Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Bucuresti

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • For our client, we are looking for a Pension POS Senior, with experience working in private pensions. In this role, you will: ➣ Responsible for the successful execution of monthly regulatory processes and reporting relating to payments allocation and transfers IN & OUT; ➣ Responsible for the preparation and submission of the Supplementary Report and for all the checks and actions derived from the Warning Lists; ➣ Handle the customers’ complaints and inquires; update the customer information in the customer service database; ➣ Organizes the daily activities of the team, monitor and review the accuracy of work performed by the team; ➣ Ensure that all audit’s and regulator’s findings and recommendations are addressed in a timely fashion; ➣ Responsible for the implementation of all regulatory changes that may impact the department’s operational processes; ➣ Manage possible risks associated with the departments output and deliver solutions that will mitigate effectively those risks; ➣ Prepare technical specifications and test cases, engage with IT team to ensure successful implementation of system developments; ➣ Recommend solutions to automate or simplify the operational processes. In order to be able to achieve all of this you need to have: ➣ Minimum 3 years’ experience in working in private pensions with very good understanding of the legislation and experience in performing pension operational processes; ➣ Ability to analyze and interpret the pension laws and regulations; ➣ Ability to analyze and interpret department’s metrics and KPIs; ➣ Excellent communication and interpersonal skills; ➣ Time management skills and capacity to identify priorities; ➣ Flexibility and capacity to easily switch between diverse tasks/projects. If you are interested please apply directly or send your resume at: , tel: 0746 047 580

  • Daca ai o atitudine pozitiva, esti un spirit ambitios, dinamic, comunicativ, convingator, iar activitatea din domeniul administrativ ti se pare interesanta atunci te invitam sa ni te alaturi. Candidatul ideal trebuie sa detina urmatoarele competente si abilitati: - studii medii sau superioare - experienta minima in domeniul administrativ - cunostinte tehnice in domeniul mentenantei - cunostinte PC la nivel de utilizator (Word, Excel, Internet) - permis auto categoria B - rigurozitate in realizarea sarcinilor; - persoana responsabila, atenta la detalii; - persoana proactiva , cu spirit de echipa si dorinta de implicare. Ce vei face? • Efectuezi activitatile de mentenanta a spatiului, mici reparatii cand este nevoie/ sau iei legatura cu specialistul pentru rezolvarea situatiilor majore, nou create • Transporti staful firmei dintr-un punct de lucru in altul • Asiguri corespondenta urgenta a documentelor intre punctele de lucru • Tii evidenta furnizorilor sau lucrezi la alte evidente Pentru detalii sau programari la interviu ne puteti contacta la telefon 07355883335 sau sa trimiteti CV-ul la adresa

  • Descriere Daca ai o atitudine pozitiva, esti un spirit ambitios, dinamic, comunicativ, convingator, iar activitatea din domeniul administrativ ti se pare interesanta atunci te invitam sa ni te alaturi. Candidatul ideal trebuie sa detina urmatoarele competente si abilitati: - studii medii sau superioare - experienta minima in domeniul administrativ - cunostinte tehnice in domeniul mentenantei - permis auto categoria B - rigurozitate in realizarea sarcinilor; - persoana responsabila, atenta la detalii; - persoana proactiva , cu spirit de echipa si dorinta de implicare. Ce vei face? • Coordonezi si urmaresti indeplinirea activitatilor de mentenanta in cadul complexului rezidential; • Coordonezi si urmaresti indeplinirea activitatilor de curatenie, gardening, etc. • Realizezi si sustii relatiile cu beneficiarii serviciilor (mentenanta, curatenie, gardening etc.) Pentru detalii sau programari la interviu ne puteti contacta la telefon 07355.883.335 sau sa trimiteti CV-ul la adresa

  • Adminstrator imobile, atestat administrator, economist, lucrez in programul BlocMenegerNet - listele de intretinere, evidente fonduri, registru casa, reg.banca, foii varsamant, situatii furnizori , penalizari, note de plata proprietari prin i-mail, notificari restantieri, etc. Prefer imobile din sectorul 4 si Popesti.

  • Cautam femeie sau barbat de curatenie zona Aviatiei - contract munca 8 ore.

  • Angajam femeie sau barbat pentru curatenie scari de bloc nou - zona Unirii, Bucuresti.

  • Candidatul ideal Gestioneaza activitatile de administrare pentru ansambluri rezidentiale si cladiri de birouri. Descrierea jobului Mentinerea permamenta a legaturii cu locatarii ansamblurilor rezidentiale si reprezentantii cladirilor de birouri. Organizarea, coordonarea si controlul activitatii personalului si al furnizorilor in spatiile administrate. Asigurarea fluxului de comunicare intre departamente pentru solutionarea problemele aflate in zona de responsabilitate. Managementul contractelor si negocierea lor cu furnizorii de utilitati si servicii. Asigurarea unui administrari eficiente a intregii infrastructuri alocate. Acordarea de suport in managementul operational. Pastrarea legaturii cu departamentului tehnic pentru rezolvarea punctuale aparute. Verificarea facturilor de la furnziori si inregistrarea lor. Introducerea incasarilor si a platilor. Notificarea debitorilor si urmarirea incasarilor. Intocmirea registrului bancar, de casa si jurnal. Acorda suport in intocmirea listelor de plata. Descrierea companiei Companie de administrare ansambluri rezidentiale si cladiri de birouri.

