Anunțuri
Administratie Bucuresti Disponibil din: 2020-11-30 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
RPG Security angajeaza dispeceri pentru monitorizare video si centru alarma sisteme efractie Candidatul ideal: Fara antecedente penale; Studii medii; Cunostinte PC; Atitudine civilizata si responsabila; Capacitate de comunicare; Rezistenta la stres; Disponibilitate de lucru in ture; Experienta pe un post similar constituie avantaj; VA OFERIM: Salariu atractiv; Punctualitatea platii salariilor; Calificare la locul de munca; Program de lucru in ture 12 24 - 12 48; Pentru mai multe detalii sau programarea unui interviu ,va rugam sa ne contactati la nr de telefon 0728683074
-
Promovat
Cautam o persoana cu personalitate , energica, gandire pozitiva, amabilitate, serioasa, eficienta, punctuala, organizata si extrem de sociabila ! Cerinte: - cunostinte PC, Excel, Word; - avantaj cunoastere limba engleza; - profesionalism; - competente foarte bune de comunicare; - capacitate de lucru in echipa si atitudine pozitiva; Responsabilitati: - receptie client, sa intampine clientii, sa identifice cerintele acestora si sa ofere informatiile necesare referitoare la serviciile oferite de salon; - efectuarea de programari telefonice si organizarea acestora; - sa asigure aspectul ordonat si curat al receptiei; - incasarea contravalorii serviciilor sau a produselor; - sa promoveze imaginea salonului, - asigurarea curateniei in salon pe tot parcursul programului impreuna cu colegii de salon; - se asigura training, instruire.
-
Promovat
Candidatul ideal Studii superioare finalizate; Experiență anterioară pe un post similar, de preferat intr-o companie de constructii; Cunostinte de contabilitate primara; Abilități excelente de comunicare și organizare; Cunoștințe bune de operare PC și de utilizare a pachetului Microsoft Office; Cunoștințe de limba engleză la nivel mediu; Cunoștințe de limba italiana reprezinta un avantaj; Descrierea jobului Gestionarea corespondenței și a apelurilor telefonice; Organizarea și coordonarea întâlnirilor și a ședințelor; Menținerea evidenței documentelor și a arhivelor companiei; Îndeplinirea altor sarcini administrative și de suport operațional, conform necesităților; Secretariat administrativ si contabilitate primara. Beneficii: Un mediu de lucru dinamic și profesionist; Oportunități de dezvoltare profesională; Pachet salarial atractiv;
-
Promovat
Specialistul SSM are ca principal obiectiv indeplinirea activitatilor de Sanatate si Securitate in Munca pentru angajator. Activitatea va avea loc la sediul din Mogosoaia si va include vizite trimestriale la sediile din teritoriu ale companiei. Cerinte: Studii superioare Cunostinte legislative in domeniu Curs obligatoriu Securitate Sanatate in Munca 80 ore Permis de conducere, categoria B - disponibilitate pentru deplasari Cunoasterea legislatiei in domeniul securitatii sanatatii in munca Cunostinte PC (World, Excel) Limba engleza nivel mediu Curs evaluator de risc de accidentare si imbolnavire profesionala (prezinta un avantaj) ISO 45001 (prezinta un avantaj) Competente Buna capacitate organizatorica Foarte buna comunicare si capacitate de formare Responsabilitate, seriozitate, spirit de echipa Descrierea jobului Raportarea catre Responsabilul de Servicii Generale referitor la functionarea Securitatii si Sanatatii in Munca, in cadrul organizatei; Colaborarea cu terte parti (colaboratori, consultanti, auditori externi) referitor la securitate sanatate in munca; Monitorizarea instruirii personalului organizatiei in ceea ce priveşte securitatea sanatatea in munca; Identificarea pericolelor si evaluarea riscurilor in cadrul organizatiei; Elaborarea, monitorizarea