Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Bihor Oradea

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Firma cu activitatea in Livada de Bihor (producem si comercializam confectii textile pentru casa )angajam agent vanzari cu experienta relevanta in domeniu. CERINTE- excelente abilitati de comunicare, - orientat spre realizarea obiectivelor de vanzare si abilitati de organizare si planificare, - cunostinte limba maghiara (avantaj), - permis categoria B - disponibilitate deplasari RESPONSABILITATI- - administrarea portofoliului existent de clienti si mentinerea relatiilor cu acestia. - identificarea nevoilor clientilor si oferirea de solutii optime - promovarea continua a produselor companiei Asteptam CV-urile dumneavoastra pe adresa de mail florina.porumb@textile romania.ro . Informatii suplimentare se pot afla la tel 0755017071

  • Firma cu activitatea in Livada de Bihor (producem si comercializam confectii textile pentru casa )angajam agent vanzari cu experienta relevanta in domeniu. CERINTE- excelente abilitati de comunicare, - orientat spre realizarea obiectivelor de vanzare si abilitati de organizare si planificare, - cunostinte limba maghiara (avantaj), - permis categoria B - disponibilitate deplasari RESPONSABILITATI- - administrarea portofoliului existent de clienti si mentinerea relatiilor cu acestia. - identificarea nevoilor clientilor si oferirea de solutii optime - promovarea continua a produselor companiei Oferim salarizare foarte buna si conditii exceptionale de munca. Asteptam CV-urile dumneavoastra pe adresa de mail florina.porumb@textile romania.ro . Informatii suplimentare se pot afla la tel 0755017071 Vezi detalii pe

  • Societate Comerciala, cu Activitate Mixta Angajeaza personal pentru postul de: ASISTENT MANAGER-( de preferinta Femeie, ) Cerinte: Cel putin 2 ani experienta in domeniu, Obligatoriu Permis de Conducere, cat.B Domiciliul in Oradea, Persoana Organizata, Responsabila, Cunostinte Operare Calculator , Open Office, Exell, ( etc) Prezenta Placuta, Sociabila, Va rugam sa ne trimte-ti cv-ul pe Adresa de Mail, iar persoanele selectate vor fi chemate la interviu.

  • Unic administrator vand URGENT afacere la cheie cu imbracaminte pe firma nou infiintata, neplatitoare de tva. Zona cu vad comercial (zona Decebal) mai ales acum ca vine primavara. Chirie mica. Stoc de marfa de aproximativ 400 de articole de dama pentru sezonul iarna-primavara. Stendere, birou, cabina cu oglinda, rafturi, manechin, bust dama etc. Magazinul a inceput sa-si faca clientela din 3 decembrie, se vinde afacerea din motive de sanatate. Magazinul activeaza si online si are potential mare. Ofer consultanță celor interesați în desfășurarea afacerii. Exista si optiunea de vanzare in rate.

  • Angajam operatoare pentru Sericiu clienti in Oradea pentru asistenta clienti in domeniul Shop Support Este vorba despre munca de birou. Persoanele absolvente de liceu sau facultate Cerințe: Voce placuta Fire comunicativa Studii medii sau superioare Cunoasterea la perfectie a limbii romane vorbit si scris Limba slovaca la nivel mediu Cunostinte PC Pachet Office, Internet, Email Bune abilitati de comunicare si relationare Persoana serioasa si organizata Candidata ideala: Persoana comunicativa, rabdatorare, dinamica, optimista, colegiala Persoana serioasa, responsabila, organizata Persoana cu initiativa si perseverenta Experienta in domeniu constituie un avantaj (dar nu este obligatorie). Atributii: Contactarea zilnica prin telefon si email a clientilor existenti si potentiali din baza de date a firmei Gasirea oportunitatilor de afaceri pt. companie Cautarea de noi clienti Mentinerea relatiilor cu clientii si a renumelui firmei in fata clientilor Lucrul cu sistemul informatic al firmei Oferim: Loc de munca stabil cu norma intreaga Salar negociabil Program de lucru fix pe un singur schimb L-V 08:00-16:30 Conditii placute de lucru, abordare individuala Lucrul intr-o companie internationala stabila Locul de munca in biroul din Oradea CV-urile se trimit pe adresa de e-mail: Doar pesoanele care corespund cerintelor vor fi contactate!

