Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Bacau

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Experienta in domeniu ca model sau trainer este un must. Candidatul ideal Absolvent de studii superioare in domeniul socio umane/ economie ; Capacitate de organizare a timpului si sarcinilor de serviciu; Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp; Experienta in video; Responsabilitati principale: Comunicare pe facebook, wapp, skype cu aplicantii. Interactiune pe facebook si instagram. Beneficii Pachet salarial flix plus bonuri de masa; Comision Bonusuri lunare; Mediu de lucru profesionist; Echipa tanara si deschisa la idei constructive; Team building-uri.

  • 3

    Cum ar fi să ai propria ta afacere în care: Alegi când, cât și de unde să lucrezi? Ai propriul tău business online de servicii financiare? Poți oferii servicii de calitate unui număr nelimitat de clienți? Poți dezvolta o rețea națională de parteneri? Inveți să contruiești o afacere care să-ţi aducă venituri anuale de cel puțin 50.000 de lei anual? Ești interesat să ai propria ta rețea de birou online de asigurări? Atunci scrie-mi un mesaj cu datele tale de contact la numărul de telefon 0754860618 şi îți voi prezenta contractul de colaborare cu cea mai inovatoare companie de brokeraj din România.

  • Caut loc de munca in orice domeniu , detin permis categoria B , cunosc programele word excell si microsoft office. Am experienta doar ca barman sau ospatar.

  • 14

    Angajam si Calificam pt Call Center Programul este doar schimbul 1: de luni pana vineri ;Iar Weekend-ul este liber . Dorim sa ne marim echipa cu noi colegi. Activitatea consta in munca de birou , cu telefonul si calculatorul alaturi. C E R I N T E M I N I M A L E O B L I G A T O R I I : - Bune cunostinte de lucru la calculator (usurinta in tastare) - (Foarte) Bune cunostinte de Limba ENGLEZA Cautam persoane ( chiar "Necalificate" ) cu dictie buna si care au un caracter sociabil , deschis si orientat spre client ,cu usurinta si placere de a vorbi (" vorbaretze "), dornice sa invete si sa se afirme si le vom califica pentru a deveni colegii nostri . Ne intereseaza persoane ambitioase ,dornice sa isi depaseasca conditia actuala si care doresc un castig banesc semnificativ si motivat . Nu ne deranjeaza lipsa de experienata ,deoarece mergem pe principiul ca totul se invata pe principiul meritocratiei. La noi vei invata si te vei perfectiona in toate tainele activitatii de Call Center. Oferim o cariera intr-o firma de import-export si distributie nationala . Activitatea se va desfasura in limba Romana si/sau partial in Limba ENGLEZA , deci ( buna) cunoasteare a Limbii Engleze ar fi necesara. Daca consideri ca cele de mai sus se aseamana cu caracterul tau ,scrie un raspuns si cateva date despre pregatirea profesionala impreuna cu un numar de Telefon pentru o planificare la un interviu . Acest post este cu norma intreaga, insa fiind deschisi pt formarea profesionala , ca exceptie putem accepta si studenti cu program part-time : insa dorim student care au calitati deosebite ,comunicativi, flexibili si deschisi la a invata . Asteptam cu deosebit interes sa ne vedem la interviu ,si sa colaboram impreuna . Asteptam sa ne trimiti mesaj in vederea programarii la un interviu.

  • 20

    Asistenta manager si Secretariat Este un loc de munca ideal pentru absolventi - la inceput de cariera - •Datorita cresterii volumului de activitate , firma noastra doreste sa angajeze o functionara pentru munca de birou la sediul central al firmei din Bacau. Oferim formare la locul de munca, astfel incat orice candidat, chiar si fara experienta anterioara, are o sansa sa deprinda o profesie si sa avanseze in cariera. • Programul de lucru este doar de luni pana vineri ,doar schimbul 1 . • Sambata si Duminica NU se lucreaza Pentru a va putea realiza o idee despre firma noastra, mai jos va rugam gasiti o scurta prezentare : • Firma noastra este infiintata in anul 1993 si a cunoscut o puternica si continua dezvoltare. In prezent activam ca importator, exportator si distribuitor de ambalaje si materii prime pentru industria alimentara, avand clienti, societati comerciale, de pe intreg teritoriul Romaniei, a Uniunii Europene, cat si export in tari Non-UE. Un avantaj puternic o constituie cunoasterea cat mai buna a limbii Engleze SAU limbii Franceze . Dorim sa angajam persoane cu un caracter deschis , flexibil si comunicativ , cu usurinta in a se adapta si dorinta de a invata lucruri noi in postul combinat de Functionara Secretariat, Asistenta Manager si participarea la activitatile compartimentul Vanzari . Obligatorie este priceperea in a lucra la calculator , fiind vorba de munca de birou (cu telefonul si calculatorul la indemana ). Experienta indelungata nu este necesara , noi chiar suntem in cautarea de persoane absolvente fara sau cu expierenta minima, dar avand calitati si dorinta de afirmare si perfectionare . (persoane absolvente sau in curs de absovire ) . In acest caz – al persoanelor fara experenta , fiind la inceput de drum professional - este o oportunitate de a incepe formarea unei cariere profesionale . Asteptam mesajul tau si nu uita sa comunici un numar de Telefon pentru a te putea contacta in vederea unui interviu.

