Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Administratie Disponibil din: 2022-05-13

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 1

    CAUTAM CONSILIER VANZARI MAGAZIN SCULE SI UNELTE

    Locatia: Cluj Napoca - Dambul Rotund Salariu: 3500-4000 NET Program: Luni-Vineri 8:30-17:00 Contract pe perioada nedeterminata. Detalii la:

  • 13

    Angajam Manager restaurant

    Casa Dacilor angajeaza manager restaurant. Cerinte : * disponibilitate program de dupamasa si weekend. *carnet categoria B. *contabilitate primara *studii superioare reprezinta prioritate *bun organizator *capacitate de lucru in echipa. Va rugam sa trimiteti cv-urile pe email Cei selectati vor fi contactati in scris pentru interviu.

  • 10

    Team Manager-Targoviste

    Cerinte Excel nivel mediu-avansat Cunoştinţe de gestionare arhivare documente Cunoştinţe de management Responsabilitati Comunicarea permanentă cu personalul din subordine dar şi cu superiorii. Verificarea calităţii muncii reprezentanţilor furnizorilor. Menţinerea relaţiilor cu reprezentanţii brandurilor. Raportarea către sediu a oricăror evenimente ce influenţează sau pot influenţa desfăşurarea activităţii specifice. Menţinerea unui mediu de lucru plăcut. Alte informatii Locatie:Dambovita Mall Program : 5 zile din 7 (8:00-16:30 si 13.30-22:00) 3000 lei net 600 lei tichete de masa 500-1000 lei bonus lunar Al 13-lea salariu Contract perioada nedeterminata

  • Operator Date Back Office - Energie Electrica- Miercurea Ciuc

    Cerinte candidat ideal: - Studii medii - Cunostinte foarte bune de operare in Excel, Word, SAP, ERP - Abilitati de organizare si planificare - Abilitatea de comunicare eficienta si lucrul in echipa - Atentie distributiva si gandire analitica Descriere activitate: - Asigura gestionarea contractelor de distributie a energiei electrice. - Monitorizeaza solicitarile de contracte de distributie energie electrica. - Opereaza in SAP rezilierile si contractele noi precum si alte documente aferente contractelor. Emite ordine de serviciu (OS) Beneficii: - Tip job: Full time 8 ore luni-vineri - Mediu de lucru tanar si placut - Training, dezvoltare personala si a carierei - Suport permanent pentru dezvoltare. - Pachet salarial: Salariu fix ODATA CU TRIMITEREA CV-ULUI SI SAU A ALTOR ANEXE CORESPUNZATOARE PRIN INTERMEDIUL MAIL, VA EXPRIMATI ACORDUL PENTRU PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL IN VEDEREA SELECTIEI PENTRU ACEST POST VACANT IN CADRUL COMPANIEI. Pentru a aplica va rugam atasati CV-ul la mesaj.

  • 2

    Angajez,agronom/horticultor,experienta,permis cond.auto,constituie avantaj,dornic/capabil de progres

    Se dorește o colaborare pe termen lung,formarea în managementul modern al afacerii,chiar și dezvoltarea propriei afaceri,dacă doriți. Ofer/cer seriozitate maxima

  • 33

    Asistent Manager

    Competente si Responsabilități : - cunoștințe bune operare PC: MS Office, WORD, EXCEL - intocmire documentatie licitatii - cunostinte si abilitati tehnice - capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă - capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp - capacitate de a respecta termene limită - responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate - asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei - activitati de preluare sarcini de la managerul general pentru rezolvare a anumitor sarcini Program :Luni-vineri 8 ore/zi Salariu atractiv Asteptam CV la adresa de mail specificata!

  • 2

    CERERE de angajare, ca operator calculator

    Solicit angajare, ca operator introducere, centralizare date, evidență, arhivarea documentelor și alte activități de birou. Dacă știți că nu respectați programul de lucru și salarizarea, conform legii, vă rog să nu mă contactați. Mulțumesc. Locație: Focșani.

