Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Administratie Companii Disponibil din: 2021-0-20

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Angajam Asistent Manager

    SC CASADI BRASOV angajeaza ASISTENT MANAGER. Cerinte: - studii superioare in domeniul tehnic sau juridic - cunostinte operare calculator -abilitati de comunicare, organizare -capacitate de lucru cu publicul, punctualitate si seriozitate CV-urile se pot depune pe adresa Detalii la nr. de telefon

  • 2

    Romtehnochim angajeaza personal pentru relatii cu clientii,

    Romtehnochim angajeaza personal pentru relatii cu clientii, intocmire facturi si inregistrare primara. Pentru mai multe detalii ne puteti contacta telefonic la sau pe adresa - Birourile Romtehnochim sunt situate in Jilava Ilfov. Echipa tanara si moderna, cauta candidatul ideal care trebuie sa fie punctual si foarte organizat cu munca sa Salariul va creste in functie de performanta.

  • Societatea ELSIMIT recruteaza

    Societatea ELSIMIT SRL cu sediul in Mun. Bucuresti, Sector 3 str. Dristorului, nr. 97-119, bl. 63, sc. 4, et. 9, ap. 903. recruteaza pe urmatoarele pozitii: - director societate comerciala, cod COR 112004, nr. posturi: 1 Depunere CV la sediul societatii sau e-mail.

  • 4

    Angajare asistent secretariat birou notarial

    Birou notarial situat în Mediaș angajează personal cu atribuții de secretar notarial. Activitatea presupune muncă pe calculator, motiv pentru care sunt necesare cunoștințe de nivel mediu de operare în programele Office Word si Excel și în aplicațiile de gestionare mesaje email. Se oferă salariu competitiv, bonuri de masă. Program luni -vineri, 8:30-16:30 Ne bucurăm să te avem alături de noi!

  • inspector=specialist in dom. calitatii

    Societatea SC ROMCONTROL SA, angajeaza la pct. de lucru Craiova, inspector -specialist in domeniul calitatii. Cerinte: - studii medii superioare - disponibilitate la program prelungit deplasari - cunostinte in utilizarea PC ( WORD, EXCEL) - permis categoria B Oferte: - salariu in functie de performanta - bonuri de masa - telefon,auto pentru deplasari Pentru alte informatii, va rugam sa contactati pe domnul Viorel Vijieac, la telefon

  • cursuri de calificare

    Cerinte: 1) Studii medii/superioare cu profil economic sau juridic; 2) Cunostinte bune operare PC MS Office (Word si Excel-obligatoriu)- se da proba de lucru ; 3) Capacitate de prioritizare si organizare a diferitor activitati; 4) Persoana dinamica, pro-activa, cu o gandire pozitiva; 5) Persoana atenta la detalii, organizata, responsabila,dornica de a invata lucruri noi si de a se perfectiona permanent. Descriere post: Activități de formare profesionala. Secretariat: desfasoara activitati caracteristice muncii de secretariat (preluarea-primirea, pregatirea si expedierea de corespondenta, a telefoanelor, a faxurilor, e-mail-urilor, relatii cu publicul, asigurarea conditiilor de protocol pentru invitatii firmei, asigurarea si respecta cadrul legal cu privire la desfasurarea formarii profesionale ( invatamant), etc). Oferta (bonusuri, beneficii): Job stabil, de lunga durata Pachet salarial atractiv

  • Angajam operator fabricatie flux

    SC FABRICA DE ZAHAR PREMIUM LUDUS ANGAJAM OPERATOR FABRICATIE FLUX Se cauta persoane serioase, apte de munca din punct de vedere medical, fara antecedente penale Program full time Cv si interviu online