  • 13

    Este un loc de munca ideal pentru absolventi - la inceput de cariera - • Oferim formare la locul de munca , astfel incat orice candidata, chiar si fara experienta anterioara , dar avand inclinatii si aptitudini pt munca de birou , are o sansa reala sa deprinda o profesie de functionara si sa avanseze in cariera . • Programul este doar schimbul 1 ; Doar de luni pana vineri ; • Iar Weekend-ul e liber , servici ideal pt doamne . C E R I N T E M I N I M A L E O B L I G A T O R I I : - F Bune cunostinte de lucru la calculator (usurinta in tastare) - Foarte bune cunostinte (spre fluent ) de Limba ENGLEZA Pentru a va putea realiza o idee despre firma noastra, mai jos va rugam gasiti o scurta prezentare : • Firma noastra este infiintata in anul 1993 si a cunoscut o puternica si continua dezvoltare. In prezent activam ca importator, exportator si distribuitor de ambalaje si materii prime pentru industria alimentara, avand clienti, societati comerciale, de pe intreg teritoriul Romaniei, a Uniunii Europene, cat si export in tari Non-UE. Un avantaj puternic o constituie cunoasterea si vorbirea cat mai buna a Limbii Engleze SAU limbii Franceze . Dorim sa angajam persoane cu un caracter deschis , flexibil si comunicativ , cu usurinta in a se adapta si dorinta de a invata lucruri noi in postul combinat -pt entry level- de Functionara Secretariat, Asistenta Manager si participarea la activitatile compartimentul Vanzari . Obligatorie este priceperea in a lucra la calculator , fiind vorba de munca de birou (cu telefonul si calculatorul la indemana ). Experienta indelungata nu este necesara , noi chiar suntem in cautarea de persoane absolvente fara sau cu expierenta minima, dar avand calitati si dorinta de afirmare si perfectionare . (persoane absolvente sau in curs de absovire ) . In acest caz –al persoanelor fara experenta- fiind la inceput de drum professional , este o oportunitate de a purcede la formarea unei cariere profesionale . Acest post este cu norma intreaga, insa fiind deschisi pt formarea profesionala , ca exceptie putem accepta si studenti cu program part-time : insa dorim student care au calitati deosebite ,comunicativi, flexibili si deschisi la a invata, muncind in acelasi timp. Asteptam sa ne trimiti mesaj in vederea programarii la un interviu.

  • 2

    Castig la domiciliu. Castiga bani online doar prin utilizare internet. Nu necesita experienta. Investesti doar timp 1-2 ore/zi dupa propriul tau program. Castiguri motivante pe o perioada de 20 de ani. Valabil in toata tara. Pentru cei interesati, trimiteti mesajul APLIC la email: muncalacalculator @ gmail.com

  • 1

    Experiență peste 30 ani in logistica, permis categorie B,C,E.,experiență gestiune, depozitare, planificare logistică, lucru P.C., coordonare logistică, conducere logistică, manipulare și depozitare marfă, contabilitate primară.

  • 2

    Vino alături de noi, călătorind spre succes! Firmă StartUp caută membri fondatori/investitori și colaboratori, absolvenți al unei forme de învățământ superioare ori experientă în antreprenoriat în vederea dezvoltării echipei, a companiei și asigurării unor servicii de calitate către clienții săi, cu următoarele aptitudini: - inteligență (gândire logică, memorie); - corectitudine, seriozitate, atitudine principială în relațiile cu oamenii; Atitudini: - sincer, flexibil, dispus la colaborare. Constituie un plus, deținerea permisului de conducere Cat. B si, cunoștinte despre dezvoltare personala sau psihologie sociala, IT, Dezvoltare Web ori Web Design, Editare/Procesare Video, Social Media Marketing, Vânzări Online sau Offline, Management și Marketing, Cunoștințe minime de contabilitate primară, Legislație, Office. Ca și viitor membru fondator ori investitor este nevoie de alte ,,calități” ce pot fi puse în valoare doar printr-o discuție privată. Pentru început trimite intenția sau CV-ul tău aici ori ...direct în căsuța noastră la: office(arond)zoomsm.com

  • 4

    Societate din Bacau _angajeaza : 1)Asistent Manager 2)Administrator intretinere cladire 3)Manager Food 4)Ospatar Relatii suplimentare la telefon_ 0723 262 995. Atasati CV-ul aici ,ulterior departamentul ce se ocupa de angajari va lua legatura cu dumneavoastra.

  • Angajam fete pentru studio vor lucra le calculator la sediul nostru sau de acasă. Se ofera cazare . 0730614770 Minim 18 ani. Dacă vrei sa fii independenta financiara apelează cu incredere ne mărim echipa..

  • 1

    Acest anunt este destinat domnișoarelor cu varsta de peste 18 ani! Cautam modele foto pentru mai multe shooting-uri, suntem foarte serioși si ne facem treaba cu maxim profesionalism! Pentru a lua legatura, va rugam trimiteți intai un mail care trebuie sa conțină: •motivul pentru care doriți acest job •numele, data nașterii •confirmare buletin (poza cu dvs. tinand buletinul in mana) •e-mail: arnast43@gmail.com Dupa ce ați urmat acesti pași, veți fi contactată in cel mai scurt timp posibil.

  • 21

    Fan Courier angajează Functia: Curier Cerinte: - persoana responsabilă - sa se asigure ca isi îndeplinește atribuțiile conform procedurii de lucru - permis categoria B - experiență minim 1 an in condus Pentru mai multe detalii va asteptam la sediul Fan Courier pe str ștefan cel mare nr 22B.

  • 1

    SC Ergio Prod SRL, ANGAJEAZA OPERATOR CNC Experienta in operarea masinilor cu comanda numerica este un plus. Salariu 3500 RO N Mai multe detalii la telefon: 0234 374 131 sau la sediu firmei: Str Ciresoaia nr. 233 / Vermesti, Oras Comanesti

  • Salveaza cautarea