Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Administratie Bucuresti Disponibil din: 2021-05-24

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 1

    Front desk

    Clinicile Și Laboratoarele Sfânta Maria Promenada angajează receptionist/ă cu sau fără experienta Cerinte: -Studii medii finalizate cu diploma de bacalaureat -Bune cunoștințe operare PC -Bune cunoștințe de comunicare ( abilitatea de a asculta cu răbdare si calm pacienții și de a clarifica cu întrebări problemele pacienților, capacitate de a răspunde într-o maniera plăcută, profesionala și politicoasa. -Persoana empatica, binevoitoare, politicoasa. -Capacitatea de a prioritiza sarcinile -Pasiunea pentru calitatea serviciilor -Capacitate de învățare rapida -Cunoștințe medii limba engleza -Transparenta si seriozitate; Responsabilități - Întâmpină pacienții cu politețe și amabilitate; -Răspunde apelurilor telefonice și rezolvă solicitarile primite; -Furnizează informații pacienților privind serviciile oferite de clinică; -Pogramare sau reprogramare a pacienților pentru diferite analize decontate sau cu plata -Preluarea apelurilor telefonice -Introducerea datelor personale ale pacienților și procesarea lor la venirea în clinica - Eliberarea rezultatelor pacienților care au făcut investigații medicale în cadrul clinicilor noastre. Hai sa ne cunoaștem și sa faci parte din echipa noastră!

  • 19

    Angajăm manager pentru firmă pe perioadă full time, CV+ fotografie București.

    Angajă persoană prezentabilă cu știință de carte. Să poată comunica curent cu oamenii în societate.

  • 3

    Angajăm designer absolvent secția modă Buc. CV+ fotografie

    Trebuie să aibă studii superioare sau să se afle în ultimul an de masterat. Dacă deja are un mic atelier de confecții ne putem asocia cu partea materială, spații central de producție și spațiu pentru magazin central.

  • 2

    Front desk

    Clinicile Și Laboratoarele Sfânta Maria Promenada angajează receptionist ă cu sau fără experienta Cerinte: Studii medii finalizate Bune cunoștințe operare PC Bune cunoștințe de comunicare ( abilitatea de a asculta cu răbdare si calm pacienții și de a clarifica cu întrebări problemele pacienților, capacitate de a răspunde într-o maniera plăcută, profesionala și politicoasa. Persoana empatica, binevoitoare, politicoasa. Capacitatea de a prioritiza sarcinile Pasiunea pentru calitatea serviciilor Capacitate de învățare rapida Cunoștințe medii limba engleza Transparenta si seriozitate; Responsabilități Întâmpină pacienții cu politețe și amabilitate; Răspunde apelurilor telefonice și rezolvă solicitarile primite; Furnizează informații pacienților privind serviciile oferite de clinică; Pogramare sau reprogramare a pacienților pentru diferite analize decontate sau cu plata Preluarea apelurilor telefonice Introducerea dator personale ale pacienților și procesarea lor la venirea în clinica Eliberarea rezultatelor pacienților care au făcut investigații medicale în cadrul clinicilor noastre. Pentru mai multe detalii legate de salariu și alte nelămuriri va așteptăm cu CV-ul dumneavoastră pe adresa de mail pentru a programa un interviu : clinica.promenada @ sfm . ro Hai sa ne cunoaștem și sa faci parte din echipa noastră!

  • 14

    Societate comerciala angajeaza secretara

    societatea comerciala angajeaza secretara, Bucuresti sector 2

  • Tehnician Marketing - Firma Asevi Romania, Sector 4

    Suntem compania Asevi Romania, lider în sectorul industriei chimice, dedicată inovației și durabilității în producția de produse chimice de înaltă calitate. Căutăm un profil de tehnician marketing care să se alăture echipei noastre și să contribuie la succesul operațiunii noastre. Cerinte: - studii superioare profil; - experiență de marketing ; - proactivitate și creativitate; - o bună cunoaștere a limbii spaniole scrise și vorbite; - ușurința de a obține informații; - orientare către clienții interni externi; - cunoașterea sistemelor de management - abilități de comunicare și de socializare; - abilități de redactare și de sinteză; Beneficii: Dezvoltare profesională și oportunități de formare continuă; Mediu de lucru sigur axat pe excelență; Beneficii aditionale. Dacă sunteți pasionat de marketing și doriți să vă provocați abilitățile într-un mediu industrial dinamic, vă invităm să vă alăturați echipei noastre și să contribui la angajamentul nostru față de excelență în industria chimică. Așteptăm cu nerăbdare să vă avem ca parte fundamentală a echipei noastre, lucrând împreună pentru a avea un impact pozitiv în industria noastră și în lume. Contact:

  • 8

    Angajam Inspector Resurse Umane

    Firma contabilitate angajam inspector resurse umane cu experienta, program lucru luni-vineri , 8h / zi. Descriera postului: - intocmire state de plata, declaratii 112, Op-uri, depunere declaratii online - operare Revisal - intocmire dosare personal si acte adiacente - mentire relatie ITM - alte documente si formalitati necesare din spectrul resurse uumane Salariul negociabil.

