Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie doar cu poze

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Cerinte: studii medii ; carnet de conducere cat.B experienta profesionala pe un post similar minim 1 ani; persoana energica, gandire pozitiva, caracterizata de amabilitate si eficienta; abilitati de comunicare si calcul, prezentare, relationare; spirit de initiativa, orientare spre rezultat. Responsabilitati: receptia, pastrarea si eliberarea de bunuri aflate in administrarea, folosinta sau detinerea companiei. descarca marfa livrata in depozit de catre soferi, curieri, etc.; verifica marfa primita din punct de vedere calitativ si cantitativ; receptioneaza produsele in baza documentelor de livrare; efectueaza receptia fizica a marfurilor la intrarea in depozitul firmei; utilizeaza eficient si corect spatiul de depozitare a marfurilor si/ sau instrumentelor de lucru cu care lucreaza; aranjeaza marfa conform specificatiilor logistice; ambaleaza si securizeaza marfa in vederea livrarii; incarca marfa in masina respectand graficul de livrare; verifica impreuna cu soferul conformitatea marfii incarcate cu cea inscrisa in documentele de livrare; participa la activitatea de inventar derulata de companie; opereaza in softul de gestiune toate operatiunile efectuate in cadrul depozitului; emite documentele aferente operatiunile de livrare.

  • Angajam gestionar pentru clientul nostru, companie care activeaza in industria de panificatie, in Bucuresti. Cerinte: - Studii minim 10 clase - Cunostinte utilizare PC - Minim 1 an experienta in gestiune - Disponibilitate de lucru in 2 schimburi (7 – 19 / 19 – 7) -Apt pentru program de noapte Se ofera: - Tichete de masa in valoare de 15 Ron/ zi lucrata - Spor de noapte 25% - Ore suplimentare platite 200% - Bonus lunar pentru performanta - Decont transport intergral - Contract pe perioada nedeterminata Pentru mai multe detalii si pentru stabilirea unui interviu, va rog sunati la nr 0747 27 21 27.

  • Buna, eu sunt Andreea și caut colege care doresc sa lucreze in Domeniul live cam! Eu sunt model webcam de 3 ani și mi am deschis studioul meu! Se socializează in limba engleza pe site uri din strainatate, nimeni din Romania nu are acces la webcamul tau! Se poate lucra cu google translate, nu este obligatorie limba engleza! Dețin apartament amenajat cu aparatura de ultima generatie exact ca la studio! Fără penalizări, fără reguli de studio! Castigurile lunare pleacă de la 5000 lei , ofer comision pana la 70 la suta din incasari! Cerințe: 18-30 ani Persoane sociabile online Cultura generală reprezintă avantaj Ca stai și pierzi timpul pe Facebook ori ca lucrezi in acest domeniu este aproape același lucru, diferența fiind ca discuți in limba engleza! Te aștept la o cafea sa discutam, in caz de accept, a doua zi se poate începe jobul! Locatie lângă metrou 1 Decembrie 1918!

  • Centru de pregatire profesionala angajeaza persoana pentru birou. Atributii: raspuns la telefoane, transmis oferte, incheiat contracte,pastrarea relatiilor cu parteneri, firme, instituti. Cerinte: cunostinte de calculator, domiciliul in oras, persoana credincioasa de preferat mai in varsta, timp disponibil. Angajarea de face cu program de 2 ore. Preferam pensioner pensionar din invatamant, industrie. Se trimite un cv pentru contactare la interviu.

  • Ai o diploma de BAC si vrei sa muncesti? Part-time sau Full-time? FARA zi de Luni...Fara SEF...Fara program...Fara desteptator...Vino in echipa noastra! Invata sa lucrezi si sa castigi in ritmul tau!!! Te invit sa aplici pentru o pozitie de Broker debutant in Compania Destine Broker de Asigurare-Reasigurare. Castiguri atractive din comisioane.