  • Descriere Locuri de munca Candidatul ideal va avea: Abilitati de planificare, coordonare, monitorizare, instruire si motivare a echipei; Foarte bune abilitati de comunicare; Bune abilitati de relationare, lucru in echipa; Initiativa, orientare catre rezultate si perseverenta. Cerinte: Absolvent de liceu; Calificare in meseria de camerista si minim un an experienta relevanta in domeniu; Experienta in coordonarea unei echipe de curatenie de cel putin 1 an; Limba engleza – nivel conversational; Cunoasterea procedurilor HACCP ( constituie avantaj); Cunoasterea programelor informatice de gestiune specifice activitatii hoteliere ( constituie avantaj). Responsabilitati: Asigura aplicarea si respectarea unitara a tehnologiei de curatenie si pregatire a camerelor hoteliere; Coordoneaza activitatea cameristelor si controleaza calitatea serviciilor oferite, respectarea procedurilor si standardelor cat si dotarea cu materiale a camerelor si anexelor; Colaboreaza cu departamentele conexe in vederea aprovizionarii corespunzatoare a minibarurilor, organizarea curateniei in camere in functie de operatiunile si volumul de cazare, intretinere si activitati de mentenanta; Se implica activ in procesul de monitorizare si evaluare a performantelor angajatilor din departamentul Cazare; Urmareste implementarea si respectarea standardelor de calitate si igiena conform regulilor interne. Descrierea companiei CU CE NE MÂNDRIM LA CONTINENTAL HOTELS: Continental Hotels este primul lanț hotelier românesc care și-a început activitatea în anii '90 odată cu începutul privatizărilor. Primele hoteluri Continental au fost în București, Sibiu, Cluj, Târgu Mureș și Constanța. Acum…Suntem o echipă de 824 de angajați pasionați de turism, avem 121 colegi la Continental Forum Arad**** , 82 la Continental Forum Sibiu****, 76 în Continental Forum Oradea****, 54 la Continental Tîrgu Mureș****, 40 la Continental Drobeta Turnu Severin***, 26 la Continental Suceava***, 69 la Grand Hotel Continental***, 45 la Hello Hotel**, 74 în Sediul Central și 253 colegi în Hotelurile Ibis ( Nord***, Izvor***, Constanța*** și Sibiu***) aflate sub management Accor. Evenimentele Continental Hotels pentru angajați ne ajută să menținem viu spiritul de echipă: Campionatul de fotbal și Concursul de majorete este de departe cel mai îndrăgit eveniment organizat pentru angajații Continental și Ibis. Concursurile Profesionale sunt o serie de evenimente desfasurate pe zona de F&B (bucătărie, bar, servire) realizate în fiecare an, aflate anul acesta la ediția cu numărul XVI. Teambuilding-urile sunt evenimente organizate pentru a îmbunătății colaborarea atât la nivelul Sucursalelor cât și la nivelul întregii organizații. Iar Școala Continental, un proiect inițiat în, care își propune să ofere traininguri interne pentru angajați, an de an. Trainerii Școlii Continental sunt angajați cu experiență și autorizați ca formatori.

  • Societate Comerciala cu sediul in Oradea,avand una din activitati vanzare de piese auto,angajeaza asistent manager. Candidatul la aces job trebuie sa aibe experienta in PC si cunoastinte de maketare pe calculator; - cunostiinte de marketing; - sa aiba abilitatea de a lucra in echipa. Salariul este de 2.500 de Ron net. Cei interesati sunt rugati sa trimita CV-ul pe adresa de email:

  • Companie multinationala ce activeaza in domeniul automotive, angajeaza Agent Cumparari. CV-urile se pot trimite pe adresa de e-mail: Pentru mai multe detalii, va stam la dispozitie la nr. de telefon: 0359 422 979.

  • Salveaza cautarea