Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Bacau

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Locatia este in Slanic Moldova,are 21 camere,oferim cazare etc,tel 0752123718

  • 5

    J@M APPEAL ANGAJEAZA PERSONAL pentru BACK OFFICE si OPERATORI TELEFONICI! Oferim: -Salariu atractiv si premii motivante; -Ambient de munca placut, echipa unita si determinata; -Avantajul de a lucra intr-o companie tanara, in plina dezvoltare. - Se lucreaza doar de Luni pana Vineri Cerinte: - Atentie distributiva; - Abilitati de comunicare; - Cunostinte de operare PC; - Cunostinte de limba italiana scris si vorbit, la nivel mediu-avansat; Relatii la telefon: 0755.018.064

  • 3

    Cerinte: - Studii medii curs calificare dispecer sisteme alarmare sau similar (reprezinta avantaj) - Experienta minim 2 ani (reprezinta avantaj), dar acceptam si incepatori - Mod riguros de organizare - Perseverenta, tenacitate, abilitati de gandire spre latura tehnica a sistemelor de alarmare - Disponibilitate program de noapte, seriozitate, loialitate, dinamic, entuziasta - Spirit de echipa, rezistenta la stress, abilitati de comunicare si de prezentare - Gandire analitica, aptitudini de organizare a timpului delucru, atentie la detalii - Diplomatie, perseverenta, discretie, atitudine profesionala - Persoana cu initiativa, ordonata, comunicativa, receptiva, cu excelente abilitati de comunicare interpersonale. Descrierea postului: - Cunoasterea operarii pe calculator ( lucru efectiv cu instrumente Office_NU se cer cursuri de operare pe calculator) - Ofera suport in folosirea sistemelor de alarmare catre clienti; - Verifica sesizarile clientilor si propune solutii si masuri pentru rezolvare; - Cunoaste si respecta regulamentul si proceduriile din firma, - Cunoasterea legislatiei specifice in vigoare, - Colaboreaza cu toate departamentele din firma De preferinta persoana trebuie sa fie de gen feminin

  • 16

    Centru de pregatire profesionala angajeaza profesoara cu vechime in invatamant pentru activitati de secretariat, programe scolare, proiecte didactice, evidente. Domiciliul in Bacau, persoana energica, plina de vointa si viata, buna cunoscatoare a calculatorului, experienta in invatamat. Poate fi si o persoana pensiunara. Angajarea se face cu program de 4 sau 8 ore. Se trimite un cv pentru contactare la interviu.

  • 15

    Centru de pregatire profesionala din Bucuresti angajeaza persoana pentru birou. Atributii: raspuns la telefoane, transmis oferte, incheiat contracte,pastrarea relatiilor cu parteneri, firme, instituti. Cerinte: cunostinte de calculator, domiciliul in oras, persoana credincioasa de preferat mai in varsta, timp disponibil. Angajarea de face cu program de 4 ore. Suntem situati in zona centraa. Preferam si pensionar din invatamant, armata, industrie sau persoana autorizata ISCIR ca si RSVTI, RVT, RSL. Se trimite un cv pentru contactare la interviu. Nu sunati la telefon

  • 15

    Centru de pregatire profesionala cauta colaborare cu profesori penru predare cursuri de pregatire teoretica si practica in diferite meserii, ocupatii si specializari. Se trimite un cv pentru contactare la interviu

  • Consultant Cameral Candidatul ideal • studii superioare in domeniul juridic, economic, tehnic-ingineresc;  Cunostinte legislative despre: • organizarea si functionarea Camerelor de Comert si Industrie (L 335/2007); • organizarea si functionarea agentilor economici ( L 31/1990, L26/1990); • domeniul infiintarilor de firme, modificarilor de acte firme, administrare firme; • obtinere avize / autorizatii / licente • bune abilități de comunicare,lucru în echipă; • organizarea și stabilirea priorităților în activitatea profesională; • cunostinte word / excel / baze de date / internet / retele de socializare • cunoasterea a cel putin o limba straina de circulatie internationala (engleza) Descrierea jobului • servicii de consultanta pentru infiintari firme, modificari acte firme, administrare firme, obtinere avize / autorizatii • organizare evenimente: targuri si expozitii, cursuri de formare profesionala, conferinte, sesiuni de informare / instruire, prezentari de firma etc; • promovarea serviciilor Camerei; • organizare intalniri cu autoritatile si institutiile publice; Locatiile jobului : Bacau, Onesti, Moinesti Transmitere CV-uri catre adresa de e-mail a Camerei ( vezi sectiunea Contact de pe site-ul oficial )

  • 2

    Companie specializata in domeniul gazelor naturale angajeaza Gestionar Depozit ptr. Organizarea de Santier din Onesti, Jud. Bacau Cerinte : -Seriozitate si punctualitate Cv- urile se depun la adresa de mail : office @ cis gaz . ro, in intervalul orar 8 - 16:30 de L - V

  • 2

    Responsabilitati: - Vanzarea catre clienți a biletelor de calatorie in conformitate cu procedurile de lucru interne; - Promovarea produselor companiei si oferire de consultanta clientilor nostri cu privire la serviciile pe care le oferim; - Inregistrarea in sistem a tuturor operatiunilor intreprinse; - Gestionarea activitatii zilnice a agentiei. Candidatul ideal: - Absolvent de studii medii/superioare; - Foarte bune abilitati de comunicare; - Persoana deschisa, dinamica si proactiva; - Experienta in domeniul vanzarilor constituie avantaj; Beneficii: -Pachet salarial atractiv; -Dezvoltare profesionala. Va rugam sa trimiteti CV-ul dvs. la adresa de email: Parte a Fildelfia Group, SC Tabita Tour SRL are ca principal obiect de activitate transportul intern si international de persoane, fiind una dintre companiile de top la nivel national. SC Tabita Tour SRL proceseaza datele dumneavoastra in scopul recrutarii, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.

  • Companie din Bacău angajează vorbitor de limba franceza pentru postul de Reprezentant comercial, NU este call center Ce trebuie sa știi: • Limba franceză nivel avansat scris vorbit • Cunoștințe de operare PC. • Experiența nu este obligatorie Constituie avantaj: Daca ești student/a sau absolvent/a al Facultății de Litere; BENEFICII: • salariu motivant; • training intern oferit; • oportunitatea de dezvoltare profesionala; • numeroase alte facilități financiare și profesionale! Va rugam, citiți cu atenție anunțul și aplicați doar dacă corespundeți, conform celor menționate mai sus. CV se trimit la adresa de email secretariat ecim @ gmail . com

  • Salveaza cautarea