Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Bucuresti Experienta: Experienta 1-3 ani

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 1

    Sunt avocat titular, membru in Baroul Bucuresti. Caut colaborare part-time cu societati. Experientă de 3 ani în domeniul dreptului comercial, civil, familiei, penal, contravențional, executare silită, insolvență. tel: 0736955310

  • MIDO'94 SRL - angajaeaza pentru depozit materiale constructii (tigla) - lucrator gestionar cu autorizatie ISCIR (stivuitorist) Conditii: - experienta minim 2 ani - studii medii - atestat motostivuitorist - carnet conducere Responsabilitati: - incarcarea/descarcarea marfurilor; - pregatirea comenzilor si intocmirea documentelor de livrare (Aviz expeditie) - receptia cantitativa a marfurilor; - gestionarea corecta si eficienta a materialelor in depozit; - livrare cu auto 3.5 to Se ofera: - Salariu negociabil - Tichete masa: 20 lei/zi lucrata - Decontare transport - Program flexibil (L-V: 9-17) Pentru mai multe detalii, va rugam sa ne contactati la: locatie: Aleea Teisani nr.125, Bucuresti, sector 1 (Zona Pod DN1 linia Centura/Otopeni)

  • 9

    • OPERATOR FACTURARE- CONTABILITATE PRIMARA • Candidatul ideal: • Absolvent studii medii / superioare economice • Experienta minim 3 ani intr-o pozitie asemanatoare • Cunostinte de contabilitate primara - experienta in utilizarea programului de gestiune si contabilitate SAGA / FGO reprezinta un avantaj. • Utilizare MS Office • Cunostinte de limba engleza scris si vorbit nivel mediu • Abilitatea de a invata rapid lucruri noi • Bune abilitati de comunicare cu clientii si furnizorii • Dinamism, initiativa, seriozitate, atitudine orientata catre client • Persoana echilibrata emotional, organizata, serioasa, inteligenta, punctuala, cu claritate si coerenta in exprimare, dornica si capabila sa acumuleze noi informatii • Responsabilitatile postului: • Tine evidenta documentelor contabile • Arhiveaza documentele contabile pe categorii, in ordine cronologica, zilnic • Mentine relatia cu departamentul de contabilitate • Centralizeaza comenzile primite • Intocmeste facturi, NIR, chitante, bonuri fiscale, bilelte la ordin • Intocmeste bonuri de consum si procese verbale de materiale • Intocmeste deconturi de cheltuieli, dispozitii de plata si incasari • Tine evidenta zilnica a registrului de casa • Intocmeste situatia platilor si a incasarilor • Realizeaza pontajul, graficul de concedii si tine evidenta personalului • Mentine relatia cu clientii si furnizorii • Participa la inventariere • Propune reduceri de costuri / optimizarea de fluxuri Beneficii: • Salariu + bonusuri • Achizitia produselor si a serviciilor la preturi preferentiale Program: • L-V: 9-17,30 BUCURESTI, Zona Piata Progresul Pentru a aplica, trimite un email la si explica-ne de ce tu poti fi unul dintre liderii pe care ii cautam. Spune-ne experienta si abilitatile pe care le ai, pentru responsabilitatile din rolul pe care ti l-ai ales, si ce te face remarcabil. Poti sa ne atasezi si CV-ul dar nu el este important, ci experienta si abilitatile in raport cu responsabilitatile mentionate. Cu stima, Director Vanzari Mihaela Stancu

  • 2

    Avocat titular Membru al Baroului București. Experienta in domeniul dreptului civil, societar, penal, familiei, contravențional, adminstrativ, executare silita, ONG-uri etc. Printre acțiunile formulate se numară: Ordine de protectie Executari silite - contestatii la executare, validare poprire etc. Evacuare Ordonanta de plata Divort Autoritate parinteasca minori / stabilire locuinta minori / program vizita minori / pensie de intretinere minori Partaj Mosteniri Recuperari creante Infiintari Firme / Modificari acte constitutive, schimbare de sediu, schimbare de auditor financiar/cenzor, schimbare forma juridica, suspendare activitate, modificare obiect de activitate, majorare capital social, cooptare asociati etc. Insolventa Asistenta in procedura de camera preliminara si la judecata in fond sau in caile de atac- infractiuni contra persoanei, infractiuni contra bunurilor etc Cereri de eliberare conditionata Cereri de reabilitate Contestatii la executate Telefon la Date contact: Avocat Mateias Andreea Sediu central - Piata unirii

  • 2

    Angajam agent curatenie pentru cladire de birouri cu un program de 8 ore.

  • 1

    Cerinte: - Experienta pe call center nu este obligatorie dar reprezinta un avantaj; - Cunoasterea limbii bulgare si romane la nivel avansat ( citit / scris / vorbit ) ; - Bune abilitati de comunicare si relationare prin telefon; - Persoana proactiva : orientare catre client; - Persoana dinamica, ambitioasa, spirit de echipa; Responsabilitati - Contactarea clientilor in vederea confirmarii comenzilor; - Preluarea apelurilor telefonice; - Raportarea activitatii; - Comunicarea cu clientii prin intermediul platformei Facebook;o Salariul se discuta la interviu.

  • 1

    Cautam o persoana care sa administreze un magazin online de la preluarea comenzilor pana la urmarirea livrarii comenzilor venite sau managementul comenzilor retur. - cunostinte platforme eCommerce - cunostinte trimitere/primire emailuri cu documente atasate - emitere documente fiscale si managementul in aplicatie facturare - stocuri lunare - emitere si gestionare awb platforme curieri Avem nevoie de CV tau pentru a vedea compatibilitatea postului.

  • Salveaza cautarea