constructii civile cu activitate specializata pe domeniul rezidential, avand in portofoliu multe lucrari realizate in cadrul unor proiecte mari, deja finalizate (Siena, Top Class, Astrelor, Young City etc.), si alte contracte de executie aflate in derulare, in zona Bucuresti si in tara, inclusiv proiecte proprii, oferim servicii profesionale complete pentru construirea de proiecte imobiliare de tip rezidential, inclusiv consultanta, consiliere si management de proiect.
-
bună seara! Mihai ma numesc,am 35 de ani,sunt serios disciplinat și muncitor.detin permis cat b de 7 ani fara incidente,caut job de luni pana vineri de la ora 06,00 -14,30 .jobul poate fii ,ospatar pe hotel , sofer distribuție, sofer ambulanta, sofer personal. operator cafea 5 to go etc.
-
Angajeaza Fete cu sau fara experienta pentru postul de receptionera sala de fitness. - Salariu motivant 2500-3000 incasari. - Program de lucru flexibil in ture . - Cerinte: varsta cuprinsa intre 18-35 ani, studii minim 12 clase.
-
Esti in cautarea unui loc de munca stabil, si cu toate facilitatile din tarile de vest? Atunci esti la locul potrivit! Angajăm șoferi cu experiență pentru transport internațional. Flota moderna de camioane mercedes MP4 sau Volvo euro 6 cu toate dotarile pentru transport international. Pauzele de 45 nu se fac la camion. Transport dus intors cu camionul sau cu avionul, depinde de situatie. Dispecerat in Limba romana. Carduri de alimentare UTA si Orosol + aparate de taxare automate pentru fiecare tara. Salariul se plateste punctual in fiecare luna in data de 15 + avansuri la cerere. Ce cautam? Soferi profesionisti, motivati, seriosi si cu simtul responsabilitatii! Este necesar sa ai Permis categoriile C+E, Card tahograf , Certificat de pregatire profesionala CPC, Atestat ADR colete Analizele medicale valabile Cazier rutier doar pentu consultare. Oferta, beneficii: - Loc de munca stabil! - Punctualitate si corectitudine la plata salariului: diurna zilnica ( 70 zi calendaristica) + salariul pe tara 4500 lei brut; - Flota moderna cu vehicule de ultima generatie; - Bonusuri de performanta. - Echipament adecvat pentru munca. Pentru contact, ne gasiti in Baia Mare pe strada Bazaltului Nr 17 ( langa Aramis ) sau puteti trimite cv-ul la adresa:
-
Esti in cautarea unui loc de munca stabil, si cu toate facilitatile din tarile de vest? Atunci esti la locul potrivit! Angajăm șoferi cu experiență și echipaje pentru transport internațional. Flota moderna de camioane mercedes MP4 sau Volvo euro 6 cu toate dotarile pentru transport international. Pauzele de 45 nu se fac la camion. Transport dus intors cu camionul sau cu avionul, depinde de situatie. Dispecerat in Limba romana. Carduri de alimentare UTA si Orosol + aparate de taxare automate pentru fiecare tara. Salariul se plateste punctual in fiecare luna in data de 15 + avansuri la cerere. Ce cautam? Soferi profesionisti, motivati, seriosi si cu simtul responsabilitatii! Este necesar sa ai Permis categoriile C+E, Card tahograf , Certificat de pregatire profesionala CPC, Atestat ADR colete Analizele medicale valabile Cazier rutier doar pentu consultare. Oferta, beneficii: - Loc de munca stabil! - Punctualitate si corectitudine la plata salariului: diurna zilnica ( 70 zi calendaristica) + salariul pe tara 4500 lei brut; - Flota moderna cu vehicule de ultima generatie; - Bonusuri de performanta. - Echipament adecvat pentru munca. Pentru contact, ne gasiti in Baia Mare pe strada Bazaltului Nr 17 ( langa Aramis ) sau puteti trimite cv-ul la adresa:
-
Consultant cu Experienţă normă întreagă Îți dorești să faci parte dintr-o echipă de profesioniști entuziaști, dedicată și pasionată de domeniul financiar? Nexia ABS Financial Services își mărește echipa și căutăm un nou coleg pentru a se alătura forțelor noastre! Cine suntem: Nexia ABS Financial Services este o echipă unită și orientată spre rezultate, cu o vastă experiență în industria financiară. Ne mândrim cu abilitatea noastră de a oferi soluții personalizate și de a susține clienții în atingerea obiectivelor lor financiare. Beneficii: Oportunitate de dezvoltare profesională într-un mediu dinamic și inovator; Program hibrid flexibil pentru un echilibru optim între muncă și viață personală; Locație centrală, în inima Bucureștiului, în Sectorul 5, cartierul