  • 15

    Administrator bloc / casier

    Firma de administrare blocuri selecteaza pentru angajare: 1. contabila pentru asociatii de proprietari, program 9-18; 2. administrator bloc / casier, program 14-22; 3. personal tehnic - instalator/ electrician, program 9-18 sau 14-22; Acceptam si pensionari. Persoanele cu experienta in domeniu au un avantaj. De asemenea, permisul auto si masina proprie poate fi un avantaj. Cerinte: - seriozitate - prezenta agreabila - capacitatea de a relationa usor cu oamenii Trimiteti CV cu poza recenta si date de contact complete prin reply la anunt.

  • 14

    Administrator tehnic blocuri

    Firma de administrare blocuri angajeaza administrator tehnic / casier. Responsabilitati: - asigurarea contactului cu reprezentantii blocurilor alocate; - verificari tehnice periodice si asigura interventii la urgente / avarii; - efectueaza mici lucrari de intretinere (inlocuire becuri arse, lampi, reparatii incuietori etc) - propune solutii pentru rezolvarea problemelor blocurilor alocate; - achizitioneaza materiale de curatenie si intretinere necesare - incaseaza cotele de contributie de la proprietari; - solutioneaza problemele tehnice ridicate de catre proprietari. Cerinte: - Cunostinte tehnice generale; - Permis conducere cat B - auto propriu avantaj; - Persoane dinamice, integre cu o prezenta decenta; - Capacitate de dialog cu diferite categorii de oameni - Aptitudini minime in lucrul cu computerul Lasati mesaj cu CV complet si date contact prin raspuns la anunt.

  • 15

    Angajăm secretară cu studii superioare. Buc. Trimiteți CV cu fotografie.

    Absolventă studii superioare, aspect plăcut, bună comunicatoare cu publicul.

  • 23

    Angajam operatori interviu +50 ani

    Crezi că la vârsta ta nu mai vrea nimeni să te angajeze? Greșești! Mercury Research este în căutare de candidați care să ocupe funcția de operator de interviu. Vei lucra într-un mediu confortabil, demn, bazat pe respect și voie bună. Îți oferim ceai, apă, cafea la dispoziție, program flexibil, câștiguri atractive în funcție de performanță și contract pe perioadă nedeterminată. Nu este nevoie de CV sau de experiență anterioară. Tot ce ai de făcut e să suni oameni și să-i întrebi ce opinii au. Hai să ne cunoaștem la numarul de telefon din anunt.

  • 9

    Cabinet de avocat Zamfirescu Cristian Angajam Studenti absolventi de drept sau avocati

    Angajam studenti,absolventi de drept sau avocati Cabinet de avocat Zamfirescu Trimiteti cv ul pe email - Emailul este atasat la anunt! sau wts pe numarul atasat

  • 5

    Manager administrativ proiect rezidențial - junior și senior

    Candidatul Ideal Comunica profesionist in scris si telefonic. Este atent la detalii si este focusat pe intelegerea nevoilor clientilor. Are bune abilitati de planificare si organizare. Este o persoana motivata, capabila sa lucreze independent si in echipa. Are abilitatea de a rezolva sarcini multiple si are capacitatea de a prioritiza sarcinile. Descrierea jobului Mentinerea permanenta a legaturii cu reprezentantii ansamblurilor rezidentiale. Organizarea, coordonarea si controlul activitatii personalului si al furnizorilor in spatiile administrate. Asigurarea fluxului de comunicare intre departamente pentru solutionarea problemele aflate in zona de responsabilitate. Managementul contractelor si negocierea lor cu furnizorii de utilitati si servicii. Asigurarea unei administrari eficiente a intregii infrastructuri alocate. Acordarea de suport in managementul operational. Pastrarea legaturii cu departamentului tehnic pentru rezolvarea punctuale aparute. Verificarea facturilor de la furnizori. Notificarea debitorilor si urmarirea incasarilor. Aducerea la cunostinta locatarilor a prevederilor regulamentului de ordine interioara din cadrul complexului rezidential. Descrierea companiei Compania de administrare ansambluri rezidentiale. www.squaremanagement.ro

  • 8

    Responsabil departament curatenie pentru proiecte rezidentiale (Bucuresti si Ilfov)

