Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Bucuresti

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 23

    Persoana tanara cu varsta intre 18-50 ani Aspect fizic placut Tinuta office eleganta Cunostinte de secretariat birotica si papetarie Cunostinte utilizare pc Disponibilitate la program prelungit Disponibilitate la deplasari Persoanele interesate sunt rugate sa trimita cv si fotografie in intregime la adresa de mail de la numele de utilizator sau pe acest sait Salariu net 4500 lei Autotuturism de serviciu Telefon de serviciu

  • - Cunostiinte avansate operare PC, Client Mail (Outlook), folosire motoare de căutare (Google, Internet Explorer etc.) - Cunostiinte avansate suita Office (Word, Excel) - Persoana organizată, atentă la detalii, cu capacitate de analiza și multitasking - Gândire analitică și capacitate de identificare și rezolvare a problemelor - Fire sociabila, cu bune abilitați de comunicare și spirit de echipa - Persoana integra, confortabila cu asumarea responsabilității muncii, dedicata și proactiva - Capacitatea de prioritizare si respectare a termenelor limita -Salariu negociabil in funcție de experiența, capacitati si rezultate -Program 10:00 - 18:30 -Locatie Sector 6 Bucuresti, Bulevardul Ghencea

  • Candidatul ideal - experienta de lucru in relatia cu clientii; - cunostinte de operare PC nivel de baza; - capacitati de planificare si organizare a activitatii proprii; - bune capacitati de comunicare; - seriozitate si integritate. - punctualitate - aspect placut - experienta in domeniu constituie un avantaj Ce avem de oferit - salariu atractiv-2000 de lei - program de lucru flexibil; - oportunitatea unui loc de munca stabil - agentia este GEAR BET, Str. Amurgului nr6, bloc 3, vis-a-vis de sectia de politie 19, sector 5 - activitati de operare de pariuri intr-un sistem informatic specific; - activitati de operare jocuri de noroc; Pentru informatii suplimentare nu ezitati sa ne contactati la numarul de telefon afisat.

  • 2

    Ne dorim sa colaboram cu o noua colega. Daca doresti sa inveti din tainele bazelor de date dar si mai mult , asteptam sa ne cunoastem Salariul este de 3000 RON NET

  • Candidata ideală ; Abilități de comunicare,relationare și organizare Dispusă ,dinamică , bună negociatoare Prezență tânără ,agreabilă și plăcută Energică ,cu aspect fizic plăcut Disponibilă la program prelungit Lucrează si se subordonează în mod direct managerului general Bune abilități d comunicare Agreabilă ,ținută business ofice - chejo Dispusă la deplasări. Preferabil fără obligații ATRIBUȚII Cunoștințe privind principii si practici de management negociere și vânzare Copierea, scanarea si imprimarea de documente sau prezentari; Reprezentarea companiei în relația cu colaboratorii, instituțiile statului etc (telefonic, e-mail); Menținerea relației cu departamentul contabil legat de contabilitatea primara Concepere, analiză și definitivare documente (oferte, contracte clienți) Procesarea corespondenței și gestionarea mesajelor electronice Preluarea și redirecționarea apelurilor telefonice BENEFICII Salariul motivant și bonusuri de performanță (se stabilește la semnarea contractului) Mediu de lucru placut, intr-un spațiu modern si relaxant Contract de muncă nedeterminat Leptop , telefon de serviciu , mașină de serviciu,după perioada de probă. - Program 09 -18 (adaptat in permanență la programul manager-ului. , ) - Activitatea se desfășoară în sector 3 zona Unirii Dacă condițiile ,cerințele sunt acceptate și te regăsești în candidatul ideal , așteptăm CV-UL tău. Angajarea se face cu data de 1 Iunie 2021.

  • 24

    Caut persoana dinamica (studenta sau cu studii superioare) pentru pozitia de asistenta pe probleme tehnice si administrative in cadrul unui start-up nou infiintat, in domeniul opticii tehnice. Activitatile vor fi atat de natura tehnica, constand in organizarea si intretinerea atelierului/ laboratorului + activitati propriu-zise de pregatire si montaj a componentelor optice cat si de natura administrativa, constand in participarea la pregatirea si implementarea proiectelor pentru accesare de fonduri pe programe de finantare nationale (gen, fonduri stucturale sau start-up nation) si / sau fonduri europene dedicate cercetarii. Persoanele interesate sunt rugate sa ataseze CV. In primele doua luni, colaborarea va fi in regim de "intership".

