Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Bucuresti Sector-6

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Ca agent de asistență pentru clienți, veți stăpâni abilitățile de comunicare eficientă, rezolvarea problemelor, servicii pentru clienți și o conștientizare culturală puternică. Veți avea ocazia să faceți parte din ceva mai mare , international și să schimbați viețile cu tehnologia noastră, oameni uimitori și un brand puternic pentru a servi societatea modernă. Vei fi fața unora dintre brandurile de top din lume! Profilul tau : Capacitatea de a scrie și vorbi fluent, clar și concis în franceză / franceză și engleză Disponibilitate pentru un program cu normă întreagă, în ture cuprinzând 10:00 - 00:00, luni - duminică, 5 zile / săptămână, luni - vineri, 10:00 - 19:30 sau disponibilitate pentru a lucra la normă întreagă sau parte orar, luni - sâmbătă, între 9:00 - 22:00, în funcție de proiectul ales. Experiența anterioară de asistență pentru clienți este un avantaj Lucrul confortabil cu calculatoare și capacitatea de a lucra cu mai multe sisteme și capacitatea de a învăța și de a se adapta la altele noi Noi oferim: - Loc de muncă stabil - contracte de muncă permanente - Program flexibil - schimburi rotative și weekenduri - Creșterea salariului - Bonuri lunare de masă in valoare de 15 lei/zi - Rambursarea abonamentelor la transportul public ( in cazul in care proiectul nu este remote) și la sală - Bonusuri lunare de performanță - Cariera internațională - instruire periodică și oportunități de carieră internațională - Expunere multilingvă - îmbunătățiți-vă abilitățile de limbă vorbită și scrisă - Mediu inspirator și distractiv - birourile noastre au devenit cunoscute pentru designul lor inovator, distractiv și plăcut. Bucurați-vă de zonele noastre de relaxare și joc! - Proiecte comunitare - doriți să faceți lumea un loc mai bun? Desfășurăm evenimente CSR (Corporate Social Responsibility) pe tot parcursul anului - Asigurare medicală privată - lucrăm cu unul dintre cei mai buni furnizori, Medlife Medical Center, unde veți beneficia de un pachet profesional - Reduceri speciale la o varietate de centre bancare, telecomunicații, gimnastică și altele Imi puteti trimiteCv-urile dumneavoastra in mesaj privat sau pe adresa de email. Va multumesc!

  • 4

    Operatori call center italiana+engleza , franceza+engleza,spaniola, germana, rusa ,poloneza, portugheza Multinationala din Bucuresti angajam operatori call center (back office), vorbitori de limba italiana/franceza+engleza Cerinte : -Nivel avansat de limba italiana sau franceza (C1) si nevel mediu de limba engleza(B1) (se cere cunoasterea la nivel mediu a limbii engleze , obligatoriu ) -Este necesara cunoasterea ambelor limbi straine -Disponibilitate de lucru in ture L-D -Se lucreaza 5 zile /saptamana, program de 8 ore -Cunostinte minime de utilizare a calculatorului Se ofera : -Salariu atractiv, 3000-5000 lei NET ( in functie de limba straina) -Vouchere de vacanta de 2800 lei NET -Bonuri de masa, bonusuri lunare de performanata precum si alte beneficii lunare -Perioada de training platita integral -Contracte de muncă permanente -Locatie : Afi Cotroceni -Pentru moment se lucreaza REMOTE, de acasa -Abonament medical Medlife -Reduceri cumparaturi Afi -Decontare transport -Asteptam CV-urile dumneavoastra la adresa de email in vederea programarii unui interviu telefonic. Va multumim!