  • 16

    DISPECER - centru de alarma monitorizare video BUCURESTI

    Elnet Security angajează Dispecer centru alarme - Bucuresti Va oferim: Salariu 18,5 lei ora net; Program de lucru in ture 24 72; Cursuri de pregatire in domeniu; Conditii de munca foarte bune. Candidatul ideal: Certificare ca dispecer centru de alarma; Fără antecedente penale; Bune cunoștințe operare PC - Microsoft Office(Excel, Word, Outlook), SEKA; Abilitați foarte bune de organizare, comunicare, prezentare si relaționare; Capacitatea de gestionare eficienta a timpului si a priorităților; Experiența pe un post similar constituie avantaj. Pentru mai multe detalii si programarea unui interviu va rugam sa ne contactați la numărul de telefon intre orele 09-17.00. www.elnetsecurity.ro

  • 11

    Operator calculator.Depozit farmaceutic

    Angajam operatorr calculator Cerinte: -facturare, -preluare comenzi -intocmire NIR -cunostinte program gestiune NEXTUP

  • Angajam economist - valabil numai pt barbati, post vacant bine platit

    Cautam economist pentru un post bine platit, asiguram salariu minim 8000 lei. Postul este numai pt barbati

  • Secretar muzical

    Cerințe Studii universitare cu diplomă de licență (în domeniul muzical reprezintă avantaj) Reprezintă un avantaj experiența în domeniul organizării de evenimente cultural-artistice Disponibilitate pentru program flexibil și activități desfășurate în weekend Responsabilități principale: Întocmește, împreună cu coordonatorii de departamente, și transmite programul săptămânal de lucru (repetiții, spectacole, activități) Pregătește, multiplică, gestionează și arhivează materialele muzicale destinate colectivelor artistice ale OCC Colaborează și ține corespondența cu instituţiile culturale de profil din ţară. Sprijină colectivul artistic al OCC în rezolvarea diferitelor solicitări Ține evidența prezențelor colectivului artistic la repetiții și spectacole Arhivează şi păstrează în condiţii de securitate documentele specifice compartimentului, cu respectarea dispoziţiilor legale în acest domeniu Beneficii: Mediu de lucru plăcut într-o instituție publică de cultură de prestigiu național și internațional Venit atractiv

  • 1

    Registrator Medical Receptionera Clinica

    Arch Kinetic Medical cauta regitrator medical .( www.kineto-brasov.ro ) Căutăm o registratoare medicala cu cel puțin 1 an de experiență pentru a se alătura tinerei echipe din Brasov. Responsabilități: - contacte telefonice; - gestionarea corespondenței și a documentelor: primire, transmitere, înregistrare, repartizare, arhivare; - elaborarea și redactarea documentelor si rapoartelor solicitate; - administrarea și verificarea contractelor cu clienții, a facturilor de la furnizori; - asigurarea transmiterii documentelor coletelor prin posta, curier, fax, Email; - menținerea relației cu furnizorii de servicii; - menținerea necesarului de consumabile; - suportul administrativ pentru celelalte departamente; - program de lucru, 8h zi . Cerințe: - studii medii sau superioare finalizate; - experiență minim 1 an pe un post similar; - cunoștințe operare PC în aplicații de tip Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook); - claritate si coerență în exprimarea scrisă si verbală; - cunoștințe limbă engleză nivel conversațional; - atenție distributivă, gândire ordonată, atentă la detalii; - abilități de comunicare foarte bune, negociere, planificare; - simt de răspundere dezvoltat, atitudine pozitiva si spirit de echipa; - persoană activă, implicată, orientată spre rezultate; - persoană cu dorință de muncă, dinamică, foarte organizată, serioasă; - confidențialitate, empatie; Beneficii: Mediu de lucru stimulativ și colaborativ. Pachet salarial competitiv în funcție de experiență. Oportunitatea integrării într-un mediu excelent pentru desfășurarea activității, un spațiu de lucru elegant, nou si ultramodern; Acces la serviciile Arch Kinetic Medical , conform politicii interne;