  • Moderator Continut in limba Franceza

    -Informatii cheie: Locatie: Str. Ionescu Crum nr.1, Brașov - Business Park; (mod de lucru On Site) Program de lucru: schimburi saptamanale incepand cu orele 6, 14, 21:30, cu rotatie in weekend; Training de inceput: 2 saptamani la birou (de luni pana vineri, incepand cu ora 8:00 sau 9:00); Contract pe perioada determinata de 6.5 luni. -Responsabilitati: Monitorizarea si gestionarea continutului pe platforma online in limba franceza (TikTok); Asigurati conformitatea cu politicile si orientarile companiei; Gestionati cu atentie continutul cu impact emotional. -Cerinte: Cunoasterea limbilor franceza si engleza (minim nivel B2); Atentie sporita la detalii si capacitatea de a lucra intr-un mediu in ritm rapid. -Beneficii: Salariu competitiv in funcție de experienta si de cunostintele lingvistice; Tichete de masa, asigurare medicala la Regina Maria si alte avantaje oferite; Posibilitatea de prelungire a contractului (daca sunteti o fire prietenoasa, daca rolul este potrivit si pentru dumneavoastra, daca va intelegeti bine cu restul echipei).

  • Operator pc - facturare

    S.C. GEOLAILA COMIMPEX SRL. depozit produse cosmetice si detergenti angajeaza operator PC penrtu facturare. Va rugam transmiteti CV-urile la adresa :

  • 46

    angajez

    Am nevoie de o persoană doamna domnisoara care să răspundă la mesaje Ofer salariu de 2500 lei în funcție de capacități care le are acea persoană, posibilitate de a avansa la locul de muncă și nu se cere experiența. Totul se realizeaza de acasa ofer telefon de serviciu!! Aștept CV-UL dumneavoastră pe whatssap

  • Veolia România Soluții Integrate este în căutarea unui GESTIONAR in Otopeni

    Responsabilitățile postului: Gestiune magazie tehnică. Contabilitate primară și gestiune. Verificarea i recep ionarea produselor (cantitativ i calitativ) în conformitate cu documentele de înso ire a mărfii. Efectuarea notei de intrare recep ie pentru produsele recep ionate. Pregătirea documentelor pentru efectuarea recep iei. Manipularea, transportul și depozitarea produselor. Eliberarea produselor din magazie în baza solicitărilor interne. Cerințe: Studii: profil logistică, tehnic, gestiune; Nivel experiență: 3-5 ani experiență similară; Abilități de utilizare PC: programe informatice de gestiune a stocurilor (constituie un avantaj: - utilizarea pachetului Google (GSheet, GDocs, GSlide)) ; Permis auto: categoria B; Abilități soft: spirit analitic, dinamism, intuiție, flexibilitatea gandirii. Beneficii: Pachet financiar format din: salariu, tichete de masă (40 de lei zi), tichete cadou (Paște, Crăciun), tichete cadou pentru copiii minori ai angajaților (1 iunie și Sărbătorile de Iarnă). Prime și bonusuri: prime de Paște, Crăciun, vacanță, zi de naștere, Decontarea serviciilor de apă canalizare. Zile libere plătite, suplimentare zilelor de sărbătoare legală (a treia zi de Paște și 20 iulie - Sfântul Ilie). Zile libere plătite și ajutoare financiare pentru diferite evenimente familiale deosebite. Servicii medicale asigurate în sistem privat și asigurare privată în caz de accident sau intervenție chirurgicală. Oportunități de dezvoltare personală și profesională continuă. Locație post: Str. Garofițelor, Nr. 3, Otopeni, Jud. Ilfov Program de lucru: Luni - Vineri: 08:00 - 16:00

  • 44

    Operator date facturare contabilitate primara

    Candidatul ideal - persoana responsabila, cu atentie distributiva, perseverenta, comunicativa, cu atitudine pozitiva - cunostinte contabilitate primara, cunoasterea programului de contabilitate WinMentor - competente informatice (cunostinte MS Office, Internet, etc.) - experienta de lucru pe platforma SEAP SICAP poate constitui un avantaj Descrierea jobului - preluarea si prelucrarea comenzilor venite de la agentii de vanzari - introducerea si gestionarea documentelor pentru livrarea marfii (facturi, avize, procese verbale) - cunoasterea produselor si a caracteristicilor acestora - intocmirea si transmiterea ofertelor catre clienti - activitati de prelucrare date, arhivare si indosariere documente - alte activitati specifice de vanzari si logistica Beneficii - salariu motivant format din parte fixa si bonusuri lunare - se asigura instruire de introducere cu operator experimentat - se asigura transport la locul de munca - mediu de lucru placut intr-o echipa competitiva - team building-uri anuale si dezvoltare personala Descrierea companiei Top Master Ltd Srl este un jucator important pe piata materialelor de constructii din regiunea de Nord-Est a tarii si are o experienta de peste 15 ani in domeniu. De la inaugurarea noastra din anul 2007 am castigat increderea a peste 500 de clienti din regiune care achizitioneaza de la noi dintr-o lista de cel putin 6000 de repere ale unor branduri de renume din domeniul constructiilor: Oskar, Danke, Raider, Topmaster, Top Garden, Thirard, Everpro, Eurociere. Noul sediu Top Master Ltd a fost inaugurat in anul 2018, platforma de 8000 mp asigura parcarea flotei auto compusa din 15 masini pentru transport marfuri si personal, depozite pentru produse si birouri cu o suprafata de peste 2200 mp iar zona office pozitionata pe 2 etaje. Clientii nostri directi pot achizitiona produsele noastre comercializate in reteaua de magazine proprii: Dekor Podul de fier, Dekor Canta, Dekor Dacia, Dekor Nicolina, Dekor Gara. Investim constant in calitatea serviciilor oferite, prin grija si devotamentul echipei reusim sa crestem si sa deschidem noi zone de business durabil creand un mediu propice dezvoltarii.

