Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Bihor Oradea

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • 43

    Selectam urgent moderatori de anunturi. Primiti plata pentru fiecare anunt moderat. Trebuie sa verificati anunturile pe care alte persoane le posteaza, apoi sa le aprobati afisarea in sistem. Nu este necesara experienta. Va invatam noi totul. Cereti detalii la adresa de email: beruhborman@gmail.com

  • 5

    Detectiv particular si Mediator autorizat MIRCEA BUDA Tel: 0745 423945 E-mail: mircea.buda@gmail.com Va oferim urmatoarele servicii in contextul legii 329/2003 si 192/2006: Servicii de detectiv particular: Consultanta juridica Investigatii, supraveghere, filaj Investigatii privind solvabilitatea unui partener de afaceri Investigatii privind concurenta neloiala Investigatii privind conduita morala a unor persoane Investigatii privind scurgerea de informatii Investigatii privind infidelitatea Investigatii privind anturajul unor persoane Investigatii privind bunurile asigurate Identificarea bunurilor sustrase Identificarea bunurilor in litigiu Identificarea persoanelor cu credite sau debite (disparute) Verificarea sau supravegherea angajatilor Obtinerea de mijloace de proba pentru instantele de judecata Servicii de mediere daca: Divortezi si se stabileste domiciliul minorului Imparti bunuri, inclusiv terenuri, ai un litigiu comercial Ai un litigiu de munca sau comercial Ai de recuperat bani,sau datorezi bani Ai avut un accident auto Nu te intelegi cu bancile sau ai un conflict din domeniul protectiei consumatorului Ai un proces penal sau civil care poate inceta prin impacarea partilor Tulburarea de posesie Orice conflicte penale sau civile la care legea permite impacarea partilor. ............................................................................................................................. Avantajele medierii: hotararea instantei pe baza acordului de mediere este executorie, partile au controlul solutiei,flexibilitate in negocieri,cadru privat, confidentialitate, costuri reduse fata de un proces in instantele de judecata, restituirea taxei de timbru daca cauza se afla pe rolul instantei de judecata.

  • 12

    Firma serioasa, angajam operatori productie (barbati si femei) pentru montat si cusut piele pe volan. Oferim: • seriozitate • stabilitate • salarizare atractiva! • mediu de lucru placut si curat Pt mai multe detalii, va rog sa ne contactati la tel: 0359411177, 0259416640, 0359809569

  • 16

    SC angajeaza operatori productie (barbati si femei) pentru montat si cusut piele pe volan. Oferim: • seriozitate • stabilitate • salarizare atractiva! • mediu de lucru placut si curat Pt mai multe detalii, va rog sa ne contactati la tel: 0359411177, 0259416640, 0359809569

  • anunt test spam jobs O72670O933....sau....072O525223

  • 34

    Magazin cu profil de decoratiuni interioare cauta personal calificat pentru postul de vanzare online. Cerinte: -limba romana la perfectiune -experienta anterioara in gestionarea, dezvoltarea si utilizarea unui magazin online -creativitate, abilitati de argumentare si convingere, abilitati de comunicare si relationare; orientare catre client si atenie la detalii -cunostinte avansate PC respective program de facturare -abilitati de comunicare si de negociere dezvoltate Responsabilitati: - contacteaza clientii - proceseaza si pregateste comenzile pentru expediere - adauga produsele pe site - promoveaza magazinul in mediul online - urmareste comenzile de la plasarea acestora, pana la livrarea catre clienti si incasarea acestora; - ofera suport telefonic sau prin e-mail clientilor magazinului online, informatii despre produse si modul lor de folosire, consultanta in alegerea produselor in acord cu nevoile clientilor - analizeaza toate reclamatiile primite si gaseste impreuna cu clientul solutionari pentru rezolvarea acestora; actualizeaza periodic continut nou in magazin, cu scopul promovarii produselor: promotii si oferte de produse, bannere, articole periodice in blog, noutati in domeniu, e.t.c. - actualizeaza preturile si stocurile in baza de date a magazinului; Asteptam CV cu poza pe urmatoarea adresa de mail:

  • 3

    LITRA International cauta persoane disponibile pentru a lucra ca secretara la domiciliu, sarcinile principale: telemarketing si traducerea, cautare pe internet, emails. Poate fi un job part-time sau de norma intreaga. Cerintele: competente informatice bune, calculator propriu cu conexiune ADSL, sa vorbiti si sa scrieti urmatoarele limbi: engleza, italiana. Va rugam sa trimiteti CV-ul la si sa ne contactati pentru interviu la +40 0373 78 17 71, numai dupa ora 16.

