Anunțuri
Administratie Disponibil din: 2020-11-27 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Core&More este un boutique studio de pilates ,cu clienti premium , multicultural , localizat in Pipera, pe bd. Erou Iancu Nicolae. Ne marim echipa si avem nevoie de o persoana dinamica, proactiva si pozitiva, organizata si atenta la detalii; Cunostinte de operare PC; limba engleza RESPONSABILITĂȚI: Preluarea apelurilor telefonice; Intampinarea vizitatorilor, clienților si directionarea acestora catre persoanele abilitate din cadrul studioului; Monitorizarea e-mailurilor primite și transmiterea răspunsurilor, după caz; evidenta bazei de date ; Responsabil de stocul de bunuri necesare pentru funcționarea biroului (consumabile, apa, etc.) Pastrarea zonei curata și ordonata Program lucru : luni-vineri Full time part time
-
Promovat
Cerințe: Cunostiinte si experienta operare calculator (Excel, Outlook) Cunostiinte desen tehnic, mecanica, echipamente de masura si control, prelucrari mecanice Bune abilitati de comunicare si de organizare Vedere buna Experienta in lucrul cu personal in subordine, spirit leadership Persoana ordonata, onesta, muncitoare Cunostiinte limba Engleza (comunicare) Experienta sau calificare prelucrator aschiere (strungar, frezor, rectificator), sculer matriter, maestru reprezinta un atu Permis stivuitorist reprezinta un atu Va rugam sa ne contactati la Condiții: Lucru in doua schimburi Bonuri de masa Prime sarbatori Posibilitatea de a lucra in weekend, platit dublu Responsabilități: Coordoneaza activitatea de productie pe schimbul alocat Instruieste personalul din subordine, verifica activitatea acestuia si realizarea planificarii primite de la client Se asigura de respectarea calitatii activitatii si a normelor de lucru Realizeaza pontajul si evaluarea productivitatii personalului Verifica fluxul de lucru
-
Promovat
PROGRAMUL DE LUCRU este în intervalul orar 13:00-21:00, de LUNI până VINERI. *Contract de muncă; *Salariu acordat în funcție de abilități, calificările și experiența candidatului; *Stabilitate(termen lung); *Colegi pregătiți să te îndrume spre reușită; *Mediu de lucru plăcut, dinamic și modern. *Potențial mare pentru dezvoltarea unei cariere profesionale într-o companie în plină expansiune. BENEFICII: - Bonusuri salariale în funcție de performanțe; -Discount de 50% la toate tratamentele stomatologice realizate în clinică; - Libere de sărbători legale; -Bonus zi de naștere; -Locație ușor accesibilă, clinică Premium, mediu luxuriant. CANDIDATUL IDEAL: *Deschis și dornic de muncă; *Abilități de comunicare, vocabular elevat, gândire analitică; * Atenție la detalii, responsabilitate, ordine, corectitudine, punctualitate; * Capacitatea de a lucra organizat, agil și inteligent.
-
Promovat
RPG Security angajeaza Operator Dispecer Monitorizare Video Candidatul ideal: Studii medii; Fara antecedente penale; Foarte bune cunostinte PC Microsoft Office(Excel, Word, Power Point); Abilitati foarte bune de organizare, comunicare, prezentare si relationare; Capacitatea de gestionare eficienta a timpului si a prioritatilor; Seriozitate, meticulozitate si adaptibilitate Experienta pe un post similar constituie avantaj; VA OFERIM: Salariu atractiv; Program de lucru in ture 12 24-12 48. Pentru mai multe detalii si programarea unui interviu va rugam sa ne contactati la numarul de telefon <span><a class="showNumber" data-tel="0728683074">07 arata numarul</a></span>.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Firma in domeniu constructiilor,angajeaza asistenta manager cu permis auto,cunostinte operare Pc.[excel,word],este munca de birou si de teren,trebuie sa aveti disponibilitate si la delegatii in tara in interes profesional,mai multe detalii la un interviu sau la numarul de telefon,cv de angajare se trimit aici pe aceasta platforma,pe pub 24.Ofer si cer seriozitate.
