Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Bucuresti

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 47

    Companie multinationala din Bucuresti angajeaza agenti back office,cunoscatori de FRANCEZA/RUSA/GERMANA/ITALIANA/SPANIOLA/POLONEZA+ENGLEZA, nivel cunostinte B2-C1 ( se cere obligatoriu cunoasterea limbii engleze la nivel mediu,conversational ) -Descriere job: Suport Tehnic pe voce, chat si email -Pentru moment se lucreaza remote, de acasa -Se lucreaza in doua ture L-D, 5 zile/saptamana, ture de 8 ore -Se ofera salariu atractiv ( se discuta la interviu, 3000-5000 lei NET, in functie de limba straina)), bonuri de masa, bonusuri lunare de performanta precum si alte beneficii -Vouchere de vacanta de 2800 NET -Contract de munca permanent -PENTRU MOMENT SE LUCREAZA REMOTE -Abonament medical clinica privata -Perioada de training este platita integrala -Asteptam CV-urile dumneavoastra la adresa de email hr.paul.daniel ( at ) gmail.com sau catalix2010 ( at ) yahoo.com in vederea programarii unui interviu Va multumesc!

  • 21

    Caut persoana dinamica (studenta sau cu studii superioare) pentru pozitia de asistenta pe probleme tehnice si administrative in cadrul unui start-up nou infiintat, in domeniul opticii tehnice. Activitatile vor fi atat de natura tehnica, constand in organizarea si intretinerea atelierului/ laboratorului + activitati propriu-zise de pregatire si montaj a componentelor optice cat si de natura administrativa, constand in participarea la pregatirea si implementarea proiectelor pentru accesare de fonduri pe programe de finantare nationale (gen, fonduri stucturale sau start-up nation) si / sau fonduri europene dedicate cercetarii. In primele doua luni, colaborarea va fi in regim de "intership".

  • 6

    Ca agent de asistență pentru clienți, veți stăpâni abilitățile de comunicare eficientă, rezolvarea problemelor, servicii pentru clienți și o conștientizare culturală puternică. Veți avea ocazia să faceți parte din ceva mai mare , international și să schimbați viețile cu tehnologia noastră, oameni uimitori și un brand puternic pentru a servi societatea modernă. Vei fi fața unora dintre brandurile de top din lume! Profilul tau : Capacitatea de a scrie și vorbi fluent, clar și concis în germana / rusa / franceză italiana / spaniola / poloneza / olandezași engleză -Angajam agenti doar din Bucuresti si Ilfov -Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu,conversational este obligatorie Disponibilitate pentru un program cu normă întreagă, în ture cuprinzând 10:00 - 00:00, luni - duminică, 5 zile / săptămână Experiența anterioară de asistență pentru clienți este un avantaj Lucrul confortabil cu calculatoare și capacitatea de a lucra cu mai multe sisteme și capacitatea de a învăța și de a se adapta la altele noi Noi oferim: - Loc de muncă stabil - contracte de muncă permanente - Program flexibil - schimburi rotative și weekenduri - Creșterea salariului - Bonuri lunare de masă in valoare de 15 lei/zi - Rambursarea abonamentelor la transportul public ( in cazul in care proiectul nu este remote) și la sală - Bonusuri lunare de performanță - Cariera internațională - instruire periodică și oportunități de carieră internațională - Expunere multilingvă - îmbunătățiți-vă abilitățile de limbă vorbită și scrisă - Mediu inspirator și distractiv - birourile noastre au devenit cunoscute pentru designul lor inovator, distractiv și plăcut. Bucurați-vă de zonele noastre de relaxare și joc! - Proiecte comunitare - doriți să faceți lumea un loc mai bun? Desfășurăm evenimente CSR (Corporate Social Responsibility) pe tot parcursul anului - Asigurare medicală privată - lucrăm cu unul dintre cei mai buni furnizori, Medlife Medical Center, unde veți beneficia de un pachet profesional - Reduceri speciale la o varietate de centre bancare, telecomunicații, gimnastică și altele Puteti trimite Cv-urile dumneavoastra pe adresa de email hr.paul.daniel (@) gmail.com sau catalix2010 ( at ) yahoo com .Va multumesc!

  • 23

    Companie multinationala cu sediul in Bucuresti angajeaza agenti back office,cunoscatori de de OLANDEZA/RUSA/GERMANA/FRANCEZA/ITALIANA/SPANIOLA/POLONEZA+ENGLEZA, nivel cunostinte minim B2 ( se cere cunoasterea ambelor limbi straine la nivel minim B2 ). -Angajam agenti doar din Bucuresti si Ilfov - Dorinta să lucreze cu normă întreagă in schimburi de program, după-amiaza, seara și schimburi de noapte - Aptitudini de bază de navigare pe calculator și internet - Bune abilități de comunicare cu accent puternic pe client - Abilități de rezolvare a problemelor -Salariul NET ; 3000-5000 ( in functie de limba straina) -Creșterea salariului , dupa 12 luni de la data angajării -Vouchere de vacanta de 2800 lei net - Bonusuri multiple: bazate pe performanță, bonus de limbă, precum si alte bonusuri lunare, bonus de instalare -Se lucreaza in ture L-D, 5 zile/saptamana,, ture de 8 ore si 30 de minute, cu pauza de masa si pauza de relaxare incluse (o ora) -Se ofera salariu atractiv ( se discuta la interviu), bonuri de masa, bonusuri lunare de performanta precum si alte beneficii -Contract de munca permanent -Abonament medical clinica privata -Pentru moment se lucreaza REMOTE, de acasa -Perioada de training este platita integrala -Asteptam CV-urile dumneavoastra la adresa de email hr.paul.daniel (@) gmail.com in vederea programarii unui interviu