Cotroceni; Pachet salarial atractiv, în funcție de experiență și performanță; Beneficii suplimentare, inclusiv asigurare medicală privată și tichete de masă; Responsabilități: Operarea în programul informatic propriu sau al clientului a tuturor documentelor financiar-contabile pentru portofoliul de clienti alocaţi; Identificarea nevoilor clienților și oferirea de soluții în conformitate cu normele și reglementările contabile și fiscale; Pregătirea situațiilor financiare, a raportărilor contabile și a altor raportări (statistice, BNR, manageriale), precum și a declarațiilor fiscale; Calcularea statelor de salarii; Implicare în stabilirea și implementarea proceselor și procedurilor financiar-contabile atât în cadrul departamentului cât și în cadrul companiei client; Supervizarea și instruirea colegilor juniori. Candidatul Ideal: Absolvent de studii superioare; Cunoștințe avansate de legislație contabilă, financiară și fiscală; Cel puțin 2-4 ani de experiență practică în calitate de contabil, efectuând servicii complete de contabilitate (situații financiare statutare anuale și semestriale); Abilități software avansate (Microsoft Office), cunoștințele de operare SAP ar fi un plus; Cunoașterea procedurilor de control intern; Nivel limba engleză minim B2; Bune abilități de coordonare și organizare, cu o atitudine orientată spre client; Abilități foarte bune de comunicare și prezentare; Atenție la detalii și capacitatea de a gestiona sarcini multiple. Echipa noastră așteaptă cu nerăbdare să te întâmpine și să îţi ofere oportunitatea de a vă dezvolta într-un mediu de lucru stimulant și motivant. Dacă te regăsești în descriere sau știi pe cineva potrivit, te invităm să trimiți un CV la !
-
INGINER DE SISTEM IN INFORMATICA pe durată nedeterminată, program de lucru de 8 ore zi, în cadrul Oficiul Judeţean de Poştă si Curierat CALARASI. Doritorii sunt rugati sa ne contacteze telefonic pentru lamuriri sau sa ne trimita un CV si ii vom contacta noi. Sunt obligatorii studii superioare.
-
Angajam agent vânzări, magazin partener -telefonie mobila Candidatul ideal : -orientare către client - abilități de comunicare și negociere -promovarea serviciilor ,produselor și a imaginii companiei -empatie și buna înțelegere a nevoilor clienților Descrierea jobului : Responsabilități : -consiliaza clienții și identifica nevoile acestora -prezinta promoțiile clienților -isi desfășoară activitatea astfel încât să atingă obiectivele comerciale stabilite -interactionarea politicoasa și prietenoasă cu toți clienții Beneficii oferite : -salariu fix + comision din vanzari -bonuri de masa -programe structurate de training
-
In vederea desfasurarii activitatii specifice de ofertare-devizare in domeniul constructiilor instalatiilor dorim sa angajam o persoana cu experienta care sa se alature echipei noastre. Candidatul ideal: Absolvent studii superioare tehnice; Cunoasterea programe de devize constituie un avantaj; Experienta pe un post similar constituie un avantaj Buna cunoastere a pachetului MsOffice Word, Excel; Sa detina bune abilitati de comunicare si de lucru in echipa; Sa fie resposabil, implicat, deschis la lucruri noi. Dorinta de invatare si perfectionare continua Responsabilitati: Incadreaza in norme de deviz si intocmeste oferta financiara in program de devize ; Intocmeste documentele aferente ofertei solicitate prin caietul de sarcini; Obtine oferte de pret de la furnizori sau producatori de materiale si echipamente care sa justifice bugetele de lucrari propuse; Intocmeste situatiile de lucrari si devizele de plata; Intocmeste devize pentru NCS si NR pe baza dispozitiilor de santier; Intocmeste baze de date referitoare la preturi; Analizeaza proiectele si caietele de sarcini in vederea elaborarii ofertei economice; Raspunde la cererile de clarificari si sau solicita clarificari din partea Comisiei de evaluare; Analizeaza caietul de sarcini si urmareste statusul licitatiilor in curs ( clarificari, contestatii, anulari); Beneficii: Pachet salarial atractiv negociabil in functie de experienta candidatului; Activitate intr-un mediu dinamic cu multe oportunitati de dezvoltare profesionala;
-
Posesor permis auto BC+CE solicit angajare pentru curse tur-retur sau intern. Dacă este posibil firma sa fie din Dolj .Rog și ofer seriozitate.
