Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Bucuresti Sector-6

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Beauty Salon din zona Lujerului este in cautare de o noua colega pentru postul din receptie. Candidatul ideal este are aptitudini organizatorice si se afla, preferabil, in anul 1 al Facultatii, aceasta fiind o oportunitate de dezvoltare profesionala. Responsabilitati - Primirea clientilor - Corespondenta telefonica si prin email - Stabilirea programarilor - Oferirea de informatii despre produsele si/sau serviciile oferite de clinica - Prezentarea si promovarea produselor expuse in receptie Cerinte - Abilitati excelente de comunicare - Cunostinte de operare PC - Persoana dinamica, sociabila, atenta la detalii - Tehnici bune de prezentare - Interesul de a lucra intr-un salon de infrumusetare Oferta - Se lucreaza 1 zi cu 1 zi - Program L-V 10.00 – 20.00, Weekend program scurt - Contract de munca pe perioada nedeterminata - Salariu de inceput 1500 RON - Mediu de lucru placut si echipa dedicata - Zona Lujerului

  • Candidatul ideal Cerinte: - studii medii; - experienta minim 6 luni intr-un post similar; - persoana organizata, atentie la detalii Descrierea jobului Responsabilitati: - receptia, inventarierea si eliberarea marfurilor (materiale de constructii) pe baza documentelor specifice; - intretinerea stocului; - evidenta gestiuni. Oferta (bonusuri, beneficii): - posibilitate de dezvoltare profesionala - tichete de masa - mediu de lucru profesionist

  • Asteptam cv-ul detaliat atasat aici la mesaj! Principal furnizori de produse, echipamente, ambalaje si piese de schimb pentru industria vinului din Europa de Est. Activitatea se va derula 100% la depozitul societatii, situat in Bd. Timisoara, sector 6, langa Dedeman, Bucuresti. Cerinte: Experienta pe un post similar; Cunostinte MS Office; Cunostinte utilizare Wizzcount poate fi un avantaj; Organizarea gestiunii depozitului. Responsabilitati: Efectuarea receptiei cantitativa si calitativa a marfurilor; Aranjarea produselor pe rafturi, pastrarea bunurilor potrivit prescriptiilor tehnice si a celor igienico-sanitare; Implicarea in activitatile depozitului alaturi de cei 2 colegi lucratori depozit; Manipularea marfurilor in conditii optime, asigurarea livrarilor produselor in ordinea intrarilor si cu respectarea regulilor FIFO; Inregistrarea in timp util a primirilor si eliberarilor de bunuri, gestionarea si arhivarea corecta a documentelor, Folosirea eficienta a spatiilor de depozitare, pastrarea curateniei in depozit. Oferta: Contract nedeterminat cu norma intreaga; Program L-V, 9-18.00; Salariu negociabil 2700-3000 lei net; Bonuri de masa in valoare 300 lei; Asigurare medicala privata.

  • Ofer serviciile de cenzorat pentru asociatii de proprietari din bucuresti, studii economice, atestat, lucrez in contanilitate de 23 ani si experienta la aaociatii de proprietari de 8 ani . Precizez ca nu fac operatiuni de casierie si administrare tehnica (am atestat de administrator). tel 0724 375 451 Adina

  • Firma de curatenie angajeaza baieti pentru echipa de interventii cu experienta in manevrarea utilajelor de curatenie (monodisc, masina de spalat pardoseala dura si mocheta, spalat supfatete vitrate si agenti DDD, posesori carnet de conducere, cu domiciliu in Bucuresti sau Ilfov. Program flexibil, salariu 2000 lei

  • Firma de curatenie angajeaza agenti pentru echipa de interventii, servicii dezinsectie si deratizare. Cerinte: experienta in manevrarea de utilaje de spalat pardoseala, monodisc, spalare mocheta, carnet de conducere. Salariu: 1800 lei. Contact: 0742111113.

  • Doresc angajare sau colaborare, sa intretin vile, + curte tuns gazon ,pomi,plantat si altele,dus copil la gradinita ,adus sau la scoala,sa fac cumparaturi.Am permis din 1993.Locuiesc in Bucuresti.Nr tel 0734053274.Petrica

  • Angajam mecanic auto, electrician auto

  • Angajez administrator o scara de bloc 36 ap, 3 ore zi. Telefon 0740961791.