  • Angajam femeie sau barbat pentru curatenie scari de bloc nou - zona Unirii, Bucuresti.

  • Cautam femeie sau barbat de curatenie zona Aviatiei - contract munca 8 ore.

  • Angajez doamnă sau domnisoară secretară cu condiția să fie absolventă a acestui an,2019,a unei forme de învățământ precum liceu,postliceală,facultate,master,etc.,vârsta nu are importanță,pentru birou de acte în Constanța,zona Tomis 3,cu contract de muncă legal.Tel.0721759440.

  • Angajam Receptioneri comenzi casca pentru un Centru de Distributie de renume din Marea Britanie ,Nu va fi necesara experienta anterioara, dar va reprezenta un avantaj. Instruirea va va fi pusa la dispozitie de catre persoanele autorizate de la locul de munca. Aveti oportunitatea de a va dezvolta pe plan profesional, cresteri salariale. Ince[perea este imediata. Descrierea jobului Responsabilitatile vor include: · Preluarea comenzilor · Impachetarea comenzilor · Livrarea bunurilor si consumabilelor · Verificarea defectelor sau a elementelor lipsa · Stocarea bunurilor · Incarcarea bunurilor pentru a fi livrate · Intretinerea curateniei la locul de munca. Cerinte: · Este necesara Limba Engleza la nivel conversational · Harnic, fiabil si flexibil. Ce va oferim: · Salariu competitiv (9 LIRE/ORA) · Plata saptamanala , (intre £360 si £450 pe saptamana), · Incepere imediata · Contract de munca legal in UK · Asistenta din partea consultantilor nostri dedicati · Facilităţi moderne Descrierea companiei Gap Personnel Group se află in top 3 agenţii de recrutare industriale independente din Marea Britanie, existand pe piaţa britanică de peste 20 de ani. Din 1997 a castigat numeroase premii prestigioase care au contribuit la procesul de angajarea a peste 8000 de candidati anual in toată Marea Britanie. De asemenea , oferă locuri de muncă în cele mai mari şi mai înfloritoare sectoare de ocupare a forţei de muncă. In aceasi timp, dispune de peste 260 de recrutori dedicati, in cele 26 de agentii existente in Marea Britanie, generând o cifră de afaceri de peste 100 de milioane de lire sterline pe an. Suntem o agenție de recrutare de renume si cu experiență. Mii de angajați și angajatori au încredere în noi. Suntem profesioniști și solizi. Pentru noi lucrează cei mai buni specialiști în resurse umane. Au calificare înaltă și sunt amabili cu candidații. Vă răspund la toate întrebările. Activăm în multe orașe din Marea Britanie. Oferim locuri de muncă într-o variată gamă de industrii, garantand locuri de muncă stabile si câștiguri ridicate. Candidații care caută locuri de muncă în străinătate au încredere în noi.Pentru noi este important să oferim servicii la cel mai înalt nivel de calitate. Pe lângă operarea propriului nostru proces riguros, investim o mulțime de timp și resurse pentru a ne asigura că respectăm standardele cerute. Lucrăm cu cei mai buni specialiști din industriile respective. Pentru noi, aceasta înseamnă a opera profesional și etic. Pentru dumneavoastră, înseamnă relaxare și siguranță. Putem confirma acest lucru prin prezentarea Acreditărilor și Premiilor noastre. Gap Personnel Group SRL Numere de telefon Telefon fix: +40 364 730 216 Mobil: +40 771 151 155, +40 771 151 168, +40 770 730 119 Cluj-Napoca 400000, Calea Turzii 185 www.gap-personnel.ro https://www.facebook.com/gapromania?_rdc=1&_rdr

  • Firma consultanță. Post disponibil pentru asistentă. Program L-V 07:00-15:00 Cunoștințe limba engleză conversațional. Încasați 20 lei /oră suplimentară. Posibilitate promovare.