  • 1

    Angazam personal cu experienta in domeniul sistemelor de management al calitatii si de mediu : - sa cunoasca standardele ISO in vigoare ; - sa aiba cunostiinte in intocmirea documentatiilor aferente ( manual , proceduri, audit ) ; - cunostinte legate de legislatia de mediu si gestiunea deseurilor; - experienta relevanta, de cel putin doi ani de zile, in domeniu; - sa aiba cunostiite bune de operare MS Office ( Word, Excel , PowerPoint ); - este proactiv, auto-motivant si orientat catre solutii. Salariu motivant.

  • 24

    Colaborare dupa ora de program pt intregii veniturile,contract cu firma Romana Americana, cunostinte pe calculator,sistem franciza fara investitii, pers peste 30 ani...., detalii la tel 0722610408

  • 1

    tanara atragatoare, open mind. abilitati in evidente documente etc posibil si part time. cv si foto aici.

  • 1

    conditii: aspect placut, open minded, motivata, disponibila.

  • 2

    Disponibil online

    CONSILIER JURIDIC

    Ofer servicii juridice, experienta relevanta in domeniul societar, secretariat CA, AGA, reprezentare la ONRC (Societati pe actiuni, SRL) si Ministerul Justitiei (ONG), intocmire, modificare Acte constitutive, Statute, Convocari, Hotarari, Decizii, Rapoarte, procese-verbale AGA, CA, planuri de divizare / fuziune, lichidare voluntara si judiciara societati. Pot obtine avize, NIF-uri, rezidenta pe teritoriul romaniei al persoanelor din UE, rezidenta fiscala cat si reprezentare in fata altor institutii sau socieatati comerciale. Redactez somatii, notificari, raspuns executorilor judecatoresti, petitii, adrese, cereri de chemare in judecata, intampinari, contracte.

  • 1

    Prezentari, update-uri pentru documente si rapoarte (Excel, PowerPoint, Nielsen) Managementul facturilor din departamentul de Marketing Sarcini administrative: comanda si distributie mostre productie, curierat (comanda), tiparit / multiplicat documente uport: Brand Manageri pentru activitati specifice ATL & BTL (lansari, kit de listare, modificari de portofoliu) Urmarirea implementarii planului de comunicare pe paginile de social media ale companiei Coordonarea solicitarilor primite de la telefonul consumatorilor (receptionarea si transmiterea catre persoanele responsabile din companie a cererilor, intrebarilor si reclamatiilor) Administrarea si actualizarea la timp a paginii web a companiei Cerinte: Studii superioare Minim 1 an experienta pe o pozitie similara, preferabil in sectorul FMCG Abilitatea de a lucra cu cifre, gandire analitica Foarte bune abilitati de comunicare si relationare Capacitatea de a lucra sub presiune si cu termene stricte Cunostinte minime de project management Cunostinte operare calculator ( EXCEL, Word, Power Point nivel avansat ) Limba engleza nivel avansat

  • 2

    Se ocupa de agenda directorului general, participa la întâlniri cu acesta, disponibila pentru program prelungit și deplasări interne și internaționale. Limba engleza reprezintă un plus. De preferat fără obligații. Salariu atractiv plus bonusuri de performanta

  • 1

    Angajam asistent manager pentru apartamente in regim hotelier. Cautam o persoana tânără, dinamica, dornica de a incepe o viață nouă! Profil candidat: tânără, aspect fizic plăcut, fără obligații, posibilitate de a călători, disponibila pentru ore suplimentare. Experiența nu este necesara. Oferim training! Așteptăm un CV cu poze relevante pe adresa de e-mail: lungociflorin02@gmail.com.

  • 2

    cautam asistenta personala part time, studii juridice sau conta, program flexibil, prezenta agreabila - varsta max 30 ani, inaltime 1,75, limba engleza foarte bine, carnet conducere, buna comunicatoare, necasatorita, abilitati conversationale, seriozitate