-
Lucrator de birou - Limba Sarba Timisoara, Timis - Loc de munca: răspunzând la telefon și comunicând cu clienții și cu toate celelalte lucrări de birou Loc de munca pe post administrativ de birou cu cunostinte de limba sarba. Limba SARBA engleza si germana alternativ la sarba.- angajare obligatorie pe 8 ore- Salariu 1000-1500,00 Va rugam sa ne trimiteti biografia de munca(CV) cu prezentare scurta motivationala începerea lucrului - Imediat Înregistrare îngrijită la companie, multe beneficii, putem ajuta cu cazare pentru cei care nu sunt din Timișoara Ne bucuram si apreciem inceputul unei colaborari prompte!
-
Promovat
Lucrator de birou - Limba Sarba Timisoara, Timis - Loc de munca: răspunzând la telefon și comunicând cu clienții și cu toate celelalte lucrări de birou Loc de munca pe post administrativ de birou cu cunostinte de limba sarba. Limba SARBA engleza si germana alternativ la sarba.- angajare obligatorie pe 8 ore- Salariu 1000-1500,00 Va rugam sa ne trimiteti biografia de munca(CV) cu prezentare scurta motivationala începerea lucrului - Imediat Înregistrare îngrijită la companie, multe beneficii, putem ajuta cu cazare pentru cei care nu sunt din Timișoara Ne bucuram si apreciem inceputul unei colaborari prompte!
-
Firma dinamica, cauta secretara asistenta. Sunt necesare cunoștințe de bază PC, dinamism, dorință de a face lucruri și deschidere totală. raportând direct proprietarului Se prefera varsta de maxim 30 de ani, trimite cv aici oferim un salariu semnificativ și beneficii
-
Magazin online angajeaza operator procesare comenzi, suport clienti si administrativ. Locatia este fixa, (NU se lucreaza de acasa) 8 ore zi + pauza, de la 08.00 - 17.00, este la intrare in Rosu (Chiajna-Ilfov), langa Bld. Uverturii, Sector 6, Bucuresti. Pentru interviu, te rog sa ne trimiti un CV si sa ne contactezi la telefon - de Luni pana Vineri, intre 10.00 - 17.00. Salariul incepe de la 500 euro net si se negociaza in functie de experienta si abilitatile avute. Cautam o persoana serioasa, descurcareata si cu multa energie pozitiva. De asemenea, atentia la detalii este foarte importanta si experienta in domeniu reprezinta un avantaj. Cerinte: - abilitati de lucru pe calculator - MS Office Word, Excel - abilitati foarte bune de comunicare cu clientii si colegii - studii medii sau universitare Responsabilitati: - suport telefonic clienti, de confirmare a comenzilor online, de secretariat si administrativ - emiterea facturilor pentru clienti, de awb-uri sau alte documente necesare in procesul de desfasurare al activitatii - suport administrativ si logistic pentru alte departamente - consiliere clienti, suport online
-
Angajez,agronom/horticultor,experienta,permis cond.auto,constituie avantaj,dornic/capabil de progres
Se dorește o colaborare pe termen lung,formarea în managementul modern al afacerii,chiar și dezvoltarea propriei afaceri,dacă doriți. Ofer/cer seriozitate maxima
-
Promovat
Cerințe: Cunostiinte si experienta operare calculator (Excel, Outlook) Cunostiinte desen tehnic, mecanica, echipamente de masura si control, prelucrari mecanice Bune abilitati de comunicare si de organizare Vedere buna Experienta in lucrul cu personal in subordine, spirit leadership Persoana ordonata, onesta, muncitoare Cunostiinte limba Engleza (comunicare) Experienta sau calificare prelucrator aschiere (strungar, frezor, rectificator), sculer matriter, maestru reprezinta un atu Permis stivuitorist reprezinta un atu Va rugam sa ne contactati la Condiții: Lucru in doua schimburi Bonuri de masa Prime sarbatori Posibilitatea de a lucra in weekend, platit dublu Responsabilități: Coordoneaza activitatea de productie pe schimbul alocat Instruieste personalul din subordine, verifica activitatea acestuia si realizarea planificarii primite de la client Se asigura de respectarea calitatii activitatii si a normelor de lucru Realizeaza pontajul si evaluarea productivitatii personalului Verifica fluxul de lucru