  • 3

    Secretar administrativ

    Pregatire - Bacalaureat sau studii superioare - Cunoștințe de limba germana la nivel avansat Responsabilitați - Preluarea si direcționarea apelurilor telefonice - Primirea vizitatorilor și anunțarea persoanelor de contact din societate - Preluarea, înregistrarea, distribuirea corespondenței la compartimentele implicate - Îndosarierea si arhivarea corespondenței primite din partea partenerilor, clienților și a celorlalți angajați - Redactarea corespondenței de afaceri necesar desfașurarii activitații zilnice - Asigurarea transmiterii documentelor prin poșta, fax, e-mail - Procurarea de consumabile de birou și alte materiale necesare funcționarii biroului - Convocarea participanților la sedințele firmei - Participarea la sedințele de lucru și redactarea minutelor întîlnirilor - Verificarea corectitudinii facturilor primite pentru toate achizițiile - Redactarea și arhivarea documentelor de fabricaţie însoţitoare - Menţinerea contactului cu contabilitatea, transmiterea datelor către contabilitate - Gestionarea registrului de casă - Responsabil pentru actualizarea documentatie si supravegherea valabilitații certificatelor obtinute - Întocmirea documentelor de expediere a marfurilor (de ex. facturi, acte de livrare, documente vamale etc.) în tara şi în străinătate - Elaborarea și redactarea documentelor și rapoartelor cerute de management

  • 1

    Angajam personal pentru relatii cu clientii, intocmire facturi si inregistrare primara.

    Romtehnochim angajeaza personal pentru relatii cu clientii, intocmire facturi si inregistrare primara. Pentru mai multe detalii ne puteti contacta telefonic sau pe adresa mail. Birourile Romtehnochim sunt situate in Jilava Ilfov. Echipa tanara si moderna, cauta candidatul ideal care trebuie sa fie punctual si foarte organizat cu munca sa Salariul va creste in functie de performanta.

  • 2

    Receptionera clinica stomatologica

    Suntem în căutarea unei persoane motivate și orientate către servicii pentru a se alătura echipei noastre din cadrul unei clinici medicale stomatologice de top. Dacă sunteți în căutarea unei oportunități de carieră stimulante și vă place să lucrați într-un mediu dinamic și interactiv, aceasta ar putea fi o oportunitate perfectă pentru dumneavoastră! Poziție: Receptioneră Locație: Clinica Medicală Stomatologică (localizată în Pipera) Program de Lucru: Part Time Full Time Responsabilități: Primirea și gestionarea apelurilor telefonice și a programărilor pacienților într-un mod profesionist și eficient. Managementul pacientiilor. Asigurarea că toate informațiile necesare sunt actualizate și corecte în sistemele noastre de gestionare a pacienților. Coordonarea și comunicarea eficientă cu personalul medical și de asistență pentru a asigura un flux de lucru adecvat și o experiență fluidă pentru pacienți. Furnizarea de informații detaliate și răspunsuri la întrebările pacienților cu privire la programări, proceduri și servicii disponibile în cadrul clinicii. Gestionarea eficientă a documentelor și a corespondenței clinice. Cerințe: Experiență anterioară în domeniul medical ( stomatologie). Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă. Capacitatea de a lucra într-un mediu rapid și dinamic, gestionând simultan multiple sarcini și cereri. Abilități de organizare și atenție la detalii remarcabile. Cunoștințe de bază în utilizarea computerului și a sistemelor de gestionare a informațiilor. Atitudine pozitivă, profesionalism și capacitatea de a lucra eficient în echipă. Limba engleza - nivel conversational. Dacă sunteți o persoană orientată către servicii, entuziasmată de domeniul medical și dornică să contribuiți la o experiență pozitivă pentru pacienții noștri, vă încurajăm să aplicați pentru această poziție. Oferim un mediu de lucru prietenos, oportunități de dezvoltare și un pachet salarial competitiv. Pentru a aplica, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră la adresa

