Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Bucuresti

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Consilier ADR clasa 2 caut colaborare . Posibilitate plata impozit minim la 2 ore. 0729016388

  • Se ofera un venit lunar de 1.500 lei si o casa intr-o zona de munte neasemuit de frumoasa, bogata in traditii, cu sanse reale de a deveni zona turistica in viitorul apropiat. Pentru detalii suplimentare, persoanele interesate pot stabili un interviu la numarul de telefon 0728.453.027. Oferim si cerem multa SERIOZITATE si BUNA CREDINTA!

  • Candidatul ideal - studii minim liceale absolvite - experienta minima in domeniul vanzarilor de orice fel - placerea de a lucra in domeniul vanzari si de a relationa cu oamenii - cunostinte minime de operare PC - abilitati de negociere si perseverenta Descrierea jobului - sa cunoasca foarte bine produsele din portofoliul companiei - sa identifice nevoile clientului si sa-i propuna acestuia solutii potrivite - sa realizeze obiectivele de vanzari - sa urmareasca indeaproape comenzile in avans ale clientului - sa-si pastreze tinuta personala ingrijita si adecvata rolului de vanzator OFERTA/BENEFICII: - oportunitate de angajare intr-o companie romaneasca stabila pe piata muncii - pachet de beneficii raportat la performanta - prime de sfarsit de an, de Paste, de 8 Martie si tichete de masa de 15 lei/zi - preturi la pret de angajat pentru produsele firmei

  • Doresc angajare sau colaborare, sa intretin vile, + curte tuns gazon ,pomi,plantat si altele,dus copil la gradinita ,adus sau la scoala,sa fac cumparaturi.Am permis din 1993.Locuiesc in Bucuresti.Nr tel 0734053274.Petrica

  • Angajam agenti curatenie in Bucuresti pentru sedii de banci si cladiri de birouri. Detalii la tel : 0733733178, 0730280408.

  • Angajam electrician pentru mentenanta in sedii de banci, cladiri de birouri si centre comerciale. Program de lucru 12/24, 12/48 si 8 ore/zi. Detalii la 0213267979, 0733733178, 0730280408

  • Administrator imobile , cu atestat doresc colaborare in Sectorul 3 .Tel.0722886966

  • Angajam - persoana apt fizic cu abilitati la activitatile de gradinarit si alte activitati conexe in gospodarie. Obligatoriu permis de conducere. - personal curatenie in 2 schimburi 0724 089 475

  • Ofer serviciile de cenzorat pentru asociatii de proprietari din bucuresti, studii economice, atestat, lucrez in contanilitate de 23 ani si experienta la aaociatii de proprietari de 8 ani . Precizez ca nu fac operatiuni de casierie si administrare tehnica (am atestat de administrator). tel 0724 375 451 Adina

  • angajez doamna la curatenie pentru zona baneasa salariu motivat program de 8 ore de luni pana vineri

  • angajez 2 persoane tura noapte curatenie salariu 1700 in mana cu incepere imediata

  • Cel mai platit panel de sondaj din Romania. Pentru participarea la sondaje primesti intre 0.20€ si 2€ pentru un sondaj. Bonus la inregistrare 1,50 Euro. Pt detalii trimite un email la adcrys01@gmx.com

  • Urgent , Angajam om priceput la instalatii sanitare si electrice pentru intretinere imobil , zona Baneasa , program de lucru 08-16.30 , de luni pana vineri , salariu 2700 Ron .Pentru interviu zilnic de la ora 09 la 11 , in Strada Constantin Dobrogeanu Gherea 149-151. Tel 0764865185