si actualizarea planului de prevenire si protectie; Elaborarea si actualizarea instructiunilor proprii de securitate si sanatate in munca si difuzarea acestora in punctele de lucru dupa aprobarea de catre angajator; Propunerea atributiilor si raspunderilor in domeniul SSM ce revin lucratorilor in vederea consemnarii in fisa postului; Verificarea insusirii si aplicarii de catre toti lucratorii a masurilor din planul de prevenire si protectie, a instructiunilor proprii, precum si a atributiilor si responsabilitatilor ce le revin in domeniul SSM; Intocmirea necesarului de documentatie cu caracter tehnic de informare si instruire a lucratorilor in domeniul SSM; Elaborarea tematicii pentru toate fazele de instruire, stabilirea in scris a periodicitatii instruirii, asigurarea informarii si instruirii lucratorilor in domeniul SSM si verificarea insusirii si aplicarii de catre lucratori a informatiilor primite; Elaborarea programului de instruire-testare la nivelul tuturor diviziilor; Asigurarea intocmirii planului de actiune in caz de pericol grav si iminent si asigurarea instruirii lucratorilor privind aplicarea lui; Evidenta zonelor cu risc ridicat si specific pe securitate sanatate in munca; Stabilirea zonelor care necesita semnalizare de securitate sanatate in munca, stabilirea tipului de semnalizare necesar si amplasarea semnalizarii; Evidenta meseriilor si a profesiilor prevazute de legislatia specifica pentru care este necesara autorizarea exercitarii lor; Evidenta posturilor care necesita examene medicale suplimentare, testarea aptitudinilor si sau control psihologic periodic; Efectuarea controalelor interne la locurile de munca cu informarea in scris a Managerului direct asupra deficientelor constatate si asupra masurilor propuse in vederea remedierii acestora; Identificarea echipamentelor de protectie necesare pentru posturile de lucru, intocmirea necesarului de dotare a lucratorilor cu echipament individual de protectie, aprovizionarea necesarului de echipament individual de protectie de si predarea actestuia catre lucratori; Participare la cercetarea evenimentelor si intocmirea evidentelor conform prevederilor legale; Elaborarea rapoartelor privind accidentele de munca suferite de lucratorii din societate, in conformitate cu prevederile legale; Colaborarea cu lucratorii si sau reprezentantii lucratorilor, serviciul extern de prevenire si protectie, medicul de medicina muncii in vederea coordonarii masurilor de prevenire si protectie; Urmarirea realizarii masurilor dispuse de catre Inspectorii de Munca cu prilejul vizitelor de control si al cercetarii evenimentelor; Urmarirea actualizarii planului de protectie si prevenire; Urmarirea efectuarii de instructaje specifice SSM pentru angajatii si colaboratorii clientilor furnizorilor altor parteneri pe aria de lucru din incintele societatilor. Intocmirea unui necesar de mijloace materiale pentru desfasurarea activitatii de securitate sanatate in munca; Acordarea asistentei tehnice de specialitate in situatii critice. Ce iti oferim? Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță. Asigurare de viață cu clauză de decontare a unor cheltuieli medicale in valoare de 1000 lei pe an; Asigurare de sănătate care include gratuit consultatii, analize si investigatii amanuntite; Tichete cadou pentru copii cu ocazia zilei de 1 Iunie si a sărbătorilor de iarnă; Tichete de masă în valoare de 35 RON zi lucratoare; Acces la biblioteca on- line Bookster. Laptop, telefon, masina de serviciu. Descrierea companiei Suntem BERGERAT MONNOYEUR, parte a Grupului Monnoyeur (Franta, 1906), societate constituita in Romania in 1991, cu sediul la Bucuresti (Mogosoaia).