  • Cerinte: - studii medii absolvite; - experienta in gestionarea materialelor (documentatie, mod de pastrare si evidenta); - cunostinte operare PC; - meticulozitate, responsabilitate, atentie, organizare; - disponibilitate pentru un program de lucru in schimburi de 12/36 h, alternativ: 2 saptamani/zi si 2 saptamani/noapte. RESPONSABILITATI: - Gestiunea generala a materialelor specifice activitatii de ATM (saci, sigilii, role, dischete, etc): - intocmirea necesarului de materiale; - primirea/eliberarea din gestiune a materialelor din magazie, intocmind corect corect fisele de magazie; - pastrare in mod ordonat si in bune conditii a materialelor; - gestioneaza cheile ATM pe care le primeste si le preda numai pe baza de semnatura; - tine legatura permanenta cu personalul cu sarcini privind activitatea de ATM pentru evidentierea si actualizarea stocurilor existente de material. Oferta (bonusuri, beneficii): - pachet salarial atractiv. - tichete de masa in valoare totala neta de 300 lei, - spor de noapte in procent de 25% - spor de week-end in procent de 8%, - spor de 100% pentru orele efectuate suplimentar, - plata salariului la timp, siguranta locului de munca, tinuta de lucru gratuita, dotare corespunzatoare in raport cu activitatea desfasurata, - asigurarea trainingului de specialitate pentru o cat mai buna integrare si adaptare in specificul activitatii, - posibilitatea de a lucra si a va dezvolta in cadrul unei companii multinationale, intr-un mediu de lucru profesionist, cu posibilitati de promovare si dezvoltare profesionala.

  • Persoană fizică autorizată în administrarea imobilelor, ofer servicii de administrare tehnică, contabilă și casierie. Se asigură tehnician pentru intervenții de urgență și reparații echipamente ( îngrijire spații verzi, instalații electrice, pompe apă, zugrăveli, etc ) La cerere înființăm sau oferim suport pentru înființarea Asociaților de Proprietari. Experiență în administrarea complexelor rezidențiale. Ofer seriozitate, încredere și recomandări.

  • Agentia Cristal Imobiliare cu 18 ani de experienta in domeniu, sediul in Bulevardul Unirii - Zepter si Calea Serban Voda, angajeaza agenti imobiliari cu sau fara experienta Conditii foarte avantajoase www.cristalholding.ro 0799059903

  • Firma cu sediul in zona Piata Victoriei-Gara de Nord Angajam FEMEIE DE SERVICIU Program full time Salariu atractiv + carte de munca Informatii la telefon: 0747 114 028 sau 0749 020 217.

  • Consilier ADR clasa 2 caut colaborare . Posibilitate plata impozit minim la 2 ore. 0729016388

  • Urgent , Angajam om priceput la instalatii sanitare si electrice pentru intretinere imobil , zona Baneasa , program de lucru 08-16.30 , de luni pana vineri , salariu 2700 Ron .Pentru interviu zilnic de la ora 09 la 11 , in Strada Constantin Dobrogeanu Gherea 149-151. Tel 0764865185

  • Vei avea de validat si de introdus date extrase din documentele financiare (facturi), in format electronic. Pentru a sti ce ai de facut, vei primi training la inceputul perioadei de integrare. De asemenea, ulterior vei avea ca suport procedurile interne care te vor ghida si-ti vor oferi cadrul necesar pentru a-ti desfasura cu succes sarcinile zilnice. Salariul atractiv caruia i se adauga tichete de masa; Programul de lucru de 8 ore, luni-vineri; Asigurare medicala privata,

  • Angajam - persoana apt fizic cu abilitati la activitatile de gradinarit si alte activitati conexe in gospodarie. Obligatoriu permis de conducere. - personal curatenie in 2 schimburi 0724 089 475

  • ANGAJAM CU SAU FARA EXPERIENTA PERSONAL PENTRU BIROU DE VANZARI TAMPLARIE PVC IN BUCURESTI SECTOR 2. CUNOASTEREA UNEI LIMBI STRAINE DE CUIRCULATIE INTERNATTIONALA CONSTITUIE AVANTAJ. OFERIM SALARIU FIX + COMISION DIN VANZARI PROGRAM DE MUNCA : L-V : 8 ORE PE ZI CEI INTERESATI SUNT RUGATI SA TRIMITA CV IN VEDEREA STABILIRII UNUI INTERVIU.

  • Societate comerciala import-export angajeaza vorbitor de limba germana in vederea intretinerii relatiilor comerciale cu clientii nostri. Sediul se afla in Bucuresti, sector 2. Program : L-V: 9 - 18 Cei interesati sunt rugati sa raspunda la acest mesaj cu un CV in vedrea stabilirii unui interviu la sediul nostru.

  • Birou de vanzari tamplarie pvc . Angajam o persoana dinamica cu cunostinte in domeniu pt ofertare/proiectare tamplarie pvc. Cerinte: -cunostinte in domeniu -spirit de echipa -cunoasterea unei limbi straine de circulatie internationala constrituie avantaj Oferim: -conditii optime de munca -suport tehnic -formare profesionala -salariu atractiv -program de lucru : L-V : 8 ore pe zi Candidatii sunt rugati sa trimita CV cu poza pe mail in vederea stabilirii unui interviu.

  • Cel mai platit panel de sondaj din Romania. Pentru participarea la sondaje primesti intre 0.20€ si 2€ pentru un sondaj. Bonus la inregistrare 1,50 Euro. Pt detalii trimite un email la adcrys01@gmx.com

  • Angajam persoana dinamica pentru activitatea de administrare imobile Program lucru 13:00-21:00 Nu este necesara experienta Salariu: 2000 lei Bucuresti - Tineretului Telefon: 0723106360 Va rugam trimiteti CV la email admynya@yahoo.com

  • Salveaza cautarea