-
Descriere & Responsabilitati - Atragerea de clienti noi, semnarea de contracte, creativitate si inovatie in gasirea de solutii; - Derulare contracte produse tipografice (tipar offset, print digital, print digital largeformat, POSM Display, Ambalaje carton, etc) si productie publicitara (casete luminoase, signalistica, indoor, outdoor, etc); - Imbunatatirea continua a vanzarii catre clienti existenti - latura proactiva (tiraje mai mari, preturi mai bune); - Relationare excelenta cu echipa de proiect. Cerinte - Experienta in domeniul tipografic, promotionale si/sau agentii de publicitate ( constituie avantaj contacte portofoliu de clienti ) ; - Foarte organizat si atentie la detalii. Abilitati de organizare; - Comunicare excelenta, cu putere mare de a asculta fara a se pierde controlul; - Atitudine pozitiva si prietenoasa atat cu clientii cat si cu colegii; - Permis conducere auto categoria B; Oferta (bonusuri, beneficii) - Pachet salarial motivant - salariu fix consistent si sistem de bonusuri (pentru ca ne dorim atragerea de oameni de vanzari cu bune performante, asiguram un pachet de beneficii si venituri peste medie, limita fiind doar rezultatele obtinute. PACHET NEGOCIABIL FUNCTIE DE VANZARI); - Masina si telefon de serviciu; - Facilitati, bonusuri si prime de sarbatori; - Cariera pe termen lung.
-
Biroul notarial MARILENA BREHUI cu sediul în Timișoara își mărește echipa: ****CV-urile se vor trimite pe adresa de e-mail Avem disponibile următoarele posturi: -1 secretar -1 arhivar Cerințe atribuții pentru postul de secretar: -persoană dornică de muncă, amabilă, responsabilă, comunicativă, atentă la detalii, spirit de echipă; -persoană cunoscătoare a limbajului specific domeniului notarial și a procedurilor notariale; -abilități excelente de operare a calculatorului (tehnoredactare, utilizare scanner, imprimantă, mail etc.) -va întâmpina clienții, va răspunde la telefon, mail, va face programări, consultându-se cu colegii; -va tehnoredacta acte cu specific notarial; -va analiza documentele care stau la baza încheierii actelor notariale; -va întocmi bazele mapele actelor încheiate și le va preda persoanei responsabile cu arhivarea acestora; -va păstra legătura (telefonic e-mail) cu clienții biroului; -va transmite adrese către notarii publici, bănci, instituții publice etc.; -va interoga va înscrie acte în registrele notariale (INFONOT); -va opera în sistemul electornic de cadastru și publicitate imobiliară; -va întocmi facturi fiscale; Cerințe atribuții pentru postul de arhivar: -persoană dornică de muncă, amabilă, responsabilă, comunicativă, atentă la detalii, spirit de echipă; -persoană cunoscătoare a limbajului specific domeniului notarial și a procedurilor notariale; -experiență în arhivarea actelor notariale; -va înregistra corespondența în registrul de corespondență și actele notariale dosare succesiuni dosare divorț în registrele notariale; -va arhiva actele notariale; -va întocmi declarația 208. Programul biroului este de luni-vineri, ora 9.00-17.00
-
#Recrutez consultant în domeniul financiar! Doresc sa-mi dezvolt o echipa de vânzări puternica. Pentru asta caut persoane motivate si deschise la noi oportunități în cariera. Va trebui sa lucrezi mult cu oamenii, sa promovezi serviciile si produsele companiei, sa le propui cele mai bune solutii si sa iti dezvolti permanent relatia cu ei. La noi vei gasi un mediu in care poti sa inveti si sa cresti, sa castigi bani pe masura muncii tale dar si sa iti faci prieteni. Dacă ai terminat studiile si doresti sa ai un loc de munca de viitor, te gândești la o schimbare în cariera sau vrei o suplimentare a veniturilor, trimite-mi CV- ul tău aici pentru a te contacta!