  • 4

    Relati Clienti, Facturare

    Postul presupune: prelucrare date, facturare si relati clienti Cerinte: - experienta min 3 ani - studii superioare - experienta microsoft office ( excel word ) - prezinta avantaj cunoastere program SAGA facturare Se ofera -transport -tichte masa -bonus Sarbatori Asteptam CV-ul pe email

  • 1

    Asistent manager(secretara)

    Firma SICLOG, din Sfantu Gheorghe angajeaza asistent manager(secretara) Cautam persoane comunicative, dinamice, deschise. Asteptari: facturare, contabilitate primara, relatii cu clientii, sarcinile zilnice. - aptitudini de comunicare, planificare si negociere - seriozitate, dinamism, si adaptabilitate - Cunoasterea limba Maghiara Romana Engelza - Salariu atractiv plus bonusuri. Responsabilitati: - Relationare cu clientii existenti si potentiali in primirea si rezolvarea cererilor de transport marfa - Urmarirea primirii si corectitudinii facturilor de la furnizori si identificarea acestora in relatie cu transportul pentru care au fost efectuate serviciile respective ; - Intocmirea de evidente si rapoarte pentru transporturile efectuate. - Foarte buna capacitate de comunicare si planificare, orientare catre client si catre rezultat, atitudine proactiva si dorinta de dezvoltare - Cunoasterea la nivel conversational scris vorbit limba Romana Maghiara - Utilizarea calculatorului la nivel avansat Beneficii Oferite : parte dintr-o echipa tanara si dinamica; - Pachet salarial motivant.- Stres redus Asteptam CV la speditie arond gmail.com

  • 16

    Angajam secretara- receptie

    Companie activa in domeniul imobiliar angajeaza secretara - receptie Cerinte- experienta in pozitii similare -abilitati comunicare si relationare -capacitate organizatorica Asteptam CV-urille pe adresa de mail sau whatsapp

  • 8

    Receptie clinica medicala

    Receptie clinica medicala Program de lucru: de luni pana vineri, 12 24, in intervalul 08.00-20.00. Intr-o saptamana se lucreaza luni, miercuri si vineri, iar in urmatoarea marti si joi. Responsabilitati: - raspunde cu profesionalism si amabilitate solicitarilor pacientilor: telefonic si sau celor care se prezinta direct la receptie - programare pacienti - intampina pacientii si vizitatorii clinicii si ii indruma catre cabinetele sectiile medicale sau persoanele aferente - ofera informatii pacientilor despre serviciile si programul medicilor, precum si pregatirea necesara in vederea efectuarii diferitelor investigatii medicale - gestionare dosare medicale pacienti - incasare servicii medicale de care au beneficiat pacientii - administreaza corespondenta on-line cu pacientii Cerinte: - studii medii sau studii superioare in desfasurare sau finalizate - abilitati la nivel avansat de operare pe calculator - cunoasterea unei limbi de circulatie internationala - abilitati de comunicare si de lucru in echipa - atentie distributiva - echilibru emotional, disciplina si deschidere in relatia cu pacientii (rabdare, respect, tact, prezenta de spirit) Beneficii: - salariu net negociabil+tichete de masa - decontare transport - acces gratuit la serviciile medicale din clinica

  • 12

    Căutăm o secretară care să se alăture echipei (smartworking)

    Căutăm o fată care să se alăture echipei noastre! Locul de muncă se va desfășura în regim de smartworking, iar candidata va trebui să se ocupe de relația cu clienții unui magazin online, să sune pentru confirmarea comenzilor, să monitorizeze livrările și să trimită email-uri către clienți și furnizori. Nu sunt necesare abilități specifice, dar candidata trebuie să aibă cunoștințe minime de utilizare a calculatorului. Program de lucru de luni până vineri, începând cu ora 9:30 10, timp de 4 până la 6 ore, în funcție de volumul de muncă. Așteptăm CV-ul dvs.

Salvează căutarea