Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Bucuresti Sector-6

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Doresc angajare sau colaborare, sa intretin vile, + curte tuns gazon ,pomi,plantat si altele,dus copil la gradinita ,adus sau la scoala,sa fac cumparaturi.Am permis din 1993.Locuiesc in Bucuresti.Nr tel 0734053274.Petrica

  • Angajez administrator o scara de bloc 36 ap, 3 ore zi. Telefon 0740961791.

  • Help Multiservices angajeaza agent curatenie pentru echipa de interventie. Compania noastra activeaza in domeniul prestarilor de servicii de curatenie profesionala de 11 ani avand peste 200 angajati in Bucuresti precum si in tara. Cautam personal cu experienta in domeniul curateniei. Programul este flexibil iar salariul este foarte atractiv. Pentru mai multe detalii si informatii va rugam sa ne contactati la numarul 0758 28 45 28

  • Companie din domeniul vazarii de instalații industriale angajeaza 1 persoana pentru postul de Responsabil Achizitii in Bucuresti, sector 6! Localitate Bucuresti sector 6, platforma Grantmetal Contract Nedeterminat + proba 3 luni | direct cu angajatorul Program Luni-Vineri 9-18, cu pauza de masa 1 ora Beneficii 2500 RON Net/luna + 15 RON/zi tichete de masa Cerinte Experienta similara in achizitii | Studii superioare | Limba engleza avansat | Germana constituie avantaj Responsabilitati Responsabil cu toate procesele de achizitii | Interactiune activa cu ceilalti colegi din departamentele: ofertare, achizitii, proiectare, vanzari si depozit

  • Companie din domeniul vazarii de instalații industriale angajeaza 1 persoana pentru postul de Responsabil Comercial in Bucuresti, sector 6! Localitate Bucuresti sector 6, platforma Grantmetal Contract Nedeterminat + proba 3 luni | direct cu angajatorul Program Luni-Vineri 9-18, cu pauza de masa 1 ora Beneficii 2500 RON Net/luna + 15 RON/zi tichete de masa Cerinte Experienta similara in intocmirea de oferte | Cunostinte SAP sau similar | Studii superioare | Limba engleza avansat Responsabilitati Intocmirea ofertelor catre clienti | Interactiune activa cu clientii, telefonic / e-mail | Utilizarea unui program intern (similar cu SAP) | Facturarea comenzilor | Interactiune activa cu ceilalti colegi din departamentele: ofertare, achizitii, proiectare, vanzari si depozit

  • Inginer - economist cu o pregatire vasta in administrarea cladirilor,Imi ofer serviciile de administrator de imobile Detin atestate pentru acesta. - Întocmirea listelor de plată în conformitate cu prevederile legale -efectuarea defalcarii facturii de caldura pe apartamente fie ca exista sau nu repartitoare - Întocmirea Registrului de casă - Plata facturilor către furnizorii de utilități și prestatorii de servicii - Realizarea și actualizarea Registrelor de Evidență Fond Rulment și Fond Reparații în conformitate cu prevederile legii - Depunerea declarațiilor fiscale pentru angajați, necesare pentru evidența către Administraţia Financiară de care aparține asociația, declarația 112, REVISAL - Monitorizarea și actualizarea modificărilor ce vor surveni în cadrul Legislatiei în vigoare - Servicii de încasare și plăți către furnizori - Plata furnizorilor prin banca - Raportarea lunara a situației financiare - Activități de verificare periodică a stării subsolului, verificarea funcționării corespunzatoare a instalațiilor electrice părțile comune

  • Pfa in domeniu, adm atestat, doresc angajare administrator contabil la Asociatii de proprietari fara adm tehnica sau casierie preturi minime , negociabile in functie de volumul lucrarilor.Ofer factura.Preferabil sect 1 sau sect 6

  • Cerintele postului: - studii medii, - cunostinte operare PC - MS Office (Word, Excel); - persoana responsabila si organizata, serios, dinamic, orientat catre rezultate; - spirit de observatie, indemanare si rapiditate in desfasurarea sarcinilor; - program de lucru: L-V, 8 ore/zi. Sarcini de indeplinit: - receptioneaza materialele de la furnizori - formeaza remiterile de materiale pentru clienti - formeaza remiterile de materiale pentru Centrele de procesare - intocmeste documentele necesare: bonuri de consum/ avize de insotire marfa Oferta (bonusuri, beneficii): - oferta salariala motivanta, tichete de masa; - conditii legale de munca, salariu lunar garantat, dotare corespunzatoare; - posibilitatea de a lucra si a va dezvolta in cadrul unei companii multinationale, intr-un mediu de lucru profesionist, cu posibilitati de promovare si dezvoltare profesionala continua.