-
Caut colega ! SC Apex Management Solutions SRL, societate de constructii , isi mareste colectivul. Caut o persoana dinamica, carismatica, aspect ingrijit/placut, cu sau fara experienta , dornica de afirmare intr-o companie in dezvoltare. Jobul este full-time , dar putem discuta si un program flexibil pentru inceput, functie de eventualele constrangeri. Scrisoare de intentie, CV foto ,aici sau whatsapp. Multumesc
-
Esti un lider colaborativ, organizat si cu simt al raspunderii? Ai competente tehnice, o gandire analitica si experienta in proiecte civile, de infrastructura sau hidrotehnice? Alatura-te echipei noastre! În calitate de Inginer de Cantitati, vei juca un rol vital in estimarea cantitatilor de materiale, contabilizarea costurilor si gestionarea riscurilor, punand accentul pe ingineria valorii si conformitate cu standardele legale. Te vei ocupa de: Mentinerea unui budget (lunar, annual sau cu alta periodicitate) si urmarirea deviatiilor dintre ce s-a planificat si ce s-a realizat; Analiza datelor financiare pentru a identifica tendinte, oportunitati de imbunatatire, predictii si riscurile potentiale; Colaborarea cu liderii organizationali pentru a propune si initia implementarea masurilor de reducere a costurilor de operare si crestere a profitabilitatii; Furnizarea rapoartelor de estimare a costurilor si profitului in mod regulat; Viitorul nostru coleg: Are studii economice (Economie, Inginerie Economică sau similar); Are experiență de minim 3 ani într-un rol similar; Cunoaste programele Microsoft Excel, AutoCad, SAP, devize (intersoft windev); Vorbeste limba engleza la nivel conversational; Detine permis de conducere categoria B; Iti oferim: Pachet salarial competitiv Computer, telefon de serviciu Oportunități de dezvoltare Programe nationale si internationale Mediu de lucru stabil, placut si dinamic Interesat? Te rugam sa ne trimiti CV-ul si te vom contacta in cel mai scurt timp.
-
Esti un lider colaborativ, organizat si cu simt al raspunderii? Ai competente tehnice, o gandire analitica si experienta in proiecte civile, industriale, de infrastructura sau hidrotehnice? Alatura-te echipei noastre! În calitate de inginer proiectant, vei juca un rol vital în toate lucrările de inginerie civilă, punând accentul pe calitate, sănătate, siguranță, planificare si management de proiect, ingineria valorii și conformitate. Te vei ocupa de: Intocmirea proiectelor la toate fazele de proiectare (D.T.A.C., P.T., D.D.E.): calcule preliminare de predimensionare a constructiilor in scopul conformarii calitative a acesteia, intocmirea partilor scrise (elaborarea de memorii, caiete de sarcini, extrase de materiale, fise tehnice etc.) si desenate, conform normativelor tehnice si legislatiei in vigoare; Calcul structural in programe specifice (ETABS, SAP2000, GRAITEC DESIGN); Intocmirea documentatiei pentru expertize tehnice; Colaborarea cu toate specialitatile, in vederea coordonarii proiectului; Urmarirea executiei lucrarilor in baza documentatiei elaborate si oferirea suportului tehnic constructorului pe perioada de executie; Viitorul nostru coleg: Este absolvent al Universitatii Tehnice de Constructii Inginerie a instalatiilor Constructii si Instalatii Constructii Hidrotehnice Universitatii Tehnice de Constructii Inginerie si Management in Constructii Construcții Civile, Industriale și Agricole etc.; Are experiență în proiectare de minim 3 ani, fie in inginerie structurala, ingineria drumurilor si a podurilor sau ingineria instalatiilor; Are cunostinte de calcul structural (Etabs, Sap2000 etc.); Cunoaste programele AutoCAD 2D 3D si Microsoft Office; Cunoaste programul Revit sau alte programe de detaliere 3D (Advance Steel, Nemetschek, Tekla etc. - reprezinta un avantaj) Are cunostinte profesionale temeinice în domeniul legislației si normativelor în construcții civile; Vorbeste limba engleza la nivel conversational; Detine permis de conducere categoria B; Iti oferim: Pachet salarial competitiv Bonus de performanta Computer, telefon si masina de serviciu Oportunități de dezvoltare Interesat? Te rugam sa ne trimiti CV-ul si te vom contacta in cel mai scurt timp.