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
SC CARPATIFLORA SRL firma ce activeaza in domeniul amenajarilor si intretinerilor spatiilor verzi angajeaza asistent manager secretariat cu experienta minima 3 ani cv pe adresa
-
Angajam junior facility manager cu experienta si cunostinte: - furnizori si lucrari specifice unui centru comercial; Responsabil cu: - indentificarea de noi furnizori si selectia de oferte; - suport departamentului de achizitii; - urmarirea corespondentei cu furnizorii si colaboratorii; - urmarirea derularii lucrarilor si contractelor; - intocmirea de anexe, devize si rapoarte de lucrari; - urmarirea activitatii echipelor de pe teren; Abilitati necesare: - limba engleza mediu scris vorbit; - cunostinte MS Office, Outlook; Program de lucru LV 7 30 - 16 30 locatie centrala
-
Firma de productie - Print Digital Oferim un job cu contract de munca pe perioada nedeterminata ( full-time ), in secretariatul firmei. Locatie stabila. Job-ul implica diverse activitati de secretariat, specifice profilului nostru. Nu solicitam experienta, dar nu acceptam decat persoane (F) cu diploma de bacalaureat. Nu solicitam studii superioare. Programul de lucru este : luni-vineri, in intervalul orar de 08.30-16.30. Salariu net : 3600 lei. Persoane interesate, vor fi contactate la numarul de telefon atasat in CV.
-
Societate comerciala cu sediul in Bucuresti, ofera spre angajare 3 posturi - asistent manager. Se ofera program de munca 8 ore, contract pe perioada nedeterminata si salariu minim pentru inceput. Conditii de angajare: minim 12 clase absolvite, fara antecedente penale, responsabil, adaptabil la munca in echipa, vechime in munca minim 2 ani. CV-urile candidatilor vor fi primite in sectiunea de mesaje a site-ului www.publi24.ro iar interviurile vor avea loc in data de 12.04.2024 la sediul societatii .
-
Angajez operator calculator cu experienta in redactarea actelor notariale. Biroul Notarial din Bucuresti - Cotroceni Telefon Sunati doar la numarul: zero sapte doi unu zero trei noua trei cinci zero
-
- efectuarea operațiunilor de înregistrare a lucrărilor in registrul de publicitate imobiliară, program E-terra, obținere extrase autenitificare/informare - borderouri, statistica, verificări și înscrieri in registrele notariale - obținerea certificatelor de atestare fiscală - pregătirea documentelor pentru a fi arhivate - realizarea relației directe cu publicul intr-un mod deschis, amabil și profesionist - buna experiența in interacțiunea cu oamenii, amabilitate - experiența de minim 5 ani intr-un birou notarial
-
Angajam secretara/asistent manager,aspect fizic placut pentru lucru de birou si cu clientii.Minima experienta in lucrul de birou constituie avantaj.Pachet salarial bun.Rog CV+FOTO aici sau pe numarul de telefon.
-
Cerințe: Cautam o colega comunicativa, sociabila, orientata catre client pentru pozitia de Asistent manager: Responsabilități: Intampinarea clientilor; Preluarea documenteleor de la clienti si inregistrea acestora in registru; Repartizarea documentelor catre dep de contabilitatate sau hr Trimite email-uri catre clienti pentru diverse comunicari Lucrul in cadrul unei echipe de oameni tare faini; Salariul: 4000 ron Net Se lucreaza de la birou, localizat in zona Piata Alba Iulia, sector 3, in intervalul orar 09.00-17.00 cu pauza de masa inclusa in program.
-
S-a pierdut Certificat de Inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti al societatii Magistertraduceri SRL, cu sediul social in Str locotenent Saidac Gheorghe nr 9 bl 26 sc 1 ap 2, parter, sectorul 6, București, România, Numar de ordine in Registrul Comertului J40 18056 2017, Cod unic de inregistrare 38400764 din data de 2017. Il declaram nul. Mihăiță George, Administrator
-
Need english speaking Romanian girl for office in sec 04.. good salary with commission, 50 % work can be done in home
-
Societate cu domeniul de activitate lucrari constructii asngajam domnisoara cu abilitati de operare PC,Ms Office,limba engleza nivel mediu. Principalele atributii sunt : editarea si stocarea contractelor si actelor aditionale ale acestora,precum si solicitarile aferente,evidenta asigurarilor contractelor,comunicarea cu brokerul nostru.