  • 12

    Te vrem in echipa noastra! Cum se va desfasura activitatea ta? - vei prezenta clientilor oferta noastra; - vei mentine relatia cu clientii in scopul atingerii obiectivelor de vanzare si incasare; - vei efectua simple rapoarte la inchiderea de zi; - vei pastra standardul de magazin. Ce vei primi in schimb? - training de specialitate, platit de noi; - salariu fix, bonuri de masa in valoare de 15 lei si bonusuri suplimentare; - majorari salariale anuale; - program de lucru flexibil, ca sa mai ai timp sa le faci si pe-ale tale; - tinem la sanatatea colegilor nostri, tocmai de aceea iti oferim gratuit asigurarea medicala Medicover; - iti oferim un bonus pentru ziua ta de nastere; - prime de sarbatori; - chiar poti promova daca iti doresti, pentru ca noi suntem cu ochii pe oamenii care “prind repede”; - iti facem contract de munca pe perioada nedeterminata, ca sa iti poti face planuri de viitor. Stii cine suntem? Activam pe piata jocurilor de noroc inca din 2013, fiind unul dintre cei mai cunoscuti operatori de pariuri sportive din Romania. Scopul nostru este de a oferi cele mai bune cote si servicii de pariere, devenind in scurt timp un lider pe piata pariurilor sportive. Suntem o echipa faina, oamenii sunt tineri, prietenosi si de treaba! Nu vrem sa ne laudam dar in anul 2016 am castigat titlul de “CEL MAI BUN OPERATOR DE PARIURI TRADITIONALE”. Trimite-ne CV-ul tau si hai sa povestim putin.

  • 2

    Candidatul ideal : - studii superioare finalizate; - persoană dinamică, cu excelente capacități de comunicare și relaționare; - persuasiune , lucru în echipă; - permis de conducere categoria B; - capacitate de observație și analiză comortamentală; -persoană flexibilă, atentă la detalii, cu o atitudine proactivă; Responsabilități : - activități de căutare a candidaților prin identificarea de instrumente și tehnici creative de atragere a acestora; - realizează interviurile telefonice, le programează și le susține pe cele care se vor desfășura în sediu; - evaluează și vine cu propuneri cu privire la candidații selectați către șefii de departament; - monitorizează piața internă a muncii; Se oferă : - salariu motivant în funcție de competențe și experiență; - mediu de lucru dinamic și motivant

  • 4

    Cerințe : - studii superioare finalizate în domeniul juridic; -permis de conducere categoria B; - bune cunoștințe MS Office (Word ,Excel ) - experiență în domeniu minim 6 luni; - abilități de organizare, prioritizare și planificare; - capacitate de sinteză și analiză; - spirit de echipă și bune abilități de comunicare; Responsabilități : - Întocmirea de documente juridice (contracte, notificări, etc.); - efectuarea tuturor formațiunilor cerute de lege/ documente juridice; - monitorizarea legislației relevante în activitatea companiei și informarea asupra modificărilor legislative; - reprezentarea companiei în fața diverselor organisme/ instanțe sau parteneri desemnați; - înregistrarea și arhivarea documentelor zilnice;

  • 1

    Cerințe : - cunoștințe temeinice de operare PC ( MS Office- Word, Excel, Power Point); - bune abilități de comunicare; - capacitate de coordonare, analiză și sinteză; - persoană foarte bine organizată, dinamică, serioasă, conștiinciosă, responsabilă; - permis de conducere categoria B; Responsabilități : - desfășurarea activităților de secretariat și recepție ; - primirea, gestionarea, arhivarea documentelor zilnice, precum și a corespondenței; - asigurarea protocolului pentru întâlnirile din interiorul organizației; Beneficii : - mediu de lucru plăcut;

  • 10

    Cerințe: -să introducă, să valideze și să prelucreze datele; -capacitatea de lucru în echipă -persoană responsabilă și implicată în activitatea de zi cu zi; -persoană energică și sociabilă; -disponibilitatea de lucru în schimburi; Beneficii: -training la locul de muncă; -salar atractiv Anunțul se adresează doar persoanelor de sex feminin.

  • 69

    Angajam vinzatoare pentru magazin de imbracaminte femei, esti o persoana dinamica , punctuala,comunicativa vino in echipa noastra. Doresti sa fii promovata la locul de munca? , esti colegul ideal, doresti salar consistent ? te asteptam la program de 8 ore. VII cu idei si sugesti si vei fi rasplatit.Te asteptan sa depui CV.