  • Academia de HR is recruiting for its Client, an asset management company trading blockchain assets on behalf of customers. Our Client is providing a large range of services, here are some examples: Consultancy & Trading Services, Asset Management, Brokerage, Crypto Payments and Mining Plans. These are very innovative services in a (very) new and bold market: cryptocurrency. Descrierea Jobului We are looking for 1 Office Secretary for Bucharest. Main purpose of the job: Provide personal administrative support to management and the company through conducting and organizing administrative duties and activities including receiving and handling information. Here are listed some of the important responsibilities: Manage the daily/weekly/monthly agenda and arrange new meetings and appointments Prepare and manage correspondence, reports and documents Take,type and distribute minutes of meetings Communicate verbally and in writing to answer inquiries and provide information Liaison with internal and external contacts Coordinate the flow of information both internally and externally Operate office equipment File and update contact information of employees, customers, suppliers and external partners Develop and maintain a filing system Maintains office supplies inventory by checking stock to determine inventory level; anticipating needed supplies; placing and expediting orders for supplies; and verifying receipt of supplies Keeps equipment operational by following manufacturer instructions and established procedures Secures information by completing database backups Make travel arrangements Undertake occasional receptionist duties Answer phone calls and redirect them when necessary Candidatul Ideal Educație și Experiență University Degree Proven work experience as a secretary or administrative assistant Familiarity with office organization and optimization techniques Proficient in spelling, punctuation, grammar and other English language skills Proven experience of producing correspondence and documents Alte cerințe: Knowledge of administrative and clerical procedures Knowledge of business principles Proficiency in MS Office Excellent written and verbal communication skills High degree of multi-tasking, organisation and time management capability Planning and organizing skills Interpersonal skills Customer-service orientation Attention to detail Personalitate Initiative: see what needs doing and to do it Integrity and professionalism Tact, discretion and diplomacy The ability to be proactive Confidentiality Reliability Stress tolerance Assertiveness Flexibility Ofertă Work withing a successful fintech company with incredible projects Working with new technologies that many don’t yet understand Top location in Bucharest Private health insurance Attractive monthly salary

  • Angajez administrator o scara de bloc 36 ap, 3 ore zi. Telefon 0740961791.

  • Firma de curatenie angajeaza baieti pentru echipa de interventii cu experienta in manevrarea utilajelor de curatenie (monodisc, masina de spalat pardoseala dura si mocheta, spalat supfatete vitrate si agenti DDD, posesori carnet de conducere, cu domiciliu in Bucuresti sau Ilfov. Program flexibil, salariu 2000 lei

  • Firma de curatenie angajeaza agenti pentru echipa de interventii, servicii dezinsectie si deratizare. Cerinte: experienta in manevrarea de utilaje de spalat pardoseala, monodisc, spalare mocheta, carnet de conducere. Salariu: 1800 lei. Contact: 0742111113.

  • Firma de curatenie angajeaza fete pentru servicii de curatenie, locatii fixa zona Barbu Vacarescu si , program 8 h, luni-vneri. Pentru informatii 0720076062 Flori

  • Inginer - economist cu o pregatire vasta in administrarea cladirilor,Imi ofer serviciile de administrator de imobile Detin atestate pentru acesta. - Întocmirea listelor de plată în conformitate cu prevederile legale -efectuarea defalcarii facturii de caldura pe apartamente fie ca exista sau nu repartitoare - Întocmirea Registrului de casă - Plata facturilor către furnizorii de utilități și prestatorii de servicii - Realizarea și actualizarea Registrelor de Evidență Fond Rulment și Fond Reparații în conformitate cu prevederile legii - Depunerea declarațiilor fiscale pentru angajați, necesare pentru evidența către Administraţia Financiară de care aparține asociația, declarația 112, REVISAL - Monitorizarea și actualizarea modificărilor ce vor surveni în cadrul Legislatiei în vigoare - Servicii de încasare și plăți către furnizori - Plata furnizorilor prin banca - Raportarea lunara a situației financiare - Activități de verificare periodică a stării subsolului, verificarea funcționării corespunzatoare a instalațiilor electrice părțile comune

  • Firma prestări servicii curățenie pentru asociații proprietari, angajează persoana responsabila cu derularea activităților zilnice(administrare). Program de luni-vineri, 8h/zi. Salariu progresiv + comision la fiecare contract obținut. Persoana activa, pozitiva, dinamica, orientata spre rezultat; Deschidere catre lucrul in echipa; Persoana adaptabila, perseverenta, organizata; Bune abilitati de relationare cu diverse categorii de persoane; Bune abilitati de negociere; Tinuta si aspect profesional ingrijit

  • Salveaza cautarea