  • Asteptam cv-ul detaliat atasat aici la mesaj! Principal furnizori de produse, echipamente, ambalaje si piese de schimb pentru industria vinului din Europa de Est. Activitatea se va derula 100% la depozitul societatii, situat in Bd. Timisoara, sector 6, langa Dedeman, Bucuresti. Cerinte: Experienta pe un post similar; Cunostinte MS Office; Cunostinte utilizare Wizzcount poate fi un avantaj; Organizarea gestiunii depozitului. Responsabilitati: Efectuarea receptiei cantitativa si calitativa a marfurilor; Aranjarea produselor pe rafturi, pastrarea bunurilor potrivit prescriptiilor tehnice si a celor igienico-sanitare; Implicarea in activitatile depozitului alaturi de cei 2 colegi lucratori depozit; Manipularea marfurilor in conditii optime, asigurarea livrarilor produselor in ordinea intrarilor si cu respectarea regulilor FIFO; Inregistrarea in timp util a primirilor si eliberarilor de bunuri, gestionarea si arhivarea corecta a documentelor, Folosirea eficienta a spatiilor de depozitare, pastrarea curateniei in depozit. Oferta: Contract nedeterminat cu norma intreaga; Program L-V, 9-18.00; Salariu negociabil 2700-3000 lei net; Bonuri de masa in valoare 300 lei; Asigurare medicala privata.

  • Candidatul ideal Gestioneaza activitatile de administrare pentru ansambluri rezidentiale si cladiri de birouri. Descrierea jobului Mentinerea permamenta a legaturii cu locatarii ansamblurilor rezidentiale si reprezentantii cladirilor de birouri. Organizarea, coordonarea si controlul activitatii personalului si al furnizorilor in spatiile administrate. Asigurarea fluxului de comunicare intre departamente pentru solutionarea problemele aflate in zona de responsabilitate. Managementul contractelor si negocierea lor cu furnizorii de utilitati si servicii. Asigurarea unui administrari eficiente a intregii infrastructuri alocate. Acordarea de suport in managementul operational. Pastrarea legaturii cu departamentului tehnic pentru rezolvarea punctuale aparute. Verificarea facturilor de la furnziori si inregistrarea lor. Introducerea incasarilor si a platilor. Notificarea debitorilor si urmarirea incasarilor. Intocmirea registrului bancar, de casa si jurnal. Acorda suport in intocmirea listelor de plata. Descrierea companiei Companie de administrare ansambluri rezidentiale si cladiri de birouri.

  • DESCRIEREA JOBULUI Căutăm o persoană cu experienţă anterioară de coordonare pentru postul de Manager Administrativ într-o companie multinaţională. Titularul acestui post trebuie să reprezinte compania în relaţiile cu partenerii cheie şi să se asigure de activitatea eficientă a tuturor departamentelor. Cerinţe: – Studii superioare finalizate; – Cel puţin 3 ani de experienţă pe o poziţie de management; – Buna cunoaştere a principiilor şi tehnicilor de management financiar; – Abilităţi de coordonare a unei echipe (experienţa anterioară de coordonare); – Foarte bune abilităţi de organizare, planificare, management al timpului; – Orientare către rezolvarea problemelor şi capacitatea de a lua decizii; – Cunoştinţe avansate de limba engleză şi italiană. Responsabilităţi: – Coordonează/ administrează/ supraveghează activitatea personalului administrativ din subordine; – Stabileşte şi menţine relatii bune cu toţi furnizorii şi clienţii companiei; – Organizează şi participă la realizarea diverselor proiecte; – Supervizează şi oferă suport pentru implementarea planurilor, politicilor şi procedurilor; – Cercetează şi dezvoltă metode şi proceduri noi de management, pentru eficientizarea activităţii; – Se informează permanent cu privire la noile reglementări ce privesc activitatea companiei şi face modificările necesare; – Identifică şi soluţionează problemele apărute. Beneficii: – Mediu de lucru plăcut; – Dezvoltare profesională şi implicare în proiecte motivante; – Salariu competitiv.