  • 29

    Descrierea postului vacant Angajam persoana capabilă, tanara, dinamica si flexibila pentru magazin online. - Program de lucru L-V : 9-17.00. 2S 9-18 D : Liber Descrierea postului: - Administrarea si confirmarea comenzilor plasate in cadrul magazinului online; Pregatirea coletelor pentru expeditie si emiterea facturilor in baza comenzilor primite; Administrarea produselor si stocurilor din magazinul online; Comunicarea cu clientii magazinului; Promovarea produselor din oferta; Incarcarea produselor pe diverse site-uri. Verificarea informatiilor postate pe site;

  • 2

    Recruiter for UK Candidatul ideal - engleza - abilitati de comunicare si de relationare - capacitate de lucru in echipa - abilitati de operare pe calculator (Word, excel, Outlook) - cunostinte de promovare a ofertei de munca pe retelele sociale - disponibilitate pentru deplasari pe teren (cu autoturismul companiei) - integritate, responsabilitate, amabilitate Descrierea jobului - editare si publicare anunturi de recrutare - recrutare din baza de date - sustinere interviuri telefonice si fata in fata cu candidatii - testarea candidatilor cu teste psihometrice adecvate - colectarea documentelor de angajare si pregatirea dosarului personal pentru candidatii propusi pentru angajare Asiguram: - salarizare competitiva functie de performanta - training - mediu de lucru flexibil si placut - posibilitati avansare Postul e pentru Anglia. Va exista o perioada de proba intre 1 si 2 luni de proba apoi munca se va desfasura in Marea Britanie Pentru interviul de informare si selectie va rugam specificati Nume/Prenume, telefon contact si cateva date care va reprezinta. Mult success

  • Persoana serioasă în vârstă de 30 ani, responsabilă , perseverentă , sociabilă, mă adaptez și învat repede, cu studii superioare finalizate, caut loc de munca de preferat în domeniile: Funcționar administrativ, Operator calculator, Recepționera, Secretară, Contabilitate primara, Relații clienți etc. Am experienta în ce privește munca de birou ca secretara inclusiv activități de casiera precum Registru casa, întocmire facturi, chitanțe etc. și bune competențe de comunicare și relaționare cu clienții dobândite prin experienta proprie de a lucra cu oamenii. Cer și ofer seriozitate! Doresc doar oferte serioase!

  • 2

    LITRA International cauta persoane disponibile pentru a lucra ca secretara la domiciliu, sarcinile principale: telemarketing si traducerea, cautare pe internet, emails. Poate fi un job part-time sau de norma intreaga. Cerintele: competente informatice bune, calculator propriu cu conexiune ADSL, sa vorbiti si sa scrieti urmatoarele limbi: engleza, italiana. Va rugam sa trimiteti CV-ul la si sa ne contactati pentru interviu la +40 0373 78 17 71, numai dupa ora 16.

  • Angajăm casieră la casa de schimb valutar în nufărul și gară. Salar 1900 net. Mai multe detalii la telefon. Sunați de luni până vineri între orele: 》9:00 18:00. Sambata intre:》 10:00 - 16:00

  • Firma cu activitatea in Livada de Bihor (producem si comercializam confectii textile pentru casa )angajam agent vanzari cu experienta relevanta in domeniu. CERINTE- excelente abilitati de comunicare, - orientat spre realizarea obiectivelor de vanzare si abilitati de organizare si planificare, - cunostinte limba maghiara (avantaj), - permis categoria B - disponibilitate deplasari RESPONSABILITATI- - administrarea portofoliului existent de clienti si mentinerea relatiilor cu acestia. - identificarea nevoilor clientilor si oferirea de solutii optime - promovarea continua a produselor companiei Oferim salarizare foarte buna si conditii exceptionale de munca. Asteptam CV-urile dumneavoastra pe adresa de mail florina.porumb@textile romania.ro . Informatii suplimentare se pot afla la tel 0755017071 Vezi detalii pe

  • 1

    Firma cu activitatea in Livada de Bihor (producem si comercializam confectii textile pentru casa )angajam agent vanzari cu experienta relevanta in domeniu. CERINTE- excelente abilitati de comunicare, - orientat spre realizarea obiectivelor de vanzare si abilitati de organizare si planificare, - cunostinte limba maghiara (avantaj), - permis categoria B - disponibilitate deplasari RESPONSABILITATI- - administrarea portofoliului existent de clienti si mentinerea relatiilor cu acestia. - identificarea nevoilor clientilor si oferirea de solutii optime - promovarea continua a produselor companiei Asteptam CV-urile dumneavoastra pe adresa de mail florina.porumb@textile romania.ro . Informatii suplimentare se pot afla la tel 0755017071

  • Salveaza cautarea