  • 5

    Companie multinationala cu sediul in Bucuresti angajeaza agenti back office,cunoscatori dePOLONEZA+ENGLEZA,PORTUGHEZA+ENGLEZA, FRANCEZA+ENGLEZA, ITALIANA+ENGLEZA , GERMANA, RUSA,SPANIOLA, nivel cunostinte minim B2 ( se cere cunoasterea ambelor limbi straine la nivel minim B2 ). - Dorinta să lucreze cu normă întreagă in schimburi de program, după-amiaza, seara și schimburi de noapte - Aptitudini de bază de navigare pe calculator și internet - Bune abilități de comunicare cu accent puternic pe client - Abilități de rezolvare a problemelor -Salariul NET ; 3000-5000 ( in functie de limba straina) -Creșterea salariului , dupa 12 luni de la data angajării -Vouchere de vacanta de 2800 lei net - Bonusuri multiple: bazate pe performanță, bonus de limbă, precum si alte bonusuri lunare, bonus de instalare -Se lucreaza in ture L-D, 5 zile/saptamana,, ture de 8 ore si 30 de minute, cu pauza de masa si pauza de relaxare incluse (o ora) -Se ofera salariu atractiv ( se discuta la interviu), bonuri de masa, bonusuri lunare de performanta precum si alte beneficii -Contract de munca permanent -Abonament medical clinica privata -Pentru moment se lucreaza REMOTE, de acasa -Perioada de training este platita integrala -Asteptam CV-urile dumneavoastra la adresa de email in vederea programarii unui interviu

  • 12

    Companie multinationala din Bucuresti angajeaza agenti back office,cunoscatori de FRANCEZA+ENGLEZA,ITALIANA+ENGLEZA , GERMANA+ENGLEZA,RUSA+ENGLEZA,SPANIOLA+ENGLEZA, PORTUGHEZA+ENGLEZA,POLONEZA+ENGLEZA<nivel cunostinte B2-C1 ( se cere cunoasterea limbii engleze la nivel mediu,conversational ) -Descriere job: Suport Tehnic pe voce, chat si email -Pentru moment se lucreaza remote, de acasa -Se lucreaza in doua ture L-D, 5 zile/saptamana, ture de 8 ore -Se ofera salariu atractiv ( se discuta la interviu, 3000-5000 lei NET, in functie de limba straina)), bonuri de masa, bonusuri lunare de performanta precum si alte beneficii -Vouchere de vacanta de 2800 NET -Contract de munca permanent -PENTRU MOMENT SE LUCREAZA REMOTE -Abonament medical clinica privata -Perioada de training este platita integrala -Asteptam CV-urile dumneavoastra la adresa de email in vederea programarii unui interviu -Pentru mai multe detalii, va rog sa ma contactati prin mesaj privat.Va multumesc

  • Inginer - economist cu o pregatire vasta in administrarea cladirilor,Imi ofer serviciile de administrator de imobile Detin atestate pentru acesta. - Întocmirea listelor de plată în conformitate cu prevederile legale -efectuarea defalcarii facturii de caldura pe apartamente fie ca exista sau nu repartitoare - Întocmirea Registrului de casă - Plata facturilor către furnizorii de utilități și prestatorii de servicii - Realizarea și actualizarea Registrelor de Evidență Fond Rulment și Fond Reparații în conformitate cu prevederile legii - Depunerea declarațiilor fiscale pentru angajați, necesare pentru evidența către Administraţia Financiară de care aparține asociația, declarația 112, REVISAL - Monitorizarea și actualizarea modificărilor ce vor surveni în cadrul Legislatiei în vigoare - Servicii de încasare și plăți către furnizori - Plata furnizorilor prin banca - Raportarea lunara a situației financiare - Activități de verificare periodică a stării subsolului, verificarea funcționării corespunzatoare a instalațiilor electrice părțile comune

  • Caut Asistenta Pluridisciplinară. Asiguram un mediu optim de dezvoltare profesionala si un salariu corect. Descrierea jobului : - Activitati de secretariat, conform cerintelor manageriale. - Disponibilitate de deplasare pentru relatiile cu clientii cat si pentru contractare si reprezentare a firmei. Cerinte : - Nivel de studii : Studii medii sau studii superioare. - Cunoştinţe de profunzime în domeniul IT (pachetul Office Word, Excel, Powerpoint, Internet). - Program flexibil, adaptat in permanenta programul manager-ului. Candidata ideală : - Cu/fara experienta,corecta, responsabila, dornica sa invete si sa evolueze. - Este deschis pentru pregătire profesională continuă. - Disponibilitate la deplasari in afara tarii. Puteti trimite un CV si Poza