  • Agentia Cristal Imobiliare cu 18 ani de experienta in domeniu, sediul in Bulevardul Unirii - Zepter si Calea Serban Voda, angajeaza agenti imobiliari cu sau fara experienta Conditii foarte avantajoase. Cursuri la sediul firmei www.cristalholding.ro 0799059903

  • Ziarul Bursa recruteaza un receptionist/a (BUCURESTI,sector1) Grupul de presa BURSA angajeaza receptionist/a. Postul presupune preluare si redirectionare de apeluri telefonice si corespondenta, vanzare de ziare si reviste, coordonare masini administratie si elaborerea borderoului de predare incasari zilnice si a situatiei zilnice de anunturi. Daca esti student/a, ai bune abilitati de comunicare si de operare a calculatorului si iti doresti un job part-time in ture ne poti atasa intr-un mesaj sau intr-un email CV-ul tau () specificand postul pentru care candidezi, iar noi te vom contacta. Multumim!

  • Buna, eu sunt Andreea și caut colege care doresc sa lucreze in Domeniul live cam! Eu sunt model webcam de 3 ani și mi am deschis studioul meu! Se socializează in limba engleza pe site uri din strainatate, nimeni din Romania nu are acces la webcamul tau! Se poate lucra cu google translate, nu este obligatorie limba engleza! Dețin apartament amenajat cu aparatura de ultima generatie exact ca la studio! Fără penalizări, fără reguli de studio! Castigurile lunare pleacă de la 5000 lei , ofer comision pana la 70 la suta din incasari! Cerințe: 18-30 ani Persoane sociabile online Cultura generală reprezintă avantaj Ca stai și pierzi timpul pe Facebook ori ca lucrezi in acest domeniu este aproape același lucru, diferența fiind ca discuți in limba engleza! Te aștept la o cafea sa discutam, in caz de accept, a doua zi se poate începe jobul! Locatie lângă metrou 1 Decembrie 1918!

  • Ne marim echipa !! Cautam Profesor Limba Engleza Responsabilitati: >livrarea cursurilor de Limba Engleza •administrarea grupelor de studiu (monitorizarea evolutiei, customizarea si feedback-ul pentru participanti) •construirea programelor de training, colaborarea in dezvoltarea profesionala •mentinerea serviciilor la un standard inalt Este necesar sa aveti: experienta in predarea Limbi Engleza • experienta in administrare clienti • dorinta de participare la sesiunile de training si dezvoltare • disponibilitate de coordonare programe educationale • intelegere a mediului de afaceri si a activitatilor clientilor • dedicare si orientare catre clienti • colaborare in echipa si fluenta in comunicare Beneficii Oferite: bonusuri de performanta si loialitate Contract de munca https://www.facebook.com/englishcenterTM/ Investeste in tine! ne poți trimite CV-ul tău și te contactăm noi : InfoStrada Gheorghe Lazăr 9 / etaj 3 (Piata 700)

  • Urgent , Angajam om priceput la instalatii sanitare si electrice pentru intretinere imobil , zona Baneasa , program de lucru 08-16.30 , de luni pana vineri , salariu 2700 Ron .Pentru interviu zilnic de la ora 09 la 11 , in Strada Constantin Dobrogeanu Gherea 149-151. Tel 0764865185

  • Sc Imobiliar din Iași căutăm colaboratori studenți ,elevi ,persoane cu abilități de promovare , de preferință cu permis auto ,cunoașterea minimă de utilizare informatică. Desfășurarea activității de promovare ,negociere ,vizionare din cadru proiectului zonal desemnat în colaborare cu dumneavoastră se fac împreună cu o persoana cu experiență .Program de lucru stabilit de fiecare persoana în parte ,în funcție de organizarea dumneavoastră .

  • Salveaza cautarea