  • Firma de curatenie angajeaza agenti pentru echipa de interventii, servicii dezinsectie si deratizare. Cerinte: experienta in manevrarea de utilaje de spalat pardoseala, monodisc, spalare mocheta, carnet de conducere. Salariu: 1800 lei. Contact: 0742111113.

  • Firma de curatenie angajeaza baieti pentru echipa de interventii cu experienta in manevrarea utilajelor de curatenie (monodisc, masina de spalat pardoseala dura si mocheta, spalat supfatete vitrate si agenti DDD, posesori carnet de conducere, cu domiciliu in Bucuresti sau Ilfov. Program flexibil, salariu 2000 lei

  • Societate comerciala , angajam personal caloficat pentru intretinere complex comercial(electrician,instalator, zugrav) zona metrou Crangasi ,program flexibil

  • Scoala privată din București caută un contabil/economist pentru o colaborare: - Part-time de între 5-10 ore pe saptamanta: 125 euros brut/lună - Full-time incepand din septembrie 2020: 1200 euros brut/lună + beneficii OBLIGATORIU: nivel avansat de engleză (oral și scris)

  • Angajam mecanic auto, electrician auto

  • Ofer serviciile de cenzorat pentru asociatii de proprietari din bucuresti, studii economice, atestat, lucrez in contanilitate de 23 ani si experienta la aaociatii de proprietari de 8 ani . Precizez ca nu fac operatiuni de casierie si administrare tehnica (am atestat de administrator). tel 0724 375 451 Adina

  • Societate specializata in omeniul Amenajari si Intretineri de gradini angajeaza: Coordonator - posesor de permis cat B Lucratori necalificati Gestionar Pepiniera( primire marfa, vanzare marfa) Se asigura contract de munca si diurna pentru deplasari. Tel: 0753012802 Se actioneaza in Bucuresti , Ilfov si Prahova Salariu 3500 net.

  • Angajam Asistent Manager cu experienta. Persoana dinamica, bun organizator , rezistent la stres. Permis categoria B Domiciliu in Bucuresti Salariu 3500 ron net. Contract de munca pe perioada nedeterminata

  • Cerinte: - studii medii absolvite; - experienta in gestionarea materialelor (documentatie, mod de pastrare si evidenta); - cunostinte operare PC; - meticulozitate, responsabilitate, atentie, organizare; - disponibilitate pentru un program de lucru in schimburi de 12/36 h, alternativ: 2 saptamani/zi si 2 saptamani/noapte. RESPONSABILITATI: - Gestiunea generala a materialelor specifice activitatii de ATM (saci, sigilii, role, dischete, etc): - intocmirea necesarului de materiale; - primirea/eliberarea din gestiune a materialelor din magazie, intocmind corect corect fisele de magazie; - pastrare in mod ordonat si in bune conditii a materialelor; - gestioneaza cheile ATM pe care le primeste si le preda numai pe baza de semnatura; - tine legatura permanenta cu personalul cu sarcini privind activitatea de ATM pentru evidentierea si actualizarea stocurilor existente de material. Oferta (bonusuri, beneficii): - pachet salarial atractiv. - tichete de masa in valoare totala neta de 300 lei, - spor de noapte in procent de 25% - spor de week-end in procent de 15%, - spor de 100% pentru orele efectuate suplimentar, - plata salariului la timp, siguranta locului de munca, tinuta de lucru gratuita, dotare corespunzatoare in raport cu activitatea desfasurata, - asigurarea trainingului de specialitate pentru o cat mai buna integrare si adaptare in specificul activitatii, - posibilitatea de a lucra si a va dezvolta in cadrul unei companii multinationale, intr-un mediu de lucru profesionist, cu posibilitati de promovare si dezvoltare profesionala.

  • Sunt student din Bucuresti si caut loc de munca stagiar/part time in domeniul administrativ. Salariu negociabil.

  • Angajam administrator cu funcția de ingrijitor- încasator pentru teren minifotbal zona sector 6. Carte de munca. Pentru detalii va rugam sunați. Nu putem raspunde la mesaje.

  • Școala Gimnazială „Regele Mihai I” cu sediul în București, str. Dezrobirii, nr. 41, sector 6 București organizează concurs pentru ocuparea următoarelor posturi: - 0,5 post de bibliotecar școlar, cu diplomă de licență ai unei instituții de învățământ superior cu profil biblioteconomie; sau au studiat în timpul școlarizării discipline de profil din domeniul biblioteconomiei - 0,5 administrator financiar, cu studii economice de lungă durată/studii universitare de licență și masterat în domeniul economic; - 1 post îngrijitor. Tel. 0311011373, fax. 0314255795 Concursul va avea loc în data de 24.02.2020, ora 9.00 la sediul unității școlare. Depunerea dosarelor la secretariatul școlii în perioada 15.01-14.02.2020.

  • Salveaza cautarea