  • 11

    Companie multinationala cu sediul in Bucuresti angajeaza agenti back office ( doar din Bucuresti si Ilfov ),cunoscatori de GERMANA/DANEZA/OLANDEZA/POLONEZA/RUSA/ITALIANA/FRANCEZA+ENGLEZA,nivel cunostinte minim B2 ( se cere cunoasterea ambelor limbi straine la nivel minim B2 ). - Daneza/Franceză/Germana/Olandeza/Rusa/Poloneza/Italiana + Engleză nivel B2 - Se lucreaza in ture de 8 ore in intervalul orar 10.00-00.00, in functie de proiect - Aptitudini de bază de navigare pe calculator și internet - Bune abilități de comunicare cu accent puternic pe client - Abilități de rezolvare a problemelor -Creșterea salariului , dupa 12 luni de la data angajării - Bonusuri multiple: bazate pe performanță, bonus de limbă, precum si alte bonusuri lunare, bonus de instalare -Se lucreaza in ture L-D, 5 zile/saptamana, in intervalul orar 10.00-00.00, ture de 8 ore si 30 de minute, cu pauza de masa si pauza de relaxare incluse (o ora), in functie se proiect -Se ofera salariu atractiv ( se discuta la interviu), bonuri de masa, bonusuri lunare de performanta precum si alte beneficii -Contract de munca permanent -Abonament medical clinica privata -Perioada de training este platita integrala -Locatie : Afi Cotroceni -Pentru moment se lucreaza de acasa -Asteptam CV-urile dumneavoastra la adresa de email hr.paul.daniel ( @ ) gmail .com sau catalix2010 ( at) yahoo com in vederea programarii unui interviu

  • 1

    Disponibil online

    Caut asistenta personala

    Barbat matur, caut asistenta personala.

  • 6

    Esti o persoana dinamica si vesela? Iti doresti o cariera de influencer sau model dar in acelasi timp un program flexibil? Noi iti oferim toate aceastea la pachet cu un venit comfortabil pentru ati realiza toate visurile, in cadrul unui decor de lux. Echipa noastra de profesionisti cu peste 10 ani experienta pe piata te va ajuta pe tot parcursul calatoriei tale. Nu ezita sa ne contactezi.

  • 1

    Manager Imobiliare angajez Secretara Personala! Cerinte: Indeplinirea activitatilor de secretariat Open mind Permisiva Beneficii: Salariu motivant(750-1000E) si bonusuri Contract individual de munca. Aplica pt.acest job la adresa de email din poza de prezentare si atasaza cv ul si doua poze relevante.

  • 29

    Varsta min. 18 ani, studii min. Bacalaureat! Descrierea jobului: -postarea de anunturi de colaborare pe internet, ziare -selectia CV-urilor -programari interviuri -interviu cu candidatii si testarea acestora -selectia intervievatilor -raportarea catre Managerul coordonator a situatiei procesului de recrutare -realizarea profilului candidatilor Descrierea candidatului: -studii medii, preferabil superioare (economice, relatii internationale, psihologie) -limba engleza mediu -cunostinte bune de utilizare PC ( MS-Office, Internet) -abilitati foarte bune de comunicare -prezenta agreabila -persoana responsabila si organizata -persoana dornica de a se perfectiona in domeniul resurselor umane DISCLAIMER versus RESPONSIBILITY Din adâncă și smerită cugetare, vă împărtășesc următoarele: 1. Această ofertă nu este pentru minți mediocre, cu o gândire negativă. Această ofertă este pentru minți deschise și inimi creștine, generoase. 2. Această ofertă nu reprezintă o angajare/loc de muncă/serviciu, cu carte de muncă. Această activitate atipică (facultativă, suplimentară) reprezintă o alternativă rentabilă și stabilă la colaborările (joburile) clasice. Este cel mai stabil loc de muncă, de unde nu te poți da afară decât tu însuți! 3. Această colaborare este pentru cei care caută ALTceva decât un simplu loc de muncă, “job” (J-just, O-over, B-broke), cu plată modestă și fixă! Această ofertă este pentru cei care vor să trăiască mai bine în următorii 2-3 ani, adoptând obiceiuri noi, pentru o viață de calitate, prin Sistemul de Maximizare a Performanței. 4. Această activitate este pentru cei care vor să-și dea șefu’ afară. Demarată inițial ca activitate/colaborare, part-time, pentru venituri suplimentare salariului/bursei/pensiei/etc., prin motivație și perseverență, poate deveni ocupație de bază. 5. In această activitate nu poți străluci drept cel mai docil salariat, iar după o activitate continuă de 40-50 de ani, să obții o pensie insuficientă! In schimb, asumându-ți responsabilitatea propriei vieți, poți, muncind inteligent și eficient, după serviciul de bază, să obții venituri crescătoare exponențial, iar după 4-5 ani să obții venituri lunare extraordinare. RELATII: https://loc-de-munca-job-suplimentar-binecuvantat.business.site/ https://radiance2020.futureofwellness.info/ mobil: 0722503567, 0722588038 e-mail:

  • Salveaza cautarea