  • Companie din domeniul vazarii de instalații industriale angajeaza 1 persoana pentru postul de Responsabil Achizitii in Bucuresti, sector 6! Localitate Bucuresti sector 6, platforma Grantmetal Contract Nedeterminat + proba 3 luni | direct cu angajatorul Program Luni-Vineri 9-18, cu pauza de masa 1 ora Beneficii 2500 RON Net/luna + 15 RON/zi tichete de masa Cerinte Experienta similara in achizitii | Studii superioare | Limba engleza avansat | Germana constituie avantaj Responsabilitati Responsabil cu toate procesele de achizitii | Interactiune activa cu ceilalti colegi din departamentele: ofertare, achizitii, proiectare, vanzari si depozit

  • Companie din domeniul vazarii de instalații industriale angajeaza 1 persoana pentru postul de Responsabil Comercial in Bucuresti, sector 6! Localitate Bucuresti sector 6, platforma Grantmetal Contract Nedeterminat + proba 3 luni | direct cu angajatorul Program Luni-Vineri 9-18, cu pauza de masa 1 ora Beneficii 2500 RON Net/luna + 15 RON/zi tichete de masa Cerinte Experienta similara in intocmirea de oferte | Cunostinte SAP sau similar | Studii superioare | Limba engleza avansat Responsabilitati Intocmirea ofertelor catre clienti | Interactiune activa cu clientii, telefonic / e-mail | Utilizarea unui program intern (similar cu SAP) | Facturarea comenzilor | Interactiune activa cu ceilalti colegi din departamentele: ofertare, achizitii, proiectare, vanzari si depozit

  • Help Multiservices angajeaza agent curatenie pentru echipa de interventie. Compania noastra activeaza in domeniul prestarilor de servicii de curatenie profesionala de 11 ani avand peste 200 angajati in Bucuresti precum si in tara. Cautam personal cu experienta in domeniul curateniei. Programul este flexibil iar salariul este foarte atractiv. Pentru mai multe detalii si informatii va rugam sa ne contactati la numarul 0758 28 45 28

  • Angajez casiera pentru spalatorie auto zona Militari conditii bune de lucru,,o zi cu o zi

  • Angajam persoana facturare- ofertare clienti, studii tehnice sau economice. Salariu proba 2000 lei net +BM. Program 8 ore L-V. CV pe email:

  • Firma specializată in administrare imobile oferă servicii de administrare, contabilitate, administrare tehnica, caserie, depuneri declaratii ANAF, etc, asociatiilor de proprietari sector 6. Punem la dispozitie personal calificat in baza legii 196/2018 detinator de atestat, certificat calificare profesională si asigurare profesională. La cerere punem la dispozitie recomandari si caracterizari din partea asociatiilor cu care colaboram. Colaboram cu avocati ( pentru dosarele restantierilor), instalatori, zugravi, electricieni autorizati si firme de curatenie. Profesionalismul, promtitudinea si seriozitatea ne caractetizează !

  • Persoană fizică autorizată în administrarea imobilelor, ofer servicii de administrare tehnică, contabilă și casierie. Se asigură tehnician pentru intervenții de urgență și reparații echipamente ( îngrijire spații verzi, instalații electrice, pompe apă, zugrăveli, etc ) La cerere înființăm sau oferim suport pentru înființarea Asociaților de Proprietari. Experiență în administrarea complexelor rezidențiale. Ofer seriozitate, încredere și recomandări.

  • Cerinte: -Studii superioare cu profil economic; -Atentie la detalii; -Cunostinte operare PC; -Rezistenta la stres. Responsabilitati: - Emiterea documentelor necesare clientilor; -Intocmirea rapoartelor privind activitatile specifice; -Primeste si analizeaza solicitarile primite cu privire la statusul cererilor si asigura suport in vederea finalizarii livrarilor. Program: Luni-Vineri 7;30-16;00 Pentru mai multe detalii imi puteti trimite un cv la adresa de email sau la numarul de telefon 0758100910

  • Companie belgiana angajeaza expeditor intern de marfa. Biroul se afla in localitatea Bolintin-Deal, Giurgiu, KM 23. Interviul poate fi sustinut in Bolintin-Deal sau Bucuresti Cerinte - Minim 6 luni experienta in domeniul transporturilui rutier intern / international (cunostiinte specifice pietei transporturilor si a legislatiei in vigoare) reprezinta un avantaj; - Persoana comunicativa, rezistenta la stres, capabila sa lucreze in echipa; - Abilitati de negociere; comunicarea detaliilor legate de incarcarea / descarcarea marfii; urmarirea transportului pana la destinatie; - Initiativa si orientare catre rezolvarea eventualelor probleme; - Abilitatea de a lucra cu termene limita; - Fire analitica si abilitati de comunicare; - Cunostinte de limba engleza - scris si vorbit - Abilitati de operare MS Office, Internet. Pachet salarial avantajos. Puteti trimite CV-ul dvs la adresa de e-mail

  • Salveaza cautarea