  • Angajez urgent secretara personala

    Om de afaceri potent financiar angajez urgent secretara personala pentru birou propiu.Salariul 9000 RON lunar plus alte bonusuri substanțiale.Se cere discretie maxima, sa fie o persoana fără obligații. Se face contract de munca pe o perioada nedeterminata. Domiciliul permanent București, vârstă maxima 55 ani,aspect fizic plăcut și ingrijit, studii medii liceul obligatoriu, program flexibil luni vineri 9 15 30.Se pune la dispoziție mașină și sofer personal. Se cere discretie maxima și se ofera.

  • 1

    Asistent social cu studii medii in domeniu, caut job serios in zona judetului Suceava.

    Asistent social cu studii medii in domeniu, 46 ani, fara vicii, caut job serios in zona suceava, sunt deschis la oferte serioase si in alte domenii. Caut job de luni pana vineri. Detin permis categ. B,CE. Tel

  • 8

    Icredit Galati angajeaza functionar administrativ

    Descrierecurta descriere a companiei Easy Asset Management este o Institutie Financiară Nebancară fondată în anul 2005, care activează în 6 țări: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, compania este unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate. În România, sub marca iCredit, compania deține un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro, iar echipa din țara noastră este formată din peste 1.000 de profesioniști, care activează în biroul central din București și în cele 76 de birouri din întreaga țară. Responsabilitati Ce va trebui sa faci ? Sa tii corect si la zi evidenta primara privind activitatile de incasari si plati prin casierie; Intocmesti corect si la zi chitantele pentru sumele incasate; Incasezi sumele de bani, prin numarare faptica in prezenta persoanelor care platesc; Intocmesti zilnic Registrul de Casa; Raspunzi cu exactitate calculelor din documentele intocmite; Esti responsabil cu fluxul documentelor la nivel de sucursala; Oferi suport, prin activitatea ta, colegilor si clientilor; Activitati administrative; Alte informatii Mediu de lucrur dinamic; Contract de munca pe o perioada nedeterminata; Traininguri; Posibilitati de dezvoltare plan de cariera Salariu fix+bonuri de masa+extra beneficii periodice

  • 9

    Agent securitate bancara Satu Mare

    Angajam 1 agent pentru o banca din Satu Mare. Locația este în zona centrala. Programul este luni - vineri, fără weekend și sărbători legale. Cerinte: -atestat agent securitate -seriozitate, punctualitate -experienta in securitatea incintelor, constituie un avantaj Salariul net începând de la 2.400 lei, transferat direct în contul bancar al angajatului.

  • 8

    Angajam Lacatus-sudor ( doua posturi )

    Metabet CF SA, firma cu traditie in realizarea de constructii metalice, angajaza : Lacatus-sudor( doua posturi ) locatie : Pitesti, program de lucru:8 ore, salariu atractiv +tichete de masa Cv-urile se transmit la sediul societatii METABET CF SA, str. Tudor Vladimirescu, Nr. 115, Pitesti . Relatii : PREOTEASA CARMEN

  • 4

    Asistentă manager

    Caut o tânără pe un post de asistentă personală manager, open minde,deschisă la oportunități noi cu un program flexibil și part time, disponibilitate pt eventuale delegații ocazionale. Ofer remunerație peste medie. Rog cv aici in mesagerie sau whatsapp.

  • 1

    caut d-na serioasa interesata in timpul liber

    pentru companie frumoasa,discreta,program part-time,plata la zi,eventual cazare,o d-na ingrijita,aspect fizic placut,sunt domn manierat,prezentabil,48 ani,1 83,dotat,ofer si cer discretie,seriozitate.

Salvează căutarea