PENTRU MAI MULTE DETALII VA RUGAM SA NE CONTACTATI PE WHATSAPP LA --
O793 doi70 opt51--***
RASPUNDEM LA MESAJE DOAR PE WHATSAPP!
Descriere job Operator comenzi online Tie-Me-Up:
Emiterea facturilor (automat, din program) comandate de clienti
Emiterea rapoartelor de comenzi si verificarea adreselor, ...
Alătură-te echipei noastre!
Ce căutăm?
- Absolvent de facultate ideal - nu este obligatoriu
- Experiență de minima in domeniu recrutare
- Experiență avansata in marketing(FB, Tik-Tok, Instagram, Youtube, etc.)
- Cunoștințe de operare PC și CRM (constituie un avantaj)
- Abilități excelente de comunicare ...
Varsta min. 18 ani, studii min. Bacalaureat!
Descrierea jobului:
-postarea de anunturi de colaborare pe internet, ziare
-selectia CV-urilor
-programari interviuri
-interviu cu candidatii si testarea acestora
-selectia intervievatilor
-raportarea catre Managerul coordonator a situatiei procesului de ...
Daca esti o persoana perseverenta si pasionata d domeniul in care ai ales sa activezi, te asteptam in echipa noastra!
Dorești să lucrezi într-o atmosferă destinsă fără stres în cadrul unei clinici moderne?
Ne-am dori sa fii, la fel ca membrii echipei din care vei face parte, o persoana:
- care sa lucreze ...
Agenția de publicitate și marketing angajează doua fete pentru postul de operator call center in limba romana.
Avem nevoie pentru program full tine -8 ore și pentru program part time - 4 ore, Luni -Vineri
Salariu: 4000 - 4500 lei in mână + comision.
Cerințe candidatului:
vorbit fluent limba romana, ...
Agenția de marketing și publicitate REVOLUTION Hub, angajează personal part time și full time.
Nu este job remote, se lucrează de la sediul firmei minim 2 zile săptămâna.
1. Agenți de vânzări - 3 posturi pentru fete (răspund la telefon, discuta cu clienții, negociaza și vând serviciile și produsele ...
3000-8000lei luna Part Full
Descriere
Angajez Asistent Manager Personal Model
Candidatul ideal: Cunostinte foarte bune de operare PC: procesare text (Word), calcul tabelar (Excel) * Cunoasterea limbii engleze nivel mediu avansat; * Persoana serioasa, organizata, cu atentie distributiva, cu un ...
Cerinte :
- cunostinte de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet) la nivel avansat,
- limba engleza - nivel mediu/avansat (vorbit, scris, citit),
- cunostinte primare de contabilitate
- asigura protocolul in cadrul intâlnirilor in conformitate cu cerintele zilnice;
- preia, inregistreaza, ...
Cerinte:
Studii medii
Cunostinte operare PC (MS Office);
Exprimare corecta si coerenta;
Atitudine pozitiva, aptitudini organizatorice, spirit intreprinzator;
Persoana sociabila, meticuloasa, responsabila, serioasa;
Capacitate buna de comunicare si relationare
Engleza - nivel mediu
Descrierea ...
Poziție: Junior HR (Admin)
Compania: EUCOM
Locație: Full remote
Program: Luni - Vineri, 09:00 - 18:00
Descrierea Postului: EUCOM este în căutarea unui Junior HR entuziast și dedicat, pentru a se alătura echipei noastre. Rolul implică activități administrative în domeniul resurselor umane, contribuind ...
Anunț de angajare:
Service Auto către candidații interesați de poziția de secretariat
Căutăm un secretar(ă) dedicat(ă) și organizat(ă) pentru a se alătura echipei noastre la Service Auto. Dacă aveți abilități excelente de comunicare, puteți gestiona cu ușurință sarcinile administrative și sunteți orientat(ă) ...
" Angajăm! Alătură-te echipei noastre dinamice și dezvoltă-ți cariera alături de noi. Aplică acum pentru oportunități interesante în [industria rolul]! #Angajam #AlaturaTe #OportunitatiDeCariera"