  • 3

    Descriere : Companie de telefonie mobila angajeaza operator call center. Varsta minima pentru inscriere 18 ani Postul nu necesita experienta Se va efectua un trainig de o saptamana la sediul nostru. (optional) Nu angajam persoane care au antecedente penale. Program de lucru intre 6-10 ore/zi in functie de disponibilitate Atributii: Raspunde la telefon de acasa, si da delatii despre ofertele companiei Salariu 3000 de lei in mana. Informatii si angajare la 07255I7959

  • Candidatul ideal : Experienta in utilizarea calculatorului - programele Word,Excel, etc si a Internetului, Abilitati de comunicare, sociabilitate, flexibilitate. Rigurozitate in respectarea cu acuratete a sarcinilor si a termenelor limita. Salariu foarte motivant! Informatii si angajare la 07255I7959

  • 31

    Operatori call center rusa/olandeza/franceza/poloneza/italiana/germana/spaniola+engleza, Multinationala din Bucuresti angajam operatori call center (back office), vorbitori de limba germana/franceza/poloneza/italiana/spaniola+engleza doar din Bucuresti si Ilfov Cerinte : -Nivel mediu de limba engleza (B1) (se cere cunoasterea la nivel mediu a limbii engleze , obligatoriu ) -Este necesara cunoasterea ambelor limbi straine -Disponibilitate de lucru in ture L-D -Se lucreaza 5 zile /saptamana, program de 8 ore -Cunostinte minime de utilizare a calculatorului Se ofera : -Salariu atractiv, 3000-5000 lei NET ( in functie de limba straina) -Vouchere de vacanta de 2800 lei NET -Bonuri de masa, bonusuri lunare de performanata precum si alte beneficii lunare -Perioada de training platita integral -Contracte de muncă permanente -Locatie : Afi Cotroceni -Pentru moment se lucreaza REMOTE, de acasa -Abonament medical Medlife -Reduceri cumparaturi Afi -Decontare transport -Asteptam CV-urile dumneavoastra la adresa de email hr.paul.daniel (@) gmail.com in vederea programarii unui interviu telefonic. Va multumim!

  • 2

    PMC Group Distributie recruteaza LUCRATORI DEPOZIT / Gestionar pentru o companie nationala din industria IT cu punctul de lucru in zona Dudesti Pantelimon(Bucuresti). Principala responsabilitate consta in receptia marfii/pregatirea produsleor pentru coletare,comandate de catre clientii companiei. PROGRAM: Se lucreaza de LUNI pana VINERI: 09:00 h - 18:00 h Responsabilitati: Colectarea corecta a produselor destinate livrarii si asezarea acestora in cutii Asigurarea ca produsele selectate de pe rafturi sunt in conformitate cu indicatorii mentionati pe factura (denumire produs .cod produs); Asigurarea integritatii bunurilor. Cerinte: Experienta intr-un depozit reprezinta un avantaj; Atentie la detalii, dexteritate si rapiditate in actiuni; Rezistenta la lucrul in picioare. Beneficii: Salarizare fixa; Colaborare pe termen lung.

  • Birou de avocatur spaniol in Valencia. Obtine permisul de munc sau resident in doar 5 zile.

  • 4

    Angajare Dispecer - 12LEI/ORA Civitas PSG angajeaza Operator Dispecer centru de alarmare si CCtv Candidatul ideal - minim studii medii; - cunostiinte minime operare pc - abilitati de comunicare telefonica; - experienta anterioara si atestatul profesional de "Dispecer Centru Alarmare" reprezinta un avantaj; Descrierea jobului - program de lucru in ture zi/noapte; - opereaza si intretine aparatura din dotare; - coordoneaza deplasarea echipajelor de interventie in teren; - mentine legatura telefonica cu Inspectorii; - editeaza si actualizeaza periodic baza de date a dispeceratului; - mentine legatura cu echipele tehnice prezente in teren; - salariu platit la timp; - 12 lei/ora (intre 1900 si 2500 lei, in functie de ore) - contract de munca in conditiile legii; Contact: .

  • Am 24 ani. Caut loc de muncă în zona pod Pipera / sector 2, full time, de luni pana vineri. Domenii de interes : recepționer clinica/salon sau operator call center.