-
DESCRIERE Responsabilitatile job-ului sunt urmatoarele: Asigura o prima impresie pozitiva si profesionista despre firma si personal in relatia directa sau indirecta cu cei care iau contact cu ea, nu neaparat clienti; Intampina vizitatorii si informeaza personalul de sosirea acestora; Preia si gestioneaza corespondenta firmei: faxuri, scrisori, alte documente; distribuie in timp real corespondenta sosita. Beneficii: Mediu de lucru placut; Zile libere suplimentare în funcție de vechimea în muncă; Oferte speciale din partea colaboratorilor noștri; Asigurare medicala la unul din cei mai mari furnizori de servicii medicale; Program full time, se lucreaza in 3 ture.
-
Societatea D & H Best Car Wash Company srl cu sediul în București sector 2, angajaza 5 persoane ca manager Salariul de baza + diferite sporuri în funcție de performante ! Pentru angajari și CV-uri scrieti-ne pe adresa ... shakyacamino94 arund gmail.com
-
Supervizor si sef echipa curatenie pentru firma ICS. Executam servicii de curatenie premium pentru spatii de birouri in Bucuresti , iar echipa noastra are nevoie de un nou coleg pentru coordonare activitate interventii , distributie materiale , verificarea calitatii serviciului si mentierea relatiei atat cu angajatii cat si cu beneficiarii . Necesita permis conducere cat B , program variabil .
-
Sociaetate comerciala angajam dispecera centru de alarma cu s-au fara certificat de calificare, program flexibil, salariu atractiv si tichete de masa. Relatii suplimentare la tel :
-
Societatea ELSIMIT SRL cu sediul in Mun. Bucuresti, Sector 3 str. Dristorului, nr. 97-119, bl. 63, sc. 4, et. 9, ap. 903. recruteaza pe urmatoarele pozitii: - director societate comerciala, cod COR 112004, nr. posturi: 1 Depunere CV la sediul societatii sau e-mail.
-
Elnet Security angajează Dispecer centru alarme - Bucuresti Va oferim: Salariu 18,5 lei ora net; Program de lucru in ture 24 72; Cursuri de pregatire in domeniu; Conditii de munca foarte bune. Candidatul ideal: Certificare ca dispecer centru de alarma; Fără antecedente penale; Bune cunoștințe operare PC - Microsoft Office(Excel, Word, Outlook), SEKA; Abilitați foarte bune de organizare, comunicare, prezentare si relaționare; Capacitatea de gestionare eficienta a timpului si a priorităților; Experiența pe un post similar constituie avantaj. Pentru mai multe detalii si programarea unui interviu va rugam sa ne contactați la numărul de telefon intre orele 09-17.00. www.elnetsecurity.ro
-
Angajam operatorr calculator Cerinte: -facturare, -preluare comenzi -intocmire NIR -cunostinte program gestiune NEXTUP
-
Cerințe Studii universitare cu diplomă de licență (în domeniul muzical reprezintă avantaj) Reprezintă un avantaj experiența în domeniul organizării de evenimente cultural-artistice Disponibilitate pentru program flexibil și activități desfășurate în weekend Responsabilități principale: Întocmește, împreună cu coordonatorii de departamente, și transmite programul săptămânal de lucru (repetiții, spectacole, activități) Pregătește, multiplică, gestionează și arhivează materialele muzicale destinate colectivelor artistice ale OCC Colaborează și ține corespondența cu instituţiile culturale de profil din ţară. Sprijină colectivul artistic al OCC în rezolvarea diferitelor solicitări Ține evidența prezențelor colectivului artistic la repetiții și spectacole Arhivează şi păstrează în condiţii de securitate documentele specifice compartimentului, cu respectarea dispoziţiilor legale în acest domeniu Beneficii: Mediu de lucru plăcut într-o instituție publică de cultură de prestigiu național și internațional Venit atractiv
-
Angajăm operator calculator cu experiență în domeniu pentru birou notarial în zona Cotroceni. Detalii la telefon