  • 1

    Firma de contabilitate,dorim colaborari cu cabinete de avocatura indiferent de sector.Vizionati site-ul

  • 12

    Obiectiv Sector 6, București. Program 2 zile serviciu + 2 zile liber sau 2 zile serviciu + 1 zi liber; Cunoștințe de bază operare PC; Asigurăm școlarizare pentru meseria de Dispecer; Experiența în servicii de pază/monitorizare video este un avantaj; Căutăm persoane serioase, 20-45 ani. 0727240401 sau CV la

  • Furnizam servicii complete si personalizate de avocatura , contabilitate , resurse umane si IT pentru societati comerciale si asociatii de proprietari / locatari. Contact: Mob: 0730.354.783. e-mail:

  • 21

    Cabinet de consultanta juridica cauta persoana serioasa pentru activitati de secretariat, arhivare, ordonarea documentelor cunascator ofice. Posibilitati de dezvoltare profesionala. De preferat sudent(a) sau absolvent(a) de drept. CV-ul cu poza se trimite la adresa de mail : nitumarius76@gmail.com

  • 16

    Companie multinationala angajeaza pentru Call Center-ul din Bucuresti vorbitori fluenti de engleza + franceza Conditii de munca si salarizare foarte bune, Cerinte : -cunoasterea foarte buna a limbilor engleza si franceza -cunostiinte utilizare PC Salariu de debut incepe de la 2500 lei net+ bonuri de masa In timp , in functie de performante se poate ajunge la peste 4000-4500 lei net Se poate munci in ture de zi si de noapte, part-time sau full time Pentru alte proiecte mai angajam vorbitori ai urmatoarelor limbi straine: -engleza -franceza -germana daca sunteti interesati va rog sa trimiteti un CV in limba straina pentru care aplicati la adresa mentionata sau cereti relatii la numarul de telefon afisat.

  • 12

    Angajez arhivari si legatori arhivare manual pentru orasele Calarasi , Oltenita, Slobozia si Urziceni, salariu atractiv in functie de experienta, și pentru Bucuresti

  • Asiguram urmatoarele servicii: - activitati de administrare tehnica, de contabilitate si casierie, in partida simpla cu program licentiat, Bloc Manager; - prestarea serviciilor în mod professional , in conditiile legii 196/2018; - gestionarea bunurilor materiale şi a fondurilor băneşti; - efectuarea formalităţilor necesare în angajarea contractelor cu furnizorii de servicii pentru exploatarea şi întreţinerea clădirii, derularea şi urmărirea realizării acestor contracte; - asigurarea cunoaşterii şi respectării regulilor cu privire la proprietatea comună; - gestionarea modului de îndeplinire a obligaţiilor cetăţeneşti ce revin proprietarilor în raport cu autorităţile publice. - îndeplinirea oricăror altor obligaţii expres prevăzute de lege. - informarea proprietarilor, membrii asociaţiei de proprietari, cu privire la situaţia financiară cuprinzând toate elementele de cheltuieli, venituri, încasări şi plăţi aferente asociaţiei de proprietari, sub semnătura proprie şi contrasemnată de preşedintele şi de cenzorul asociaţiei de proprietari. - intocmirea listelor de intretinere conform normelor legale in vigoare si regulamentului propriu al asociatiei de proprietari; - plata facturilor către furnizorii de utilități și prestatorii de servicii; - completarea registrelor asociatiei de proprietari atat in format electronic si la nevoie, oricand, listat; - depunerea CAS,CASS si CAM in conturile trezoreriei pentru angajatii asociatiei; - depunerea declaratiilor angajatilor prin firma de contabilitate care detine Digisign. - recuperarea restantelor in instanta de la proprietarii rau platnici prin persoane specializate in domeniu, conform contractelor de asistenta judiciare incheiate de catre presedintele aociatiei; - o buna comunicare cu toti membri asociatiei; - intocmirea si completarea dosarelor de personal pentru angajatii asociatiei (contracte de munca,contracte de mandate,fisele posturilor,cartile NTSM/SSM, , depunere REVISAL in baza parolei obtinuta de presedintele asociatiei de la ITM,etc) - citirea,verificarea si inregistrarea indecsilor apometrelor, impreuna cu cel putin un membru din comitet, semestrial sau ori de cate ori situatia o va impune ; In plus: - pentru o mai buna transparenta asupra situatiei financiare, pentru a nu lasa loc de interpretari si suspiciuni , activitatile de incasare si plati se vor desfasura dupa cum urmeaza: • Asociatia de proprietari va avea un cont deschis la o banca, cont pe care vor avea acces presedintele, administratorul si eventual un membru din comitet; • Administratorul va avea dreptul de a depune incasarile in banca si de a face platile online, in conturile indicate bancii , de presedinte - nici un alt virament nu va fi permis; • Administratorul nu va avea drept de a efectua alte plati, dacat cele dispuse de Presedintele Asociatiei si plasate in spatiul online al bancii. Mici reparatii,sanitare, electrice,lacatuserie, fara costuri suplimentare!