  • Compania angajeaza arhivar (project base) pe o perioada determinata, in vederea realizarii activitatilor de realizarea activitatilor de arhivare fizica, fondare si ordonare documente, constituire dosare, inventariere si organizare arhivistice. Candidatul ideal: -Studii superioare - Atestat ca arhivar -OBLIGATORIU - Experienta anteriora intr-un post similar -OBLIGATORIU - Abilitati de utilizare a calculatorului - Bune abilitati de comunicare - Orientare catre client - Orientare colaborativa Responsabilitati: -Gestionează arhiva companiei si oferă suport Directiilor si Departamentelor interne în organizarea documentelor pentru arhivare; -Colaboreaza la gestionarea arhivei generale si asigură gestionarea arhivei existente in cadrul locatiei în care î i desfa oară activitatea, dacă este alta decât arhiva centrală; -Organizeaza depozitul de arhiva si sistematizarea documentelor din cadrul loca iilor companiei pentru arhivare, în conformitate cu Legii Arhivelor Nationale; -Sorteaza, ordoneaza, numeroteaza si inventariaza documentele si alcatuieste baza de date; -Monitorizează i oferă suport în constituirea unitatilor arhivistice, pentru compartimentele interne -Verifica i asigură preluarea în arhivă a documentelor i dosarelor create de direc iile/ departamentele companiei pe baza de proces verbal si inventare; -Colaboreaza cu ceilalti arhivari la asigurarea evidentei tuturor documentelor intrate si iesite din depozitul de arhiva pe baza Registrului de evidenta curenta; -Paticipă la sortarea, ordonarea si intocmirea de inventare pentru documentele fara evidenta aflate in arhiva/ depozit; -Colaboreaza la asigurarea une eviden e corecte i actualizate tuturor documentelor intrate in depozitul de arhiva, pe baza Registrului de evidenta curenta; -Mentine ordinea si curatenia în depozitul de arhivă.

  • Evaluator Autorizat al Asociatiei Nationale a Evaluatorilor Autorizati din Romania (ANEVAR) Rapoartele de evaluare se pot realiza in diverse scopuri, printre care enumeram: - evaluare pentru vanzare/cumparare; - evaluare pentru impozitare; - evaluare pentru lichidare; - evaluare pentru raportare financiar-contabila; - evaluare pentru garantarea imprumuturilor; - evaluare pentru credite ipotecare; - evaluare pentru expropriere. Telefon: 0729.211.335 . EXPERIENTA IN DOMENIU DE PESTE 10 ANI. TIMP DE EXPEDIRE A RAPORTULUI 2-5 ZILE LUCRATOARE ORIUNDE INTARA.

  • 8

    TE CREZI CAPABIL DE PERFORMANTA? VREI SA DEMONSTREZI TIE SI CELOR DIN JUR CA POTI? DORESTI CASTIGURI PE MASURA MUNCII ? Angajam agenti imobiliari cu sau fara experienta indiferent de varsta. Se cauta persone ambitioase, dornice de castig, capabile de a se adapta colectivului. Lejeritatea in comunicare, exprimarea fluenta , spontaneitatea, rezistenta la stres, disponibilitatea asupra programului in functie de client sunt conditii esentiale. Oferim comision progresiv incepand de la 50%, program flexibil, absolut toate sursele de informare si publicitate imobiliara.

  • Angajez doamnă sau domnișoară sociabilă, comunicativă și nu în ultimul rând prezentabilă cu disponibilitate pentru 6 la 8 ore săptămânal. Ofer 3000 RON și program flexibil.

  • Editura cauta colega pentru postul de Receptioner. Cerinte : -Responsabilitate, adaptabilitate, atitudine pozitiva -Reactie rapida de raspuns la solicitarile clientilor -Persoana calma, politicoasa, care actioneaza cu tact -Cunostinte de word, excel -Cunostinte de limba engleza la nivel conversational Responsabilitati : -Furnizarea cu amabilitate a informatiilor solicitate -Preluarea si distribuirea corespondentei -Preluarea apelurilor telefonice -Indrumarea vizitatorilor si asigurarea protocolului necesar -Emiterea AWB-urilor si expedierea corespondentei prin curier -Printarea si indosarierea documentelor -Scanarea documentelor si trimiterea acestora prin e-mail

  • 10

    aspect placut, discreta, open mind. posibil si part-time.

  • 15

    aspect placut, motivata, open mind, disponibila, sector 5 zona parlament, posibil si program part-time. trimiteti date relevante, foto.

  • 3

    Firma cu sediu in Bucurestii Noi sectorul 1 angajam cu contract perioada nedeterminata instalatori tehnico-sanitari cu experienta in domeniu instalatiilor sanitare. Se cere experienta, seriozitate, fara vicii. Salariu se negociaza dupa proba de lucru! Program de Luni-Vineri . Pentru interviu sunati la .

  • 129

    Clinica medicala angajeaza: asistenta manager, secretare, asistente medicale,biologi, operator medical, kinetoterapeuti, maseuri, Sediul in Pantelimon sector 2 Bucuresti. Cv pe adresa de mail

  • Salveaza cautarea