-
S.C. VITAPLANT S.R.L., cu sediul în Boureni, Com. Balș, Jud. Iași, angajează ASISTENT MANAGER. Căutăm o persoană dinamică, pozitivă, cu abilități de comunicare și organizare. Activități specifice job-ului: - Arhivarea corespondenței/ documentației; - Asigurarea fluxului informațional al societății; - Facturarea mărfurilor către clienți; - Introducerea datelor specifice în centralizatoare (Excel). Cerințe: - Studii medii; - Experiență contabilitate primară (constituie avantaj); Cunoaștere Pachet MS OFFICE. CV la adresa de email: office.vitaplant @ yahoo.com Pentru mai multe detalii:
-
Candidatul Ideal Betmen își mărește echipa! Dacă ești o persoană pozitivă, comunicativă, dornică să facă parte dintr-o echipă tânără, alătură-te echipei BETMEN și devino eroul noilor aventuri din lumea pariurilor sportive! Experiența nu este necesară. Oferim training de formare profesionala plătit, pentru a te ajuta să dobândești toate informațiile necesare în domeniul pariurilor sportive. Descrierea jobului Responsabilitati: - Vei avea misiunea de a informa clienții noștri cu privire la produsele și serviciile noastre, regulamentele de joc și campaniile promotionale; - Vei fi responsabil de plasarea tichetelor de pariere în sistemul informatic al companiei, precum și de efectuarea plăților pentru aparatele de tip slot. - La sfârșitul zilei, vei întocmi rapoarte de contabilitate primară și vei contribui la crearea unei atmosfere plăcute pentru clienți. Beneficii: -salariu fix, completat de tichete de masă în valoare de 30 de lei pe zi, pentru a te bucura de recompensele muncii tale; -apreciem și recompensăm timpul petrecut alături de noi, astfel încât oferim majorări salariale anuale pentru a te motiva să crești împreună cu noi; -contract de muncă pe perioadă nedeterminată, ceea ce asigură stabilitatea și siguranța locului de muncă, alături de oportunități reale de creștere alături de noi; -Beneficiezi de un program de lucru flexibil, pentru a-ți adapta mai bine viața personală și profesională. -În plus față de salariul fix, te bucuri de bonusuri periodice, inclusiv bonusuri lunare, trimestriale și anuale, care recunosc eforturile și performanța ta în cadrul echipei (ai parte de prime de sărbători, bonusuri speciale cu ocazia zilei tale de naștere și a sărbătorilor, demonstrând recunoașterea noastră pentru contribuția ta, bonus de vânzări, pentru a-ți stimula spiritul competitiv și abilitățile de a convinge clienții, bonusuri de recomandare, pentru că apreciem recomandările tale), plata orelor suplimentare și a zilelor de sărbătoare liberă legală, pentru că recunoaștem și apreciem eforturile depuse. -Beneficiezi de creșteri salariale anuale și de un program de formare susținut financiar de către companie, care îți permite să-ți dezvolți abilitățile și cunoștințele. Descrierea companiei Noi, echipa BETMEN, suntem un proiect ambițios format din oameni tineri și frumoși, cu o experiență de peste 10 ani în domeniul pariurilor sportive. Ne-am propus să oferim clienților noștri o experiență de calitate, plină de distracție, în care să descopere cele mai noi produse de pe piață. Visăm să dezvoltăm Betmen în fiecare oraș, deschizând agenții în toată țara, iar pentru aceasta avem nevoie de cei mai tari oameni care să se alăture echipei noastre de super-eroi!