  • 12

    Firma de construcții angajează asistent manager. Cerințe : tânără cu aspect fizic plăcut,cu sau fără experiență. Se oferă salariu motivant plus bonusuri. Cv și poza/poze la adresa :

  • 1

    Help Multiservices angajeaza agent curatenie pentru echipa de interventie. Compania noastra activeaza in domeniul prestarilor de servicii de curatenie profesionala de 11 ani avand peste 200 angajati in Bucuresti precum si in tara. Cautam personal cu experienta in domeniul curateniei. Programul este flexibil iar salariul este foarte atractiv. Pentru mai multe detalii si informatii va rugam sa ne contactati la numarul 0758 28 45 28

  • 13

    Companie multinationala angajeaza pentru Call Center-ul din Bucuresti vorbitori fluenti de engleza +germana Cerinte: -nivel foarte bun de cunoastere a limbii engleza si germana -cunostiinte utilizare PC -NU ESTE NECESARA EXPERIENTA Conditii de munca deosebite si salarizare cosrespunzatoare, Salariu de debut incepe de la 2500 lei net+ bonuri de masa. Dupa 6 luni la salariul se vor adauga sporuri pentru performanta care pot duce salariul pana la un minim de 3500 lei Pentru detalii sunati la 0726614351 Pentru alte proiecte mai angajam vorbitori ai urmatoarelor limbi straine: -Franceza si engleza  -franceza

  • 23

    Candidatul ideal: - Abilitatea de a comunica eficient, - Aptitudini organizatorice, de coordonare, flexibilitate în ceea ce priveşte organizarea timpului; - Persoană orientată spre rezolvarea problemelor, punctuală, dinamică, capabilă să stabilească priorităţi. - Spirit de iniţiativă si abilităţi de luare a deciziei; - Limba engleza sau spaniola reprezinta un avantaj; - Cunostinte bune de Microsoft Office (Word, Excel). Locatie job: Plaza Romania Office, Bd. Timisoara, Sector 6. Salariu 1500 - 3500 ron,

  • 1

    Manager doresc colaborare cu asistenta personala, pentru activitate companie in cadrull biroului Program part time 200 lei/zi Prezentare

  • Firma de curatenie angajeaza agenti pentru echipa de interventii, servicii dezinsectie si deratizare. Cerinte: experienta in manevrarea de utilaje de spalat pardoseala, monodisc, spalare mocheta, carnet de conducere. Salariu: 1800 lei. Contact: 0742111113.

  • 12

    SECRETARIAT, cunostinte minime calculator, activitate birou si eventuale deplasari, program luni-vineri 10-18, salariu dupa interviu

  • Salveaza cautarea