    Descrierea Postului: Colegul nostru va fi responsabil de indeplinirea si supervizarea tuturor proceselor legate de curatenie. Responsabilitati: Managementul si supervizarea echipei de curatenie. Planificarea, organizarea si monitorizarea programelor de curatenie. Verificarea performantei si eficientei angajatilor. Stabilirea si mentinerea standardelor de curatenie. Gestionarea si rezolvarea problemelor si provocarilor operationale. Asigurarea conformitatii cu normele de sanatate si securitate. Supervizarea achizitiilor de echipamente si materiale de curatenie. Raportare regulata catre managementul. Cerinte: Experienta relevanta in domeniul curateniei si intretinerii, cu abilitati de coordonare a personalului; Cunostinte solide despre produsele, echipamentele si tehnicile de curatenie; Capacitatea de a lucra eficient sub presiune si de a gestiona multiple sarcini simultan; Atentie la detalii si orientare catre rezultate de calitate; Abilitati excelente de comunicare si relationare, atat cu angajatii, cat si cu clientii; Disponibilitate pentru deplasari in Bucuresti si Iflov; Certificari sau cursuri de specialitate in domeniul curateniei reprezinta un avantaj.

  • 12

    JOB FLEXIBIL 3-4 ore ASISTENTĂ MANAGER SALARIU 2.000-3.000 IDEAL DEZVOLTARE ȘI PROGRES PERSONAL

    ATENȚIE ! SUPER JOB ! SE ANGAJEAZĂ: ASISTENTĂ MANAGER - Studentă Elevă Sau alte Doritoare cu aspect plăcut și varstă 18-38 Program Flexibil. DISPONIBILĂ LA ANUMITE DEPLASĂRI pentru achiziții , închirieri sau licitații. Cu Sau Fără Experientă 3-4 ore pe zi. Salariu-2.000-3.000 lei. (este un salariu FOARTE BUN raportat la nr. de ore , la sarcini și pregătirea necesară jobului) Dornică SĂ ÎNVEȚE SĂ ORGANIZEZE ȘI SĂ PLANIFICE PRIORITĂȚILE UNEI COMPANII . Este un JOB SIMPLU. Notarea și programarea activităților zilnice și anumite deplasări ocaziionale etc... Ne ocupăm cu vanzări, cumpărări și închirieri spații comerciale, terenuri ,locații de lux și hoteluri , în țară și în străinătate , NUMAI ALE COMPANIEI NOASTRE. Dacă vă doriți un job elegant, dinamic , flexibil și cu multă deschidere în viitor VĂ AȘTEPTĂM ÎN COLECTIVUL NOSTRU. TRIMITEȚI PE WHATS APP la nr. doar STUDII, VARSTĂ ȘI INTERVALUL ORAR ÎN CARE PUTEȚI PARTICIPA LA JOB-FĂRĂ ALTE DATE PERSONALE și vă vom programa imediat la un interviu.

  • JOB FARA EXPERIENȚĂ VARSTĂ 18-36 3-4ore pe zi

    ELEVĂ ,STUDENTĂ sau alte doritoare de job part time FARA EXPERIENȚĂ în sect.6 . ASISTENTA MANAGER Aspect placut Varsta 18-36 3-4 ore pe zi Salariu 2.000-3.000 lei JOB SIMPLU SI PLACUT (notarea activităților zilnice ,plata facturilor ,participarea la vanzarea sau inchirierea spatiilor. TRIMITEȚI O SCURTA DESCRIERE FARA DATE PERSONALE DOAR STUDII ,VÂRSTA ȘI INTERVALUL ORAR ÎN CARE PUTEȚI PARTICIPA LA JOB PE WHATS APP LA NR.DIN ANUNȚ SI VA VOM PROGRAMA LA UN INTERVIU . Persoana contact (CRISTINA)

  • 2

    ELEVA,STUDENTĂ SAU ALTE PERSOANE 3-4ORE SECTOR 6 JOB SIMPLU SI PLACUT

    ELEVĂ ,STUDENTĂ sau alte doritoare de job part time FARA EXPERIENȚĂ în sect.6 . ASISTENTA MANAGER Aspect placut Varsta 18-36 3-4 ore pe zi Salariu 2.000-3.000 lei JOB SIMPLU SI PLACUT (notarea activităților zilnice ,plata facturilor ,participarea la vanzarea sau inchirierea spatiilor. Suntem o FIRMA MARE și ne ocupam cu vanzarea , cumpararea și închirierea spatiilor comerciale proprii. TRIMITEȚI O SCURTA DESCRIERE FARA DATE PERSONALE DOAR STUDII ,VÂRSTA ȘI INTERVALUL ORAR ÎN CARE PUTEȚI PARTICIPA LA JOB PE WHATS APP LA NR.DIN ANUNȚ SI VA VOM PROGRAMA LA UN INTERVIU . Persoana contact (CRISTINA)

Salvează căutarea