-
Caut secretara Vârsta 22/45 Cerințe: - Cunoa terea limbii italiene - Cu cunostinte de birotrice si de Microsoft în principal (Word, Excel) - experienta de secretariat si dinamica ,profesionalita - Posibilitatea de part-time/eventual contract cu Norma interaga Per mai multe detail contactati. Posibilitate de CD Caut seriozitate si profesionalita.
-
CANDIDATUL IDEAL - studii superioare; - spirit tehnic (cunostintele ingineresti in domeniul constructiilor constituie un avantaj); - atentie la detalii si rezistenta la stres; - abilitati de comunicare si negociere; - amabilitate fata de clienti si colegi; - spirit de echipa, atitudine proactiva si flexibilitate; - capacitate de organizare si dinamism; - nivel avansat de cunoastere a pachetului Microsoft Office ( in special Excell); - cunostinte avansate de navigare pe internet; - minima experienta de contabilitate primara; - capacitate de analiza si sinteza a informatiilor in vederea intocmirii unor situatii, analize sau oferte; - cunostinte de limba engleza; - dorinta de a invata constant lucruri noi; - dorinta de a lucra pe acest post cel putin trei ani (de preferat mai mult); - o persoana persuasiva, cu orientare spre rezolvarea problemelor, viteza de reactie, capacitate de a relationa cu usurinta , fluenta in comunicare si rezistenta la stres. DESCRIERE JOB RESPONSABILITATI: - urmarirea si gestionarea activitatilor zilnice de logistica; - promovarea portofoliului de produse si servicii ale companiei in zona desemnata; - mentinerea si dezvoltarea parteneriatului multiservicii cu clientii; - negocierea si supervizarea contractelor in derulare; - urmarirea incasarilor si platilor serviciilor efectuate; - sprijinirea conducerii pentru atingerea obiectivelor; BENEFICII: - stabilitate; - pachet financiar motivant; - asistenta profesionala pe parcursul activitatii; - posibilitatea dezvoltarii personale;
-
Firma de organizari de evenimente in fashion angajeaza asistenta-manager cu studii in domeniu, vorbitoare de limbi straine, dispusa la deplasari intern si international, pentru detalii si CV tel contact
-
Cautam persoane familiarizate cu munca la birou.Preferabil cu experienta in domeniu.cv+foto aici
-
Angajam urgent pentru Galeria 1 persoana familiarizata cu munca de birou pentru birou public asigurari.Bune cunostinte operare pc. cu ...3000 in mana...cv+foto aici
-
Societate de constructi angajeaza secretara,aspect fizic,open,comunicare,operare PC,salariu atractiv,contract. Relati,CV,pe whatsapp sau pe sait
-
-
Trebuie să aibă studii superioare sau să se afle în ultimul an de masterat. Dacă deja are un mic atelier de confecții ne putem asocia cu partea materială, spații central de producție și spațiu pentru magazin central.
-
Angajă persoană prezentabilă cu știință de carte. Să poată comunica curent cu oamenii în societate.
-
Cerinte: - Atitudine si gandire pozitiva, proactiva, amabilitate; - Responsabilitate și corectitudine; - Receptivitate, spirit de echipa; - Abilitati deosebite de comunicare; - Persoana prezentabila, ordonata, serioasa, punctuala; - Capacitatea de planificare și organizare a timpului de lucru; - Capacitate de a desfasura mai multe activitati (multitasking); Beneficii: - Program 8 ore/zi in 2 ture - Contract de munca pe perioadă nedeterminată; - Bonusuri de performanta; - Training platit; - Posibilitatea dezvoltarii într-un mediu profesionist, pozitiv și cu perspective de evolutie; - Indiferent de experienta ta profesionala, vei avea parte de training si instruire cu privire la serviciile medicale pe care le oferim.
-
Societate de insolventa si conultanta juridic cauta persoana serioasa pentru activitati de secretariat, tehnoredactare documente, ordonarea documentelor cunascator ofice. Posibilitati de dezvoltare profesionala. De preferat sudent(a) sau absolvent(a) de drept. CV-ul cu poza se trimite la adresa de mail . Sediul este situat in zona Monitorului Oficial - Cal. 13 Septembrie . Rugam seriozitate