Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Trimite mesaj
CV-ul tău nu este complet

Completează-ți CV-ul în doar câteva minute.

După completarea CV-ului vei putea aplica rapid la job-uri cu un singur click.

Completează CV

Trimite mesaj
Aplică cu CV
Poți edita CV-ul tău aici înainte să îl trimiți.

Trimite unui prieten

Trimite

Asistent Manager Proiect

Valabil din 9/26/2025 8:21:20 AM
Specificații
Numele companiei
Square Management SRL
Tip job
full time
Experienta
experienta 1-3 ani
Nivel de studii
calificat
Limbi straine
Engleza
Disponibil imediat
True
Descriere
Scopul postului:

Asistentul Property Manager-ului va oferi suport administrativ și organizațional pentru buna gestionare a portofoliilor de proiecte rezidențiale, asigurându-se că toate sarcinile administrative și de back office sunt realizate eficient și la timp.

Responsabilități principale

Gestionarea documentelor:

Arhivarea și organizarea documentelor și contractelor.

Actualizarea bazelor de date cu informații legate de proprietăți, plăți, actualizare număr de persoane, etc.

Redactarea și editarea corespondenței oficiale (ex: notificări, comunicări către locatari, etc.).

Asistență în gestionarea plăților și facturilor:

Supravegherea termenelor de plată facturilor.

Urmărirea plăților proprietarilor și gestionarea situației financiare a proprietăți.

Trimiterea de notificări către restanțieri.

Gestionarea corespondenței și a relației cu proprietarii:

Preluarea și distribuirea corespondenței între proprietari, furnizori și Property Manager.

Răspunsul la întrebările locatarilor prin e-mail, telefon sau alte canale de comunicare.

Suport administrativ:

Suport în organizarea și gestionarea rapoartelor periodice pentru proprietăți.

Monitorizarea activităților legate de întreținerea și renovarea proprietăților, urmărind termenele limită și statutul fiecărei activități.

Gestionarea bazei de date:

Actualizarea și menținerea unei baze de date precise cu informații despre locatari, proprietăți și contracte.

Generarea rapoartelor periodice pentru Property Manager.

Sprijin în recrutarea și coordonarea furnizorilor:

Contactarea și coordonarea cu furnizorii pentru ofertarea serviciile de mentenanță sau reparații.

Obținerea și gestionarea ofertelor pentru diverse lucrări legate de proprietăți.

Cerințe:

Studii: Studii specifice postului (de preferat în domeniul administrativ, economic).

Experiență: Experiență de minim 1 an într-un rol administrativ sau într-un domeniu similar.

Abilități:

Abilități excelente de organizare și gestionare a timpului.

Atenție la detalii și capacitatea de a respecta termenele limită.

Cunoștințe bune de Microsoft Office (Word, Excel, Outlook).

Abilități de comunicare scrisă și verbală.

Cunoștințe de limba engleză (de preferat, la nivel mediu).



Competențe suplimentare dorite:

Cunoștințe de legislație în domeniul administrarii rezidentiale reprezintă un avantaj.

Abilități de negociere și rezolvare a conflictelor.

Dispoziție pentru a învăța și a se adapta într-un mediu dinamic.

Condiții de muncă:

Locație: Birou.

Program de lucru: Full-time.

ID anunț: 1539016363

Raportează

Anunțuri recomandate

Contactează vânzătorul
Aplică cu CV